Myślę że to kwestia koordynatora :) jak jest zorganizowany to wszystko jest tak jak trzeba. Fakt wypłata raz w miesiącu ale dla mnie to tez na plus bo wolę dostać jeden większy zastrzyk gotówki niż się rozdrabniac. Po za tym jak komuś nie pasuje dana stawka to nie musi brać zlecenia. Odnośnie wypowiedzi mili to może była różna bo w zależności od tego jaki target wypracowalas.
Nie mam nic do tej firmy! Ok pensja była na czas ale co miesiąc inna i to nie tylko mi się nie zgadzala. Na całej hali z miesiąca na miesiąc komuś czegoś brakowało. Nie mam nic do firmy ale powinna się zastanowić jakich ludzi zatrudnia ( mowa jest o koordynatorce z Warszawy). Moim zdaniem ktoś się powinien zainteresować tą sprawa. Pozdrawiam
Sluchajcie a jak z wyplatami konkretnie. Moj koordynator kaAl mi sie logowac na tych smiesNych umowach. Ale kiedy tam wchodze i wpisuje swoj login i haslo to caly czas ZLA NAZWA UZYTKOWNIKA. A caly czas z tego sie logowalam. Co mam zrobic? Juz nie wspolpracuje z nimi bo to porazka totalna ta p Firma
Nazwą użytkownika jest numer pesel. Każe ci się logowac bo taką mają platformę do umów co według mnie jest bardzo fajną i wygodną sprawą, niestety jak kogoś przerasta taka czynność jak zalogowanie się na konto to w jaki sposób opinia tej osoby może być w jakikolwiek sposób miarodajna.
Ja polecam, stawka się zawsze zgadza + jest atrakcyjna. Mnie się dobrze pracuje :)
Na rozmowę przyszła osoba nie ta, z którą byłam umówiona. Kobieta, z którą się umawiałam stwierdziła, że nie ma czasu i przyśle zastępstwo (skoro nie miała czasu to czemu się ze mną umawiała!?). Druga kobieta, która była na zastępstwie, nie miała o niczym pojęcia i nie była w stanie odpowiedzieć na część pytań i w czasie rozmowy wydzwaniała do tej pierwszej (która oczywiście nie odbierała). Skoro przyszła na zastępstwo to powinna posiadać podstawowe wiadomości. Niezbyt przyjemna sytuacja, pierwszy raz spotkałam się z takim zachowaniem na rozmowie kwalifikacyjnej.
Kobietka zadała pytania, które miała wypisane na kartce, nic szczególnego (pytania jak na każdej rozmowie: doświadczenie, wykształcenie itp.).
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Z tym nie placeniem tyle ile wychodzi z przepracowanych godzin to 100% prawdy, u mbie tez zdarzalo sie to co miesiac. ogolnie nie polecam, jest duzo ciekawszych firm
To prawda, ten smieszny czlowieczek mieszkajacy w slupnie to pomylka w tej firmie. Nikomu nie polecam wspolpracy z ta firma
Koordynator(usunięte przez administratora)I to chodzaca porazka. Nieodpowiedzialny człowiek. Nie polecam z nim wspolpracy.
Pracuje od nie dawna. Koordynator bardzo w porządku. Stawki fajne. Osobiście nie biorę niczego poniżej 12 brutto. Wypłata raz w miesiącu po 20 (za to mały minus ode mnie) chociaż z drugiej strony ja w jednym miesiącu byłam na jednej akcji 2x6h drugiej 2x5h i dostałam jakoś 240zl.
zgadzam się z hostessą, takie głupoty piszecie że jezu.. koordynuje prace ok 20 serwisantów, jedyne spóźnienia z wypłatmi spowodowane były błędami samych serwisantow.. albo za późno dostarczone dokumenty, albo błędy w nich. nikt nie dostanie w terminie wyplaty skoro nie potrafi dostarczyc podpisanych dokumentow na czas. chyba logiczne.. Jakie wlazenie w (usunięte przez administratora)wystarczy robić swoje a nie ściemniać, a dodatkowe godz i wyższe stawki nie będą problemem. ktoś tam narzekał na małe stawki, przecież jesteś informowany jaką stawke godzinową bedziesz miał, nie podoba się ? nikt Cie nie zmusza do podpisania umowy.
niektórzy tu piszą takie głupoty, że głowa mała, biuro mają w Poznaniu a działają regionalnie, ja tam nie narzekam, wszystko jest do dogadania z koordynatorem. Odnosnie stawek nie wiem co dokladnie mial ktos na mysli, z wlasnego doswiadczenia wiem, ze jesli koordynatorowi nawalila hostessa i musial szukać zastepstwa na ostatnia chwile to dawal wieksza stawke co jest dla mnie logiczne...
Pracowałam w PMT w 2012 r. Wypłata nie zawsze była wypłacana idealnie na czas ale była. Dużo zależy od brygadzisty. Wtedy kiedy ja pracowałam to ten dużo kombinował, w końcu wyleciał ale to już było po moim odejściu. Od niego zależało ile komu przydzieli godzin a komu zabierze serwis. Jestem ciekawa czy po jego odejściu zniknęła z magazynu paleta z ptzeterminowanym od miesięcy towarem. Warunki pracy zależą w dużej mierze od hali. Jeśli brakuje paleciaków albo koszów na kartony to firma nie jest temu winna, bo to zależy od sklepu.
Zdecydowanie nie polecam tej agencji. Na początku niby było ok,ale potem spóźnienia z wypłatami, niedogadywanie się z koordynatorami, którzy nie maja czasu na pracę bo studiują i pracują jednocześnie i nie potrafią tych dwóch rzeczy połączyć, brak siedziby firmy co wiąże się z gubieniem ważnych dok.z danymi osobowymi przez koordynatora, plus hostessy pracujące na tym samym projekcie mają różne stawki. Zależy to chyba od poziomu włażenia w (usunięte przez administratora) koordynatorowi. Jeśli masz coś do powiedzenia więcej to już na starcie bd skreślona. Strata nerwów i czasu. A agencja ma coraz mniej zleceń bo z większości się nie wywiązuje z obowiązków.
nie polecam nikomu wspolpracy z ta firma, kompetencje?zadne , dajcie spokoj niewolnictwo
Zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. Podczas rozmowy w ich siedzibie w Poznaniu bardzo miła pani pytała mnie między innymi w jaki sposób rozwiązałbym ich problemy kadrowe (mają olbrzymi problem z pracownikami - trudno się dziwić kiedy ludzie czytają te opinie). Wszystko było przez panią skrzętnie notowane. Po rozmowie oczywiście ta miła kobieta do mnie zadzwoniła i powiedziała, że niestety, ale miejsce pracy nie zostanie stworzone. Około miesiąca później moje pomysły zostały wprowadzone przez firmę. Nie polecam. Skoro okradają z pomysłów, na pewno też okradają z pieniędzy a praca tam nie może należeć do miłych i przynoszących satysfakcję zajęć. Odradzam wszelkie kontakty z tą firmą.
Widze, ze mowa o Warszawie to podziele sie swoimi spostrzeżeniami. Ktos wyzej pisal odnosnie strojow - w pmt podoba mi sie to ze w przeciwności do innych agenxji w ktorych pracowalam nie musze nigdzie jezdzic po stroj ani go odbierac gdyz wszystko zawsze bylo dostarczone na miejsce i rowniez nie musialam nic odbierac a odnośnie wyplaty tez nie musialam nigdzie jezdzic bo wszystko jest to ogarniecia na tej platformie internetowej. Widzialam tez narzekania na koordynatorow, ja na swojego choc jest teoche starszy ode mnie nie narzekam, za dobra prace dostawalam pochwaly i choc to moze taka mala rzecz to motywuje do pracy ze ktos dostrzega, ze sie staralam czego nikt w mojej poprzedniej agencji nie dostrzegal i mialysmy wrazenie ze nikogo nie obchodzi kto i jak dla nich pracuje. Poki co nie narzekam, pracuje od wrzesnia
Pracuje od sierpnia jako hostessa w Warszawie wtedy kiedy mam czas i checi, by coś sobie dorobic, trafilam na to forum jakos przypadkiem i jestem bardzo zdziwiona, gdyz u mnie z wyplatami wszystko dotychczas bylo ok, koordynator sam pisze mi smsy, ze sa juz umowy na platformie a jak w listopadzie zapomnialam, zeby zaakceptowac rachunek to sam mi jeszcze smsowo przypominal. Pracowalam wczesniej w dwoch innych agencjach i tu jak narazie najbardziej mi sie podoba, ale po tych komentarzach to sie troche przerazilam
ja pracowalam w tej firmie od pazdziernika a do dzis nie dostalam ani zlotowki gdzie przelew mnialam dostac 20.12 dzwoniac do centrali uslyszalam ze nie dostane wyplaty bo koordynator nie dal im rozliczenia i nie maja mi z czego naliczyc pensji kazali mi sprawe wyjasnic z koordynatorem gdzie ten z kolei zapewnil mnie ze na drugi dzien dostane wyplate a teraz ani kasy ani koordynatora bo ten nie odbiera telefonu a centrala odsyla do niego ale jak byla potrzebna ksiazeczka zdrowia to wtedy sie zjawil i szybko przyniusl sfalszowana podrobiona paranoja jakas i tyle
Zaczęłam współpracę z firmom ok. września b.r ( Woj. Łódzkie ) Zamieszanie z wypłatą, która nie zawsze jest na czas .... ( musiałam 2 miesiące czekać na wyjaśnienia przelewu ). Koordynator nie jest w stanie podać kwoty netto, która otrzymuje się za akcję a później zdziwienie. Praktycznie zawsze ubrania z akcji muszą odbierać hostessy w terminach mało dogodnych. Dla mnie firma mało poważna, bazująca na młodych niedoświadczonych osobach.
NIe polecam tej firmy, nie wspomne o wyplacie. dajcie sobie spokoj !!!!!
Inne osoby w tej firmie zajmuja się merczami i wykładaniem towaru a inne wystawianiem hostess i promocji z tego co wiem. Dwa różne swiaty ja na promocje nie narzekam zawsze jest szybciej info gdzie co i jak i za ile stoje. Kasa sie zgadza.
Myslę że trzeba oddzielić w tym miejscu i podzielić PMT na Promocje oraz Merchandising.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PMT Marketing System (działalność zamknięta)?
Zobacz opinie na temat firmy PMT Marketing System (działalność zamknięta) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PMT Marketing System (działalność zamknięta)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 5 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PMT Marketing System (działalność zamknięta)?
Kandydaci do pracy w PMT Marketing System (działalność zamknięta) napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.