Jak rozpoznać chińskie produkty udające polskie? Czy nie należy oprócz drobnym druczkiem made in PRC na pudełku napisać dużymi literami wyprodukowano w Chinach?
Pracowałem w CC w Lublinie 3 lata temu ale widzę, że dalej absolutnie nic się tam nie zmieniło. Oni tam mają własny kodeks pracy. Z około 20 osób z grupy szkoleniowej po dwóch tygodniach zostało jakieś 5 osób. Zwalnianie wyglądało w ten sposób, że zapraszano osobę do pokoju (po kilku godzinach pracy danego dnia!) po czym dostawała kilka minut na zabranie rzeczy i bez słowa musiała opuścić miejsce byłej już pracy. Tłumaczenie się z każdego odejścia od komputera, walka o długą (z tego co pamiętam 15 minut) przerwę, bo jeśli ktoś już na niej był to nie było opcji żeby wyjść. Premie liczone na liczydle chyba przez osobę po wylewie, nie zgadzało się nic. Kierownicy to buractwo jakiego ze świecą szukać. Absolutnie nie polecam największemu wrogowi pracy w tym miejscu, uwierzcie mi szkoda czasu, nerwów i godności.
Misiu, skąd wiesz, że nic się nie zmieniło, skoro nie pracujesz od 3 lat? Kasa rzeczywiście marna, ale w przeciwieństwie do innych "(usunięte przez administratora)" w Lublinie przynajmniej jest miło.
Potwierdzam przedmówcę, otóż nie zmieniło się nic poza tym że nie przyczepiają się do przerwy obiadowej już.W listopadzie zbierają ludzi po 25 osób 3 grupy, pozwalają przepracować listopad, i już w czasie grudnia bez przyczyny część zwalniają, a kolejną część w styczniu zostawiając po 5-8 osób (kryterium zostania są: wysoka sprzedaż, spodobanie sie liderowi, orzeczenie o niepełnosprawnosci, wiek do 26 lat oraz przyjscie poprzez polecenie przez pracownika (co ciekawe taki nowy pracownik zostaje bez względu na wynik sprzedaży, i cudownie dostaje wysoką premie miesięczną z nieznanego powodu :D )) uprzednio nadając im w 75proc rozmów kolejki reklamacyjno-informacyjne. Szkolenie nieklarowne i niekompetentne zamiast nauczyć kilku schematów obsługi programów dodatkowych czy anulowania i modyfikacji zamówień, pokazują tak proste i intuicyjne rzeczy jak obsługa strony internetowej czy podgląd zamówienia w programie. I tak oto ""przygotowany"" pracownik ma radzić sobie z klientami którzy wymagają często np. zmiany daty dostawy? Do tego wiecznie przemęczony dział posprzedażowy skarżący się na byle co, że to niby asystent cc ma to umieć bez szkolenia... Prośby wielu asystentów w tym zakresie do liderów pozostały bez odpowiedzi lepiej było ich zwolnić, prawdopodobnie z powodu ciągłych skarg działu posprzedażowego kilku samozwańczych ważniaków z tego działu. Przydział telefonów zmanipulowany i niesprawiedliwy, nastawiony na zostawienie tych i uwalenie tamtych. Półsłówka, niedopowiedzenia, tajemnice, dziwny system pracy od 6 do 11h, obowiązkowa 1 niedziela w miesiącu, dziwaczny system premiowy w którym to ludzie blisko celu sprzedażowego dostają marne 1.5stówy, a ludzie bez wyników z polecenia 3,5x tyle... Rada dla tych co tam idą, jak czujecie że zaraz macie wylecieć "bo tak" idzcie sobie za wczasu na L4 przynajmniej bedą wam płacić do końca umowy. Atmosfera fajna, pracownicy w porządku, liderzy sami z siebie do rozmowy w porządku ale to co się dzieje dookoła wygląda bardzo źle...
Hej, czy może mi ktoś powiedzieć ogólnie co się robi na stanowisku "doradca/sprzedawca finansowy"? To bardziej praca fizyczna czy przed komputerem?
Cześć, bardziej to praca przed komputerem, odpowiedzialność za obsługę kasy sklepu i pieniądze, plus oczywiście sprzedaż ratalna od której są uzależniona jest Twoja premia. Fizycznej pracy raczej mało.
Co się robi? (usunięte przez administratora) się klienta na dodatkowe ubezpieczenia kredytu i sprzętu, kłamie się w żywe oczy że nie ma rat 0%. Tak wygląda praca doradcy finansowego, chcesz być uczciwy to nie zarobisz.
Na stronce jest info że po 6 racie zaczyna naliczac się kredyt co prawda małymi literami ale jest, chciałem kupić coś na raty ale zrezygnowałem widząc takie rozbieżności, do tego mamy 2 infa. Na infolinii dowiedziałem się że raty napewno są 0%, natomiast w sklepie nikt się nie cacka od razu info że ubezpieczenie rat jest obowiązkowe nieważne ile tych rat jest. Istny cyrk i potężna kompromitacja informacyjna, żenua.
Nikt ci nie będzie spisywać rat 0% skoro nic z nich nie ma, oprócz pretensji od przełożonych. Dziwię się ludziom że kupują w takich sklepach, chcesz raty 0% to bierz na allegro, a nie lamentujesz człowieku na forum które dotyczy opinii o pracodawcy.
@niedługu_stad_odchodze Myślę, że zanim napisze się coś niezgodnego ze stanem faktycznym to warto sprawdzić żeby nie trzeba się było tłumaczyć!!
ale właśnie zostało to napisane zgodnie z stanem faktycznym. chyba ze poszli po rozum do głowy i postanowili sypnąć groszem by ludzie tak nie odchodzili. Ale nie martw się niedługo sam będziesz chciał odejść. Tam sie absolutnie nic nie zmienia, wszyslko od lat klepie się to samo a i uważaj żeby sie niepomylić bo Cię zwolnią hahahaha :D
Witajcie, widzialem oferty pracy z centrali do do toznych zespołów na specjalistów . Czy warto aplikować tj jak wyglada sytuacja w zespołach oraz atmosfera w biurze? Mam oczywiście na myśli szefów bo pracownicy sa pewnie fajni
Naprawde nie warto tam iść. Cofniesz się w rozwoju. Oni nie mają ządnych nowych technologii. Cały czas KKD, CK EU i na zmiane, marza taka smiaka owaka. Oni nie mają już pomysłu jak to rozkrecać. Bazują na tym samym, piszą w wymaganiach o SQL to świetny żart. Sql tam korzysta moze ze 3 osoby i nikt wiecej bo kierownictwo boi się że wyniesiesz Bog wie jakie dane.... na czym? chyba wydrukowane na papierze:D Naprawde sa o wiele lepsze miejsca. Do tego mobing i jeśli kierownikowi spodoba się jakaś panna to jest faworyzowana i reszta jest spychana na dno i przy wszystkich jest się poniżanym. Do tego wadliwa obsługa klienta, fałszywe ceny na stronach www i w sklepach. Sprawdzcie kilka sklepów i na zwykłej pralce zobaczycie 3 rózne ceny w 3 sklepach. Słabe.
Potwierdzam... prawie 2 lata zdrowia i poczucia swojej godnosci tam straciłam. Do tego spróbuj się pomylić a wdepczą Cię w ziemie...
Jak można przez 2 lata tracić godność ? Chyba dobrze że kierownik wreszcie się ulitował i zwolnił.
Trochę dziwi mnie Twoje podejście. Lubisz być wdeptywany w ziemie i lubisz tracic swoją godność? Dobrze ze jednak ludzie nie boją się i mówią prawdę jak jest naprawdę. Po przeczytaniu tych opinii juz wiem o co zapytam na rozmowie. Masakra jakaś....
Obiecują studentą soboty wolne potem zmuszają do pracy kłamcy (usunięte przez administratora)
Nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora) zatrudniają studentów a potem nie dają wolnych sobót, klamcy niby tskie dyrektywy z gory
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jeśli myślicie że będziecie sprzedawać elektronikę to szybko was wyprowadza z błędu. Elektronika to dodatek najważniejsza jest sprzedaż usług typu przedłużenie gwarancji, naklejenie folii, konfiguracja sprzętu. Macie własny plan do wyrobienia gdy macie słabsze wyniki kierownik sklepu wzywa was na rozmowę. Atmosfera pewnie zależy od sklepu ale system i premia są nastawione na rywalizację więc cudów nie ma.
Ja już obecnie nie pracuje w RTV AGD stwierdziłem że nie ma sensu, wieczne ciśnienie na te gwarancję czy codzienne deklaracje ile masz zamiar sprzedać gwarancji czy usług. Takie coś jak gwarancja czy konfigurację powinny być zwykła dodatkowa opcją a nie priorytetową.
Hej . Pracowałam tam nie cały miesiąc po10 g dzienie. Miałam okres próbny na 3 miesiące i zostałam zwolniona po miesiącu z przyczyn : nie pasuje do firmy i mecze się będąc na słuchawce i To przed samymi świętami Bożego Narodzenia !!!!!!! Stanowisko contact Center Lublin infolinia . Ludzie pracownicy i niektórzy liderzy trenezy są bardzo przyjaźni. Ale strasznie jest nacisk na sprzedaż musisz dziennie wyrobić normę ok 30 % i sprzedaż ok 31 tyś dziennie . Moja norma była słaba ... bo oprócz sprzedaży podlaczyli Ci kolejkę z reklamacja gdzie nie mogłam sprzedawać i wyrobić się z normą. Gdy dochodziłam zal bylo mi ludzi bo atmosfera świetna . A dyrekcja ..... wiadomo jak kzdej firmie co kogo obchodzi szary pracownik i czy będzie miał z czego żyć nigdy nie zapomnę Panią dyrektor i jej zachwyt ze na zabiegi w spa wydaje miesięcznie 1500 zł ???? a tu przed świętami zwolniła ludzi z głupiej przeczyny. A święta były udane mimo że dostałam od firmy prezent )))) Ale nie polecam zakopów w tej firmie oni nie szanuja klienta ani pracownikow . Jest tylko sprzedaz i tyle . I czesto czlowiek musial klamac kliejentowi. Szkoda mi milej atmosfery w contact centert Lublin.
haha czyli nic sie nie zmienilo w tym lubelskim CC. Pracowalam tam w 2016 roku. Przyjmowali ludzi grupami ok 15-20, po trzech miesiacach zostawalo ok 5-10. Wiekszość zwalniali po miesiacu, maks dwóch. Zastanawia mnie, ze nikt nie zglosil ich do inspekcji pracy. Pamietam , ze podawali ludziom gotowe dokumenty do podpisania, rozwiazanie umowy za porozumieniem stron bez podania przyczyn. Od lat przyjmuje jesienia duza grupe osob na przedswiateczna goraczke a pozniej zwalniaja. Zycze ci znalezenia powaznej firmy a cc w lublinie radze omijac szerkim lukiem
pracuję w tej firmie od 7 lat na różnych sklepach już byłem, praca ciężka wyczerpująca fizycznie i psychicznie, co roku coraz gorzej, jedyny plus spoko wypłata na sprzedaży
Masakra ponownie zostałem jednym słowem (usunięte przez administratora) . Staralem się dokonać zakupu zegarka / zegarkow że strony sklepu za pierwszym razem w czasie wypełniania zamówienia zegarek firmy garmin zniknął z mojego koszyka po próbie ponownego dodania do koszyka już produkt niedostępny w cenie promocyjnej tylko w normalnej. Dziś ponownie robiąc zakupy była podobna sytuacja a konkretnie już zamówienie zostało potwierdzone mailowo że zostało przyjęte do realizacji po czym parę minut później identyczna sytuacja do zamówienia z kolejnym mailem dowiaduje się że zostaje anulowane z braku zegarka ktory zamówiłem. Absurdy oszustwa klienta i marnowanie czasu. Jednym słowem produkty w promocyjnych cenach bo o takich pisze zostają pewnie sprzedane innemu klientowi bądź nabywają je pracownicy sklepu a system jednym słowem anuluj zamówienia . Makabra brak słów na taka politykę firmy .
jestem zwyklym szarym klientem ktory przezyl juz pare systemow ale to co wy wyprawiacie z obsluga ludzi to filmy bareji to zwykle suchary nie będę zanudzal wszystkich opowiescia o waszrj(usunięte przez administratora)e braku kompetencji i kultury bo to ja się wam dalem (usunięte przez administratora)ale powiem wam tylko jedno od dzisiaj jedynym moim celem będzie opowiadanie prawdy o tej(usunięte przez administratora) firmie i nigdy nikomu tego nie zyczylem(usunięte przez administratora)
UWAGA na ten sklep! Sprzedają wadliwy sprzęt a później nie uznają reklamacji! Wysyłają sprzęt do "fachowca" który brak wady głośnika i mikrofonu stwierdza na podstawie "oględzin" telefonu z zewnątrz! Telefon nie został nawet otwarty ani nie został wgrany nowy soft! RTV EURO AGD w ogóle nie liczy się z klientem i jego prawami, a przypominam że zgodnie z prawem konsumenta to na sklepie ciąży obowiązek udowodnienia braku wady! RTV EURO AGD ma jednak prawo gdzieś i potrafi tylko zdawkowo odpowiadać zawsze to samo nie odnosząc się w ogóle do meritum. Przestrzegam przed kupowaniem w TAKIM sklepie!!! A jeszcze dodam że RTV EURO AGD pisze mi prywatną wiadomość że "Towar został wydany ponad rok temu, a zatem ciężar udowodnienia spoczywa na Kliencie" a wcześniej sami napisali że reklamacja została złożona w 351 dniu.
To nie dlaczego ja spadaj z tego forum. Reklamacje trzeba umiec skladac i znac swoje prawa. Od dochodzenia jest rzecznik konsumeta a nie anonimowe forum....
Skąd ja to znam , to prawda . Nie pamiętam ,aby przyjęli coś do reklamacji? Wysyłają Cię bóg wie gdzie z tym? Kupują towar 3 sortu.
Zawsze jak ktoś mnie obsługiwał w Euro miał ciepłe i pomocne usposobienie i zawsze można było liczyć na wyczerpujące informacje ze strony sprzedawcy nie zależnie czy zakup był czy nie był dokonany. W Galerii Mokotów obsługiwał mnie taki lekko nabity z postury Pan (ciemne włosy i lekki zarost) o chyba jakiś zaburzeniach emocjonalnych. Z początku fajnie udzielał informacji, ale po chwili odpowiedzi były coraz bardziej zdawkowe, a postawa zniecierpliwiona wręcz agresywna. Przerażająca tak naprawdę była jogo postawa i rozbiegane oczy. Nie polecam! Jedna osoba psuje wizerunek całości.
przyjdz suko i powiedz to w twarz a nie (usunięte przez administratora) się na forum chowając paskudna morde za monitorem
Myślę, że można zmienić nie tylko sklep ale i całą firmę :) Tylko z czego takie pajace ja Ty i Tobie podobni będziecie żyć? Zastanów się gości trochę nad sobą
A jak to wygląda jeśli chodzi o ilość godzin pracyw tygodniu czy dni wolnych w miesiącu ?? Załóżmy sklepk czynny 9-20 oczywiście w przybliżeniu jakby ktoś mógł napisać przykładowy rozkłąd /grafik jak to u niego wygląda bądź wyglądało pozdro
(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) prosz enie stosowac prl owskiej cenzury kazdy ma prawo wyrazic swoja opinie a słowo (usunięte przez administratora) doskonale oddaje atmosfeee parcy w owej fyrmie
Cześć, Dostałem propozycję na starszego doradce w konkurencyjnej żółtej sieci. Zaproponowano mi 2850 podstawy plus premie na stanowisku starszego doradcy- ratalka, pok itp. Czy tu jestem w stanie dostać więcej czy ciężko?
Pracował ktoś i może w Jankach na stanowisku Pracownik ds. przyjęcia dostaw i może się podzielić opinią o zarobkach i atmosferze w pracy.
Dobry i stabilny pracodawca więc dla pracownika to jest bezpieczeństwo pracy!
bardzo nieprofesjonalna rekrutacja i beznadziejny kontakt z kandydatem. Rekrutacja na wyższe stanowisko, dzwoni rekruter i nie pyta o nic, tylko od razu że spotkanie jutro o tej i o tej godzinie. Jesli się nie mogło tak z marszu to dziękuje i zero rozmowy, proby ustalenia innego terminu. Rozmowa oschła jak z petentem.. Po baaaardzo długim czasie mail, ze nie mogli zaproponować udziału w rekrutacji.
Witam ile zarabia doradca klienta na okresie próbnym a ile po?
NA ROZMOWIE rekrutacyjnej zaproponowano mi podczas okresu próbnego brutto 2250 + 300 zł jakiegoś dodatku.... Ponawiam pytanie ile proponują podstawy po okresie probnym
Czy grafik jest elastyczny? Student da radę pogodzić pracę z uczelnią?
NIKOMU NIE POLECAM PRACY W TEJ FIRMIE A TYM BARDZIEJ W WARSZAWIE Z KIEROWNICZKĄ REGIONALNA. Napisze tak po krotce, jestem w szoku jak można potraktować tak strasznie osobę nowa w pracy po 3 miesiącach. Dziewczyna nowa była super starała się dbała o klienta nie było z nią żadnych problemów. Widziałam po niej że chce się dużo nauczyć. Ale jednak siła pani kierownik regionalnej i jej widzi misie bądź niedorozwój sprawiły że dziewczyny nie ma bo nie przedłużyla jej umowy próbnej. Wiecie co tak naprawde to sama mam dość jej i jej chorego łba i to jak traktuje ludzi bo dziewczyna była super zdała co dopiero egzamin na uprawnienia na pisanie rat a hejt na nią od niej był ogromny. Nie potrafię tego zrozumieć. Trzymała dziewczynę do ostatniej chwili i dopiero w dzień zakończenia umowy do niej przyszla i poinformowala o decyzji. Tragedia nikomu nie polecam pracy w tej zastanej firmie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Euro RTV AGD?
Zobacz opinie na temat firmy Euro RTV AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 152.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro RTV AGD?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 110, z czego 4 to opinie pozytywne, 83 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Euro RTV AGD?
Kandydaci do pracy w Euro RTV AGD napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.