Odkąd otworzyli kebab, jakość potraw spadła w restauracji, w kebabie personel wciąż mówi o tym jak właściciele przejęci są opiniami internautów, bardziej niż uwagami pracowników dotyczące czystości czy smaku potraw.
Potwierdzam to co piszę ten Pan. Właścicielka jest tak przejęta opiniami na fejsie i innych portalach, że nawet prosi swoich znajomych, którzy nigdy nie jedli u nas, żeby pozytywne opinie pisali na temat Kebaba, który niedawno otworzyła. Praktycznie codziennie jest nie miła atmosfera w pracy wprowadzana przez szefową, ile można słuchać, że wszystko to wina konkurencji i że to oni piszą komentarze, ostatnio przegladała przy nas profile pracowników jakie lokale mamy polubione na fejsbuku, to przecież jakiś mobbing już jest, chce odejść jak będę miała inną oferte
Witajcie. Chcę zapytać o wasze przeświadczenia na temat warunków pracy w firmie Sayuri Sushi Sp. z o.o.. Czy pracodawca finansuje szkolenia pracowników? Czy warunki zatrudnienia są odpowiednie? Czy w firmie jest szansa na pozapłacowe bonusy? Dziękuje.