Cargo Speed International Sp. z o.o.

2.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Cargo Speed International Sp. z o.o.

Były kierowca
Inne

Nie polecam, chyba że ktoś chce stracić pieniądze i zdrowie na współpracy z ta firmą. Nie wypłacają na czas, ciągłe obcinanie kilometrów (trasy powrotne najkrótszą drogą przez lasy). z obiecanych 12-15 tys przejedziesz ledwo 10tys, a zapłacą za 7 może 8 tys. i jesteś na minusie. Z rozliczeń nikt nie odpisuje nawet przez kilka dni, przeciągając płatności do maksimum. Do tego maszyniści wsiadając do Twojego auta w uwalonych od smaru spodniach brudząc auto. Nowy samochód po niespełna 2 miesiącach nadaje się do prania. Do tego jazda po dziurach i błocie aby na bocznice dojechać po maszynistę. Do tego ciągłe zmiany trasy, anulacje, telefony w środku nocy z pretensjami. Robisz trasę w dzień 800km, a już na noc kolejna trasa i trzeba jechać bo nie ma nikogo. Dyspozytorzy w ogóle nie panują nad tym co się dzieje. A potem 3 dni stania bo nic nie ma. Jedna wielka masakra. Omijać

Dyrektor
Pracownik
@Były kierowca

Mam nadzieję , że jak w nick jest Pan "Byłym kierowcą" bo bzdury jakie Pan wypisuje dowodzą iż albo nie pracował Pan w naszej firmie bądź już nie pracuje. Lecz odniosę się do tego. Każdy kierowca posiada naszą aplikację mobilną i ma obowiązek jej używać. Zlecenia Lotos Kolej rozliczane są najpóźniej do 48h. W aplikacji w panelu rozliczeniowym każdy pracownik na bieżąco ma możliwość podejrzeć jak jest rozliczony kurs. Jeśli się coś nie zgadza może odnieść się do tego i wyjaśnić rozbieżności. Proszę nie kłamać iż obcinamy po 2-3 tyś. km bo nie jest to prawdą. Maszyniści-taka branża, nie mamy żadnych narzędzi aby wymóc na nich żeby się przebierali przed wejściem do auta. Absolutnie nie ma obowiązku dowożenia pracowników pod rampy czy lokomotywy jeśli może to spowodować potencjalnie uszkodzenie auta. Dojeżdżamy do miejsca według oceny kierowcy najbardziej bezpiecznego i pasażer dalej musi podejść pieszo. W razie problemów z pasażerem trzeba ten fakt zgłosić dyspozytorowi. Anulacje, zmiany tras nie są zależne od nas, nie mamy na to wpływu. Tak wyglądają przewozy w branży kolejowej, na gruncie często się coś zmienia, a zwłaszcza w Lotosie. I ostatnia sprawa. Nie ma takiej możliwości aby dyspozytorzy wymuszali na kierowcach obowiązek zrealizowania kolejnej trasy. Zawsze była u nas zasada, że dajemy czas na zregenerowanie się. Bywają sytuacje gdzie brakuje nam kierowcy w danym rejonie ale dyspozytor może się tylko zapytać czy pracownik czuje się na siłach aby zrealizować kolejne zlecenie. Jeśli nie to szukamy innego rozwiązania, a kierowca ma czas na odpoczynek.

Kierowca
Pracownik
 Pytanie
@Dyrektor

Nie wymuszacie jazdy w ogóle bo ja od paru dni brak jakiejkolwiek trasy..wszystko układy i układy. Większość komentarzy jest tu prawdą. Takie realia Panie Dyrektorze tak obiecał Pan 16 tysięcy km miesięcznie i dlatego zacząłem współpracę na dwa samochody. Tniecie km jak to jest możliwe jak się upomnę nie jestem brany pod uwagę przy kolejnych zleceniach to prawdę ktoś już napisał. 5 kierowców na Jaworznie po co? Ja sie pytam. Obiecanki cacanki cwaniaka dyrektorka który dorabia się na krzywdzie ludzkiej.

Kierowca
Pracownik
@Kierowca

a tak jeszcze dodam 5 kierowców w Jaworznie a żadnego Podwykonawcy kierowcy na Trzebini czy bliżej Krakowa jak się trafi trasa to jedziemy. Gdzie logika nie ma żadnej.

Dyrektor
Pracownik
@Kierowca

Proszę nie być bezczelnym i nie obrażać mnie. Wiele razy pisałem , że proszę się ze mną kontaktować w razie problemów. Piszę o tym od kilku tygodni i prawie żadnych telefonów. Zaczynam wątpić czy osoby które tutaj piszą współpracują z nami. Nigdy nikogo nie odprawiam z kwitkiem, staram się w miarę możliwości zawsze pomóc. Pisanie , że dorabiam się na ludzkiej krzywdzie jest bezczelne i niezasadne. Chyba nigdy Pan ze mną nie rozmawiał.

Dyrektor
Pracownik
@Kierowca

Logistykę lepiej pozostawić nam, trochę lepiej się na tym znamy.

kierowca
Pracownik
@Były kierowca

Wszystko niestety prawda, jak nie podejmiesz trasy to kilka dni nic nie dostajesz. Z każdej trasy obcinanie km i głupie tłumaczenia ze była krótsza trasa przez lasy, pola i łąki i tamtędy trzeba jechać. Dyspozytorzy to chyba z łapanki połowa nie wie co tam robi w ogóle, zero komunikacji po 5 razy wydzwaniają z tym samym pytaniem. wypłaty maksymalnie przeciągane, aplikacja raz działa raz nie. Potwierdzi chyba każdy co jeszcze jeździ,

Kierowca
Pracownik
 Pytanie
@Dyrektor

Jeżeli Pan jest od logistyki to wiadomo czemu taki (usunięte przez administratora) u Was w firmie. Jak aut nie umiecie porostawiać normalnie na rejonach. BRAK TRAS, KTOŚ SIE UPOMNI O KM NIE JEST BRANY POD UWAGE CZY TA FIRMA JEST POWAŻNA?

Dyrektor
Pracownik
@Kierowca

No zapewne mamy do czynienia ze specjalistą od logistyki. Panie "Kierowco" tak jak już wielokrotnie pisałem proszę do mnie dzwonić. Większość problemów można załatwić, nie wszystkie informacje do mnie docierają, ale zawsze odbieram telefony i rozmawiam. A co do braku tras- nie mamy na to wpływu, ilość zleceń jest zmienna(to nie kolej osobowa). Proszę nie kłamać- kierowcy którzy jeżdżą i są bezproblemowi nie muszą się upominać o km. Upominają się najczęściej ci którzy są niedyspozycyjni i chcieliby wyjeździć km najmniejszym nakładem siły i czasu. Pozdrawiam.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie

Cóż za zacny fejk. A skąd taka informacja-200 tyś.? Chyba zatrzymał się Pan w realiach Sawy. Kierowcy zadowoleni, Lotos Kolej zadowolona, Orlen zadowolony, nie ma spóźnień-ile jeszcze kłamstw trzeba tu umieścić? Jeśli jest choć jedna osoba na tym portalu z którą rozmawiałem i się nie dogadaliśmy, proszę pisać.

Dyrektor
Pracownik

Panie Dawidzie trzeba trzymać się warunków umowy i wystawiać poprawnie faktury.

