Interchemall Sp. z.o.o. - Janinow-Natoli.

Grodzisk Mazowiecki

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 295 ocen.

Opinie o Interchemall Sp. z.o.o. - Janinow-Natoli.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Interchemall Sp. z.o.o. - Janinow-Natoli.

azx

Mam pytanie : czy ktoś naprawdę chciałby pracować w tej firmie w której nadal na stanowisku brygadzistki pracuje psychiczne chora BL ? Przecież ludzie już się boja tu przychodzić a jak przyjdą to uciekają bo kiedy zgłaszają problem to i tak reakcji nie ma . Pan prezes niby chce dobrze rozmawia z ludźmi jednak nic z tego nie wynika nadal.

Manpower

CHCIAŁABYŚ/ CHCIAŁBYŚ PRACOWAĆ W FIRMIE INTERCHEMALL? Jeśli odpowiedź brzmi 'TAK' serdecznie zapraszam do kontaktu z biurem Manpower w Grodzisku Mazowieckim (ul. Żwirki i Wigury 1 A, Grodzisk Maz. I piętro) lub wysłanie CV na adres: grodzisk@manpower.pl z dopiskiem 'Natolin'. Pozdrawiamy. Manpower

Jakis nikt

Jak wam źle to czemu nie zmienicie pracodawcy nikt was nie trzyma na siłę smarujecie głupoty i na firmę i na ludzi sraće we własne gniazdo ludzie obudźcie sie

Gąsienica
@Jakis nikt 06.09.2017, 14:19
Jak wam źle to czemu nie zmienicie pracodawcy nikt was nie trzyma na siłę smarujecie głupoty i na firmę i na ludzi sraće we wła...

Jeżeli chodzi o pracodawcę, to wydawać się może być całkiem ok.

qazxsdc

Panie dyrektorze jakie postanowienia w zwiazku z pania BL? Czy sprawa jak zawsze zostanie zakopana gleboko? Nikt nie reaguje a ta pani chodzi i szczerzy zeby sadzac ze jest nie do ruszenia.Ktos tu wspomnial o PIP? jest to rozwiazanie w sumie,ta pani ma w teczce kilka nagan a i ludzie chetnie by uchylili rabka tajemnicy :-) Liczymy na pozytywne rozpatrzenie tej przykrej sprawy. ktos tu wspomnial o PIP?

mnbqa

Dobre Hahah czyli potwierdzamy ze BL wyzywa ludzi ale nie jest to problem bo taka jest Hahah naprawdę jest to argument żeby ta pani pełniła swoją funkcje i dalej poniewierala ludźmi bo taka jest !!! A ludzie się zwalniali , brali leki albo zmieniali zmianę jak w przypadku p R. To ze tobie nie przeszkadza jej zachowanie znaczy ze masz bardzo niska samoocenę i lubisz być poniżana czy tez słuchać jak poniża innych i mieć kupę w majtkach bo widocznie nie wiesz co to jest szacunek i kultura w pracy Hahah pozdrawiam obsranych

A&G

Pracuję tu już jakiś czas, wiec się wypowiem. Myslę,że p. BL nie jest waszym ( napeno nie moim) problemem. Ja osobiscie do niej nic nie mam. To, że krzyknie czasem albo wyzwie to mi koło czterech liter lata. Ja robiłam, robię i będę robić co do mnie należy. I jeszcze nikt się do mnie nie przyczepił... A BL to poprostu taki typ człowieka jest. I ja sie do tego przyzwyczaiłam i mam gdzies jej fochy ;) Wydaje mi sie, że problem firmy leży gdzie indziej. Trzeba spojrzeć troszkę wyżej. Kierownictwo poprostu ma niskie pojęcie o produkcji. Ciągłe zamieszania, brak organizacji, brak przekazywania informacji. Przychodzimy do pracy i czasami nie wiemy za co się zabrać, bo albo nie ma pracy, albo jest już tyle zlecen otwartych, ze nie wiadomo od ktorego zacząć, bo wszystko jest pilne na wczoraj... Chłopaki tez sie skarzą znowu na normy. Są podnoszone z dnia na dzien bez żadnej kontroli i powiadomienia. Pracujemy w stresie nie przez BL tylko przez tych tam wyzej, ktorzy wywierają na BL (bo wiedzą że jest pracowwita i ona to ogarnie) presje a potem ona na nas. Zastanowcie sie troszke. Trzeba zacząc od góry. Ja też potrafie pol dnia postac sobie w oknie i patrzec jak inni pracują i wymagac potem cudów na kiju. A z tym kablowaniem to juz lekka przesada... Jak dzieci w przedszkolu. Pozdrawiam

z produkcji
@Z biura 27.08.2017, 13:53
Ludzie, co ma piernik do wiatraka? Co ma patrzenie przez okno do wykonywanej pracy na produkcji? Po to jest dyrektor, żeby to r...

Święta racja !!! Chociaż z biura nie jestem, mam to samo zdanie :) większość ludzi z produkcji, szczególnie naszej ...jest tak zastraszonych , zacofanych i obludnych ze nie rozumieja wielu prostych rzeczy...chociazby ctania w oknie :) moze wiecej wymagac od brygadzistow albo zmniejszyc ich ilosc. bo tak naprawde po co oni sa ??? a to ze pracujemy w stresie to zawdzieczamy tylko sobie i swoim spaczonym glowom...juz od tego nakrecania sie zeby wyrobic 105 % bo bede lepsza/lepszy od kogos...zenada po prostu!!! pozniej placz, jak nas traktuja... a jakie maja podstawy zeby traktowac glupich ludzi inaczej??? ;) obluda,zazdrosc, zawisc...to glowne cechy ludzi z naszej produkcji( szczegolnie kobiet ) ktore za minute by udusily, jedna drugą... PRZYKRE... Pozdrawiam tych inteligentniejszych inaczej :)

Była
@z produkcji 27.08.2017, 15:31
Święta racja !!! Chociaż z biura nie jestem, mam to samo zdanie :) większość ludzi z produkcji, szczególnie naszej ...jest tak...

Chcieliście to macie , podpie-laliście i podpir-dalacie i jak znam życie podpie-dalać będziecie byli tacy co panowali nad panią B.L ale było wam źle bo myśleliście że przyjdą inni i nagle będzie lepiej , a tu niestety przyszło nowe i niestety gorsze . Mogę powiedzieć tylko tyle Powodzenia !!!

nick

Poczekajcie... Ide po popcorn :)

1wsx2

Oczywiście ze bez powodu nikt nie pisałby takich rzeczy jak i bez powodu kobiety by się nie zwalniały ( przypadek ostatni p. K.W) może pora zagłębić się w to co ta osoba robi ludziom z psychiką do tego stopnia ze wolą odejść nie mając nawet odwagi tego nagłośnić bo ta " pani" potrafi jeszcze ubliżać i gnębić kobietę nawet po zwolnieniu! Co druga kobieta na psychotropach ale na pozór pizza i piwko po pracy ( tez ze strachu i obłudy ) Mamy nowego dyrektora wreszcie zobaczymy może rozwiąże ten problem albo kolejny raz zamiecie pod dywan jak reszta bojących się do tej pory i przyzwalajacych na mobbing jej przełożonych ciekawe co na to PIP skoro firma nie reaguje tam tez można zgłaszać anonimowo ???? pozdrawiam

xxx

Panie prezesie, panie prezesie...rzygać się chce od tego jęczenia, niektórzy cały czas narzekają na wszystko i wszystkich. Teraz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] się do BL, ciekawe kto następny? Byli już" opisywani"wszyscy kierownicy, KJ, "tłusty amant", poprzedni Dyrektorzy i część osób z produkcji i biura. Poziom podpierdalaniia też się podniósł, teraz to już nawet imiennie donosimy ze szczegółami. Może najbardziej "aktywne" osoby stękające na od rana do wieczora na forum powinny przestać się zajmować innymi osobami a zająć się sobą?

Siemaneczko
@xxx 15.08.2017, 00:31
Panie prezesie, panie prezesie...rzygać się chce od tego jęczenia, niektórzy cały czas narzekają na wszystko i wszystkich. Tera...

Zastanów się trochę. Nikt nie pisał by bez powodów, a ta strona jest po to, żeby to robić. Z niektórymi wpisami zgadzamy się, że w większości to banały i śmiechy np. "tłusty amant". :) Ale warto mówić otwarcie o problemach, ale gdy mówi otwarcie, a inni typu kierownicy i nie tylko, udają, że nie ma problemu, to pisze się na forum. Nie przypominam sobie, żeby poprzedni dyrektorzy byli opisywani, a powinni być, bo przyzwalali na sytuacje, które teraz mają miejsce, typu zachowanie B.L. Wielki szacunek dla tych, którzy o tej osobie piszą "Pani", bo po jej zachowaniu i wyglądzie, trudno przyznać to określenie. Wyżej wymienione wpisy potwierdzają to, że jakoś się musi bronić. Zgadzam się, żeby zająć się sobą i najlepiej udać się do specjalisty, zdiagnozować chorobę, podjąć leczenie, a później pracować z ludźmi i pełnić funkcję brygadzistki. Mi to właśnie "rzygać się chce" wtedy gdy mam słuchać jej wyrażeń. Ogólnie to wielki wstyd za tych, którzy to zachowanie popierają, brną dalej we współpracę z tą osobą i udają jak zwykle, że nie ma problemu.

qwxcd

Dla p B.L słowo kultura a w szczególności kultura pracy jest obce jak UFO :D jak również oprowadzanie nowego pracownika itd Dla niej nowy powinien dostać w piz..... jak to ona mówi na starcie i od niej dostaje. Pare lat temu jak napisała wyżej nienormalne były wycieczki pracownika nowego, ponieważ normą z jej strony były wyzwiska już w progu tej firmy. Teraz troszkę zmieniła taktykę wyzywa ludzi na drugi dzien Hahah . Nie bez powodu panie w agencji pracy przestrzegają przed trafieniem na zmianę B.L . Wiec Panie prezesie tutaj rozmowy nie przyniosą żadnego rezultatu ,ewentualnie badania psychologiczne / psychiatryczne lub zmiana pracy dla tej pani ( tylko na jaka ?? - koparka , śmieciarka ? bo kopalni niema w pobliżu ) a wszyscy by odżyli . Firma się napewno nie zawali, a ludzie wreszcie przestaną się bać pracować i odzyskają poczucie wartości, które ta pani lubi zabierać słabszym . Pozdrawiam

Flaming
@qwxcd 12.08.2017, 22:56
Dla p B.L słowo kultura a w szczególności kultura pracy jest obce jak UFO :D jak również oprowadzanie nowego pracownika itd Dl...

Popieram. Nie do końca chodzi o słabsze osoby, ale o takie, które mają swoją osobowość, zdanie i poglądy, których ta Pani nie umie zaakceptować i uszanować. Pozdrawiam.

NOWY
@qwxcd 12.08.2017, 22:56
Dla p B.L słowo kultura a w szczególności kultura pracy jest obce jak UFO :D jak również oprowadzanie nowego pracownika itd Dl...

Widzę że komuś musiała nadepnąć na odcisk!Pracuję tu krótko ale nigdy nie słyszałem żeby do kogoś odezwała się wulgarnie.Gdy miałem jakiś problem i zwróciłem się do niej zawsze mi pomogła.

Burak

Weźcie się za prace ludzie zamiast donosić jeden na drugiego a jak nie potraficie z ludźmi współpracować to wrócić do tego co potraficie czyli pracy w polu !!! Żniwa jeszcze trwają podobno :-)Bo to już jest żenujące co piszecie . Banda prymitywnych wieśniaków później się dziwią ze złe zdanie maja o nas czyli produkcji . Normy podnieść o 100% bo widać ze się nudzi szczególnie tym co siedzą na go worku i sprzedają kolegów o północy zamiast pracować ! Pozdrawiam

?
@Burak 02.08.2017, 15:11
Weźcie się za prace ludzie zamiast donosić jeden na drugiego a jak nie potraficie z ludźmi współpracować to wrócić do tego co...

Cała prawda, brawo ! Wy tymi wpisami sami się pogrążacie tego już się czytać nie da ,oczerniać Pana Romana który jako nie liczny przychodzi trzeźwy do pracy i wykonuje ją rzetelnie to już szczyt

XcX

XcX Roman P z nocy 01.08.2017 na 02.08.2017 pomimo ze pracuje po dwanaście godzin od 14 do 2 opuszcza stanowisko pracy zaraz po północy a dokładnie to 00:35 wydaje mi się że powinien ponieść tego konsekwencje

asdfghjkl
@XcX 02.08.2017, 00:58
XcX Roman P z nocy 01.08.2017 na 02.08.2017 pomimo ze pracuje po dwanaście godzin od 14 do 2 opuszcza stanowisko pracy zaraz...

Chyba czas najwyzszy stąd uciekac, skoro juz tacy kapo tu pracują.

Uboże

"Polskie warunki pracy" że tak sobie pozwolę to określić już tak Wam weszły w krew że traktujecie to za normę. Nie bronię "miękkiej fai" jeśli takowa się znalazła :) ,ale elementarna kultura w miejscu pracy to nie żadna fanaberia. Zmiana podejścia może przynieść zaskakujące efekty. Warto rozważyć mały zwrot kulturze pracy. Natomiast droga/-i xcx oprowadzenie nowego pracownika i zapoznanie go z strukturami panującymi w firmie to podstawa którą winno się przeprowadzić już pierwszego dnia. PS. Przykre jest to że swoimi zachowaniami sami wprowadzamy pewne standardy, oczekując zupełnie innego traktowania gdy sprawy dotykają nas osobiście. Pozdrawiam.

xcv0

Panie prezesie jest jeszcze jeden problem w tej firmie od lat, a mianowicie mobbing i chamstwo jednej z brygadzisrek p.B.l proszę przyjrzeć sie temu lub zebrać opinie ludzi. Nowi uciekają gdzie pieprz rośnie przez nią, a ci słabsi poprostu sie poddali i tkwią . Krzyki, wyzwiska i wulgarność na porządku dziennym i nikt nie robi z tym nic . Szkoda ludzi a pan traci na wyzerunku tej firmy . Pozdrawiam

tam taram taram
@xcv0 13.07.2017, 19:09
Panie prezesie jest jeszcze jeden problem w tej firmie od lat, a mianowicie mobbing i chamstwo jednej z brygadzisrek p.B.l pros...

Miękka faja jesteś i tyle w temacie. Jak ktos chce pracowac to będzie pracował. A moze jeszcze cie poglaskac trzeba? Idz pracowac gdzie indziej jak tu podniesiony glos ci przeszkadza.

xcx
@xcv0 13.07.2017, 19:09
Panie prezesie jest jeszcze jeden problem w tej firmie od lat, a mianowicie mobbing i chamstwo jednej z brygadzisrek p.B.l pros...

Prawda jest taka że w tej firmie jest chaos organizacyjny i produkcja się jakoś odbywa dzięki takim osobom jak BL i część innych brygadzistów(przynajmniej wiedzą co gdzie i do czego jest). Wymaga, bo jest ciągłą presja "bo jedzie" ," bo musi być zrobione" . Kierownicy w większości przypadków są jak dzieci we mgle. To jest produkcja, nie wszyscy się nadają!!! Część osób ma problemy z liczeniem do 10, jedni obsługują po jednej maszynie (przez kilkanaście lat) i nic więcej, a jak mają zrobić coś więcej to jęczą i płaczą ( no bo przecież są "starzy"). Mobbing? Nie pamiętam żeby ktoś parę lat temu robił wycieczkę nowemu pracownikowi, prosił go o posprzątanie czy żeby łaskawie przyszedł do pracy. No ale może niektórzy sądzą że brygadzista powinien pracownika prosić , całować po rękach itp, a nie wydawać polecenia... to życzę powodzenia

Manpower

Chciałbyś pracować w Firmie Interchemall - zapraszamy do biura Manpower w Grodzisku Maz. przy ul. Żwirki i Wigury 1a lub przesłanie CV na adres grodzisk@manpower.pl z dopiskiem Interchemall. Serdecznie pozdrawiamy, Manpower

Animus

Wielki chaos .. bałagan .. wrazenie jest takie jakby się pracowalo akord bo wymaga się od nas nie wiadomo czego nawet jak pracy jest za mało a kierownicy tylko narzekają niech staną za nas i wyrobia wydajności 130 % ! . Nigdzie nie ma tak jak tu okropnosc. Nie wróżę tej firmie długiego istnienia...

jalapeno

smialiscie sie kiedys z ludzi z agencji ze sa tak slabo oplacani. w tym momencie to ludzie z agencji ktorzy juz dawno w interchemall nie pracuja smieja sie z was.i ja tez z was sie smieje jako byly agencyjny. zal mi was ale jak ktos nic nie umie to w interchemallu musi sie meczyc za grosze. zalosna firma , zalosni zawistni ludzie z zalosnie niskimi placami.

alf

Jubileusz też zabrali, teraz będzie PRACOWNIK ROKU. Dalszy komentarz raczej zbędny.

Pracownik

Szanowny Panie Jacku większość pracowników liczyła,że z Nowym Rokiem nastąpi poprawa warunków w naszej firmie. Kiedy Pan ukróci to dno? Pracuję w tej firmie 9 lat i szlak mnie trafia jak widzę oferty pracy gdzie ludzie dostają większe stawki w innych firmach na start. Czy mam szukać innej pracy?

Strefa Job

Wszystkich zainteresowanych pracą w firmie Interchemall zapraszamy na rekrutację do Job Impulse Polska, cv można wysyłać na mail : ichuda@strefajob.pl

Daniel Magazyn

Jak co roku Boże Narodzenie jest okazją do złożenia świątecznych życzeń: niech to będą święta niezapomniane, spędzone wśród bliskich, z kolędą na ustach i miłością w sercu. Niech nie zabraknie pysznych potraw na świątecznym stole i wymarzonych prezentów pod choinką. Niech zabawa w Sylwestra będzie niezapomniana, a Nowy Rok okaże się jeszcze lepszy od poprzedniego! Pozdrawiam :)

K.t

Brawo.Dostalismy zapomogi.Tylko pytanie co za 100 zł. jestesmy w stanie kupic na Święta i jak je zorganizowac.Powinni wszyscy oddac tą kasę niech sobie weźmie Zarząd w buty wsadzi.Wstyd i obciach straszny.Na firm [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] produkcja a standardowo nieroby z biura czerpią zyski.Może po Nowym Roku Duńczycy zrobią w biurze porządek i niepotrzebne 50% wyrzucą.Ale cóż cieszmy się kasą i kierujmy hasłem zmodyfikowanym.Jaka płaca taka praca

Inrzynier :-)
@K.t 21.12.2016, 21:16
Brawo.Dostalismy zapomogi.Tylko pytanie co za 100 zł. jestesmy w stanie kupic na Święta i jak je zorganizowac.Powinni wszyscy o...

Na początku to moze zarząd niech sobie zada pytanie w jakiej firmie jest tyle samochodów służbowych ? Dla inżynierów pseudo inżynierów itp niedługo mechanicy beda miec służbowe bo po śrubkę trzeba bedzie jechac do Mrówki Hahaha

Do Pana Jacka Falkowskiego

Panie dyrektorze... Proszę Pana. Piszę w imieniu większości pracowników. Proszę aby Pan jeśli to czyta wysłuchał małej prośby. Proszę aby Pan przyszedł do nas na produkcję i z nami porozmawiał. Sam na sam, w cztery oczy zamienić z każdym pracownikiem kilka zdań. Bez żadnej obstawy. Bez nikogo, tylko Pan i pracownik. To co się tu dzieje to przechodzi ludzkie pojęcie.

jazda z...
@Do Pana Jacka Falkowskiego 08.12.2016, 19:24
Panie dyrektorze... Proszę Pana. Piszę w imieniu większości pracowników. Proszę aby Pan jeśli to czyta wysłuchał małej prośby....

Tak, tylko najpierw ludzie muszą nie bać się mówić, a z tym może być problem...

XXX

Ta firma to jakaś pomyłka... przynajmniej narazie. Nowy kiero A.J. jak był technologiem to zawyżał normy a tera zad mu się pali i na siłę chce udowodnić że te jego normy są bardzo dobre i gania ludzi. Dobrze że Duńczycy przejęli te firemkę i może coś z tego wyjdzie. Jak się dowiedzą jakie wałki tam na górze odwalają to mam nadzieję że spadną ze stołków większość wysysaczy... o podwyżce zapomnijcie. Cieszcie się, że wogóle "Łaskawcy" dają wam pracować. Są równi i równiejsi. Jeden operator ma pot na tyłku od roboty... a drugi przyjeżdża do pracy cadillac'iem kiedy chce i robi co chce... czyli nic nie robi. No ale jak się ma mamusię na górze to cóż więcej potrzeba :)

fa
użytkownik zarejestrowany

@ osx - może podaj bardziej konkretnie jakie masz zarzuty wobec tej osoby? bo na razie konkretów brak

osx

To fakt kierownictwo mamy nieciekawe . Na największy jednak podziw zasłużył nowy kierownik A.J . Jeszcze 16 lat temu miał odciski na rekach od noszenia cegieł, dzis te odciski nabrały nowego znaczenia tzw odciski od szczebli kariery. Kto wie moze uda mu sie wylizać nawet do sucha tyłek dyrektora ( jak "chcem to zrobiem ") Korepetycji jednak w tym zakresie powinna udzielić mu specjalistka w tej dziedzinie pani I.S. p.s Chodź przemowy nie sa jego mocną stroną, trzymamy jednak kciuki i liczymy na poprawę jakości w kolejnych 16 latach. Powodzenia

wait a second
@osx 14.10.2016, 03:32
To fakt kierownictwo mamy nieciekawe . Na największy jednak podziw zasłużył nowy kierownik A.J . Jeszcze 16 lat temu miał odcis...

"Chodź" język polski nie jest twoją mocną stroną....

byly pracownik dzieki bogu

Pracowalem w te firmie w zeszlym roku i musze przyznac ze nie mam milych wspmnien.Nie dosyc ze ludzie malo uczynni,ogolnie panuje chaos.Kobiety jak z horroru i co najlepsze pierwszy raz spotkalem sie z tym ze przerwa ktora nalezy sie wg kodeksu nie jest odliczana od normy,wiec trzeba zasuwac na to zeby miec przerwe .Firma widac ma wewnetrzne przepisy,krotko mowiac ludzi traktuje sie jak bydlo.

zxy

Kto jak kto ale najlepiej podobno zarabia nasz As wywiadu technolog "Bolek". Człowiek, który cierpi na brak zajęć, ale jest tak elokwentny, że potrafi znaleźć sobie inne zajęcie, a jest nim zbieranie informacji, które w czarnej godzinie jego kariery, będą asem spod fartucha :D

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

Igor

może to i prowokacja, ale z twojej wypowiedzi jasno wynika, że to prawda

!QAZ

Ja tam zarabiam na kierowniczym stanowisku 13000 zł i wcale się nie pocę.Jednak szukam innej roboty bo to dla mnie za mało.

ROBOL

Dla produkcji nie ma pieniędzy na podwyżki bo trzeba zatrudnić jeszcze parę osób do biura!!!!!!!!!!!Powiedzcie mi w którym zakładzie pracuje prawie tyle samo BIUROKRATÓW co zwykłych pracowników?Cały miesiąc nic nie robią a na koniec miesiąca CISNĄ produkcję bo brakuje do PLANU!

były

witam. Jedyny plus tej firmy to niska pensja na czas.

robo

Nie aplikuj supax szkoda czasu ludzie zaczynają się zwalniać z tej firmy.Stawki jakie proponują były atrakcyjne lata temu. Przeglądając oferty pracy innych firm dostaniesz stawkę wieloletniego pracownika Interchemallu, a może nawet więcej.

ja

przyjdź, zalejesz się potem za marne grosze to na pewno będziesz pachniał !

xyz

Jest tak ciezko ze niektorzy z zapracowania zapominaja co to woda i mydlo, jeden wielki smrod (i nie mam na mysli wylacznie produkcji ). Proponuje zamiast marnowac czas na pisanie glupot na forum znalezc bardziej pozyteczne zajecie chociazby wyczyscic brud spod paznokci, zmienic odziez,umyc zeby itp itd ,bedzie nam sie wszystkim milej pracowalo :-) Pozdrawiam

Ja

Choć jestem Twoim zwolennikiem ZGADZAM się z "ROBOLEM",bycie kierownikiem to nie tylko LANS,to ciężka PRACA!!!!

ROBOL

M.M.ogarnij się,bo na razie dajesz ciała na całej linii!!!

zenada

hehe interchemall to taka zalosna firma skladajaca sie z pracownikow okolicznych wsi podgrodziskich. zawisc glupota i zenada- tak mozna podsumowac wiekszosc osob z produkcji.

xyxy

Jak wygląda praca w księgowości?

malgorzata

I bardzo jej dziekuje za to co zrobila bo teras wiem ze zyje i wszyskim szczerym ludziom w tym zakladzie polecam uciekajcie z tamtad bo warto zycie jest piekniejsze gdy nas tam niema

m

Nic dodac nic ujac. A ludzi ma za nic. Dobrze maja ci co uprzejmie donosza do MJ ale do czasu. Na nich tez przyjdzie czas.

xx
@m 24.02.2015, 18:31
Nic dodac nic ujac. A ludzi ma za nic. Dobrze maja ci co uprzejmie donosza do MJ ale do czasu. Na nich tez przyjdzie czas....

"Przyjdzie czas"?Miejmy nadzieję, że jak najszybciej,bo takich mamy rządzących którzy martwią się tylko o swoje potrzeby.A o sprawiedliwości ktoś kiedyś wspomniał...To nie było i niema,widać to po kopercie z pieniędzmi,jedna za to traci pracę a drugą pochwalić i nagrodę jeszcze dać.Takie jest myślenie rządzących.(Podobnych przykładów trochę się nazbierało)

oox
@xx 25.02.2015, 15:24
"Przyjdzie czas"?Miejmy nadzieję, że jak najszybciej,bo takich mamy rządzących którzy martwią się tylko o swoje potrz...

Zgadzam się ! Koleżanka powinna dawno pożegnac się z praca, po tym co zrobila z premedytacją.Pocieszajace jest tylko to, ze w tej firmie lub innej jej awans ogranicza się tylko do pani od zmywania podłogi w Inretchemall. Z takim charakterem to tylko te podłogi skrobac zębami z korozją.

pracownik

najlepsze rządy to zaczynają być widoczne u MJ jak to ludzie mu uciekają jedna na zwolnieniu druga rzuciła wypowiedzenie a dział pusty nic załatwić nie idzie i nic zresztą dziwnego jak się rządzi tak się ma a tak się naśmiewał z pani prezes że na niczym się nie zna i jak to on porządek wprowadzi. No to wprowadził że jeszcze troche i nie będzie miał z kim pracować ale grunt to zaufanie tu akurat zaufaniem jak widać darzy się najbardziej odpowiednie osoby

xyz

Nasza fałszywa ruda koleżanka ta co lubi wręczyć koperte okazalo się ze ostrzyla swoje czarne , zepsute ząbki na wymarzone stanowisko na szczęście nie udało się jej kolejny razi bardzo dobrze bo żal było by podwładnych gdyby musieli przyjąć od tej pani nawet pasek ufffff

xx

.... czego żal,co tu zazdroscic?

robol
@xx 16.12.2014, 20:17
.... czego żal,co tu zazdroscic?

Ten mały czarny to mami synek pani technolog.Bo pani żyrafa nie mogła znaleźć męza wiec znalazła synka...

《Berbeć》
@robol 08.01.2015, 14:32
Ten mały czarny to mami synek pani technolog.Bo pani żyrafa nie mogła znaleźć męza wiec znalazła synka......

A to jest argument(dla tych co lubią mieć poczucie humoru).

pracownik

No i znowu błysnął jakiś inteligent co ledwo klej umie dolać. Po co pisać takie głupoty jak się nie ma pojęcia za co odpowiedzialni są ludzie na innych stanowiskach. Jak masz ochotę kogoś oczerniać to podejdź i powiedz prosto w twarz a nie anonimowo wypisujesz takie brednie bohaterze.

odpowiadający

nie warto.

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

paweł

Nawet ogłoszenia nie potrafią napisać jasno i czytelnie;-) odpowiedz sobie sam. Jak lubisz się podlizywać , wkoorwiać ludzi, nie aspirujesz do awansu, siedzisz cicho i działasz na zasadzie pieska to śmiało aplikuj!! No i nie musisz się znać na technologii i produkcji czegokolwiek tylko liczysz w miarę sprawnie , najlepiej po 100 razy to samo to ok.Ale wynik musi być zgodny z założonym wcześniej( bez względu na dane na których operujesz). No bo wiesz ,tabelki do prezesa MUSZĄ trafić odpowiednie

ja

z nadgodzinami mizernie, ale kaśiorka ok,więc polecam prace zerwm jesteś skoro tak piszesz, mydlenie oka i tyle

xx

z nadgodzinami mizernie, ale kaśiorka ok,więc polecam prace

blądi

teraz to się wykazuje Dynarowska,wszędzie normy podnosi,tylko tam gdzie mąż pracuje to zapomina jak to jest z maksymalnymi normami.Bo jak to można mężowi podnieść normy.Czyli mało pracy na laminarce i hotmelcie( była maszyna Sandomierskiego) Tam odziwo jakoś norm się nie podnosi, a nawet niektóre obniża.I gdzie tu drodzy koledzy i koleżanki mamy mieć sprawiedliwość???

abcd
@blądi 02.11.2014, 18:46
teraz to się wykazuje Dynarowska,wszędzie normy podnosi,tylko tam gdzie mąż pracuje to zapomina jak to jest z maksymalnymi nor...

Mówicie o tej pani od norm, o wyglądzie klaczy i prowincjonalnym stylu ? Która psim swędem awansowala na technologa :D A ten malutki czarny przemadrzaly to jej mąż ??? O kurde a ja zawsze myślałem ze to syn :)

aaa
@abcd 30.11.2014, 17:18
Mówicie o tej pani od norm, o wyglądzie klaczy i prowincjonalnym stylu ? Która psim swędem awansowala na technologa :D A ten ma...

Kogos tu zazdrość zżera... Żal

Zostaw opinię o Interchemall Sp. z.o.o. - Janinow-Natoli. - Grodzisk Mazowiecki

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Interchemall Sp. z.o.o. - Janinow-Natoli.