Hej a czy zwracacie klientom uwage gdy wchodza bez maseczki? MZ informuje zeby nie wpuszczac takich osob do sklepu lub nie obslugiwac. Wlasnie zastanawiam sie nad tym bo mnostwok klientow nie stosuje sie do wytycznych...
Cały zarząd Duka zapomniał o jednym ,ze na caly majątek właścicieli , pensje wszystkich siedzących za biurkami pracujemy my Pracownicy na salonach i to my powinnismy być najbardziej doceniani w całej tej firmie Bez Nas tej firmy po prostu by nie było .Nie potrafię zrozumieć osób decyzyjnych w tej firmie , którzy już 1 kwietnia 2020 roku wiedzieli ,ze straty odbija dopiero na koniec czerwca 2021 Prorocy czy co ? Nie słyszałam , żeby jakakolwiek firma mająca sklepy w galeriach obcięła swoim pracownikom pensje na tak długo . Ale jeśli mamy odrobić również straty inwentaryzacyjne to pewnie taki okres musi być potrzebny . Szanowni właściciele posłuchajcie również głosu ludzi , od których tak naprawdę zależy ile zarobicie , a nie słuchacie tylko ludzi zza biurek Zacznijcie nas szanować bo Duki bez ludzi w sklepie po prostu nie ma!!!! Nie każcie nam czytać durnowatych zapisów w Porozumieniu z pracownikami , gdzie jeden zapis brzmi Przedstawiciel załogi miał możliwość konsultacji warunków z pracownikami .Blagam z kim M G to konsultowala ? Została postawiona przed faktem dokonanym . Błagam nie traktujecie nas hak tania sile robocza Pochylcie się nad wynikami i dajcie nam motywacje do pracy poprzez godne warunki pracy Zrezygnujmy z premii na pewien okres, ale wróćcie do pensji 100% otrzymaliście w końcu za Nas dotacje .
Zgadzam się w 100% z powyższym. Korzystają z tarczy antykryzysowej, biorą pieniądze od państwa, a nam ucięli wynagrodzenia i premie aż na 14 miesięcy. Wstyd i hańba. Chyba żadna inna firma nie potraktowała swoich pracowników w taki sposób, na tak długo czas. Duka chyba zapomniała, że to dzięki PRACOWNIKOM W SKLEPACH interes się kręci i firma jest postrzegana jako ta z "wyższej półki " ....
A czy te -20 % do czerwca 2021 nie dotyczy pracownikow biurowych i KR? Z tego co czytalam i zrozumialam to my jako sklepy odzyskamy 100% jesli bedzie wzrost obrotow sieci do zeszlego roku przez 3 m-ce. Czy moze sie myle?
Tak podobno maja wrócić jest napisane w Porozumieniu jak łącznie suma 3 miesięcy nie będzie gorsza od ubiegłego roku .Podkreslaja transparentność informacji o wyniku finansowym Czy ma to tak samo wyglądać jak konsultacje z pracownikami Przedstawiciela MG ? Przecież my jesteśmy niższa kategoria i nas się nie informuje o takich rzeczach tylko stawia przed faktem dokonanym Firma zabrania brać urlopy w wakacje a my mamy uczciwie znać wynik finansowy Są sklepy , które za maj maja wzrosty i ktoś komuś podziękował ? Czy ktoś nam powiedział kochani róbcie tak dalej NIE , ale najważniejsze nie idźcie na urlopy bo mamy gdzieś Wasze życie prywatne Sziekuje za taka transparentność
Nie idźcie na urlopy, bo będzie trzeba dac więcej osób na umowę zlecenie, a to dodatkowy koszt.. takie podejście ma firma. Ciekawe czy ktoś z "góry " w ogole czyta komentarze tutaj i czy sobie cokolwiek z tego robią.
A czy w Centrali tez są cięcia etatów czy tylko u Nas na salonach Bo wiele salonów nie ma takiego komfortu jak np zaopatrzenie 3 etaty minimum tylko pracujemy obecnie 2,5 etatu obsługując tysiące wchodzących klientow Może zacznijmy rozliczać i oszczędzać wszędzie Bo największe cięcia kosztów są tam gdzie robią kasę To wstyd żeby pensja kierownika była o 200 zł wyższa od najniższej krajowej i naszych pracowników
czytają i zdaja sobie z tego sprawę... szkoda, ze praca w DUKA stala sie pierwszym domem, a nie drugim. ciekawa jestem ile kierownikow, doradcow złożyło wypowiedzenie. ja ze swoja skróconą pensje i kredytem nie pociągne do czerwca 2021
Śmiech przez łzy. Tym co maja najnizsza nie obcieli w ogóle.. a tym co wyżej tyle kasiury... jaka sprawiedliwość... z obcietych oplacamy najnisza czy jak? Gdzie sa ankesy z mniejszymi zarobkami ja sie pytam?????
Dla mnie to żenada - wyzysk i wzbogacanie się na sztucznym kryzysie oczywiście tylko i wyłącznie kosztem pracowników, którzy dbają najważniejsza strukturę, która są sklepy - wstyyyyd i hańba!!!!!!!
dokladnie, a do czerwca 2021 -20% ucietej pensji wyzej zarabiających! Pozdrawiam DUKA! Obstawiam, ze większość pracuje, poniewaz ma kredyty na głowie. Jeśli sie mylę, pstryknijcie mnie :-)
Rekrutacja w kawiarni w galerii, nie rozmawiałam z osobą, która byłaby ewentualnie moim zwierzchnikiem (dziwne!), pani regionalna wyręczyła się koleżanką po fachu. Mam mieszane uczucia: umowa o pracę owszem, ale bez podania warunków finansowych trudno jest się jakoś ustosunkować do oferty, potraktowałam to raczej jako rozmowę towarzyską aniżeli rozmowę kwalifikacyjną z prawdziwego zdarzenia. Niczym mnie nie zachęciła ta rozmowa, wróciłam do domu z wrażeniem, że straciłam tylko czas. A jeszcze pani, która ze mną rozmawiała poprosiła, że gdybym się rozmyśliła żebym dała znać, potem otrzymałam informację, że wybrali kogoś innego. Mało profesjonalne podejście.
Jaki powinien być idealny kierownik? Beznadziejnie głupie pytanie, Jak motywuję pracowników poza finansowo? Następne durne pytanie - w sieciach kierownik sklepu tak naprawdę niewiele może zrobić bo w gruncie rzeczy o wszystkim decyduje regionalny. Standardowe pytanie o współczynniki podejście do klienta, czy zgodzę się na wyjazd do innego miasta na szkolenie, w sumie nie wiem czy miałabym sama za to zapłacić czy jak? Generalnie słabo to wyglądało
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Trochę spokoju. Nie skaczcie sobie do gardeł. To że zlecenie zarabia normalnie to chyba dobrze, prawda ? Niech uopki domagają się więcej od firmy a nie od zleceń. Mamy dużo więcej pracy na połowę etatów a słyszę od swojej kierowniczki regionalnej że tylko ja narzekam. Ock ???
Jeśli tak jest to bardzo się cieszę. Mam jednak nieodparte wrażenie, że większość ze strachu milczy a przecież nie mamy nic do stracenia.
Jak telenowela tu się zrobiła , każdy do każdego wilkiem... Niektórzy mają gorzej nie mają nic... Każdy chce odzyskać swoją pensje, w końcu to nastąpi , a będzie musiało prędzej czy później. A jeżeli chodzi o UZ, to związku ze maja taka stawkę a nie inną dlatego nie mają premii, kiedy oni mają odwalać ta ciężka robotę ???? skoro w większości sklepów są parę godzin tygodniowo , a jeżeli mają pełen etat to pracują tak samo jak każdy jeden pracownik, to od wąż zależy jak dzielicie zadania od pracowników i co od nich wymagacie.... Dobra , bo teraz ja twarze jakaś telenowelę ????????
No bo umowom zlecenie to cos sie pomylilo. Robia z siebie co najmniej wieloletnich pracownikow i co oni nie robią... heheheh...ciekawe czy jak by dostali propozycje umów o pracę to by przeszli z siedemnascie na 14 stawke. Przypominam, ze w wiekszosci sklepow 3/4 etatu umowy zlecenie jest rowne doradcy klienta na umowie o prace. W wielu sklepach ludzie maja przynajmniej obciety etat i adekwatna do tego pensje. A my w duka?!?! caly etat i dostajemy mniej pieniędzy. Urlopy zaraz sie zaczynaja... a ja zastanawiam sie czy dostanę od kierowniczki zgodę czy moge na niego isc, bo dalej nie wiadomo czy kogos pozwolą zatrudnic bądź dodac godziny... takie zycie. Ludzie z branzy mówią ciesz sie, ze masz pracę... hehehhe ale czym tu sie cieszyc? ze pracujesz za dwie osoby? Straszne nadeszly czasy, a szczególnie galerii, która jest najbardziej poszkodowana i ich pracownicy... wykonujemy ciężką fizyczna prace, a w pensjach tego nie widac. Przyszlo mi nawet na mysl, ze pracujemy z jednej z firm w ktorej najmniej placa....:(((
Zacznę od tego, że jestem przerażona tym co się dzieje w firmie. Przed pandemią już były skrócone etaty i pracownik robił za dwie osoby. Cięcia kosztów za wszelką cenę ( chyba marketingu, ktory robił błędy na plakat, a co z tego orientuję się taki plakacik troszke kosztuje). Dzis dokladnie doczytalam ile zarabiają pracownicy. Zastanawia mnie czemu jest taka przepaść miedzy kategoriami? Przeciez wszyscy pracujemy tak samo, jak i doradcy to i kierownicy. Najmniej kierownik zarabia w C, 3400 czy to nie lekka przesada przeliczajac to na netto? stosunkowo do doradcy klienta oraz umowy zlecenie chyba bardzo co nie? Po pandemii to juz totalny wyzysk i moglabym rzec mobbing, bo jak to ująć inaczej? Obciete pensje tych co zarabiaja powyzej najnizszej , a takich jest sporo. W niektorym sklepach wyliczajac kierownicy zarabiaja tyle co osoba na umowe zlecenie. Gdzie jest szacunek do osób, ktore poswiecaja sie swojej pracy i sa na kazda zmiane grafiku ? Mowie oczywiście o uop. To te osoby siedza calymi miesiacami w pracy, sa w najwieksze zapierdziele( dostawy, obsluga zmiana vm). Większość zleceniobiorcow to przychodzi na gotowe, najwięcej obsługiwać klienternie a moze i nie. Ale pytanie nasuwa sie? Jak mozna zrownac czlowieka do tak niskiego poziomu i obciąć mu tyle pensji, gdzie jedzenie poszlo w gore, ludzie maja kredyty i dzieci. PYTAM CIE FIRMO, CZY WY WIDZICIE CO ROBICIE? Kazdy z gory narzeka, ze Wam tez obcieto pensje.. tylko przepraszam ile wy zarabiacie brutto ..(usunięte przez administratora)
Słucham? Może na Twoim salonie zlecenie przychodzi na gotowe i na obsługę - skoro tak rządzisz to tak masz. (usunięte przez administratora) na sklepie równo z UOP, na premie których nie widuje, a pamiętam czasy kiedy jeszcze zlecenie normalnie otrzymywało premie. Ale zatrudniając się na zleceniu liczę się z tym, że nie mam tego co oferuje UOP, a Ty powinnas/powinieneś liczyć się z tym że będąc na UOP nie masz tego co zlecenie. I absolutnie nie popieralam tego jak bardzo kierownicy mieli ścięte premie ale wylewać za to żal na bogu ducha winnym zleceniu jest poniżej krytyki. Nie ma to jak zrównać pracowników na zlecenie do gówna podpierającego ściany. Szkoda że niektórzy wraz z awansem na kierownika doświadczyli redukcji na poziomie człowieczeństwa, żałosne
Nie wiem czy dobrze doczytałaś, ale tutaj nikt nie zrownal nie powiem z czym umowy zlecenie. Czytaj ze zrozumieniem. Jednak po Twoim myśleniu widać, że dla Ciebie wszyscy powinni zarabiać jednakowo. Sorry, ale to nie zgodne z etyką. Jesteś na umowie zlecenie stąd Twoja obrona,poniewaz nie masz pojecia jak jest na umowie o pracę. Zastanów sie. Zgadzam sie z wpisem powyżej.
Nie żeby coś, ale to w pierwszej wypowiedzi pada stwierdzenie że "wszyscy pracujemy tak samo" - w domyśle należy nam się tak samo wysokie wynagrodzenie ;) . Jesteś na umowie o pracę stąd Twoja obrona ^^ Z tego co wiem to etyka dotyczy zawodów zaufania publicznego o.O I raczej nie odpowiada na pytanie ile kto powinien zarabiać, więc także polecam czytanie ze zrozumieniem :P
"Gdzie jest szacunek do osób, ktore poswiecaja sie swojej pracy i sa na kazda zmiane grafiku ? Mowie oczywiście o uop. To te osoby siedza calymi miesiacami w pracy, sa w najwieksze zapierdziele( dostawy, obsluga zmiana vm). Większość zleceniobiorcow to przychodzi na gotowe, najwięcej obsługiwać klienternie a moze i nie " No zlecenie nie zostało zrównane z nie powiem czym, tylko zostało przedstawione jako niezaangażowane, nie poświęcające się swojej pracy, przychodzące na gotowe, na najmniejsze zapierdziele. Polecam zapoznać się z literatura dotyczącą uprzedzeń i dyskryminacji, bo nie dość że bije od przedstawicieli uop jad to jeszcze zalatuje faworyzowaniem grupy własnej i perspektywa niewykraczającą poza czubek własnego nosa. Nie podoba się, to można się przebranżowić
(usunięte przez administratora)
Dokładnie tak... :) a plan zrealizowany ponad 100 %:)
Plan, planem za maj. Ale niektóre sklepy zrobiły nawet budżet r/r i co za to mają... mogą się pocałować w rękę bo nawet słowa super za to nie otrzymają a co dopiero jakiekolwiek pieniądze.
o co biega z regionalnymi i e-mail kierownicy operacyjni?!?!?!
Firma jak zwykle nie informuje o żadnych zmianach. Kierownicy operacyjni to chyba aktualnie kierownicy regionalni + Pani Monika G.
Jak DUKa przystąpiła do tarczy antykryzysowej to mam nadzieję że wrócą wynagrodzenia 100% płatne Bo to jest skandal żeby kierownik był zrównany z pracownikiem, panie dyrektorze. W jakim świecie żyjemy żeby mieć najniższą pensję na kierowniczym stołku. Sklep pozostawiony na naszej glowie. Kierownicy odwalają największą robotę ,nie Góra ponieważ to dzięki nam są obroty i sklep funkcjonuje nawet bez osób które zawsze przyjeżdżały i sprawdzały co się dzieję. Do dziś nie wiemy co się stało z niektórymi regionalnymi firma nawet nie potrafi wysłać maila kto kogo zastępuje. Jak wy traktujecie nas tak my będziemy traktować was.nie pozdrawiam
Dokładnie, skoro każą podpisywać różne rzeczy odnośnie tarczy i chcą od państwa pieniądze, to powinno wrócić całe 100% wynagrodzenia. To się w głowie nie mieści, że osoba na uz dostanie więcej na rękę niż kierownik sklepu, który odpowiada za całe funkcjonowanie sklepu.
Rzekła bym że kierownik zarabia teraz mniej niż zlecenie.... Wszystko nam ucięli a pracy i obowiązków jest więcej i mniej komfortowo. Firma tylko szuka oszczędności i nie potrafi ich znaleźć w czymś co jest zbędne i nie przydaje się do funkcjonowania sklepy, woli oszczędzać na osobach które tę firmę prowadzą czyli kierownikach
Najlepsze w tym wszystkim je to że zlecenie państwu nic nie daje - zero składek nic w historii swojej nie ma a najwięcej dostało od Państwa A UOP to teraz jest gorzej traktowana już te zlecenie. Wszystko ci utną a taka sama praca :( Z wynagrodzenia ucinają ci na wszystko co popadnie, odciągają tyle składek a żadnej pomocy teraz.. A takie tam zlecenie przez 3 msc dostanie teraz za nic kasę od państwa
Nie zgadzam się tylko z tym ze to wina dyrektora sprzedaży, bo wszystko co związane jest z tym porozumieniem to głównie sprawka naszego cudownego zarządu i właścicieli :)
Oj ale wam źle, ale to zlecenie okropne dostaną pieniądze. Ale jak umowa o pracę dostała za pół marca i cały kwiecień siedzenia na du.. Pieniążki to było wspaniale bo wam się należy bo jesteście UOP, gdzie zlecenie w tamtym czasie zostało bez niczego i teraz dostało RAZ pieniądze z tarczy, o tym już nikt nie pomyśli, bo po co jak jest dobrze to się widzi czubek swojego nosa tylko, nie? A jak UOP idzie na pół miesiąca czy 3 tygodnie na urlopy - wasze święte prawo, nic do tego nie mam, ale w tym czasie cały miesiąc zapierdziela zlecenie i uda się zrobić budżet to kto zgarniał premie? Zlecenie? No ciekawe, wtedy nikt nic nie gadał i wszystko było super, bo się należało przecież UOP na urlopie a jak głupie zlecenie ciara to niech ciara dalej.. Skąd w was tyle zawiści, na zleceniu też pracują ludzie, owszem nie zgadzam się tak niskim stawkom kierowników bo odwalają kawał roboty, ale zwalanie całego okrucieństwa świata na zlecenie nie jest fair! Pomyślcie ile razy wy braliście kasę za friko BO SIĘ UDAŁO, a jeżeli tak wam okropnie to zatrudnijcie się gdzieś na zlecenie, zobaczycie czy ma tak kolorowo licząc na łaskę w sprawie urlopu, brak chorobowego i jakichkolwiek przywilejów, każdy się z tym liczy podpisując taka umowę a nie inną, to że zlecenie dostanie parę groszy więcej i musi być dyspozycyjne non stop to chyba nie powód żeby aż takie żale wylewać, każdemu jest ciężko. Proponuję przemyśleć.
Porozumienie podpisane przez M.G (przedstawiciel praciwnikow) zostało zrobione w porozumieniu z pracownikami. Ciekawe z kim to konsultowała?!
Jest ciężko, ale powinno wrócić 100% wynagrodzenia. Pracy jest bardzo dużo, a rąk do pracy brakuje, bo trzeba oszczędzać. Jeśli firma chce nadal utrzymać wysoki poziom obsługi i wygląd sklepu to powinno wrócić normalne wynagrodzenie, takie jak jest na umowie, tym bardziej, że nie mamy teraz żadnych szans na premie.
Hej, pracowałam w tej firmie dwa lata. i powiem tak. Były chwile gdzie mógł człowiek włosy wyrywać za brak kompetencji i organizacji jak i szacunku dla drugiego człowieka szczególnie przy promocjach. Czasami człowiek serce oddawał by było wszystko na tip top bo to dzieki Nam sprzedawcą takie firmy działają i maja zysk. Ale niestety nigdy nie dostałyśmy nic od firmy za ciężką prace i trud włozony by sklep wyglądał jak najlepiej, nawet przysłowiowe DZIĘKUJĘ. Co do produktów, nie powiem że wszystkie sa porażką bo polecam np kubki termiczne vacum lub maselnice warewood. Ale porcelana ma swoje chińskie chwile i przyjeżdżała nie raz z pleśnią którą musiałyśmy myć. Cena do jakości jak najbardziej wygórowana. Co do atmosfery w sklepie polecam bo zgrany team to spoko praca pomimo utrudnień które przysyłała nam Góra. Pozdrawiam
Czy ktoś orientuje się jak wygląda sytuacja z wnioskami o postojowe dla umów zlecenie czy ktoś wgl już dostał pieniądze na konto ? Bo wnioski podobno już dawno poszły i słuch o tym zaginął ... Można jakoś sprawdzić na jakimś etapie jest wniosek ?
Dostałeś potwierdzenie od firmy że zgłosili cię ? ZUS teraz rozlicza studentów zostawili ich na sam koniec ponieważ muszą ich sprawdzić, ważność legitymacji itp Powoli przelewy przychodzą z opóźnieniem ale przychodzą
Niestety miałam to nieszczęście pracować dla tej firmy. Nie mogę powiedzieć o niej żadnego pozytywnego słowa. Panuje w niej wyzysk, brak organizacji i niekompetencja osób na wyższych stanowiskach. Sklep internetowy i Dział marketingu to jeden wielki ŻART (dla przykładu ilość skarg od klientów jest zatrważająca, a niestety wszystko to spada na barki sprzedawców w sklepach stacjonarnych, gdzie klienci udają sie po pomoc bo czują się bezradni; materiały marketingowe drukowane z błędami w takiej ilości... aż dziw, że te osoby jeszcze pracują- literówki, źle obliczone ceny...) Wymagania mocno wygórowane i nieadekwatne do zarobków, premie (przed COVID-19) praktycznie nieosiagalne, jedyny benefit na jaki można było liczyć to niewielka zniżka na produkty (niekoniecznie dobrej jakości). Praca na przestarzałym systemie sprzedażowym, w którym co chwila pojawia się problem z wprowadzeniem promocji, sposób przyjmowania dostawy jak w sklepie spożywczym na podstawie WZ... i wiele wiele innych uświadamia mnie tylko w przekonaniu ze ta firma się nie rozwija, stanęła w miejscu a źle dobrani ludzie pracujący w biurze sami tą firmę sukcesywnie pogrążają. (usunięte przez administratora)
LUDZIEEEE PREMIE WRACAJĄ OD CZERWCA!!!!!!!!!!!
Człowieku o czym Ty mówisz. Rozmawiałam ze swoją kierowniczką i powiedziala, że premie wracają, ale dalej ma potrącone 20 procent pensji. Where is logic? Premia dla wybrańców? Logiczne, że wszystkie sklepy jej nie dostaną [...]
Dokładnie, najpierw powinno wrócić całe 100% wynagrodzenia. Premie zrobili, żeby pracownicy znów zaczęli walczyć o dodatkowe kilka marnych złotych... tylko wiadomo, że premie dostanie tylko kilka sklepów. Totalny brak logiki.
Premia uznaniowa jest tylko dla osób prowadzących dwa sklepy i dla wybrańców z biura, nie łudźcie się. My nic nie dostaniemy
Od niedawna jestem klientką sklepu duka. Muszę się podzieli opinia na temat noży Jestem nimi zachwycona polecam je wszystkim znajomym. ???????????? BRAWO DUKA
A co tak (usunięte przez administratora) maja te noze? Cene jak za zboze w czasie suszy? Czy moze jakosc jak maseczki z Chin?
co się stalo z A.R RKS?
Zniknal wpis o pani z administracji? Toz to ciekawe....jednak ma coś za pazurami skoro działa sprawdzona metoda: uderz w stół a nożyce się odezwa. I ciekawe jakim sposobem utrzymuje się tak długo....co musi robić komuś żeby się udawało.
halo halo ktos wie cos czy umowa zlecenie wraca do pracy? Nie wiem czy mam szukać nowej pracy i do czego wracać [...]
niestety kierownik nie zna odpowiedzi na moje pytania. Góra nie wysyła żadnych e-mail w związku zatrudnieniem.
Dopóki nie dostaną dofinansowania pewnie nawet nie będą o tym myśleć. Jeśli w sklepach dziewczyny dają radę to przez najbliższe pół roku będą ostrożniej przydzielać etaty bo zobaczą jaka to oszczędność i że 2 osoby spokojnie dadzą radę. Uważam że najbliższe miesiące będą bardzo ciężkie a dodatkowo będą eksperymentować i to nie wpłynie dobrze na pracowników.
My wiemy że jest nam ciężko i ze większość zrezygnuje ale oni maja to gdzieś o to mi chodziło. Oni dalej będą nas traktować jak roboty ale pracuje w duce dużo dziewczyn które mimo wszystko nie mogą zrezygnować i będą się starać wszystko ogarnąć a góra na tym skorzysta. Dla niech nie będzie potrzeby zatrudniania nowych osób. Dla nas to katorga
Wbrew pozorom po sklepach chodzi sporo ludzi i są spore obroty. Powinni przywrócić objęte wynagrodzenia, bo aż nie ma się motywacji, żeby podchodzić do klientow i obsługiwać tak jak wcześniej. Firma chce zbijać kokosy,ale jak zwykle nie myślą o pracownikach, od których tak naprawdę zależy cały dzienny utarg.
przy zachowaniu dystansu w ogóle nie powinno być aktywnej sprzedaży; jest to komiczne krzycząc do klientów..
Ale w sumie po co ma być aktywna sprzedaż, skoro nie ma żadnej motywacji? Premii brak, wynagrodzenie obciete. W Duka zawsze obsługa była na wysokim poziomie.... teraz na pewno już tak nie będzie.
I co? Zwolnią Cię? A kto inny się niby zatrudni zamist Ciebie za obniżona pensje i bez premii .... akurat pod tym względem jesteśmy trochę bezpieczni
w sumie to prawda, nie zwolnią bo nikt przy zdrowych zmysłach nie przyjdzie tu do pracy za takie "pieniądze". szkoda, że nie jest teraz łatwo znaleźć coś sensownego. trzyma mnie tu tylko dosyć dobra atmosfera w zespole i tyle, no ale za to ciężko wyżyć ;/
Jestem stałą klientką Duki. Moim ulubionym miejscem jest topowe miejsce w Warszawie, czyli Klif. Samo to miejsce wymaga pewnej klasy i wyjątkowej profesji od sprzedawców. Wczoraj niestety spotkała mnie sytuacja wręcz szokująca.... Sobota-dzień, w którym klientów jest dużo więcej, a Panie chodzą w opuszczonych maskach!!!! Czy to jakiś żart???? Panuje wirus, a sprzedawczynie nic sobie z tego nie robią. Pani obsługuje w masce spuszczonej pod nos.... Jestem waszą stałą klientką, lecz dziś powiedziałam sobie NIE! Skoro wy nie traktujecie poważnie klienta i nie zwracacie uwagi na nasze bezpieczeństwo, nie będę robiła u was zakupów! Sytuacja z którą mamy teraz do czynienia jest bardzo poważna, jak widać Panie nie zdają sobie z tego sprawy.... Ciekawe tylko co na to wasze szefostwo??? Pozwala wam na taką głupotę? Czy nie zdaje sobie sprawy z tego co wyprawiacie? Nikt z was nie wie, czy jest osobą chorą dlatego trzeba się zabezpieczać nosząc maseczki. Jest to zresztą nakazem! Opanujcie się!
Klienci nie noszą wcale i tłumacza się że maja problemy zdrowotne a sprzedawczyni tez człowiek i tez może mieć problemy.
A mysli Pani,ze kliencie to lepsi????? Wchodza z maseczka pod nosem lub na brodzie i maja gdzies zasady. Niektorzy wogole nie maja... i co wygonic ich czy nie wpuscic??
Buahahahahaha. Kobieto opanuj się bo to śmieszne jest????Przed czym mają Cię chronić te maseczki? Polecam oglądać mniej tv!
(usunięte przez administratora)Proszę postawić się w naszej sytuacji gdzie siedzimy teraz po 12-14 h w pracy abyście Wy mogli przyjść i ponarzekać jaki to świat jest okrutny. Nie jest nam łatwo w tych maseczkach więc trochę zrozumienia. 90% ludzi nosi maseczki zakrywając usta bo niestety nie da się w nich oddychać a jeszcze pracować w warunkach takich a nie innych. Następnym razem zwróć uwagę pracownikowi, porozmawiaj z nim a później wyrzucaj żale dalej. Zostań z nim na 12 godzin w tym czasie zrób dostawę, obsługuj wiecznie niezadowolonych klientów, zmień vm i zrob wszystkie dokumenty NA CZAS bo inaczej nie będzie coś sprawdzane ???????? I to oczywiście w MASECZKACH I dopiero po tym fakcie wypowiedz się ! Więcej zrozumienia w tych ciężkich czasach życzę dla WSZYSTKICH
Czy orientuje się ktoś co z tymi pieniędzmi postojowymi z Tarczy Antykryzysowej z ZUSu za marzec dla zlecenia? Wnioski podobno złożone, ZUS wydaje kasę na bieżąco a u nas ani widu ani słychu. Ma ktoś jakieś informacje?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Duka International S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Duka International S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 110.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Duka International S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 104, z czego 5 to opinie pozytywne, 64 to opinie negatywne, a 35 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Duka International S.A.?
Kandydaci do pracy w Duka International S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.