Kierowca
Pracownik

Prawda - nie masz prawa odmówić bo idziesz w odstawkę - nie będziesz brany przez dwa -trzy dni pod uwagę

Brodzia
Były pracownik

Cargo Speed International to jawna firma z typu (usunięte przez administratora) trans ,jeżeli myślicie ze młody pawloski tym steruje to jesteście w błędzie, ten gość lokomotywy od waganu nie odróżnia, przetargiem z Lotosem oraz z Cargo Master powinna zająć się CBA, nie wypłacają faktur w terminie zaniżają km,a firma takim jak Cargo Master każą nabijać km pomimo iż wartość przejechanych km jest inna ,ale prezes Cargo Master nie jest tym zainteresowany bo jest tak tylko figurantem ,a faktycznie zadzi tam Stary Pawłowski

Dyrektor
Pracownik
@Brodzia

Mały, prosty człowieku, jakby chociaż połowa ludzi na kolei znała się tak na niej i jej bolączkach jak właśnie Michał Pawłowski to kolej byłaby zapewne w innym miejscu. Odsyłam do przeczytania kwietniowego wydania Forbes str.90-93. Tego nie da się załatwić, na to trzeba zapracować.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie zadania lub pytania rekrutacyjne otrzymałeś od rekrutera w firmie Cargo Speed International Sp. z o.o. na stanowisko DOZORCA? Czy były zgodne z wymaganiami wskazanymi w ogłoszeniu? Kiedy otrzymałeś odpowiedź zwrotną?
Józef Bąk
Inne

To na jakiego grzyba wystawiamy faktury z datą na 14 każdego miesiąca a w umowie jest 14 dni roboczych. Przecież to ewidentnie kłóci się ze sobą. Poza tym to Kierowcy odwalają tutaj całą pracę to Cargo Speed mogłoby pójść w kierunku Kierowców i wypłacać pieniądze do tego 14 każdego miesiąca. Przecież Lotos, Cargo Master, Orlen i inne firmy zapewne płacą im znacznie wcześniej.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Józef Bąk

Czy zdaje Pan sobie sprawę ze skali jaką mamy? Sprawdzenie zgodności wszystkich faktur i rozliczeń generuje ogrom pracy i czasu. A są to setki faktur. Ma Pan pretensje co do terminów na fakturze- przecież to nie my je wystawiamy. Skoro na umowie jest 14 dni roboczych to z odpowiednim terminem trzeba wystawiać fakturę i tej daty się trzymać.

Józef Bąk
Inne
@Dyrektor

Dyrektorze, w aplikacji są Rozliczenia i po każdym przejechaniu zlecenia na bieżąco jest to aktualizowane przez Was oraz wyjaśniane są KM jeżeli nie zgadzają się ze stanem z aplikacji a przejechanymi KM przez Kierowcę. Na początku miesiąca wysyłacie do każdego Kierowcy informację o przesłaniu faktury zgodnie ze stanem z aplikacji. To pozostają do sprawdzenia faktury pod kątem merytorycznym czy dany Kierowca dobrze wpisał wszystko z aplikacji. To nie trwa wieczność, chyba, że zajmuje się u Was od tego tylko jedna osoba, 5-7 dni dla 3-4 osób i po sprawie.

Dyrektor
Pracownik
@Józef Bąk

Proponuję założyć firmę naszych rozmiarów i zobaczyć z iloma problemami się borykamy. Wracając do meritum sprawy. Tak jak wcześniej napisałem jest 14 dni roboczych i po upływie tego terminu ,jeśli to nastąpi, proszę mieć UZASADNIONE pretensje i roszczenia.

Peżot
Pracownik
 Pytanie
@Dyrektor

Ja mam samofakturowanie, przelewu nie mam do teraz czy wy sobie jaja robicie?? Data wystawienia fv 31.03 termin płatności na fv do 14. Jak jest dużo pracy to trzeba zatrudnić dodatkowe osoby. Orlen, rail,lotos,zue płacą co tydzień albo co dwa tygodnie. Jak sobie nie radzicie to trzeba było nie brać kontrachentow za śmieszna stawkę km. Bo byli normalni przewoźnicy co startowali za normalną stawkę km. Gość z pierwszego komentarza napisał Jak narazie prawdę wszystko pomału się sprawdzają komentarze

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Peżot

Proszę czytać odpowiedzi na komentarze i może umowę. 14 dni roboczych. Nie wysyłamy wszystkich faktur jednego dnia bo to kilkaset faktur. Skoro inne firmy startowały za lepsza stawkę to czemu podpisaliśmy umowę? Zmusiłem Pana? Coś więcej obiecałem?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

kierowca Smolec
Pracownik
 Pytanie

Fakturę rozliczyłeś dobrze? ???? Bo pretensje ma każdy z was o przelewy, a co drugi nie potrafi dobrze cyfr wpisać przy wystawianiu faktury i nie zwraca uwagi na e-mail od rozliczeń.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie

Staramy się przelewy realizować do 15 każdego miesiąca. Jeśli chodzi o ścisłość to proszę Panie Kierowco Jaworzno dokładnie wczytać się w to co jest zapisane w umowie. Czytamy ze zrozumieniem-14 dni roboczych. Poza tym proszę nie uprawiać dziecinady. Te forum nie jest do korespondencji firmowych. Pisałem już ,że jeśli jest jakiś problem można do mnie zadzwonić i sprawę wyjaśnić. A może czas zmienić firmę bądź branżę?

Kierowca
Pracownik
@Dyrektor

Dzisiaj jest 15 zawsze się robi wcześniej, jeżeli weekend wypada.

lizak
Pracownik
@Dyrektor

Dokładnie wychodzi się rozumie 7,03125 oczywiście mówimy w granicach% ;)

Dyrektor
Pracownik
@Kierowca

Nie mam na prawdę już czasu na odpisywanie. W umowie jest 14 dni roboczych.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@lizak

Rozumiem , że ta wartość to korekta? Jeśli tak to błędna. Liczymy od ceny hurtowej Eco-diesela.

Opinia.
Kandydat
 Pytanie

Tylko głupek może się zgodzić na jazde na takich warunkach jak oferuje cargo. 1 zł / km netto. Jeszcze nie ma zagwarantowanych km i trzeba tą pracę traktować jako dorywczą. Segment c, auto nie starsze jak 5 lat. Dyspozycyjność 24/7. To albo zgodzi się tylko ktoś pijany na takie warunki albo ma coś z głową. - ZUS - PODATEK - SAMOCHÓD PO DWÓCH LATACH NA ZŁOM ew. Leasing ale szkoda nowego auta. - PALIWO - DYSPOZYCYJNOŚĆ - KSIĘGOWOŚĆ - AMORTYZACJA, SERWISY MIESIĘCZNE JAK UDA SIĘ ZROBIĆ 15 TYSIĘCY KM CUDEM. Gdzie tu logika, gdzie tu zarobek? Dlatego cargo szuka głupich pojeździ ktoś 2-3 miesiące widzi co się dzieje ktoś ucieka bo widzi co się dzieje że ma km źle rozliczanei minimum nie zrobi km i przychodzi następny następny kretyn i na tym koniku jadą. Przy rozmowie kwalifikacyjnej jest oferowana BDB stawka km 1 zł km netto 12 gr dodatku paliwowego, 20 zł za godzinę postoju rzadko ale się zdarza. na olx odbyłem taką rozmowę. najlepiej było trzeba było napisać 3 gr albo w ogóle co do korekty. Rozmawiając z niektórymi osobami którzy uwierzyli w te bajki i jeździli odeszli szybko wcale mnie to nie dziwi, czytam te komentarze parę jest pozytywnych wystawionych przez kierowników i pewnie zarządzających tą firmą. Ja się pytam jaki to jest zarobek jak tylko auto zniszczymy i nawet nie zarobimy, o ile w trasie auto nie nawali itd. Jeszcze system A-B-A kolejno dokładamy do interesu, wracamy najktórszą drogą też na nas zarabiają bo firmy im płacą od domu do domu i nie ważne jaką drogą. CSI (usunięte przez administratora) kierowców jak tylko może. Taka jest prawda. Ilu kierowców się tu przewinęło to ja chyba tyle włosów na głowie nie mam. 1.8 z pięciu gwiazdek opinii na tej stronie o czymś świadczy.

