opinie o firmach | GoWork.pl
Oferty pracyOpinie o firmachSzkoły policealne
Dla firmLogowanie / Rejestracja
Logo

DAFA Polska

Profil oficjalny - płatna współpraca

2.4/5

Na podstawie 381 ocen
Opinie(531)
Dodaj opinię
Aktualności(1)

Opinie(531)

Dodaj opinię
Aktualności(1)
Logo
  • About DAFA
  • .
  • Career Solution
  • .
  • Contact

About DAFA

Career Solution

Contact

Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
  • Warszawa
  • Łódź
  • Płock
  • Radom
  • Mińsk Mazowiecki
  • Piaseczno
  • Skierniewice
Opinie o firmach w pobliskich miastach
  • Grodzisk Mazowiecki
  • Odrano-Wola
  • Kady
  • Wólka Grodziska
  • Szczęsne
  • Chrzanów Duży
  • Milanówek
  • Kozery
  • Chrzanów Mały
  • Kozerki
opinie o firmach | GoWork.pl
GoWork.pl
O nasMapa stronyDołącz do nasSubskrypcjeKontakt
Dla kandydatów
Oferty pracyOpinie o firmachBlogPoradnik
Dla firm
Ogłoszenia rekrutacyjneEmployer BrandingUsługi
Regulaminy
RegulaminRegulamin newsletteraPolityka opiniiPolityka prywatności
FacebookIconLinkedinIconYoutubeIcon
© 2005 - 2026 GoWork.pl
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Opinie

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych Przedsiębiorcy. Przejdź
  1. Strona główna
  2. /
  3. Opinie o pracodawcach Grodzisk Mazowiecki
  4. /
  5. Opinie o DAFA Polska sp. z o.o.

Opinie

Opinie o DAFA Polska Grodzisk Mazowiecki

GoWork nie weryfikuje opinii przed publikacją...

Opinie

Pokaż wszystkie
​
Najnowsze
​

Filtruj

Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie

Sortowanie

Najnowsze
Najpopularniejsze
Pozytywne
Negatywne
Pokaż wszystkie
Najnowsze
Najpopularniejsze
  • Dodaj do ulubionych

    Zapisz tego pracodawcę na później

  • ShareIcon

    Udostępnij

    Podziel się tym profilem z innymi

    FacebookIconXIconLinkedinIcon
  • Opinie

    Opinie

    • 1
    • …
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8

    Opinie

    Opinie

    Często zadawane pytania

    Subscribe
    Nie przegap nowości o DAFA Polska sp. z o.o.!

    Otrzymuj powiadomienia o nowych opiniach, ofertach pracy, aktualnościach oraz wywiadach!

    Email
    Administratorem danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Praca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe będą ...

    Klikając „Obserwuj firmę”, akceptujeszregulamin serwisu.

    ReviewUserIcon
    xx

    16.10.2014 12:24

    Inne

    od razu wyszczekani...widać prawda w oczy kole,a czy ktoś broni wyjścia do łazienki, czy z tego rozlicza?pewnie ze nie...więc o czym mowa?
    ReviewUserIcon
    pseudo

    15.10.2014 19:14

    Inne

    Jacy to ludzie są tutaj wyszczekani, aż robi się to śmieszne:) Atmosfera w firmie robi się coraz gorsza, nie da się tego ukryć. Normy są za niskie?? Nie wiem na których stanowiskach... Drodzy technolodzy dbają o to jak mogą, podnoszą sami bez walidacji co jakiś czas. A jak już jest walidacja, to najlepiej podnieść o 100% żeby nie mieć czasu iść do łązienki ani na przerwę bo norma juz będzie nie do wyrobienia. Więc o czym mowa... po co ułatwic prace, wdrożyć coś nowego żeby było lżej i więcej jak można po prostu szybciej pracować. Co do podwyżek, to są ale normy, miejmy nadzieje że ruszy się coś w wynagrodzeniach
    ReviewUserIcon
    ...

    15.10.2014 08:44

    Inne

    Pseudo operatorzy mają czas...czemu nie?jak mają za niskie normy...przesież to oczywiste.Ciekawie wyglądają walidacje lub weryfikacja normy, bo przy sprawdzaniu jaki to operator dokładny,....podziwiam;)
    ReviewUserIcon
    BYŁY ROBOL

    12.10.2014 10:59

    Inne

    Mówisz że kobiety mają 1,2,3zł więcej na godzinę od operatorów ale czy przyjrzałeś się pracy co poniektórych (dla mnie osobiście),,PSEUDO OPERATORÓW,, np.pras i ciss catting?Mają czas na wszystko łącznie na nadprogramowe przerwy!Kobiety również szkolą się na maszynach i nie raz dorównują panom!
    ReviewUserIcon
    blądi

    02.11.2014 18:57

    Inne

    niedługo to wg.. Grześka naszego nowego ala kierownika to wszyscy będziemy zerem ,każdemu mówi że trzeba mieć argumenty do podwyżek pieniężnych ale jak by zamienił się z nami na wypłatę to ciekawe czy by też taki był i chciał pracować za nasze małe grosiki...!!!!!!!!!! Tylko czemu sam z pomorza przybiegł na mazowsze?????????? Tam już nie dał rady bo go koledzy z byłych firm ścigają za to jaki jest???????????????
    ReviewUserIcon
    ja

    09.10.2014 11:22

    Inne

    sami się będą zwalniać, marna płaca, skoro kobiety mają o 1,2,3 zł więcej od operatora na godz, paru już odeszło, paru następnych się szykuje do odejścia
    ReviewUserIcon
    BYŁY ROBOL

    08.10.2014 13:11

    Inne

    Cześć ludzie JJJ co u was słychać?Słyszałem że dostajecie jakieś śmieszne upomnienia(nie podpisana lista itp.)jeżeli to prawda to ciesze się że mnie już tam nie ma!Widzę że firma schodzi na psy-POZDRAWIAM LUDZI PRODUKCJI BEZPOŚREDNIEJ I TRZYMAJCIE SIĘ!
    ReviewUserIcon
    xxx

    02.08.2014 17:25

    Inne

    ale (usunięte przez administratora) farmazony , napiszcie coś np.o ostatnich ruchach kadrowych i zebraniach a nie jakieś smutne wywody czym zajmuje sie JJJ, ja by zainteresowani nie wiedzieili co robią
    ReviewUserIcon
    www

    28.07.2014 00:15

    Inne

    Co tu tak cicho czyzby kryzys panowal w firmie
    ReviewUserIcon
    nn

    30.06.2014 17:20

    Inne

    wszedzie jest dobrze,trzeba tylko umiec z ludzmi pracowac ale wiekszosc pracownikow to delikatnie piszac takie......... ze glowa mala zreszta jak pracowales to sam wiesz pozdrawiam
    ReviewUserIcon
    james_dean

    29.06.2014 00:06

    Inne

    Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma. Cos w tym zdaniu jest prawdziwego. Ja tylko dodam cudze kolchozy chwalicie swojej firmy nie znacie. kiedys z wami pracowalem . pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    majkel

    15.06.2014 02:11

    Inne

    Do blądi. ty na pewno jestes slabo wyszkolona...w jezyku polskim. skoro nawet. w nicku zrobilas bład. A. moze to nie kwestia wyszkolenia, moze to kwesta tego ze. nie tylko fizycznie jestes blONdynka ale i mentalnie.
    ReviewUserIcon
    majkel

    15.06.2014 01:47

    Inne

    Do xxx moze i ty kiedys awansujesz. jak sie bedziesz staral. np. na pomocnka ukladacza odpadu produkcyjnego.
    ReviewUserIcon
    xxx

    06.06.2014 21:17

    Inne

    Iwonko co sie nic nie chwalisz ze awansowalas
    ReviewUserIcon
    nn

    09.05.2014 21:34

    Inne

    Bardzo ciekawe czemu pisanie o Inspekcji Pracy jest niezgodne z regulaminem? wedlug regulaminu 90% wpisow powinno zostac usunietych, poniewaz lamia regulamin serwisu, a tak sie nie dzieje.??? Zarzadowi proponuje zmienic podejscie do ludzi, a nie usuwanie niewygodnych wpisow.
    ReviewUserIcon
    lo

    09.05.2014 15:09

    Inne

    bardzo słusznie najlepiej widać na przykładzie dyr.finansowego jak to poobstawiał się dookoła swoimi ludźmi a właścicieli owinął sobie dookoła palca ciekawe co im tam wciska że nie widzą nawet jak to odkąd zaczął wprowadzać swoje nowe rządy to firma nie przynosi dochodów ale pewnie pójdzie i nazwala na innych jak to potrafi najlepiej ale grunt to dobry bajer i wierzą w te jego brednie a nam wciska się później te kity w wieściach jak to firma biedna jak to oszczędności się szuka na innych i takie tam różne ble, ble, ble farmazony tylko gdzie te oszczędności jak u niego w dziale to ilość osób się akurat nie zmieniła tylko wymieniła na swoje i to tak chyba troche zbyt jawnie
    ReviewUserIcon
    MM

    09.05.2014 13:39

    Inne

    wiedzą, wiedzą i to doskonale tylko tyle że nie bardzo ich to interesuje bo dla nich liczy się tylko kasa a nie człowiek ważne aby były nie ważne jakim i czyim kosztem a co do inspekcji to może warto przy następnej kontroli coś im napomknąć bo chyba nie wiele wiedzą.
    ReviewUserIcon
    kawaler

    07.05.2014 21:13

    Inne

    oj wyplynie...a inspekcja d/s pracy i ochrony pracownikow jest potrzebna w tej firmie od dawna i jak najbardziej na miejscu niczym slynne audyty.Niech sie dyrekcja nie zdziwi jak taka komisja pewnego dnia nas odwiedzi,ale wtedy pani kadrowa i kierownicy beda mogli wykazac sie fachowa wiedza...o generalnych nie ma co wspominac,oni nawet nie wiedza jakim sposobem sie dorabiaja....
    ReviewUserIcon
    nn

    06.05.2014 21:56

    Inne

    (usunięte przez administratora)BEZPŁATNE PORADY PRAWNE,zawsze można zadzwonić i wszystkiego się dowiedzieć co nas boli.
    ReviewUserIcon
    Jeżyk

    06.05.2014 19:07

    Inne

    Najszybciej i najwięcej dostaną ją Ci którzy się najbardziej o nią upominają :) A wszyscy wiedzą że to nieroby...
    ReviewUserIcon
    anonim

    05.05.2014 17:19

    Inne

    (usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    blądi

    11.05.2014 12:31

    Inne

    A no właśnie podwyżki.........A najlepsze jest kłamstwo jak się zwala winę na pod-kierowników..... Konserwa przybyła ze Szczecina po to aby nie liczni dostawali podwyżki.Bo reszta się nie kwalifikuje,jesteśmy zbyt za mało wyszkoleni aby podwyżkę dostać.A po co on jest ??? Poczęstował nas rybą za która musimy zapłacić sami.
    JobInterviewIcon

    Masz doświadczenie związane z procesem rekrutacyjnym w DAFA Polska?

    Dodaj raport ze swojej rozmowy kwalifikacyjnej

    Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

    Rozmowa kwalifikacyjna
    ​
    Nick
    * Stanowisko
    * Przebieg rekrutacji

    0/5000

    * Treść pytania

    0/5000

    ​
    * Rezultat
    ​
    * Poziom trudności
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.

    Kontakt - DAFA Polska sp. z o.o.

    Chemiczna 18 05-825 Grodzisk Mazowiecki

    NIP:5222746837

    KRS:0000221995

    https://dafa-polska.pl
    Branża główna: Wyroby z tworzyw i gumy
    ReviewUserIcon
    aaa

    05.05.2014 14:01

    Inne

    właśnie gdzie jest nasza mocno obiecywana podwyżka
    ReviewUserIcon
    ROBOL

    03.05.2014 14:09

    Inne

    ZAMIAST ZAJMOWAĆ SIĘ BZDETAMI MOŻE POROZMAWIAJMY O OBIECANEJ PODWYŻCE PŁACY!JA OSOBIŚCIE MAM TYLKO JEDNO PYTANIE-GDZIE ONA JEST?
    ReviewUserIcon
    xxx

    13.04.2014 11:19

    Inne

    Każda maszyna ma zabezpieczenia, jest warunkiem jej eksploatacji( niezależnie od jego rodzaju-wyłącznik, linka , bariera świetlna).Problemem jest Cevenini i Herold, gdzie pootwieranie sa osłony podczas cięcia , kwestią sporną jest to czy i kiedy mogą być zamknięte( przecież wygodniej jest ich wcale nie zamykać bo nie trzeba później otwierać). Nie wydaje mi się również żeby ktokolwiek z dyrekcji nakazywał blokowanie niektórych zabezpieczeń przez pracowników lub np. kazał ostrzyć noże tnące kawałkiem , nazwijmy to nożyka( z 10 cm zrękojeścią) podczas pracy maszyny...Owszem pracodawca powinien zapewnić bezpieczne warunki pracy ale nie ma obowiązku chronić kogokolwiek przed swoją własną głupotą.
    ReviewUserIcon
    ooo

    28.04.2014 13:40

    Inne

    jaki mądry dorwał się do pisania i ciekawe co za to dostanie i ile tu pracuje?, wszyscy wiemy że jak będziemy tak sobie zamykać i otwierać klapki od maszyn to nie wyrobimy normy ale to już nikogo nie obchodzi bo to lepiej dla firmy bo mniej nam wypłacą, tyle razy temat był poruszany że dla bezpieczeństwa powinno zmniejszyć się normy żeby był czas na bezpieczne czyszczenie ale nie to nasza sprawa jak sobie poradzimy a potem pisze taki przemądrzalec o bezpieczeństwie bo siedzi sobie za biureczkiem klepie w monitorek i nie ma zielonego pojęcia o zasadach na produkcji ale wiadomo że takie wpisy i osoby jak powyżej są po prostu ustawione przez dyrekcje i nie ma najmniejszego sensu nawet wypowiadać się na ich temat, kolejny dowód lizusostwa.
    ReviewUserIcon
    EIL

    01.05.2014 15:46

    Inne

    Kolego, gdyby oslona na Heroldzie byla zamknieta to nic by na niej sie nie ucielo.
    ReviewUserIcon
    ja

    13.04.2014 10:45

    Inne

    z BHP nie jest najgorzej, może i tak, tylko dlaczego pracodawca godzi się żeby pracownicy pracowali na maszynach bez zabezpieczeń? Na każdej maszynie jest wyłączone lub zdjęte lub zepsute i gdzie tu bezpieczeństwo, czy pracodawcy nie powinno na tym zależeć, czy nie ma obowiązku dbać o wasze bezpieczeństwo, normy by nie wykonali i gdzie tu BHP jest ok?
    ReviewUserIcon
    Miki

    28.08.2014 15:54

    Inne

    Pamietacie może w jakim czasie odszedł z Janinowa Jagusiak z sekretarką?Szukam swoich świadect pracy i nie wiem czy to rok 2001 czy 2002 moze ktoś pomoże.
    ReviewUserIcon
    galacticos

    12.04.2014 10:43

    Inne

    Jedni oczerniają drudzy zachwalają , a moim zdaniem prawda leży gdzieś pomiędzy. Nie jest ta żle jak można przeczytać powyżej.Jest kilka faktów na plus, co do których nie ma raczej wątpliwości: pensje są wypłacane w terminie i wysokości zgodnej z umowami,jest fundusz socjalny( Multisport, Alianz, pożyczki(kwestie paczek i imprez pomijam-drażliwy temat), z bhp nie jest najgorzej ( czasami termin realizacji trochę za długi ...). Ale są niestety minusy: atmosfera w związku z oczekiwaniami kadry zarządzającej jest trochę napięta( więcej i szybciej ) ,znacząca część kolegów zapomniała że zaczynała swoje "kariery" od pachoła i teraz chcą się wykazać, co doprowadza do konfliktów, część sprawia wrażenie oderwanych od rzeczywistości|(jak dzieci we mgle), z reguły każdy błąd jest wytykany produkcji(chyba nikt nie stara się zrozumieć czemu dany problem powstaje, tylko wychodzi że pracownik zrobił żle i do tego specjalnie- TYLKO PO CO??? Nawet niektórzy ( np. dyrektor)są skłonni do tego żeby stwierdzić że dana osoba połamała sobie nogę lub pocięła rękę specjalnie!!! I jak to możliwe że działy liczące po kilka osób żrą się między sobą?A może trzeba podzielić je na mniejsze i dorzucić kilku dyrektorów to będzie jeszcze ciekawiej? Na zakończenie dodam dla niektórych osób żeby tak nie biegali( bo jeszcze wyjadą jak były mistrz nogami do przodu), "nasze" zasoby są ograniczone i zapis w planie lub zwiększenie normy w zleceniu niewiele zmieni...skomentuje post wcześniej- "To przyjdz i pogadaj - daj powod i przyczyne do tego, by ktos Cie docenil. Moze czegos nie zauwazono?" -do kogo mam przyjść ? ?Bo wg mnie to już chyba tylko do JJ, zresztą tam też trzeba iść z zestawieniem finansowym, najlepiej na plus. PS. "matematyka jest jedna" tylko " zleży kto liczy" zainteresowani ogarną ostatnie zdanie:-)
    ReviewUserIcon
    colu tu był

    12.04.2014 09:55

    Inne

    Mnie osobiście to w Interchemallu trzymają obiecane biłety do kina, Kiedy wyniki, może wygra np. Piełnik, albo Włóbel;-)
    ReviewUserIcon
    Mr X

    11.04.2014 10:05

    Inne

    Bo dobra prace maja Ci, ktorzy cos potrafia. Ci slabsi - wola siedziec i narzekac na swoj los, wychodzac z zalozenia, ze wszedzie dobrze, gdzie nas nie ma. Jak jest tak zle, robota ciezka, kasa mala, to czemu jeszcze tu jestescie? Przeciez wszedzie jest lepiej niz tu. Dzwoncie, wysylajcie CV, na bank taaaaakich specow wezma i beda placic w dziesiatkach tysiecy. A moze nie zmieniliscie, bo wiecie, ze sie do niczego lepszego nie nadajecie? I ze gdzie indziej byloby Wam jeszcze ciezej? W tej sytuacji, rzeczywiscie lepiej siedziec za komputerem i anonimowo sie popisywac, piszac jaki ten Interchemall zly i paskudny. Jak wyzyskuje. jak zle jest zarzadzany. Jak kierownik na niczym sie nie zna i czemu jest kierownikiem - umiesz cos ulepszyc? Napisz, przyjdz, pogadamy. Wszystkim bedzie lepiej. Jaka kadrowa niedobra, bo kawe pije caly dzien, a Ty od wejscia do pracy do wyjscia nie jesz, nie pijesz, nie sikasza, a po hali biegasz, bo Cie kierownictwo zmusza, a Ty, wzorowy pracownik uwazasz, ze 110% musisz z siebie dawac. Robi cos zle? Napisz co, bo ogolnikami kazdy moze tylko ludziom zdrowie psuc. Ty jestes najbeznadziejniejszym pracownikiem w firmie. W zyciu nie pracowalem z gorszym - to tak samo sensowna wypowiedz jak Twoja. Ma tyle samo konkretow. Jaka dyrekcja paskudna, bo nie chce placic po 50/h, a Ty znasz kogos, kto zna kogos, kto nawet 55 dostaje, a pracuje lzej. Uwazasz, ze zaslugujesz na wiecej? Na lepsze stanowisko? To przyjdz i pogadaj - daj powod i przyczyne do tego, by ktos Cie docenil. Moze czegos nie zauwazono? Moze jestes ukrytym talentem? Chcesz zmienic firme lub swoje zycie? To to zrob. I przestan jeczec siedzac anonimowo przy komputerze, bo od tego sie nikomu jeszcze nie polepszylo..
    ReviewUserIcon
    jo

    09.04.2014 01:33

    Inne

    jak wam tak się tu nie podoba to się zwolnijcie a nie tylko narzekacie,no co was trzyma??
    ReviewUserIcon
    ¿

    09.04.2014 19:15

    Inne

    Już dawno byśmy się zwolnili(pewnie nie wszyscy)ale za co mamy wykarmić rodzinę?!Porządnej pracy w Polsce ze świecą szukać...
    ReviewUserIcon
    ♦

    10.04.2014 19:40

    Inne

    Pewnie byśmy się zwolnili(większość)ale trzyma nas przyjazna atmosfera i wysokie zarobki.
    ReviewUserIcon
    NO

    06.04.2014 19:34

    Inne

    a co ty kolego robisz w interchemall?chyba nic....bo nawet odpad produkcyjny trzeba umiec ulozyc zeby byl porzadek- dlatego taka placa marna o ktorej piszesz a kadrowa?chyba kazdy juz wie.....jak dla mnie pani kadrowa bardzo marna!?
    ReviewUserIcon
    Właśnie zastanawiam się...

    05.04.2014 15:12

    Inne

    Widzę, że kolega chyba nowy z agencji. Ile przepracowałeś? Tydzień? Na prasach poklepałeś jakiś prosty format? Poczekaj jeszcze miesiąc aż rozkręci się sezon na dobre i pójdziesz na jakąś sensowną maszynę. Zmienisz zdanie i to bardzo szybko. Polecam również sięgnąć po jakiś słownik i zacząć używać znaków interpunkcyjnych bo nie da się czytać takich wpisów. Pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    łbz

    05.04.2014 12:04

    Inne

    a pani kadrowa jest wporządku zawsze pomorze kiedy się do niej nie pójdzie wiec nie rozumiem złych wpisów na nią
    ReviewUserIcon
    łobuz

    05.04.2014 11:41

    Inne

    co wy gadacie praca jest banalnie prosta nie ma tu nic skomplikowanego tylko zarobki niskie a cala reszta zależy od waszego podejścia do życia czy się przejmować czy nie to wszystko od was zależy ale za te pieniądza nie ma co się przejmować niczym
    ReviewUserIcon
    Właśnie zastanawiam się...

    01.04.2014 14:49

    Inne

    Post usunięty po raz piąty. Swoją drogą, to ciekaw jestem dlaczego nie usuną tego wpisu wyżej? Wpis przepełniony ironią i sarkazmem w którym kłamstwo goni kłamstwo. No i obydwa wpisy zostały napisane przeze mnie. Więc dlaczego tylko jeden jest kasowany? Myślicie, że ktoś się nabierze na ten Prima Aprilisowy żart? "No no. Widzę, że ludzie z kołchozu smarują dobre pieniądze administracji tego portalu za kasowanie wpisów. Sądziłem, że czasy komuny skończyły się po 1989, ale widać się mylę. Swoją drogą to trochę dziwie się właścicielom tej strony. Myślałem, że ogólnym zamysłem serwisu gowork, była właśnie możliwość oceniania pracodawców i wyrażania swojej opinii na temat różnych firm i zakładów, a tu proszę, cenzura pełną gębą. Najlepsze jest to, że zostały wykasowane posty, które przedstawiały SAMĄ PRAWDĘ (w tym dwa moje dosyć długie wpisy), ale to pokazuje tylko jak bardzo prawdziwe były te wpisy i jak bardzo były niewygodne dla właścicieli Interchemallu. Teraz słówko do osoby o nicku "obiektywny": Pani (usunięte przez administratora). Dlaczego Pani pisze o sobie w formie męskiej? Dla niepoznaki? A może to Pan (usunięte przez administratora)tak zaciekle broni swojej pracownicy? Śmiechu warte naprawdę."
    ReviewUserIcon
    Już się zastanowiłem...

    01.04.2014 00:05

    Inne

    Zupełnie nie rozumiem o co Wam chodzi pieniacze... Nie jestem w stanie zrozumieć Waszych zarzutów i pretensji rzucanych w kierunku Fabryki Wyrobów Piankowych Interchemall. Ja osobiście nie mogę powiedzieć złego słowa na pracę w tym zakładzie, a trochę już pracuję. W zakładzie panuje niesamowicie miła i ciepła atmosfera. Można pokusić się o stwierdzenie, że czuję się tutaj jak wśród wielkiej kochającej się rodziny. Zarząd firmy doskonale rozumie położenie swoich pracowników i świetnie ich rozumie. Zawsze można liczyć na miłe słowo i pomoc od dyrekcji. Na pracownikach produkcji nie jest wywierana żadna presja podczas pracy i liczy się przede wszystkim JAKOŚĆ wykonywanych usług a nie ilość. Nikt nie stoi nad Nami jak z biczem i nie goni Nas jak stada bydła bylebyśmy robili więcej i szybciej. Każdy jest wobec siebie szczery i nie obgaduje jeden drugiego za plecami. Dyrekcja zapewnia nam jak najlepsze warunki żebyśmy mogli spokojnie, bezpiecznie i przede wszystkim wygodnie pracować. Dostajemy przecież liczne podwyżki, wysokie zapomogi czy premie za dobrze wykonaną pracę. Zresztą sama podstawowa pensja jest również bardzo wysoka i adekwatna do wykonywanej przez Nas pracy. Nie wiem dlaczego wystawiacie takie fałszywe świadectwo naszej firmie . Nie wstyd Wam?! Przecież Oni starają się dla Nas jak najlepiej. Przemyślcie swoją postawę w stosunku do Naszego wspaniałego pracodawcy. Pozdrawiam. Właśnie zastanawiam się...
    ReviewUserIcon
    ...

    26.03.2014 20:38

    Inne

    To mi sie podoba..A co do wykasowanych wpisów to tak juz jest od dawna ze sa kasowane tylko te prawdziwe- bo tak najłatwiej.Wszystko zatuszowac,wymazac i udawac dalej ze wszystko pieknie,ładnie... smiechu warte!!!
    ReviewUserIcon
    stonoga

    25.03.2014 18:40

    Inne

    Powyższe popieram a swoja droga niech sie maluja choc niektorym to juz nawet nie pomoze puder,roz kiedy mordka stara juz .A co sie wyprawia???widac sa tacy ktorzy widza i za to im wielkie dzieki:)pozdrawiam.
    ReviewUserIcon
    ja też

    25.03.2014 13:31

    Inne

    popieram powyższą opinię i zastanawiam się tylko jaki trzeba mieć tupet żeby przyznać się publicznie jaką jest się żmiją(usunięte przez administratora)
    ReviewUserIcon
    do obiektywnego

    25.03.2014 10:29

    Inne

    No to się wykazałaś Pani Agnieszko teraz to już przynajmniej wiadomo dlaczego ludzie lecą skoro tak podstępnie się ich wygryza i takie rzeczy do przełozonego sie donosi szkoda tylko że swoje zasługi przypisuje się innym, osobiście byłem świadkiem jak to chwaliła się na stołówce jak kupiła sobie nowe mieszkanko a cały zakup załatwia w pracy przez internet i jak to wydzwania i szczegółów dopina bo w domu to bidula czasu nie miała i jeszcze z tymi paznokciami przecież wiadomo jak było i kto je malował nie raz ledwo kubek trzymała żeby sobie nie uszkodzić..i kto tu przepraszam jadem zalatuje???? skoro swoje nieróbstwo zwala się na innych no ale to przecież w jej naturze zamydlić innym oczy i pokazać jakim się jest świetnym pracownikiem a innych oczernić, juz wszyscy się przekonali jaka to podstępna osoba a jaką uczciwą i lojalną chce pokazać przed przełożonym szkoda tylko że nie słyszy jak go smaruje na papierosku a z tym piwkiem to lepiej nie wyskakuj bo i tak się nikt go z tobą nie napije. A koleżanka z controlingu to co???? po godzinach siedziała żeby też paznokietki malować?????? rany, czy nikt nie widzi się tu wyprawia?????
    ReviewUserIcon
    ...

    21.03.2014 11:50

    Inne

    ....oby zauwazyl....prace ludzi oczywiscie a nie darcie mordy z byle powodu....a z ta kadrowa?dajcie spokoj...komu ona sie moze podobac?zapewne swojemu mezowi;)
    ReviewUserIcon
    xx

    20.03.2014 10:14

    Inne

    w firmie duzo zmian,duzo sie dzieje a nierobstwo sie szerzy....czy ktos madrze to zauwazy?

    Zostaw merytoryczną opinię o DAFA Polska sp. z o.o.

    Opinia
    ​
    Stanowisko
    * Treść odpowiedzi

    0/5000

    Ocena pracodawcy
    ​
    * Moja opinia jest
    ​
    * Mój status
    Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie ...
    writing hand
    Twoja opinia ma znaczenie. Może pomóc innym w wyborze pracodawcy!
    warning
    Wulgarne, obraźliwe treści i wpisy niezgodne z regulaminem będą usuwane.
    users group
    Moderator czuwa nad treściami dodawanymi na wątku i pomaga utrzymać wysoki poziom rozmów.