opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

BNP Paribas Bank Polska

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.6/5

Na podstawie 612 ocen
Opinie(2129)
Dodaj opinię
Aktualności(24)

Opinie(2129)

Dodaj opinię
Aktualności(24)
Logo
  • Bank BNP Paribas w Polsce
  • .
  • Tu możesz
  • .
  • Co mówią pracownicy?
  • .
  • Dowiedz się więcej
  • .
  • Kontakt

Bank BNP Paribas w Polsce

Tu możesz

Co mówią pracownicy?

Dowiedz się więcej

Kontakt

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Siedlce
  • Płock
  • Radom
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Ciechanów
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Blizne Łaszczyńskiego
  • Opacz-Kolonia
  • Kolonia Opacz
  • Ząbki
  • Blizne Jasińskiego
  • Rybie
  • Opacz Mała
  • Raszyn
  • Mory
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
​
Aleksandrów Łódzki - BNP Paribas
Augustów - BNP Paribas
Biała Podlaska - BNP Paribas
Biskupiec - BNP Paribas
Bolesławiec - BNP Paribas
Brodnica - BNP Paribas
Brzeziny - BNP Paribas
Bydgoszcz - BNP Paribas
Bytom - BNP Paribas
Chełm - BNP Paribas
Chojnice - BNP Paribas
Chrzanów - BNP Paribas
Częstochowa - BNP Paribas
Człuchów - BNP Paribas
Dąbrowa Górnicza - BNP Paribas
Garwolin - BNP Paribas Bank Polska S.A. (dawniej Bank BGŻ S.A.)
Gdańsk - BNP Paribas
Gdynia - BNP Paribas Real Estate Advisory and Property Management Poland Sp. z o.o.
Głogów - BNP Paribas
Golub-Dobrzyń - BNP Paribas

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Warszawa
  4. /
  5. Opinie o BNP Paribas Bank Polska S.A.

Opinie

Opinie o BNP Paribas Bank Polska Warszawa

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Stanowisko

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Stanowisko

Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 6
    • 7
    • 8
    • …
    • 24

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o BNP Paribas Bank Polska S.A.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    Wściekła

    14.04.2023 21:21

    Były pracownik

    (usunięte przez administratora)i jeszcze raz (usunięte przez administratora), zgłoszone do dyrektora to tylko przyklepal i zwolnił bo nie potrafił rozwiązać problemu, dodatkowo łamią tajemnicę bankową, biorą karty klientów i chodzą i wybierają im kasę, grzebią w kontach klienta bez zlecenia nie mając leada na takie postępowanie, no cóż lepsze zwolnienie nowego pracownika niż pouczenie starych wydr.zero reakcji dyrektora mimo zgłaszania i mimo że słyszał jak poniżali w oczach klientów, palący pracownicy mają przywileje przerw w przeciwieństwie do niepalących,
    ReviewUserIcon
    Elka

    14.04.2023 14:30

    Pracownik

    Serdecznie nie polecam pracy jako sprzedawca czy w obsłudze klienta telefonicznej. Nierealne cele do wyrobienia, nawet jeśli zrobi się swój plan można nie dostać premii. Najpierw trzeba iść na spotkanie, albo szkolenie, bo liderka przydzieliła, a potem trzeba się tłumaczyć z wycofania. Ściganie za brak wyników, jest zrozumiałe, ale ciśnienie wywierane na pracownikach i pisanie wiadomości o treści „będziecie czuć mój oddech na plecach” już nie do końca. Maile co godzinę, a potem znów tłumaczenie się czemu ktoś nie dzwonił, może dlatego, że czytał te miliony maili? Wszyscy pracują i dają z siebie ile się da, ale według lidera i góry, to nasza wina, że klienci nie podpisują umów, albo nie maja zdolności. Oczywiście żadnych szkoleń ze sprzedaży nie ma, odsłuchów z informacją zwrotną również nie, na spotkaniach zespołowych wieczne narzekanie liderki, że jest ciężko i wszystko źle, brak faktycznych działań żeby coś zmienić. Potem znów będzie ankieta i malowanie trawy na zielono, bo trzeba zaznaczyć dobrze, bo inaczej lider się musi z tego tłumaczyć jak zaznaczy się, że coś jest nie ok. Efekt jest taki, że każdy działa, żeby zrobić plan i premie i sam na sobie wywiera presję, a lider w ogóle nie motywuje tylko jeszcze zastrasza, albo nie pozwala odbierać nadgodzin za karę. Jeśli się szuka odpowiedzi na pytanie to z kolei liderka albo nic nie wie, albo odpowie źle i efekt jest taki że znów trzeba się wycofać żeby znaleźć odpowiedz. Przerwa jest ale nie można jej wziąć w pierwszych dwóch godzinach ani w ostatnich dwóch godzinach, najwyżej się posikasz. Klienci podkradani przez oddziały bez konsekwencji, albo inne zespoły, ale to wciąż twoja wina ze nie masz wyników, bo jakbyś miał więcej to pomimo podebrania byś plan zrobił. Sensu szukać na próżno. Można ewentualnie zmienić dział albo całkiem uciec. Podwyżki są ale tajne, jeden przed drugim ma nie mówić ze dostał, a w efekcie nowy pracownik zarabia więcej niż Ren ktory już wali od kilku lat i ma wyniki. Można by pisać wiele.. ale jeśli nie lubisz sie denerwować, nie lubisz gdy ktoś Cię ma za nieroba gdy pracujesz, jeśli nie lubisz jak ktoś Ci liczy czas w toalecie i nie przepadasz za szantażem i zastraszaniem to musisz sobie odpuścić.
    ReviewUserIcon
    Zainteresowana

    11.04.2023 20:27

    Inne

    Proszę skontrolować pracę HR (usunięte przez administratora) Brak kultury tej Pani jest porażający........
    ReviewUserIcon
    Dorota

    07.04.2023 11:43

    Inne

    Oddzial w Piasecznie to porazka. Brak oddzielnej kasy, jeden hol, gdzie wszyscy patrza i sluchaja, paniusie klepia pieczatki bez pospiechu.. Na szczescie to bank mojego meza, a bie moj.. Zenada
    Company logo
    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    07.04.2023 13:20

    Pracodawca

    Pani Doroto, przykro nam z powodu Pani opinii. Zależy nam na wysokiej jakości świadczonej obsługi, dlatego zachęcamy do opisania sytuacji przez formularz na stronie https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-kontaktowy - wszystkie sygnały są dla nas bardzo ważne. Pozdrawiamy Zespół BNP Paribas Polska
    ReviewUserIcon
    Monika

    06.04.2023 14:46

    Pracownik

    Czy wiadomo co z praca zdalna? Wszędzie trąbią ze od jutra zmieniają się przepisy i ma być wypłacany dodatek za nią a u nas cisza. Będzie, nie będzie? Wiecie coś?
    ReviewUserIcon
    Magdalena

    06.04.2023 09:07

    Kandydat

    Czy ktoś może napisać coś o pracy w Contact Center?
    ReviewUserIcon
    Michal

    23.01.2023 14:18

    Pracownik

    Na jaka podstawe mozna liczy na stanowisku doradcy klienta w oddziale? 5500 brutto realne???
    ReviewUserIcon
    P.

    05.04.2023 09:50

    Pracownik

    Ciekawe gdzie widziałeś? Wywiesił na tablicy swoją umowę.... To jest nierealne wynagrodzenie
    ReviewUserIcon
    P.

    05.04.2023 09:52

    Były pracownik

    Atmosfera... Hmmmm.... Wyścig szczurów i po trupach do celu.... Narzucony cel ma być wyrobiony, bo inaczej czekają Cię baaaardzo nieprzyjemne rozmowy i spowiadanie się.......
    ReviewUserIcon
    @Megi

    31.03.2023 09:48

    Były pracownik

    Praca w BNP to totalna porażka, nie liczy się człowiek tylko wynik. Nie ważne w jaki sposób, po trupach do celu. Ludzie pozostawieni sami sobie, co w przypadku nowych pracownikow jest bardzo ważne żeby otrzymac pomoc i wsparcie. Ogrom produktów i wiedzy, zawieszające się systemy, plany praktycznie na starcie sprawiają ze człowiek nie jest w stanie profesjonalnie obsłużyć klienta. Przełożony tylko mówi że nie ma na to wpływu, wszedzie tak jest i trzeba się z tym pogodzić. Ale niestety inne banki maja lepsze rozwiązania systemowe. Dyr. Centrum oderwana od rzeczywistości, zero kompetencji nie wiem skąd się ona wziela na tym stanowisku. Potrafi tylko rozliczac a nic od siebie nie daje. Jak i coś zapytać ro kieruje na infolinię qlbo poszukaj sobie sama.To jest dyrektor ???Ciągła rotacja pracowników, klienci sami juz śmieją się tego ze nie ma komu pracowac...ze cos sie zle dzieje w Banku skoro ludI nie ma do pracy. Makroregionalni menadżerowie od posCEgolnych produktów to również jakas pomyłka. Jak chxes pomocy to nie odbierają albo odrzucają połączenie bo mają sKolenie, tele albo coś innego....dla kogo w takim razie są wsparcie i pomocą....napewno nie dla doradców. Dyrektorzy Regionalni i Dyrektorzy Centrów to jakaś pomyłka...nie wiem po co oni są i jaki wkład wnoszą w pracę oddziałów.Tylko kopiowanie i przesylanie tabelek rozliczajacych wynik. Ogólnie nie polecam pracy w BNP, zarządzanie w regionie lubelskim jest porażką.
    ReviewUserIcon
    Łoli

    31.03.2023 21:15

    Pracownik

    W regionie katowickim wygląda to bardzo podobnie. Ten bank jest chory na wskroś i to nieuleczalnie. Gdy byli jeszcze dyrektorzy oddziałów, to można było liczyć na wsparcie. Teraz nikt nie ma czasu dla szeregowego pracownika.
    ReviewUserIcon
    Askier

    01.04.2023 13:45

    Kandydat

    Perfekcyjna struktura dla dyrekcji i menago różnej maści. Duża kasa i zero odpowiedzialności. A na dole nieszczęsny pracownik na obsłudze z sfrustrowanym klientem bo przecie w reklamach to zupełnie inaczej wygląda..Ja mam pytanie do aktualnych pracowników banku. Co was trzyma w tej pracy?
    ReviewUserIcon
    @Megi

    31.03.2023 09:55

    Były pracownik

    Dodam jeszcze, że mówienie o kulturze w organizacji ma się nijak do tego co się dzieje w oddziałach. Zastanawiające jest to, że w centrali nikt tego nie widzi co się faktycznie dzieje. Ilość zwolnień, zamykanych oddzialow powinno dać komuś do myślenia....co jest nie tak.....oczywiście wina zawsze spada na ludzi na najniższym szczeblu...są beznadziejni...nic nie potrafią...nie nadają się. Ale skoro jest taka rotacja to może Dyrektor nie potrafi zadbać o wdrożenie, przeszkolenie albo nie potrafi rozmawiać z ludźmi i ich motywować.
    ReviewUserIcon
    KANDYDAT

    27.03.2023 10:08

    Kandydat

    Niestety, Bank już na początku pokazał kim jest dla niego potencjalny pracownik. Rozmowa przebiegała w bardzo sztucznej atmosferze (co jest dziwne bo większość osób mi mówi, że bardzo można ze mną nawiązać kontakt). Poza tym padła deklaracja ze strony HR p. (usunięte przez administratora)o informacji zwrotnej max. do końca miesiąca. Miesiąc się skończył, zaraz miną kolejne i choć się próbowałem skontaktować z HR nikt nie raczył naskrobać nawet maila. Zdecydowanie odradzam skoro już na starcie jest takie podejście.
    ReviewUserIcon
    Artyr

    27.03.2023 07:25

    Inne

    Mam nadzieje ze to upadający bank .Malo rozni sie od Polbanku . Znikajają placowki ..obsluga konta w CHF słaba ..znikają bankomaty .Mam nadzieję że za pare miesiecy przejmie ten bank ING albo Mbank lub Nest
    ReviewUserIcon
    Pracownik oddziału

    20.03.2023 18:53

    Pracownik

    Szczerze nie polecam pracy tutaj jeśli liczy się dla ciebie twoje zdrowie. Najważniejsze plany sprzedażowe i premie dyrektorów. Pracownik z podejrzeniem covid, który ledwo trzyma się na nogach słyszy, że albo przyjdzie do pracy, albo zostanie zwolniony. Brak poszanowania zdrowia pozostałych pracowników przez dyrektora. Nie do pomyślenia w czasach pandemii. Zmuszanie przychodzenia do pracy podczas trwania zwolnienia lekarskiego.
    ReviewUserIcon
    P.

    21.03.2023 13:15

    Pracownik

    Niestety, ale niejednokrotnie się z tym spotykamy. Nie są to przypadki jednostkowe, ale nie będę przytaczać z nazwiska, bo w tym banku strach cokolwiek zrobić i cokolwiek zgłosić.
    ReviewUserIcon
    Mloda

    23.03.2023 14:21

    Pracownik

    ZGADZAM SIE W 100%
    ReviewUserIcon
    S

    23.03.2023 11:27

    Były pracownik

    Nie polecam pracy w BNP a zwłaszcza w regionie Poznań ,gdzie regionalna to totalna porażka. (usunięte przez administratora), wyzwiska , brak kultury . Wzbudzanie poczucia winy , typu zawiodłam się na Tobie. Darcie się na pracownika to normalka, zmuszanie do kreatywności graniczącej wręcz do naginaniem przepisów. Klientowi odmawia się prawa złożenia reklamacji ,bo to obniża wyniki. Porażka. Regioalna z Poznania Pani (usunięte przez administratora)potrafi zadzwonić do pracownika na opiece lub chorobowym i sprowadzić do pateru darciem się przez telefon
    ReviewUserIcon
    MB

    21.03.2023 10:43

    Kandydat

    Na jakie wynagrodzenie mogę liczyć przy stanowisku Specjalisty ds. Monitoringu i Analizy Oszustw Transakcyjnych ?
    ReviewUserIcon
    Anna

    13.03.2023 14:15

    Inne

    Okropna obsługa, Traktują ludzi za (usunięte przez administratora).BNP Paribas Marszałkowska 68/70
    Company logo
    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    15.03.2023 10:39

    Pracodawca

    Pani Anno, przykro nam z powodu tej sytuacji. Chcielibyśmy ją wyjaśnić. Serdecznie zachęcamy do opisania sprawy w formularzu kontaktowym pod linkiem https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-kontaktowy
    ReviewUserIcon
    Pytanie do HR:

    07.03.2023 19:44

    Pracownik

    Pytanie do HR: niecały rok temu pojawiło się stanowisko MJ. Proszę o odpowiedź czy pracownicy na tym stanowisku sami wybierali tzw. specjalizację czy zostało to odgórnie narzucone? Pytam o zasadę i samo założenie. Powinniście to wiedzieć:)
    ReviewUserIcon
    Kala

    11.03.2023 15:43

    Pracownik

    To stanowisko idzie w stronę planów sprzedażowych doradcy.. Coraz więcej zabierają za jakość a dodają sprzedaży...
    ReviewUserIcon
    Alex

    12.03.2023 21:30

    Pracownik

    W niewielkiej części to stanowisko otrzymywały osoby, które faktycznie miały wyniki i na nie w pełni zasłużyły. Niestety, zdarzały się też takie, które kryteriów nie spełniały, a jednak je otrzymały . W przeważającej części niestety działało to po układzie, bo nie zawsze opłacało się punktowo dla oddziału i regionu, aby dana osoba miała MJ o konkretnej specjalizacji. Dużo w tym było kombinowania w taki sposób, aby zmniejszyć plany i nie zatrudniać dodatkowej osoby np. doradcy biznesowego czy premium. Bo MJ w zależności od specjalizacji miał większy lub mniejszy plan plus dodatkowy wakat. Więc w efekcie zamiast czegoś dobrego, wyszło jak zawsze. Centrala coś wymysli, a potem pozwala regionom robic po swojemu. Czytaj: tak, żeby zmniejszyć plany.
    ReviewUserIcon
    Karo

    05.03.2023 17:37

    Pracownik

    Czy ktos już dostał aneksy odnośnie podwyżek? Niby od marca a papieru nadal nie ma i nic nie wiadomo
    ReviewUserIcon
    LGKS

    07.03.2023 20:35

    Pracownik

    Ja czegoś nie rozumiem. Według tabelki podwyżki miały być dla stanowisk od doradcy kl do MJ. Performance tj wydajność od 80% miał być premiowany wobec mediany wynagrodzeń którą dany pracownik otrzymuje. I w ten sposób powstała tabela do jakiej kwoty podwyżki można się spodziewać. Wartości od "do 9" do "do 20"%. Jak to jest, że robiąc wyniki (104% wykonania w badanym okresie od stycznia do wrzesnia) zostałem pominięty? Dyr już rozmawiał ze wszystkimi co mają się spodziewać aneksów. Dwa koleżanka mająca jeszcze lepsze wyniki i mimo wszystko mniejszą podstawę dostaje podwyżkę 5% gdzie tabela w jej przypadku pokazuje "20%". Rozumiem, że to wartość "DO", tylko kto ustalał komu się należy i ile? Przecież te podwyżki w ten sposób to jedna WIELKA ŚCIEMA
    ReviewUserIcon
    Andrzej

    08.03.2023 16:20

    Pracownik

    Ile? 5%??? Haha wy macie godność coś takiego podpisywać? To jest żart
    ReviewUserIcon
    1as

    07.03.2023 13:12

    Kandydat

    Jak bank szuka pracowników do takich miast jak Włodawa czy Hrubieszów a tam bieda aż piszczy to aż się.nasuwa pytanie co się w tym banku wyprawia i jakie stawki oferuje? Ile faktycznie zarabia doradca dla firm?
    ReviewUserIcon
    Michalina

    07.02.2023 19:47

    Pracownik

    Proszę zwrócić szczególną uwagę na tak zwanych dyrektorów i menadżerów w kuj -pom. Słuchy chodzą po całej Polsce co tam się wyprawia
    ReviewUserIcon
    Niezadowolona

    28.02.2023 21:45

    Pracownik

    Wpadnij do makroregionu wschód i posłuchaj co tutaj się dzieje. Od tutaj od czasów wymiany władz na te z dawnego BGŻ to dopiero cyrki się dzieją. Może kiedyś ktoś w tym bałaganie posprząta, albo będzie już za późno. Odpowiednie działy banku odpowiedzialne za wyłapywanie nieprawidłowości to chyba śpią
    ReviewUserIcon
    Helo

    01.03.2023 14:14

    Pracownik

    DPN reaguje tylko na zgloszenia i to mogę potwierdzić. Muszą dostać na tacy. Sami nic nie widzą.
    ReviewUserIcon
    Krzysiu

    28.02.2023 16:11

    Pracownik

    Do roboty sprzedawać a nie na forach siedzicie i wypisujecie wymyślone rzeczy. Poszedł
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w BNP Paribas Bank Polska?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Kasprzaka 2 01-211 Warszawa

    https://www.bnpparibas.pl/kariera/pl
    ReviewUserIcon
    Praca w it

    27.02.2023 23:59

    Pracownik

    W dużym skrócie, to nie jest miejsce gdzie z przyjemnością wraca się do rozpoczętego zadania. To raczej kuźnia kreatywnych talentów, starających się jak najbardziej obrzydzić wykonywanie prostych zadań. Na początku można to potraktować jako ciekawe doświadczenie, ale później męczy jak psi oddech. Wysoki poziom tzw. zidiocenia, bez szczepionki w postaci lat z innego korpo nie warto się pakować. Co do zawartości ... No co by rzec, jak zakup kota w worku. Może być dobrze ale mogą też być karty perforowane i mechanizmy zębate. Ogólnie jak ktoś planuje się zatrudnić a wróżbita Maciej przepowiedział mu że złamie nogę i przesiedzi 8 miesięcy, czytając 16 tomów historii starożytnego Egiptu to tak. Ale tak do pracy ciągłej to nie. Za duży szok poznawczy. Pozdro dla (usunięte przez administratora).
    ReviewUserIcon
    3Exeee

    08.12.2022 18:04

    Pracownik

    Jestem pracownikiem tego,,wspaniałego banku,, to co wydarzyło się na początku grudnia to poprostu WSTYD konkurencja doceniła swoich pracowników od podwyżek do 900 brutto do premi po 2 tys na same święta. A my pracownicy żałosne punkty otrzymaliśmy. Nie mieści się w głowie to ,związki zawodowe zawaliły po całości nie mamy nic od pracodawcy plany sprzedażowe pozostały w takich czasach. Ręce opadaja, rada dla każdego zainteresowanego kto chce tu przyjść jest dużo więcej lepszych pracodawców. Trąbią w centrali o równości i innych pierdołach a nie dbają o swoich ludzi szkoda gadać
    ReviewUserIcon
    Abc

    27.02.2023 16:05

    Pracownik

    100% racja jest w tym co piszesz. Ja myśle, ze naśladując prezesa banku powinnismy ubierać się w stylu business casual, czyli tak jak jest nam wygodnie a nie wydawać kasę na sztywne „mundurki” które nam się nie podobają i których poza praca w oddziale nigdzie nie założymy. A jeśli ma być sztywny dress code to niech pracodawca funduje nam takie ubrania. Pracodawca czyta i komentuje to co jest wygodne dla niego…
    ReviewUserIcon
    $&team

    27.02.2023 21:46

    Pracownik

    Pewna pani popisywała się jako S and team. Z nią występował pewien pan o zacnym nazwisku. Team można było w skrócie określić jako eSeS:) Co do opinii to słuszne słowa. Szarego pracownika traktują jak g, ale to on tyra na te zgniłe stołki typu RMS. Kiedyś za żółtego banku był tylko regionalny. A tutaj jest regionalny od bycia regionalnym, regionalny od regionalnego do bycia regionalnym itd. Tyle kasy jest marnotrawione, że głowa mała. Zero decyzyjności, zero wsparcia, (usunięte przez administratora) produktowy, (usunięte przez administratora) proceduralny, zero odpowiedzialności. A baty dostaje ten co jest na końcu. Potencjalni kandydaci - omijajcie to (usunięte przez administratora) z daleka. Tutaj ani nie zarobicie ani nie będziecie traktowani jak ludzie. Dostaniecie ochłapy i jeszcze będą was poganiać batem. Bankowość tradycyjna (detaliczna) to branża schyłkowa i trzeba się pogodzić. Jak chcecie dać się ześcierkować to przynajmniej za dobre pieniądze czyli takie jakie oferuje konkurencja a nie takie jak w tym para(i)banku
    ReviewUserIcon
    bankier

    22.02.2023 13:12

    Pracownik

    Bank to praca dla ludzi o mocnych nerwach. Pracowałam w różnych bankach jednak tutaj strasznie traktuje się człowieka.. Odczłowieczenie totalne słyszę co dzień że jestem numerkiem w tabelce wynikiem itd.. śmieszne że dbają o orientację seksualne feminiatywy itd a o kondycję psychiczną pracowników nie.. Niestety mega wykańczająca praca kończąca się psychologiem..
    ReviewUserIcon
    Mistrz1986

    14.02.2023 21:19

    Inne

    Witam Dla mnie to jest dziwne że dokonuje przelewu z telefonu komórkowego a nie mogę cofnąć transakcji muszę na komputerze się zalowogac a kto się tym na co dzień teraz posługuj komputerem wyparł telefon.Rozwacie to w Waszej Warszawie Schodniej pozdrowienia z zachodniej Polski
    Company logo
    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    15.02.2023 09:39

    Pracodawca

    Dzień dobry, dziękujemy za opinię. W sprawach obsługowych serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami kanałami umożliwiającymi weryfikację, np. przez bankowość elektroniczną GOonline, korzystając z opcji wiadomości lub czatu. Zachęcamy również do opisania swoich uwag w formularzu kontaktowym pod linkiem https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-kontaktowy Pozdrawiamy, zespół BNP Paribas
    ReviewUserIcon
    Zorro

    26.10.2022 22:31

    Pracownik

    Napięta atmosfera roznosi się po całym banku, również w operacjach. Cały zespół jest już zmęczony od ilości notorycznych nadgodzin, nikogo nie cieszą dodatkowo zarobione pieniądze. Podwyżki podobno dostało 80% zatrudnionych w operacjach, co nie zmienia faktu, że ludzie i tak odchodzą z tego miejsca. Jeśli ktoś nie przychodzi na nadgodziny to nie dostaje premii. TL nie potrafiący zarządzać zespołem, miota się, co miesiąc zmieniając decyzje co do organizacji pracy zespołu. Pracuje się tutaj na akord niczym na produkcji. Niestety powstają przez to błędy, które są wytykane przez TL. Co do błędów to tutaj jest jakiś szczególny nacisk na ich wytykanie: każdy pracownik zespołu tworzy dzienne raporty jakie błędy popełniła jednostka która na wcześniejszym etapie procesowała daną sprawę. A jeśli ktoś wypowie się nie po myśli TL to otrzymuje info, że wprowadza w zespole złą atmosferę. Od kilku lat nie można się doprosić o poprawę systemów na których pracujemy choć często słyszymy o usprawnieniach w procesach i ich automatyzacji /robotyzacji. Niech każdy dobrze się zastanowi przed podjęciem decyzji czy chce w takim miejscu pracować.
    ReviewUserIcon
    Brak słów

    13.02.2023 20:07

    Pracownik

    BNP Paribas nie posiada środków na podwyżki, widać kondycja finansowa nie jest taka dobra :( Finansujemy sadzenie drzew, a pracownicy wołają o wsparcie i cisza.
    ReviewUserIcon
    Zorro

    15.02.2023 01:40

    Pracownik

    W zespole, w którym obecnie pracuję podwyżki i awanse nawet kursy/szkolenia są tylko dla pupilków przełożonych. Tutaj się z tym nie kryją. Rotacja wśród pozostałych jest bardzo duża.
    ReviewUserIcon
    Nemo2

    03.02.2023 13:54

    Pracownik

    Mogę wypowiedzieć się o Obszarze Ryzyka. Pracuję tam ponad 10 lat. Generalnie ocena byłaby całkiem dobra, gdyby nie fakt niskich pensji. Dla wieloletnich specjalistów groszowe podwyżki albo ich brak. Niestety, ale na rynku można dostać znacznie więcej co powoduje, że Ci z największym doświadczeniem po prostu odchodzą.
    ReviewUserIcon
    X

    05.02.2023 19:15

    Były pracownik

    Pracownicy operacji maja to samo, wieloletni pracownicy nie dostają podwyżki, albo jakieś groszowe sprawy. Inny bank płaci o niebo lepiej na tych samych stanowiskach.
    ReviewUserIcon
    Specjalista

    13.02.2023 19:51

    Pracownik

    Brak podwyżek i nawet teraz, kiedy inflacja wzrosła do poziomu dwucyfrowego pracodawca BNP Paribas SA nie poczuwa się do wspierania swojej kadry. Niedługa będziemy zarabiać najniższą krajową ,bo ona wzrasta.
    ReviewUserIcon
    Dxj

    09.02.2023 12:06

    Kandydat

    Podjął się ktoś może pracy zdalnej - odpisywanie na wiadomości? Znalazłam taką ofertę na OLX i zastanawiam się czy jest prawdziwa.
    Company logo
    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    09.02.2023 15:36

    Pracodawca

    Dzień dobry, prosimy o podanie linka do strony, na której znajduje się ogłoszenie o pracę. Pozdrawiamy, zespół BNP Paribas
    ReviewUserIcon
    Mo

    19.01.2023 12:31

    Inne

    Najgorszy bank ! Maja tak niejasne zasady ze to jest szok! Wyłudzają i (usunięte przez administratora) klientów ! Pracownicy są niedoedukowani a infolinia to porażka. Tak dziwnych i niejasnych zasad nie ma żaden bank! Omijać szerokim łukiem.
    ReviewUserIcon
    Sor

    02.02.2023 01:36

    Inne

    To prawda popieram fałszywe ten ban
    Company logo
    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    02.02.2023 09:45

    Pracodawca

    Dzień dobry, jeśli jest jakaś sprawa obsługowa, w której moglibyśmy pomóc, serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami kanałami umożliwiającymi weryfikację danych. Do dyspozycji Klientów jest nasza infolinia pod numerami +48 500 990 500 oraz +48 22 134 00 00, oddziały banku, a także możliwość kontaktu przez bankowość elektroniczną GOonline w formie wiadomości lub czatu z konsultantem. Zapraszamy do kontaktu! Pozdrawiamy, zespół BNP Paribas Polska
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    01.02.2023 17:22

    Były pracownik

    Zrezygnowałam z pracy w banku BNP Paribas jestem bardzo szczęśliwa wszystkim proponuje alby wziać życie w swoje ręce i poszukać nowej pracy bez stresu bez nieszczerych przełożonych którzy (usunięte przez administratora) na każdym kroku mówiąc że nie można dostać podwyżki że trzeba spełnić tysiąc warunków a potem dostać jałmużnę wstyd dla firmy żeby pracownicy z wieloletnim doświadczeniem byli tak traktowani. Premie w stosunku do planów są tak żałosne. Dorośli ludzie muszą tłumaczyć się mailowo i telefonicznie z tego co robią dziwne że nie mówią kiedy idą siku. Obowiązków jest tle że pracownik powinien zmienić nazwę stanowiska na wielofunkcyjny robot a nie doradca klienta ...
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    02.02.2023 08:34

    Były pracownik

    Trafiłaś w sedno problemu :) tak właśnie zrobiłam i jestem również bardzo szczęśliwa :). Skorzystałam na tym nie tylko ja, ale przede wszystkim moja rodzina :))) nie warto tkwić w tym zakłamanym korpo i tracić zdrowie Swoje i najbliższych … pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    Zen

    19.01.2023 11:09

    Kandydat

    Taka prośba do działu HR. Od kilku lat udostępniacie to samo ogłoszenie odnośnie pracy w windykacji. Jeśli już odpisujecie po 3 latach od daty wysłania do was CV, to kilka uwag: Sprawdzajcie datę kiedy wpłynęło do was dane CV. Dodajcie od razu w ogłoszeniu „proponujemy najniższą krajową”. Nie piszcie, że szukacie kogoś z doświadczeniem. Jak już Wasz pracownik odpisuje, to niech nie pisze głupot. Wiem, że dział HR musi się czymś „wykazać” Pracuje dziesięć lat w branży i mam doświadczenie w kontakcie nie tylko z osobami prywatnymi ale też dużymi firmami spoza Polski. Znajomość Prawa Bankowego, Kodeksu Cywilnego i jeszcze inne ustawy związane z funkcjonowaniem banku i należności na terenie UE. Angielski swobodny w mówię i piśmie. Odpowiedź działu HR „po przeanalizowaniu Pana CV musimy poinformować, iż nie spełnia Pan naszych oczekiwań zawartych w wspomnianym ogłoszeniu”. Jak wspomniałem CV wysłane dawno temu i praktycznie o tym zapomniałem. Zastanawia mnie też i napewno wiele osób które tu piszą. Czym kieruje się osoba która jest „rekruterem” podczas analizowania profilu kandydata?
    ReviewUserIcon
    Agnieszka

    31.01.2023 19:29

    Były pracownik

    Nie, nie pracuje i nie pracowałam w HR ale opinia pod którą wstawiłam komentarz jest mocno określający porządek( a raczej jego brak)panujący obecnie w BNP Paribas. Dodam , ze jest to Bank Zmieniającego się Świata ;)
    ReviewUserIcon
    Agnieszka

    31.01.2023 19:32

    Były pracownik

    Witam, proszę doprecyzować, gdzie pisała? Skomentowałam tylko wpis i to w bardzo pozytywnym znaczeniu.
    ReviewUserIcon
    Joanna

    27.01.2023 15:11

    Inne

    Najgorszy bank z mozliwych, jak się już kiedyś u nich miało konto to niemożliwe jest je zamknąć ponieważ próbowałam wiele razy mailowo i telefonicznie. Co jakiś czas trzeba płacić nie wiadomo za co bo przychodzi pismo z saldem. Więc place i szlag mnie trafia bo nie korzystam z żadnego konta które u nich miałam a usunąć, zlikwidować się nie da widzę. To jest jakiś żart ten bank. (usunięte przez administratora) po prostu. Jak już raz się tam widzę założy konto to ono nigdy nie zostanie zlikwidowane i do końca życia będę płacić co pół roku haracz nie wiem za co. Jestem zbulwersowana.
    ReviewUserIcon
    Ola

    28.01.2023 14:45

    Były pracownik

    Niestety, ale musisz się udać do jakiegoś oddziału inaczej zamknięcie graniczy z cudem. Listy trafiają do centrali a z centrali do oddziałów i jak np nie zgadza się wzór podpisu albo nie ma podanego konta do zwrotu ewentualnych środków na rachunku to Ci go nie zamkną. Najlepiej najskuteczniej udaj się do oddziału z dowodem osobistym złóż wypowiedzenie umowy rachunku. Poproś o info ile ma być na koncie pieniedzy żeby konto po 30 dniach się zamknęło i poproś o drugi egzemplarz wypowiedzenia dla siebie ( w razie awarii systemu będziesz mieć podkładkę i zamkną Ci konto)
    Company logo
    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    30.01.2023 09:51

    Pracodawca

    Szanowna Pani, zależy nam na zadowoleniu naszych Klientów i chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy. Zapraszamy Panią do kontaktu przez kanały, które umożliwią nam jej weryfikację, np. przez bankowość elektroniczną GOonline, korzystając z opcji wiadomości lub czatu z konsultantem. Do Pani dyspozycji pozostają również nasze oddziały oraz infolinia pod numerem +48 500 990 500. Pozdrawiamy, zespół BNP Paribas Polska
    ReviewUserIcon
    Byly pracownik

    26.01.2023 13:59

    Były pracownik

    Ciesze sie ze nie jestem osamotniony w przekonaniu ze praca w tym banku jest (usunięte przez administratora) Kilka miesiecy zajelo mi wyjscie z traumy zwiazanej z praca w oddzialach bnp paribas w centrum Warszawy. Zeby nie bylo, nie jestem frustratem "ktoremu nie poszlo". Wrecz przeciwnie, mialem bardzo zadowalajace wyniki, kazdy miesiac z zamknietym planem na ponad 100% "Centrala" udaje ze nie wie co sie dzieje, teraz po czasie jest to nawet zabawne. Jestem z pokolenia tych ktorzy pamietaja prlowska milicje. Nie sadzilem ze w 2022r. Zobacze tak dosknala kalke. Niewyobrazalne ze zobacze ja w banku o takiej renomie. Drodzy Panstwo, podpisuje sie pod 95% negatywnych komentarzy. Sam doswiadczylem tych nieprzyjemnosci. Dziekuje takim serwisom jak ten za to, ze pomagaja rozwiac watpliwosci dotyczace tego czy ja po prostu tak zle trafilem czy moze nie przesadzam ze swoja ocena. Bank ktory jawnie zatrudnia (usunięte przez administratora)od regionalnych w gore. Nie trudno w swiecie bankierow dowiedziec sie ze dany regionalny byl posadzany o (usunięte przez administratora), zostal wyrzucony z kilku bankow, ba! Zwiazek zawodowy wie doskonale ze jest przestepca ale brakuje odwaznych osob ktore sie pod tym podpisza zeby miec twarde dowody. Centrala banku tego dziwnym trafem nie wie. Moze nie chce wiedziec? Utrzymywany mimo skandalicznych wynikow regionie. Czlowiek ktory zneca sie psychicznie nad slabszymi jednostkami, jedzac banana na spotkaniu z doradczynia (feminatywy!) Mowi ze w kazdym momencie moze ja zwolnic. Nie starczy znakow by opisac cala (usunięte przez administratora). Czekam na artykul w prasie ktory w koncu obnazy to co tam sie dzieje. Nie dlatego ze zycze komus zle. Dlatego ze sam bylem swiadkiem jawnego zamiatania pod dywan niewygodnych dla banku a karygodnych zachowan. Poczekam az ambitny i odwazny dziennikarz upubliczni historie. Wierzcie lub nie ale bnp paribas niszczy psychicznie ludzi. Nie mowie tego na wyrost. Mam nadzieje ze te wszystie osoby z centrali ktore wpuszczaja jednym a wypuszczaja drugim uchem doniesienia o skrajnym (usunięte przez administratora)sie nad ludzmi potrafia sobie spojrzec w twarz rano w lustrze. I ze te wygodne stolki i brak odpowiedzialnosci za cokolwiek rekompensuje im dziure w sumieniu.
    ReviewUserIcon
    oddziałowy

    27.01.2023 15:37

    Pracownik

    Niestety problem w tej instytucji jest poważny i wymaga fundamentalnej reformy. Wcześniej przed zmianą struktury byli jeszcze dyrektorzy oddziałów i jak któryś zespół miał szczęście i dobrze trafił, to taki przełożony filtrował nacisk i rozdzielał zadania. Niestety nasz "viceprezes" wzoruje się ślepo i nieudolnie na konkurencyjnym pomarańczowym banku, w którym jakoś to funkcjonuje. U nas jest (usunięte przez administratora) i dyrektorzy centrów klepią się po plecach z regionalnymi na niekończących się telekonferencjach. Stworzona abstrakcyjne stanowiska dla poganiaczy, którzy nie są absolutnie żadnym wsparciem. Cała struktura to jakiś kosmos! Koordynatorów, menadżerów wsparcia i innych "wspieraczy" jest cała masa. Tylko pracować nie ma komu...
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    28.01.2023 14:58

    Były pracownik

    ? Jest to napisane powyżej …
    ReviewUserIcon
    Kijek

    27.01.2023 19:39

    Kandydat

    Brak feedbacku po półtoragodzinnej rozmowie rekrutacyjnej mimo gorących zapewnień, że informacja będzie niezależnie od decyzji. Nic dziwnego, patrząc na ogrom negatywnych komentarzy przybywających lawinowo. Szkoda czasu :)
    ReviewUserIcon
    Ola

    28.01.2023 14:40

    Były pracownik

    Myślę że to dobrze dla Ciebie :) naprawdę nie warto pracować w tym banku. Szkoda tylko Twojego straconego czasu ale lepiej teraz niż później. Ja straciłam ponad 4 lata... myśląc że może w końcu coś się poprawi, z roku na rok było tylko gorzej. Podziwiam osoby, które tam jeszcze pracują - te na linii klient doradca bo to oni muszą zaiwaniać i tłumaczyć się ze źle działających systemów i procedur.
    ReviewUserIcon
    Lasotka

    27.11.2022 10:42

    Pracownik

    Pan prezes odtrąbił wielki sukces pluscheck'u a przełożeni kazali nam wpisywać to co będzie się na górze podobać. To jest jeszcze normalne miejsce pracy czy ja już oszalałam?
    ReviewUserIcon
    Wojo

    07.12.2022 13:01

    Pracownik

    Czy wiesz coś więcej w tym temacie? Dopiero co zrobili nam sajgon w sprzedaży. Ciekawe co tym razem.
    ReviewUserIcon
    Ekspert

    25.01.2023 16:59

    Pracownik

    Mylisz się, przełozeni albo stoją nad nami i każą nam wypełnić tak, żeby było dobrze, albo jeśli ankieta wyjdzie źle, każą ponownie wypełnić i tlumaczyc dlaczego zostali źle ocenieni.
    ReviewUserIcon
    Okropnie

    22.11.2022 17:58

    Były pracownik

    Nie polecam pracy we wsparciu sieci i komunikacji. Nikt nie został ze starego zespołu a nowe dziewczyny ryczą po nocach. Jawny (usunięte przez administratora). Ze nikt tego u nich w HR nie sprawdził. Nigdy tam nie wrócę. Najgorszy czas!
    ReviewUserIcon
    Nick

    18.01.2023 12:18

    Pracownik

    Dokładnie tak jest
    ReviewUserIcon
    MM

    23.01.2023 17:27

    Pracownik

    Chyba że stoją za plecami pracownika :)
    ReviewUserIcon
    Robert

    23.01.2023 16:34

    Kandydat

    Ile zarabia dyrektor departamentu ? Czy można liczyć na zarobki w wysokości 25 tyś zł brutto ?
    ReviewUserIcon
    Knd

    23.01.2023 16:10

    Kandydat

    Niskie standardy, brak szacunku, nie polecam
    ReviewUserIcon
    Klient

    21.01.2023 16:04

    Inne

    Przestrzegam przed lokowaniem pieniędzy w inwestycje typu portfel. Od roku nie mogę odzyskać swoich pieniędzy.
    Company logo
    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    23.01.2023 09:34

    Pracodawca

    Szanowny Kliencie, chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację, dlatego zachęcamy do kontaktu z nami kanałami zautoryzowanymi, np. za pośrednictwem bankowości elektronicznej GOonline, gdzie będziemy w stanie zweryfikować sprawę. Pozdrawiamy, zespół BNP Paribas Polska
    ReviewUserIcon
    Daga

    20.01.2023 18:46

    Inne

    Nie polecam brania w tym baku kredytów Bo co chodzi do kwoty to na umowie jest dana kwota a jak splaca się kredyt w całosci to okazuję sie że splaca sie wiekszą kwotę niz w umowie. Splaca sie jakies odsetki o ktorych nie bylo mowyWprowadzaja ludzi w blad i ich (usunięte przez administratora) I ja niestety jestem tego przykladem. A i jak sie przychodzi do banku to aby sie kogos doprosic z doradcow to cud
    Company logo
    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    23.01.2023 09:25

    Pracodawca

    Szanowna Pani, chcielibyśmy wyjaśnić tę sytuację, dlatego zachęcamy do kontaktu z nami kanałami zautoryzowanymi, np. za pośrednictwem bankowości elektronicznej GOonline, gdzie będziemy w stanie zweryfikować sprawę. Pozdrawiamy, zespół BNP Paribas Polska
    ReviewUserIcon
    Kandydat07

    18.01.2023 15:45

    Kandydat

    Witam. Jestem kandydatem na Doradcę klienta w mieście ok. 40 tysięcznym w północnej części kraju. W piątek mam rozmowę z dyrektorką oddziału. Czego się spodziewać? O co może zapytać itd.? Czy można się dopytać o zmianę lokalizacji? W innym pobliskim mieście? Ubrać się elegancko? Zabrać ze sobą papiery? Ps. Nie piszcie, żebym tam nie szedł itp. bo ja marzę o pracy w banku! Aaa no i czy świadectwo maturalne muszę mieć?
    ReviewUserIcon
    Kandydat07

    19.01.2023 15:30

    Kandydat

    Pytania w języku angielskim? A w Polsce jesteśmy przecież? Hmm obawiam się, że tak jak przeszedłem przez rozmowę telefoniczną, tak finalnie nie zostanę pewnie wybrany :/
    ReviewUserIcon
    Były pracownik

    22.01.2023 18:39

    Były pracownik

    Jestem pewny że po pracy w tym Banku, życie zweryfikuje Twoje marzenia. Mam za sobą 2.5 roku pracy w BNP, gdzie wcześniej pracowałem po kilka lat w innych bankach i ten okazazal się najgorszy- totalny brak szacunku do ludzi i wiedzy i doświadczenia. Liczą się tylko i wyłącznie plany

    Zostaw merytoryczną opinię o BNP Paribas Bank Polska S.A.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.