Opinie o Goit Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Goit Polska Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Goit Polska Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Edukacja - działalność związana z oświatą

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Goit Polska Sp. z o.o. w Warszawa

anonim
Inne

Cos ostatnio tu dużo o jakichś zwrotach za kurs pisali. A jakie stanowisko w praktyce jest za nie wszystkie odpowiedzialne? Jaka mają strukturę w biurze? Z jakich działów się ono składa?

GoIT Polska
Pracownik
@anonim

Decyzje w tej kwestii są podejmowane indywidualnie, z pełnym poszanowaniem każdego przypadku. W procesie weryfikacji uwzględniamy różnorodne aspekty, każda sytuacja jest dokładnie rozpatrywana, gwarantując uczciwe i zindywidualizowane podejście do każdego Kursanta. Serdecznie pozdrawiamy, zespół GoIT!

1
Oskar
Inne

Jestem w trakcie 15 edycji kursu i mogę powiedzieć JEDNO TEN KURS TO ŚCIEMA i strata pieniędzy w moim przypadku 13.000zł. było mówione że nauczą każdą osobę która chce zacząć programowanie od zera. Strona na której się wykonuje zadania posiada błędy np. Możesz napisać byle jaki kod ważne że ma "wytyczne KLUCZ" i ci zalicza bo to jest sprawdzane przez system. NP. ZADANIE: FILTROWANIE TABLICY LICZB 2.0. Treść zadania wykonaj refaktor funkcji filterArray(numbers, value) zamieniając pętlę for na for...of. napiszesz kod który nie ma sensu (ten poniżej) i zalicza. function filterArray(numbers, value) { const filteredNumbers = []; for (let elements of numbers){} for (let i = 0; i < numbers.length; i += 1) { const number = numbers[i]; if (number > value) { filteredNumbers.push(number); } } return filteredNumbers; } Nie uczą jak programować czy zrozumieć tylko macie macie zrobić to i już. A zadania są tak trudne do zrobienia że osoby które prowadzą wykłady mają też problem z zrobieniem ich. Zamiast dać jakiś prostych zadań to dają takie zadania które polegają na tym że dają trochę teorii danej "lekcji" a później dają do zrobienia zadanie które jest "rozszerzone" i praktycznie nie ma nic wspólnego z zadaniem. Zadania to też jaja dają co najmniej 32 zadania na tydzień (co tydzień jest zwiększana ilość zadań). obiecywane były gruszki na wierzbie wystarczy około 14 godzin tygodniowo żeby być na bieżąco z tematem. ta gdzie od początku etapu JavaScript siedzę 27 godzin i do końca nie rozumiem nic. Jest możliwość konsultacji z MENTOREM gdy ma się jakiś problem no można ale czy odpisze to nie ma szans. Wykłady 2 razy po 2h ciągłego mówienia bez przerwy i brak tłumaczenia jak zrozumieć czytanie i pisanie kodu. Oraz czytanie konspektu który mamy udostępniony. Konspekt to też wyższy LVL zamiast napisać go prostym językiem dla osób, które zaczynają przygodę z programowaniem, to został napisany dla osób które już coś potrafią i nie jest do końca zrozumiały. Opiekun grupy jest to osoba której nie interesują problemy, zgłaszasz problemy są błędy i ta osoba odpisuje że tak bywa ( w skrócie mówiąc). Zwrot kursu praktycznie nie jest do rozwiązania bez strat. na chwilę obecną żeby ją rozwiązać to dostaje 6000zł bo zabierają sobie 2000zł za rzeczy związane z logistką. zanim podpisałem umowę do było do mnie wydzwaniane pary razy dziennie od godziny 8 do nawet 21 @Pracodawca chciałbym rozwiązać umowę z wami i nie tracić pieniędzy bo WY się nie wywiązujecie z jej ustaleń

@Same
Inne
 Pytanie
@Oskar

Hej, powiedz mi proszę w jaki sposób udało Ci się od nich uzyskać 6 tysięcy zwrotu? W umowie mają, że po udzieleniu dostępu do tych swoich rzeczy przysługuje zwrot 10% od całej kwoty.

M.
Kandydat

Miałam okazję uczestniczyć w rekrutacji na stanowisko Client Happiness Managera. Rekrutacja była prowadzona przez Viktorię M. i z nią były 2 pierwsze etapy. Wysyłając swoją aplikację od razu podałam swoje oczekiwania finansowe, w trakcie rozmowy okazało się, że to o wiele mniej niż napisałam, ale się zgodziłam i podałam swoją minimalną stawkę (4000 zł) już na 1 etapie rekrutacji. Przeszłam do 2 etapu, więc uznałam, że stawka jest zaakceptowana, zwłaszcza, że na 2 etapie również o tym wspomniałam Viktorii. 3 etap odbył się z Marleną Z., która spóźniła się na spotkanie, była zdziwiona moimi oczekiwaniami finansowymi i powiedziała, że "widełki są zawyżone". W związku z tym poprosiła o 2 dni robocze czasu na decyzję z informacją co do wynagrodzenia i zatrudnienia. Dodatkowo zapewniono mnie sms’owo, że w poniedziałek otrzymam informację. Telefon otrzymałam dopiero w środę, z informacją, ze firma decyduje się na inną osobę- bez żadnego uzasadnienia, ale można się domyśleć, że chodzi o finanse. Podsumowując: firma zmarnowała mi 2 godziny czasu i nie uwzględniła moich oczekiwań finansowych, o których poinformowałam jeszcze przed rozpoczęciem rekrutacji. 4000 zł na stanowisku managerskim, to chyba nie są wygórowane oczekiwania. Totalny chaos i nieszanowanie kandydatów, zwłaszcza, że rekruterka podkreślała, że firma dba o swój PR. Napisałam tę opinię, bo uważam, że należy piętnować takie zachowania, rekrutacja jest dla obu stron, nie tylko firma robi casting. Jestem rozczarowana i zaskoczona takim podejściem i każdemu będę odradzać współpracę z tą firmą.

