Sklep nie chce zwrócić pieniędzy za produkt, który mi nie odpowiada. Mam czek, towar jest w sklepie. Sprawdź ten sklep. Szczegółowy opis sytuacji. W sklepie (zbitek.pl) chciałem kupić blok w gniazdku przed ładowaniem przewodu do zegarka. Blok nie był dostępny. Sprzedający zaproponował zamówienie, opłacenie i odbiór towaru w innym dniu. Zgodziłem się. My wybraliśmy ładowanie 3w1 na magnes, ja już wybrałem droższy model. Sprzedawca pokazał zdjęcie na laptopie jak moja ładowarka będzie wyglądać na zdjęciu, była czarna. Teraz potrzebujesz etui na telefon z magnesem, zakup wzrósł. Zapłaciłem też za drugą okładkę i ładowanie na magnes, numer czeku (C001704). Wcześniej kupiłem inny futerał w tym samym sklepie, który nie pasuje do tego ładunku. Po przybyciu do sklepu na zamówienie. Okazuje się 1. Ładowanie w kolorze białym! Zamówienie dotyczyło ładowania w kolorze czarnym. 2. Ładowarkę i pokrowiec na telefon kupiono z kostki w gnieździe. Ładowarka dotarła bez blokady. Na miejscu sprzedawca mówi, że za blokadę trzeba jeszcze dopłacić 20 zł, pod warunkiem, że odbierze przewód z mojego zestawu. I dokonuje zmiany. Jestem zaskoczony tą sytuacją. Nie potrzebuję tego produktu. Z powodu tego bloku czasami kupowałem dużo od sprzedawcy za dużą kwotę. Powiedziałem sprzedawcy, że nie odbiorę towaru, zwrócę mi pieniądze. Brak odpowiedzi od sprzedawcy. Kolor ładowania mi nie odpowiada, Blok nie idzie do gniazda w celu ładowania. Teraz chcę oddać wszystko, co kupiłem w tym sklepie. Sprzedawca zaczął mnie ignorować. Nie chce wracać. Przedmiot jest nadal w sklepie u tego sprzedającego. Zostało mi tylko etui na telefon, numer kontrolny 6272775126. Proszę o wpłynięcie na sprzedawcę, aby zwrócił mi pieniądze, Dużo czasu zmarnowanego na pustym i benzynie, jadąc do takiego cudu sprzedawcy. Moje kontakty Misiruk Vladyslava +48 577 432 867 Wszystkie przedmioty zostały w tym sklepie. Oddaj mi moje pieniądze! Sprzedawca mnie (usunięte przez administratora) to się nazywa oferta. To (usunięte przez administratora) Sam napisałem na czeku, że potrzebuję bloku przed ładowaniem. Powiedział, że nie ma bloku, tylko zestaw z drutem. W rezultacie ładunek przyszedł bez blokady! Na laptopie sprzedawca pokazał, jakie będzie ładowanie! Pokazał zdjęcie w powiększeniu, żebym nie widziała, gdzie zamawia ładowanie w internecie. Pokazano ładowanie w kolorze czarnym. Powiedział, że dostanę cały zestaw. W efekcie towar dotarł w innym kolorze i bez bloku. Sprzedawca mnie okłamał!!! Potem zaczął wymieniać kabel z mojego opłaconego zakupu i powiedział, że muszę dopłacić za inny kabel i blok do kabla. Tutaj czuję dużo podstępu i przebiegłości sprzedawcy. Nie tak traktuje się klientów duszpasterskich. Nie można więc nie pracować uczciwie! Nie tak się zachowujesz!
Opinie o Zbitek.Pl Kamil Krzysiński w Chorzów
Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o firmie Zbitek.Pl Kamil Krzysiński. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Zbitek.Pl Kamil Krzysiński o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.