Jeżeli jesteś właścicielem apartamentu - zastanów się zanim wybierzesz (usunięte przez administratora) Town. Po pierwsze system rozliczeń jest nietransparentny - nie wiadomo ile płaci Klient za wynajem a ile tak de facto pojawia się w systemie. Dział finansów nie przedstawia żadnych rachunków. Wszystko jest tak skalkulowane, że zarabia głównie (usunięte przez administratora) Town natomiast właściciel pozostaje z kosztami. Dodatkowo bez konsultacji bardzo obniżają ceny powodując dodatkowe obniżenie rentowności. Mieszkania są prezentowane w "koszyku" co powoduje, że są słabo widoczne. Ogólnie brak jasności w rozliczeniach i słabe wyniki. NIE POLECAM!!!
To prawda. Rozliczenie z właścicielem w proporcji np 75 -25% to fikcja, dlatego że rozliczenie to dotyczy tzw ceny netto, którą frima Dowtown Apartments może sobie dowolnie kształtować. Podam przykład: najem za 1000zł, od tego najpierw odejmowany jest vat, potem prowizja bookingu, potem prowizja Downtown za serwis czyli sprzątanie, herbatki itp która ustalana jest wg własnego widzi misię i potem to co zostaje jest dzielone między właściciela a firmę. W praktyce kwoty poza sezonem mogą być tak niskie jak 50zł za dobę dla właściciela w topowej lokalizacji w Gdańsku, w sezonie nie więcej niż 200zł, przy czym właściciel cały czas pokrywa koszty ogrzewania, wody, czynszu, nie jest w stanie tego przerzucić na wynajmującego. Generalnie odradzam tego typu biznes. Zysk marny, a firma im więcej ma mieszkań tym gorzej dla pojedycznego właściciela, z roku na rok przychody spadają, a koszty rosną, idzie w ilość a nie w jakość.
Apartament zarezerwowany na tydzień, problemy od dnia pierwszego takie jak, nie działającą telewizja, nie działający piekarnik, brzydki zapach z odpływu, nie działający odkurzacz . Serwis umówiony ale nie przyjechał. Bardzo slaby kontakt z recepcja. Dzial.reklamacji nie funkcjonuje, Pani Elizaveta nie odpisuje na maile., nie odbiera telefonu. Dziś mamy 7.03 2024 a ja wróciłem z urlopu 17.02.2024. Do.dzis nie.moge uzyskać rekompensaty za usterki które nie zostały naprawione podczas mojego pobytu.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Downtown Apartments Wojciech Ratajski? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Jeśli jesteś właścicielem apartamentu i zastanawiasz się nad tą firmą, to ostrzegam, omijaj ich z daleka. Nagorsza firma w Gdańsku. Zero przejrzystości w rachunkach, zarabiają Twoim kosztem. Apartament nigdy nie będzie rentowny, bo utrzymuje ich. Nie polecam!
Cześć, napiszesz na co zwrócić uwagę? Planuje właśnie rozpocząć współpracę i jakie triki stosuje ta firma?
Dzień dobry.podpinam się pod pytanie.probuje się zorientować czy firma jest uczciwa…
Po pierwszej nocy w apartamencie karta do wejścia budynku przestała działać. Nie mogliśmy wejść i staliśmy przed budynkiem. Zero kontaktu z Downtown mailowo, telefonicznie oraz przez booking. Dostaliśmy jedna kartę do wejścia a powinny być 3 na 3 osoby dorosłe. Przez to nie mogliśmy wejść na basen, ponieważ trzeba mieć jedną kartę na osobę. To nie jest normalne że obsługa nas totalnie ignorowała i nie było z nimi kontaktu. Prosząc o zwrot dostaliśmy minimalny zwrot, kontakt był wciąż utrudniony oraz Panie z agencji Downtown bardzo niemiłe i niekontaktowe. Kontakt reklamacyjny tylko przez maila. Zostaliśmy całkowicie zignorowani i w połowie pobytu nie mieliśmy wejścia do budynku. To nie jest normalne tym bardziej że za pobyt zapłaciliśmy bardzo dużo. Spotkaliśmy też właścicieli którzy powiedzieli że to nie jest normalne i powinniśmy od razu skontaktować się z Downtown. Nie polecam!! Ta firma jest niepoważna i nie traktuje klienta z szacunkiem oraz nie pomaga w rozwiązaniu problemu. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Nigdy dotąd nie miałam takich problemów mimo że co miesiąc rezerwuje w różnych krajach pobyty z bookingu. Poza tym mimo że zapłaciliśmy o wiele więcej za nocleg niż ceny w innych apartamentach to dostaliśmy najmniejszy pokój bez widoku na główną ulicę tylko na dziedziniec.