Opinie o Lux Med Sp. z o.o.
Czy ktoś chciałby odpowiedzieć szczerze, na jakie warunki finansowe może liczyć pracownik call center w Warszawie?
Jestem od wielu lat pacjentem LUXMEDu . Posiadam abonament i przez długi czas byłam zadowolona ze świadczonych usług. Od kilku miesięcy z cudem graniczy umówienie wizyty do lekarza specjalisty. Nikt nie potrafi rozwiązać tego problemu. Jestem pod kontrolą lekarza kardiologa dr Liliany Kostana. Od połowy czerwca próbuję umówić wizytę. Bezskutecznie. Mam porobione zlecone badania , które będą nieaktualne i przeterminowane bo 2 miesiące zabiegam o wizytę. Nie będę za każdym razem zmieniać lekarza. Proszę o rozwiązanie tego problemu i kontakt telefoniczny pod numerem tel. 734 146 165.
To jest strona dla pracowników/przyszłych pracowników Lx- proszę o zadzwonienie na infolinie, bo tu nie uzyska Pani pomocy
Jaka strona dla pracowników??? Nawet tego nie potraficie dobrze zrobić? Od gory: Google - opinie o grupie LUX med Zakładki - opinie klientów No i przekierowanie na stronę opinie klientów i odpowiedzi "pracownika" na opinie klientów, że to jest strona dla pracowników ???????????????? Żenada. To jest Auto opinia o kompetencjach (co niektórych, mam nadzieję) pracownikach LUX medu
Tak baranie, to jest strona dla obecnych i byłych pracowników którzy mogą ocenić swojego pracodawcę po to aby ktoś aplikujący mógł pozyskać informacje na temat pracy w danej firmie. Czytaj ze zrozumieniem.
Szanowna Pani/ Szanowny Panie powyższy komentarz nie przedstawia opinii Grupy LUX MED, nie utożsamiamy się z nim i w żaden sposób nie akceptujemy tego typu wypowiedzi. Autor komentarza, użytkownik Dawid91, nie jest Pracownikiem naszej firmy.
Piszę tą odpowiedź zaznaczając "mój status" jako "klient" tylko po to aby udowodnić mniej inteligentnym osobom, że jest taka możliwość tj wyrażenia swojego zdania nie będąc pracownikiem/kandydatem/byłym pracownikiem
Pracowałam w Call Center w Białymstoku. Nie polecam!!!!! Podczas rekrutacji nie było info że będziemy odbierac kolejke medycyny pracy. W Wawie jest kto chce a w białym mamy być MULTI! Na szkoleniu z MP wyraziłam jasno swoja nie chęć i pod koniec szkolenia miałam rozmowę z przełożonym że albo siedze cicho szkole się i odbieram kolejkę albo wypad!! Tak taką dostałam odpowiedź. Trener zamiast porozmawiać ze mną osobiście poprostu na mnie "na kablował" Co to ma być ??? Przedszkole ??? Call Center omijać szerokim łukiem. Nie kupowac abonamentu brak terminów. Mają tyle placówek cały czas klientów przybywa zamiast zwiększyć ilość lekarzy terminów to nic z tym nie robą a potem taki konsultant dostaje ochrzan od takiego pacjenta. Nie dziwie się. Też bym się wkurzyła. Dodam że współpracownicy to istne hieny. Nic nie można powiedzieć bo zaraz kablują do przełożonych. TO NIE JEST PRZEDSZKOLE!!!! Jestesmy dorośli !!! NIE POLECAM !!!!!
Dzień dobry. Dziękujemy za komentarz. Dokładamy wszelkich starań, aby już etapie rekrutacji udzielić wszystkich szczegółowych informacji. Jeśli z jakiejś przyczyny nie otrzymała ich Pani z wyprzedzeniem to przepraszamy. Obecnie trwa sezon infekcyjny i w całej Polsce obserwujemy zwiększone zapotrzebowanie na usługi medyczne. Pragniemy zapewnić, że aktywnie działamy, aby każdy Pacjent mógł skorzystać z naszych usług.
Przerwy prywatne to też jakiś żart. Do toalety można wyjść tylko na przerwie prywatnej gdzie przez 8h ma się tylko 2 przerwy 10 min i jeda 20 min. Chcąc iśc do toalety trzeba tracić przerwę prywatną. Serio ?? Przerwa naprawdę jest potrzebna po pacjentach. Dodam że na koniec zmiany trzeba pisac raporty i tłumaczyć się z każdego blokowania. Może czas coś zmienić ??
Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy za badanie, na które skierował mnie okulista z Lux Medu, a którego nie robią w placówce. Od półtora m-ca czekam na przelew na konto . Kilkanaście razy dzwonię na infolinię, kilkanaście napisanych emaili na opinie@luxmed.pl, bez rezultatu. Udało mi się napisać nawet na @ dyrektora biura reklamacji i nic. Wszyscy ignorują temat, ale ja nie podaruję tych pieniędzy , udam się wyżej albo do prasy. Taki właśnie wyłania się prawdziwy obraz LUX MED. ŻENADA.
Kilka etapów i każą przygotować obszerną prezentację, gdzie dzielisz się pomysłami na uzdrowienie ich beznadziejnych sajtów. Wyłudzanie pomysłów wg mnie.
Dlaczego chcesz zmienić pracę? Jak uzdrowić sajty Luxmedowe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Najważniejsze są tabelki! Nie zdrowie innych ludzi... Praca dobra tylko na wakacje :)
Oj tak, 100% zgody. Tabelki statusy spowiadanie się z każdej przepracowanej godziny co dokładnie się robiło itd. istny koszmar. W dodatku pełni roboty a ludzi za mało.
LuxMed zapewnia dobrą opiekę medyczną, ale firma nie zwraca opłat, jeśli nie jesteś ich prywatnym pacjentem. Dzwoniłem kilka razy, aby zwrócić moją wpłatę kilka razy, ponieważ zdecydowałem się nie zdawać badania lekarskiego. Pracownicy LuxMed obiecali zbadać moją prośbę i zadzwonić do mnie, ale nic się nie zmieniło.
Poszukuję przychodni w Gdańsku w której zrobię TKzatok. Jakie terminy, jaki koszt,
Od dwóch dni próbowałam się dodzwonić do swojej placówki Luxmed zostawiłam wiadomośc i nikt nie raczył do mnie oddzwonić. Po czym pan dziś powiedział , że nie mają sekretarki wstyd skoro w telefonie mówiło zostaw wiadomośc więc dane podałam. Mało tego nie ma opisu badania z 4 lat wstecz mimo, iż na płycie jest opisana nazwa gdzie było wykonane. Poinformowano mnie, że prawdopodobnie szło starym system i badania nie ma. Wstyd co lekarzowi mam powiedziec
Tak nfz tylko w lepszym wydaniu, bo pomieszczenia do pracy i przyjmowania Pacjentów mają "przytulniejsze" dla oka. Reszta to generalnie wygląda słabo. Musisz pamiętać nie jesteś pacjentem! A korporacyjnym targetem. Dla callcenter jak najkrócej z tobą należy rozmawiać i nie wychylać się poza ramy. Dla lekarza np. Internisty 15 minut byle by Cię wklepać w komputer że coś tam coś tam i byłeś, i "spadaj" stąd bo nie mam dla Pana więcej czasu. To jest efekt gdy prywatne firmy w tym zagraniczne biorą się za nasze zdrowie , czytaj drenowanie naszych portfeli. Wszystkie tego typu wynalazki spod znaku prywatna opieka medyczna powinny być częściowo jedynie prywatne bo tak później oto rodzi się dramat dla.pacjenta i jak widać również po ocenach dramat pracowników.
Najgorszy pracodawca. Luxmed to moja pierwsza praca w korpo. Nie zwracałam uwagi na wiele rzeczy, dużo tez uświadomiłam po odejściu z firmy. Jeśli jeszcze tam pracujecie, to uciekajcie jak najdalej. Pracowałam w call center w Warszawie, jak (usunięte przez administratora) dawałam z siebie wszystko, chciałam dobrze dla ludzi. Niestety, dla tej firmy liczy się przestrzeganie tzw procedur, a nie dobro pacjentów. Konsultanci wychodzą na zwykłych (usunięte przez administratora) bo muszą powtarzać jedno to samo w kółko, bo mają za mało informacji i jedyne co mogą zrobić to wysłać jakieś mityczne zgłoszenie do placówki, bo może ktoś zechce oddzwonić do osoby chorej. Odkąd otworzyli filię w Białymstoku, Warszawa żyje w ciągłym oczekiwaniu na zwolnienia grupowe. Przełożeni mają czelność grozić wypowiedzeniem albo za słabsze wyniki czy uzasadnioną nieobecność „ukarają” odebraniem sprzętu do pracy zdalnej :) płacą najniższą krajową, zachęcają do zrobienia dodatkowych kompetencji, a koniec końców odbierasz kilka linii, tylko podwyżki nie dostaniesz, no bo (usunięte przez administratora) Jeśli się jednak masz czelność upomnieć się o swoje to usłyszysz coś w stylu „nie podoba się to się zwalniaj”.
Czy w dobie korona świrusa można pracować zdalnie jako programista?
Dla pracowników callcenter od dłuższego czasu brak sprzętu do pracy zdalnej - w większości pupilki poszły na zdalną i co się użalali jakie to oni mają trudną sytuację (a podobno miała decydować kolejność zgłoszeń)
Aktualnie praca w całym Pionie IT, również na stanowisku Programisty, odbywa w modelu hybrydowym. Większość zespołów wytwórczych ma spotkania w biurze raz na dwa tygodnie. Zasady te mogą się jednak zmieniać w przypadku wprowadzenia nowych rekomendacji epidemiologicznych.
Jaka jest obecnie stawka netto za godzinę na Infolinii? Jest ogłoszenie w kontekście Warszawy.
ocena zero. brak terminów, brak możliwosci wybrania placówek, brak możliwosci zaszczepienia sie na grype.brak mozliwości umówienia sie na rehabilitacje - proponują ze umówią pierwsze spotkanie a potem się martw człowieku.. kazdy zabieg w innej placowce z innym rehabilitantem w porze lunchu. wieczorne i poranne terminy zarezerwowana na prywatne zabiegi. dodatkowo płatne. firma dyskryminuje klientów ze względu na opłacony abonamenyt. im droższy abonament tym wieksza dostepność usług. omijać z daleka. Masakra a nie przychodnia. biznes i kasa a nie dobro pacjenta
Luxmed w 80 % zatrudnia na umowy zlecenie i b2b. Ja jestem takim pracownikiem właśnie. Czy jako pracownik medyczny mam szanse na zaszczepienie się trzecią dawką p/ covid , czy mam spadać jako gorszy sort?
Wszyscy Pracownicy i Współpracownicy LUX MED mający bezpośredni kontakt z Pacjentami są objęci możliwością bezpłatnego szczepienia 3-cią dawką przeciw Covid-19. Dawkę przypominającą można przyjąć najwcześniej po 6 miesiącach od ukończeniu pełnego schematu szczepienia przeciw Covid-19. W przypadku pytań prosimy o kontakt z Departamentem Personalnym.
Dziwna polityka firmy.Lekarze odchodzą,pielęgniarki odchodzą i nikt nie wyciąga wniosków..Program komputerowy "nie dla idiotów" -nie sprzyja pracy,żeby było szybko,sprawnie.Liczą się tylko procedury i pacjenci Abonamentowi.
Ile około miesięcznie zarabia konsultant?
Niestety lux med (Szczecin) to słaba opieka. Lekarze nie przeprowadzają wywiadu na ogół. Może trafiłam na jednego dwóch sensownych lekarzy, Jedna Pani rodzinna bardzo fajna, reszta to rezydenci albo starsi lekarze, którzy już mają wszystko gdzieś. Młodsi natomiast mimo może chęci nie mają nawyku robienia normalnego wywiadu lekarskiego. Spotkałam się z lekarka ginekologiem, która goniła mnie o to, że wizyta trwa tylko 15 minut...a ja gadałam o swoich jakiś tam sprawach, natomiast chciała abym wystawiła opinie. Pech chciał, że zepsuł się system i nic nie mogła wpisać i siedziała dłużej niż te 15 minut przewidziane dla mnie... Brak kompetencji u lekarzy przejawia się na każdym kroku. Tyle, że możesz sobie krew pobrać czy receptę wystawić nie liczcie na jakiekolwiek leczenie. Ginekologa muszę poszukać poza lux med bo za każdym razem trafiam do innego, nie można drugi raz umówić się do tego samego, już nie ma tego lekarza albo wolnej wizyty. Endokrynologa też mam poza lux med bo to dramat. Mam tą opiekę dlatego, że partner z pracy ma załatwione i opłaca mnie dodatkowo. Ginekolodzy nie pobierają posiewów mimo, że zgłaszałam problem z nawracającymi infekcjami. Teraz chciałam znów się umówić i sami mężczyźni, nie ma żadnej kobiety już od jakiegoś czasu do której mogłabym się umówić. Problem ginekologii nie jest jedynym problemem. Dermatolodzy to porażka, alergolodzy też słabo. Endokrynolożka u której byłam zakończyła wizytę zanim ja ją skończyłam po prostu odebrała telefon i zaczęła gadać z koleżanką, nie wystawiła mi wszystkich badań samo tsh i ft3 bo po co wystawiać ft4.... Każdy normalny, porządku endokrynolog wie, ze robić należy cała trójcę poza tym jeszcze badania na haszimoto anty-tpo i anty-tg. Ogólnie dramat....AAA w porządku jest Pani, która robi usg piersi, bardzo dokładnie, usg tarczycy kiedyś mi robił Pan i też był w porządku. U endokrynologa nie zrobisz sobie usg tarczycy, jest to osobna wizyta u kogoś innego. Moja przygoda z lux med trwa już ponad dwa lata. Telewizyty podczas covid i brak wizyt to jakaś farsa była.
Czy ty myślisz w ogóle ? To jest forum dla pracowników, opinie o lekarzach na znanym lekarzu pisz.
Niestety, bardzo jesteśmy z żoną zawiedzeni. Na szczęście umowę mamy tylko na rok. jednak płacąc dosyć duże pieniądze. Lekarze, przyjmujący pacjentów chyba za karę. Słowo empatia w ich słowniku nie istnieje. Na pewno nie przedłużę umowy.
Przydała by się funkcja usunięcia konta pacjenta bo nie wiem czy będę się logować i używać konta
Niskie stawki dla lekarzy POZ w telemedycynie, nie zdecydowałem się na podjęcie współpracy. W innych telemedycynach płacą wiele więcej. Nie jest to dziwne, że nie mają chętnych. Trzeba na prawdę nie znać stawek rynkowych, żeby się zgodzić tu pracować.
Opinie na google odnośnie lux med były tak złe że sami się usunęli. Gorsze są już tylko komuchy z Certusa.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lux Med Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lux Med Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 159.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lux Med Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 88, z czego 9 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lux Med Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lux Med Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.