Mimo wcześniej deklaracji kontaktu z ich strony( niezależnie czy rekrutacja zakończy się współpraca czy tez nie) nikt się nie skontaktował, brak kontaktu.
Dzień dobry :) zawsze przekazujemy informację zwrotną o wyniku procesu rekrutacji, bez względu na decyzję. Kontakt jest telefoniczny lub mailowy. Jeśli go nie otrzymałaś - zapraszam do bezpośredniego kontaktu na adres mailowy paulina.kieliszek@link4.pl. Zajmę się sprawą :) Miłego dnia, Paulina Kieliszek Zespół Rekrutacji
Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku Specjalista ds. Obslugi polis komunikacyjnych? ( Ogłoszenie na pracuj, (kontakt z klientem który sprzedał auto)
Na najniższa krajowa, jak nie zrobisz planu przez jakieś 5 miesiący pod rząd więcej nie zarobisz. Na rozmowie mydla oczy, nie wierz w to. Aha i nie ma prawie wgl telefonów. Także jak chcesz się nudzić, zarabiać jak śmieć i być tak traktowany wbijaj
Serio aż tak źle? A to nie ma połączeń wychodzących między czasie ? Podobno podstawa to 1500zl brutto ? ????
serio aż tak źle, jasne, są, ale tyle ich jest ze się siedzi po 10 min bez telefonu, wpadnie polaczenie, zazwyczaj zbywca albo transfer na inny dział. 1500zł brutto, czy juz ta kwota nie daje Ci czerwonego świata? nie robisz planu dostajesz najnizsza kajowa, robisz plan, spoko, dosstajesz tyle samo, bo przeciez malo polis sie oplacilo. nizej masz komentarz podobny do mojego, jak nie wierzysz, a jak chcesz to sie zattudnij, ale gwarantuje ze szybciej uciekniesz niz sie przyjąłeś.
dzień dobry, jakie pytania pojawiają się na rozmowach rekrutacyjnych; chodzi o stanowisko: Specjalista ds. Posprzedażowej Obsługi Klienta Direct? będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.
witam . mam pytanie o rekrutacje na stanowisko młodszy konsultant ... miałem rozmowę i powiedziano mi ze dadzą znać do max 2 tygodni ale często dają wcześniej a praca rozpoczyna sie 01.04 .. i do tej pory cisza ... szczerze dziwna ta rekrutacja jestem przekonany ze już raczej nie będę mieć szans bo jest 31.04 ale to ze mogą dać odpowiedz do momentu startu pracy jest co najmniej dziwne, cala rozmowa rekrutacyjna tez dziwna , dziwne pytania .... pozdrawiam POZNAŃ
Dzień dobry, @Zapytajek zawsze przekazujemy informację zwrotną o wyniku procesu rekrutacji, bez względu na decyzję. Kontakt jest telefoniczny lub mailowy. W obecnej chwili nie prowadzimy rekrutacji na stanowisko Młodszego Konsultanta… więc nie jestem w stanie zweryfikować kwestii, o której piszesz. Zapraszam zatem do bezpośredniego kontaktu na adres mailowy paulina.kieliszek@link4.pl. Niezwłocznie zajmę się sprawą :) Miłego dnia, Paulina Kieliszek Zespół Rekrutacji
W jakim systemie wypłacane jest wynagrodzenie w firmie LINK4 na Specjalista ds. Obsługi Klienta? 12 grudnia ogłoszenie na GoWork.pl.
podstawa 3050 brutto płatna 28 dnia miesiąca a po okresie próbnym premia 10-go każdego miesiąca.
W życiu!Firma ma idiotyczny benefit że można wziąć pożyczkę na korzystnych warunkach. Dosadnie pokazując, że nie chcą dawać podwyżki.
Dzień dobry, Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Wynagrodzenie na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta wypłacane jest miesięcznie. Możliwe wynagrodzenie na start to 3660 zł brutto (podstawa 3050 zł brutto i do 610 zł brutto premii za jakość wykonywanej pracy). Więcej szczegółów podajemy podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zachęcamy do złożenia swojej aplikacji. Pozdrawiamy, Zespół LINK4
3660 zł. Przykre że tak firma poniża finansowo. Przecież przy tej inflacji to głodową pensja. Wstyd!
Miło nam powitać wszystkich odwiedzających nasz profil w serwisie GoWork.
Zależy nam, aby to forum było miejscem do dzielenia się doświadczeniami i opiniami na nasz temat. Jesteśmy tu po to, by udzielać rzetelnych odpowiedzi na pojawiające się pytania, sugestie i uwagi. Chcemy również na bieżąco odpowiadać na pytania i wyjaśniać kwestie związane z zatrudnieniem w naszej firmie wszystkim kandydatom zainteresowanym pracą u nas. Zachęcamy do kulturalnych wypowiedzi i merytorycznych komentarzy – tylko do takich możemy się odnieść. Przypominamy, że opinie niezgodne z regulaminem forum mogą być usuwane przez administratora portalu. Pragniemy poinformować, iż komentarze naruszające dobra osobiste oraz regulamin serwisu będą archiwizowane przez Administratora.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania pod adresem e-mail: rekrutacja@link4.pl
Pozdrawiamy
Zespół LINK4
Witam, a jakie opinie o dziale IT związanego z bezpieczeństwem?
niestety, jest to chyba jedyna firma na świecie, która swoim kierownikom płaci tyle co jemu podległym pracownikom, tłumacząc że dla ciebie jest to szansa rozwoju na tym stanowisku... Bardzo słabo, pracownika się docenia owszem, ja też dbam o swoich ale jako menadżer nie polecam tu pracy na wyższych stanowiskach
Potwierdzam, zdarza się, że Mł. Specjalista zarabia więcej od swojego kierownika. A jak policzymy nieodpłatne kierownicze nadgodziny, to często wychodzi niewiele więcej niż minimalna krajowa za godzinę.
Dziwne żeby kierownik miał niższą pensje niż podwładny. Jesteś pewien że tak jest? Przecież stanowisko kierownicze wiąże się z odpowiedzialnością i doświadczeniem. Już za samo to powinna być sporo wyższa stawka, nie?
a za ten (usunięte przez administratora) sprawa jest już w kancelarii adwokackiej więc czekajcie na pismo :)
Pracowałem jakiś czas jako specjalista do spraw polis komunikacyjnych. Aplikowałem bo chciałem pracować w domu oraz obsługiwać klienta a nie być na sprzedaży. Na rozmowie zostałem okłamany przez rekruterkę ale później nic nie chciał z tym zrobić. Praca w domu, myślę no mega ale jednak nikt nic nie mówi by się dołożyć do rachunków a firma oszczędza. Gdyby człowiek normalnie zarabiał to by nie zwrócił uwagi na naciąganie przez firmę na prąd czy Internet. Ogólnie sama grupa mega, bardzo pomocni ludzie kierowniczka również w porządku babeczka, zniszczona przez korpo. Zastępca kierownika to już gorzej, spróbuj się zapytać to dostaniesz odpowiedź a jak byś zrobił lub przyczepia się żeby się przyczepić. Cóż taka osoba, nie każdy jest idealny a jak ma się choć trochę władzy to woda sodowa uderza do głowy. Praca w call center jak to call center sporo telefonów. Najgorzej że do szkolenia nie przygotowują na ten dział. Niby możesz liczyć na pomoc ale często zostajesz sam z klientem ponad 10 minut bo wiadomo każdy rozmawia a ww wspomniana zca specjalnie nie chce pomóc. To nie tylko moja opinia. Przez to że szkolenie nie jest robione na odpowiedni dział to ponosisz TY konsekwencje. Pomimo stresu, nowych informacji i bardzo dużo nauki + szukanie wielu informacji w necie bo w materiałach nie zawsze są w pierwszych dniach lub nawet podczas okresu próbnego nie masz taryfy ulgowej/okresu ochrony za błędy potrącają Ci z premii. Pieniądze są i owszem ale tylko wtedy kiedy olewasz obsługę klienta (za co dostajesz na spotkaniach opr) i ciśniesz ponad sił sprzedaż oraz nie biorąc pod uwagę potrzeb klienta. Tak rozmawiasz z klientem by nieświadomie zaakceptował i tyle. Wypowie umowę to luz ważna liczy się sprzedaż. Takie wały doradcy robią na klientach że to tragedia. Premia jest liczona od kwoty poniżej 1000 zł, więc firma zarabia a Ty i tak dostajesz minimalną. Najgorsza jest kierowniczka kierowniczek która wymaga ale na tematy związane z finansami obrabia Ci (usunięte przez administratora) oraz jest obrażona. Nowy pracownik jest ciągnięty w dół, nie ma motywacji i traci motywację po pierwszym miesiącu samodzielnej pracy. Nie jestem idealny, mam wady, mam słabe zdrowie przez pandemie ale z całych sił się starałem by cisnąć plany. Słuchaj, jak masz zdolności sprzedażowe i umiesz pchać na ilość a nie na jakość to polecam pracę dla Ciebie bo wiem ze da się zarobić. Odszedłem i jestem szczęśliwy dla mnie najgorsza praca w życiu !
Niestety fortuny tu się nie zarobi
No niestety ale praca w niektórych pionach jak w pionie Szkód np. przypomina fabrykę/taśmę, niekończąca się praca i zbyt mała ilość personelu. Do tego kompletny brak podwyżek w związku z rosnącą inflacja. Generalnie, nie polecam.
Brak podwyżek jak inflacja szleje to faktycznie minus. Nie ma teraz przyjęć jak są takie braki kadrowe jak piszesz? Będą w najbliższym czasie kogoś szukać?
Cały czas kogoś szukają, bo cały czas ktoś odchodzi, rotacja rotacja. Mała kasa, masa obowiązków, ludzie uciekają.
Chciałbym odnieść się od poniższego wpisu, chodzi o stanowisko „fruwające” po „pracujach” od dłuuuższego czasu: Specjalista ds. Obsługi Klienta. Samo ogłoszenie dość lakoniczne, obsługujesz i rejestrujesz. Wymagania żadne, pensja marna, oczekiwania jak z kosmosu (subiektywna opinia). Kasa: 3000 tyś brutto na start bez premii przez okres próbny (tego dokładnie nie pamiętam, czy po miesiącu włącza się WALKA o premię, czy po trzech miesiącach okresu próbnego). Po roku za poprawne odpowiedzi na teście awans ze specjalisty na starszego i 200 zł brutto podwyżki (już daje stosowny klimat rozwoju pieniężnego). Po 2 albo 3 latach kolejna możliwość awansu na eksperta, czy coś takiego i brutto 3800. Sama premia na start do pensji 3000 brutto wynosi 600 zł brutto. Aby to wyrobić spełniasz kilka czynników, np. suma twoich rozmów nie może przekroczyć 6 minut, nie spóźniamy się, jakość rozmów itp. W teorii do wyrobienia, w praktyce… ????. Praca: pierwsze 3 miesiące to okres próbny za w/w kasę. Przez 1 miesiąc szkolenie które wygląda tak, że dostajesz swojego opiekuna (osobę już pracującą) z którą siedzisz i ona pokazuje ci system. Jest to przeplatane z pokazywaniem slajdów przez różne osoby z firmy. Do tego dostajesz około 10 prezentacji wydrukowanych dwustronnie na formacie A4, które krok po kroku pokazują co i jak klikać w systemie na którym przyjdzie ci pracować. Reasumując, przychodzisz sobie w poniedziałek idziesz do opiekuna, siedzisz z nim przez 3 godziny. Jeśli masz szczęście to możesz poklikać albo pogadać pod jego/jej okiem, jeśli nie…a zazwyczaj nie będzie takiej okazji, bo np. jest dużo telefonów i pracownicy muszą je zbierać. Jest jeszcze więcej telefonów i pracownicy muszą je zebrać w kolejkę, albo.. jest jeszcze więcej ludzi na linii i koniecznie trzeba ich zebrać, aby zgadzały się liczby. Wiecie z czego nadzorujący pracę konsultantów (przepraszam… Specjalistów) mają premie? Trzy godziny mijają idziesz sobie do sali, gdzie czeka na ciebie pokaz slajdów, 80% tych pokazów to są te, które opisują jak klikać w systemie – to co napisałam powyżej. Przy czym, osoba która szkoli w zasadzie je czyta, szybko, dosłownie i dosadnie. Jeśli masz pamięć fotograficzną i twój mózg rejestruje obraz i dźwięk niczym kamera – wyniesiesz b. dużo z takiej formy szkolenia. Jeśli nie, masz przecież materiały… ale zabawne, bo spotkałam osoby które opowiadały, że po miesiącu szkolenia, siedziały z tymi materiałami i rejestrowały szkodę, np. rozmawiasz z klientem 40 minut i robisz swoje z kartkami na kolanach. Zastanawiałam się wtedy, gdzie się podział ten miesiąc szkolenia? W końcu czas rejestracji szkody powinien zamknąć się w 10/15 minutach – w zależności od samej formy rejestracji oczywiście. Dalej, pierwsze 3 miesiące to tylko rejestracja, potem zaczyna się zabawa. Musisz udzielać informacji o szkodzie. Czyli znać przepisy odnoszące się do rynku ubezpieczeń, działalności L4 oraz co i kto za co odpowiada aby w razie awarii móc poradzić się właściwej osoby. W końcu to firma ubezpieczeniowa więc wymogiem jest przebywając na takim stanowisku aby wiedza była odpowiednia. W sumie nie jest tego ani specjalnie dużo, ani mało. Mimo wszystko osoba pracująca na tym stanowisku, musi wiedzieć jak poruszać się po systemie, znać stosowne przepisy krajowe, wiedzieć co gdzie jest w OWU no i mieć odporność na stres. Praca jest monotonna, stresująca, ludzie często są zdenerwowani i na kim wyładują swoje emocje? Generalnie, jeśli masz tendencje do nie brania pod uwagę uczyć innych osób, cechuje cię brak empatii, współczucia, a twoje sumienie jest elementem odkładanym na półkę przed przyjściem do pracy, będziesz idealnym kandydatem. Reszta osób pewnie będzie się bardziej męczyć, aż się złamie i stanie się swego rodzaju ghulem z maską obojętności na twarzy albo… przejdzie do „normalnej” pracy. System na którym pracują konsultanci jest stary, nieintuicyjny, źle poukładany pisząc krótko… jest fatalny. I tak jak pisałam wcześniej, trzeba go przeklikać aby opanować, a zazwyczaj nie ma na to czasu. Bo w teorii opiekun u którego siedzisz ma cię szkolić i uczyć, a rzeczywistość jest taka, że opiekun musi odbierać połączenia aby nie było górek, dba wyłącznie o swoją (usunięte przez administratora) i bez przerwy nie ma czasu. Musisz się przypominać, upominać wręcz prosić aby samemu coś klikać, bo jak już to pisałam i napiszę po raz enty, nie ma czasu. Oczywiście wszystko zależy na kogo trafisz, ja np. trafiłam na osobę która większą uwagę przykładała do ogarnięcia stron typu Facebook itd. (komórka w pracy jak w szkole… dostajesz jak wyjdziesz, cóż). Już o samych superlatywach i zachwalaniu jako to wszystko jest super w L4, jak można awansować pisać nie będę, bo takie (tutaj chciałoby się napisać dosadnie) gadanie jest w każdej firmie i nic nie wnosi, nic nie znaczy i chyba tylko HR w to wierzy. Specjalista ds. Obsługi klienta w firmie L4 to spuścizna po latach 90siątych, kiedy to tworzące się „korporacje” wykorzystywały pracowników jako tanią silę roboczą.
Dziękujemy za Twój komentarz i chęć podzielenia się opinią. Stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta to dobry start do zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych i wejścia w świat ubezpieczeń. Od tego stanowiska niejednokrotnie nasi pracownicy rozpoczynają swoją drogę w Pionie Szkód. Mają też możliwość przejścia do innych działów firmy w ramach rekrutacji wewnętrznych. Pierwszy miesiąc pracy na call center to intensywny okres szkoleń produktowych, systemowych oraz pracy z mentorem. W ten sposób chcemy przygotować pracownika do jego przyszłych zadań. Szkolenia odbywają się w formie hybrydowej (ze względu na panującą sytuację pandemiczną), do ich prowadzenia wykorzystywane są m.in. prezentacje przygotowane Power Point. Nie ograniczamy się jednak do (tu cytat) „przeklikiwania slajdów” – w trakcie szkolenia podawane są przykłady. Zawsze zachęcamy do zadawania pytań i wymiany doświadczeń, to najlepszy czas na wątpliwości, dyskusje, powtórzenie tematu, jeśli pracownik o to prosi. Szkolenie w biurze ma dla nas ogromne znaczenie, gdyż podczas tego typu spotkań jest przestrzeń na doprecyzowanie kwestii jeszcze niejasnych dla nowych pracowników. Po każdym szkoleniu pracownik otrzymuje materiały podsumowujące przedstawiane treści, a nasi szkoleniowcy są otwarci, żeby podczas indywidualnego spotkania porozmawiać ponownie na temat poruszanych zagadnień. Oprócz części teoretycznej nowy pracownik poznaje równocześnie system. Pod okiem doświadczonego specjalisty, którego pracę obserwuje – nowy pracownik poznaje proces, osłuchuje się z językiem ubezpieczeniowym oraz z przyjętymi standardami obsługi klienta. Kolejnym krokiem jest próba przeprowadzenia samodzielnej rozmowy z klientem, nadal pod czujnym okiem i „uchem” mentora. Dzięki tak skonstruowanemu procesowi wdrożenia, pracownik po miesiącu szkoleń i intensywnej nauki może samodzielnie wykonywać powierzone mu obowiązki. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że praca na call center bywa stresująca, a ilość połączeń przychodzących na początku może być zaskakująca. Już w trakcie spotkań rekrutacyjnych informujemy, czym charakteryzuje się praca na call center – zwłaszcza, że dołączają do nas osoby dla których taki charakter pracy to nowość. Staramy się, by zapewnić pracownikom wsparcie i przygotować ich również na trudne sytuacje z klientami – m.in. szkoląc z tematyki związanej z obsługą klienta, gdzie dzielimy się dobrymi praktykami, doświadczeniami i tym, jak radzić sobie z sytuacjami trudnymi. Wraz ze wzrostem wiedzy i umiejętności pracownik otrzymuje nowe zadania – wspomniane udzielanie informacji o szkodzie. Kierownicy Zespołów oraz osoby odpowiedzialne za szkolenia są otwarci na informację zwrotną ze strony pracowników, pozwalającą doskonalić proces wdrożeniowy ale też pracę codzienną. Wynagrodzenie na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta jest jawne – pojawia się w ogłoszeniach o pracę, wspominamy o nim podczas każdej rozmowy rekrutacyjnej. Wobec tego osoba, która do nas dołącza na to stanowisko jest w pełni świadoma warunków finansowych. Drogi/a ku przestrodze 2 – smuci nas Twoje rozczarowanie. Jednocześnie mamy nadzieję, że praca w nowym miejscu dostarcza Ci doświadczeń zgodnych z Twoimi oczekiwaniami :) W imieniu obszaru call center szkodowego, zespołu szkoleniowców i swoim Marta Kowalska-Dumała Kierownik ds. Budowania Doświadczeń Pracowników
Bo to sucha gadka HR, wszystko mówione formułkami ze szkolenia "anty" pracowniczego, ZACZNIJCIE "zobacz człowieku człowieka w człowieku" a nie wieczne wybielanie sytuacji. To nie są żale, tylko pokazywanie rzeczywistości obecnej w Link 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!
50 zł brutto podwyżki do podstawy. Niżej nie mógł upaść Link4. :))))
Pani Joanna, Smutne jest to, że jest to spółka skarbu państwa. W wiadomościach każdy słyszy, że Polska to kraj miodem płynący. Podwyżki o 60%. Takie dyrdymały może Pani sobie wsadzić tam gdzie słońce nie dociera
Droga kierowniczko ds. Budowania Doświadczeń Pracowników..... . Muszę przyznać, że masz sporo zaprawy na tym forum, do budowania sobie tego waszego linkowego kolosa, chyba wiesz na jakich nogach? ;) PS Wierzcie mi kochani, nie ma sensu zaczynać pracy w Link4. Na szczęście rynek nie znosi pustki i spokojnie można znaleźć coś wartościowszego!
W dodatku na forum panuje duża cenzura. Negatywne komentarze są cały czas kasowane. Kierowniczka ds blablabla uparcie twierdzi, że nic nie kasują bo "to miejsce do dzielenia się doświadczeniami i dialogiem z pracodawcą". Coraz gubi się we własnych kłamstwach :)
Ja podjąłem decyzję o opuszczeniu struktur tej firmy na początku roku i była to najlepsza decyzja. Praca w tej firmie to wstyd, a nie prestiż. Upokorzenia kierownictwo które udaja że nie ma problemów. Radzę szukać innego pracodawcy, gdzie indziej można godnie zarabiać i żyć
Brawo, brawo!!! Podpisuje się pod twoimi słowami. Sam opuściłem rok temu po 3 latach gehenny i upokorzeń. Bardzo żałuje, że nie napisałem maila pożegnalnego do DW zarządu, żeby opisać jak „wspaniała” firma traktuje pracowników. Nie mają świadomości jaka wolna amerykanka jest wśród menadżerów. (usunięte przez administratora)
Nic nie straciłeś nie pisząc do zarządu, bo to ich i tak nie obchodzi. A przynajmniej tak się zachowują, jakby ich nic nie obchodziło.
Po wielu latach pracy w LINK4, mogę podsumować tak, swoje doświadczenia: PLUSY: + Duże możliwości awansu wewnątrz firmy (co jednak często nie przekłada się na zarobki). + Możliwość pracy zdalnej/hybrydowej od czasu pandemii. + Większość ludzi na poziomie szeregowy/kierownik to naprawdę spoko osoby. MINUSY: - Dużo niepłatnych nadgodzin, zwłaszcza dla kierowników (którzy często zarabiają tyle, co ich podwładni lub niewiele więcej) i osób wykonujących inne bardzo wymagające prace. - Niektóre kluczowe dla firmy stanowiska zajmują osoby absolutnie zepsute do szpiku kości, zmieniające prace wielu osób w piekło. - Z całą sympatią dla członków zarządu i dyrektorów, ale większość z tych ludzi zdaje się żyć w jakimś wyimaginowanym świecie, w którym ludzie się nie męczą i nie wypalają, doba trwa 500 godzin, podróże w czasie to norma, a "wierzę, że sobie poradzisz" rozwiązuje wszystkie problemy i z łatwością może zastąpić szkolenia/zatrudnienie większej ilości osób/naprawienie błędów bardzo przestarzałego oprogramowania/wpisz dowolną potrzebę. - Telefony i wiadomości po godzinach pracy i w czasie urlopu to norma.
Praca jak praca, ale temat wypłaty to jakaś żenada. Tyle tutaj komentarzy o braku podwyżek, a hry dalej udają, że nic nie widzą. Wstyd mi, że muszę robić zakupy tylko z gazetka promocyjną. Na szczęście od przyszłego roku zwiększają najniższa krajowa, więc firma stanie pod ściana i będzie musiała dać jakieś pieniądze. Mam tylko nadzieję, ze nie rzucą jakiejś stówki na otarcie łez, a faktycznie dostosują zarobki do aktualnych realiów.
Stówkę, haha. 50zł brutto. Brawo Link4, popisaliście się, mam nadzieje, że pracownicy w odpowiedzi na tę śmieszną kwotę masowo poskładają wypowiedzenia.
Masakra inflacja szaleje, a zarobki stoją jak stały, już pomijając, że firma się rozrasta i pracy wszędzie co raz więcej (takie info od osoby, która dalej tam siedzi).
Jakiś czas temu chciałem pracować w tej firmie, wysłałem Cv i byłem nawet na rozmowie kwalifikacyjnej. Co ciekawe rozmowa po stronkę osób z Link 4 była profesjonalna, nie było żadnych zbędnych pytań. Pracy nie dostałem ale cóż, na tej firmie świat się nie kończy, teraz czytam opinie byłych pracowników i widzę, że nie mam czego żałować. Kilka dni temu rozmawiałem z kumplem, pracuje w jednej z firm współpracujących z Link 4. Opowiedział mi trochę o tym jak wygląda ta „współpraca”, między innymi jakie wałki robią tzw sprzedawcy telefoniczni i osoby z BOK. Tak więc, jeszcze raz dziękuje tym miłym Panią które rozmawiały ze mną w trakcie spotkania rekrutacyjnego. Dziękuje za to, że nie muszę codziennie żałować rozpoczęcia pracy w Link 4. Dziękuje i życzę aby firma zmieniła swoje podejście do wszystkich osób z nią związanych.
Bo tak właśnie jest w realu a nie w opowieściach. Nikt nic jak widać nie robi pro pracowniczo, każdy tylko tkwi w swojej "bańce" i.....tak właśnie wyglądają atmosfery w takich korpoobozach
Cześć, W ogłoszeniu na specjalistę ds. obsługi klienta wskazane jest wynagrodzenie 3000zł brutto i po pierwszym miesiącu premia. Czy ktoś wie jakieś wysokości to premia? Będę wdzięczna za info.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Premia miesięczna naliczana jest na podstawie oceny pracy konsultanta. Informację co do wysokości i sposobu naliczania przekazujemy podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zachęcamy do złożenia swojej aplikacji. Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacji
Bardzo nie polecam pracy na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta. Brak podwyżek od 3 lat, rygor organizacyjny, kontrola przerw czasu pracy. W skrócie (usunięte przez administratora) stres, brak podwyżek i awansu. Radzę przeczytać opinie nick "ku przestrodze".
Wynagrodzenie 3000 zł brutto w Warszawie to kpina, ale dobrze że piszecie o tym w ogłoszeniu przynajmniej nie będę tracić czasu.
Państwowe spółki niszowym pracownikom płacą najniższą krajową a zarządowi miliony. Żadne zaskoczenie :)
Bardzo niska premia za jakość pracy, dodatek świąteczny. Podwyżek nie ma od 4 lat. Firma ma w nosie wysoką inflacje, drastyczną podwyżkę cen i skargi pracowników. Praca w Link4 to jeden wielki wstyd nie „prestiż”.
Dodatek świąteczny to taka nagroda roczna, czy raczej nie za wysoka premia? Napiszesz ile tego jest?
Odradzam, od kilku lat żadnych podwyżek, a rosnącą inflację mają za nic.
To niewiele. Ten brak podwyżek też nie nastraja optymistycznie. Dają jakieś benefity jak bony na święta albo prywatną opiekę lekarską?
Na jaki okres zawierana jest pierwsza umowa i prace z pracownikiem na stanowisku specjalista do obsługi klienta?
1 umowa okres próbny 3 miesiące po okresie próbnym 9 miesięcy, 2 lata i czas nieokreślony(czyt. po 3 latach umowę zawierają na czas nieokreślony). Na rozmowach rekrutacyjnych (usunięte przez administratora) w żywe oczy, że umowę na czas nieokreślony zawierają po 9 miesiącach. Po za tym praca w tym dziale to zło w czystej postaci. Praca za najniższą krajową, kontrola czasu pracy, przerwa 50 min i spóźnienia trzeba odrobić. Za każdą przekroczoną przerwę musisz za karę odrobić wszystkie minuty w ogóle za to nie płacą ci i nawet w UOP czegoś takiego nie ma zapisanego o karach tylko kaprys jednej kierowniczki :D praca tylko dla desperatów i odpornych psychicznie.
Czekaj, trzeba odrobić 50 minutową przerwę czy tylko ewentualne spóźnienia? (akurat odrabianie spóźnień jest w wielu CC więc nie jest to nic nadzwyczajnego)
Oprócz odrabiania przerw są kary za branie urlopów na żądanie. Jeśli w danymi miesiącu weźmiesz uż to w następnym ignorują twoje prośby grafikowe.
Dzień dobry Pierwsza umowa o pracę na tym stanowisku pracy zawarta jest na okres próbny, trwający maksymalnie 3 miesiące. Kolejna umowa o pracę podpisywana jest na czas określony - 9 miesięcy. Kolejna umowa na czas określony to 12 lub 24 miesiące. Są również sytuacje, że po łącznym przepracowaniu 12 miesięcy Pracownikowi oferowana jest umowa na czas nieokreślony. Co do zasady zaś, po łącznym okresie nie przekraczającym 33 miesięcy zawarcia umów na czas określony, Pracodawca podpisuje z Pracownikiem umowę na czas nieokreślony. Czas trwania poszczególnych umów jest w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami prawa pracy. W procesie rekrutacji takie informacje pojawiają się w sposób jawny i niewprowadzający w ewentualny błąd. Ostateczną decyzję dotyczącą rodzaju podpisywanej z Pracownikiem umowy podejmuje Przełożony, w porozumieniu ze swoim Przełożonym i/lub Opiekunem Personalnym. Decyzja Przełożonego dyktowana jest między innymi wynikami i zaangażowaniem Pracowników na stanowisku o które Pani/i pyta. Pozdrawiam Marta Kowalska Kierownik ds. Budowania Doświadczeń Pracowników
"Uczciwe warunki zatrudnienia – umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe 3000 zł brutto. Po pierwszym miesiącu dodatkowo premia za jakość wykonywanej pracy" hahahahahahahahaha. W 2022 roku najniższa krajowa będzie wynosić 3000 zł brutto. Te wasze tytuły najlepszego pracodawcy są mocno ustawione :P Zarząd zarabia miliony, a pozostałym pracownikom oferujecie najniższą krajową. Totalna hipokryzja!!
Okej że umowy na czas określony są zawierane na okres nie dłuższy niż wskazany w kp ale naprawdę po 12 miesiącach pracy nie jesteście w stanie określić czy chcecie zatrzymać u siebie pracownika na stałe czy nie? W takim razie nie dziwi mnie ze macie tyle negatywnych opinii.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w LINK4?
Zobacz opinie na temat firmy LINK4 tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 60.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w LINK4?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 1 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy LINK4?
Kandydaci do pracy w LINK4 napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.