Michał
Pracownik
@Opinia.

Nie jestem kierownikiem, nie jestem nikim z zarządu. Kierowca CSI Michał Konin. Wcześniej jeździłem u podwykonawcy, teraz dla CSI. Pierwszy farmazon którego obale, to że mają płacone SABS. Nie nie mają. Zapytaj kogolwiek z Lotosu, większość Maszynistów to Lotos Kolej. Są firmy które płacą za każdy km ale nie Lotos. Jeśli chodzi o pracę dorywczą, wszystko zależy od tego o czym wspominałem wcześniej. Tyle jeśli chodzi o odpowiedź do cb. Jedyny irytujący mankament w tej firmie o którym pisze oficjalnie, to niektórzy dyspozytorzy. Dlaczego tak uważam, a no dlatego że robią po złości ty im nie pójdziesz na rękę, to zrobi tak żebyś był stratny w danym dniu. Nie biorą pod uwagę wielu czynników. Sami sobie strzelacie w kolana, wasz wybór. Sama w sobie firma jest ok, płaci na czas, nie ma problemu z akcesoriami do auta. Można się dogadać również czy to z kierownikiem, dyrektorem, księgowością, czy z dyspozytorami, nie trzeba wchodzić w cztery litery. Bardzo irytujące jest podejście, PODKREŚLE żeby nie było NIEKTÓRYCH dyspozytorów, którzy myślą że jak ktoś coś zabroni, to drugi będzie żył w nie wiedzy.

Cargo
Pracownik
@Opinia.

Odnosząc się do Pańskiej opinii. Pracownicy z działu rekrutacji wspominając o korekcie na poziomie 12 gr mówili o danym miesiącu. Po rozmowie z kandydatem każdy ma wysyłany wzór umowy do zapoznania się. W umowie dokładnie jest zapisane jak nalicza się korektę, jest to wartość ruchoma (przyjęta w branży transportowej) naliczana od ceny hurtowej Eko diesla na dany miesiąc. Jest to uczciwe dla obu stron (cena rośnie korekta wzrasta, cena maleje, korekta również). Tak samo firma rozlicza się z kontrahentami. Nikt nie zarabia na wahaniach cen. Odnośnie modelu A-B-A proszę nie pisać nieprawdy gdyż kierowcy wiedzą bo nie jest to tajemnicą , że jakiś czas temu z kontrahentami rozliczaliśmy się, jak to Pań napisał spod domu. Niestety zmieniło się to na A-B-A (proszę podziękować SAWA Taxi), większość kontrahentów chce już rozliczać się w takim modelu. W kwestii ilości kierowców to musi Pan mieć na prawdę niewiele tych włosów na głowie.

Gdańsk
Były pracownik
@Michał

Stawka za kilometr powinna być 2 zł. Przy takich kosztach co teraz są to 1 za kilometr jest za mało.

Kierowca
Były pracownik
@Gdańsk

Kontrahenci CSI płacą więcej za km nawet ale CS szuka cały czas (usunięte przez administratora) za złotówkę.

kierowca Smolec
Pracownik
@Gdańsk

Problem ze stawkami jest wszędzie, ale nikt nie bierze tego w żaden sposób logistycznie pod uwagę. Za nim zaczniecie swoje żale wylewać, to poczytajcie z ubiegłego roku nawet jakie stawki(wszystko jest czarno na białym wypisane nawet z pojemnościami silników) oscylowały w transporcie krajowym/międzynarodowym, wysokotonażowym i z przewozem osób jako transport pracowniczy. Stawka którą napisałeś jest wykorzystywana na taksówkach które jeżdżą i wyłącznie po mieście i kręcą się non stop w koło ze śmiesznymi kilometrami. Sami wyjadacze z obeznaniem transportu tutaj widnieją… I jak już zaczniecie komentować dalej stawkę, to zapoznajcie się z Transporterem który ma stawkę 0,30+ gr, SAWA i tak można by dalej wymieniać.

Kierowca
Pracownik
@kierowca Smolec

Sawa tyle daje ale cie nic nie interesuje, samochód itd. Taxi na ten moment bierze 4 zł/km noc 5-6 zł zadzwon i zapytaj. Więc o czym my to mówimy. CS szuka (usunięte przez administratora) i znajduje na 3 miesiące i znowu ktoś nowy.

kierowca Smolec
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca

Szczerze to by mnie to interesowało, bo są to śmieszne pieniądze w porównaniu do tego ile jeżdżą. Nie rozumiem jednego z jakiej racji porównujesz miejską taksówkę do firmy? Ale jak już ich równasz, to teraz przelicz sobie ilość przejeżdżanych kilometrów na miesiąc i nie bierz w otoczkę samej nocki, bo są taryfy co i mniej mają z nocki, a za dnia ich stawki oscylują w okolicach +2 złotych tyle, że oni robią po 15km z jednego kursu, a nie X razy tyle co my. I na dobrą sprawę CSI nie szuka kierowców takich jak Ty myślisz, bo są kierowcy na własnych autach którzy świetnie sobie dają radę, nie odmawiają pracy i nie wybrzydzają w kursach co potem przeistacza się w dobre pieniądze gdzie opłaci wszystko i jeszcze mu lekką sporo zostanie, ALE jak już przychodziłeś do firmy to powinieneś wiedzieć jakie będą Twoje koszta po zapoznaniu się z warunkami. I jak już równasz taryfy do nas, to ja Ci przyrównam transport krajowy/międzynarodowy gdzie ludzie się biją o 200/400 złotych za przejechanie np. 700km z 4 paletami i w taki sposób właśnie wyniszcza sie rynek transportowy, bo oni na takie rzeczy pozawalają przy czym przenosi sie to również na transport pracowniczy - poczytaj trochę za nim zaczniesz równać taksówki na których ludzie również stękają.

Gdańsk
Inne
 Pytanie
@kierowca Smolec

Tylko ta stawka 0.30 to jest na samochód służbowy, a nie na prywatny. Te koszta teraz są życia, rachunki domowe, utrzymania auta. To 2 zł z kilometr jest dużo? A stawki na taxi są większe nawet 3.4 i wyżej.

kierowca Smolec
Pracownik
@Gdańsk

Zwróć uwagę najpierw ile taksówki jeżdżą, a ile My jeździmy. I stawki nie są większe według tego co Ty piszesz, sprawdź najpierw jakie taksówki maja stawki na własnych autach, czy firmowych. Co do stawki na aucie służbowy - nie ma to wiele do rzeczy w porównaniu z waszą stawką. I jakby nie patrząc są firmy przewozowe co oferują mniej nawet na własnym aucie względem kilometrów. :) I za nim zaczniecie się wymądrzać dalej publicznie na tym forum, to najpierw może załóżcie firmę, weźcie podwykonawców i osobiście zobaczcie jak będą wam się opłacały wyższe stawki przy takich ilościach kilometrów jakie wychodzą na miesiąc, narzekać każdy potrafi ale chętnych do pracy brakuje - nie jedno krotnie naginałem z kursem za podwykonawcę, bo się biedaczkowi nie chciało jeździć, a później poci się tutaj, bo mu się kilometry nie zgadzają, czy owa STAWKA JEST ZA MAŁA.

Gdańsk
Były pracownik
@kierowca Smolec

To nie ma znaczenia ile my jeździmy, a ile taxi. Też trzeba zapłacić rachunki i coś musi zostać na życie. A jak chcesz jeździć za taką stawkę to sobie jeździj. A wszyscy muszą się zgadzać.

kierowca Smolec
Pracownik
@Gdańsk

Mało wiesz o założeniu firmy, utrzymaniu jej, swoich kierowców i opłaceniu X podwykonawców skoro Twoim argumentem jest, że mam sobie sam za tyle jeździć. :) Jestem ciekawy, czy z innymi firmami które prowadzą w ten sam sposób interes też byś się wykłócał o stawkę gdzie potrafi być stanowczo mniejsza w przeciwieństwie do tej firmy. Zresztą dyskusja z poszczególnymi osobami odnośnie stawki, to jak walka z wiatrakami - nie pasowałoby nawet jakby stawka była dwa razy większa. :D

Kierowca
Pracownik

Oficjalna wersja CSIbod Pana Dyrektora. Nie będzie podwyżek stawek za km zostaję 1 zł za km aktualnie od 1 kwietnia bez korekty paliwowej 3 gr. Reszta bez zmian.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca

Jak Pan śmie tak bezczelnie kłamać. Skąd taka informacja? Rozmawiał Pan ze mną? Podwyżka jest przewidziana dla wszystkich podwykonawców , ale spełniając pewne warunki.

Dyrektor
Pracownik

Osoba z nick "Kierowca" mam wrażenie, że nie pracuje u nas bo opisuje kompletne nie mające nic wspólnego z prawdą informację. Każdy kierowca pracujący w naszej firmie może do mnie zadzwonić i rozmawiać w sprawie podwyższenia stawki. Gwarantuje , że nie pozostanie bez odpowiedzi. Większość tu sfrustrowanych osób nie ma odwagi zadzwonić, porozmawiać i wyjaśnić niejasności. Jeśli ktoś mnie zna to wie ,że nie gryzę i można ze mną merytorycznie porozmawiać

Gdańsk
Pracownik
 Pytanie
@Dyrektor

Jeżeli dla podwykonawców są podwyżki, to jakie trzeba spełniać warunki i w jakiej wysokość?

Przewoźnik Trzebinia
Pracownik
 Pytanie
@Dyrektor

Ja np. Do Pana pisałem e-maila - bez odpowiedzi. Jakie przewiduje Pan podwyżki? - 5 gr za samofakturowanie, wideorejestrator itp, jak do tej pory jest czy może coś nowego. Wybaczy Pan ale przy tej inflacji, przy kosztach paliwa ogólnie opłat stawka 1 zł / km nie jest za niska?

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Gdańsk

Proszę się kontaktować ze mną telefonicznie. Nie uważacie Panowie że to forum nie jest raczej do publicznych negocjacji warunków umów?

Kierowca
Kandydat
 Pytanie
@Dyrektor

Dzień dobry. A mam pytanie do Pana. Czy jest możliwość żeby z państwem jeszcze raz nawiązał współpracę?

Przewoźnik Trzebinia
Pracownik

Ok, napisałem e-maila. Proszę na spokojnie odnieść się do mojej propozycji i przemyśleć sprawę. Pozdrawiam. Życzę miłego dnia.

radek
Pracownik

Zrobisz 860km, google maps wskażą 845(rozliczenie A-B-A oczywiście), oni Ci rozliczą 795, jeśli zaczynasz walczyć o swoje to przestajesz być brany pod uwagę przy wydawaniu zleceń:(. Przykro mi z powodu Państwa podejścia do pracowników.

Kierowca Częstochowa
Pracownik
@radek

Musicie Panowie coś zrozumieć bo wałkowałem ten temat z nimi kilkukrotnie. W modelu A-B-A powrót bez pracownika jest liczony przez ich kontrahentów najkrótszą trasa z Google. Jest to krzywdzące dla przewoźnika ale tak ich rozliczają. Nie interesuje ich jaką trasą wraca kierowca, że szybsza, że bezpieczniejsza- ma być najkrótsza i koniec. I tak jak skomentował wcześniej jeden z kolegów- nikt tu nikogo nie zmusza do jeżdżenia. Jeśli komuś nie pasuje droga wola, umowa was nie trzyma na siłę.

Kierowca Tychy
Pracownik
@Kierowca Częstochowa

Tu nie o to chodzi. Nawet jak pojedziesz najkrótszą drogą powrotną to i tak wpiszą Ci mniej km, nawet jak jedziesz z maszynistą normalnie z najszybszą i tak masz mniej rozliczone. Jak się upomnisz to dyspozytor Szymon powiedział Mi że przewoznik już nie jest brany pod uwagę ze zleceniami kolejną razą. i szukają następnego jelenia który da się (usunięte przez administratora) na km.

Tomek Tychy
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca Tychy

Czesc, z tego co sie orientuje jestem jedynym kierowca z Tychow, pracujesz dalej dla Cargo czy juz nie?

Dyrektor
Pracownik
@Tomek Tychy

Witam Panie Tomku. Tak właśnie wygląda sytuacja na tym portalu, nie wiadomo kto i skąd. Odpowiadając na pytanie, tak jest Pan jedynym kierowcą z Tychów.

Przewoźnik
Pracownik

Witam wszystkich upomniałem się o kilometry - doliczone. Zobaczymy czy pójdę w odstawkę. Stawka na dzień dzisiejszy powinna być co najmniej 1,15zł Pan Maciej mówi pracujemy nad nowym systemem rozliczenia - mija styczeń,luty,marzec.-dalej pracują.

Cargo
Pracownik
 Pytanie
@Przewoźnik

Pracujemy nie oznacza że mamy i go wdrożymy. Zdaje Pan sobie sprawę ze skali jaką mamy? Myślę że nie. Jakże łatwo przychodzi patrzenie z boku , komentowanie i krytykowanie.

Kierowca
Pracownik
 Pytanie
@Cargo

Kiedy dokładnie te poprawki? Musimy do cholery coś więcej wiedzieć, jest ktoś kto to ogarnia w ogóle? Żeby nas chociaż przytrzymać , czy nowych znowu bierzecie

Cargo
Pracodawca
@Kierowca

Miej odwagę , zadzwoń to porozmawiamy, a nie na forum tylko pod nieznanym nickiem potrafisz krytykować.

Były Przewoznik
Były pracownik

Sytuacja u mnie wygląda tak, faktury nie wypłacili, zgodnie z umową 16 tysięcy km nie zrobiłem, byłem wczoraj na policji zgłosić sprawę i potraktowali to jako. Do zobaczenia Panie Macieju. A kto pracuje niech ucieka jak najszybciej. Art. 286. (usunięte przez administratora) § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Cargo
Pracodawca
@Były Przewoznik

Nie ma takiej możliwości , jeśli rozliczenie jest zaakceptowane i faktura poprawnie wystawiona żeby Pan nie dostał przelewu. Proszę dzwonić i wyjaśnić sytuację.

Kierowca Jaworzno
Pracownik
@Były Przewoznik

No w sumie racja sprawę mają przegraną -> za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. <- Wprowadzili Cie w błąd inaczej byś nie podpisał umowy jeżeli to prawda co piszesz że zgłosileś to będą mieli lipę i zwłaszcza że teraz za przejechany km jest minimum 1.15 zł zgodnie z rozporządzeniem. Działaj tam bo widzę co się dzieje w tej firmie na dyżurce gorzej jak źle (usunięte przez administratora)

21
Były pracownik
 Pytanie
@Były Przewoznik

Jeśli podwykonawca/kierowca wykonał kurs dla firmy Lotos Kolej, gdzie pośredniczyła i zleciła go spółka Cargo Speed i podwykonawca/kierowca zadek hgjkilarował załóżmy 520km, bo tyle zrobił, CSI zaksięgowało i zapłaciło mu za 495km, a sam Lotos Kolej zapłacił za 520km, bo takie rozliczenie przedstawione im zostało, to czy nie jest to bezpodstawne wzbogacenie podchodzące również pod paragraf? Jak to rozumieć? Wiele razy nabrałem podejrzeń przy rozliczeniach, że jestem niesprawiedliwie traktowany(mimo doskonałej znajomości umowy) i przewoźnik kolejowy zapłacił za więcej kilometrów niżeli ja dostałem. Która instytucja mogłaby przyjrzeć się sprawie? KAS, UOKIK, Prokuratura? Rozmawiając z innymi kierowcami i/lub podwykonawcami widzę, że nie jestem w tym wszystkim sam i jeśli jednostka nie zwróci uwagi/odpuści sobie walkę o 10-30km na kursie, a takich kursów dziennie pojawia się mnóstwo i wdrażając takie praktyki w politykę spółki jest ona w stanie całkiem nieźle zarobić. Czy ktoś z Państwa jest w stanie wyprowadzić mnie z błędu? Piszę to w formie opinii, by obecni/przyszli partnerzy mieli pogląd na sytuację, bo mimo, że w umowie zawarte są informacje o sposobie rozliczenia, na które każdy podpisujący się de facto zgadza składając podpis, to jednak rozczarowanie współpracowników, które widzimy na tym portalu daje do myślenia. Te szukanie krótszej trasy i walka o każdy kilometr = skazanie kierowcy na jazdę drogami ostatniej kategorii, gdzie bardzo łatwo o zmęczenie i wypadek, a następnie wysyłanie przez firmę CargoSpeed smsa o treści w stylu "kierowco, Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze, jeśli jesteś zmęczony - zjedź", a za chwilę znowu sms "kierowco - jeśli do wyboru są minimum dwie trasy, a różnica między nimi nie przekracza 15 minut - wybierz krótszą, bo tak Cię rozliczymy"... Bardzo przepraszam, ale czuję niesamowity niesmak. I tak, zgadzam się: nikt nie zmusza nikogo do jazdy. Sami wyrzygaliście firmie Sawa, że to z ich winy tak wygląda sytuacja, a jakoś oni tak nie przycinali kilometrów na tych samych trasach z Lotosem?

Dyspozytor CSI
Pracownik
@21

Przycinamy kilometry bo mamy z góry tak założone. Tak jak ktoś wcześniej pisał że jak ktoś się upomnie że mu brakuje kilkanaście kilometrów na rozliczonej trasie to go już pod uwagę z dalszymi trasami nie bierzemy. Nie jestem na waszym miejscu ale to rozumie ale nie mogę nic z tym zrobić, ja wykonuje tylko obowiązki przełożonego. Stawki jakie są są bo co jakiś czas się ktoś godzi na to i tak CSI zarabia. Ale z tym 15 minut to samej mi się chce śmiać... totalne chamstwo i brak uszanowania do kierowców taka jest prawda

Cargo
Pracownik
@21

Proszę nie pisać bzdur. Nie ma takiej możliwości aby kierowca miał mniej policzonych km niż rozliczenie z Lotos Kolej. Kłamstwo w celu oczernienia CSI.

Cargo
Pracownik
 Pytanie
@Dyspozytor CSI

Ten wpis to już przesada. Czy ktoś uwierzy w to że nasz dyspozytor coś takiego by napisał? Proszę się nie podszywać pod pracownika CSI i nie kłamać. Podszywanie się pod kogoś jest karalne z art.190a § 2 Kodeksu karnego.

Kierowca
Pracownik
@Cargo

To ludzie nie piszą bzdur potraficie cofać się do rozliczonych km w tył i ucinać nie zwracając uwagi na żadne komentarze zawarte w aplikacji ( objazd, przekierowanie, zamknięta droga ) Już pisałem jakie jest wytłumaczenie działu rozliczeń cytuję p. K. P. bo z A-B -A jest tyle i już. Kompetencja sięga zenitu. A ilu kierowcom zostały zabrane kilometry dobrze w firmie wiedzą . W nie długim czasie to się też skończy, Teraz zmiany naliczania km najkrótszą trasą do wyboru jak jest dwie kto to wymyślił takie bzdury ten co nie ma pojęcie o przewożeniu osób po drogach i jak działają google. Czy w tej firmie wie ktoś ,że jest coś takiego jak umowa i aneksy do umowy a nie sms zmiana warunków tak sms to na kawę można się umówić. Jednym słowem jaki Pan taki Kram.

Kierowca
Pracownik
@Cargo

Ale taka jest prawda, mało to mi dyspozytor tak mówił że to tak jest ......jestem tego świadkiem nawet się jak ktoś podszyje to prawdę głosi.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

@Cargo nie wstyd wam dawać 1 zł za km? Lotos nałożył na Was 200 tysięcy kary... Na to są pieniądze. Żałujecie dać pracownikom, szukacie (usunięte przez administratora) na okrągło. Bardzo lubicie rotację pracowników? Pamiętajcie chodzi o jakość. Co z tego że Wy macie kontrahentów, pewnie długo ich nie będzie. Jak można przeczytać starsze komentarze to lotos sobie zamawia ubera bo nie chce cargospeeda..śmiech na sali.

Kierowca
Były pracownik

CSI nie wypłaca pieniędzy kierowcą, którzy jeżdżą na swojej działalności, co chwile walka o kilometry, jednym słowem nie polecam.

Huba Buba
Pracownik
@Kierowca

Weź strzel (usunięte przez administratora)w ścianę i naucz się wystawiać poprawnie faktury, bo to ma wpływ na rozliczenie. Walka o kilometry to była kiedyś - trzeba być mniej pyskaty do ludzi i wykazywać chęci do pracy, a nie kłamać że o kilometry walczysz.

Cargo
Pracownik
@Kierowca

W CSI wszyscy kierowcy jeżdżą na swojej działalności i mają płacone więc proszę nie rozsiewać kłamliwych informacji.

ER-TRANS Nowy Tu!
Pracownik

Kontakt jest ale odpowiedzi już nie.

ER-TRANS Nowy Tu!
Pracownik

Nie wtrącamy się, skoro nie odpisują na emaile i smsy i kierownik dyspozytury nie ma czasu na rozmowe to gdzie mam pisać jak ma czas odpowiadać tu na każdy komentarz ...

Huba Buba
Pracownik
 Pytanie
@ER-TRANS Nowy Tu!

Z tego co wiem niejednokrotnie zdążyłeś już zadzwonić do firmy, ale jaki widać ktoś ma demencję. Robienie problemów ciagle o to samo, czy prowadzenie dyskusji i posadzanie innych o lepsze znajomosci gdzie nikt takowych nie ma, to pewnie jeden z nielicznych powodu że ktoś zaczyna unikać rozmowy słysząc non stop o tym samym. I skąd pewność, że akurat kierownik dyspozytorów ma czas na odpowiedzi tutaj? Jest wiele innych osób w firmie, które mogą zaprzeczać tym wylewnym i w większością nie prawdziwym opinią. :)

kierowca Smolec
Pracownik

Skoro „nick” przedstawia mnie jako dziecko, to pomówmy o Twoim stosunku do firmy. Od Ciebie nikt nie odbiera, a jak to jest że Ty nie odbierasz od dyspozytorów pomimo tego, że chcesz robić niebotyczne ilości kilometrów. Prawdy w tych opiniach się dowiesz tyle co nic, a zwłaszcza od osób które jeżdżą w firmie po 3/4 miesiące i odchodzą, bo im specyfikacja pracy nie pasuje - zdążyłem osobiście poznać takich co mieli wiele do powiedzenia, a zwalniali się przez to że niby nie dało się roboty ułożyć względem kursów i pracy na telefon. Unikanie rozmowy jak widać jest uzasadnione, mi osobiście również nie chciałoby się przerabiać cały czas jednego tematu. I wiem wystarczająco aby zaprzeczać tutaj wielu osobom. Na przyszłość nie oceniaj wiekowo kogoś po nazwie. ;)

ER-TRANS Nowy Tu!
Pracownik
 Pytanie
@kierowca Smolec

(usunięte przez administratora) Odbieram telefony, co prawda w marcu dużo się tego zdarzyło ale nie bez powodu i pamiętaj nic się nie dzieje bez przyczyny, ja nie chce 16 tysięcy km w miesiącu nie wymagam tyle. Ale dogadujmy się w jednej firmie pracujemy. Wykonałem raz do kierownika dyspozytury telefon może dwa napisałem email do dyrektora Pana Macieja i tyle czekam na konkretną odpowiedź. Ja chce pracować jeździć a nie od poniedziałku do piątku czekam na telefon a dyspozytor wali mi z tekstem w niedzielę że on nie ma kierowców a w tygodniu są?? Proszę się nie wałkuje jednego tego samego tematu i jak to napisales ktoś unika rozmowy ze mną ja chce wiedzieć na czym stoję czy zrobię to minimum w miesiącu 12 tys tyle chce wiedzieć czy za dużo wymagam? Czy ja płacze ze stawka km jest mała no powiedz przecież wiem jaka umowę podpisałem, czy nie raz ratowałem sytuację jak kierowca z Chrzanowa spał a ja jechałem...

kierowca Smolec
Pracownik
@ER-TRANS Nowy Tu!

Jakbyś miał do czynienia z „osiemnastolatkiem”, to wątpię aby ten „osiemnastolatek” jeździł w tej firmie prawie, że dwa lata - zresztą nie będę się dalej rozdrabniał bo nie ma dla kogo. :) Dzwoniłem już pare razy do kierownika dyspozytorów z jakimś tematem i nigdy nie usłyszałem od niego, że on nie ma czasu, czy że ma tylko minutę na rozmowę, a więc dalej Ci nie uwierzę w to co piszesz. Na pewno uzyskasz od kogoś konkretna odpowiedzieć skoro sami mają masę obowiązków i nie jesteś jedynym na całą firmę, któremu dadzą odpowiedzieć od tak bo Ty czekasz - albo się upominasz o swoje albo odpuść sobie temat. Nie raz sam miałem okazje pomóc w jakiejś sytuacji, bo ktoś spał ale nie afiszuje się tym, bo każdy ma prawo przysnąć przed kursem, a zwłaszcza wieczorem czy środku nocy.

ER-TRANS Nowy Tu!
Pracownik
@kierowca Smolec

Dziwne, wiesz że nie odbieram telefonów, że wałkowałem jakiś temat kilka razy a jesteś kierowcą, skąd masz takie informacje. Widzę że Twoje komentarze są na poziomie tych nie zadowolonych. Sam sobie przeczysz to co piszesz. Przynajmniej możesz to stwierdzić. Ja , Cargo tylko piszemy pod prawdziwymi nickami. Jeżeli nie wierzysz że mi tak powiedział że nie ma czasu a to był mój pierwszy telefon do niego to Ci to w 5 min udowodnię że tak było.

kierowca Smolec
Pracownik
@ER-TRANS Nowy Tu!

a jeśli jak już faktycznie ktoś Ci powiedział, że nie ma czasu na rozmowę to mogłeś się zastanowić, czy ktoś nie jest faktycznie zawalony robotą i wpaść na pomysł żeby zadzwonić w trochę późniejszych godzinach.

kierowca Smolec
Pracownik
@ER-TRANS Nowy Tu!

Widzę, że mam z do czynienia z osobom wszech wiedzącą. Daruj sobie jakieś komentarze typu „Ty coś widzisz”, bo jest wręcz przeciwnie. Sam sobie na nic nie przeczę - wystarczy czytać ze zrozumieniem, a nie wychwytywać co drugie słowo wzrokiem.

ER-TRANS Nowy Tu!
Pracownik
@kierowca Smolec

Dobra Panie dyspozytor nie wałkujmy tematu tu. Jeżeli jakiś problem zapraszam do rozmowy telefonicznej numer znasz. Pamiętam jak miałem pierwszego kursa w cargospeed byłem sam tylko na Trzebini i wiozłem maszyniste do Zdziechowa id 136706 i co pierwsze mi powiedział na starcie wsiadajac do samochodu "Uciekaj z cargospeed jak najszybciej póki nie jest za późno ta firma to porażka przekonasz się po czasie" i dalej czekam czy tak będzie. Nie wiem nie wypowiem się za krótko pracuje może miał rację czytając tu komentarze. Spokojnej nocki.

ER-TRANS Nowy Tu!
Pracownik
@kierowca Smolec

Ale przynajmniej tu się dowiedziałem cytuję. "Unikanie rozmowy jak widać jest uzasadnione, mi osobiście również nie chciałoby się przerabiać cały czas jednego tematu." Brawo Cargo. Dobre podejście poważne widzę. Wykonałem dwa telefony i jeden email i wałkuje temat podobno cały czas teraz ten ktoś podaję się za kierowcę a wie najwięcej a wiadomo że ktoś z dyspozytorów. Twierdząc po jego piśmie "xdd" itd to ma nie więcej jak 22 lata i widomo kto pisze.

kierowca Smolec
Pracownik
@ER-TRANS Nowy Tu!

Ile razy osobiście usłyszałem, że długo tu nie pojeżdżę, bo firma jest taka i taka - twierdzenia pracowników spoza firmy, a jednak wyszło inaczej bo w dalszym ciągu jeżdżę dla firmy i złego słowa powiedzieć nie mogę, a wręcz przeciwnie i w dodatku bawią mnie do ten pory jakieś przezornie wypowiedzi odnośnie firmy od maszynistów którzy wiedzą najmniej i sugerują się tym co mówią kierowcy z przejeżdżony stażem 3/4 miesiące, nie mając zapewne dobrych relacji z firmą czy nawet samymi dyspozytorami.

kierowca Smolec
Pracownik
 Pytanie
@ER-TRANS Nowy Tu!

I na marginesie wyrażam swoją własną opinie na zaistniałą sytuacje między Tobą, a firmą więc cytowanie tego co ja piszę w swoim imieniu jest bezpodstawne. I zamiast iść w zawód kierowcy może powinieneś iść recytować wiersze? Btw. Jeśli nie wierzysz w kierowcę ze Smolca, to śmiało zapytaj o mnie u dyspozytorów - może wtedy się przekonasz, że jednak są kierowcy którzy potrafią się wstawić za firmą i nie stękają na pracę. I tym cieplutkim komentarzem kończę tu dyskusję, bo to nie kółko wzajemnej adoracji a strona do wyrażania swojej opinii(w dużej mierze nie prawdziwych) o firmie.

ER-TRANS Nowy Tu!
Pracownik
@kierowca Smolec

Pozdrawiam Cię, i przepraszam jeżeli uraziłem. Szerokości. Dużo wiesz co mogę sobie pomyśleć. Miłego dnia.

Michał
Pracownik
 Pytanie

Czytam sobie czasem te wasze komentarze no i się tak zastanawiam co wy macie w głowach. Czytacie w ogóle umowy przed podpisaniem? Macie na umowach zapisaną gwarancję kilometrów? Braliście pod uwagę punkt w którym mieszkacie? Ilość Maszynistów w okolicy? To chyba logiczne, że jak firma ma bliżej innego kierowcę to wybierze tego co jest blizej. Kolejną bardzo istotną sprawą w tej branży jest dyspozycyjność. Niektórzy by chcieli robić trasy po 900km, ale tylko 5dni w tygodniu bo im to starczy, czy wy myślicie że oni tego nie biorą pod uwagę? Niestety, w ten zawód wpisane jest brak czasu prywatnego, czy komuś się to podoba czy nie. Tak samo jak piszecie tutaj oficjalnie miejsca w których mieszkacie smarując ich (usunięte przez administratora) myślicie że oni tego nie czytają? Kolega z Trzebini już od dłuższego czasu pisze jak mu źle. Chłopie ogarnij się, jak mi jest źle, dzwonię gdzie trzeba, dogaduje się, jak się nie da dogadać zwijam żagle i nara. A tobie źle i wypisujesz gorzkie żale. Można jak się nie podoba napisać raz opinie i starczy. Stawka jest taka a nie inna mogła by być lepsza, trochę to krzywdzące biorąc pod uwagę koszty itp. Ale jeśli jesteś stratny to co ty tu jeszcze robisz hahahaha. Dzwoniłeś do Sawy? Jak nie to zadzwoń tam, mają stawkę tak śmieszną że po samej rozmowie już nie miałem ochoty z nimi gadać. Możecie pisać co chcecie, wiem jedno, niektórych myślenie boli.

Kierowca
Były pracownik
@Michał

W CSI nie ma takiego czegoś że maszynista który blisko mieszka kierowcy to ten pojedzie. Dyspozytorzy są z łapanki więc dają kierowcę który mieszka np 100 km od tego maszynisty.

Marzena
Inne
@Kierowca

nie wiem czy są przypadkowi ci dyspo czy też nie tak jak zostało to podkreślone... ale nawet jeśli to nie mają alternatywy bliższej po prostu i dlatego tak się dzieje? ilu mniej więcej tych kierowców jest tak naprawdę do rozdysponowania?

Kierowca
Były pracownik
 Pytanie
@Michał

Bardziej w ++++ właź dyrektorowi, dyrektorem to go nawet nazwać nie można bo chłop nie zna się na pracy. Cargo się skończyło już dawno, w Zielonej Górze, Poznaniu, Koninie i na Śląsku, zapytajcie maszynistów, czy są a raczej byli, przewoźnicy co długo jeździli. Gdzie są teraz ? U konkurencji, wystarczy zadzwonić zapytać, u konkurencji wiele wolnych miejsc, trasy po ponad 500 km a nie jak w cargo na 5 XD. Ten kto miał jaja odszedł, a inni sie nudzą, mogę wam powiedzieć jak wyglada rozdawanie zleceń przez dyspozyturę. Dobre kursy rozdawaja swoim, kiepskie, po kolei dzwonią i szukają jelenia, a co jak nie znajda ? Biorą Taxi z słupka gdzie wychodzi ponad 3 razy drożej. Czemu nie możemy sie umawiać z maszynistami ? A No dlatego żebyśmy nie wiedzieli jakie trasy były czy będą. Ja jeździłem od samego początku, Cargo jest mi dłużne 18 tys złotych, przeliczyłem każda trasę, na wezwanie do zapłaty nie reagują. FIRMA DNO

Michał
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca

A gdzie ja w chodzę dyrektorowi w **** mam coś na niego pisać bo ty tak chcesz? Każdy pilnuje swojego nosa. W tej robocie zawsze była rotacja, czy to za Sawy, czy to za Kubery z tym że za Kubery były inne czasy gospodarki.(usunięte przez administratora) Ja płacone zawsze miałem i mam zgodnie z umową, mój były szef również. Co mam innego napisać jak to jest prawda, to że robią zakaz kontaktu z maszynistą to ja wiem, też mi to nie leży. Nie leży mi wiele rzeczy w tej firmie, ale też nie będę pisał że ta firma to (usunięte przez administratora), szuję, (usunięte przez administratora), bo dla mnie tak nie jest. Są ludzie którzy uciekają bo im źle, są tacy co tu zostają, tak było, jest i będzie wszędzie w transporcie. Z mojej obserwacji to oni dają zarobić tym co chcą zarobić a nie tym co tylko mówią. Jak coś się zmieni na gorsze, to sobie poradzę. Nie ta firma to inna ale jak jest ok to jest ok. To by było na tyle, koluniu z falistej tekturki, przyjacielu mojej zdechłej pszczoły.

Kierowca były już
Były pracownik
@Kierowca

100% racji chłopie. Jeździłem Trzebinia i Olkusz okolice skończyłem współpracę kilka dni temu I tak jest. Moge wysłać nagrania z dyspozytorami jak mowili ze tak jest i z maszynistami to samo.

Cargo
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca

A który to dyrektor nie zna się na pracy? Coś więcej? Jak łatwo szkalować jeśli ktoś nie może się bronić. 18 tyś. firma jest winna? Cóż to za wyssana z palca historia? Jeśli tak jest proszę dzwonić i wyjaśnić sytuację. Ma Pan odwagę to proszę napisać na forum dane firmy.

Cargo
Pracownik
 Pytanie

Wszyscy mają swoje racje po czasie. Zawsze pretensje do dyspozytorów. Wielu kierowców jest niedostępnych. Rozumiem że charakterystyka pracy nie jest komfortowa a odpowiedzialna ale nikt nikogo nie zmusza siłą do jeżdżenia. Wszyscy opowiadają że są dostępni a na gruncie wiecznie jest problem (wybieranie zleceń, nieodbieranie telefonów, odmawianie z różnych powodów). Zawsze dyspozytorzy proszą , że jak ktoś nie będzie dostępny to trzeba to wcześniej zgłosić, nie będzie tracenia czasu na szukanie odpowiedniego kierowcy. Jaki jest sens zatrudniać wielu kierowców, którzy nie wyjeżdżą odpowiednich km? Żaden. Chcemy aby współpraca układała się jak najlepiej, żeby wszyscy byli zadowoleni ale nie jest to naprawdę łatwe. Można by było pisać tu historie o kierowcach roszczeniowych i wiecznie niezadowolonych, którzy chcieliby pracować 8 godzin i robić setki km dziennie, przesypiać noce i jeździć tylko autostradami. Każdy przed podpisaniem umowy dokładnie zna warunki i ma wytłumaczone jak wygląda praca w tej branży. Ale nie każdy się nadaje do tej pracy.

Nowy Tu!
Pracownik
 Pytanie
@Cargo

Witam Cargo. Ja wiem że nie zawsze są nie przespane noce i autostradowe trasy zdaję sobie z tego sprawę, ale wystarczyło by się troszkę fair zachowywać w stosunku do mnie do przewoźnika. Ile razy ratowałem sytuację bo kierowca spał a umówił się z maszynistą a potem nie odbierał telefonu i sobie spał to ja jechałem. Nie sprawiedliwe jest to że dostaję trasy w dni robocze po 10 km a weekendy zawalone ale nawet nie zawsze. Do jakiegoś czasu było wszystko w porządku. Troszkę wyrozumiałości i zawsze będę odbierał telefon i robił każda trasę. Mieszkam bardzo blisko maszynistów a w ogóle ich nie zabieram nie wiem dlaczego, nikt mi tego nie chcę wytłumaczyć. Ja rozumiem że trasy dostają w pierwszej kolejności Wasi kierowcy od Toyot Corolli bo leasing trzeba spłacić ja też mam takie koszty. Chciałbym z Wami bardzo współpracować i czekam aż sytuacja się ze mną wyjaśni i będę dostawał zlecenia normalnie. No chyba że nie chcecie mnie wystarczy powiedzieć krótko i na temat to dam wypowiedzenie. Ja bardzo szanuje dyspozytorów a w szczególności Huberta i innych. Może po prostu się trochę się przeliczyliście z kierowcami i z przewoźnikami za dużo jest a mało tras? a może po złości nie mam zleceń? a będzie jeszcze mniej bo idzie rurociąg z Płocka do Trzebini, Jeśli coś jest nie tak ze mną po prostu wystarczy Mi to powiedzieć to zmienię postępowanie swoje i chciałbym dalej z Wami współpracować no chyba że nie chcecie. Jeden Kierowca pochwalił się że z dyspozytorami ma układ i dostaje dobre trasy i dużo km robi w miesiącu plotka poszła cały orlen się śmieje. Pozdrawiam Was serdecznie przewoźnik Trzebinia ten nie dobry ;) idę dalej czytać tu komentarze bo ciekawie jest. Ja zawsze jestem gotowy do jazdy i do Waszej dyspozycji tylko pamiętajcie jakie macie podejście do Kierowcy to kierowca też będzie miał takie.

Gdańsk
Pracownik
@Michał

No złotówka za kilometr to jest bardzo dużo.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Huba Buba
Pracownik
 Pytanie

Nie mądre e-maile? Dyspozytorzy wykonują swoją pracę i wysłane e-maile z byle przyczyny się nie biorą. Co drugi potrafi stękać na stanowisko dyspozytora, a zamiast stękać to może warto spróbować usiąść na dzień/noc za nich. Bardzo nie ładnie to robią osoby które od nie dawna jeżdżą z kierowcami i mają czelność wtrącać się w cokolwiek nie mając zielonego pojęcia o czymkolwiek związanym z firmą, dno.

Maszynista orlen
Inne
@Huba Buba

Napisanie e-maila że maszynista był pijany bo nie chciał pasów bezpieczeństwa ubrać to mógł tylko wymyślić dyspozytor kierownik z tego co mi mowili.

Huba Buba
Pracownik
 Pytanie
@Maszynista orlen

Od kiedy dyspozytor wymyśla takie rzeczy? Kierowca informuje o zaistniałych sytuacjach z czego później wynikają takie maile. ????

Trzebinia
Pracownik

Ta firma to (usunięte przez administratora) totalne. Piszą że są wypłacalni a prawda że opóźnienia s płatnościach 2-3 tyg. Zamiast prezes odpisywać ja opinie niech zajmie się regulowaniem należności.

Cargo
Pracodawca
@Trzebinia

Jeśli jest problem z Pana przelewem proszę dzwonić i wyjaśnimy sytuację bo jest to mało prawdopodobne. Oczernia Pan naszą firmę wpisami od kilku tygodni. Jeśli Panu nie pasuje to trochę honoru i proszę rozwiązać umowę. Rozliczamy się zawsze, czasami są przesunięcia w przelewach ale związane tylko z kontrowersjami w rozliczeniach.

Huba Buba
Pracownik

Czytająca te wypociny tutaj co poniektórych przepoconych ignorantów, to ręce opadają i chyba faktycznie w firmie robi tylko chwile. Jako osoba współpracująca przez prawie dwa lata z CSI poprzez działalność gospodarczą, to nie mam żadnych zastrzeżeń. Rozliczenia są na czas, firma zrobiła duży krok do przodu z flotą czy innymi drobnostkami jakimi jest np. płatność flotą E100 gdzie wcześniej był koszmar ze względu na płatności blikiem, ale do przeżycia. Dyspozytorzy są jak najbardziej ogarnięci poza może jakimiś jednym osobnikiem. Kursy są dobierane względem wykonywanej pracy przez kierowcę także żeby dostać złoty strzał, to czasami wokół komina też trzeba się pokręcić - coś za coś. Osoby odpowiedzialne za kierowców czy flotę również są w porządku. Jedynym mankamentem jest to, że na większe miasta powinno być chociaż z dwóch zaufanych kierowców którzy są zobowiązani do sprawdzenia nowej osoby względem jazdy, czy zachowaniami za kierownicą, ale pomijając ten fakt to firmie złego słowa zarzucić nie można także osoby piszące poniżej powinny szare komórki od płatu czołowego odczepić. :D

Były Pracownik
Były pracownik

SpeedCargo Panowie już się skończyło. Uciekajcie jak najszybciej póki nie za późno. Najgorszym problemem jest dyspozytura.

abc
Kandydat

Zaproponowana stawka to śmiech na sali. Po opłaceniu paliwa, ubezpieczenia, leasingu (ew. amortyzacja), ZUSu, to zostanie Ci parę groszy na (usunięte przez administratora) O ile nie wydarzy się żadna awaria samochodu, bo wtedy jesteś na minusie :) Podejście rekruterów do kandydata też pozostawia wiele do życzenia. Bardzo mocno olewający stosunek, brak odpowiedzi na podstawowe pytania.... Szkoda gadać. Omijać szerokim łukiem!

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Xyz
Kandydat
 Pytanie

Powiesz coś więcej?

Zły
Pracownik

Masz rację ...odchodzimy powoli wszyscy bo nie warto 1.05zł dopłaty paliwowej nie będzie.

Zostaw merytoryczną opinię o Cargo Speed International Sp. z o.o. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cargo Speed International Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cargo Speed International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 114.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cargo Speed International Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 99, z czego 21 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Cargo Speed International Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii