Piekarnia Putka

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 193 ocen.

Piekarnia Putka
3 193 6 1

Opinie o Piekarnia Putka

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Asika

Byłam widziałam popracowalam i cieszę się że już tu nie pracuje nie polecam pracy w putce!!!

Pati
@Asika 30.01.2018 16:09

Rownież nie polecam pracy w firmie Putka, oszukują przy wypłatach ,koordynatorki jeżdżą zastraszają szantażują ekspedienki, wypytuja o zycie prywatne, każą donosić na siebie nawzajem. Wspólczuję właścicielom firmy że przez takie osoby tracą dobre imię. Niepozdrawiam!

Pracownica
@Pati 06.02.2018 11:55

nie wiem kto to pisze, pracuje juz wiele lat tyle kolezanek ktore tu mam to nigdzie nie poznalam i o ile rozumiem, ze niektrozy narzekaja ze by chcieli wiecej zarabiac to nie rozumiem pisac ze oszukuja przy wyplatach, nigdy mi sie takie cs nie zdarzylo ani nikomu kogo znam a znam kilkadziesiat osob ktore pracuja/pracowaly w Putce.

Zadowolona pracownica
@Pracownica 22.09.2018 19:19

I ja również się przyłączę do tej wypowiedzi, bo jest szczera, nigdy absolutnie nigdy nie zdarzyło się aby pensja mi się nie zgadzała. Żenada, nie macie co robić? to do pracy się weźcie a nie narzekacie! nie podoba wam się to macie tyle pracy przecież w Warszawie, idźcie a nie tak jątrzycie. Zadowolona pracownica, która poleca pracę w Putce

Pracownica
@Asika 30.01.2018 16:09

Widocznie tak pracowałaś, przychodzą właśnie takie lale za które my musimy zasuwać, bo one gwiazdy tylko trzepią tymi rzęsami, pazury długie że nabijać im ciężko, a wymagania że ho, ho. Ja tu pracuję już wiele lat i nikt nigdzie nie doceniał mojej pracy jak w tej firmie. Polecam firmę Putka.

Ekspedientka

Zarobki są dobre, umowa o prace od początku. Benefity, integracja na plus. Praca na produkcji o najlżejszych nie nalezy, ale lubie ją.

Lidia

@Ewa czy możesz powiedzieć dlaczego nie polecasz pracy w firmie Piekarnia Putka? Z czego dokładnie jesteś niezadowolona? @Olciaczy nadgodziny są płatne? Jaką miałaś umowę podpisaną z pracodawcą? Z tego co piszesz, Piekarnia nie zatrudnia odpowiedniej ilości osób, czy rozmawiałaś o tym z pracodawcą?

Kasia
@Lidia 27.09.2017 14:05

Dziewczno, czy Ty nie rozumiesz co tu jest napisane. Nie, jeszcze raz nie i nie polecam tej oszukańczej nie tak firmy jak głównej kierowniczki której marzenie jest nękanie ekspedientki jak sama nie może to posługuje się świtą w białych autach.jadą po ludziach równo. A Ty sama zdecyduj gdzie twój rozum Cię prowadzi.

Małgosia
@Kasia 30.09.2017 16:03

uważam, ze to bardzo niefajne oskarzenia nie zgodne z rzeczywistoscia. trzeba sie dogadac, po mnie nikt tu jeszcze nie jechal, kolezanka pracuje w Putce od lat, ja zaczelam w zeszlym roku i doceniam te prace.

pracownica

pracodawca w porzadku, tak trzymac :))) pozdrawiam szefostwo:)

Karolina

Mogę śmiało polecić pracę, pracowałam w Putce 2 lata, ale potem przeprowadziliśmy się i musiałam zrezygnować. Dobrze wspominam te czasy, pieniądze zawsze na czas, fajna praca z klientem z koordynacja nie maialam problemów:)

Ekspedientka

trzy miesiace pracy za mna, obecnie jest super :)

Panna nikt

Mam dość waszego narzekania praca jest ok- jak ją wykonujesz. Pensja też jest ok adekwatna do tego jak i ile. Jak gadają to znaczy że sama dałaś temat. Pamiętaj komu i co powiedziałaś. A w handlu słoiki to putka dobrze płaci. Jak się nie podoba to wracać do siebie na wieś i paść kozy

Pati
@Panna nikt 01.03.2018 00:32

Odezwała się k.... rodowita Warszawianka na poziomie......hahaaaa

Pani ktos
@Pati 02.03.2018 11:03

No chyba jednak coś w tym jest skoro tak cię to uraziło @Pati. Sama robisz gownoburze.

Kocham_Putke2008PL
@Pani ktos 07.03.2018 18:46

Nie potrafisz złożyć poprawnie zdania tempy dzbanie najgorszy robalu

Niezadowoloni
@Panna nikt 01.03.2018 00:32

Narzekać!!!!!!!!!!!!!!,są osoby które nie umieją współpracować z innymi np.na Orzeszkowej ANNA gwiazda putki,i co na to Panno nikt???????????????????

Ela
@Niezadowoloni 28.06.2018 11:20

a zglaszaliscie to wyzej? moze warto normalnie porozmawiać i zgłosić swoje zastrzeżenia a nie hejtować tylko;/

Krzysztof

Powinni wymienić wszystkie stare ekspedientki bo są aroganckie sztucznie uprzejme jeśli się zdarza uprzejmość w ogóle , stroją fochy przed klientami i przerażają swoją pewnością siebie. Jest kolosalna różnica kiedy wchodzę do sklepu z nowymi ekspedientkami ktorym zalezy na pracy i są pokorne i naturalnie miłe od starych wyjadaczek już zużytych które obsługują z automatu bo muszą. Jestem częstym klientem w waszych sklepach szczególnie na Mokotowie ale nie będę wymieniać filii waszych bo powinniście sami lepiej oceniać swoich pracowników a jesteście jak się okazuje z wadą wzroku. Pozdrawiam. Stały klient nie ze względu na obsługę lecz ulubione pieczywo. Krzysztof. (Swoją drogą mam nadzieję, że moja opinia tu może się troszkę przyda szefostwu sądząc po wpisach innych ...wesoło macie w tej firmie)

Ekspedientka
@Krzysztof 22.05.2018 17:59

Witam. Nie ocenia się wszystkich z góry. Zapraszamy do Piastowa, Pruszkowa. Tam Pan ewentualnie może zmieni zdanie na temat kilkuletnich ekspedientek. Pozdrawiam

Przemek
@Krzysztof 22.05.2018 17:59

Witam, Panie Krzysztofie, gdyby nie te,, stare"ekspedienyki stałby Pan po swoje ulubione pieczywo godzinę. Poza tym Pan jest widocznie jednym z tych klientów, którym przeszkadza,, okruch na podlodze". Ciekawe czy Pan w swojej pracy jest tak sumienny i pomocny, bo śmiem wątpić. A z Pana komentarza wynika, że nawet nie jest Pan miły. Sam jestem klientem Putki i trzeba zrozumieć te Panie, które tam pracują. Każda jest inna, a poza tym to nie zakład pogrzebowy, że nie mogą się pośmiać. Mi jest miło wejść do sklepu gdzie ekspedientki są wesołe i zartuja, ale widocznie Pan by chciał, żeby stały na baczność. Skoro Pan nie czuje się doceniany w swoim życiu to chce się po prostu wyżyć na innych, bo przecież płaci 2zl za najtańszy chleb:) Powiem krótko... te,, stare" i nowe ekspedientki powinny mieć dodatkowa premie, bo muszą mieć styczność z takimi właśnie ludźmi jak Pan!!! Pozdrawiam

Marta
@Przemek 18.08.2018 06:30

Panowie, mi sie wydaje, ze trudno każdemu dogodzić. pracuję w Putce i staram się zawsze obsługiwać grzecznie i sympatycznie, czasem miło sobie pogadać z klientem jeśli ten ma ochote. Fajnie jak na sklepie panuje miła atmosfera:)

Keira

Czy ktoś tu z obecnych jest zmęczony koordynowaniem Pani Izabeli Janusz...? Coraz więcej słyszę że dużo dziewczyn ma dosyć i chce odejść

ekspedientka
@Keira 04.09.2018 16:07

Warto się dogadać, a nie (moim zdaniem) pisać tu dane osoby, która Ci nie odpowiada. Wiem, że każdy czasem ma różnego typu problemy w pracy. ja bym przekazała swoje uwagi do pani Zuzi po prostu

NiktWazny

Jak zaczynałam tu prace bardzo mi się podobało,pieniądze w miarę,dziewczyny na sklepie ok,koordynatorka ok. Niestety koordynatorka się zmieniła,zaczęło się rzucanie po sklepach. Raz tu,raz tu. Trafiły się nie fajne dziewczyny,cały czar prysł. Znów zmieniła się koordynatorka, chyba najlepsza jaka miałam w tej firmie. Było super,miałam swój punkt, z którego jeździłam ewentualnie na dodatki na inny punkty, jak potrzebowałam nagle wolnego „spoko, niema sprawy”. No i znów zmiana koordynatorek. Tym razem trafiłam chyba najgorzej jak tylko można w tej firmie. Nie będę wymieniać z imienia i nazwiska,ale jest to osoba sztuczna, fałszywa, o wszystko trzeba się jej prosić, nigdy nic nie można załatwić. Jak coś potrzebuje to jest miła,jak potrzebuje coś wyjaśnić to ma taki ton głosu jakby chciała zabić. Pracuje tu ok 2lat i coraz bardziej chce odejść. Przy każdej kolejnej awanturze z „koordynatorka” mam ochotę iść po kartkę i napisać wypowiedzenie. Wtedy przypomina mi się,ze muszę spłacić kredyt, to jedyna rzecz, która mnie tu jeszcze trzyma. Jeśli chodzi o prace NIE POLECAM!!! Wyzysk, zero szacunku od góry i jeszcze raz wyzysk.

Zadowolona pracownica
@NiktWazny 17.09.2018 21:26

Tak czytam tą Twoją opinię i nie rozumiem jednego, tego że nie polecasz tej firmy a jesteś tu 2 lata, coś tu się nie klei. Trochę mam wrażenie że przesadzasz bo ja jak miałam problem z koo.. to zadzwoniłam do kiero Małg... i po problemie. Ja jestem zadowolona z pracy a pensję mam coraz wyższą ale trochę cdków mam. Jestem zadowolona z tej firmy którą polecam wszysykim!

Produkcja

Pracuję na produkcji. W te upały na hali jest po 40stopni! Nie da się pracować w takich warunkach! Kierownicy sami siedzą w klimatyzowanych biurach a ty zapieprzaj w ukropie.

NiktWazny
@Produkcja 09.08.2018 19:12

U nas wysiadła klimatyzacja, nie czuć jej wcale. Prosiłam górę o naprawę to wszyscy olali. Fakt faktem upały się już skończyły,ale klima nadal jest nienaprawiona. Taka właśnie jest ta firma, jesteśmy dla nich plebsem zarabiającym pieniądze, nasz komfort pracy się nie liczy.

Dorota

Powracam z takim pytaniem. Sklepy prywatne Państwa N. Czy jest wam wiadomo coś na temat tzw. bogatego pakietu socjalnego.?

Była_ekspedientka

Pracowałam w tej firmie wystarczająco dlugo, aby sie wypowiedzieć. Kokosów to nie ma jeśli chodzi o wypłatę. Jeśli się nie bierze dodatków, mimo wielu lat pracy to i tak podstawa różni sie o pare zlotych od podstawy nowo zatrudnionej osoby. Polityka tej firmy jest straszna, praca po 7 h codziennie + 2 dodatkowe soboty obowiązkowe za które nie ma więcej płatne. Szkoda tylko, że kodeks pracy mówi zupełnie co innego. Godziny muszą się zgadzać, tylko może ten kto ustala regulamin powinien bardziej czytać kodeks , bo akurat to nie byl mój problem, że ustaliliście błędnie grafik, a ekspedientka nie ma obowiązku Wam nic oddawać. Włos się jeży na głowie, na myśl co tam sie dzieje. Ludzie sie zwalniają, bo jest co raz więcej obowiązków, chorych wytycznych i wszystko zależy na jaką koordynatorkę sie trafi. Miałam przyjemność pracować ze wszystkimi, jedna pomocna, a dla drugiej jesteś zerem. Nie bierzesz dodatków nie masz " przywilejów" jakim jest zamienić się na zmiany czy inne sprawy nagłe. To wszystko działa w jedną stronę, Tak przynajmniej było u mnie, ja miałam obowiązki a koordynatorka nie zawsze wypełniał swoje. To śmieszne, że musisz prosić się o pasek czy o inne dokumenty. Jak dla mnie to jeden wielki wyzysk ludźmi, i mimo brania cd, gdzie teoretycznie jako takiej przerwy nie masz, bo wszystko odbywa się między ludźmi, a jak sie trafi na bardzo dobry sklep, gdzie jest duży przemiał ludzi, to Twoje niby dodatkowe godziny przy długim miesiącu wchodzi w etat. Dopiero po wyrobieniu etatu masz dodatkowo liczone.. bardzo mi się praca podobała, do czasu kiedy nagle zrobiło się coraz to więcej osób rządzących i wprowadzanie nowych zasad. Oczywiście to jest tylko moja opinia, inni nie muszą się z nia zgadzać, ale ten co ocenia w samych pozytywach firmę, nie trafił jeszcze na inną koordynatorkę, która dała się we znaki i pokazała kto tu rządzi, bądź nie spotkała inna przykrość od strony firmy. Cieszę sie, że pożegnałam się z tą firmą.

Ekspedientka
@Była_ekspedientka 08.08.2018 15:40

Wiesz co ja pracuję już tu ponad 3 lata i też miałam różne koordynatorki ale najlepiej pracuje się z Beatą bo jest konkretna. A która dała Ci się tak we znaki?

Ekspedientka
@Ekspedientka 10.08.2018 18:09

Haha zależy z Którą hahaha ani ta ani ta gow*** warta

Ekspedientka
@Ekspedientka 14.08.2018 11:09

Jeśli tak mówisz to widocznie nie pracowałaś u konkurencji Lubasz..., tam są kierwniczki które z pewnością przypadłyby Ci do gustu skoro na te narzekasz.

Była_ekspedientka
@Ekspedientka 14.08.2018 13:58

Nie bardzo wiem o co Ci chodzi, każdy może wyrazić swoje zdanie, a czytając ze zrozumieniem jest wyraźnie napisane, że nie każda koordynatorka była w porządku wobec ekspedientki. Nie szukam wrażeń u Lubaszki. Skoro Tobie odpowiadają to spoko i zgadzasz się z ich własnymi zasadami, które mijają się z prawem.. każdy wyraża swoje zdanie, z którym Ty sie nie musisz zgadzać. A celowo nie odpowiedziałam na komentarz, w którym jest zapytanie, która to koordynatorka, bo mam trochę rozumu w głowie, i nie będę wypisywać z imienia i nazwiska, tak jak nie które koleżanki obsmarowują siebie wzajemnie na tym forum.

Kasia
@Była_ekspedientka 14.08.2018 21:46

Drogie Panie, prawda jest taka, że w naszym zawodzie zawsze można trafić na osoby wyżej, których praca pozostawia wiele o życzenia i takie z którymi współpracuje się bardzo dobrze. Jeśli pojawiają się jakieś problemy to zawsze można odezwać się do pani Zuzi i porozmawiać o tym co się dzieje, zamiast narzekać. Ja akurat mam opinię pozytywną o pracy w Putce. Mam to na czym mi zależy, czyli praca stała, umowa o pracę, opieka medyczna, benefit, wczasy itd. Rozumiem, że trafiła Ci się nieprzyjemna sytuacja, aczkolwiek mam porównanie także do innych firm (w Putce jestem od ok. 3 lat) z tej branży i tu póki co najlepiej się czuje.

Ekspedientka
@Kasia 21.08.2018 11:40

zgadzam się w 100% ludzie tylko by narzekali, a firma jest naprawde porzadna

Ekspedientka
@Kasia 21.08.2018 11:40

zgadzam sie, dziewczyny powyzej naprawde bez sensu tak sie przerzucac dziwnymi arumentami. ja sie nigdy nie spotkalam zeby ktokolwiek lamal prawo w pracy, trochę trzeba się zastawnowić zanim się rzuca takimi tekstami. a pracuje w firmie już długo

Iza

Po 4 latach pracy nie chce zmieniac ;) przyzwyczaiłam się do zespołu i ogolnie nie narzekam ;D

Lidia

@sonia, czy pracujesz w Piekarnia Putka w Warszawie? Czy grafik odnośnie reszty dni jest elastyczny? Czy praca w weekendy jest dodatkowo płatna? Jak wygląda kwestia układania grafiku w pracujące dni świąteczne? Twoja wypowiedź może pomóc osobom zainteresowanym pracą w Piekarnia Putka.

sonia
@Lidia 10.07.2018 14:11

apropo grafiku to kwestia dziewczyn ze sklepu czy sie z nimi dogadasz czy nie,praca w dodatkowe wekendy jest dodatkowo platna liczy sie jako nadgodziny ale to zalezy od koordynatorki czy ci pozwoli czy nie tak jest w moim przypadku, inne pupilki robia nadgodziny i pija kawe a kasa bije a u nas potrzeba jest to sie nie zgadza no ale co zrobic

ekspedientka
@sonia 10.07.2018 22:08

To wszedzie zależy jak się dogadasz. Przerwa na kawę przysługuje. Ja bym się spróbowała dogadać z dziewczynami żeby było sprawiedliwiej jeśli uważasz, że jesteś wyłączona z tego. Osobiście zaliczyłam już pracę w ok. 5 dużych firmach i wiem, że czasem warto po ludzku porozmawiać jeśli coś Ci nie odpowiada.

Ekspedientka
@sonia 10.07.2018 22:08

Nie tylko kwestia dziewczyn, ale również i koordynatorki, bo nie wszystkie spełniają prośby typu potrzebuję np 8 września mieć pierwszą zmianę mimo że wypadnie mi druga.. A należy dodać tylko że dwie soboty są obowiązkowe i nie są dodatkowo płatne, bo wchodzą w godziny wyrobienia etatu. Reszta sobót wchodzi w nadgodziny. Pozdrawiam :-)

Magda

Hej dziewczyny, ostrzegam was przed tą firmą a głównie koordynatorkami i P. Małgorzatą która zatrudnia ekspedientki, przebiegła osoba bardzo ingeruje w życie prywatne każdej z nas, przepytuje o wszystko szuka sensacji nie wspomnę o tym iż przekazuje nawet delikatne i wstydliwe sprawy o których mówicie jej w zaufaniu . Będąc na sklepach plotkuje i nasze sprawy nie są już poufne i delikatne bo szybko rozchodzą się dalej...od czarnej roboty są również panie koordynatorki ktore mają za zadanie być dociekliwymi i wszystko donoszą. PAMIĘTAJCIE NIE ROZMAWIAJCIE O SWOICH PROBLEMACH I ŻYCIU PRYWATNYM, prędzej czy później zostanie użyte to przeciwko wam np. szantaż delikatnie mówiąc lub coś za coś!!!! Banda karierowiczek dla których nasza dobroć to okazja do wykorzystania. Ja opuszczam to miejsce i przestrzegam pilnujcie swojej prywatności...nie znacie ich możliwości.

Klemensik
@Magda 21.02.2018 14:32

Cześć. Moim zdaniem praca to praca a życie prywatne oddzielnie. To po co komu mówić o swoich problemach?? Na logikę. Trzeba mieć dystans i rozróżnić prywatne sprawy od pracy. To nie jest przyjaciółka, ani że tak powiem Mama że mamy im się spowiadac itp. Im mniej wiedzą tym lepiej. Więc to wasz błąd, tej osoby która się zwierza

Panna nikt
@Magda 21.02.2018 14:32

Każdy ma swoje w głowie i mówi co chce wolność słowa. Powiedziałaś ma swój temat to licz się z konsekwencjami albo daj w ryj .baby takie są lubią gadać a tym bardziej jak dajesz im temat. Pretensje tylko do siebie albo daj im lepszy powód -weź się za robotę i wszyscy będą hepi

Klacz
@Klemensik 27.02.2018 08:19

Koleżanka zanim zostala przełożoną

Klemensik
@Klacz 02.03.2018 22:36

Ludzie się zmieniają pod wpływem zapachu gotówki i wyższości. Kasa stanowiska ludzi zmienia nie mamy na to wpływu na charakter innych. Niestety.

Aga
@Magda 21.02.2018 14:32

w jakiejkolwiek pracy ja nie lubie mowic za duzo o problemach, czy pracujesz na kasie czy na niewiadomo jakim stanowisku ludzie zawsze lubia troche pogadac. generalnie najbardziej prywatne sprawy zostawiam dla siebie i dla rodziny. a z koordynatorkami sie umiem dogadac, nigdy nie spotkalam sie z jakims chamstwem, wrecz przeciwnie. bylam w innych firmach gdzie traktuja pracownika kiepsko, tu jestem osobiscie zadowolona.

Pracownica

Dobra atmosfera pracy, umowa o prace od poczatku, pensja zawsze na czas, ekipa zgrana.

Gosc

Równiez nie polecam tej firmy oszukuja słabo placa obiecuja kokosy a 2000zl sie dostaje....kierowniczki i koordynatorki????????lepiej traktuja plociuchów niz szczerych ludzi dno kompletne....Szkoda tylko Szefostwa dobrzy ludzie :-\

Justyna
@Gosc 02.06.2018 22:45

hej, zalezy kto, ja sie nie spotkalam. szefostwo rzeczywicie super ludzie, natomiast ja do koordynatorek tez nic nie mam. pensja + benefity + premie uznaniowe (w tej branzy zarabialam duzo gorzej niz w Putce)

Dorota

Mam pytanie --- ile zarabiają ekspedientki w firmie Putka. Czy prawda jest że około 3 tys.

Ekspedientka
@Dorota 29.03.2018 15:39

To zależy kto jak pracuje, albo po znajomości dostaną podwyżkę jak między innymi Magda M. (LIZO DU* PANI M) TO MA że 3 ale jak zwykły pracownik kilka stowek mniej. No ale co na to poradzimy.

Ekspedientka
@Ekspedientka 13.04.2018 12:52

Z poprawka nie Magda M tylko Magda K z Piastowa.

maria
@Dorota 29.03.2018 15:39

Podpinam się pod pytanie. Ile zarabiają ekspedientki w sklepach piekarni Putka??

sonia
@Dorota 29.03.2018 15:39

im wiecej pracujesz tym mniej zarabiasz taka prawda

Ekspedientka
@sonia 02.05.2018 22:12

Im więcej pracujesz więcej podatku odprowadzasz takie życie. Chcę człowiek zarobić a Państwo i tak zabierze

Alicja
@maria 24.04.2018 17:52

Ok2200

Rencia
@Dorota 29.03.2018 15:39

3000 zł to z dodatkami (nadgodzinami) albo z 15 letnim starzem to może tak.

Tadeusz

Witam, w dniu dziejszym byłem na zakupach w sklepie na ul.Gagarina, jestem stałym klientem od lat lubiłem tam chodzić lecz od jakiegoś czasu obsługa w tym sklepie mnie przeraża, Dziś jedna Pani czarnulka nie chcę wymieniać imion krojaca chleb rozbawiona od ucha do ucha , druga przyjmująca pieniążki, blondynka tleniona przy kości odwrócona już do mnie plecami bo ewidentnie się spieszyła i wręcz poczułem że pospieszała klienta by się szybko go pozbyć i olewająca rownież rozbawiona prowadzą dyskusję o smsach i olejkach do papierosów , miałem ochotę krzyknąć "heloł ja tu jestem wasz klient" , lecz to nie pierwsza taka sytuacja w tym sklepie ponieważ panie często zapomoninają o klientach bo prowadzą rozmowy i dyskusje z panem Tomkiem z sąsiedztwa np. Mam nadzieję że moja opinia również da do myślenia państwu i paniom ze sklepu , że mimo wszystko są w pracy a inni na nie patrzą codziennie praktycznie , mają oczy i uszy oraz oczywiście rozum. Pozdrawiam Tadeusz

Dorota
@Tadeusz 30.05.2018 18:28

Tadeuszu, czasem najlepszym sie zadarza zagadać. Szkoda, że trafiłeś akurat na taką sytuację. Mam duże doświadczenie w pracy z klientem w handlu i zawsze sie staram żeby każdy sie czul dobrze obsłużony, aczkolwiek każdemu zdarza sie miec gorszy dzien...

Julka

Pensja zawsze na czas, umowa o prace, zespół zgrany, jestem zadowolona z pracy.

Lidia

@sonia, czy pikinik o którym wspomniałaś był formą integracji pracowniczej organizowanej przez Piekarnia Putka? Jakie jeszcze pozapłacowe benefity firma oferuje swoim pracownikom? Czy są dofinansowania na karty sportowe lub zniżki na zakupy w Piekarnia Putka?

sonia
@Lidia 04.07.2018 14:46

karta multisporta oplacona po czesci przez firme, na zakupy codzienne nie ma znizek tylko na ciasta lub torty. piknik byl forma integracji jak zwykle bylo bardzo fajnie

Ekspedientka
@sonia 04.07.2018 21:11

Piknik to jedna wielka patologia!!!

Anna
@Ekspedientka 04.07.2018 21:23

Ekspedientka, nie zgadzam się z Tobą. Tak jak mówi sonia piknik fajna sprawa, a jeśli komuś nie odpowiada to przecież nie jest to impreza obowiązkowa, a jeszcze co do benefitów to ja mam karte active no i jest Enel med.

Byłem nie raz
@Anna 21.08.2018 22:07

Piknik nie obowiązkowy a na lody i tak trzeba dac

Ekspedientka
@Anna 21.08.2018 22:07

Co za benefit nie jest darmowy ani enel med- który jest marny. Czeka się ponad miesiąc na wizyty pff. Jeżeli komuś odpowiada dacie japy pijanych ekspedientek co nie mają wstydu i coś z (usunięte przez administratora)ich łączy to sorry masz rację :D

Ekspedientka
@Ekspedientka 22.08.2018 20:28

Co do pikniku ostatni akapit:D

Sprzedawca
@Ekspedientka 22.08.2018 20:28

Benefity nie są obowiązkowe przecież, a jak już się na nie zdecydujesz to przez to że są współfinansowane nie wychodzi drogo. Niektórzy narzekają na wszystko, nie warto się tym przejmować.

Angela

Zarobki nie są takie złe ale uważam że szefostwo czyli p. Zuzanna i p. Bartosz powinni bardziej wyjść do ekspedientek . Może być tak że tych ludzi do pracy będzie coraz mniej . Otwórzcie oczy!

Julia
@Angela 31.07.2018 16:14

Moim zdaniem to bardziej powinni się przyjrzeć pracy koordynatorek ,bo to chyba ich wina że ekspedientki się zwalniają.

Ekspedientka
@Julia 06.08.2018 18:32

To znaczy? To z koordynatorkami tak źle się pracuje? Ja mam Agnieszkę i z nią współpraca jest super, zawsze pomocna i nigdy jeszcze nie miałam z nią problemu a z którą Ty pracujesz @Julia? Zawsze przecież można się przenieść do innej jak jest coś nie tak.

Pracownica
@Angela 31.07.2018 16:14

Zgadzam się, że zarobki są dobre. Pracuję ponad rok nie narzekam i dziwię się, że inny narzekają, bo pracowałam jako ekspedientka w innych miejscach za dużo niższe pieniądze.

Ona123

Zanim przyszłam tutaj do pracy słyszałam opinie i pozytywne i negatywne, ale też, że w ostatnim czasie dużo się zmienia na plus. Póki co pracuję drugi miesiąc i jestem zadowolona z atmosfery w sklepie. Zarobki też ok, jak się trochę postara to nawet fajną premię można dostać.

Ekspedientka1

Ja mam zupełnie inne zdanie na temat tej firmy i osób zarządzających otóż praca jak praca, wymagania normalne jak w każdej innej firmie aczkolwiek pracowałam w innej piekarni i tutaj jest zdecydowanie lepiej, bo nie ma obcinania pensji za byle okruch w ladzie więc tu duży plus. Pensja jest adekwatna do wykonywanej pracy, ja jestem zadowolona, bo średnio mam koło 3tyś ale fakt z dodatkami, wszystko jest na papierze bez żadnej ściemy ani pod stołem czy wypłaty w ratach jak miałam kiedyś, tu wszystko wypłacają na konto i zawsze na czas. Osoby zarządzające każda jest inna ale i my jesteśmy inne, żadna ekspedientka nie jest do siebie podobna więc czego tu chcieć? Ja polecam tą firmę, pracuję już tu trochę czasu i nie żałuję nawet chwili w firmie Putka.

Iwonka
@Ekspedientka1 16.08.2018 19:32

Oczywiście i ja polecam Putke i nie mam zadnych znajomosci w firmie zeby komus aby przez mysl nie wpadlo ze to co napisze to (bo pewnie znajomosci mam) Otoz nie kochani. Szary zwykly pracownik . No ale do rzeczy. A cóż tu żałować?!.Pracować trzeba w życiu i tyle. Cieszę się z pracy każdego dnia . A że pracuje w Putce i jestem zwykłym pracownikiem w sklepie to sie wypowiadam. Jak komuś nie chce się pracować to wiecznie będzie narzekal. Ja dziękuję Bogu za pracę? Dziękuję Bogu że mam na chleb i opłaty. Dziekuje za ludzi ktorych poznalam i z ktorymi przebywam kazdego dnia. Za wlasnych pracodawcow trzeba sie modlic a nie przeklinac bo gdyby nie oni nie mialabys pracy i wyplaty a i gdyby nie ty to pracodawca nie mialby rak do pracy. Szanujmy sie wzajemnie. Bo wzajemny szacunek musi byc zachowany. Ale jak ktoś chce zarobić dużo a nic nie robić to niestety tak potem wyglądają wpisy na forach. Tylko narzekanie, ciagle narzekanie. Zadnego podziekowania i wdziecznosci do drugiego czlowieka. Oczywiście zgodze sie ....nie zawsze jest wesoło ale trzeba przyjąć błędy na klatę i przyznać się do błędów a nie ciągle narzekać, i tylko zwalac na innych. Trzeba tylko poprawić swoje błędy uznać za swoje kolejne doświadczenie życiowe i iść dalej . Niestety z nieba manna nie leci , trzeba się natrudzić by kupic sobie chleb. Popatrz z innej strony..... jak nie będziesz mieć na chleb i któryś dzień z kolei nie będziesz miał/a włożyć kromki do ust to co wtedy ? Lecisz do mamusi o pomoc. A jak nie masz nikogo i wtedy jak przychodzi bieda to co robisz ? doceniasz to co miałeś/as. ( Chwila warta refleksji w ciszy kochani) Zmień narzekanie w cudowne twoich mysli samouzdrawianie. Mysl pozytywnie i ciesz sie kazdym dniem . Pozdrawiam serdecznie wszystkich w Panu . Iwonka ????

sonia

mam pytanie jak u was wyglada sprawa nadgodzin?? jesli potrzeba jest bo teraz urlopy to robia wam problemy czy nie?? bo u mnie koordynatorka robi wielkie problemy, z sobotami tez zeby we 3 pracowac a tego wymaga sytuacja, niestety na niektorych sklepach jest tak ze pupilki pani koordynator dostaja nadgodziny i kogos do pomocy na sobote ja np musze sie prosic ale zawsze jest odmowa.

Ekspedientka
@sonia 09.07.2018 21:04

Wiesz co to chyba jakieś nieporozumienie bo ja nie mam problemu z sobotami, zawsze Beata zadzwoni zapyta i jak chcesz to masz dodatek. Ty się prosisz o dodatek i nie masz to dziwne, bo zawsze koordynatorki dzwonią czy nie chce bo jest potrzebna bo coś się stało, dziwne że Ty masz odmowę. Weź to zgłoś kierownik to będziesz miała dodatki.

Lidia

@FUEL, wnioskuję, że jesteś aktualnym pracownikiem Piekarnia Putka. Zatem może rozwiniesz swoją wypowiedź i napiszesz jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Czy kontakty między pracownikami ułatwiają tworzenie odpowiedniej pracy zespołowej? Jak pod tym względem oceniasz pracę w firmie?

Lidia

@sonia, dziękuję za Twoją wypowiedź. Zachęcam również innych użytkowników forum do aktywności. Jak oceniacie tego pracodawcę? Jakie są pozytywne aspekty pracy w Piekarnia Putka? Czy warunki zatrudnienia są dla Was satysfakcjonujące?

sonia

jak tam wrażenia po pikniku moje drogie heheh

Lidia

@Niezadowoloni, jesteś pracownikiem w Piekarni Putka, możesz powiedzieć coś więcej o warunkach pracy? Czy wynagrodzenia są adekwatne do powierzonych obowiązków? Czy można liczyć na benefity pozapłacowe dla pracowników. Jaka jest atmosfera? Jakie możesz wymienić zalety pracodawcy?

Zostaw opinię o Piekarnia Putka - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Piekarnia Putka