3
Oz
Kandydat
@M.

Cenne uwagi

HR w GoIT
Pracownik
@M.

Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się opinią odnośnie naszego procesu rekrutacyjnego. Niezwykle zależy nam na pozytywnym doświadczeniu każdego kandydata przechodzącego rekrutację, jednak niestety na niektóre wydarzenia losowe nie zawsze mamy wpływ (jak na przykład kilku minutowe spóźnienie Pani Marleny na rozmowę). W momencie, w którym Pani zadzwoniła, osobiście z Panią rozmawiałam i poinformowałam o opóźnieniu. Przepraszamy, że musiała Pani czekać. Czas pierwotnie zaplanowany na spotkanie nie był jednak wydłużony - został dotrzymany zgodnie z ustalnieami. O szacunku do czasu kandydatów może świadczyć fakt, że zorganizowaliśmy kolejne etapy procesu rekrutacyjnego (rozmowy) dzień po dniu. Staramy się również stworzyć jak najwygodniejszy proces przekazywania informacji zwrotnej, stąd niezwłoczny telefon do Pani z informacją o braku możliwości podjęcia współpracy. Jeżeli zabrakło Pani jakichkolwiek informacji precyzujących - wciąż możemy udzielić Pani takich informacji. Może Pani śmiało dopytać o interesujące Panią kwestie. Przepraszamy za zaistniałą sytuację i życzymy powodzenia w dalszych poszukiwaniach nowego miejsca pracy.

10
M.
Kandydat
@HR w GoIT

Przyznam, że aż się zaśmiałam po przeczytaniu takiego lania wody i manipulacyjnej odpowiedzi. :) Faktycznie podkreślacie, że zależy wam na pozytywnych odczuciach kandydatów, ale na mówieniu się kończy. Fakt, że rekrutacja przebiegła w krótkim czasie, ale to jedyny plus z waszej strony. Nie wiem czy informacja o tym, że Pani mnie poinformowała o spóźnieniu ma wpłynąć na waszą korzyść, ale to, że sama musiałam zadzwonić, bo nikt od was mnie o tym nie poinformował już o czymś świadczy. "Niezwłoczny telefon" nastąpił w środę, a obietnica o informacji zwrotnej była na poniedziałek, tak więc chyba mamy inne pojęcie tego słowa. Nie wiem jakich informacji chcecie mi udzielać, skoro wyraźnie napisałam w czym problem i do tego już się Pani nie odniosła. :) Spóźnienie to najmniejszy problem, kluczowym faktem jest tutaj to, że podałam swoją stawkę wynagrodzenie już w momencie przesłania CV i informowałam o tym na 1 i na 2 etapie, a i tak okazało się dopiero na 3, że nie możecie tego zaoferować- TO NIE JEST SZACUNEK DO KANDYDATA, DROGA PANI. Widzę, że prężnie działać z dodawaniem sztucznie pozytywnych komentarzy na temat pracy u was, ale cóż, prawda sama się wybroni. Również pozdrawiam i życzę więcej ogłady, bo zamiast przyznać się, że sknociliście i wziąć to na klatę odpowiadacie jakimś HR'owym wybielaniem się.

kandydat
Kandydat
@M.

zgadzam się - miałem podobnie ostatnio ale jeszcze większe hece przeżyłem

karolf76
Inne
@M.

rzetelna pozbawiona emocji opinia, która wydaje się być bardzo wiarygodna.

Olo
Inne
@M.

Manager za 4000 ...to się nie dziwię ze cię nie przyjeli. Takimi oczekiwaniami psujesz tylko rynek. Chyba że naprawdę niewiele potrafisz i zadawala cię samo ...Manager...na wizytówce

3
Nieznajoma
Inne
@M.

Moim zdaniem to i tak super, ze dostalas w ogole informacje zwrotna. W Polsce niestety nie ma jeszcze takich standardów, lub obowiazuja u niewielu Pracodawcow. Pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu pracy!

1
Zibir
Były pracownik

W GoIT najgorszy jest HR. Obiecywanie pomocy w napisaniu cv, w znalezieniu nowej pracy, polecenie na ln, a kończy się na tym, że po zwolnieniu nie odpisują na wiadomości :) Podczas współpracy z firmą, to Pani M, od rekrutacji, kto wie ten wie, nie odpowiada na kogoś wiadomości i kontaktuje się dopiero wtedy, gdy sama coś chce od danej osoby. Uważam, że M jest częścią HR, która psuje współpracę między firmą a pracownikiem. Radziłbym, żeby firma bardziej nadzorowała pracę M. Oprócz tego, to współpraca między szef - pracownik, przebiegała w dobrej atmosferze. Ciężko cokolwiek więcej zarzucić.

3
 Rozmowa kwalifikacyjna
Byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Goit Polska Sp. z o.o.? Podziel się relacją i opisz swoje wrażenia z rekrutacji na stanowisko Digital Marketing Manager.
Tomasz Moskalewicz
Inne

Odradzam podawania jakichkolwiek danych tej firmie. Po zapisaniu się na kurs przychodzą do mnie wiadomości na (usunięte przez administratora) z ukraińskim kierunkowym. Podejrzewam, że to scamerzy z Ukrainy, którzy są teraz na fali. Myśle nad zgłoszeniem sprawy na policje. Pozdrawiam

martas
Inne
@Tomasz Moskalewicz

Podobno GoIT to firma Ukrainska

1
GoIT
Pracownik
@Tomasz Moskalewicz

Dzień dobry! Szanowny Kliencie, Dziękujemy za Twoją wiadomość oraz za wyrażenie swoich obaw. Chcielibyśmy podzielić się z Tobą pewnymi informacjami na temat GoIT. GoIT jest międzynarodową firmą, której korzenie sięgają Ukrainy, również działamy na rynkach Stanów Zjednoczonych, Rumunii i innych. Jesteśmy dumni z naszego ukraińskiego pochodzenia oraz międzynarodowego charakteru naszej działalności. Firma GoIT powstała z pasji do edukacji i technologi i od momentu naszego powstania, dążymy do tego, aby być liderami na rynku edukacyjnym. Nasza międzynarodowa obecność pozwala nam dotrzeć do klientów z różnych zakątków świata i dostosować nasze usługi do ich potrzeb. Jeśli masz wątpliwości co do wiadomości, które otrzymałeś, zachęcamy Cię do kontaktu z nami pzez naszą stronę internetową, aby podjąć odpowiednie kroki.

9
Zainteresowana kursem
Inne
@Tomasz Moskalewicz

Po przejściu webinaru i zapisaniu się na kurs, faktycznie oddzwania do mnie świetnie mówiący po polsku pan ze wschodnim akcentem. Umówiliśmy się dzisiaj na ostateczny telefon, nie mogłam odebrać, natomiast kiedy oddzwaniałam włączyła się automatyczna sekretarka... Radia RMF. Po tym przestałam odbierać od niego telefony, ponieważ nie wiem co w takiej sytuacji myśleć.

Jolka
Inne

Widzę to zapytanie o dział marketingu. Mam w nim doświadczenie lecz ogłoszenia o pracy w sieci nie widzę. Ostatnie jeśli już pochodzi sprzed dwóch lat, czy nie ma w takim razie żadnych rotacji? zastanawiała mnie po prostu kultura pracy tutaj, bo w treści zawarła się fraza o braku rutyny oraz stereotypów

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Tak z ciekawości to czy jest tu ktoś z działu marketingu właśnie? Nie udało mi się odszukać jakiś ofert do was a zastanawiam się z jakich stanowisk się składacie i ogólnie jak się u was pracuje? juniorzy bez doświadczenia tez są brani pod uwagę może?

Kursant
Inne
 Pytanie

Hej! Robię właśnie kurs na analityka danych. Szczerze powiem Wam, że też czytałem opinie tutaj i zastanawiałem się czy faktycznie to dobry pomysł. Szkolenie zacząłem we wrześniu, naprawdę wszytsko przebieg na super poziomie, mentorzy są pomocni i faktycznie mogę uczyć się w swoim czasie, a pracuje na 2 zmiany i nie jest łatwo. Jestem zadowolony i polecam każdemu kto lubi grzebać w liczbach i szukać wyników. Widzę za każdym razem w przypadku wielu firm, że lubi się tutaj zarzucać że pozytywna opinia to od razu sfałszowana opinia ale muszę Was zmartwić - ja naprawdę istnieje, a do tego lubię pisać opinie. Ewenement? Być może. Dam wam znać pod koniec kursu czy nadal jestem zadowolony

4
nienaiwny
Inne

To jest akcja pod tytułem "kup od nas garnki ze stali niezrdzewnej i sprzedaj je z zyskiem 500%". Byłem na takim spotkaniu w Herbalife 17lat temu po maturze. Najważniejsze pokazać ile bedziesz zarabiał/ła.....Żenada dla frajerów. Pani ze wsparcia zadawała pytania pod loginem firmy podkręcając innych, a cholera wie ile tam było prawdziwych aplikujacych a ile pracowników firmy. Takich bandytów trzeba piętnować. (usunięte przez administratora) , szukający frajerów. Za te zmarnowane 1,5h jeszcze sie zrewanzuje chciwi ludzie żerujący na pracowitych z ambicjami. Dojadę w inny sposób jeszcze!:) pytanie o koszt kursu zbywalne przez 1,5h , mrzonki jedynie o zarobkach, szkoda że nie da rady pokazać screenów. promocja na kurs w dwóch wersjach ok 9,5tys i 11,5tys obnizone i dostepne tylko 15min po webinarze, odpowiednio dosteopne 6 i 4 miejsca.... Gdy spytalem ile osob na kursie, odpowiedz była "nie powinno Cie to niepokoić" żebym sie nie martwił , konsultant bedzie mial dla ciebie czas Chłop kaszlał, mówił o dzieciach, nawet to jest wałem.... Chcą pokazać że nawet z dziecmi w chorobie mozna pracowac Prokuratura sie powinna wami zając (usunięte przez administratora) Napisze to na wszystkich portalach (usunięte przez administratora) biednych. ps. Polacy już są kompetentni, słaby pomysł na biznes, lepiej na wnuczka probojcie , ale do tego trzeba miec troche inteligecji....tutaj brak (usunięte przez administratora) czychający na jeszcze większych....frajerzy Naucz sie (usunięte przez administratora)bogatych , a nie żerować na ludziach chcacych się aktywizować. Karma was rozliczy. Ku przestrodze innych co by mieli zmarnowac 1,5h życia, bój się Boga - kupić kurs

3
kwr
Inne
@nienaiwny

Ja właśnie zmarnowałam dzisiaj na nich 2 godziny. Pieknie to wszystko w teorii wyglądało, a później weszłam tutaj.. współczuje tym, którzy się nabiorą

1
Student waszej szkoły
Inne

Nie mogę polecić tego kursu ze względu na niestosowanie się do umowy, dezinformację i usuwanie niekorzystnych opinii. Mimo ukończenia kursu w terminie, obiecana gwarancja pracy sprowadziła się jedynie do trzech linków z ogłoszeniami. Czuję się wprowadzona w błąd, mimo upewnienia, że to realne oferty zatrudnienia. To jest przykład, jak chciwość przeważa nad uczciwością:( Dodatkowo nie polecam decyzji opierania się wyłącznie na opiniach w Google, ponieważ często są to recenzje osób po maratonie , które mogą być nieobiektywne...

1
kwr
Inne
 Pytanie
@Student waszej szkoły

Jaki kurs u nich robiles? Czy ostatecznie znalazłeś prace?

Pracownica
Pracownik
 Pytanie

Tak czytam te opinie i potwierdza sie strata śpiewka o GOWork - mało kiedy komentarze piszą osoby zadowolone, większość trolle i zgorzkniali ludzie. Pracuję w GOIT już pół roku, proces rekrutacji był sprawny, szybki, przejrzysty, w bardzo fajnej atmosferze - jasne zasady - szybki feedback - szybka informacja o zatrudnieniu. Myślę, że wiele wielkich korpofirm mogłoby się uczyć od GOIT procesu rekrutacji. Byłam w procesach rekrutacyjnych od dawna i wiele wielkich firm, zapominało o rozmowach, zapomniało je odwołać, albo nie zgłaszało się na clickmeeting bo rekruterka bała się powiedzieć mi w twarz że rekrutacja odwołana xD Mam poczucie że narzekający tu w gruncie rzeczy to albo mega roszczeniowe osoby, albo osoby z ciągłym problemem. Na umowę zlecenie chcecie komputer? Proszę Was, każdy w dzisiejszym świecie ma komputer i takie gadanie że słaba firma bo nie daje komputera na UZ.... Uwierzcie mi wiele firm z IT też nie daje sprzętu. Proponuję żeby każdy zajął się własnymi sprawami i zajął rekrutacją a nie obsmarowywaniem firmy na gowork. Ja jestem bardzo zadowolona z pracy w GOIT, wypłaty na czas, bardzo fajny i zgrany wspierający team, możliwości rozwoju. Jeśli ktoś nie wierzy to jego problem ;)

17
zainteresowana
Inne
 Pytanie
@Pracownica

"kto daje komputer na UZ" hahaha a może firma powinna zacząć od nieśmieciowej umowy? UoP plus sprzęt do pracy to minimum!

Rozczarowana
Były pracownik

Miałam podpisaną umowę zlecenie z Goit Polska Sp. z o.o. Do samej pracy nie mam zastrzeżeń, wypłata w porządku, ale zamieszanie jakie tam panuje pozostawia wiele do życzenia. Kierownik nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania, każe mi czekać i odsyła do innych osób. Wiadomości są przez niego napisane tak ze trzeba się domyślać o co chodzi,a na koniec i tak przysłali wypowiedzenie, bo nie wpisałam się w standardy ich firmy, Jedyna kompetentna osoba z którą miałam do czynienia to (usunięte przez administratora) z hr.

anonim
Inne
@Rozczarowana

Wpisanie się w standardy firmy? czy to zostało jakkolwiek szerzej rozwinięte? Chce poznać już na starcie te bieżące standardy żeby potem nie było ze podobnie się nie wpasuje… czy ktoś wie o czym konkretnie mowa i mi wyjaśni? Czego nie może zabraknąć kandydatowi?

Rozczarowany student:(
Inne

Firma GoIT nie jest w stanie zapewnić odpowiedniego poziomu opieki i organizacji w trakcie trwania kursów. Chaos i brak jasności w planie zajęć, który jest często zmieniany bez wcześniejszego powiadomienia uczestników kursów (powiadomienia na Slacku nie wchodzą w grę, tam jest pełen chaos:/) Co więcej, brak komunikacji ze strony opiekunów kursów. Informacje o zmianach są przekazywane na ostatnią chwilę, co powoduje frustrację i utrudnia skuteczne planowanie nauki. Dodatkowo ważnym problemem jest brak dotrzymania umów. Firma GoIT często nie wykonuje obietnic zawartych w umowach, co skutkuje rozczarowaniem i brakiem zaufania wobec tej firmy. Również sprawdiłem i zauważyłem że ponad 95% pozytywnych opinii o firmie GoIT dotyczy tylko i wyłącznie DARMOWYCH maratonów i webinarów, a nie kursów płatnych. W przypadku tych darmowych wydarzeń, firma GoIT często zapewnia wartościowe materiały i atrakcyjną formę szkolenia, co jest doceniane przez uczestników, a także jednym z punktów jest pozostawienie właśnie tej pozytywnej opinii pod czas maratonu. Natomiast negatywne opinie są częściej zgłaszane przez osoby, które ukończyły kurs lub są w trakcie nauki. Wiele z tych opinii skupia się na braku organizacji i komunikacji (tak jak już wymeniłem wyżej) Jest to szczególnie kłopotliwe dla studentów, którzy zainwestowali czas i pieniądze w kurs, a nie otrzymują satysfakcjonującej jakości usług. Ciekawym aspektem jest również fakt, że firma GoIT usuwa negatywne opinie ze swojego profilu w celu utrzymania pozytywnego wizerunku. To jest sprzeczne z etyką biznesową i może zniechęcić potencjalnych klientów, którzy szukają prawdziwej i uczciwej informacji o firmie. Podsumowując, nie polecam naukę w tym miejscu:(

Kursantka
Inne
@Rozczarowany student:(

Zgadam się z powyższą opinią. Obecnie jestem na kursie FullStack Developer. Kursantów jest 120 osób, zaczynało nas ok.170. Z komunikacją i brakiem organizacji jest bardzo duży problem, Niestety są zmiany w planie zajęć bez uprzedzenia. Z dnia na dzień, miały miejsce takie zmiany. Jest za mało mentorów, co wpływa na brak możliwości konsultacji. Ostatecznie trzeba szukać informacji na własną rękę w intrenecie. Poziom kursantów jest bardzo zróżnicowany. Są osoby, które mają już doświadczenie zawodowe w programowaniu oraz są osoby totalnie "zielone". Tempo kursu intensywne. Termin ukończenia kursu ciągle się przesuwa. Początkowo termin był planowany na koniec lipca, obecnie planowany jest na koniec września!! Dużo do poprawy.

Sator
Inne
@Kursantka

A to bardzo ciekawe, że z 170 osób zostało 120, bo na webinarze chwalą się, że z 150 osób na kursie zrezygnowały tylko bodajże dwie, a reszta skończyła i że takie są mniej więcej statystki odnośnie tego ile osób rezygnuje... Kolejne kłamstwo ze strony GoIT byle sprzedać kurs.

uczestnikfs
Pracownik
@Sator

Ludzie sie przenosza z grup go grup jezeli nie mogą kontunuowac kursu w danym terminie - GoIT o tym mowi, u mnie sporo osob w terminch wakacyjnych zawiesilo kurs

4
Sator
Inne
 Pytanie

Brałem ostatnio udział w "maratonie" prowadzonym przez tą firmę (jest to tygodniowy mini-kurs). Moje wrażenia były pozytywne. Wiedza przekazywana na maratonie była bardzo podstawowa, jednak dla mnie to idealnie, ponieważ nigdy nie miałem wcześniej bezpośrednio styczności z pisaniem kodu. Mentorzy byli pomocni i uprzejmi, a prowadzący szczegółowo wszystko wyjaśniał. Widzę, że dużo osób tutaj w opiniach jest niezadowolonych z tego, że po tym darmowym tygodniu firma proponuje zakup pełnego kursu. Dla mnie to było dość oczywiste, że ten maraton jest reklamą pełnego kursu, dlaczego ktoś miałby robić coś takiego za darmo? To logiczne, że maraton to była taka "darmowa próbka" oferty firmy, nie poczułem się więc zniesmaczony gdy na finałowym webinarze pojawił się temat płatnego kursu. Skąd więc taka niska ocena? Ponieważ firma stosuje obrzydliwe techniki manipulacyjno-sprzedażowe! Na finałowym webinarze temat kursu wdraża się bardzo powoli, wcześniej mówiąc o możliwym rozwoju osobistym uczestników, szansy na lepsze życie, porzucenie nudnej i niesatysfakcjonującej pracy, duże zarobki w IT itd. Kurs zaczyna się jawić wtedy uczestnikom jako ich jedyna deska ratunku, która może coś zmienić. Im dalej w las, tym gorzej - prowadząca deprecjonuje inne formy nauki, w tym naukę samodzielną, z różnych materiałów (płatnych i bezpłatnych) dostępnych w Internecie. Padają takie zdania jak "samodzielna nauka do niczego nie prowadzi", sugeruje się uczestnikom cały czas, że kurs od GoIT to jedyna słuszna droga i jedyna szansa, by sensownie się czegoś nauczyć. I niestety pewnie wiele osób, które nie mają pojęcia o branży IT to kupi. Tymczasem to wszystko wierutne bzdury, mam naprawdę sporo znajomych programistów i ani jeden z nich nie kończył żadnego kursu, każdy co do jednego uczył się sam, z Internetu (trzy osoby mają studia informatyczne, ale chyba każdy wie, że takie studia mało w rzeczywistości dają). Myślę, że ten dowód anegdotyczny mimo wszystko dobrze oddaje rzeczywistość, gdyby zapytać się ludzi w Internecie to też większość żadnych kursów nie kończyła, a jakoś w IT się odnalazła, inni natomiast pokończyli różne bootcampy, które nie są spod szyldu GoIT i też jakoś sobie poradzili. Firma bardzo nieuczciwie się zachowuje ujmując innym metodom nauki, nazywając je bezsensownymi i nieprzynoszącymi efektów. Chcą sprzedać Ci po prostu swój kurs za wszelką cenę. Tymczasem jest on drogi nawet patrząc na ceny kursów programowania (wariant średni kosztuje 13 tysięcy za 10 miesięczny kurs), proponuje się rozłożenie płatności na 60 rat (czyli po 200zł miesięcznie, do kogo kierowana jest taka oferta? przecież jeśli ktoś może sobie pozwolić tylko na 200zł opłaty miesięcznie, to nie powinien pod żadnym pozorem kupować kursu za 13 tysięcy, bo po prostu go na to nie stać!). Dodatkowo kwota, którą podałem jest super mega promocją dla osób biorących udział w webinarze, tak to kurs kosztuje bodajże 18 tysięcy - jest to kolejna technika manipulacyjna, próba wytworzenia w konsumencie przekonania, że to jakaś giga wyjątkowa okazja (która zaraz ucieknie, bo kurs ma rozpocząć się za niecały miesiąc od webinaru) i trzeba szybko korzystać, bo później będzie drożej. Tymczasem - jeśli coś jest przecenione od razu na starcie o kilka tysięcy, to znaczy że nigdy tak dużo nie kosztowało i rzeczywista wartość to właśnie te 13000 za które nam chcą sprzedać dziś kurs, a nie jakieś 18000. Scam i tyle. Nie będę nawet pisać o ich obiecywaniu gruszek na wierzbie i wysokich zarobków i dobrego stanowiska w IT po ukończeniu kursu jakby było to pewnością. Jeśli nie macie smykałki do programowania to możecie się po prostu nie odnaleźć, dodatkowo branża przechodzi kryzys (jest czasami i 1000 kandydatów na jedno stanowisko) więc ciężko o dobrą pracę, naprawdę taki kurs niczego Wam nie gwarantuje, a wizje branży IT przedstawiane na webinarze odbiegają od rzeczywistości. Lepiej skorzystać z materiałów ogólnodostępnych w Internecie jeśli Was zainteresowało programowanie, przynajmniej oszczędzicie sporo pieniędzy i sami będziecie mogli weryfikować z czego chcecie się uczyć. Nie polecam!

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Hej! Czy moze ktoś się podzielić swoją opinią o pracy na stanowisku mentora? Czy jest tu jakiś mentor na kursach testerkich? Jakiś czas temu dostałam wiadomosc rekturerki czy byłabym zaintersowana taka oferta, niestety wtedy nie miałam na to czasu, a teraz ta osoba nie jest juz zwiazana z firma goIT. Czy szukacie nowych mentorow? Co mentorzy sądzicie o pracy na takim stanowisku, jaki jest wymiar godzinowy tej pracy, jak wyglądają obowiązki i program?

kurs fullstack
Inne

Cześć, skonczylem kurs Fullstack 2 miesiace temu. W piątek dostałem pracę na stanowisku Junior Frontend Developera w firmie w Krakowie, co sklonilo mnie do napisania opinii (dla ciekawych mialem pakiet srodkowy). Choć bylo kilka potkniec ze strony firmy, np. zostaly przelozone zajecia, bardzo polecam kurs, jednak potrzeba duzo zaangazowania.

2
anonim
Inne
@kurs fullstack

Przełożenie zajęć uznajesz za potkniecie? A jakie były tak w sumie powody i czy znalazła się przy tym jakaś rekompensata? Kurs generalnie zaczynałeś „na zielonego” czy podstawy i tak ogarniałeś? Zdradzisz przy tym na jakie zarobki można się wtedy nastawiać? Musze przeliczyć pewne rzeczy

Zadowolona
Pracownik

Przeczytałam wszystkie opinie i jestem zaskoczona nimi. Ja mam same wspaniałe doświadczenia z firmą GoIT. Proces rekrutacji na stanowisko managera był bardzo szybki i klarowny. Wiedziałam, czego oczekują ode mnie i czego ja oczekuję od firmy. Firma niesamowicie miło zaskoczyła mnie zaproszeniem na spotkanie firmowe, a jeszcze ich pracownikiem nie byłam. Nie znam żadnej firmy, która tak robi! Zaimponowało mi to, ponieważ zainwestowali we mnie, zanim zaczęłam pracę. Nie musieli :) Miałam dzięki temu okazję poznać wszystkich na żywo. Teraz, pracując 100% zdalnie, zupełnie inaczej rozmawia mi się na video z osobami, które już widziałam. Szefowa to Anioł. Żaden przełożony, nigdy nie pytał - jak się czuję. A tutaj, nawet przy minimalnym katarze słyszę od szefowej, że mam dbać o siebie i odpoczywać. Pracuję nadal w GoIT i sobie chwalę :) Jestem bardzo konkretna i wymagająca, więc nie zostałabym w miejscu, które mi nie odpowiada.

22
Haha
Kandydat
@Zadowolona

Sami sobie piszecie te wpisy chyba XD

Haha
Kandydat
@Zadowolona

Chyba sami sobie te opinie piszecie XD

Osoba, która chciała aplikować
Kandydat
 Pytanie
@Zadowolona

dwie pozytywne opinie w ciągu kilku minut? nieeee, to na pewno nie pracownicy GoIT XD

Przemo
Kandydat
@Zadowolona

Fajne naciąganie opini przez pracowników aby tylko dodać plusika :)

xDDDD
Były pracownik
@Zadowolona

Przestańcie pisać sobie pozytywne opinie, widać przecież że ludzie nie wierzą w wasze bajki xD

Ja
Pracownik
@Zadowolona

Szokiem to jest ta odpowiedź. Ile płacą ,jeśli mogę spytać :)

@kandydat
Kandydat

Brałem udział w rekrutacji na stanowisko Content Marketing, którą prowadziła Pani Victoria. Klimat spotkania sprzyjał otwartej rozmowie, co zdecydowanie ułatwiło mi wyrażenie swoich myśli i doświadczeń. Pani Victoria wykazywała profesjonalizm i empatię, co przekładało się na pozytywne wrażenie z całego procesu rekrutacyjnego.

2
Były pracownik
Były pracownik

Cześć, jestem byłym pracownikem GoIT. Praca w sprzedaży kursów. Na początku były obiecywane złote góry, a w rzeczywistości wyszło inaczej. Praca 9-17 tylko w teorii, tak kazali podpisywać listy obecności, ale bez żadnego pytania o zgodę wrzucali klientów do obdzwonki nawet na 20-21, więc pracowało się od rana do nocy. Plusem pracy późnym Wieczorem mogło być to, ze klient podpisał umowę i wygenerował % premii dla pracownika, ale jeśli nikt nie odebrał telefonu albo nie dokonał zakupu, to praca była za darmo. Nikt nigdy tego nie docenił. To był obowiązek i koniec. Grafik nie był elastyczny. Nastroje w zespole takie, że ludzie bali się odezwać, mieć swoje zdanie, chwalili kierownika jak jakiegoś guru sekty. Szczerze, to było Mocno creepy. Lider Vlad robił spotkanie o 9 rano, a później kolejne (identyczne mówiąc i pytając o to samo) o godz. 17. Często te spotkania trwały 1-2h. Nie było mowy o nadgodzinach. Rob sprzedaż, cisnij, a jak nie wcisnąłeś klientowi kursu to nasz minus u kierownika i gorzko tłumacz się dlaczego nie kupili. Firma nie przestrzega kodeksu pracy i nie szanuje pracowników. Może takie obyczaje są na Ukrainie, bo pracują sami Ukraińcy prawie. Ostrzegam, nie podejmujcie pracy w tej firmie ani nie kupujcie kursów. Liczy się tylko kasa i nic więcej.

Ggg
Były pracownik
@Były pracownik

A i jeszcze coś. Po otrzymaniu oferty pracy zapraszają na tydzień wdrożenia tzn. darmowej pracy całe dnie i czytania niedbale przygotowanych przez innych pracowników notatek. Siedzisz tydzień za darmo, czytając nierzetelne materiały, a po tygodniu zdajesz wymyślony przez kiero egzamin. Jak się nie spodobasz to narka.

anonim
Inne
@Ggg

Z tymi materiałami to można wyczuć pewną rozbieżność we wpisach z tego co czytam. Skoro w Twoim przypadku zostały one uznane za nierzetelne to kiedy mniej więcej był do nich dostęp? Kiedy ten okres próbny miał miejsce i co zawarło się w ich treści?

2
Mateusz
Kandydat
 Pytanie

Nie traćcie czasu na tę żałosną firemkę. Aplikowałem na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży kursów IT i zostałem zaproszony na szkolenie adaptacyjne. Jak się okazało na wstępie - ta "wielka", międzynarodowa firma tnie koszty na wyposażeniu pracowników i nie dostarcza im podstawowych narzędzi do pracy oraz nie przewiduje żadnego dodatku za eksploatację prywatnego sprzętu. Co w przypadku awarii? Musisz kupić sobie nowy sprzęt i wziąć wolne na czas przestoju, bo firma nie dostarczy zastępczego sprzętu. Wolne, za które oczywiście firma nie płaci, bo możesz pracować tylko na UZ lub B2B. Co do samego szkolenia - jeszcze nigdy nie spotkałem się z takim podejściem ze strony szkolących (bo szkoleniowcami nie można ich nazwać) jak w GoIT. Metoda szkolenia w tej firmie jest bardzo minimalistyczna, a kandydat, przez całe szkolenie jest skazany praktycznie tylko na siebie. Oczywiście Leaderzy podczas szkolenia dostępni są na telegramie i w razie pytań można pisać, ale czy w ten sposób szkoli się przyszłych pracowników? Zasypując ich toną (w połowie niepotrzebnego) materiału do samodzielnego opracowania? Po kolei: Pierwszego dnia spotkaliśmy się na 10 minutowym callu, podczas którego Panowie zdążyli się przedstawić i poinformować nas, że na platformie czekają na nas materiały do nauki. I to wszystko. Dosłownie. 0 wprowadzenia, wspólnego opracowania czy chociażby wytłumaczenia na które kwestie warto zwrócić uwagę. Pod koniec dnia zdzwoniliśmy się ponownie, na "podsumowaniu". W praktyce poświęcili nam 5 minut na pytania, na które i tak nie odpowiedzieli, bo kwitowali, że albo nie jest to nam potrzebne, albo dowiemy się tego innego dnia szkolenia. Na koniec poinformowali o kolejnym spotkaniu, następnego dnia między 9 a 10. Spotkanie finalnie odbyło się o 11.15. O przesunięciu nikt nie raczył nas poinformować, musieliśmy sami dopytać :) Tego dnia dostaliśmy kolejne materiały do opanowania. Kolejny produkt, kolejne prezentacje i odsłuchy rozmów. Nawet nie pofatygowali się, żeby oddzielić dobre rozmowy od złych. Prawdopodobnie zostały wrzucone hurtem, przez co musieliśmy je sami odsiewać. Tutaj znowu - brak jakiegokolwiek omówienia, znowu praca samodzielna, a materiałów było naprawdę dużo. Z tych dwóch dni - łącznie 8 godzin webinarów, kilka prezentacji o produktach, skrypty, pliki z pojęciami, odniesienia do stron, odsłuchy etc. Na zapoznanie się ze wszystkim musieliśmy poświęcić około 16 godzin. Trzeba doliczyć do tego jeszcze czas na notowanie, nie mówiąc już o wykuciu na pamięć. Pod koniec dowiedzieliśmy się o teście, który czeka nas następnego dnia. Lekko się zdziwiliśmy, bo według zamieszczonego na platformie planu szkolenia - egzamin miał odbyć się piątego dnia. To jeszcze zrozumiałe, bo czwartego dnia mieliśmy zacząć pracę z klientem. Nikt natomiast nie wspomniał, że jest to ostateczny egzamin, bo gdyby wspomniał, to może zamiast poświęcenia 3 dni, poświęciłbym jeszcze noc na naukę :) Na spotkaniu ogłoszono, że cała grupa szkoleniowa oblała i możliwość poprawki będzie dopiero za 2/3 tygodnie. Leader miał wrócić z informacją, czy będzie możliwość poprawki we wcześniejszym terminie - i wrócił, tyle że z informacją o rozwiązaniu umowy. Zabrakło odwagi w trakcie spotkania? Od zakończenia spotkania do informacji o rozwiązaniu nie minęła chyba nawet 1 minuta. Dla jasności - z egzaminu uzyskałem 84/100 pkt, gdzie zaliczenie było od 90 pkt. Kwestia udzielenia odpowiedzi na 1 pytanie więcej. Wydawałoby się niewiele, jednak firma stwierdziła, że nie widzi szans na dalszą współpracę. Nie miałbym żalu gdybym olał sprawę. Od samego początku to firma olewa kandydata i daje od siebie absolutne minimum. Podsumowując: - brak wyposażenia pracownika w narzędzia do pracy. Koszty eksploatacji ponosi pracownik a w razie awarii jest wysyłany na przymusowe wolne do czasu kupna nowego sprzętu, - firma nie poświęca nam czasu na szkolenie. Oddelegowani do tego pracownicy łączyli się z nami na dwóch 5 minutowych callach. Na początek dnia i na koniec, - materiały szkoleniowe były źle opracowane. Pomijając już ilość - za dużo od strony technicznej, za mało od strony handlowej. Kompletny chaos do samodzielnego opracowania, - firma nawet nie zainwestowała w średniej jakości mikrofony do nagrywania materiałów szkoleniowych. Dźwięk w niektórych filmach był tragiczny, - brak komunikacji. Ani razu nie poznaliśmy dokładnej godziny spotkania - zawsze był to godzinny przedział. Jednego dnia odbyło się 1,5h później niż planowano, o czym nie raczył nikt nas poinformować. O egzaminie dowiedzieliśmy się dzień przed. Według planu miało być 5 dnia, - skreślenie po negatywnym wyniku egzaminu, mimo wyniku, który był bliski zaliczenia, Zmarnowane 3 dni, za które nie otrzymam żadnego wynagrodzenia. Brak jakiegokolwiek poszanowania dla kandydata i jego czasu. Straciłem tylko czas i pracę, gdzie zrezygnowałem ze szkolenia na rzecz pracy w GoIT. Jestem rozczarowany takim podejściem i radzę wszystkim omijać tę firemkę szerokim łukiem.

4
Maja
Inne
@Mateusz

A co do zakupów tego sprzętu samodzielnie. To firma wystawia jakiś dokument, gdzie wypisuje, co pracownik musi sobie sam kupić? Jak to wygląda? I czy podczas podpisywania umowy czy generalnie umawiania się na ten okres testowy jest mowa o tym właśnie, że sprzęt we własnym zakresie?

3
Anna
Kandydat
 Pytanie
@Mateusz

Dzięki za szczegóły. Nie sądziłam że jest tak słabo, totalnie słabo... wiem, gdzie nie tracić czasu na rekrutację. Ale masakra. Kto w dzisiejszych czasach nie daje sprzętu firmowego!?!?!?! pracujesz na swoim a jak sie rozwali to bierzesz bezpłatne wolne. śmiech na sali.

Łukasz, CEO GoIT Polska
Pracownik
@Maja

Cześć Maju. Komentujący niestety wprowadza Cię w błąd. Nie ma konieczności pracowania na swoim sprzęcie. Po przejściu adaptacji, której komentujący nie przeszedł, zaopatrujemy pracownika w niezbędny sprzęt, jeśli tylko będzie tego chciał.

13
Łukasz, CEO GoIT Polska
Pracownik
@Anna

Aniu, Mateusz kłamie. Każdemu pracownikowi po adaptacji zapewniamy sprzęt, jeśli tylko będzie tego chciał.

12
Łukasz, CEO GoIT Polska
Pracownik
 Pytanie
@Mateusz

Szanowny Panie Mateuszu. Żądamy natychmiastowego sprostowania nieprawdziwych informacji. 1. GoIT zapewnia sprzęt dla każdego zatrudnionego pracownika po zakończeniu rekrutacji. Pracownik nie ponosi kosztu naprawy sprzętu wykorzystywanego do pracy. 2. Okres urlopów, zwolnień i wszelkich przerw świątecznych jest płatny na takich samych zasadach jak te opisane W Kodeksie pracy, niezależnie od umowy definiującej współpracę pracownika z GoIT. Co do reszty opinii: 3. Zgoda, nasze materiały szkoleniowe są aktualnie w trakcie rozwoju i opracowywania. Docelowo będzie to interaktywne szkolenie na naszej platformie LMS, nie odbiegające jakością od naszych szkoleń komercyjnych. Aktualnie pracujemy z materiałami 'zastępczymi'. Pracujemy nad nimi i w przeciągu kwartału dokonamy poprawy. Jednak nawet wówczas brakować w nich będzie informacji o technikach sprzedaży, ponieważ tej wiedzy wymagamy od naszych kandydatów na etapie ogłoszenia o pracę, zanim wyślą CV. Gdyby miał Pan jeszcze wątpliwości dlaczego nie przedłużono umowy poza rekrutację - był to główny czynnik, w połączeniu z... niezdanym egzaminem. Proszę o wybaczenie, ale nie można informować klienta o naszym produkcie w 80% poprawnie. Wymagana jest poprawność i nic na to nie poradzimy, tego oczekują od nas klienci. - Co do możliwości nauki z naszych niedoskonałych materiałów? Dziesiątki osób pracujące w naszym dziale sprzedaży zdały egzamin śpiewająco na jeszcze starszych i uboższych materiałach, więc Pańska opinia jest subiektywna i w świetle powyższego faktu uznać ją zależy za bezpodstawną. - Co do ruchomego terminu spotkania - praca w tym dziale zależna jest od dostępności naszych klientów. Jeśli ktoś zażąda rozmowy z danym konsultantem o danej godzinie, to rozmowy rekrutacyjne przyjmują niższy priorytet. Stąd brak konkretnej godziny, tylko ich przedział. Tak czy inaczej - w pewnych godzinach wymagamy od pracowników dostępności do kontaktu i spotkań grupowych, więc Pańska reakcja pokazuje, że mielibyśmy problem aby zaufać Pańskiemu zaangażowaniu w trakcie pracy zdalnej. 4. Był Pan blisko z wynikiem egzaminu, dlatego z miejsca Panu nie podziękowaliśmy, tylko przeanalizowaliśmy jeszcze Pańską pracę, dodatkowe czynniki, w których niestety również nie spełnił Pan naszych oczekiwań. Oczekiwanie, że pomimo nie dotrzymania naszych standardów ma Pan jakiekolwiek moralne prawo do oczekiwania od nas zatrudnienia na specjalnych warunkach wymownie podsumowuje Pański komentarz. Muszę życzyć Panu szczęścia w poszukiwaniu pracy, będzie Panu bardzo potrzebne.

21
Alma
Inne
 Pytanie
@Mateusz

Naprawdę, czytam i nie wierzę. Kto normalny ma tyle czasu żeby tyle pisać nt firmy która go nie przyjęła??? Konkurencja? Zazdrość i nienawiść niszczy. Nie idźcie tą drogą.

8

Zostaw merytoryczną opinię o Goit Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Goit Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Goit Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 39.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Goit Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 24, z czego 11 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Goit Polska Sp. z o.o.
2.8/5 Na podstawie 24 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Aleje Jerozolimskie 85 lok. 21
    02-001 Warszawa
  • NIP: 7011007541 REGON: 387686724 KRS: 0000872747
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Goit Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii