LINK4

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o LINK4

interested
Kandydat
 Pytanie

Cześć, W ogłoszeniu na specjalistę ds. obsługi klienta wskazane jest wynagrodzenie 3000zł brutto i po pierwszym miesiącu premia. Czy ktoś wie jakieś wysokości to premia? Będę wdzięczna za info.

Pracodawca

@interested

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Premia miesięczna naliczana jest na podstawie oceny pracy konsultanta. Informację co do wysokości i sposobu naliczania przekazujemy podczas rozmowy rekrutacyjnej. Zachęcamy do złożenia swojej aplikacji. Pozdrawiamy, Zespół Rekrutacji

uciekaj
Były pracownik
@interested

Bardzo nie polecam pracy na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta. Brak podwyżek od 3 lat, rygor organizacyjny, kontrola przerw czasu pracy. W skrócie (usunięte przez administratora) stres, brak podwyżek i awansu. Radzę przeczytać opinie nick "ku przestrodze".

Mateusz
Pracownik
@interested

300 zł oczywiście brutto

Mateusz
Były pracownik
@LINK4

Nie ma czego się wstydzić. Naprawdę

interested
Kandydat
 Pytanie
@Mateusz

Czyli max na co można liczyć to 3300zł brutto? Czy są jeszcze jakieś inne dodatki?

Energy Nowy wpis
Kandydat
@interested

Wynagrodzenie 3000 zł brutto w Warszawie to kpina, ale dobrze że piszecie o tym w ogłoszeniu przynajmniej nie będę tracić czasu.

Bieda Nowy wpis
Były pracownik
@Energy

Państwowe spółki niszowym pracownikom płacą najniższą krajową a zarządowi miliony. Żadne zaskoczenie :)

Niestabilnie Nowy wpis
Były pracownik
@interested

Bardzo niska premia za jakość pracy, dodatek świąteczny. Podwyżek nie ma od 4 lat. Firma ma w nosie wysoką inflacje, drastyczną podwyżkę cen i skargi pracowników. Praca w Link4 to jeden wielki wstyd nie „prestiż”.

Alu
Kandydat
 Pytanie

Na jaki okres zawierana jest pierwsza umowa i prace z pracownikiem na stanowisku specjalista do obsługi klienta?

Doswiadczony
Były pracownik
@Alu

1 umowa okres próbny 3 miesiące po okresie próbnym 9 miesięcy, 2 lata i czas nieokreślony(czyt. po 3 latach umowę zawierają na czas nieokreślony). Na rozmowach rekrutacyjnych (usunięte przez administratora) w żywe oczy, że umowę na czas nieokreślony zawierają po 9 miesiącach. Po za tym praca w tym dziale to zło w czystej postaci. Praca za najniższą krajową, kontrola czasu pracy, przerwa 50 min i spóźnienia trzeba odrobić. Za każdą przekroczoną przerwę musisz za karę odrobić wszystkie minuty w ogóle za to nie płacą ci i nawet w UOP czegoś takiego nie ma zapisanego o karach tylko kaprys jednej kierowniczki :D praca tylko dla desperatów i odpornych psychicznie.

Alu
Kandydat
 Pytanie
@Doswiadczony

Czekaj, trzeba odrobić 50 minutową przerwę czy tylko ewentualne spóźnienia? (akurat odrabianie spóźnień jest w wielu CC więc nie jest to nic nadzwyczajnego)

Xxx
Pracownik
@Alu

Spóźnienia trzeba odrobić

Doswiadczony
Były pracownik
@Alu

Oprócz odrabiania przerw są kary za branie urlopów na żądanie. Jeśli w danymi miesiącu weźmiesz uż to w następnym ignorują twoje prośby grafikowe.

Pracodawca

@Alu

Dzień dobry Pierwsza umowa o pracę na tym stanowisku pracy zawarta jest na okres próbny, trwający maksymalnie 3 miesiące. Kolejna umowa o pracę podpisywana jest na czas określony - 9 miesięcy. Kolejna umowa na czas określony to 12 lub 24 miesiące. Są również sytuacje, że po łącznym przepracowaniu 12 miesięcy Pracownikowi oferowana jest umowa na czas nieokreślony. Co do zasady zaś, po łącznym okresie nie przekraczającym 33 miesięcy zawarcia umów na czas określony, Pracodawca podpisuje z Pracownikiem umowę na czas nieokreślony. Czas trwania poszczególnych umów jest w pełni zgodny z obowiązującymi przepisami prawa pracy. W procesie rekrutacji takie informacje pojawiają się w sposób jawny i niewprowadzający w ewentualny błąd. Ostateczną decyzję dotyczącą rodzaju podpisywanej z Pracownikiem umowy podejmuje Przełożony, w porozumieniu ze swoim Przełożonym i/lub Opiekunem Personalnym. Decyzja Przełożonego dyktowana jest między innymi wynikami i zaangażowaniem Pracowników na stanowisku o które Pani/i pyta. Pozdrawiam Marta Kowalska Kierownik ds. Budowania Doświadczeń Pracowników

niepolecam
Kandydat
@LINK4

"Uczciwe warunki zatrudnienia – umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe 3000 zł brutto. Po pierwszym miesiącu dodatkowo premia za jakość wykonywanej pracy" hahahahahahahahaha. W 2022 roku najniższa krajowa będzie wynosić 3000 zł brutto. Te wasze tytuły najlepszego pracodawcy są mocno ustawione :P Zarząd zarabia miliony, a pozostałym pracownikom oferujecie najniższą krajową. Totalna hipokryzja!!

Alu Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@LINK4

Okej że umowy na czas określony są zawierane na okres nie dłuższy niż wskazany w kp ale naprawdę po 12 miesiącach pracy nie jesteście w stanie określić czy chcecie zatrzymać u siebie pracownika na stałe czy nie? W takim razie nie dziwi mnie ze macie tyle negatywnych opinii.

Pytanie
 Pytanie

Czy w LINK4 poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

employee
Były pracownik
@Pytanie

Zależy od działu np. w dziale sprzedaży, obsłudze klienta CC to jest podstawa wypłacana 28 każdego miesiąca, premia co miesiąc 10 każdego miesiąca. Co roku jest dofinansowanie do świąt bożego narodzenia, gdzie średnio jest wypłacane 500 zł dodatku. W zeszłym roku było dofinansowanie do urlopu 400 zł pod warunkiem jak urlop trwał całe 2 tygodnie. Nie wiadomo czy nadal jest. Generalnie podstawa za najniższą krajową.

zbulwersowany
Pracownik
 Pytanie

kiedy otrzymamy podwyżki?!! Od 3 lat czekamy, ale standardowo co roku sobie zarząd daje! żądam odpowiedzi tu i teraz

Jackie Chan
Były pracownik
@zbulwersowany

Wydaje mi się, że nigdy. Znam osoby, które czekają dłużej bo 4 lata i nic.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@zbulwersowany

Nie rozumiem tego jeczenia o podwyżki. Ja podjołem decyzję o odejściu bo uważam że pracowanie za te grosze które oferuje link4 było dla mnie upokarzające. I wiecie co znalazłem lepszą pracę i za dużo lepsze i przede wszystkim godne pieniądze. Skoro już tyle lat Wam nie odpowiada taka sytuacja to czemu nie odejdziecie tylko wylewacie swoje żale? Wiadomo że podwyżek nie będzie a jeśli to 50 zł brutto jak ktoś wcześniej napisał. W Linku jak ja pracowałem praca była dla mnie bardzo upokarzająca nie tylko że względu na kasę ale zachowanie niektórych kierowników i tfu "koordynatorek" gdzie tylko chcąc się wykazać szukały chakow na ludzi. Po co się męczyć odejść praca jest i za dużo lepsze pieniądze ale trzeba wreszcie (usunięte przez administratora) ruszyć a nie jeczyc.

Konsultant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa przeprowadzona przez dwie osoby. Niezbyt krótka niezbyt długa. Ciężko powiedzieć o ogólnym przebiegu. Troche merytoryki i najwięcej gadasz od siebie. Dużo pytań, opowiadania. Podczas rozmowy padają pytania sytuacyjne. "proszę opowiedzieć z wlasnego doświadczenia o..." i tu się zaczynają "schody". Proszę opowiedzieć nam sytuację kiedy był Pan zadowolony z przebiegu rozmowy z klientem jak ona sie skonczyła itd. Jakie umiejętności nabył Pan podczas swojego doświadczenia zawodowego. Czy zmienił Pan kiedyś punkt widzenia kogoś innego w pracy (kierownictwo). Blaaa, blaaaa, blaaaa. Trzeba prygotować się na MEGA długą liste pytań dotyczących sytuacji z życia.

Pytania

Opis ostatniego bądź innego stanowiska pracy Różne pytania dotyczące różnych sytuacji podczas doświadczenia zawodowego.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
BALBOA
Pracownik

niestety, jest to chyba jedyna firma na świecie, która swoim kierownikom płaci tyle co jemu podległym pracownikom, tłumacząc że dla ciebie jest to szansa rozwoju na tym stanowisku... Bardzo słabo, pracownika się docenia owszem, ja też dbam o swoich ale jako menadżer nie polecam tu pracy na wyższych stanowiskach

Klient
Klient

Nie polecam! Zgłaszając szkodę przyznali mi śmieszne pienidze które nie pokrywały wartości szkody. Auto zastępcze które proponują do momentu naprawienia pojazdu dostałam na 5 dni po czym chciałam przedłużyć czas wynajęcia auta powiedzieli mi że to nie jest możliwe nie podając powodu. Próbują oszukać ludzi żeby wyjść na plus. Najpierw piszą jedno a następnie robią drugie. Żałosne.

9
Cotytu
Klient
@Klient

Chyba nie to miejsce na ten temat. Tutaj o tych sprawach nikt nie składa skarg, bo tu wyjawia się opinie na temat pracy w Link4 a nie o szkodzie, wypłacie odszkodowań itp. Masz do tego prawo i formularz na złożenie skargi czy opinii. Ale teraz to już chyba za późno - jeśli przyjęłaś - jak piszesz- za mało wypłaconego odszkodowania, zapewne coś podpisane zostało czyli jednocześnie wyrażona zgoda na przedstawione wyliczenia, szacunki. Nie podpisujesz nic, tylko zaskarżasz = nie wyrażasz zgody, rzeczoznawca z PZMot-u , rzecznik praw konsumenta i działasz. A teraz tu, to tylko ponarzekasz......nie ten dział!!!!!!

Polecanko
Kandydat
@Klient

Polecam wydupiać, do rzecznika praw konsumenta, a nie wylewać żale, na forum o warunkach pracy w danej firmie. W niczym mi ta informacja nie pomoże. przy podjeciu decyzji o zatrudnieniu.

Mateusz
Były pracownik

Firmę można opisać w trzech słowach. Dni, dnem, dna. Gorąco nie polecam

Piotr G
Były pracownik

Pracowałem w Link4 jako student w 2006 roku. Przeczytałem kometarz i widzę, że kompletnie nic się nie zmieniło przez te 15 lat. Zarobki w Link 4 zawsze były po prostu "żałosne". Praca na call center może nie wymaga doktoratu z fizyki kwantowej, ale jest bardzo stresująca zarówno od strony parcia na wynik jak i od strony nieraz bardzo ciężkich kontaktów z klientem. Pani z HR chciała by, aby nie pisac tylko o negatywach, ale także na pozytywach. Ok. Pozytywnem są ludzie, bo za moich czasów grupa była fajna i wesoła (ale to nie zasługa firmy). Niestety, jak któregoś dnia wieczorem było za wesoło, to przyszedł "Pan Dyrektor" i następnego dnia każdy musiał się tłumaczyć przed swoim przełożonym. Taka to właśnie polityka budowania zespołu...

Lol
Były pracownik
 Pytanie
@Piotr G

Polityka firmy jak za komuny. Hahahha. Od początku powstania firmy HR był szkolony jak zamiatać niewygodne sprawy pod dywan i tylko w pozytywach promować firmę. 70% firmy zarabia na najniższej krajowej o podwyżkach totalnie zapomnijcie. Drogi HR co się stało, że tak nagle uciszyliście się? Czyżby rotacja, brutalna szczerość o warunkach pracy i brak asertywności zabolał?

Ciekawe...
Kandydat
 Pytanie
@Lol

No właśnie, jak widać HR zapadł się w ciszę, został uciszony ??!! chcą przetrwać i idą na "wstrzymanie" i znudzenie się ludzi. A temat nie jest do zamiatania pod dywan, te wszystkie piękne pokazówki, reklamy, sztucznie uśmiechający się statyści w nich i hasła przodujące jak to jest naj.....a ludzie poirytowani i upokarzanie co dnia w tej pracy pracują na ten niby super stan. A to te "ludziki" nakręcają całą tę "super" firmę. A co dostają w zamian, jałmużnę miesięczną ......

kuprzestrodze
Klient
 Pytanie

Różnorodne opinie znajdują się na forum goworka na temat pracy w LINK4 więc warto opisać merytoryczną i szczerą opinie osoby która miała styczność pracować w Call Center. Do tego działu najłatwiej się dostać bo to jest najniższe a jednocześnie najbardziej upokarzająca praca. Osoby które zatrudniają się na tym stanowisku to najczęściej desperaci którzy mają dosyć długiego szukania pracy i potrzebują pilnego przypływu gotówki na konto z powodu problemów finansowym. Podczas rozmowy rekrutacyjnej kierownicy "obiecują" duży rozwój zawodowy w strukturach firmy awanse i wzajemny szacunek blablabla. Przechodząc do meritum opiszę pracę w jednym zespole CC -w Pionie Szkód.Takie banalne ogłoszenie na pracuj.pl: specjalista ds obsługi klienta. Dwa zakresy obowiązków i dwa wymagania na to stanowisko. Nic tylko aplikować. Jak wygląda dalszy proces? Po zatrudnieniu na to stanowisko otrzymujesz umowę na okres próbny 3 miesiące potem 9 miesięcy, 2 lata i czas nieokreślony. Umowę na czas nieokreślony dostaniesz dopiero po 3 latach. Żałosne! Pierwszy miesiąc pracy to same szkolenia, z produktów, z obsługi klienta i mentoring. Nowa osoba dostaje mentora czyli osobę z dużym doświadczeniem która uczy poruszania się po systemie, rejestracji szkód i małymi krokami wdraża w rozmowę z klientem. Cały czas słucha jak doświadczony konsultant rozmawia z klientem i co może go czekać w pracy. Po szkoleniach teoretycznych jest egzamin z produktów a po miesiącu szkoleniowo-mentoringowym samodzielna praca. Na samym początku nowe osoby zajmują się tylko rejestracją szkód. Potem jak nabiorą doświadczenie w rejestracji to idą poziom wyżej i zaczynają obsługiwać zarejestrowane szkody (gdzie zawsze jest najwięcej połączeń i najbardziej roszczeniowi klienci). Nowej osobie może wpaść klient z zarejestrowaną szkodą to przełącza na linie do innej osoby. Nowe osoby przełączające klientów są dla doświadczonych osób mega irytujący a sami nie pamiętają jakie były początku. Co do wynagrodzenia to na okresie próbnym dostaje tylko podstawę a potem premia. Premie? Jedna wielka komedia! Składnikami premii jest ilość odebranych połączeń, wykonanie połączeń wychodzących do klientów, czas pracy, przerwy(czy są przekroczone), ugody za pojazd zastępczy i odsłuchy rozmów. Po roku czasu pracy na Call Center osoba piszę egzamin na starszego specjalistę. Jeśli zda to dostaje 200 zł brutto do podstawy jeśli nie zda kolejne podejście ma za pół roku. Czasami są organizowane konkursy które mają nas motywować do jeszcze bardziej efektywnej pracy np. na największą ilość zleceń na warsztaty sieci naprawczej link4. Płaca 3000 zł brutto podstawy a po okresie próbnym premie. Podwyżki? Zapomnijcie!!! Firmę nie obchodzi obecna sytuacja ekonomiczna w kraju gdzie jest straszna drożyzna a osoby posiadające dzieci ledwo wiążą koniec z końcem. Pół pensji idzie na wynajem mieszkania, rachunki a reszta na życie gdzie nie ma opcji zaoszczędzi. Wiele osób w firmie przy tak nędznych zarobkach muszą brać pożyczki gotówkowe na wakacje lub życie. Sama praca na Call Center w Pionie Szkód to pasmo stresu, presji, upokorzeń ze strony kierowników i drwin ze strony pozostałych osób z pionu. Kiedyś po roku pracy na CC ludzie mogli swobodnie awansować , najczęściej na likwidacje szkód komunikacyjnych. Potem te osoby zapominają jak zaczynały przygodę do tego stopnia że na ludzi z CC patrzą jak na nieudaczników życiowych. Obecnie nie do dość że nie można liczyć na podwyżki to tym bardziej na awans. Wiele osób na CC ma serdecznie dosyć pracy i pragną za wszelką cenę uciec stąd. Nie tylko na CC szkodowym jest bardzo toksyczne środowisko pracy. Również na sprzedaży pracownicy są traktowani jak bydło które musi jak najwięcej sprzedać jak najtaniej byle żeby przypis się zgadzał. Szkoda że cierpią na tym pracownicy, którzy nie otrzymują podwyżek. Przykro mi to mówić , ale dla LINK4 nie liczą się pracownicy tylko dobry PR. Pracowników nie obchodzą nowe wartości i jakie są plany na następne lata tylko rozwój zawodowy i konkretne płace. Powinniście się wstydzić że należąc do PZU (państwowej firmy) udajecie że nie macie pojęcia o gospodarce i jaka drożyzna jest w sklepach i ceny prądu i śmieci poszły w górę. Zero ludzkiego podejścia. Odnośnie pracy w linku to omijać szerokim łukiem!! Szczególnie pracę w obsłudze klienta. Brak szacunku, słabe wynagrodzenie, stres i presja czasu są na porządku dziennym. Niech was nie zgubią działania PR-owe firmy :)

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie
@kuprzestrodze

No i wreszcie konstruktywna, jasna opinia no i mam nadzieję - rzetelna :):). Właśnie tego potrzeba tu, aby każdy potencjalny nowy pracownik, myślący o podjęciu oferowanej pracy w Link4 miał jasno i rzetelnie pokazane "od środka" jak jest naprawdę - zawsze PRy i tym podobne działy zajmujące się dobrym "obrazem" całokształtu i - no jak zawsze i wszędzie - aby tu i na takich kanałach przepływu informacji, zawsze było na plus i pozytywnie. A dlaczego NIGDY nikt z takowy z "czuwających" nad tymi dobrymi słowami i dobrym i tylko dobrym słowie firmie nie przyjmie tego co nie tylko jest dobrym słowem ale też i tym PRAWDZIWYM mówiącym o "szarych i czarnych" stronach w całokształcie bycia i jestestwa w firmie ?? Dlatego, szacun dla powyższej opinii i opiniującego. Jest rzeczowa i życiowa - jak powinno być. Wszystkie te "fraglesy" w ogłoszeniach ofertach pracy - i tych z Link4 też są takowe - wszelkie "słodkości" i dobrobyty są, jak widać , jak wszędzie zawsze na końcu i po nastu latach osiągalne albo i też nie. A człowiek musi co dnia zmagać się z trudnościami zadań w pracy i pracować żeby żyć. A jak coś mu pozytywnego wyjdzie, wychodzi to....z drugiej strony nic nie "przychodzi" :):) a to przecież jest pięknie i kolorowo zaznaczane tymi "fraglesowymi słowami" jak to jest pięknie i fajnie i kraina miodem i mlekiem płynąca. Tak więc - hallloo tu ziemia i rzeczywistość. Niech ktoś z firmy podejmie to zadanie i tu jasno powie czy odpowie na takową jak powyższa opinie i wszystkie uwagi, a nie taka osoba otrzymuje zaproszenie do kontaktu i wtedy "sobie porozmawiamy, wyjaśnimy..." blebleble.... Tak więc wszystko jak w sentencji i powyżej :):):)

nick
Były pracownik
@kuprzestrodze

Podpisuje się pod tą opinią w 100%. Sam osobiście byłem pracownikiem linkowego CC więc dodam parę słów od siebie dlaczego Nie warto pracować w telefonicznej obsłudze klienta: • Brak podwyżek i awansów • Praca pod ogromną presją czasu. Jesteś rozliczany za spóźnienia, przekroczone przerwy i czas rozmów telefonicznych ; • Nierówne traktowanie pracowników. Przykład: Koordynator czyli osoba odpowiedzialna za grafik (urlopowy, pracy) i ruch na infolinii potrafi ustawić system tak, że jedna osoba non-stop odbiera połączenia i ledwo wyrabia się z pracą a potem kierownicy bezczelnie oskarżają ją że jest osobą nieefektywną a inne osoby mają mniej połączeń i mogą swobodnie pracować i plotkować z innymi. Te osoby boją się zwrócić uwagę koordynatorowi i kierownikom że mają za dużo połączeń, bo nie chcą się narażać. Kierownicy nic z tym nie robią tylko kłamią w żywe oczy że każdy ma tak samo ustawione połączenia ;/. Przepraszam bardzo, konsultanci nie są idiotami i każda osoba doskonale wie, że jest to nierówno ustawione. IT nie macza w tym palce! • Kadra kierownicza nie traktująca poważnie pracowników. Rozmowa podwładnego z przełożonym. Przełożony udaje że słucha a w rzeczywistości traktuje go jak idiotę. Pracownik nie może powiedzieć własnego zdania tylko kierownik przerywa i robi wszystko, żeby osoba nie miała racji w tym co mówi. Mało tego! Kierownicy mocno czepiają się pracownikom z długim stażem narzekając, że nie są efektywni i wytykając błędy.Zawsze szukają jakiegoś kozła ofiarnego żeby się wyżyć. Tylko nowe osoby traktują łagodnie żeby „przekonać” jakim super jesteśmy zespołem. Kierownicy CC mocno nadużywają swojej pozycji. Przychodzą do pracy kiedy chcą, chodzą na urlopy kiedy im się podoba i na zwolnieniach lekarskich jeżdżą na wczasy. "Podobno" do HR docierały skargi na nadużycia i złe traktowanie pracowników przez kierowników i inne rzeczy ale HR woli tuszować takie sprawy jak KK skandale pedofilskie. Dla nich jesteśmy zwykłymi „plebsami” a nie ludźmi, którzy mają kredyty, rodziny, pasje i dzieci. Krzywo się patrzą na osoby które biorą zwolnienia na dzieci. Drogie HR radzę żebyście wszystkim kierownikom zrobili szkolenie z podstaw prawa pracy, bo wcale nie jest to przestrzegane. • Urlopy na CC trzeba planować z kilkumiesięcznym z wyprzedzeniem. Nie ma opcji żeby wziąć urlop 2 dni przed tylko ludzie bardzo często biorą na żądanie. W okresie czerwiec-sierpień nie otrzymasz urlopu 2 tygodniowego, bo kierownicy mają durne tłumaczenie żeby każdy mógł skorzystać z jednego tygodnia urlopowego w okresie wakacyjnym. Sami kierownicy chodzą w tym okresie na 2 tygodnie!! Najzabawniejsze jest to że w tym okresie jest najmniej pracy a dopiero okres wrzesień-grudzień jest najwięcej połączeń to wtedy bardzo chętnie jesteśmy odsyłani na 2 tygodniowe urlopy żeby HR-y nie musiały płacić za urlop. • Fałszywe środowisko. Niby wszyscy chcą ci pomóc, ale w zespole są duże podziały, gdzie z łaski sobie pomagamy. Tyle w temacie. Nic tylko uciekać z Linka :)

gizmo
Kandydat
@nick

No to ładnie się wyprawia, w zasadzie to można wyczuć i wysnuć w tym "kolorowaniu" w ofertach pracy i na stronie Link4. Te "ach-y i och-y" mówią wiele, żeby wzmóc swoja czujność. A to co powyżej w opinii napisane jest, no to oddaje realistyczne klimaty w takich korporacyjnych cud miejscach. Ale, że nie pomyślą o tym, że ten maluczki pracownik każdy - cały zespół w większości się z nich składający - jest z osobna ważnym trybikiem w tej całej maszynerii zwanej firma. To zespół i dobra współpraca na co składa się przede wszystkim atmosfera w pracy, a ta budowana jest przede wszystkim dobrym wynagrodzeniem za pracę, szanowaniem się na wzajem i oczywiście bez względu na swój zły humor dziś czy jutro, bo źle spało się ...i takie tam. A tu, w Link4 się okazuje co się okazuje :):):) miało być ...a wychodzi jak zwykle...no i tak więc nic tu po fajnej pracy.

Red
Były pracownik
@kuprzestrodze

W zupełnie się z tobą zgadzam,i taka jest prawda,ja pracowałam na początku na zastępstwo później z łaski dali mi jakąś umowę na określony a do umowy na czas określony nie doczekałam, już miałam dosyć. Nie pracowałam na CC ale w innym dziale i też nie było kolorowo,stres traktowanie mlotrzego bez doświadczenia odrazu z góry,najlepiej nie pomagac.Na awans nie ma co liczyć trzeba mieć znajomości i dobre wtyki.A co do szkoleń w mojej pracy wogole się nie przydało bo na moimi stanowisku wogole nie przydatne ,i tak się uczyłam od nowa i strącony miesiąc a jedna Pani z HR powiedziała że nie wiem jak ja będę pracowała bo moje odpowiedzi są słabe i jej się nie podobają, traktowanie egalzaminu jak na maturę .... słabo.Ogolnie nie polecam tak pięknie tylko w reklamach.

anonim
Pracownik
@kuprzestrodze

Potwierdzam. Praca w tym dziale to koszmar. Brak podwyżek od 3 lat. Wielka łaska z dawaniem urlopów i zwalnianiem wcześniej z pracy. Kierownicy i koordynator to najwięksi mobberzy w zespole. Ich przełożony robi wszystko żeby zamieść pod dywan sprawy a ludzie non stop są co do minuty z czasu pracy. W dodatku jeden kierownik dyskryminuje mamy z dziećmi „krzywo patrząc” że na pracy zdalnej jednocześnie zajmuje się dzieckiem. Obrzydły typ!!!

Kandydatką
Kandydat
@nick

Czyli tak jak myślałam i zrezygnowałam po rozmowie u Was. Przeszłam z ogromnym doświadczeniem, wiedzą. Kilka lat w ubezpieczeniach, w tym kierowanie zespołem. Nie CC. Dodatkowo dużo doświadczenia w pracy z klientem. Rozmywa bardzo dziwna. Dostałam się do pracy w Urzędzie. O wiele wyższa pensja z tego co czytam, urlopy bez problemu, premia, dodatek stażowy. Wtedy byłam po zamknięciu firmy JDG. Zależało mi dostać etat, bezpieczną pracę. Poczekałam 2 miesiące na zupkach chińskich, ale dostałam spokój, a nie jak tutaj fabrykę. Po 2 nie oszukujmy się. 20 latek się nie postawi kierownikowi. Ja bym zrobiła awanturę o urlop w wakacje i nawet poszła do PIP. To "wada" osób z doświadczeniem. Dlatego rekrutacja wyłącznie młodych osób. Trzymajcie się tam.

Zainteresowany
Kandydat
@Kandydatką

No i brawo. Czy takowe opinie biorą się od znudzonych i poirytowanych byłych czy obecnych pracowników. Nie !!! Ale irytacja i emocje zapewne są i będą w takowych opiniach. I tu tez pada element - jeden z wielu elementów - prawdy. Bierze się młodych pracowników bo oni się boja twardo i zdecydowanie być asertywnym. A tych zdecydowanie asertywnych = starszych potencjalnych się "odsiewa" pod wieloma rożnymi pretekstami, albo zapada cisza i bez odzewu na złożenie odpowiedzi i zainteresowania podjęciem pracy. Z życia wzięte a nie wydumane. No i jak widać cisza jest ze strony.....no bo kurcze, pewnie kompetencji o podstaw do zabrania głosu zabrakło, no więc czy coś ktoś przedstawi jasno i klarownie a nie z treścią i zaproszeniem do kontaktu aby dalej z stąd. Kurcze, jakaż to odwaga i umiejętność przedstawienia i omówienia faktów jasno i klarownie no i oczywiście kompetentnie. Więc.....

Pracownik
Pracownik
@Kandydatką

I Ja podjąłem taką decyzję mimo braku pracy (jeszcze!), żeby odejść, żałuję, że tylko tak długo tutaj zostałem. I mimo, że pewnie też czekają mnie zupki chińskie ;-) mój stan zdrowia jest ważniejszy. Praca w cc jest bardzo stresująca a brak wsparcia merytorycznego, kiedy klient czeka na linii jest nie do zaakceptowania i bardzo wku(….). Hitem są MAILE kiedy przekroczy się przerwę UWAGA o minutę! Szkoda tylko, że jak wpadnie rozmowa przed końcem pracy i człowiek siedzi 10, 15 , 30 czy 45 minut dłużej w pracy to @ aby odebrać sobie BEZPŁATNE nadgodziny jakoś brak!!!!

precz z komuną
Były pracownik
@Zainteresowany

Cieszę się że osoby które pracują bądź pracowały w tej firmie w końcu odważyły się napisać jak "wspaniały" jest linkuś. Dla mnie to były najgorsze lata kariery zawodowej: praca za najniższą krajową, (usunięte przez administratora) dokładanie dodatkowych obowiązków, brak wzięcia urlopu na okres jaki ci się chciało i zero rozwoju zawodowego. Nawet odpowiedzi na przydupasów prezesa i PR-owe strategie nie pomagają jak LINK4 stacza się na (usunięte przez administratora) Świadczy o tym najwyższy odsetek skarg do rzecznika finansowego i od 3 lat brak podwyżek płac. Konkurencja z naprzeciwka Generali zajęła pierwsze miejsce w rankingu Forbsa jako firma ubezpieczeniowa przyjazna pracownikom a Link4 nawet w pierwszej 6tce nie znalazł się. HAHAH. W dodatku do Generali przeszła połowa starego zespołu HR linkowego bo pewnie miały dość sztucznej atmosfery i żenujących wynagrodzeń. Linkuś nie ma odwagi odnieść się do tak niskich wynagrodzeń tylko do wartości którymi chcą nas manipulować.

Nena
Były pracownik
@kuprzestrodze

Bardzo żałuje że nie złożyłam pozwu w sprawie mobbingu za te lata zastraszania i upokorzeń po których mam depresje. Jak słyszę reklamę linka to jak padają słowa „tylko przejdź do link4” to szkoda że nie ma „tylko (usunięte przez administratora) link4”.

pracownik
Pracownik
@Nena

Też mam podobny stan i została podjęta przeze mnie decyzja o odejściu. Trzymaj się! Życie jest za krótkie by tracić energię na pracę, w której nie docenia się uczciwych i rzetelnych pracowników...

Pracachybanie
Kandydat
@pracownik

No i kurcze, zaczyna się klarować coraz jaśniej cały prawdziwy obraz jaki jest obecnie w Link4 dla pracownika - reklamy i banery z ofertami pracy są mocno koloryzowane, jak widać po nawet kilku opiniach. A HR śpi, usnął jak niedźwiedź na zimę, a tu wiosna nadchodzi i przebudzenie !!!!! A tu spanie i to w całokształcie....

Pracodawca

@kuprzestrodze

Drodzy Użytkownicy, Po raz kolejny dziękujemy za Wasze komentarze. W publikowanych wpisach niestety pojawia się wiele obraźliwych sformułowań zarówno pod adresem konkretnych Pracowników, ale i całej organizacji. Nigdy nie było i nie jest naszą praktyką usuwanie komentarzy, bo nie temu służy wymiana doświadczeń. Jeśli jednak nadal będą one miały na celu obrażanie i hejtowanie, weźmiemy takie działanie pod rozwagę. Prosimy zatem o powstrzymanie negatywnych emocji, bo zależy nam na merytorycznej i jakościowej dyskusji opartej na wzajemnym szacunku. Na naszą dużą uwagę zasłużyły komentarze Użytkowników odnoszące się wprost do sytuacji związanej z rozdzielaniem zadań, przerw w pracy, urlopów oraz podejścia osób zarządzających do pracowników posiadających dzieci. O komentarzach zostały poinformowane osoby, których zadaniem będzie weryfikacja tychże zarzutów pod kątem ich prawdziwości i zasadności. W poprzedniej odpowiedzi zachęcaliśmy do kontaktu bezpośredniego, co w odpowiedzi zostało skrytykowane. To niestety utwierdza nas przekonaniu, że część Użytkowników nie oczekuje pomocy i wyjaśnienia, a intencje tych Użytkowników są w dużej mierze negatywne. Niezmiennie zapraszamy i zachęcamy do merytorycznej dyskusji lub do indywidualnego kontaktu. Pozdrawiam Marta Kowalska kierownik ds. rekrutacji i rozwoju talentów

Mniesmieszy
Były pracownik
@LINK4

Drogi HR. Pracownicy nie zgłaszają do was nadużyć ze strony przełożonych w stosunku do podwładnych z bardzo prostego powodu- nie reagujecie tylko robicie wszystko żeby zamieść pod dywan, bo reputacja bycia „super pracodawcą”. Osoby do was osobiście nie piszą bo jest bardzo duże prawdopodobieństwo że postraszycie pozwem sądowym o zniesławienie. Na tym forum piszą osoby które brutalnie szczerze opisują warunki pracy i nie mogły liczyć na pomoc ze strachu przed konsekwencjami. Śmiać się chce że boli was hejt na pracowników i dopiero teraz chce wam się reagować. Nie rozśmieszajcie tylko dajcie podwyżki!!

Chętnykiedyś
Kandydat
@Mniesmieszy

No i właśnie o to chodziło, żeby wreszcie ludzie się nie bali powiedzieć prawdę, przedstawić rzetelnie i prawdziwe, rzeczywiste warunki, atmosferę i całokształt pracy w tej firmie - LINK$. Ni i okazuje się, że najlepsza reklama to zadowolony klient/pracownik itd a dalej "poczta pantoflowa" czy ładniej "z polecenia". Ale teraz, po trochu ale już sporo tu widać i słychać o rzeczywistości. I na pewno jeszcze jest dużo osób, które tu nie dotarły a mogłyby coś powiedzieć, potwierdzić czy zaprzeczyć tutejszym opiniom. Tak więc, sytuacja czy raczej wiedza na temat jakości pracy w Link4 się klaruje i pokazuje rzeczywistość - niestety nie fajna, szkoda. Tylko ta " pozytywna" w zamierzeniu oferta / reklama chce pokazać coś innego, lepszego. Ale i ofertowo dla klienta niestety też się popsuła oferta, może poddali się super firmie PZU, kiedyś monopolista w ubezpieczeniach a teraz chyba próbuje dążyć do tego samego. Ale, więcej opinii aby jaśniej każdy chętny / przyszły pracownik mógł tu się jasno i klarownie dowiedzieć o wszystkim co związane z pracą a przede wszystkim o traktowaniu pracownika KAŻDEGO bez wyjątków !!!!

Adlaczegonietu
Pracownik
 Pytanie
@LINK4

Cyt.:" ...W publikowanych wpisach niestety pojawia się wiele obraźliwych sformułowań zarówno pod adresem konkretnych Pracowników, ale i całej organizacji. " Komuś może i rzeczywiście irytacja dała kopa, ale szanowne HR, trzeba się dokładnie i szczegółowo tym faktem zająć a nie tylko tak po "cichu" "na boku", żeby inni nie słyszeli / wiedzieli/ To jest jawne "ukręcanie łba" sprawie, wiec może jednak dla całokształtu problemu i ku wiedzy wszystkich, jeśli jest tak "czysto i klarownie" w Link4 to czego się bać i co ukrywacie ????? To wszystko nie wzieło sie z nikąd, pomijając jakieś może jednostkowe wybryki twórcze :):) !!!!

konfident
Pracownik
 Pytanie
@LINK4

Widzę że kolejny raz obiecanki cacanki, że porozmawiacie z konkretnymi osobami o nadużyciach z ich strony. I co? jajco! Zero jakiejkolwiek poprawy. HR, przestańcie robić z siebie nie wiadomo kogo z tymi obietnicami i zamiast smarować się non stop wazeliną, to weźcie się konkretnie do roboty. Podszkolcie się z ekonomii i obecnej sytuacji gospodarczej naszego kraju, żeby dać wszystkim pracownikom podwyżki których nie otrzymujemy od 3 lat. Nie jesteście działem godnym zaufania w tej firmie. Zamiast pomagać wolicie zamiatać sprawy pod dywan.

Howandwhy
Kandydat
@LINK4

Szanowne kierownictwo HR, Pani Marto. Cyt.:" ...W poprzedniej odpowiedzi zachęcaliśmy do kontaktu bezpośredniego, co w odpowiedzi zostało skrytykowane. To niestety utwierdza nas przekonaniu, że część Użytkowników nie oczekuje pomocy i wyjaśnienia, a intencje tych Użytkowników są w dużej mierze negatywne. Niezmiennie zapraszamy i zachęcamy do merytorycznej dyskusji lub do indywidualnego kontaktu. Pozdrawiam Marta Kowalska kierownik ds. rekrutacji i rozwoju talentów " To nie wynika z niczego. I choćby było pisane pod wpływem emocji, to i tak nie wzięło się z niczego. A na pewno nie z pozytywnych doznań w tej pracy. Dlatego też, jak sama Pani pisze , potrzeba jest większej empatii i kreatywności a NA PEWNO więcej CHĘCI do właśnie rozmowy z każdym bez "zamiatania" problemów. A tu na forum jak najbardziej tego właśnie potrzeba, aby pokazać CHĘCI !!!Jak mówi stanowisko zajmowane cyt. : "...kierownik ds. rekrutacji i rozwoju talentów " proszę więc podjąć się tegoż właśnie zadania - rozwój talentów - bo jak widać i słychać, jest to tłumione i zatracane przez takie właśnie działanie w kwestjach wspierania w rozwoju zawodowym i osobistym W MIEJSCU PRACY !!! przede wszystkim. Zawsze można pomóc i każdemu, trzeba tylko chcieć !!!

Pracodawca

@Howandwhy

Droga/i HOWANDWHY Dziękuję za komentarz. Nigdy nie było, nie jest i nie będzie moją intencją, aby jakąkolwiek sprawę, tu cytat, "zamiatać pod dywan". Jestem otwarta na dyskusje, niezależnie od tego, jakiego tematu dotyczą - każda okazja do spotkania i rozmowy ze Współpracownikami jest dla mnie dużą wartością. Chciałabym jednak zwrócić uwagę na fakt, że jako Pracodawca mamy również szereg obowiązków. Jednym z nich jest postępowanie zgodnie z przepisami prawa. Zapraszając osoby zainteresowane do kontaktu bezpośredniego nie mamy na celu ukrywania czegokolwiek, zależy nam na tym, aby dokładnie wysłuchać, a później podjąć odpowiednie kroki w wyjaśnieniu danej sprawy. Temu zaś służą odpowiednie narzędzia i czynności, nie zaś dyskusja na ogólnym forum, jakim niewątpliwie jest forum Gowork. Nie wynika to z naszej złej woli, a z tego, aby każda ze stron czuła się bezpiecznie, bo niejednokrotnie w takich rozmowach padają informacje, które należy uznać za wrażliwe czy poufne. Z trudnością czytam komentarze Użytkowników, którzy deklarując, że są Pracownikami naszej firmy anonimowo wymieniają wyłącznie negatywne aspekty pracy. Jasnym jest, że bycie dobrym Pracodawcą to nigdy niekończąca się praca, ciągłe dążenie do spełnienia oczekiwań Pracowników i z tym się zgadzam. Jednocześnie mam pełne przekonanie, że jako Pracodawca dokładamy wszelkich starań, aby Pracownicy czuli się dobrze w organizacji, zwłaszcza w tym trudnym, pandemicznym czasie i jest to przez Pracowników doceniane, bo takie sygnały otrzymujemy w komunikacji wprost. Pozdrawiam Marta Kowalska

Wowandwhy
Kandydat
@LINK4

Dzień dobry Pani Marto. No i szacunek za te słowa i z nich płynące intencje. Ale od intencji do efektu jest jeszcze "po drodze" kilka elementów w tym procesie do wykonania. A jak widać, ta frustracja i niechęć płynąca z tych tu wypowiedzi i opinii nie wynikają na pewno z pozytywnych czy chociażby dobrych chęci ze stron pracodawcy w całokształcie. Tak, w całokształcie, ponieważ na to składa się wiele elementów "życia zawodowego" w strukturze firmy. Jest to takie proste i banalne w mówieniu i przekazie a w wykonaniu - jak widać i słychać - nie jest tak dobrze, a wręcz spadkowo, co też widać i słychać. Dlatego też, w codzienności działań w strukturach swoich obowiązku zaczyna się mniej dostrzegać, słabiej reagować mimo własnego innego odczucia. Naprawdę, tym bardziej - jak sama Pani wspomniała - teraz w tym czasie bardzo istotne jest wszelkie wsparcie, wysłuchanie i pokazanie, że każdego pracownika traktuje się TAK SAMO !! bez względu na stanowisko, staż pracy czy wszelkie inne aspekty. KAŻDY jest i chlałby być traktowany z szacunkiem i bez snucia pozorów. Dlatego też, wszelkie teorie nie idą w parze z praktyką i dlatego trzeba więcej kreatywności i chęci a także wyjścia poza szablony czy ramy działań i zrobić często trochę więcej niż mówią super teorie, aby całokształt wychodził na plus - a o to przecież chodzi w każdej strukturze firmy. Dlatego też, czasami potrzeba troszkę "więcej niż" i można pomóc bardzo dużo.......

pracownik
Pracownik
@LINK4

To dlaczego mimo obecnej sytuacji pandemicznej tak często są @ z pożegnaniami z pracy, bo ludzie odchodzą i jest ciągła rotacja. Jeśli Państwo jako pracodawca bylibyście w porządku nie byłoby takiej skali. Brak odpowiedniego wdrożena do pracy i częsty brak wsparcia merytorycznego jest nie do zaakceptowania. Nie od dziś się mówi, że szkolenia nie są dostosowane i wystarczające do samodzielnej pracy szczególnie na CC.

Howandwhy
Kandydat
 Pytanie
@pracownik

No właśnie, a szanowne HR stwierdza, że to wręcz jest inaczej ?? Że to przecież Oni wszystko robią dobrze (wg kodeksu- gdzieś padło). A wciąż się pojawiają nowe głosy - opinie jak widać i coraz więcej. A z tym co tu podniesiono w opinii - rotacja jest duża i po krótkich czasach pracy i jeszcze w tym teraz czasie - pandemii. Więc co jest nie tak, czyżby to kandydaci i pracownicy byli tacy rozkapryszeni ?? A to co się dzieje z rekruterami, że na wstępie tego nie odnajdują ?? A może niespójność informacji otrzymanych w czasie rekrutacji i zatrudnienia w zderzeniu z rzeczywistością powoduje to, co jest faktem potwierdzonym tu niejednokrotnie ??? Kurcze, komuś tu nosek się wydłuża.......

meanwhile
Były pracownik
@Howandwhy

Ludzie odchodzą, bo nie chcą dawać podwyżek, tylko wydawać kasę na durne śpiewające reklamy :)

Howandwhy
Kandydat
 Pytanie
@meanwhile

W tym też coś jest na pewno. Więcej funduszu lokować w produkt niż w reklamy. a tu tym "produktem" to miedzy innymi i przede wszystkim jest każdy bez wyjątku pracownik w tym najniższym szczeblu począwszy i najbardziej - jak widać - potrzebny do obsługi i sprzedażny produktu. Więc czego brakuje tym mądrzejszym osobom na wyższym szczeblu- HR-owcy, kierownicy i "zawiadujący" grupami pracowników, co pozwoli na podniesienie jakości pracy w LINK 4 a przede wszystkim poprawi się zadowolenie choćby nawet tej "garstki" niezadowolonych ??? Przecież łańcuch jest tak mocny, jak jego najsłabsze ogniwo, więc szanowne HR, potrzeba mieć ukończony Hardware, posiadać doktorat czy habilitacje, żeby zrozumieć tak proste mechanizmy???? Ale możne - jak widać - trudne dla "bardziej wykształconych" ??? Przecież NAJLEPSZA REKLAMA to zadowolony klient z całokształtu firmy, z która ma do czynienia, więc.....

XYZ
Pracownik
@kuprzestrodze

50 zł brutto podwyżki!! Drogi linku pocałujcie nas w nos z kolejnymi upokorzeniami dotyczących wynagrodzeń!!

ABC
Pracownik
@XYZ

To już jest brak TOTALNY brak szacunku dla pracowników no i prawdziwa twarz pracodawcy i jego wdzięczności za poświęcanie się dla firmy. Szkoda czasu i poświęcania czasu dla nich.....

wdf
Były pracownik
 Pytanie
@XYZ

Serio? 50pln brutto?. Ale wstyd!

Hahahhahaha
Były pracownik
 Pytanie
@XYZ

Serio??!!Ktoś w ogóle traktuje jeszcze ten portal poważnie? Wystarczy napisać byle co i od razu się wszyscy odzywają a czy w ogóle ktoś sprawdził czy to wszystko to prawda! Nie dziwne ze nie ma tu odpowiedzi na Wasze bleble jak tylko głupota się tu ujawnia...

Atycowiesz
Kandydat
@Hahahhahaha

Jak widać, takich głosów też się pojawia ODRASUUUUU :):)): co niemiara. Ale oczywiście, że [po części masz rację - czy to jest prawda, czy prowokacja - togo nie neguję ani nie potwierdzam. Dlatego nie oceniam jak ty, odrazu tylko w jedną stronę. Tak więc, więcej analityki, analizy i wtedy dopiero cokolwiek można z ostrożnością wytoczyć albo, kiedy ma się potwierdzenie, pewną wiedzę czy informacje to wtedy można z pełną odpowiedzialnością stawiać stwierdzenia. Tak więc, zawsze trzeba zachować się :):):)jak przystało do wiedzy i sytuacji...alem powiedziała......

XXX
Pracownik
@Hahahhahaha

To nie jest żart. Sam pracuje na cc szkodowym i jak przedstawili podwyżkę na stanowisku starszy specjalista z 3200 brutto na 3250 brutto to można zapaść się pod ziemię.

Censored
Pracownik
 Pytanie
@LINK4

„Nigdy nie było i nie jest naszą praktyką usuwanie komentarzy, bo nie temu służy wymiana doświadczeń.” Przestańcie kłamać!! Ciekawe co się stało z komentarzem dotyczącym zarobków poszczególnych działach? Wirus dopadł i skasował?! Hahah zabolała was opinia, że jesteście skąpym pracodawcą mimo intensywnej promocji bycia „super pracodawcą”.

ABC
Pracownik

Jak widać, skończyło się "eldorado" w Linku. Na pewno pewne jest to, że jeśli ktoś zaczyna czy ponawia / finansuje co z tym idzie kampanie reklamową, to chyba jasno mówi o tym, że coś zaczyna pikować w dół. A tu analogicznie dokładnie tak jest - i z obserwacji, i tu z opinii, które to potwierdzają. Dają oferty / ogłoszenia z ofertami pracy, ale na nie nie odpowiadają - to tez jakiś sygnał, że coś jest na rzeczy. Więc....do każdego własnej analizy i oceny.

Rututu
Pracownik

Nie polecam tego pracodawcy nikomu. Słabe zarobki, wymagania ogromne, żadnych możliwości rozwoju, a awans to mit w tej firmie. Zastanówcie się kilka razy nad pracą tutaj

Pracownik
Pracownik
@Rututu

Kiedy zaczynałam pracę kilka lat temu na goworku były w większości pozytywne opinie i dlatego zdecydowałam się aplikowac6i zatrudnić w Link4. Teraz są w większości negatywne z czym jako pracownik niestety muszę się zgodzić dlatego też postanowiłam odejść. Szczerze nie polecam i podpisuje się pod opiniami w pracy Link. NIE POLECAM PRACY.

Ex
Były pracownik
@Rututu

Awans w Link4 to tylko po znajomości i dobrym podlizywaniu osobom wyżej. :)

Askundtowiesz..:)
Kandydat
 Pytanie
@Ex

Twarde stwierdzenie, ma ono poparcie faktem / -ami ?? Rzucać stwierdzenia można i owszem trzeba się dzielić tu, i owszem ale nie krzywdząc żadnej ze stron, dlategoż pytam :):)

Skund
Były pracownik
@Askundtowiesz..:)

70% pracowników na wyższych stanowiskach ma po znajomości. Przykład: członek zarządu żona znanego polityka, dzięki temu że PZU jest spółką państwową zasiadła w zarządzie :) Najwięksi wazeliniarze w firmie dostają regularne awanse i podwyżki, żeby resztę pracowników na najniższych stanowiskach traktować jak śmieci :) Dobrze, że coraz więcej osób ucieka z tej firmy.

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie LINK4? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Pracodawca

@Pytanie

Dzień dobry O temacie nadgodzin może Pan/i porozmawiać bezpośrednio z pracownikami Departamentu Personalnego, zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej. Pozdrawiam Marta Kowalska kierownik ds. rekrutacji i rozwoju talentów

Adlaczegonietu
Kandydat
 Pytanie
@LINK4

I tak to świetni HR -owcy właśnie działają, i tak całokształt tam jest a ten wpis HR-u to potwierdza. Jak coś do omówienia, wyjaśnienia to interesanta do gabinetu zwierzeń, na osobności aby nie na forum bo....coś jest do ukrycia, lepiej żeby wszyscy tego się nie dowiadywali. I tak to tu i teraz po raz kolejny widać, więc potwierdza to jednoznacznie wiele już tu opinii na ten między innymi temat . Wszystkie tematy personalne widać jak są załatwiane, tematy personalne dotyczące personalnie wszystkich pracowników, wiec HR ma wiele do nadrobienia, ba do douczenia się a na pewno innego podejścia do całokształtu spraw a PRZEDE WSZYSTKIM DO LUDZI każdego, bo te ludziki czyt. "pracowniki szeregowe" pracują i wyrabiają zyski z których każdy prezes, dyrektor, kierownik, HRowiec i wszelkie inne poziomy i na końcu same te małe trybiki/pracownicy co robią największy kawał roboty dostaje "paczkę bzdzin" na waciki i troszkę więcej" może. A nawał roboty i nadgodziny i ....przecież firma każda jedna to cały zespół współgrający i tak silny jak jego najsłabsze ogniwo, więc, czy tu trzeba jakichś wykładów, uświadomień tych wykształconych a przynajmniej takimi się uważających ludzi na stanowiskach uświadamiać ???!!!!1

Botak
Były pracownik
@Adlaczegonietu

Myślę że nie ma co wymyślać a czemu HR nie reaguje,bo patrzą tylko na siebie aby się wykreować że są tacy super i zajbisci....a co nie jest prawdą.Pamietajcie że ryba psuje się od głowy,ja jako pracownik czułam się źle jak mówiłam część do Pani M to nie słyszałam nigdyodpowiedzi bo Pani była ważniejsza niż ja... zgniatanie mnie jak robak to normalka.Mylse że tu jest pracą bardziej na sobą...i te pisanie prywatne wiadomości i po co i na co komu to potrzebne

2
Nick
Kandydat
@Botak

Trudno zrozumieć myśl Twojej wypowiedzi. Brak znaków interpunkcyjnych ma bardzo ważne znaczenie co do treści i mysi przekazywanej. A tutaj ciężko się nawet domyśleć, co Chcesz powiedzieć. Język polski "trudny być" jak widać :):):) ale bez przesady. Dlatego też, praca nad sobą to na pewno. Zawsze trzeba dążyć do doskonałości albo jak kto woli - do góry bardziej niż w dół ::):):). Więc tak tylko, bo ciężko wysnuć myśl....

1
Кристофер
Klient

Добрый день. Извините за эту связь. До свидания .

Gość
Pracownik
 Pytanie

Czemu zero odpowiedzi po wysłaniu CV?

Pracodawca

@Gość

Dzień dobry Bardzo proszę o kontakt: marta.kowalska@link4.pl. Zweryfikuję, co aktualnie dzieje się z Pana/i aplikacją. W tym momencie trudno mi odpowiedzieć, ponieważ mam za mało informacji płynących z Pana/i strony. Jednocześnie chciałabym poinformować, że po przesłaniu aplikacji do nas, każdy Kandydat otrzymuje zwrotkę, w której dziękujemy za przesłanie aplikacji i informujemy, że będziemy się kontaktować z wybranymi kandydatami. Pozdrawiam i życzę dobrego popołudnia :) Marta Kowalska kierownik ds. rekrutacji i rozwoju talentów

Mateusz M
Pracownik

Powiem wprost jako. Zespoły obsługi klienta, szkody, serwisu, zespołu wsparcia agenta. Zarobki marne. Nie polecam nikomu. Praca za 2400 zł odbieranie po 140 telefonów dziennie. Dramat pracodawca który szuka (usunięte przez administratora)

blabla
Były pracownik
@Mateusz M

Potwierdzam :) Zapomniałeś dodać że pracownicy na CC są w firmie traktowani jak śmieci, którzy nie mają jakichkolwiek praw tylko siedź z (usunięte przez administratora) i odbieraj telefony. Kierownicy CC sami zaczynali na słuchawkach a teraz zachowują się jakby wygrali życie i mogą na wszystko pozwalać. Co zabawne na GoWorku HR do ostatnich negatywnych komentarzy w ogóle się nie odniósł :D Standardowo mają pracowników gdzieś i wolą zamiatać sprawy pod dywan

Nowłaśnie
Kandydat
 Pytanie
@blabla

Jak w twoim wpisie zauważyłeś dobrze, od dłuższego czasu NIKT z HR-u nie podjął tematu bo...no właśnie, konsylium zwołać trzeba, ustalić strategię na odparcie PRAWDY ??!!! Więc, gdy nikt nie odnosi się konstruktywnie i odpowiednio w czasie na temat, to zapewne jest duuuużo do wytłumaczenia a z tym zawsze jest trudniej i albo wcale się nie podejmuje. A to jednoznacznie wskazuje na rację w opisach i opiniach drugiej strony. Tak więc - weźcie to "na klatę" i .....czyżby wszystko było tak klarowne i jasne jak tu w ostatnich opiniach- i jak widać, wreszcie większej ilości, co daje w końcu jaśniejszy obraz rzeczywisty pracy, atmosfery w niej. I tego potrzeba, aby ludzikom nie marnować czasu i zdrowia !!!!

Pracodawca

@Mateusz M

Szanowni, ze smutkiem czytamy Wasze opinie i to, w jaki sposób opisujecie w nich swoich Kolegów i Koleżanki. Możecie się nie zgadzać z poziomem wynagrodzenia - macie do tego pełne prawo, ale prosimy o zachowanie Szacunku, który jest jedną z naszych podstawowych wartości. Na żadnym etapie rozmowy rekrutacyjnej do działów CC nie ukrywamy wynagrodzenia i od pierwszej rozmowy kandydat wie, ile będzie zarabiać na danym stanowisku. Przyjmujemy, że decyzję o zatrudnieniu kandydat podejmuje świadomie - dodajmy - zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, co też nie jest przyjętym standardem na rynku. Temat wynagrodzeń co do zasady jest trudny i zawsze będzie budził wiele emocji, jednakże nie jest to jedyne kryterium, które decyduje o atrakcyjności miejsca pracy. Pragniemy zauważyć, że dzięki współpracy i zaangażowaniu wszystkich zespołów LINK4 udało nam się utrzymać w 2020 roku miejsca pracy, bez konieczności przeprowadzania zwolnień grupowych, co nie wszystkim pracodawcom się udało. W tym trudnym pandemicznym czasie zachowaliśmy dotychczasowy poziom wynagrodzeń i zapewniliśmy naszym ludziom wsparcie w organizacji pracy zdalnej, a także w funkcjonowaniu w nowej rzeczywistości. Co również istotne z naszej perspektywy - rok zakończyliśmy z rekordowo niską rotacją pracowników. Dodatkowo, w działach skupiających się na sprzedaży i obsłudze klienta, w ostatnim roku około 35% pracowników zostało zrekrutowanych w ramach programu poleceń pracowniczych. Staramy się na bieżąco odpowiadać na potrzeby naszych pracowników, a informacje, które od nich otrzymujemy, wskazują, że udaje nam się to robić. Widzimy to m.in. po wynikach cyklicznie przeprowadzanych badań zaangażowania oraz w rozmowach z przełożonymi zespołów. Nasz Zespół HR reaguje na wszystkie sygnały, które nasi pracownicy zgłaszają. Dlatego trudno nam zrozumieć zarzucanie bierności i dostrzegamy w tych opiniach wiele negatywnych emocji, które niczemu nie służą. Każdy z naszych pracowników może skontaktować się bezpośrednio z osobą z zespołu HR i zgłosić ewentualne zastrzeżenia. Otwartość w kulturze organizacyjnej LINK4 jest bardzo ceniona przez naszych pracowników i przykro nam, że nie każdy chce podjąć rozmowy w takiej formie, tylko decyduje się na anonimowe i krzywdzące naszych pracowników komentarze. Pozdrawiamy i jak zawsze zapraszamy do bezpośredniego kontaktu. W imieniu osób pracujących w Zespole HR Marta Kowalska kierownik ds. rekrutacji i rozwoju talentów

Mateusz M
Były pracownik
@LINK4

Piszecie o cyklicznych badaniach. Owszem są robione na początku marca i grudnia i tego co widziałem zadowolenie w działach wsparcia jest nikłe wręcz zerowe. Proszę się przestać wybielac bo to jest niepoważne. Trzeba przyznać że jak na warunki warszawskie nie jesteście w żaden sposób konkutencyjnii. Przykre jedyne jest że Paulina i Marta muszą się tłumaczyć za firmę, która nie zapewnia pieniędzy ani możliwości rozwoju

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@LINK4

Zespole HR Link4, dlaczego wciąż są odpierane jasne informacje o wynagrodzeniach, o traktowaniu spraw personalnych i międzyludzkich w tym z czym to forum się wiąże - z praca w Link4. Jak widać, w ostatnich informacjach tu obszernie spływających (i więcej takich potrzeba wszystkich, nie tylko negatywnych oczywiście :):) ) , wciąż są wskazywane miejsca, obszary, które to trzeba naprawiać, poprawiać aby funkcjonowanie się poprawiało i utrzymywało na wysokim poziomie a nie na POZORACH !!! W każdej ofercie pracy stosowane sa takie socjotechniczne slogany, że aż po prostu czytający to kandydat, kiedy wejdzie przez drzwi Link4 to jakby przeszedł przez lustro do krainy "czarów" ??? Kurcze, skądś biorą się takowe a nie inne opinie i nawet jeśli tu są z "wyrzutem" opisywane i z emocjami. A dlaczegoż są te emocje ??? Czy tego Was nie uczą na szkoleniach ?? A nie, no tak, tam mocna socjotechnika na stronę wiadomo którą musi być stosowana, a do pracownika zawsze trzeba stwarzać pozory i dawać mu NADZIEJĘ )::) tak to tu niestety wygląda. Te ostatnie wpisy mówią chyba jasno ?? Chyba nie trzeba być psychologiem czy kimś mocniej wyspecjalizowanym, aby odczytać intencje opisujących. Emocje, zarzuty, żale - tak, one zawsze pokażą się u człowieka, tylko ten albo je uzewnętrzni, opisze albo i nie - z tym gorzej dla niego. Później są rożne inne dylematy takowych osób pokrzywdzonych w taki czy inny sposób. Czy na szkoleniach nie przekazują informacji - traktuj tak jakbyś am chciał być potraktowany ?? No jasne, klienta jest bardzo ważny dla firmy i jej wizerunku i to do niego ten slogan stosować trzeba zawsze. A pracownik to już nie ???!! Przecież to jest najważniejszy element całego biznesu, to on jest osobą reprezentującą firmę i pracująca na jej wizerunek. A jego samopoczucie i cała egzystencja tak czy inaczej będzie się zawsze przekładać na jego pracę, efektywność i jakość. Tak więc, w tym może i nudnym wywodzie, może nic nie znaczącym w tych czasach "matrixowych" też zostanie to jakoś przepuszczone i tu zajmie niepotrzebnie miejsce na tym godnym forum. Ale może ktoś "pochyli " się i poświęci swój cenny czas na zapoznanie, konstruktywne analityczne przemyślenie i wtłoczenie w życie choćby odrobinę czegoś mądrego i dobrego. Może komuś się zechce, może ktoś wreszcie powie swoimi słowami o tym głośniej na zebraniu, na spotkaniu i nie będzie się chował jak żółw i czekał. Tak owszem, trzeba mieć tę "mocną skorupę", ale tez trzeba wiedzieć kiedy ją mądrze wykorzystywać ale też nie dać się w niej trzymać długo. Tak więc do HR Link4 - zacznijcie przemawiać i robić to samo, nie tylko tu ładnie wpisywać i mówić, że z żalem odbieracie takie czy inne opinie. ALE one nie biorą się BEZ PRZYCZYNY !!! To trzeba jasno i uczciwie umieć przyznać. Za ciężką harówkę - a takowa jest niesetny praca z klientem, czy to face to face czy przez telefon, wiadomo że zawsze jest oczekiwanie na godne wynagrodzenie ale też szanowanie się wzajemne - nie tylko na "pokaz" i plakatach gdzie wszyscy ładnie uśmiechają się do do momentu kliknięcie migawki obiektywu. Ważne są wszystkie aspekty "życia w firmie", od przyjścia do niej aż do zakończenia dnia pracy. No teraz - chwała za to Link - owi - jest praca zdalna, i to jest mega na pewno ułatwienie i usprawnienie pracy, ale też nie pozostaje do poprawienia, naprawienia i usprawnienia, aby było dużo więcej wpisów z przeważającą ilością tych zadowolonych i uśmiechniętych nie tylko na tych folderach czy stronie firmowej reklamującej. Wpisujcie i dzielcie się wszyscy i wszystkimi opiniami, nie tylko tymi negatywnymi, ba pozytywy też są na pewno jakieś :):):)

Pracownik
Pracownik
@LINK4

Niestety, nie mogę się zgodzić z Państwa odpowiedzią. O ile w kwestii wynagrodzenia częściowo tak o tyle nie do końca. Inne kwoty są podawane dla zespołów cc bazujących na wynagrodzeniu prowizyjnym. Jeśli nowy pracownik podaje np. że chce zarabiać 3 tyś na rękę to dostaje informację, że bez problemu.....ale zapomina się dodać, że przez pierwsze 2, 3 miesiące nie, bo ilość wiedzy, obsługa systemu, brak wsparcia merytorycznego bardzo to utrudnia. A i przy okazji mnóstwo warunków trzeba spełnić. Ja pomimo bicia się z myślami, odważyłem porozmawiać się ze swoim przełożonym (nie pracuję w cc ale wiem co się tam dzieje) o tym co mi się nie podoba i o tym, że mam poczucie dyskryminacji. Niestety ale była to bardzo zła decyzja, której żałuję. Nie muszę pisać, że dało to efekt odwrotny. Nie wierzę już w żadne zmiany. Chwali się, że firma robi wszystko by zachować miejsca pracy. Ale zamiast się unosić może warto się zastanowić skąd taka ilość negatywnych komentarzy, może warto np. wybrać losowo pracowników i porozmawiać z nimi gwarantując, że informacje będą poufne (szczególnie cc). Wiadome jest, że nigdy wszystkim się nie dogodzi i firma ma wiele fajnych inicjatyw. Przełożeni są różni, inaczej się zachowują np. przed swoimi przełożonymi a inaczej odnoszą się do pracowników (oczywiście nie wszyscy). Tylko na cc naprawdę nie dzieje się fajnie i może warto spróbować chociaż to sprawdzić.

2
Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

No i brawo, za jasną i rzeczową opinię oraz zobrazowanie sytuacji jaka miała / ma miejsce w strukturach Link 4. Dlatego też, ostatnie słowa z HR w odpowiedzi na pojawiające się nowe opisy sytuacji a nie opinie nawet, cyt.: " ...ze smutkiem czytamy Wasze opinie i to, w jaki sposób opisujecie w nich swoich Kolegów i Koleżanki. Możecie się nie zgadzać z poziomem wynagrodzenia - macie do tego pełne prawo, ale prosimy o zachowanie Szacunku, który jest jedną z naszych podstawowych wartości. " , nie wiem czemu "Szacunku" z dużej litery a jeśli to było w zamyśle co duża litera ma zaznaczać, to niech to będzie i działa w obie strony czy dla obu stron ów szacunek ma być - tak, używam ma być a nie powinien. Co dalej, w odpowiedziach HR niech za swoimi słowami idzie postępowaniem. Znikąd nie biorą się takowe opisy ani opinie, i użalanie się HR-u jest chyba nie na miejscu. Co do opisywania koleżanek i kolegów, to nie widzę tu żadnego obrażania i braku szacunku !!! To raczej jest, zaznaczanie faktów, które maja miejsce. A jak widać takowe maja miejsce, tylko zaczyna to być już czasami "normalnością" co dla niektórych osób. Traktowanie takowych działań i zachowań daje mocno do myślenie=a i chyba warte jest podjęcia działań i to NOW !! ponieważ takowe sytuacje niszczą pozytywna atmosferę a to dalej - jakość pracy, wydajność itd. Kurcze, dlaczego tacy ludzie ze stanowisk takich - HR - nie widzą i nie wiedzą takich prostych rzeczy. Co się dzieje z Wami ?? Dlaczego tylko temu jednostkowemu pracownikowi wolno zarzucać, zrugać go, a jeśli przychodzi o wysłuchanie i pomoc....no to jak wyżej w opisie / opinii ostatniej. NIE jest na pewno dobrze, ŹLE dzieje się HR-ze, źle jak widać choćby z tych jednostkowych jak na razie głosów, ale to daje JUŻ do myślenia i DZIAŁANIA !!! ŻADNE złote slogany w ofertach pracy nie ukryją czy zamaskują tego a co gorsza - to wszystko odbija się na jakości pracy i usług dla KLIENTA !! A to chyba jest NAJ dla każdej firmy dające czy oferujące produkty klientowi, poprzedzone OBSŁUGĄ która to waży mocno na efektywności i jakości obsługi a za ty idzie SPRZEDAŻ i zyski dla firmy - zyski nie mylić tylko z kasa ale też zadowoleniem klienta co w afekcje będzie dawać zyski. Ale to przecież ten właśnie PRACOWNICZEK / PRACOWNICZKA są tymi trybikami :):) które na to wszystko pracują, czy to tak trudno zrozumieć.??? Tak trudno działać "nieszablonowo" jak pięknie macie to wpisane na swojej stronie Link4. I ważne jest zauważenie też, że " Nie żyje się, żeby pracować, ale pracuje aby żyć. " ale nie tylko przeżyć :):):) więc nie tylko kierownicy, dyrektorzy są tu ważni bo najważniejszym elementem w działaniu jakiejkolwiek firmy, firemki jest PRACOWNIK. To on działa i napędza całą ta maszynę - firmę. Kurcze, dlaczego tak wciąż jeszcze jest słabo z takimi elementarnymi rzeczami. Więcej takich wpisów jak poprzedni potrzeba, aby obrazować kandydatom sytuację w może ich przyszłym miejscu pracy, i oby tak się stało, potrzeba działań z tej drugiej strony i nie kończąc na rozmowach rekrutacyjnych i wtedy właśnie pięknych sloganach i ofertach.

elllll
Były pracownik
@Pracownik

Rozwieź sie nie zgadzam, i poopieram Twoje słowa:-) W link4 nie ma rządnej otwartości i możesz nam o wszystkim bzdura . Najlepiej siedzieć cicho i sie nie odzywać za bardzo. Nigdy bym nie podeszła do zespołu HR wsparcie i o pomoc ponieważ, nawet mówiąc cześc' to nikt mi nie odpowiadał...wiec sorry... ściema.

hahaa
Pracownik
@LINK4

Drogi HR. Na przyszłość proszę nie odnosić się do negatywnych komentarzy dotyczących pracy w innych działach skoro sami nie współpracujecie i nie macie wglądu jak wygląda sytuacja i praca. Wartość jaką jest szacunek istnieje tylko w waszych PR-owych bajeczkach. Pracownicy skarżą się wielokrotnie na nadużycia ze strony kierowników i innych osób ale wy macie to w nosie a dyrektor departamentu w ogóle nie reaguje na skargi podwładnych tylko proszą żeby porozmawiać z szefem w celu złagodzenia sprawy. NIC TO NIE DAJE!! Wcale się nie dziwie że odszedł dyrektor departamentu prawnego bo pewnie miał dosyć zamiatania spraw pod dywan z patologicznymi zachowaniami w LINKU. Negatywne opinie na goworku to 100% prawda. Ludzie wolą publikować na portalu niż chodzić na skargi do osób "wyżej". Lepiej do tych komentarzy odniosą się osoby pracujące w danym dziale niż HR. :)

mm
Były pracownik
@hahaa

bardzo dobrze napisane, i prawda w 100% nie ma tam żadnej otwartości oraz pomocy z ich strony, ja czułam tylko pogardę i byłam małym robaczkiem który nic nie zaznaczył w firmie.

pracownik
Pracownik
@mm

Czytam te komentarze i stwierdziłem, ze też coś napiszę. Pracuję w linku kilka lat. Głównie na sprzedaży. Więc mam coś do powiedzenia i swoje zdanie na ten temat. Niektórzy się zachowują jak banda frustratów. Coś wam w życiu nie wyszło i zwalacie na pracodawcę. Oczywiście, jak każdy i tu jest dużo do zrobienia ale nie uważam żeby nic się nie działo i było tylko źle. Pensja, jasne, cieszłybym się jakbym miał 4k podstawy. Jednak nawet jak jest niższa – jak mi zależy i realizuję plan, mogę liczyć na spoko kwotę która pozwala mi się utrzymać. Przez ponad 5 lat pracy tutaj nigdy nie spotkałem się z tym, że ktoś nie chciał mi pomóc, z resztą też pomagam nowym pracownikom jako mentor. Do kogo bym się nie zwrócił z pytaniem – otrzymam odpowiedź. Robię co mam robić i za to mi płacą. Trzeba było coś z tym zrobić jak byliście pracownikami a nie odchodzicie i gadacie, jak to wam było źle. PS Nie, nie opłacili mi za ten komentarz.

Hahah
Były pracownik
@pracownik

Dobrze ci się pracuje bo masz talent do wciskania słabych produktów klientom a potem dzwonią z pretensjami że brak ochrony ubezpieczeniowej. Całe wasze środowisko sprzedażowe jest fałszywe i pazerne na naiwność klientów. Przykre jest to że sprzedaż za wyniki otrzymuje w prezencie wyjazdy zagraniczne w porównaniu z resztą działów w firmie.

kandydat
Kandydat
 Pytanie
@pracownik

No właśnie o takie też opinie tu chodzi i sa potrzebne jak najbardziej. Czy frustraci sami tu są ?? i wypisują te opinie ?? I tak i nie, no bo każdy zawsze ma chwile frustracji, i nie każdy potrafi wyrażając opinie, ocenę zrobić to zawsze z "czysta głową". Dlatego ja zawsze do każdego zdania, opinii pochodzę i czytam kilka razy próbując zrozumieć czy nawet "postawić się" w daną osobę. Życie nie jest jak napisany wcześniej scenariusz i dlatego potrzeba jest każdego zrozumieć. I tu wielki szacun dla ciebie, że jesteś jak opisujesz, pomagasz innym zawsze - jak piszesz. I taką postawę się chwali. Ale czy każdy tak potrafi i robi ??? No właśnie, i dlatego pokazują sie takie opinie - nie zawsze tylko superlatywy - no bo jedni sobie radzą i idą "pod prąd" mimo wszystko, trwają a inni nie maja sił. nie chce im się a może nie są tacy asertywni ???!!!!! Więc nie można w jeden sposób, jedną miarą ocenić opinjujących tutaj, nie znając dokładnie każdego przypadku, a jest oczywiste, że jedni się lobią a inni czubią :):). Więc szacun za wszystkie opinie i prośba o więcej pisanych po wyzbyciu się emocji tych negatywnych szczególnie....

Samożycie z Link4
Były pracownik
 Pytanie

No i wreszcie coś się yu poruszyło i można więcej i jaśniej się dowiedzieć od ludzi, którzy pracowali / pracują w w Link4. I o to chodzi tu, aby przekazać rzeczowe, jasne i PRAWDZIWE informacje na temat pracy w firmie. I niech HR się nie oburza wręcz takimi opiniami płynącymi z (prze)życia w tej pracy, zmagań i wymagań czasami z "kosmosu". Sorry, ale pracownicy na stanowiskach mających OBOWIĄZEK ułatwiania, polepszania warunków i atmosfery pracy niestety często - jak widać i słychać nie robią zbyt wiele a nawet wręcz NI\C !! Jak więc można oczekiwać od człowieków :):) , ludzików (tak pisze aby objąć wszystkich równo :):) ) innego zdania czy oceny. Niech każdy robi co do niego należy i będzie dla każdego !!! taki jak chce aby inni byli dla niego !! Więc....do przemyślenia drogie HR w całym składzie. To te "małe" ludziiki, mało znaczące w mniemaniu niektórych jak widać, pracują jak mrówki w mrowisku, aby całe mrowisko było super. A wtedy wszystko jest i powinno być super. Czy to tak trudno zrozumieć, mieć więcej empatii, iść pod prąd pomimo wszystko i pomagać i wspomagać się wzajemnie ???!!! A później są wyniki i efekty takie a nie inne - jakie kołacze taka praca ......

gostek
Były pracownik
 Pytanie

W konkurencji lepiej płacą i szanują więc nie traćcie nerwów na linka. Potwierdzam, że w firmie panuje propaganda i jest to prawdziwy (usunięte przez administratora). Rozliczanie z każdej minuty przerwy, spóźnienia wyrzuty z powodu mało efektywnej pracy. Skutek? Od roku jestem pod opieką psychiatry i psychoterapeuty za to jak link mnie zniszczył. Wszystko na własny koszt. Gdybym rościł o zwrot kosztów leczenia to by mnie wyśmiali i nie uwierzył. Kandydaci (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora) i słaba płaca w LINK4 gwarantowane :)))))

barabasz
Były pracownik

Negatywne opinie o pracy i jej warunkach (w tym wynagrodzeniu) są kasowane przez dział propagandy zwany HR. Potencjalni kandydaci niech z tego wyciągną wnioski.

barabasz
Były pracownik

Witam wszystkich, moja opinia będzie zwięzła. Postaram się w kilku punktach przedstawić pracę w Link4 z perspektywy przepracowanych kilku lat. Na początek plusy: 1. Łatwo się dostać; 2. Firma spełnia podstawowe obowiązki tj. daje umowę o pracę i płaci w terminie; 3. Jest kilka benefitów (za które się płaci) - multisport, ubezpieczenie na życie. Jest kilka minusów: 1. Brak podwyżek od kilku lat, wręcz realne ciągłe obniżki wynagrodzeń odbywające się przez powolne "dokręcanie śruby" tj. podwyższanie wymogów do wyrobienia premii; 2. Skomplikowany i ciągle zmieniany system wynagradzania przez co tak naprawdę nie wiadomo ile się będzie zarabiało za pół roku; 3. Podstawa wynagrodzenia w działach sprzedażowych jest dużo poniżej minimalnego wynagrodzenia. Niekiedy poniżej 1000 zł brutto; 4. Długi czas oczekiwania na umowę o pracę na czas nieokreślony - ponad 3 lata; 5. Pracownicy szeregowi są skrupulatnie rozliczani z każdej minuty pracy. Na zasadzie przekroczyłeś przerwę prywatną o minutę - tłumacz się kierownikowi dlaczego dokonałeś takiego uchybienia w dobru firmy. Oczywiście jak bezpłatnie zostajesz 20 minut po pracy, żeby coś dokończyć to nikt się nie zająknie. W tej firmie na wszystko jest tabelka w excellu i norma. 6. Kilka rzeczy, które są subiektywne i nie każdy tak to może odczuwać, ale mi po pewnym czasie bardzo przeszkadzało wszechobecne zakłamanie, hipokryzja, nachalna propaganda. Firma stara się pozować na otwartą na pracownika, lecz jest to tylko maska, czasami używana przeciwko pracownikowi, gdy ten zbytnio się otworzy. Podsumowując - nie polecam, a jak już ktoś ma nóż na gardle, to tylko na chwilkę, najlepiej już na szkoleniu szukać czegoś innego.

2
Nie podam
Pracownik

Czytając odpowiedzi zespołu Hr z Link4 mam wrażenie, że czytam paski z TVP info. Pewnie tworzy je ta sama osoba, pamiętać trzeba że Link4 to spółka córka firmy PZU. Więc usłyszysz ten sam bełkot oglądając TVP jak i pracując w tym miejscu. Nie polecam

Zostaw merytoryczną opinię o LINK4 - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej