Cześć @zatroskany-pracownik, Dziękujemy za podzielenie się opinią. Chcemy odnieść się do poruszanych przez Ciebie obszarów. Sam/a zauważasz, że pozytywni i merytoryczni ludzie to największa siła Fudo. My to wiemy i zwracamy uwagę na dopasowanie do organizacji już na etapie rekrutacji. Zatrudniamy kompetentnych i fantastycznych ludzi, z których zdaniem się liczymy i z którymi prowadzimy otwartą, szczerą komunikację, doceniając przy tym ich pomysłowość, zaangażowanie i inicjatywę. Przykro mi jeśli uważasz, że w Twoim przypadku było inaczej. Szkoda jednak, że nie komunikowałaś/łeś tego w żaden sposób kiedy jeszcze współpracowaliśmy. Wszelkie negatywne opinie i sygnały od pracowników traktujemy zawsze bardzo poważnie i reagujemy na sytuacje problemowe. Piszesz o office weekach, które nie spełniały swojej roli, z drugiej jednak strony zauważasz, że były to spotkania, dzięki którym można było się lepiej poznać. To właśnie na tym najbardziej nam zależy i taki jest główny cel tych spotkań. W Fudo nieustannie pracujemy też nad naszymi procesami i komunikacją dostosowując się do zmian i realiów rynkowych. Zarówno szkolenie produktowe jak i onboarding do firmy zostały dopracowane i obecnie są oceniane przez naszych pracowników jako efektywne i merytoryczne. Jesteśmy otwarci na feedback z Twojej strony i bardzo chcielibyśmy zrozumieć Twoją perspektywę. Zachęcamy jednak do spotkania i rozmowy a nie anonimowych, lakonicznych wpisów na tym portalu. Pozdrawiam serdecznie, Karolina Pomianowska, HR Manager Fudo Security
Hej. orientujecie się może jak często poszukiwani są specjaliści ds. HR? Włochy przeglądałam za pracą i na takim portalu pokazała mi się oferta sprzed kilku miesięcy. kluczowe kryteria myślę, że spełniam i myślę czy by się nie zgłosić. Wiecie tak przy okazji z czego wynika ta różnica w widełkach płacowych w wysokości 2 500 zł?
Jakiś czas temu firma Fudo Security Sp. z o.o. poszukiwała osoby na stanowisko Specjalista Ds. Sprzedaży. Czy znajdę tu kogoś, komu udało się otrzymać tę pracę? Jak ocenia atmosferę w firmie?
Dopiero zaczynam współpracę z firmą Fudo Security więc nie mogę napisać wiele na temat samej pracy na przestrzeni dłuższego czasu. Mogę natomiast napisać coś o rekrutacji i pierwszych dniach w pracy. Pierwszy kontakt działu HR oraz późniejsza rekrutacja przebiegły na bardzo wysokim poziomie. Bardzo miła rozmowa wstępna przez telefon, później spotkanie online na którym przedstawiciele firmy mogli sprawdzić moje kompetencje ale również przedstawili mi dokładnie jak wygląda praca w Fudo Security oraz jakie będą moje obowiązki. Na koniec telefon z informacją o wyniku rekrutacji, co ważne szybko i zgodnie z terminem, który został wskazany na koniec rozmowy online. :) Po kilku dniach w firmie wiem, że dobrze trafiłem, panuje to super atmosfera, wszyscy starają się pomóc aby proces wdrożenia przebiegał tak sprawnie jak to tylko możliwe. Praca może być w pełni zdalna ale do dyspozycji jest także bardzo fajne biuro dostępne dla wszystkich chętnych.
Długo się zastanawiałem nad dodaniem opinii, natomiast doszedłem do wniosku, że to może być w pewnym sensie inicjatorem do poprawy w tej materii. Głównie chodzi mi o to, że bardzo nie podobało mi się zachowanie (ogólnie firmy, nie będę wymieniać konkretnych osób), że 5 dni przed zakończeniem umowy dostałem informację, że ta umowa nie zostanie przedłużona, wcześniej żadnych sygnałów negatywnych nie otrzymywałem, a w firmie pracowałem ponad 1.5 roku, fakt mogłem sam pamiętać o tym, ale to była moja pierwszy firma, w której miałem umowę na określony czas i tego nie przypilnowałem i w zasadzie zapomniałem o tym, że umowa jest w takiej formie, może podświadomie liczyłem, że jeżeli firma nie będzie chciała kontynuować współpracy to dowiem się o tym standardowo jak w większości firm miesiąc wcześniej, tutaj żadnych obaw nie miałem, bo swoje zadania wykonywałem, a żadnych negatywnych opinii, czy rozmów z przełożonymi nie było, że coś jest nie tak. Wydawało mi się, że powodem zwolnienia jest brak wyrabiania jakiś norm godzinowych (chociaż nikt tego nie sygnalizował i nie powiedział na ostatnim spotkaniu, gdzie rozmawialiśmy o umowie i w zasadzie nie dostałem żadnego negatywnego feedbacku, powodów, tylko po prostu bez słowa), natomiast wszystkie zadania, które otrzymywałem realizowałem szybko i sprawnie, a to, że tych zadań nie było (planowań nie było) to nie jest winą developera, który ma wymyślać sobie losowe rzeczy do robienia -- i wszystko by się zgadzało z tym, że zwalniają, bo nie ma na tyle dużo pracy, gdyby nie to, że po moim zwolnieniu firma rozpoczęła rekrutację na to stanowisko -- bardzo mnie to zdziwiło i znowu zastanawiam się jaki był powód zwolnienia. ----------- Ale nie mogę pozostawić komentarza tylko w negatywnej formie, bo oprócz tego pojedynczego fack-upu w firmie pracowało się bardzo dobrze, atmosfera jest rodzinna, a ludzie pozytywni z którymi chcę się pracować, aż sentyment pozostaje -- z przymrużeniem oczu na opisaną sytuację wyżej, mogę nawet pokusić się o stwierdzenie, że chciałbym znowu trafić do takiej firmy. Dzięki i pozdro.
Firma Fudo Security nie zrobiła na mnie dobrego wrażenia podczas pierwszego etapu rekrutacji, który polegał na telefonicznym screeningu. Dużym zaskoczeniem była dla mnie archaiczna forma rozmowy - przez telefon, zamiast spotkania online. W przypadku firmy oferującej rozw. informatyczne taki standard wygląda mało profesjonalnie. Na tym etapie rekrutacji mojej rozmówczyni zależało na uzyskaniu ode mnie wniosków dotyczących obecności marki online, a po 30 minutach rozmowy okazało się, że rekrutuje na niższe stanowisko niż to, na które aplikowałam. Firma jest w procesie ograniczania stanowisk mrktg in-house na rzecz współpracy z zewn. freelancerami.
Od Stycznia tego roku, jedynym stanowiskiem marketingowym, na jakie rekrutowaliśmy było stanowisko Digital/ Online Marketing Specialist. Nie było możliwości, by była Pani rekrutowana na niższe stanowisko niż to, na które pani aplikowała, żadnego innego po prostu nie było. Pierwszy etap rekrutacji ma u nas formę rozmowy telefonicznej. Jest to wygodne przede wszystkim dla kandydatów, którzy odbywają takie wstępne rozmowy w różnych miejscach, często - poza dostępem do komputera. Kolejne etapy mają formę spotkań online. W ostatnich kilku miesiącach poza stanowiskiem managerskim, mieliśmy w Marketingu dwa aktywne wakaty specjalistyczne. W Styczniu tego roku doszło do zmian personalnych i prowadziliśmy rekrutację również na dwa wakaty. Nie ograniczamy stanowisk in-house. Pozdrawiam, KŻurek
Nic dodać nic ująć, utrzymywanie wielkiego drogiego biura w postpandemicznych realiach w firmie IT? proszę was... lepiej przeznaczyć do na wynagrodzenia pracowników czy inne dodatki, praca zdalna to przyszłość branży, kiedy w końcu do tego dojrzeją?
To nie ma pracy zdalnej? A hybrydowa chociaż? Myślałam, że zdecydowana większość firm IT pracuje tylko zdalnie
W Fudo Security pracujemy w stanowczej większości zdalnie. "Stanowcza większość" oznacza, że raz na kwartał przez tydzień pracujemy z biura - takie spotkania mają funkcję integracyjną oraz organizacyjną - odbywają się wówczas spotkania projektowe, burze mózgów w temacie projektów na kolejny kwartał itd. Przyjazdy osób, które nie mieszkają w Warszawie/ najbliższych okolicach, są przez nas finansowe. Poza tym, każdy z managerów ma możliwość decydowania, czy chce się spotykać ze swoim zespołem w biurze częściej - jeśli np. chce wprowadzić spotkania zespołów co np. 3 tygodnie to może to zrobić. Obecnie jednak takie cykliczne spotkania nie mają miejsca, niemniej - co jakiś czas, w związku z daną potrzebą w konkretnym dziale, managerowie decydują o potrzebie spotkania zespołowego. Świadomie nie rezygnujemy z naszego biura. Poza spotkaniami raz na kwartał, codziennie w biurze pracuje kilka osób, które preferują pracę z biura ponad pracę z domu.
słabe obiady firmowe, zero atmosfery, w Polsce są tylko developerzy, management siedzi w USA także jak ktoś lubi klimat dziupli wypełnionej garstką programistów to praca marzeń.
Nagrody i wyróżnienia? To raczej ludzie są zmotywowani do pracy, czyli na co konkretnie można tu śmiało liczyć? Doprecyzuje też ktoś jasno obecne zarobki?
Fajne biuro w Warszawie, ale i możliwość pełnej pracy zdalnej. Zarząd jest w USA, ale pozostali managerowie są lokalnie na miejscu. Inicjatywa z office lunchami bardzo spoko, dodatkowy argument za przyjściem do biura i spotkaniem się z ludźmi. Ciekawy produkt cybersecurity, wiele nagród i wyróżnień, ale i tak najfajniejsi w tej pracy są ludzie - atmosfera pracy najlepsza ze wszystkich miejsc pracy dotychczas. Elastyczne godziny pracy też są sporym ułatwieniem. Polecam!
Podoba mi się to, że w firmie panuje koleżeńska atmosfera. Na święta oraz urodziny zawsze są prezenty. Mój zakres obowiązków w 100% pokrywa się z tym co było przedstawione na rozmowie o pracy, więc też na plus. Nie zgadzam się z komentarzem, dotyczącego obiadów, ponieważ były dobre i widać, że HR się stara. Znajdzie się kilka rzeczy do poprawy, ale w każdej firmie tak jest.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fudo Security Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Fudo Security Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fudo Security Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 3 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!