Opinie o LINK4 w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy LINK4. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w LINK4 o rekrutacji.


Branże: Towarzystwa ubezpieczeniowe
Towarzystwa ubezpieczeniowe Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o LINK4 w Warszawa

baner wywiady
kuprzestrodze
Klient
 Pytanie

Różnorodne opinie znajdują się na forum goworka na temat pracy w LINK4 więc warto opisać merytoryczną i szczerą opinie osoby która miała styczność pracować w Call Center. Do tego działu najłatwiej się dostać bo to jest najniższe a jednocześnie najbardziej upokarzająca praca. Osoby które zatrudniają się na tym stanowisku to najczęściej desperaci którzy mają dosyć długiego szukania pracy i potrzebują pilnego przypływu gotówki na konto z powodu problemów finansowym. Podczas rozmowy rekrutacyjnej kierownicy "obiecują" duży rozwój zawodowy w strukturach firmy awanse i wzajemny szacunek blablabla. Przechodząc do meritum opiszę pracę w jednym zespole CC -w Pionie Szkód.Takie banalne ogłoszenie na pracuj.pl: specjalista ds obsługi klienta. Dwa zakresy obowiązków i dwa wymagania na to stanowisko. Nic tylko aplikować. Jak wygląda dalszy proces? Po zatrudnieniu na to stanowisko otrzymujesz umowę na okres próbny 3 miesiące potem 9 miesięcy, 2 lata i czas nieokreślony. Umowę na czas nieokreślony dostaniesz dopiero po 3 latach. Żałosne! Pierwszy miesiąc pracy to same szkolenia, z produktów, z obsługi klienta i mentoring. Nowa osoba dostaje mentora czyli osobę z dużym doświadczeniem która uczy poruszania się po systemie, rejestracji szkód i małymi krokami wdraża w rozmowę z klientem. Cały czas słucha jak doświadczony konsultant rozmawia z klientem i co może go czekać w pracy. Po szkoleniach teoretycznych jest egzamin z produktów a po miesiącu szkoleniowo-mentoringowym samodzielna praca. Na samym początku nowe osoby zajmują się tylko rejestracją szkód. Potem jak nabiorą doświadczenie w rejestracji to idą poziom wyżej i zaczynają obsługiwać zarejestrowane szkody (gdzie zawsze jest najwięcej połączeń i najbardziej roszczeniowi klienci). Nowej osobie może wpaść klient z zarejestrowaną szkodą to przełącza na linie do innej osoby. Nowe osoby przełączające klientów są dla doświadczonych osób mega irytujący a sami nie pamiętają jakie były początku. Co do wynagrodzenia to na okresie próbnym dostaje tylko podstawę a potem premia. Premie? Jedna wielka komedia! Składnikami premii jest ilość odebranych połączeń, wykonanie połączeń wychodzących do klientów, czas pracy, przerwy(czy są przekroczone), ugody za pojazd zastępczy i odsłuchy rozmów. Po roku czasu pracy na Call Center osoba piszę egzamin na starszego specjalistę. Jeśli zda to dostaje 200 zł brutto do podstawy jeśli nie zda kolejne podejście ma za pół roku. Czasami są organizowane konkursy które mają nas motywować do jeszcze bardziej efektywnej pracy np. na największą ilość zleceń na warsztaty sieci naprawczej link4. Płaca 3000 zł brutto podstawy a po okresie próbnym premie. Podwyżki? Zapomnijcie!!! Firmę nie obchodzi obecna sytuacja ekonomiczna w kraju gdzie jest straszna drożyzna a osoby posiadające dzieci ledwo wiążą koniec z końcem. Pół pensji idzie na wynajem mieszkania, rachunki a reszta na życie gdzie nie ma opcji zaoszczędzi. Wiele osób w firmie przy tak nędznych zarobkach muszą brać pożyczki gotówkowe na wakacje lub życie. Sama praca na Call Center w Pionie Szkód to pasmo stresu, presji, upokorzeń ze strony kierowników i drwin ze strony pozostałych osób z pionu. Kiedyś po roku pracy na CC ludzie mogli swobodnie awansować , najczęściej na likwidacje szkód komunikacyjnych. Potem te osoby zapominają jak zaczynały przygodę do tego stopnia że na ludzi z CC patrzą jak na nieudaczników życiowych. Obecnie nie do dość że nie można liczyć na podwyżki to tym bardziej na awans. Wiele osób na CC ma serdecznie dosyć pracy i pragną za wszelką cenę uciec stąd. Nie tylko na CC szkodowym jest bardzo toksyczne środowisko pracy. Również na sprzedaży pracownicy są traktowani jak bydło które musi jak najwięcej sprzedać jak najtaniej byle żeby przypis się zgadzał. Szkoda że cierpią na tym pracownicy, którzy nie otrzymują podwyżek. Przykro mi to mówić , ale dla LINK4 nie liczą się pracownicy tylko dobry PR. Pracowników nie obchodzą nowe wartości i jakie są plany na następne lata tylko rozwój zawodowy i konkretne płace. Powinniście się wstydzić że należąc do PZU (państwowej firmy) udajecie że nie macie pojęcia o gospodarce i jaka drożyzna jest w sklepach i ceny prądu i śmieci poszły w górę. Zero ludzkiego podejścia. Odnośnie pracy w linku to omijać szerokim łukiem!! Szczególnie pracę w obsłudze klienta. Brak szacunku, słabe wynagrodzenie, stres i presja czasu są na porządku dziennym. Niech was nie zgubią działania PR-owe firmy :)

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie
@kuprzestrodze

No i wreszcie konstruktywna, jasna opinia no i mam nadzieję - rzetelna :):). Właśnie tego potrzeba tu, aby każdy potencjalny nowy pracownik, myślący o podjęciu oferowanej pracy w Link4 miał jasno i rzetelnie pokazane "od środka" jak jest naprawdę - zawsze PRy i tym podobne działy zajmujące się dobrym "obrazem" całokształtu i - no jak zawsze i wszędzie - aby tu i na takich kanałach przepływu informacji, zawsze było na plus i pozytywnie. A dlaczego NIGDY nikt z takowy z "czuwających" nad tymi dobrymi słowami i dobrym i tylko dobrym słowie firmie nie przyjmie tego co nie tylko jest dobrym słowem ale też i tym PRAWDZIWYM mówiącym o "szarych i czarnych" stronach w całokształcie bycia i jestestwa w firmie ?? Dlatego, szacun dla powyższej opinii i opiniującego. Jest rzeczowa i życiowa - jak powinno być. Wszystkie te "fraglesy" w ogłoszeniach ofertach pracy - i tych z Link4 też są takowe - wszelkie "słodkości" i dobrobyty są, jak widać , jak wszędzie zawsze na końcu i po nastu latach osiągalne albo i też nie. A człowiek musi co dnia zmagać się z trudnościami zadań w pracy i pracować żeby żyć. A jak coś mu pozytywnego wyjdzie, wychodzi to....z drugiej strony nic nie "przychodzi" :):) a to przecież jest pięknie i kolorowo zaznaczane tymi "fraglesowymi słowami" jak to jest pięknie i fajnie i kraina miodem i mlekiem płynąca. Tak więc - hallloo tu ziemia i rzeczywistość. Niech ktoś z firmy podejmie to zadanie i tu jasno powie czy odpowie na takową jak powyższa opinie i wszystkie uwagi, a nie taka osoba otrzymuje zaproszenie do kontaktu i wtedy "sobie porozmawiamy, wyjaśnimy..." blebleble.... Tak więc wszystko jak w sentencji i powyżej :):):)

Zarobiony
Były pracownik
 Pytanie

Na początku dodam, że opinie swoją o pracy w Linku wyrobiłem poprzez kilkuletnią pracę w CC Link4. Pracowałem w działach sprzedażowych. Z całego serca polecam omijać jednak to miejsce. Bardzo toksyczne środowisko - ale zacznijmy od początku. Praca zdalna - nikt nie dokłada się do rachunków mimo, że wszystko idzie w górę. Często nowe osoby są pozostawione same sobie, ponieważ kadra szkoleniowa nie do końca sobie radzi. -Pensja. Były "syte" lata bardzo dawno temu. Z miesiąca na miesiąć pracownik zarabia coraz mniej. Nie wiem jak obeszli prawo, ale podstawa tutaj to jest dramatycznie niska. O połowe mniejsza niż średnia krajowa. Jeżeli chcesz zarabiać ok.4k to musisz wyrobić min. 130% planu, który z miesiąca na miesiąc jest oczywiście podwyższany. Zmiany w systemie prowizyjnym powodują., że pracownik zarabia coraz mniej, co nie dziwi skoro sam dyrektor mówi do pracowników "Link4 nie będzie pionerem jeżeli chodzi o pensje". -Plany. Z miesiąca na miesiąc plany są podwyższane. Co jest oczywiście logiczne - każdy chce zarabiać. Natomiast plany nie są robione z głowa i nie są adekwatne do obecnych warunków. - Bazy. A raczej ich brak. Połączenia wpadają automatycznie co 30s. Doradcy nie mają baz, aby wyrabiać nałożony plan. W zespole ubezpieczeń majątkowych dzwonione jest głownie Skcar oraz 00car - czyli dzwonicie do klientó Link4 przez cały dzień i słyszycie "nie". W zespole sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych dzwonicie klientów którzy liczyli sobie ofertę 3 lata temu i wyszło niekorzystnie. Prawdopodobieństwo,że akurat teraz po wzrostach cen wyjdzie lepiej jest jak trafić w totka. - Cena ubezpieczeń często jest zmieniana z dnia na dzień bez informacji do doradców! Wyobraź sobie, że liczysz ofertę na ustaloną wkotę, dzwonisz następnego dnia o decyzje i nagle składka wzrasta o kilkaset zł. Tłumaczą to tym, że oferta jest ważna 30 dni co jest racją, natomiast dlaczego jest pomijane w poinformowaniu doradcy? :) - OBECNOŚĆ - praca zmianowa. Dwie zmiany. Link4 rozlicza za wszystko nic nie dając od siebie. Rozlicza się z każdej sekundy spóźnienia. Musisz się tłumaczyć jeżeli chcesz iść do toalety. Za przekroczenie przerwy ucinają Ci połączenia przez co masz mniejszą możliwość sprzedaży. - ATMOSFERA - temat rzeka. Z p[oczątku wszyscy wydają się super pomocni i fajni. Nowe osoby są pozostawione same sobie. Kierownicy byli doradcami, niestety przestali o tym pamiętać. Często manipulują faktami, wynikami. Podają wrażliwe informacje o innych pracownikach, np. o planowanych zwolnieniach, czy o poważnych chorobach i zwolnieniach lekarskich. Jeżeli zadajesz pytanie dotyczące produktów od niektórych otrzymasz odpowiedź, ale jest taki który nic nie wie i zawsze dopytuje innych. Ogołnie pracy nie polecam nikomu. Śmieszne zarobiki, bardzo toksyczna atmosfera.

2
linkq
Pracownik
@Zarobiony

nie ma nic wspólnego z prawda

Bronek
Kandydat
 Pytanie

Cześć zarobki specjalista ds likwidacji(merytoryczny) ile zarobi?

Pracownik
Pracownik
@Bronek

W tym dziale od kilku lat nie ma podwyżek a bardzo dużo pracy i dużo telefonów od roszczeniowych klientów. Ledwo 3000 zł na rękę można zarobić. Po PZU w Linku najniższe zarobki w TU. W Generali na takim stanowisku zarobisz dużo więcej

kuprzestrodze
Klient
 Pytanie

Różnorodne opinie znajdują się na forum goworka na temat pracy w LINK4 więc warto opisać merytoryczną i szczerą opinie osoby która miała styczność pracować w Call Center. Do tego działu najłatwiej się dostać bo to jest najniższe a jednocześnie najbardziej upokarzająca praca. Osoby które zatrudniają się na tym stanowisku to najczęściej desperaci którzy mają dosyć długiego szukania pracy i potrzebują pilnego przypływu gotówki na konto z powodu problemów finansowym. Podczas rozmowy rekrutacyjnej kierownicy "obiecują" duży rozwój zawodowy w strukturach firmy awanse i wzajemny szacunek blablabla. Przechodząc do meritum opiszę pracę w jednym zespole CC -w Pionie Szkód.Takie banalne ogłoszenie na pracuj.pl: specjalista ds obsługi klienta. Dwa zakresy obowiązków i dwa wymagania na to stanowisko. Nic tylko aplikować. Jak wygląda dalszy proces? Po zatrudnieniu na to stanowisko otrzymujesz umowę na okres próbny 3 miesiące potem 9 miesięcy, 2 lata i czas nieokreślony. Umowę na czas nieokreślony dostaniesz dopiero po 3 latach. Żałosne! Pierwszy miesiąc pracy to same szkolenia, z produktów, z obsługi klienta i mentoring. Nowa osoba dostaje mentora czyli osobę z dużym doświadczeniem która uczy poruszania się po systemie, rejestracji szkód i małymi krokami wdraża w rozmowę z klientem. Cały czas słucha jak doświadczony konsultant rozmawia z klientem i co może go czekać w pracy. Po szkoleniach teoretycznych jest egzamin z produktów a po miesiącu szkoleniowo-mentoringowym samodzielna praca. Na samym początku nowe osoby zajmują się tylko rejestracją szkód. Potem jak nabiorą doświadczenie w rejestracji to idą poziom wyżej i zaczynają obsługiwać zarejestrowane szkody (gdzie zawsze jest najwięcej połączeń i najbardziej roszczeniowi klienci). Nowej osobie może wpaść klient z zarejestrowaną szkodą to przełącza na linie do innej osoby. Nowe osoby przełączające klientów są dla doświadczonych osób mega irytujący a sami nie pamiętają jakie były początku. Co do wynagrodzenia to na okresie próbnym dostaje tylko podstawę a potem premia. Premie? Jedna wielka komedia! Składnikami premii jest ilość odebranych połączeń, wykonanie połączeń wychodzących do klientów, czas pracy, przerwy(czy są przekroczone), ugody za pojazd zastępczy i odsłuchy rozmów. Po roku czasu pracy na Call Center osoba piszę egzamin na starszego specjalistę. Jeśli zda to dostaje 200 zł brutto do podstawy jeśli nie zda kolejne podejście ma za pół roku. Czasami są organizowane konkursy które mają nas motywować do jeszcze bardziej efektywnej pracy np. na największą ilość zleceń na warsztaty sieci naprawczej link4. Płaca 3000 zł brutto podstawy a po okresie próbnym premie. Podwyżki? Zapomnijcie!!! Firmę nie obchodzi obecna sytuacja ekonomiczna w kraju gdzie jest straszna drożyzna a osoby posiadające dzieci ledwo wiążą koniec z końcem. Pół pensji idzie na wynajem mieszkania, rachunki a reszta na życie gdzie nie ma opcji zaoszczędzi. Wiele osób w firmie przy tak nędznych zarobkach muszą brać pożyczki gotówkowe na wakacje lub życie. Sama praca na Call Center w Pionie Szkód to pasmo stresu, presji, upokorzeń ze strony kierowników i drwin ze strony pozostałych osób z pionu. Kiedyś po roku pracy na CC ludzie mogli swobodnie awansować , najczęściej na likwidacje szkód komunikacyjnych. Potem te osoby zapominają jak zaczynały przygodę do tego stopnia że na ludzi z CC patrzą jak na nieudaczników życiowych. Obecnie nie do dość że nie można liczyć na podwyżki to tym bardziej na awans. Wiele osób na CC ma serdecznie dosyć pracy i pragną za wszelką cenę uciec stąd. Nie tylko na CC szkodowym jest bardzo toksyczne środowisko pracy. Również na sprzedaży pracownicy są traktowani jak bydło które musi jak najwięcej sprzedać jak najtaniej byle żeby przypis się zgadzał. Szkoda że cierpią na tym pracownicy, którzy nie otrzymują podwyżek. Przykro mi to mówić , ale dla LINK4 nie liczą się pracownicy tylko dobry PR. Pracowników nie obchodzą nowe wartości i jakie są plany na następne lata tylko rozwój zawodowy i konkretne płace. Powinniście się wstydzić że należąc do PZU (państwowej firmy) udajecie że nie macie pojęcia o gospodarce i jaka drożyzna jest w sklepach i ceny prądu i śmieci poszły w górę. Zero ludzkiego podejścia. Odnośnie pracy w linku to omijać szerokim łukiem!! Szczególnie pracę w obsłudze klienta. Brak szacunku, słabe wynagrodzenie, stres i presja czasu są na porządku dziennym. Niech was nie zgubią działania PR-owe firmy :)

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie
@kuprzestrodze

No i wreszcie konstruktywna, jasna opinia no i mam nadzieję - rzetelna :):). Właśnie tego potrzeba tu, aby każdy potencjalny nowy pracownik, myślący o podjęciu oferowanej pracy w Link4 miał jasno i rzetelnie pokazane "od środka" jak jest naprawdę - zawsze PRy i tym podobne działy zajmujące się dobrym "obrazem" całokształtu i - no jak zawsze i wszędzie - aby tu i na takich kanałach przepływu informacji, zawsze było na plus i pozytywnie. A dlaczego NIGDY nikt z takowy z "czuwających" nad tymi dobrymi słowami i dobrym i tylko dobrym słowie firmie nie przyjmie tego co nie tylko jest dobrym słowem ale też i tym PRAWDZIWYM mówiącym o "szarych i czarnych" stronach w całokształcie bycia i jestestwa w firmie ?? Dlatego, szacun dla powyższej opinii i opiniującego. Jest rzeczowa i życiowa - jak powinno być. Wszystkie te "fraglesy" w ogłoszeniach ofertach pracy - i tych z Link4 też są takowe - wszelkie "słodkości" i dobrobyty są, jak widać , jak wszędzie zawsze na końcu i po nastu latach osiągalne albo i też nie. A człowiek musi co dnia zmagać się z trudnościami zadań w pracy i pracować żeby żyć. A jak coś mu pozytywnego wyjdzie, wychodzi to....z drugiej strony nic nie "przychodzi" :):) a to przecież jest pięknie i kolorowo zaznaczane tymi "fraglesowymi słowami" jak to jest pięknie i fajnie i kraina miodem i mlekiem płynąca. Tak więc - hallloo tu ziemia i rzeczywistość. Niech ktoś z firmy podejmie to zadanie i tu jasno powie czy odpowie na takową jak powyższa opinie i wszystkie uwagi, a nie taka osoba otrzymuje zaproszenie do kontaktu i wtedy "sobie porozmawiamy, wyjaśnimy..." blebleble.... Tak więc wszystko jak w sentencji i powyżej :):):)

nick
Były pracownik
@kuprzestrodze

Podpisuje się pod tą opinią w 100%. Sam osobiście byłem pracownikiem linkowego CC więc dodam parę słów od siebie dlaczego Nie warto pracować w telefonicznej obsłudze klienta: • Brak podwyżek i awansów • Praca pod ogromną presją czasu. Jesteś rozliczany za spóźnienia, przekroczone przerwy i czas rozmów telefonicznych ; • Nierówne traktowanie pracowników. Przykład: Koordynator czyli osoba odpowiedzialna za grafik (urlopowy, pracy) i ruch na infolinii potrafi ustawić system tak, że jedna osoba non-stop odbiera połączenia i ledwo wyrabia się z pracą a potem kierownicy bezczelnie oskarżają ją że jest osobą nieefektywną a inne osoby mają mniej połączeń i mogą swobodnie pracować i plotkować z innymi. Te osoby boją się zwrócić uwagę koordynatorowi i kierownikom że mają za dużo połączeń, bo nie chcą się narażać. Kierownicy nic z tym nie robią tylko kłamią w żywe oczy że każdy ma tak samo ustawione połączenia ;/. Przepraszam bardzo, konsultanci nie są idiotami i każda osoba doskonale wie, że jest to nierówno ustawione. IT nie macza w tym palce! • Kadra kierownicza nie traktująca poważnie pracowników. Rozmowa podwładnego z przełożonym. Przełożony udaje że słucha a w rzeczywistości traktuje go jak idiotę. Pracownik nie może powiedzieć własnego zdania tylko kierownik przerywa i robi wszystko, żeby osoba nie miała racji w tym co mówi. Mało tego! Kierownicy mocno czepiają się pracownikom z długim stażem narzekając, że nie są efektywni i wytykając błędy.Zawsze szukają jakiegoś kozła ofiarnego żeby się wyżyć. Tylko nowe osoby traktują łagodnie żeby „przekonać” jakim super jesteśmy zespołem. Kierownicy CC mocno nadużywają swojej pozycji. Przychodzą do pracy kiedy chcą, chodzą na urlopy kiedy im się podoba i na zwolnieniach lekarskich jeżdżą na wczasy. "Podobno" do HR docierały skargi na nadużycia i złe traktowanie pracowników przez kierowników i inne rzeczy ale HR woli tuszować takie sprawy jak KK skandale pedofilskie. Dla nich jesteśmy zwykłymi „plebsami” a nie ludźmi, którzy mają kredyty, rodziny, pasje i dzieci. Krzywo się patrzą na osoby które biorą zwolnienia na dzieci. Drogie HR radzę żebyście wszystkim kierownikom zrobili szkolenie z podstaw prawa pracy, bo wcale nie jest to przestrzegane. • Urlopy na CC trzeba planować z kilkumiesięcznym z wyprzedzeniem. Nie ma opcji żeby wziąć urlop 2 dni przed tylko ludzie bardzo często biorą na żądanie. W okresie czerwiec-sierpień nie otrzymasz urlopu 2 tygodniowego, bo kierownicy mają durne tłumaczenie żeby każdy mógł skorzystać z jednego tygodnia urlopowego w okresie wakacyjnym. Sami kierownicy chodzą w tym okresie na 2 tygodnie!! Najzabawniejsze jest to że w tym okresie jest najmniej pracy a dopiero okres wrzesień-grudzień jest najwięcej połączeń to wtedy bardzo chętnie jesteśmy odsyłani na 2 tygodniowe urlopy żeby HR-y nie musiały płacić za urlop. • Fałszywe środowisko. Niby wszyscy chcą ci pomóc, ale w zespole są duże podziały, gdzie z łaski sobie pomagamy. Tyle w temacie. Nic tylko uciekać z Linka :)

gizmo
Kandydat
@nick

No to ładnie się wyprawia, w zasadzie to można wyczuć i wysnuć w tym "kolorowaniu" w ofertach pracy i na stronie Link4. Te "ach-y i och-y" mówią wiele, żeby wzmóc swoja czujność. A to co powyżej w opinii napisane jest, no to oddaje realistyczne klimaty w takich korporacyjnych cud miejscach. Ale, że nie pomyślą o tym, że ten maluczki pracownik każdy - cały zespół w większości się z nich składający - jest z osobna ważnym trybikiem w tej całej maszynerii zwanej firma. To zespół i dobra współpraca na co składa się przede wszystkim atmosfera w pracy, a ta budowana jest przede wszystkim dobrym wynagrodzeniem za pracę, szanowaniem się na wzajem i oczywiście bez względu na swój zły humor dziś czy jutro, bo źle spało się ...i takie tam. A tu, w Link4 się okazuje co się okazuje :):):) miało być ...a wychodzi jak zwykle...no i tak więc nic tu po fajnej pracy.

Red
Były pracownik
@kuprzestrodze

W zupełnie się z tobą zgadzam,i taka jest prawda,ja pracowałam na początku na zastępstwo później z łaski dali mi jakąś umowę na określony a do umowy na czas określony nie doczekałam, już miałam dosyć. Nie pracowałam na CC ale w innym dziale i też nie było kolorowo,stres traktowanie mlotrzego bez doświadczenia odrazu z góry,najlepiej nie pomagac.Na awans nie ma co liczyć trzeba mieć znajomości i dobre wtyki.A co do szkoleń w mojej pracy wogole się nie przydało bo na moimi stanowisku wogole nie przydatne ,i tak się uczyłam od nowa i strącony miesiąc a jedna Pani z HR powiedziała że nie wiem jak ja będę pracowała bo moje odpowiedzi są słabe i jej się nie podobają, traktowanie egalzaminu jak na maturę .... słabo.Ogolnie nie polecam tak pięknie tylko w reklamach.

anonim
Pracownik
@kuprzestrodze

Potwierdzam. Praca w tym dziale to koszmar. Brak podwyżek od 3 lat. Wielka łaska z dawaniem urlopów i zwalnianiem wcześniej z pracy. Kierownicy i koordynator to najwięksi mobberzy w zespole. Ich przełożony robi wszystko żeby zamieść pod dywan sprawy a ludzie non stop są co do minuty z czasu pracy. W dodatku jeden kierownik dyskryminuje mamy z dziećmi „krzywo patrząc” że na pracy zdalnej jednocześnie zajmuje się dzieckiem. Obrzydły typ!!!

Kandydatką
Kandydat
@nick

Czyli tak jak myślałam i zrezygnowałam po rozmowie u Was. Przeszłam z ogromnym doświadczeniem, wiedzą. Kilka lat w ubezpieczeniach, w tym kierowanie zespołem. Nie CC. Dodatkowo dużo doświadczenia w pracy z klientem. Rozmywa bardzo dziwna. Dostałam się do pracy w Urzędzie. O wiele wyższa pensja z tego co czytam, urlopy bez problemu, premia, dodatek stażowy. Wtedy byłam po zamknięciu firmy JDG. Zależało mi dostać etat, bezpieczną pracę. Poczekałam 2 miesiące na zupkach chińskich, ale dostałam spokój, a nie jak tutaj fabrykę. Po 2 nie oszukujmy się. 20 latek się nie postawi kierownikowi. Ja bym zrobiła awanturę o urlop w wakacje i nawet poszła do PIP. To "wada" osób z doświadczeniem. Dlatego rekrutacja wyłącznie młodych osób. Trzymajcie się tam.

Zainteresowany
Kandydat
@Kandydatką

No i brawo. Czy takowe opinie biorą się od znudzonych i poirytowanych byłych czy obecnych pracowników. Nie !!! Ale irytacja i emocje zapewne są i będą w takowych opiniach. I tu tez pada element - jeden z wielu elementów - prawdy. Bierze się młodych pracowników bo oni się boja twardo i zdecydowanie być asertywnym. A tych zdecydowanie asertywnych = starszych potencjalnych się "odsiewa" pod wieloma rożnymi pretekstami, albo zapada cisza i bez odzewu na złożenie odpowiedzi i zainteresowania podjęciem pracy. Z życia wzięte a nie wydumane. No i jak widać cisza jest ze strony.....no bo kurcze, pewnie kompetencji o podstaw do zabrania głosu zabrakło, no więc czy coś ktoś przedstawi jasno i klarownie a nie z treścią i zaproszeniem do kontaktu aby dalej z stąd. Kurcze, jakaż to odwaga i umiejętność przedstawienia i omówienia faktów jasno i klarownie no i oczywiście kompetentnie. Więc.....

Pracownik
Pracownik
@Kandydatką

I Ja podjąłem taką decyzję mimo braku pracy (jeszcze!), żeby odejść, żałuję, że tylko tak długo tutaj zostałem. I mimo, że pewnie też czekają mnie zupki chińskie ;-) mój stan zdrowia jest ważniejszy. Praca w cc jest bardzo stresująca a brak wsparcia merytorycznego, kiedy klient czeka na linii jest nie do zaakceptowania i bardzo wku(….). Hitem są MAILE kiedy przekroczy się przerwę UWAGA o minutę! Szkoda tylko, że jak wpadnie rozmowa przed końcem pracy i człowiek siedzi 10, 15 , 30 czy 45 minut dłużej w pracy to @ aby odebrać sobie BEZPŁATNE nadgodziny jakoś brak!!!!

precz z komuną
Były pracownik
@Zainteresowany

Cieszę się że osoby które pracują bądź pracowały w tej firmie w końcu odważyły się napisać jak "wspaniały" jest linkuś. Dla mnie to były najgorsze lata kariery zawodowej: praca za najniższą krajową, (usunięte przez administratora) dokładanie dodatkowych obowiązków, brak wzięcia urlopu na okres jaki ci się chciało i zero rozwoju zawodowego. Nawet odpowiedzi na przydupasów prezesa i PR-owe strategie nie pomagają jak LINK4 stacza się na (usunięte przez administratora) Świadczy o tym najwyższy odsetek skarg do rzecznika finansowego i od 3 lat brak podwyżek płac. Konkurencja z naprzeciwka Generali zajęła pierwsze miejsce w rankingu Forbsa jako firma ubezpieczeniowa przyjazna pracownikom a Link4 nawet w pierwszej 6tce nie znalazł się. HAHAH. W dodatku do Generali przeszła połowa starego zespołu HR linkowego bo pewnie miały dość sztucznej atmosfery i żenujących wynagrodzeń. Linkuś nie ma odwagi odnieść się do tak niskich wynagrodzeń tylko do wartości którymi chcą nas manipulować.

Nena
Były pracownik
@kuprzestrodze

Bardzo żałuje że nie złożyłam pozwu w sprawie mobbingu za te lata zastraszania i upokorzeń po których mam depresje. Jak słyszę reklamę linka to jak padają słowa „tylko przejdź do link4” to szkoda że nie ma „tylko (usunięte przez administratora) link4”.

pracownik
Pracownik
@Nena

Też mam podobny stan i została podjęta przeze mnie decyzja o odejściu. Trzymaj się! Życie jest za krótkie by tracić energię na pracę, w której nie docenia się uczciwych i rzetelnych pracowników...

Pracachybanie
Kandydat
@pracownik

No i kurcze, zaczyna się klarować coraz jaśniej cały prawdziwy obraz jaki jest obecnie w Link4 dla pracownika - reklamy i banery z ofertami pracy są mocno koloryzowane, jak widać po nawet kilku opiniach. A HR śpi, usnął jak niedźwiedź na zimę, a tu wiosna nadchodzi i przebudzenie !!!!! A tu spanie i to w całokształcie....

Pracodawca

@kuprzestrodze

Drodzy Użytkownicy, Po raz kolejny dziękujemy za Wasze komentarze. W publikowanych wpisach niestety pojawia się wiele obraźliwych sformułowań zarówno pod adresem konkretnych Pracowników, ale i całej organizacji. Nigdy nie było i nie jest naszą praktyką usuwanie komentarzy, bo nie temu służy wymiana doświadczeń. Jeśli jednak nadal będą one miały na celu obrażanie i hejtowanie, weźmiemy takie działanie pod rozwagę. Prosimy zatem o powstrzymanie negatywnych emocji, bo zależy nam na merytorycznej i jakościowej dyskusji opartej na wzajemnym szacunku. Na naszą dużą uwagę zasłużyły komentarze Użytkowników odnoszące się wprost do sytuacji związanej z rozdzielaniem zadań, przerw w pracy, urlopów oraz podejścia osób zarządzających do pracowników posiadających dzieci. O komentarzach zostały poinformowane osoby, których zadaniem będzie weryfikacja tychże zarzutów pod kątem ich prawdziwości i zasadności. W poprzedniej odpowiedzi zachęcaliśmy do kontaktu bezpośredniego, co w odpowiedzi zostało skrytykowane. To niestety utwierdza nas przekonaniu, że część Użytkowników nie oczekuje pomocy i wyjaśnienia, a intencje tych Użytkowników są w dużej mierze negatywne. Niezmiennie zapraszamy i zachęcamy do merytorycznej dyskusji lub do indywidualnego kontaktu. Pozdrawiam Marta Kowalska kierownik ds. rekrutacji i rozwoju talentów

Mniesmieszy
Były pracownik
@LINK4

Drogi HR. Pracownicy nie zgłaszają do was nadużyć ze strony przełożonych w stosunku do podwładnych z bardzo prostego powodu- nie reagujecie tylko robicie wszystko żeby zamieść pod dywan, bo reputacja bycia „super pracodawcą”. Osoby do was osobiście nie piszą bo jest bardzo duże prawdopodobieństwo że postraszycie pozwem sądowym o zniesławienie. Na tym forum piszą osoby które brutalnie szczerze opisują warunki pracy i nie mogły liczyć na pomoc ze strachu przed konsekwencjami. Śmiać się chce że boli was hejt na pracowników i dopiero teraz chce wam się reagować. Nie rozśmieszajcie tylko dajcie podwyżki!!

Chętnykiedyś
Kandydat
@Mniesmieszy

No i właśnie o to chodziło, żeby wreszcie ludzie się nie bali powiedzieć prawdę, przedstawić rzetelnie i prawdziwe, rzeczywiste warunki, atmosferę i całokształt pracy w tej firmie - LINK$. Ni i okazuje się, że najlepsza reklama to zadowolony klient/pracownik itd a dalej "poczta pantoflowa" czy ładniej "z polecenia". Ale teraz, po trochu ale już sporo tu widać i słychać o rzeczywistości. I na pewno jeszcze jest dużo osób, które tu nie dotarły a mogłyby coś powiedzieć, potwierdzić czy zaprzeczyć tutejszym opiniom. Tak więc, sytuacja czy raczej wiedza na temat jakości pracy w Link4 się klaruje i pokazuje rzeczywistość - niestety nie fajna, szkoda. Tylko ta " pozytywna" w zamierzeniu oferta / reklama chce pokazać coś innego, lepszego. Ale i ofertowo dla klienta niestety też się popsuła oferta, może poddali się super firmie PZU, kiedyś monopolista w ubezpieczeniach a teraz chyba próbuje dążyć do tego samego. Ale, więcej opinii aby jaśniej każdy chętny / przyszły pracownik mógł tu się jasno i klarownie dowiedzieć o wszystkim co związane z pracą a przede wszystkim o traktowaniu pracownika KAŻDEGO bez wyjątków !!!!

Adlaczegonietu
Pracownik
 Pytanie
@LINK4

Cyt.:" ...W publikowanych wpisach niestety pojawia się wiele obraźliwych sformułowań zarówno pod adresem konkretnych Pracowników, ale i całej organizacji. " Komuś może i rzeczywiście irytacja dała kopa, ale szanowne HR, trzeba się dokładnie i szczegółowo tym faktem zająć a nie tylko tak po "cichu" "na boku", żeby inni nie słyszeli / wiedzieli/ To jest jawne "ukręcanie łba" sprawie, wiec może jednak dla całokształtu problemu i ku wiedzy wszystkich, jeśli jest tak "czysto i klarownie" w Link4 to czego się bać i co ukrywacie ????? To wszystko nie wzieło sie z nikąd, pomijając jakieś może jednostkowe wybryki twórcze :):) !!!!

konfident
Pracownik
 Pytanie
@LINK4

Widzę że kolejny raz obiecanki cacanki, że porozmawiacie z konkretnymi osobami o nadużyciach z ich strony. I co? jajco! Zero jakiejkolwiek poprawy. HR, przestańcie robić z siebie nie wiadomo kogo z tymi obietnicami i zamiast smarować się non stop wazeliną, to weźcie się konkretnie do roboty. Podszkolcie się z ekonomii i obecnej sytuacji gospodarczej naszego kraju, żeby dać wszystkim pracownikom podwyżki których nie otrzymujemy od 3 lat. Nie jesteście działem godnym zaufania w tej firmie. Zamiast pomagać wolicie zamiatać sprawy pod dywan.

Howandwhy
Kandydat
@LINK4

Szanowne kierownictwo HR, Pani Marto. Cyt.:" ...W poprzedniej odpowiedzi zachęcaliśmy do kontaktu bezpośredniego, co w odpowiedzi zostało skrytykowane. To niestety utwierdza nas przekonaniu, że część Użytkowników nie oczekuje pomocy i wyjaśnienia, a intencje tych Użytkowników są w dużej mierze negatywne. Niezmiennie zapraszamy i zachęcamy do merytorycznej dyskusji lub do indywidualnego kontaktu. Pozdrawiam Marta Kowalska kierownik ds. rekrutacji i rozwoju talentów " To nie wynika z niczego. I choćby było pisane pod wpływem emocji, to i tak nie wzięło się z niczego. A na pewno nie z pozytywnych doznań w tej pracy. Dlatego też, jak sama Pani pisze , potrzeba jest większej empatii i kreatywności a NA PEWNO więcej CHĘCI do właśnie rozmowy z każdym bez "zamiatania" problemów. A tu na forum jak najbardziej tego właśnie potrzeba, aby pokazać CHĘCI !!!Jak mówi stanowisko zajmowane cyt. : "...kierownik ds. rekrutacji i rozwoju talentów " proszę więc podjąć się tegoż właśnie zadania - rozwój talentów - bo jak widać i słychać, jest to tłumione i zatracane przez takie właśnie działanie w kwestjach wspierania w rozwoju zawodowym i osobistym W MIEJSCU PRACY !!! przede wszystkim. Zawsze można pomóc i każdemu, trzeba tylko chcieć !!!

Pracodawca

@Howandwhy

Droga/i HOWANDWHY Dziękuję za komentarz. Nigdy nie było, nie jest i nie będzie moją intencją, aby jakąkolwiek sprawę, tu cytat, "zamiatać pod dywan". Jestem otwarta na dyskusje, niezależnie od tego, jakiego tematu dotyczą - każda okazja do spotkania i rozmowy ze Współpracownikami jest dla mnie dużą wartością. Chciałabym jednak zwrócić uwagę na fakt, że jako Pracodawca mamy również szereg obowiązków. Jednym z nich jest postępowanie zgodnie z przepisami prawa. Zapraszając osoby zainteresowane do kontaktu bezpośredniego nie mamy na celu ukrywania czegokolwiek, zależy nam na tym, aby dokładnie wysłuchać, a później podjąć odpowiednie kroki w wyjaśnieniu danej sprawy. Temu zaś służą odpowiednie narzędzia i czynności, nie zaś dyskusja na ogólnym forum, jakim niewątpliwie jest forum Gowork. Nie wynika to z naszej złej woli, a z tego, aby każda ze stron czuła się bezpiecznie, bo niejednokrotnie w takich rozmowach padają informacje, które należy uznać za wrażliwe czy poufne. Z trudnością czytam komentarze Użytkowników, którzy deklarując, że są Pracownikami naszej firmy anonimowo wymieniają wyłącznie negatywne aspekty pracy. Jasnym jest, że bycie dobrym Pracodawcą to nigdy niekończąca się praca, ciągłe dążenie do spełnienia oczekiwań Pracowników i z tym się zgadzam. Jednocześnie mam pełne przekonanie, że jako Pracodawca dokładamy wszelkich starań, aby Pracownicy czuli się dobrze w organizacji, zwłaszcza w tym trudnym, pandemicznym czasie i jest to przez Pracowników doceniane, bo takie sygnały otrzymujemy w komunikacji wprost. Pozdrawiam Marta Kowalska

Wowandwhy
Kandydat
@LINK4

Dzień dobry Pani Marto. No i szacunek za te słowa i z nich płynące intencje. Ale od intencji do efektu jest jeszcze "po drodze" kilka elementów w tym procesie do wykonania. A jak widać, ta frustracja i niechęć płynąca z tych tu wypowiedzi i opinii nie wynikają na pewno z pozytywnych czy chociażby dobrych chęci ze stron pracodawcy w całokształcie. Tak, w całokształcie, ponieważ na to składa się wiele elementów "życia zawodowego" w strukturze firmy. Jest to takie proste i banalne w mówieniu i przekazie a w wykonaniu - jak widać i słychać - nie jest tak dobrze, a wręcz spadkowo, co też widać i słychać. Dlatego też, w codzienności działań w strukturach swoich obowiązku zaczyna się mniej dostrzegać, słabiej reagować mimo własnego innego odczucia. Naprawdę, tym bardziej - jak sama Pani wspomniała - teraz w tym czasie bardzo istotne jest wszelkie wsparcie, wysłuchanie i pokazanie, że każdego pracownika traktuje się TAK SAMO !! bez względu na stanowisko, staż pracy czy wszelkie inne aspekty. KAŻDY jest i chlałby być traktowany z szacunkiem i bez snucia pozorów. Dlatego też, wszelkie teorie nie idą w parze z praktyką i dlatego trzeba więcej kreatywności i chęci a także wyjścia poza szablony czy ramy działań i zrobić często trochę więcej niż mówią super teorie, aby całokształt wychodził na plus - a o to przecież chodzi w każdej strukturze firmy. Dlatego też, czasami potrzeba troszkę "więcej niż" i można pomóc bardzo dużo.......

pracownik
Pracownik
@LINK4

To dlaczego mimo obecnej sytuacji pandemicznej tak często są @ z pożegnaniami z pracy, bo ludzie odchodzą i jest ciągła rotacja. Jeśli Państwo jako pracodawca bylibyście w porządku nie byłoby takiej skali. Brak odpowiedniego wdrożena do pracy i częsty brak wsparcia merytorycznego jest nie do zaakceptowania. Nie od dziś się mówi, że szkolenia nie są dostosowane i wystarczające do samodzielnej pracy szczególnie na CC.

Howandwhy
Kandydat
 Pytanie
@pracownik

No właśnie, a szanowne HR stwierdza, że to wręcz jest inaczej ?? Że to przecież Oni wszystko robią dobrze (wg kodeksu- gdzieś padło). A wciąż się pojawiają nowe głosy - opinie jak widać i coraz więcej. A z tym co tu podniesiono w opinii - rotacja jest duża i po krótkich czasach pracy i jeszcze w tym teraz czasie - pandemii. Więc co jest nie tak, czyżby to kandydaci i pracownicy byli tacy rozkapryszeni ?? A to co się dzieje z rekruterami, że na wstępie tego nie odnajdują ?? A może niespójność informacji otrzymanych w czasie rekrutacji i zatrudnienia w zderzeniu z rzeczywistością powoduje to, co jest faktem potwierdzonym tu niejednokrotnie ??? Kurcze, komuś tu nosek się wydłuża.......

meanwhile
Były pracownik
@Howandwhy

Ludzie odchodzą, bo nie chcą dawać podwyżek, tylko wydawać kasę na durne śpiewające reklamy :)

Howandwhy
Kandydat
 Pytanie
@meanwhile

W tym też coś jest na pewno. Więcej funduszu lokować w produkt niż w reklamy. a tu tym "produktem" to miedzy innymi i przede wszystkim jest każdy bez wyjątku pracownik w tym najniższym szczeblu począwszy i najbardziej - jak widać - potrzebny do obsługi i sprzedażny produktu. Więc czego brakuje tym mądrzejszym osobom na wyższym szczeblu- HR-owcy, kierownicy i "zawiadujący" grupami pracowników, co pozwoli na podniesienie jakości pracy w LINK 4 a przede wszystkim poprawi się zadowolenie choćby nawet tej "garstki" niezadowolonych ??? Przecież łańcuch jest tak mocny, jak jego najsłabsze ogniwo, więc szanowne HR, potrzeba mieć ukończony Hardware, posiadać doktorat czy habilitacje, żeby zrozumieć tak proste mechanizmy???? Ale możne - jak widać - trudne dla "bardziej wykształconych" ??? Przecież NAJLEPSZA REKLAMA to zadowolony klient z całokształtu firmy, z która ma do czynienia, więc.....

XYZ
Pracownik
@kuprzestrodze

50 zł brutto podwyżki!! Drogi linku pocałujcie nas w nos z kolejnymi upokorzeniami dotyczących wynagrodzeń!!

ABC
Pracownik
@XYZ

To już jest brak TOTALNY brak szacunku dla pracowników no i prawdziwa twarz pracodawcy i jego wdzięczności za poświęcanie się dla firmy. Szkoda czasu i poświęcania czasu dla nich.....

wdf
Były pracownik
 Pytanie
@XYZ

Serio? 50pln brutto?. Ale wstyd!

Hahahhahaha
Były pracownik
 Pytanie
@XYZ

Serio??!!Ktoś w ogóle traktuje jeszcze ten portal poważnie? Wystarczy napisać byle co i od razu się wszyscy odzywają a czy w ogóle ktoś sprawdził czy to wszystko to prawda! Nie dziwne ze nie ma tu odpowiedzi na Wasze bleble jak tylko głupota się tu ujawnia...

Atycowiesz
Kandydat
@Hahahhahaha

Jak widać, takich głosów też się pojawia ODRASUUUUU :):)): co niemiara. Ale oczywiście, że [po części masz rację - czy to jest prawda, czy prowokacja - togo nie neguję ani nie potwierdzam. Dlatego nie oceniam jak ty, odrazu tylko w jedną stronę. Tak więc, więcej analityki, analizy i wtedy dopiero cokolwiek można z ostrożnością wytoczyć albo, kiedy ma się potwierdzenie, pewną wiedzę czy informacje to wtedy można z pełną odpowiedzialnością stawiać stwierdzenia. Tak więc, zawsze trzeba zachować się :):):)jak przystało do wiedzy i sytuacji...alem powiedziała......

XXX
Pracownik
@Hahahhahaha

To nie jest żart. Sam pracuje na cc szkodowym i jak przedstawili podwyżkę na stanowisku starszy specjalista z 3200 brutto na 3250 brutto to można zapaść się pod ziemię.

Censored
Pracownik
 Pytanie
@LINK4

„Nigdy nie było i nie jest naszą praktyką usuwanie komentarzy, bo nie temu służy wymiana doświadczeń.” Przestańcie kłamać!! Ciekawe co się stało z komentarzem dotyczącym zarobków poszczególnych działach? Wirus dopadł i skasował?! Hahah zabolała was opinia, że jesteście skąpym pracodawcą mimo intensywnej promocji bycia „super pracodawcą”.

lelek
Pracownik
@LINK4

"Nigdy nie było i nie jest naszą praktyką usuwanie komentarzy, bo nie temu służy wymiana doświadczeń.(...)" Doskonały przykład hipokryzji!

Grazyna
Pracownik
@kuprzestrodze

Nic się nie zmieniło przez ostatnie kilka lat na CC szkodowym. Cały czas jest ta sama (usunięte przez administratora) z kontrolą przerw(jak w amazonie), brak podwyżek i rozwoju zawodowego. Strata czasu na rekrutacje :)

Claim Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Nie ma już tego kierownika co dyskryminował matki z dziećmi bo o dziwo sama została matką i poczuła na własnej skórze jaka to wielka odpowiedzialność być rodzicem. Pewnie bardzo zabolały ją negatywne komentarze i całkowity brak empatii. Dyrektorka musiała pracownice za nią przepraszać, a sama nie zna takie słowa.Ach małomiasteczkowe maniery :) Karma zawsze wraca!!

Zen
Były pracownik

Może tak weźmiecie się za robotę! Przez to, że siedzicie w telefonach i piszecie jak wam źle w pracy, to ktoś ma przez to więcej roboty. Nie potraficie pracować w BOK, to proponuje kasę w biedronce. Idą święta napewno zarobicie więcej i będzie mniej roszczeniowych klientów. Będziecie też mogli wykazać się waszymi zdolnościami sprzedaży. Jeśli tutaj wam źle, to zmieńcie pracę. Dla wielu osób będzie to z korzyścią, bo nie będą musieli sprzątać po was bałaganu. Jeśli ktoś z was lubi prace na świeżym powietrzu, to idzie zima i będzie można odśnieżać chodniki, a w lato zbierać szparagi w Niemczech.

1
Bylyzarobiony
Były pracownik
@Zen

Od 2 lat nie pracuje w tej firmie, więc mnie to nie dotyczy:) Tylko podzieliłem się szczerą i obiektywną opinią na temat tej firmy. Widać po olbrzymiej rotacji pracowników. Ludzie uciekają do konkurencji, bo lepiej płacą i nie ma presji dzwonienia 10x dziennie do jednego klienta

Grażyna
@Bylyzarobiony

Z jakiego powodu odszedłeś ? Też z powodu zarobków? O ile więcej płaci konkurencja? Wiesz może?

bylyzarobiony
Były pracownik
@Grażyna

Obowiązuje mnie klauzula o nieujawnianie zarobków taka jak jest w Link4 :) Odszedłem bo nie miałem szans rozwoju w organizacji. Awans jest tylko wtedy jak masz dobre układy z osobami wyżej

Mirosław
@bylyzarobiony

Czyli trzeba mieć poparcie żeby iść wyżej? Jak już szukają kogoś na kierownicze stanowisko to częściej biorą z zewnętrznej rekrutacji niż z osób które już pracują? Jak to wygląda z twojego doświadczenia?

Energy
Kandydat
 Pytanie
@bylyzarobiony

Jaka klauzula cię obowiązuje skoro link4 nieraz w ogłoszeniach podaje wysokość pensji?

Biden
Były pracownik
@Grażyna

U konkurencji pracuję i płaca to 5000zł netto. Tu też robiłem za marne 2800zł netto i płakałem jak to wydawałem. Tyle w temacie ????

olciand Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Biden

jak wyglądają urlopy w Link4 na call center? Czy jest określona ilości dni ?

Odp Nowy wpis
Były pracownik
@olciand

Z urlopami na cc jest tragedia. Mogą być tylko 4 osoby w jednym tygodniu. W wakacje nie dają 2 tygodni urlopu ciągiem, tylko wolą wpychać jesienią, gdzie jest najwięcej pracy i najgorsza pogoda. Trzeba mieć zaplanowany już od początku roku. Ludzie bardzo często biorą „na żądanie”, bo koordynator i kierownik nie wyraża zgody na branie z przyczyn nagłych. Kilka lat temu pracownicy byli karani za branie UŻ blokowaniem wniosków urlopowych na następny miesiąc lub dawaniem soboty pracującej. Mówię tu o CC szkodowym. Taką praktykę stosowała ówczesna koordynatorka SLA, a później kierowniczka CC. Reasumując na CC jesteś traktowany jak (usunięte przez administratora) i pracownik najgorszej kategorii. Nie warto tracić czasu na aplikacje :)

zainteresowany Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Zen

Taki ton wypowiedzi zazwyczaj jest w danym miejscu pracy, czy jakiegoś pracownika poniosły nerwy? I czy zdarza się to często? Szukając pracy, czytając powyższe wypowiedzi, nie odrzucają wypowiedzi byłych pracowników, tylko obecnych. Z całym szacunkiem, ale nikt nie chce pracować w takiej atmosferze, a szkoda, bo oferta wydawała się ciekawa. Styl wypowiedzi pokazali wszyscy. Szkoda, że nikt nie upomniał obecnego pracownika, że każdemu należy się szacunek. Osobiście, raczej zrezygnuję, bo nie chciałbym pracować z takim środowiskiem (popis w odpowiedziach). Osobom z wyższych szczebli radzę zainteresować się jednak atmosferą, bo jest to wysoce niepokojące, a odniesienia brak. Firma może stracić wartościowych pracowników lub przeoczyć danie szansy nowym osobom, które mogą okazać się na wagę złota, co przekładałoby się na całokształt. Z poważaniem.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Widzę, że LINK4 przoduje zdecydowanie w liczbie skarg do nadzoru na polskim rynku. Ogłoszenia na likwidację OC/AC co chwila i pytanie jak tam ta likwidacja faktycznie wygląda, skoro generowane jest tyle skarg? Z perspektywy kandydata: aż tak słabe procedury, brak szkoleń, słaba pensja?

Eksio
Były pracownik
@Kandydat

W tym dziale jest olbrzymia rotacja. Zarobki są skandaliczne. Dziwny system premiowy, duży nacisk na ciągłe dzwonienie do tego samego klienta. Szkoda zdrowia na pracę w tej firmie. 4000 zł na rękę nie zarobisz tu. Firma woli wydawać kasę na marketingu i dobry PR niż na podwyżki wynagrodzeń :)

Hvat
Były pracownik
@Eksio

100 procent racji ma przedmówca - możesz zapomnieć o dobrych zarobkach, liczy się kasa na reklamę i marketing.

Hanna
Kandydat
 Pytanie
@Hvat

To w końcu ile przeciętnie można dostać "na rękę"? 1000, 2000 czy 3000 zł

Bylypracownik
Były pracownik
@Hanna

Niecale 3000 zł na rękę.

Lidia
@Bylypracownik

czyli faktycznie ta wspomniana czwórka jest niemożliwa...? to ta wspomniana trójka to za jaką tak konkretnie pracę miałaby przysługiwać?

ess
Były pracownik
@Lidia

4000 na rękę to dostają niektórzy kierownicy. Szeregowi pracownicy to tylko jak w dziale sprzedaży "wciśniej" jak najwięcej produktów i jak najbardziej (usunięte przez administratora) klientów. Rozmowa z dyrektorem działu o podwyżkę wynagrodzenia to jesteś traktowany jak Jaś Fasola.

Lidia
@ess

aż ciekawa byłabym rzeczywistego przytoczenia takiej rozmowy... mówi wprost że budżet nie pozwala? w sumie to by było tak, że jak jeden by dostał to cała reszta także by musiała pewnie? ile tych osób by było tak w sumie?

Pracownik
Pracownik
 Problem

Hej, przyszedłem podzielić się opinią o pracy w link4 w zespole posprzedażowej obsłudze klienta. Ogólnie praca jak i zespół jest w porządku, niestety jeśli chodzi o wynagrodzenie to za wiele spodziewać się nie można, nie jest najgorsza płaca, ale do dobrych też nie należy. Często trzeba poprawiać błędy po innych działach sprzedażowych, gdzie pracownicy wprowadzają w błąd klienta. „Jeśli Pan nie opłaci polisa się anuluje” co potem my zbieramy najgorszy opieprz od klienta. albo „my wyślemy za Pana/Panią wypowiedzenie” a prawda jest taka że nie wysyłamy wypowiedzeń za klienta. Ogólnie firma ogłosiła ze w styczniu maja pojawić się podwyżki, a następne kwiecień/maj jeśli się to nie sprawdzi składam wypowiedzenie. Bo dokładają obowiązków, a do wypłaty nie dokładają nic. Okres zimowy 2021/2022 był tragiczny pod katem telefonów/mejli co skutkowało nie wyrobieniem premii. Mały ruch telefoniczny a wysoki próg zdobycia premi!!!

Paulina
@Pracownik

Z czego wynikają te błędy w działach sprzedażowych, pracownicy nie są odpowiednio przeszkoleni? Macie jakieś szkolenia na start? Dwie podwyżki w roku brzmią dobrze... A w zeszłym roku była jakaś podwyżka czy tylko w tym roku tak się za to wzięli ?

logo firmy Recepcjonistka do biura w Kancelarii Adwokackiej
Warszawa
Kancelaria Prawna Pasternak Legal
Wyślij CV
logo firmy Lekarze Specjaliści
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(160 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Nauczyciel wczesnoszkolny od zaraz
Warszawa
GoWork.pl
(496 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektryk teletechnik / pomocnik
Warszawa
Elprim Piotr Piotrowski
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania w LINK4?

Zarobiony
Były pracownik
 Pytanie

Na początku dodam, że opinie swoją o pracy w Linku wyrobiłem poprzez kilkuletnią pracę w CC Link4. Pracowałem w działach sprzedażowych. Z całego serca polecam omijać jednak to miejsce. Bardzo toksyczne środowisko - ale zacznijmy od początku. Praca zdalna - nikt nie dokłada się do rachunków mimo, że wszystko idzie w górę. Często nowe osoby są pozostawione same sobie, ponieważ kadra szkoleniowa nie do końca sobie radzi. -Pensja. Były "syte" lata bardzo dawno temu. Z miesiąca na miesiąć pracownik zarabia coraz mniej. Nie wiem jak obeszli prawo, ale podstawa tutaj to jest dramatycznie niska. O połowe mniejsza niż średnia krajowa. Jeżeli chcesz zarabiać ok.4k to musisz wyrobić min. 130% planu, który z miesiąca na miesiąc jest oczywiście podwyższany. Zmiany w systemie prowizyjnym powodują., że pracownik zarabia coraz mniej, co nie dziwi skoro sam dyrektor mówi do pracowników "Link4 nie będzie pionerem jeżeli chodzi o pensje". -Plany. Z miesiąca na miesiąc plany są podwyższane. Co jest oczywiście logiczne - każdy chce zarabiać. Natomiast plany nie są robione z głowa i nie są adekwatne do obecnych warunków. - Bazy. A raczej ich brak. Połączenia wpadają automatycznie co 30s. Doradcy nie mają baz, aby wyrabiać nałożony plan. W zespole ubezpieczeń majątkowych dzwonione jest głownie Skcar oraz 00car - czyli dzwonicie do klientó Link4 przez cały dzień i słyszycie "nie". W zespole sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych dzwonicie klientów którzy liczyli sobie ofertę 3 lata temu i wyszło niekorzystnie. Prawdopodobieństwo,że akurat teraz po wzrostach cen wyjdzie lepiej jest jak trafić w totka. - Cena ubezpieczeń często jest zmieniana z dnia na dzień bez informacji do doradców! Wyobraź sobie, że liczysz ofertę na ustaloną wkotę, dzwonisz następnego dnia o decyzje i nagle składka wzrasta o kilkaset zł. Tłumaczą to tym, że oferta jest ważna 30 dni co jest racją, natomiast dlaczego jest pomijane w poinformowaniu doradcy? :) - OBECNOŚĆ - praca zmianowa. Dwie zmiany. Link4 rozlicza za wszystko nic nie dając od siebie. Rozlicza się z każdej sekundy spóźnienia. Musisz się tłumaczyć jeżeli chcesz iść do toalety. Za przekroczenie przerwy ucinają Ci połączenia przez co masz mniejszą możliwość sprzedaży. - ATMOSFERA - temat rzeka. Z p[oczątku wszyscy wydają się super pomocni i fajni. Nowe osoby są pozostawione same sobie. Kierownicy byli doradcami, niestety przestali o tym pamiętać. Często manipulują faktami, wynikami. Podają wrażliwe informacje o innych pracownikach, np. o planowanych zwolnieniach, czy o poważnych chorobach i zwolnieniach lekarskich. Jeżeli zadajesz pytanie dotyczące produktów od niektórych otrzymasz odpowiedź, ale jest taki który nic nie wie i zawsze dopytuje innych. Ogołnie pracy nie polecam nikomu. Śmieszne zarobiki, bardzo toksyczna atmosfera.

2
linkq
Pracownik
@Zarobiony

nie ma nic wspólnego z prawda

KC
Były pracownik
 Pytanie
@linkq

@linkq a w czym dokładnie nie ma racji ? Pracowałam tam na szkodach a potem na sprzedaży no i by się wszystko zgadzało.

linkq
Pracownik
 Pytanie
@KC

To ja jeszcze bardzo chętnie odniosę się do tej wypowiedzi szczegółowo wytykając wszystkie kłamstwa: "Na początku dodam, że opinie swoją o pracy w Linku wyrobiłem poprzez kilkuletnią pracę w CC Link4. Pracowałem w działach sprzedażowych. Z całego serca polecam omijać jednak to miejsce. Bardzo toksyczne środowisko - ale zacznijmy od początku. Praca zdalna - nikt nie dokłada się do rachunków mimo, że wszystko idzie w górę. Często nowe osoby są pozostawione same sobie, ponieważ kadra szkoleniowa nie do końca sobie radzi." - do pracy zdalnej jest już aktualnie dofinansowanie, w momencie w którym Pan pracował faktycznie go jeszcze nie było, natomiast zostało to już zmienione "-Pensja. Były "syte" lata bardzo dawno temu. Z miesiąca na miesiąć pracownik zarabia coraz mniej. Nie wiem jak obeszli prawo, ale podstawa tutaj to jest dramatycznie niska. O połowe mniejsza niż średnia krajowa. Jeżeli chcesz zarabiać ok.4k to musisz wyrobić min. 130% planu, który z miesiąca na miesiąc jest oczywiście podwyższany. Zmiany w systemie prowizyjnym powodują., że pracownik zarabia coraz mniej, co nie dziwi skoro sam dyrektor mówi do pracowników "Link4 nie będzie pionerem jeżeli chodzi o pensje"." - oczywiście wszystko przekręcone jak tylko się da. Powiedziane było, że będziemy robili wszystko, żebyśmy byli w górnej stawce zarobków, a nie że nie będziemy liderami. Za Pana kadencji nie było żadnych zmian w systemie prowizyjnym, poza zwiększeniem podstawy, więc nie wiem co tutaj jest na minus. Kwota, którą zarabiają ludzie jest oczywiście kompletnie inna niż, którą Pan podał - PS proponuję w komentarzu dopisać uczciwie, na którym progu podatkowym Pan był za zeszły rok. ;) "- Bazy. A raczej ich brak. Połączenia wpadają automatycznie co 30s. Doradcy nie mają baz, aby wyrabiać nałożony plan. W zespole ubezpieczeń majątkowych dzwonione jest głownie Skcar oraz 00car - czyli dzwonicie do klientó Link4 przez cały dzień i słyszycie "nie". W zespole sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych dzwonicie klientów którzy liczyli sobie ofertę 3 lata temu i wyszło niekorzystnie. Prawdopodobieństwo,że akurat teraz po wzrostach cen wyjdzie lepiej jest jak trafić w totka." - przy okazji jak podaje się najgorsze z możliwych, to może warto też dodać, że mamy całe spektrum też innych? Wiadomo lepiej przedstawić tylko najgorszą część pracy, żeby tylko zniechęcić czytających ten portal :) "- Cena ubezpieczeń często jest zmieniana z dnia na dzień bez informacji do doradców! Wyobraź sobie, że liczysz ofertę na ustaloną wkotę, dzwonisz następnego dnia o decyzje i nagle składka wzrasta o kilkaset zł. Tłumaczą to tym, że oferta jest ważna 30 dni co jest racją, natomiast dlaczego jest pomijane w poinformowaniu doradcy? :)" - każdy doradca o tym wie, że oferta ważna jest zawsze na dzień wyliczenia i taką samą informację dostają klienci na maila. Niektórzy chyba mają zaniki pamięci. "- OBECNOŚĆ - praca zmianowa. Dwie zmiany. Link4 rozlicza za wszystko nic nie dając od siebie. Rozlicza się z każdej sekundy spóźnienia. Musisz się tłumaczyć jeżeli chcesz iść do toalety. Za przekroczenie przerwy ucinają Ci połączenia przez co masz mniejszą możliwość sprzedaży." - no niesamowite, że pracodawca ma jakieś wymagania co do pracownika. Rozlicza co do sekundy, bo konsultantów jest kilkuset i nie ma innej możliwości, a z wychodzenia do łazienki nikt się tłumaczyć nie musi (nie wiem skąd w ogóle te kłamstwa). Napisał Pan, że za przekroczenie przerwy zabierają połączania. Szkoda tylko, że nie napisał Pan ile tych przekroczeń musi być. " ATMOSFERA - temat rzeka. Z p[oczątku wszyscy wydają się super pomocni i fajni. Nowe osoby są pozostawione same sobie. Kierownicy byli doradcami, niestety przestali o tym pamiętać. Często manipulują faktami, wynikami. Podają wrażliwe informacje o innych pracownikach, np. o planowanych zwolnieniach, czy o poważnych chorobach i zwolnieniach lekarskich. Jeżeli zadajesz pytanie dotyczące produktów od niektórych otrzymasz odpowiedź, ale jest taki który nic nie wie i zawsze dopytuje innych. " - akurat kierownicy są bardzo spoko i zawsze co by nie było, to chętnie pomagają. Nie wiem też jak można manipulować faktami i wynikami, czyli rzeczami, które są niezmienne. Generalnie opinia Pana "Zarobiony", to opinia człowieka, który został z Link4 wywalony (nie będę pisał za co, bo aż żal) i którem było tu tak źle, że przesiedział tu chyba 6 lat. Skoro było tak źle, to czemu Pan nie odszedł sam? Czemu inni się nie zwalniają, tylko polecają jeszcze swoich znajomych? Szkoda tylko ludzi, którzy znaleźli na pracuj czy gdzieś indziej ogłoszenie o pracę, które się im spodobało i wchodzą tutaj czytać opinie takich (usunięte przez administratora) i mitomanów jak ten typ i mają później mieszane uczucia. Dodam, że moja opinia, to opinia o sprzedaży, a nie o szkodach, bo nie wiem jak tam jest, więc nie będę się wypowiadał.

3

Pracodawca

@Zarobiony

Dzień Dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią. Chcielibyśmy odnieść się do kwestii o których piszesz. Praca zdalna okazała się dla nas wyzwaniem i równocześnie benefitem, który doceniają zarówno nasi Pracownicy jak i Kandydaci. Niezmiennie doskonalimy tą formę pacy, by dla wszystkich była komfortowa. W związku z tym od sierpnia bieżącego roku, każdy Pracownik, który jest zatrudniony na umowę o pracę otrzymuje tzw. dodatek, który ma rekompensować koszty ponoszone podczas pracy zdalnej. Dbamy również o przygotowanie Nowych Pracowników, którzy przez pierwszy miesiąc poznają zarówno nasze produkty, procedury oraz wszystko to co jest im niezbędne do samodzielnej pracy. Szkolenia są dostosowane do konkretnych obszarów biznesowych. Nowy Pracownik oprócz zespołu szkoleń ma również do dyspozycji mentora oraz swojego przełożonego. Praca na sprzedaży wiąże się nierozerwalnie z realizacją panów sprzedażowy, które bezpośrednio wpływają na wynagrodzenie. Kierownicy zespołów sprzedażowych dostosowują plany sprzedażowe do obecnie panujących warunków. Dokładamy wszelkich starań dbając o atmosferę oraz zasady zachowania wzajemnego szacunku. Jeśli cokolwiek budzi Twoje wątpliwości i chciałbyś @Zarobiony wyjaśnić – zapraszamy do kontaktu: personalny@link4.pl. Pozdrawiamy Zespół LINK4

Zen
Klient
 Pytanie
@Zarobiony

Posłuchaj. Pracuje w jednej firmie która obsługuje Link4. Codziennie muszę słuchać narzekania na wasze CC, jeśli byłby to jeden klient to Ok, pewnie jakiś rozżalony jakich wielu. Ale nie, ciagle powtarza się ten sam schemat u klientów z całej polski. Dzwoni jakaś duszyczka z CC i proponuje polisę, klient rozmawia, informuje duszyczek z CC, że jeszcze się zastanowi. Duszyczka z CC chce zyskać punktu do premii wiec mówi „Zadzwonię do Pana/Pani przed dniem startu polisy i Pan/Pani potwierdzi czy chce polisę czy nie” oczywiście duszyczka nie dzwoni, inny patent „Jeśli Pan/Pani, nie opłaci polisy, to ona nie będzie aktywna”. W obu wymienionych przypadkach klient został wprowadzony w błąd, duszyczka się cieszy, bo dostanie premie, klient się nie cieszy, bo zaraz będzie miał windykacje. Kolejny problem z CC w Linku, klient pyta się kto zawarł z nim polisę, odpowiedź konsultanta „firma windykacyjna” serio? Aż tak jesteście niekompetentni? Kolejna spraw, przychodzi do mnie klient z pretensjami, bo wysyłałem do Was kopie Umowy Sprzedaży, dzwonię na CC, duszyczka u Was mówi, że Ok. Za miesiąc klient ma do mnie pretensje, że jednak nie Ok, bo windykacja dzwoni do niego? Rozumie, że masz dosyć pracy w Linku, ja mam dosyć współpracy z Linkiem, bo uważam, że nie tylko CC jest tam mało kompetentne i nie powinno mieć nic wspólnego z kontaktem z ludźmi. Co doradzam klientowi? Składanie pozwów cywilnych przeciwko konkretnej duszyczce z CC która wmanewrowała go w polisę. Co jeszcze ważne przy Waszym CC? Firmy windykacyjne mają lepsze CC niż Wasze, ludzie tam mają większą wiedze o rozwiązaniu sprawy niż całe CC Linka. Jakoś nigdy nie miałem z nimi problemu aby załatwić sprawę związaną z polisami klientów. Więc może faktycznie praca w CC nie jest dla was!

Byłyzarobiony
Były pracownik
@Zarobiony

Potwierdzam! Na CC szkodowym takie same rzeczy dzieją się. Nie dają od kilku lat konkretnych podwyżek, bo Pani dyrektor powiedziała z pogardą, że podwyżka jest wtedy, kiedy awans jest! Komedia! Wielu moich znajomych, którzy przepracowali więcej niż 5 lat w linku odeszło przez nadmiar pracy, brak podwyżek i coraz gorszą atmosferę w firmie. Każdemu odradzam aplikowanie do Link4 ze względu na słabe zarobki, niestabilne warunki zatrudnienia i dwulicową atmosferę w pracy. Te pseudo ankiety „mów co myślisz” są na pokaz. Wiele rzeczy które jak osobiście opisałem, w ogóle nie zostały uwzględnione. @link4 macie gdzieś dobro pracowników!

Renata
@Byłyzarobiony

A to skoro takie mają podejście to czy chociaż te awanse są jakieś łatwe do zdobycia? Często się zdarzają, w ogóle wiadomo jaka jest ścieżka rozwoju dla każdego pracownika?

Bylyzarobiony
Były pracownik
 Pytanie
@Renata

Jeszcze kilka lat temu po roku przepracowania na CC było dużo łatwiej awansować na likwidacje komunikacyjną. Teraz jeśli masz dobre układy z kierownikami i osobami wyżej to jest łatwy awans. Doskonałym przykładem jestem Ja, gdzie kilka razy aplikował bezskutecznie w rekrutacjach wewnętrznych przepracowując więcej niż 2 lata na”słuchawkach”. I co? Po kolejnym negatywnym feedbacku mojej kandydatury wygarnąłem dziewusi z rekrutacji, że „wolę szukać pracy poza firmą niż kolejny raz znosić upokorzenia kolejnym odrzuceniem mojej kandydatury”. Na szczęście umowa mi się skończyła i rozwijam się poza Link4 :)

1

Pracodawca

@Bylyzarobiony

Drodzy Użytkownicy, Dziękujemy za Wasze komentarze. @Zen jeśli masz uwagi bądź zastrzeżenia do współpracy z Pracownikami LINK4 zapraszamy do kontaktu: bok@link4.pl. @Byłyzarobiony każda opinia naszego Pracownika jest dla nas niezwykle ważna, dlatego co pół roku zapraszamy ich do anonimowej ankiety: „Mów co myślisz”. Na podstawie jej wyników wdrażamy wiele rozwiązań m.in. ścieżkę kariery, o której wspominasz w obszarze telefonicznej obsługi klienta szkodowego. Pracownicy CC mają również jasno zdefiniowane cele, których realizacja pozwala na awans pionowy, a co za tym idzie – podwyżkę. Kolejną formą rozwoju i zmiany stanowiska są rekrutacje wewnętrzne. W przypadku, kiedy nasza decyzja jest negatywna, zachęcamy kandydatów do spotkania, na którym podajemy jej powody. Dzięki temu Pracownik wie co wypadło dobrze, a nad czym musi jeszcze popracować, co na pewno zaprocentuje w przyszłości. Pozdrawiamy Zespół LINK4

Bylyzarobiony
Były pracownik
@LINK4

Drogi HR, nic się nie zmieniło, tylko wolicie zamiatać wszystko pod dywan :)

Lidia
@Bylyzarobiony

A mam pytanie, wziął Pan udział w tej ankiecie? Bo ciekawa jestem jak ostatecznie z jakimkolwiek skutkiem, skoro pada informacja, że podobno sytuacja jest bez zmian

Oli
Kandydat
 Pytanie

Cześć, obecnie jest nabór na stanowisko Młodszy specjalista w zespole Wsprcia agentów, ktos wie jaka jest podstawą, czy są jakieś premie?

Pracodawca

@Oli

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Kwestie związane z wynagrodzeniem są omawiane na spotkaniu rekrutacyjnym. Zachęcamy do aplikowania i odwiedzenia naszej strony LINK4 | Kariera w LINK4 – zLINKuj się z nami! Zespół LINK4

Oli
Kandydat
 Pytanie

Młodszy specjalista w zespole wsparcia agentów, ktoś się oroentuje jaka podstawa? Czy są jakieś premie?

Majki
Klient

Najgorsza firma jaka poznałem. Jak chodzi o zakup polisy to milutkie podejście. Po 30 dniach maja człowieka w poważaniu. Rzucają telefonem , szyt bezczelności… tragedia totalna !!!!

Pracodawca

@Majki

Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań, aby obsługa Klientów była na jak najwyższym poziomie. Jeśli chciałby Pan wyjaśnić jakieś kwestie lub zgłosić zastrzeżenia - zapraszamy do kontaktu. Wszystkie dostępne formy znajdują się pod linkiem: https://www.link4.pl/kontakt Miłego dnia, Zespół LINK4

Piotr
Kandydat
 Pytanie

Czy w firmie jest duża rotacja pracowników? Jeżeli tak do dlaczego? Niskie płace, czy inny powód? Ogłoszenie na Specjaliste ds. Business Intelligence (praca zdalna) pojawia się co kilka miesięcy co jest zastanawiające...

Tonic
Były pracownik
@Piotr

Ogólnie rzecz biorąc w firmie rotacja duża z powodu niskich zarobków

Robert
Pracownik
@Piotr

Ponowne ogłoszenie na Specjalistę ds. Business Intelligence wynika z faktu, że kandydat z którym podpisaliśmy list intencyjny zrezygnował finalnie z dołączenia do Zespołu w dniu podpisania umowy (po 3 miesiącach oczekiwań).

Bronek
Kandydat
 Pytanie

Cześć zarobki specjalista ds likwidacji(merytoryczny) ile zarobi?

Pracownik
Pracownik
@Bronek

W tym dziale od kilku lat nie ma podwyżek a bardzo dużo pracy i dużo telefonów od roszczeniowych klientów. Ledwo 3000 zł na rękę można zarobić. Po PZU w Linku najniższe zarobki w TU. W Generali na takim stanowisku zarobisz dużo więcej

Cinkciarz
Pracownik
@Pracownik

Dokładnie jak wyżej pieniądze marne roboty mnóstwo i bardzo dużo gadania z mocno roszczeniowymi ludźmi. Szkoda nerwów

Bronek
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

A ogólnie w likwidacji merytorycznej w Warszawie jak wyglada to u konkurencji? Podobnie jak link4 czy dużo lepiej z zarobkami?

Pracownik
Pracownik
@Bronek

Najmniej płacą w PZU i w Linku. Dobrze płacą w Generali, Uniqa i w Avivie.

Bronek
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Dla os powyżej roku doświadczenia to jakie są widełki?

nick
Kandydat
@Pracownik

No nie wiem, chyba najmniej płacą w tych Vienna Insurance Group, Compensa, Interrisk itp,. Z tego co proponowali to podstawa taka sama, a premia to gruszki na wierzbie. W PZU podstawa nie duża, ale premię kwartalną niektóre orły osiągały po 15 tys. Jak ktoś umie kombinować to się dorobi. Był nawet taki aparat, co w konkursie rocznym na mistrza likwidacji wygrał, na wycieczkę do Japonii pojechał, a gdy wrócił to nagle kontrola i się z pracą pożegnał, ale co pozwiedzał to jego.

praca
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Dobrze, tzn. ile? :)

Doswiadczony
Były pracownik
@nick

Pracuje w Compensie i zarabiam więcej niż w Link4. Link woli wydawać pensje na zarząd i PR niż na pracowników. W compensie czekają upragnione podwyżki :)

xxx
Kandydat
 Pytanie
@Doswiadczony

Czego doświadczony pracownik Compensy szuka na forum o konkurencji? Czyżby jednak te upragnione podwyżki nie czekały w Compensie? a może gdy się pracuje w HR to czyta się opinie o innych firmach?

Eta
Pracownik
@Pracownik

500 pln więcej

Eksio
Były pracownik
@Eta

W styczniu będzie podniesienie płacy minimalnej, która będzie wynosić 3490 brutto. Linkuś pewnie 50 zł brutto dorzuci więcej hahahahahah!

Dyrektor ds.rozwoju
Były pracownik

Pracowałem kiedyś w Link 4 w latach 2019-2020.Jak na mękę call center ,to nawet fajnie,ale nie na dłuższą metę.Jesli chodzi o zarobki to nie jest najgorzej ale i tak jest tragicznie gdyz biorąc pod uwagę to ile konsultant musi włożyć energii aby produkt został sprzedany i to ile zarobi dla firmy ,no niestety.Te realia trzeba zmienić.Pozdro

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z LINK4?

Ppp
Pracownik
@Pytanie

To zależy gdzie... w jakim dziale ;) Jeśli chodzi o szkody to ludzie w porządku gorzej już z całym wymyślonym systemem pracy oraz kadrą dyrektorską ;)

Pracownik
Pracownik
@Ppp

Najgorsze jest 1 piętro (zarząd, HR, Marketing itp.) gdzie na ludzi z innych działów patrzą mocno „z góry” jakby byli pasożytami i gorsi od nich

Stanisław
Klient
 Pytanie

Witam. Jak to jest możliwe, że pracownicy Link 4 nie potrafią odszukać dokumentów przesłanych do nich za pośrednictwem strony internetowej lub maila wskazanego na stronie Link 4? Wysłałem umowe sprzedaży pojazdu w zeszłym roku, od tego czasu miałem spokój i nagle dostaje pismo z zewnętrznej firmy windykacyjnej. Rozmawiam z człowiekiem z tej firmy, pytam „jak to możliwe, że nikt wcześniej nie kontaktował się ze mną ani korespondencyjnie ani telefonicznie”. Proszę o sprawdzenie czy mają wszystkie dane kontaktowe on numeru telefonu po mail, ten człowiek mówi, że tak. Więc pytam w czym jest problem? Pismo przedsadowe, mam problemy z ciśnieniem, staram się nie denerwować a tu coś takiego. Człowiek każe mi dzwonić do Link 4, nikt nie odbiera, dzwonię jeszcze raz do tej firmy windykacyjnej, odbiera ktoś bardzo szybko. Każe mi napisać reklamacje, pisze reklamacje. Później odpowiedź z Link 4 „dokument wysłany po terminie”, nie ważne, że jest inaczej, że dokument był wysłany w terminie, mam zapłacić bo dadzą mnie do sądu. Pytam się, po co jest formularz zgłoszeniowy? Po co jest adres mail do zgłoszeń skoro najpierw nie możecie znaleźć dokumentu, a później okazuje się, że „wysłałem go po terminie”. Dlaczego firma windykacyjna jest bardziej skuteczna w kontakcie z klientem niż Link4? Narzekacie tutaj na niskie zarobki, jak wam jest źle, ale patrząc na wasze podejście do klienta, to chyba i tak wasze wynagrodzenie jest zawyżone. Nie jest wam WSTYD!?

sprowadzacz
Kandydat
@Stanisław

No brawo stanisław, pomogłeś mi w podjeciu decyzji czy kandydowac do pracy czy nie, oh wait... to nie jest miejsce na tego typu pierdololo, jest rzecznik praw konsumenta, jest uokik, radz sobie jakos jak nie potrafisz dopilnować i doprowadzić do końca swoich spraw. Wylewanie zali na forum dla kandydatów do pracy gdzie ludzie chcą się dowiedzieć czegoś o warunkach pracy w danej firmie, w niczym Ci nie pomoże. Kompletnie nie pozdrawiam,

Ciekawealenietu
Klient
@Stanisław

Witam ,dzień dobry szanowny Stanisławie. Ale chyba nie tutaj jest miejsce na twoją skargę czy reklamację. Trzeba skutecznie i do skutku kontaktować się z Link4, i zapewne załatwione zostanie to pozytywnie. Nie to żebym bronił czy jak to każdy zaraz tu odbierze, ale co do załatwiania jakichkolwiek spraw w tej ubezpieczalni, to akurat muszę powiedzieć, że nigdy nie miałem żadnego problemu a wręcz pozytywnie zawsze zostaje cokolwiek załatwione. Rzecz najważniejsza, to sposób w jaki się komunikuje klient i z jaka determinacją. Ważne jest własna skuteczność i czasami wytrwałość, ale w Link4 z tym nie miałem ja osobiście żadnych problemów, wręcz zawsze z pomocą wychodzą. No i nie tutaj ta sprawa powinna być kierowana.

Zen
Były pracownik
 Pytanie
@Stanisław

Czasami warto poczytać. Jeśli kogoś to boli to trudno. Z doświadczenia wiem, że jeśli sprawa jest zatrudnia dla pracownika linka, to ląduje w zewnętrznej firmie. Sam wiele razy odbierałem telefony od takich osób oraz odpowiadałem na maile. Sprawy byłyby załatwione od ręki. Ale? Właśnie. Jeśli ktoś nie nadaje się do pracy w korporacji, to powinien pójść zbierać truskawki sezonowo. Wysłać dokument przesłany przez klienta do odpowiedniego działu nie jest trudne, tak samo udzielić informacji. Oszczędziłoby to wiele problemów i stresów, szczególnie fajne jest jak człowiek z działu sprzedaży mówi do klienta „jak pan nie zapłaci, to polisa będzie anulowana”. Dobry prawnik odrazu zauważy to, że jest to świadome wprowadzenie klienta w błąd a umowa została zawarta w niewłaściwy sposób. Zgłoszenie sprzedaży pojazdu? Jeśli jest zgłaszana przez kanały udostępnione przez ubezpieczyciela, jest to poprawna forma. Jeśli jest problem z formularzem i mailem zgłoszeniowym, za rozwiązanie problemu odpowiada ubezpieczyciel nie klient. Wiem, że wielu z was bolą negatywne opinie, inaczej jest jak samo narzekacie na zarobki, wam wolno Stanisławowi już nie wolno was krytykować. Wy jesteście Ok, Link jest Beee, tylko tą firmę tworzą ludzie tacy jak wy. Więc wy też odpowiadacie za jej działanie, a krytykę zawsze warto przyjmować, więc jak już chcecie narzekać na Link 4, zastanówcie się „czy wasza praca” jest naprawdę taka dobra? Miłego dnia

Zen
Były pracownik
@sprowadzacz

Jemu chyba nie zależy na tym czy go pozdrawiam czy nie.

Pracodawca

@Zen

Dzień dobry, dokładamy wszelkich starań, aby obsługa Klientów była na jak najwyższym poziomie. Jeśli chciałby Pan wyjaśnić jakieś kwestię lub zgłosić zastrzeżenia - zapraszamy do kontaktu. Wszystkie dostępne formy znajdują się pod linkiem: https://www.link4.pl/kontakt Miłego dnia, Zespół LINK4

Zen
Były pracownik
@LINK4

Przeprasza. Ale po co piszecie o poprawie, poczytajcie opinie które są tutaj i w innych miejscach. Dalej będzie bałagan jaki jest do tej pory, pracuje już 3 rok i jednego z waszych kontrachentów, i mam coraz bardziej dość tej współpracy. BOK nie wyjaśnia spraw tylko kieruje klienta do zewnętrznych firm. Pracownicy BOK nie czytają maili które dostarczany, tylko gdzieś to przepada, zero zrozumienia odesłanych spraw, rażące błędy. Szkolenie u was kuleje na dwie nogi i to jest straszne, później taki człowieczek siada na słuchawkę i gada głupoty.

Pracodawca

@Zen

Dzień dobry, każda zgłoszona kwestia jest weryfikowana. Ponownie zapraszam do kontaktu: https://www.link4.pl/kontakt. Miłego dnia, Zespół LINK4 Miłego dnia, Paulina

Zen
Klient
@LINK4

Nadal to samo, po co coś zgadzać jeśli nikt nie wyciąga wniosków. Miła Pani siedząca na FB lub Ista z miłym głosikiem podobno wszystko „przekazała”

Pracodawca

@Zen

Dzień dobry, w celu wyjaśnienia kwestii związanych z obsługą naszych produktów zapraszamy do kontaktu: ekspert@link4.pl. Obiecujemy szczegółowo zapoznać się ze sprawą. Miłego dnia, Zespół LINK4

Tobiasz
Kandydat
 Pytanie

Czy praca w link 4 jako rejestrator szkód odbywa się w trybie zdalnym? I czy Firma udostępnienia sprzęt do pracy w domu?

1
Pracownik
Pracownik
@Tobiasz

Można pracować zdalnie i firma daje ci PC

Marta
Pracownik
 Pytanie

Cześć zatrudniają bezpośrednio czy przez Agencję Pracy?

Pracodawca

@Marta

Dzień dobry Marta, W LINK4 zatrudniamy bezpośrednio bez względu na stanowisko. Jeśli zainteresowała Cię jakaś oferta pracy, zapraszam do aplikowania :) Miłego dnia, Paulina Kieliszek Zespół Rekrutacji

Ja
Były pracownik

W Linku nie opłaca się zaczynać od CC, wtedy stawka głodowa, nawet jak przejdziesz na likwidacje szkód to niewiele wyższa. Lepiej przyjść z zewnątrz wtedy jeszcze jeszcze. Podwyżka tylko przy zmianie umowy z okresu próbnego na tymczasową i potem na czas nieokreślony. Ew przy zmianie stanowiska np. z młodszego spec na specjalistę. I nie dają od razu umowy na czas nieokreślony po próbnym tylko na rok, potem na 2 i dopiero na nieokreślony. Wydłużają to na maksa ile kodeks pracy pozwala. W innych firmach od razu możesz mieć na nieokreślony po próbnym.

Byłypracownik
Były pracownik
@Ja

Podpisuje się pod tymi słowami. Obecnie bardzo ciężko awansować po CC do innego działu bo mają coraz bardziej absurdalne wymagania. Podwyżek nie chcą dawać, bo dyrektor departamentu likwidacji szkód z bezczelną szczerością powiedziała, że podwyżka wynagrodzenia jest tylko jak otrzymasz awans. Szkoda, że bardzo doświadczone osoby nie mogą awansować tak szybko jak było 10 lat temu. Rozpoczynając w linku pracę na CC to jedna wielka pułapka. Kierownicy mocno nie doświadczeni i wyszczekani, koordynator mobber i ogromny stres pracy pod presją czasu. Omijajcie szerokim łukiem!!

pytanie
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jakiego wynagrodzenia można oczekiwać w pracy w uproszczonej likwidacji komunikacyjnej? Też 3050 zł i 660 zł premii jak w obsłudze Klienta?

Pracownik
Pracownik
@pytanie

Są bardzo podobne wynagrodzenia jak na CC. Powyżej 4 tysięcy brutto nie zarobisz.

Nikoś
Pracownik
@Pracownik

Masakra teraz w tym obecnym "super " mlekiem i miodem płynącym czasie - stawka głodowa, naprawdę, polecam sobie każdemu zrobić rachunek szczegółowy ile wam zostaje / ile zarabia każdy przy takiej stawce 4000 brutto - jak zostaje netto zarobku 600-800zł to już jest wszystko. Tak wyglądają realia, za mieszkanie, rachunki, jedzonko co dnia bez żadnych dodatkowych wybryków żywieniowych pozaplanowych, coś do odziania się no i ....żadnych atrakcji to może tyle będzie w kieszeni ale to też nierealne. Za samo mieszkanie to już kosmos koszta a tu dadzą ci człowieku 4000 tysie brutto i ciesz się albo walcz o przetrwanie do kolejnej wypłaty, a obudzisz sie jutro rano i nie wiesz ile zapłacisz za jedzenie, paliwo jak potrzebujesz wogóle czy dasz radę wytrwać ale oczywiście za poświęcenie sięmaksymalne i wydajne w tej jakże super pracy w LINK4 ....no taka proza życia zawodowego w Link4

saszka89
Kandydat
 Pytanie

hej, na jakie zarobki może liczyć Młodszy Specjalista w Zespole Wsparcia Agentów ?

Filip
Pracownik
@saszka89

Na najniższą krajową

Paulina
Kandydat

Mimo wcześniej deklaracji kontaktu z ich strony( niezależnie czy rekrutacja zakończy się współpraca czy tez nie) nikt się nie skontaktował, brak kontaktu.

Pracodawca

@Paulina

Dzień dobry :) zawsze przekazujemy informację zwrotną o wyniku procesu rekrutacji, bez względu na decyzję. Kontakt jest telefoniczny lub mailowy. Jeśli go nie otrzymałaś - zapraszam do bezpośredniego kontaktu na adres mailowy paulina.kieliszek@link4.pl. Zajmę się sprawą :) Miłego dnia, Paulina Kieliszek Zespół Rekrutacji

Etap 1
Etap 2

Zostaw merytoryczną opinię o LINK4 - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w LINK4?

    Zobacz opinie na temat firmy LINK4 tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 52.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w LINK4?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 1 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy LINK4?

    Kandydaci do pracy w LINK4 napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Styczniu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 309 200
  2. GoWork.pl 4 049 352
  3. olx.pl - praca 3 255 228
  4. jooble.org 2 682 558
LINK4
Przejdź do nowych opinii