Cargo Speed International Sp. z o.o.

2.7 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Cargo Speed International Sp. z o.o.

Kierowxa CSI
Pracownik

Jestem trochę zszokowany co tu się dzieje. Kiedy ja się prosiłem o trasy żeby zrobić kilometry w maju w kwietniu czy w czerwcu to robiłem trasy max 150 km do 8 tyś km robiłem jak uprosiłem trasę. a Pan Adam przewoźnik podstawił dwa auta ma terenie Trzebini/Chrzanowa/Jaworzna jeszcze czego mało to chwali się że ma tak dobre znajomości dobrą stawkę i rozliczenie tylko sabs. Dźwinę trochę bo sam się tym chwali. Jestem tak naprawdę w szoku że tu nic nie wiadomo jak ja mam zainwestować w samochód lepszy czy coś traktować pracę poważnie jak takie cyrki się odwala. @Pracodawca a Pan Dyrektor na nic tu nie odpisze, jak z nim rozmawiałem w kwietniu to obiecał że od Lipca będą kilometry i nie będzie nikogo na te okolice przyjmował. Ale układy to układy. Myślałem że pojedynczych podwykonawców traktujecie poważnie. Nawet niżej Panu Dyrektorowi chyba wstyd odpisać bo nie wie jak bo każdy ma rację z tego wychodzi.

Kierowca
Pracownik
@Kierowxa CSI

Polecam :) szacunek za szacunek zmęczenie też daje po sobie znać :(

Dyrektor
Pracownik
@Kierowxa CSI

Proszę Pana odpisuję rzadko bo wątki przewijają się praktycznie te same i wiele razy już odnosiłem się. Nie ma żadnych układów, a stawki wszyscy maja takie same jak i model rozliczeniowy A-B-A. Jaki byłby sens zlecanie tras podwykonawcy w modelu S-A-B-S jeśli inni jeżdżą A-B-A i tak rozliczamy się z kontrahentami. Jeśli w danym rejonie dokładamy jakieś auto podwykonawcy to tylko w przypadku gdy dyspozytorzy to zasugerują gdyż nie są w stanie obstawić wszystkich zleceń, a bardzo często zlecenia są w zbliżonym przedziale czasowym. Proszę do mnie zadzwonić.

Kierowca CSI T.
Pracownik
@Dyrektor

To trzeba przewoźnikom z okolic dawać więcej km. A nie brać Pana Adama na moje okolice. Logistyka leży i kwiczy. Ale Pan chyba ma na celu pozbyć się tych jednoosobowych kierowców z moich okolic Jaworzna z Trzebini i wsadzić swojego kolege po znajomości, czemu tak twierdzę bo się tak chwali. A maszyniści się śmieją z nas. Wystarczy powiedzieć przewoźnicy jesteście nie potrzebni a jak jesteście to tylko jak inne auta pojadą w trasę albo uratować nagle sytuację. Taka prawda.

Dyrektor
Pracownik
@Kierowca CSI T.

Nie zgodzę się z opinią, że logistyka leży. Nie zna Pan specyfiki tej branży tak jak my. Zajmujemy się tym od kilku lat. Dziennie mamy 400-500 zleceń , które trzeba optymalnie obsadzić, a bardzo często są o podobnych godzinach. Proszę nie swatać mnie z panem Adamem bo osobiście go nie znam. Pozdrawiam.

Tomek
Pracownik

Niestety są już pierwsi kierowcy, którzy nie otrzymali wypłat od kiego zaczęli wozić lotos. Jak chcecie jeździć to tylko z wypłatą co tydzień bo po miesiącu możecie pieniędzy nie zobaczyć. Firma padnie w ciągu 2-3 miesięcy jak Lotos przywali pierwsze kary.... Po 40 spóźnień na dobę, nie ma o czym mówić. Dyspozytura Cargo leży

2
Lucjan
Były pracownik
@Tomek

Prawda strasznie (usunięte przez administratora) na kilometrach i problem u nich z terminowymi wypłatami.

Marzena
Inne
@Tomek

2-3? Czyli w 2023 planujesz inną pracę mieć? Podobno odkąd nowy dyrektor się pojawił to jest gorzej czyli za tego pierwszego do czegoś takiego by nie dochodziło?

1
Tomek
Pracownik
@Marzena

Ja stąd uciekam już na dniach to że firma padnie za 2-3 miesiące oznacza, że za miesiąc nie będzie już kasy dla kierowców:) Stary dyrektor wyleciał gdy przyszedł Lotos, nie wiem jak było kiedyś bo współpracę z firmą rozpocząłem dopiero niedawno jak zaczęli zatrudniać kierowców na Lotos. Co zabieram maszynistów to mówią, że już końcówka, przecież oni czekają nieraz po 3 godziny na auto, jeżdżą uberami albo boltami jak się im uda skończyć pracę w większym mieście. Za dużo na siebie wzięli.

2
Nick
Kandydat
 Pytanie
@Tomek

Proponują stawkę 1,00 zł + 9 gr / km dopłaty paliwowej. Da się z tego wyżyć przy 12-15.000 km? Liczyłem 2x i jakoś nie widzę, żeby auto się zamortyzowało po 2 latach (około 300.000 km), a roboty bardzo dużo i dyspozycyjność 24/7 na samozatrudnieniu. Jak to wygląda w praktyce?

Krystian
Pracownik
 Pytanie
@Tomek

Ja też dla nich jeżdżę, ale nie wiem skąd Ty możesz mieć takie informacje o całej firmie? Ja dostaję zlecenia, robię swoje i tyle. W pierwszych tygodniach po rozpoczęciu było trochę mało kilometrów, ale teraz jest ok. Płacą na czas. Jak człowiek chce pracować i odbiera telefony, to gra.

Doświadczony.
Pracownik
 Pytanie

Odkąd pojawił się nowy dyrektor statek zaczyna tonąć, czy władze nie widzą do czego ten chory człowiek doprowadza? Brawo, winszuje panu Pawłowskiemu za znakomity wybór, przecież to jest człowiek który ma wizję odmienne od tych które powinny być w tej branży, jak trzymał rękę na tym biznesie pan Jarzębski było z goła inaczej. Ja to się zastanawiam czy starszy pan Pawłowski widzi jak jego syn nieudolnie daje możliwość sterowania firmą niekompetentnym ludziom. Przecież to jest kwestia czasu jak nie będziecie mieli kierowców. No cóż, przykra sprawa kiedy firma mogła by się rozwijać, tymczasem traci kierowcę za kierowcą. W takiej sytuacji jak jest obecnie, Orlen ochrona wygryzie was w trybie natychmiastowym, Samochody w stanie agonalnym które podstawiają przewoźnicy mimo zgłoszeń dalej jeżdżą, kierowcy Gala są znani nawet tam gdzie ich nie ma hahahaha. A pan, panie nowy dyrektorku z takim podejściem jakie pan masz spotkasz się w końcu z sytuacją gdzie komuś nerwy puszczą i dostaniesz pan w czajnik. Nie to nie są groźby tylko historia życiowa która nie raz pokazała że tacy jak pan prędzej czy później źle kończą.

Kierowca Bombowca
Były pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich. Pracowałem dla CSI niecały rok, właśnie zerwałem umowę. Jeśli chodzi o samą pracę było całkiem spoko. Miałem dobry kontakt zarówno z maszynistami jak i z dyspozyturą. Wziąłem do tej pracy nowe auto (w dieslu) z wymaganego segmentu i z bardzo dobrym wyposażeniem. I tu przechodzimy do sedna, czyli do zysków i kosztów. Robiłem średnio 10 tys. km, co daje nam równe 10 tys. zł. miesięcznie przychodu. Jeśli chodzi o koszty: leasing 2000 zł, ZUS (mały) 850 zł, paliwo (przy spalaniu 5 l ON) 3200 zł, księgowa 300 zł, serwis co 2 miesiące 1200 zł. Razem wychodzi ok. 7000 zł kosztów miesięcznie, czyli zostaje mi na czysto 3 tys. Jak w dzisiejszych czasach żyć jak człowiek za taką kwotę? To wszystko denerwuje jeszcze bardziej gdy inni kierowcy jeździli autami niższego segmentu (np. Kia Rio, czy Skoda Fabia). Dostosowałem się do ich wymogów w 100% w przeciwieństwie do wielu innych, ale za 1 zł za kilometr jest to kompletnie nieopłacalne. Szkoda, bo myślę, że, podszedłem do tematu profesjonalnie ale niestety za tą stawkę jest to wyłącznie (tak jak wielu tu pisało) zarzynanie swojego auta. Mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni. Pozdrawiam

.......
Były pracownik
@Kierowca Bombowca

Jeszcze mogłeś dopisać rachunki domowe i wyżywienie całej rodziny. To ile Ci zostaje z 3 tys. Wielkie nic. Zobacz. Pracując w tej firmie nie co brać nowego auta, ponieważ nie wiadomo co będziesz robił za miesiąc, 2 lub za rok. I najgorsze że masz raty za samochód i już nie pracujesz w CS. Z resztą jak z pracownikami pkp się jeździło i po dziurach to po dwóch latach z samochodu złom. Bo z maszynista musiałeś jechać po dziurach czy po błocie, ponieważ pracownik narzekał że mu za daleko iść. A jak mu nie podjechałeś to więcej z Tobą nie pojechał. I tak jest prawda.

.......
Inne
@Kierowca Bombowca

Panie kolego z tego co tutaj napisałeś to Twoje koszta 7800 zł. To z 10 tys. zostaje Ci 2200 na życie. To przy dzisiejszych kasztan życia to nie jest opłacalne. A dyrektor i tak nie zmieni stawki, bo są tutacy kierowcy o ze stawki są bardzo zadowoleni. To można zapomnieć o innej stawce.

Kierowca Bombowca
Były pracownik
@.......

To jeżdżenie po dziurach i błocie to też na minus o czym zapomniałem napisać. A co do auta to póki nowe to jeszcze nie jest tak najgorzej. Jak z czasem dojdą większe naprawy, wejdzie duży ZUS i jeszcze zawsze mogą dojść jakieś inne nie przewidziane koszty to z tych 2 - 3 tys. zł. nie zostanie kompletnie nic. Przy obecnej stawce interes totalnie nieopłacalny niestety.

Podwykonawca CSI Trzebinia
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca Bombowca

Owszem masz rację. Ale popatrz z tej strony bo nie wiem czy jeździłeś jako podwykonawca w innej firmie w przewozie pracowników kolejowych, bo ja mam inne umowy też podpisane nie tylko w rejonie Trzebini/Krakowa. Na Plus w CSI jest to że masz terminowe płatności do 14 każdego miesiąca. Bardzo dużo plus. za co bardzo szanuje za to. Robisz zlecenie nagle Ci nawali samochód i wtedy co robisz? dzwonisz do dyspozytora CSI i on na pewno Ci pomoże i załatwi innego podwykonawcę który zabierze pasażera a w innej firmie jak nie podstawisz auta do godziny czasu to masz od rozpoczętej godziny 1000 zł kary i tak za każdą godzinę i nikogo to nie obchodzi że stoisz gdzieś z pasażerem i auto Ci nawaliło masz do godziny podstawić inne auto i koniec, a wypożyczalnie działają nie tak szybko a z domu jak ktoś Ci auto przywiezie też to trochę potrwa jak jesteś daleko. W stosunku CSI uczciwie podchodzi prawda? Miałem kiedyś zlecenie przyjąłem ale mechanik nie wyrobił się z wymianą klocków zamówił inne. zadzwoniłem do dyspozytora i załatwił innego kierowcę bez żadnego problemu. Co do stawki kilometrowej zdania są podzielone bo inny kontrahent płaci 1.20 zł netto za przejechany km drugi 1.15 netto a CSI 1 zł netto. Tu powinna być stała troszkę większa stawka a nie do 3 odmówionych zleceń wtedy 1.05 netto, na pewno każdy z kierowców bardziej by podchodził do swoich obowiązków bardziej solidniej i brał każdy kurs i był bardziej dyspozycyjny. Bardzo duży minus dla kierowcy wracanie kierowcy najkrótszą drogą jaką jest możliwa nie ważne że to są wioski, lasy, dziury czas przedłużamy o połowę więcej np. Jadę z pasażerem do miejsca docelowego 3h a wracam 6h. a w między czasie jak bym wrócił wcześniej wziąłbym następne zlecenie, nie raz dyspozytor dzwoni czy się wyrobie na kolejne zlecenie i odmawiam bo jest najkrótsza droga ale nie mówimy tu o samym CSI, wszędzie tak jest, To powinno być też zmienione, chociaż jakaś trasa optymalna a nie najkrótsza przez tzw. z.a.d.u.p.i.e. Co do CSI naprawdę nie mam nic każdy w tej firmie jest normalny. Wiadomo może ta stawka 1 zł wtedy człowiek nie musiałby też podpisywać innych umów żeby zarobić. Podam taki przykład jak rynek wygląda czy to z przewozami czy z firmą ochroniarską. Również miałem koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. Miałem kilka obiektów i pracowników, wygrywaliśmy przetargi było wszystko ok. ale pojawiły się inne firmy które chciały się wbić na rynek i nas wygryźć i jak startowaliśmy w przetargu to oni oferowali tak niskie stawki godzinowe za pracownika że szkoda gadać, załóżmy że pracownikowi dawałem 15 zł netto za godzinę pracy czyli oferowałem 30 zł za godzinę, a inne firmy 20 zł czyli ja z automatu też musiałem zejść z ceny potem następny przetarg zaoferowali 10 zł za godzinę pracownika, jakbym tyle zaoferował to bym musiał pracownikowi dać 5 zł za godzinę. i zrezygnowałem kto przyjdzie normalny pracować za 5 zł za godzinę i o to właśnie sposobem rynek ochroniarski jest rozwalony pracują sami z grupą inwalidzką. Teraz to tylko Ochrona osobista VIP.

MIKE
Były pracownik
@Kierowca Bombowca

Jeździłem autem osobowym 10 lat temu za 1pln/km . Jakie są koszta utrzymania wozu , ZUS i inne nie wspominam. Nie wiem kto jest w stanie za to wyżyć . Nie polecam .

Chętny
Kandydat
 Pytanie
@Podwykonawca CSI Trzebinia

Witaj. Widzę, że znasz się trochę na branży. Jako, że lubię jeździć autem to zainteresowałem się branżą przewozu osób. Mógł byś się ze mną skontaktować i porozmawiać ? Wolał bym porozmawiać z kimś kto już z tej branży działa zanim zacznę coś robić. mustang4 małpa Interia kropka pl proszę o kontakt będzie to dla mnie wielką pomoc

.......
Pracownik
@Chętny

Nie pakuj się w tą firmę. Będziesz pracował za nędzną stawkę. Stracisz czasz i pieniądze.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jakie zadania lub pytania rekrutacyjne otrzymałeś od rekrutera w firmie Cargo Speed International Sp. z o.o. na stanowisko DOZORCA? Czy były zgodne z wymaganiami wskazanymi w ogłoszeniu? Kiedy otrzymałeś odpowiedź zwrotną?
Poszukujący
Kandydat
 Pytanie

Jaki sens jezdzić za złotówkę na nowym aucie?Przecież amortyzacja na dzień dzisiejszy wynosi 90 gr.wystarczy wejsc w przeglądarkę.Trzeba kompletnie nie mięć wyobrażni by pchac się w coś takiego.Segment C to dziś 120 tyś zł a ile będzie warte auto po 600 tyś leasing na 4 lata?I to pod warunkiem ze przejazdzisz min. 10-12 tys miesiecznie.Obliczając koszty to zwykła pensja z gwarantowanymi kłopotami.Winni tych stawek są ci co się na to godzą a pożniej płaczą.Bo nie ma jak to lans na nowym aucie:)

Daro
Były pracownik

Podstawionych to tu nie brakuje jak ten ze Smolca...Dla początkujących bedzie ok ale tylko dopóki nie zacznie się sypać auto(a to kwestia czasu przy takich przebiegach)i przede wszystkim dopóki nie przyjdzie otrzezwienie w postaci zmiany auta co się wiąże z kosztami.Realny zysk to przeliczenie głownie tej materii,gdyż auta do 5 lat najtansze nie są a spadek wartosci i odkładanie na kolejne auto to jedyna szansa pozostania na powierzchni.Rzeczywisty zysk w stosunku do godzin pracy jest beznadziejny a jezeli planujesz leasing stajesz się (usunięte przez administratora) na każde zawołanie w dzien i w nocy bo nie masz i nie bedziesz miał wyjscia dopoki nie skonczy się umowa.A im dłużej trwa umowa tym więcej klopotów bo dojdą koszty zużycia i problemów z tym związanych.Jednym słowem dla początkujących może wydawac się ok ale jak już zostaniesz wycisnięty jak cytryna w postaci zużytego auta(dziury,beznadziejne drogi skutecznie zrujnują auto) to dopiero wychodzi prawdziwy zysk. Jeżdżę na taksówce i z politowaniem wspominam samego siebie.Byłem naiwny jak dziecko mając 3 letnie auto.Teraz mam starsze bo jeżdzę W212-ką i jestem zadowolony(śpię jak człowiek,odżywiam się jak człowiek,zarabiam jak człowiek).Jednym słowem skonczyłem z niewolnictwem i wyzyskiem. Cargo to (usunięte przez administratora).dyspozytura wszystko przenosi na kierowcę.Nie zapomnę gdy budzili mnie po 3,4 razy w nocy by na koniec rano anulować zlecenie.A nawet jezeli wypali to i tak już bedziesz jezdzil w dzien przemęczony.Co za idioci na tej dyspozyturze! Zamiast obudzić cię na godzinę przed startem po tych wszystkich edycjach to wszystko przerzucają na ciebie.Ale na szczęscie to już przeszłość!

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie
@Daro

W końcu sensowna wypowiedź. Byłem zainteresowany współpracą jako że prowadzę działalność w innej branży. Po kalkulacji wychodzi niewiele ponad minimalne wynagrodzenie a z takiego to szybko się na świeży samochód nie odłoży . Wciąż nie rozumiem dlaczego ludzie decydują się tak pracować . Mają inne warunki niż te oficjalne ?

Daro
Były pracownik

I jeszcze jedno.Nie ma 1 zł netto bo model aba nie uwzględnia dolotów.Ciągłe negocjacje żenada.Kierowcy jeżdżą poniżej złotówki a ogłoszenie współpracy cały czas aktywne.W ogłoszeniu każdy km a to kłamstwo.Tną km i w rozliczeniu i na dolotach To wyjasnia wszystko w temacie.Strategia p.Macieja może i dochodowa ale oczywiście w jedną stronę.Obliczcie sobie koszt amortyzacji plus koszty a uzmysłowicie sobie jak pięknie zostaliscie(wiadomo co:)) Pozdrawiam

Kierowca
Pracownik
 Pytanie

Nie polecam za mała stawka zważywszy ze firma dobry Partner CSI K...os płaci 1.10 zł za km + postoje takie same. @Pracodawca Panie Dyrektorze w czym problem jest żeby przewoźnikowi podnieść Stawkę? Macie takie same Umowy. Z Lotosem czekam ja wyjaśnienie.

Major z bombasu
Inne

Niestety ale muszę wyrazić bardzo negatywna opinie o Państwa firmie. Jak to możliwe, że firma pozwala odchodzić bardzo dobrym kierowcą jak Pan Michał z Konina który jest bardzo dobrym i odpowiedzialnym pracownikiem a państwa firma nie potrafi docenić takich osób. Zatrudniacie za to państwo emerytów i rencistów oraz osoby które nie powinny prowadzić auta ze względu na stan zdrowia. Proszę się poważnie zastanowić i doceniać osoby takie osoby jak Pan Michał ponieważ dobrych kierowców zostało u państwa bardzo mało.

Dyrektor
Pracownik
@Major z bombasu

Pan Michał nie rozwiązał z nami umowy bo nie odpowiadały mu warunki finansowe. To nie miejsce na rozpisywanie się gdyż to sprawy pomiędzy nami. We flocie aut CSI nie pracują emeryci i renciści(chyba że ktoś na wcześniejszej). Proszę nie wprowadzać celowo zamieszania. Pozdrawiam.

Maszynista Orlen/Lotos
Inne

Pozwoliłem sobie wejść na Państwa stronę i napisać tu opinię i zrobię to jeszcze na Googlach. Naprawdę co mogę powiedzieć to jeździli dobrzy kierowcy z Trzebini, Olkusza, Jaworzna Sosnowa, z Czechowice-Dziedzice i okolic Bardzo bezpiecznie jeździli paru się zwolniło i się ze mną pożegnali. Szkoda że nie idziecie na jakość i bezpieczeństwo pasażerów. Jeszcze jeden został normalny na Trzebini reszta masakra dziadki starymi gratami.

Schumacher
Pracownik
 Pytanie
@Maszynista Orlen/Lotos

Ale co Ci to da ? Jak w Kryzos się jeździło po 22-30 godz. siedząc za kółkiem ,oczywiście nie liczni mogli to zrobić .Sam wiesz kto pisze Schumacher .I wiesz dobrze że mnie to nawet i pasowało bo na międzynarodówce tyle się jeździło ,więc było oky . Ale jak idziesz po takim maratonie spać i dajesz innym znać a dokładnie swoim spedytorom że ,teraz po 22-30 godz idziesz spać ,prosisz by znów po wypoczynku robota była poukładana na tyle ,by móc przejechać bezpiecznie i zarobić ,jako kurs za kursem . Zresztą jak zawsze . Potem się więc dziwiłeś czemu znów się widzimy gdzie dziś o 16 gdzieś Ciebie wiozłem ,rano zawiozłem i znów o 16 ;00 następnego dnia mnie widzisz i dowiedziałeś się że w końcu jade na odpoczynek .Bo nie raz było 36-godz Ale to jak dla mnie widzieliście że nie problem był żaden. Ale nie o to chodzi ..Jak bys się czuł kiedy pracujesz tyle zawsze za kółkiem siedząc od 22-27 godz non stop ,kurs za kursem i idziesz spać ,powiadamiając innych że w końcu koniec na dziś ...a tu za 4,5 godz niecałych snu ,spedytorka wysyła zlecenie na już .... wyjazd nie interesuje nikogo nic ... Oczywiście nie jednokrotnie nadmieniam to tu .Ale to oczywiście spływa każdemu .Ja dbając o was i o siebie by gdzies nie doprowadzić do wypadku np zasypiając za kierownica i itp . W zamian za odmowe zlecenia zostaję zwolniony --- Ciebie chronią przepisy tak ,naskoczyć może Ci kto ? A tu jak widać kto drze ryja w słusznej sprawie dla dobra siebie i innych ...stacja łąki barany wysiadać .Następny proszę . Mało tego jeszcze (usunięte przez administratora) ktoś obrabia komuś na forach publicznych zamiast za taka prace innych w nia całować . Ja tylko czekam na informacje i żal mi jest innych którzy świadczą usługi na rzecz innych na swojej DG .. Bo chyba nie wiedzą jeszcze do końca co za tym stoi w razie ''w''

Michał Konin
Były pracownik

Tak rozeszliśmy się w pokojowych stosunkach. Nie mogę powiedzieć że było źle, nawet po odejściu. Poprostu tak póki co musi być i tyle, na pewne rzeczy nie mam wpływu i to tyle ode mnie. Życzę wszystkim wszystkiego dobrego w tych ciężkich czasach. Jeszcze będzie pięknie.

Tramwajarz
Inne

Przykre że firma nie dba o sprawdzonych dobrych kierowców tylko liczy się sie dla nich obojętnie kto byle tylko zlecenie wykonał. Chodzi tez o bezpieczenstwo ludzi jeżdżących Waszymi autami. Warto miec pewnych ludzi którzy są sprawdzeni i dobrze, bezpiecznie wykonują swoją pracę, a nie szukać ciągle przypadkowych osób byle tylko za kierownicą ktoś siedział. Jestem za tym aby trzymać kierowców z długim stażem. Przywrócić Michała w Koninie!

Maszynista Lotos Kolej.
Inne

Był problem z taryfami ale jakoś to szło. Pozwolenie aby odszedł kierowca który robił wam dużo zleceń co najważniejsze nie spóźniał się !!!! To już jest całkowicie nie zrozumiały ruch. Nie chciał powiedzieć dlaczego, jedynie co powiedział to że taka decyzja zapadła a on jest za mały by mógł coś zmienić. Nie wiem co się dzieje u was, ale jak czołowi kierowcy którzy mówili o was zawsze dobrze odchodzą, to zaczyna się robić nie ciekawie.

CSI
Pracownik
 Pytanie

Panie Dyrektorze, krótka piłka będzie jakaś podwyżka dla podwykonawców? Lub limit kilometrów w umowie napisany może być aneks? Kryzos pltrans i wiele wiecej firm tak ma a resztę Pan ma gdzieś? Traktujemy się poważnie jak dorośli ludzie albo jak dzieci.. Idzie Pan na jakość czy na Ilość i rotacje kierowców Widzi Pan jak się zmieniają to na dobre nie wyjdzie. Proszę o jakąkolwiek odpowiedź od Pana. Chcę inwestować w auto ale nie wiem czy warto chce pracować nie mam żadnej pewności. Chcieliście kierowców na początku z jednoosobowa działalnością to powinno się coś dziać. Pozdrawiam @Pracodawca

.......
Inne
 Pytanie
@CSI

Widzisz jak dyrektor traktuje podwykonawców? Nawet nie potrafi się odnieś do komentarza, który napisałeś. Firma nas już nie potrzebuje. Po co podnieść stawkę i dbać o tych kierowców co już trochę pracują. Lepiej podpisać nową umowę z boltem lub innymi firmami. A Ty zostałeś z kredytemi i działalnością.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Kierowca Rybnik
Pracownik
 Pytanie

Może i jest przyjemna atmosfera między kierowcami a dyspozytorami, ale to chyba nie wszystko prawda? Stawka nie jest najgorsza, ale zawsze mógłby być lepiej bo jednak w tych czasach życie jest drogie.

kierowca Smolec
Pracownik

Wy już chyba te swoje narzekanie i wylewanie żali tutaj macie we krwi. Jedni narzekają, a za to inni tzn. Ci co jeżdżą i wychodzą poza obiecany pułap kilometrów nawet złego słowa nie powiedzą, a jak im coś nie leży, to nie dostają zaniku między nogami i potrafią zadzwonić, a nie łamią palce jak wy. I nie każdy musi być emerytem żeby narzekać na stawkę jak się uzbiera kilometr do kilometra, bo potrafią opłacić to co mają do opłacenia i jeszcze im z tego zostaje nie mały grosz.

Do stolca
Były pracownik

Cargo speed już nie ma skończyło ja już uciekłem, oddają swoich kierowców innej firmie, nie dają rady brak kierowców, Lotos zdenerwowany nie wspomnę o reszcie na dyspozytorni Ukrainki masakra... bolty jeźdzą na okrągło. To już jest koniec nie polecam. Za 1 zł nie odłożę na auto, życie, opłaty, paliwo tak Panie stolec. Prawda w oczy kole.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Gdańsk
Inne

Nie ma o czym marzyć że podniosą stawkę. Walka stawkę już trawa bardzo długo inie ma efektów. A dyrektor Ci napisze że nie ma z czego podnieść. I to będzie tyle w temacie. Że jak Ci się nie podoba to poszukaj inną firmę.

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Kierowca
Pracownik
 Pytanie

Dużo samochodów mają? Znowu kursów nie będzie @Pracodawca proszę powiedzieć na czym stoimy. Bo nie wiem na czym stoimy jako podwykonawcy na jednoosobowej działalności. I proszę odnieść się do opinii na dole. Kolejną firmę znaleźli, zero jakości do usług

Podwykonawca CSI
Pracownik

Tak umowa z Kryzosem podpisana mają na umowie limit km tak sobie kryzos życzy i większą stawkę Panie Macieju Dyrektorze @Pracodawca Proszę o napisanie czego kolwiek nie wiem na czym stoimy

Dyrektor
Pracownik

Dla informacji. Firma o której Pan pisze to nie jest nasz podwykonawca tylko od początku przejęcia Lotosu nasz konsorcjant. Pozdrawiam.

Dyrektor
Pracownik
@Podwykonawca CSI

Kryzos to nasz partner-konsorcjant od początku przewozów z Lotos. W momencie połączenia Lotosu i Orlenu wszystkie zlecenia są składane przez Lotos i wszystkie kursy które zaczynają się na Śląsku realizuje Kryzos. Ale tylko Lotos i Orlen. Pozostali kontrahenci bez zmian-realizuje je tylko Cargo Speed. Pozdrawiam.

Podwykonawca CSI
Inne

Dodam opinię Panie Macieju. Kierowca między innymi Mariusz, Sebastian Chrzanów/Jaworzno i wiele więcej pożegnało się już z maszynistami. Odchodzą Powód jest jednoznaczny. Mówiłem że rotacja będzie. A Pan kierowcy a tym bardziej przewoźnikowi nie chce podnieść te parę groszy, szkoda, też jako Podwykonawca do końca miesiąca daje wypowiedzenie widzi Pan jak to wygląda co do całokształtu nie mam nic ale na tej stawce nie utrzymacie kierowców. Rotacja = zdenerwowani maszyniści a co się z tym wiąże skargi. już z Lotosu rzucają się o te 15 min które Pan wymyślił a lotos nic o tym nie wie bo maszynista przy mnie dzwonił do kierownictwa zapytać o to bo miał pretensje. Proszę pomyśleć nad stawką póki nie jest za późno.

.......
Pracownik
@Podwykonawca CSI

Witam. Dyrektor z stawką nic nie zrobi. Napisze że nie ma z czego dać i koniec tematu. A są tu kierowcy, którzy są zadowoleni z wypłaty i nas krytykują czego my się domagamy. I przez takich kierowców nie dostaniesz wyższej stawki. Firma chce tą stawkę trzymać 100 lat. I dlatego nie ma co o tym pisać cały czas. Tylko dawać wypowiedzenia i w tedy firma będzie miała problem z obstawieniem zleceń.

Podwykonawca CSI Trzebinia
Pracownik
@Podwykonawca CSI

Faktycznie jest problem z maszynistami i z tym 15 minut, oni nic nie wiedzą, nie chcą wsiadać do samochodu, pytają się czy pojadę najszybszą drogą, bałagan po całości. Faktycznie maszyniści się bardzo żalą ze kierowcy odchodzą, a mieli dobry kontakt z nimi. Też się zastanawiam za 1 zł jeździć... do końca miesiąca zobaczę i przemyślę temat jak się nic nie zmieni ale zapewne kierowcy. Szkoda bo współpraca fajna, praca też. @Pracodawca Trzeba było chociaż poinformować kontrahentów a oni maszynistów, bo kompletnie nic nie wiedzą a w aneksie mam wyraźnie napisane "Jeśli do celu prowadzą dwie lub więcej trasy, z czego jest wśród nich trasa, która nie różni się od tej najszybszej o nie więcej niż 15 minut, ale jest krótsza - należy wybrać właśnie taką trasę."

Nowy
Pracownik

hej, jeżdżę od 2 miesięcy. Jak do tej pory kasa na czas, dyspozytorzy bardzo pomocni. Stawki są ok, wiadomo mogłoby być lepiej ale jest jak jest. Nie mam do czego się przyczepić. Zobaczymy jak będzie dalej.

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie
@Nowy

Co znaczy dla Ciebie ze stawka OK ? Jak liczysz ile pieniędzy rzeczywiście trafia do twojej kieszeni. Czy potrafisz policzyć swoją stawkę godzinowa ? Uwzgledniasz zużycie auta , oraz to że twoje wynagrodzenie musi zarobić na kolejny pojazd ?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Kierowca
Pracownik

Skoro tyle kierowców i podwykonawców odchodzi i praktycznie wszyscy którzy jeżdżą narzekają to widocznie pan @Dyrektor nie nadaje się do swojej pracy. Prowadzić (usunięte przez administratora) to każdy głupi może, ale być dobrym dyrektorem to już nie każdy.

Dyrektor
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca

Rozumiem że jakbyśmy dali wszystkim odpowiednie podwyżki to wówczas byłbym dobrym dyrektorem? Na tym polegają kompetencje?

Krystian
Pracownik
@Kierowca

Dyrektora dobrze nie znam, rozmawiałem z Panem Maciejem może 2 razy. Ale wydaje się ok. Mi pomógł wyjaśnić jedno rozliczenie. A po sobie widzę, że klientów mają coraz więcej, bo co chwilę wożę maszynistów z nowych firm.

Zostaw merytoryczną opinię o Cargo Speed International Sp. z o.o. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cargo Speed International Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cargo Speed International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 114.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cargo Speed International Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 99, z czego 21 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Cargo Speed International Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii