Opinie o Cargo Speed International Sp. z o.o.
Pytanko do władz CSI. Czy ma ktoś w zamiarze zrobić porządek ze zleceniami które zostały zaakceptowane w aplikacji przez kierowców, anulowane, następnie oddane dla Orlen Ochrony? Bardzo brzydkie zagrania. :(
Niestety nie mamy na to wpływu. Zdajemy sobie sprawę że jest to frustrujące. Zlecenia składa u nas dyspozytura kontrahenta a po czasie i najczęściej po przydzieleniu kierowcy jest anulowane i przekazywane do Orlen Ochrony. Sprawa niedługo zostanie rozwiązana gdyż Ochrona ma umowę do końca roku a CSI naciska żeby tę część przejąć najpóźniej od początku grudnia.
Pracuję dla cargo speed od początku roku i jestem bardzo zadowolony , nic bym nie pisał ale nie mogę czytać tych kłamstw i bzdur dotyczących firmy , ludzie prosta zasada ! Za (usunięte przez administratora) kasy nie ma ! , wozimy ludzi nie kartofle!!! Nie spóźniamy się!! Maszyniści to ludzie zmęczeni po 12 gdz pracy !!! Trzeba godnie reprezentować firmę bo to jest w naszym interesie i czystość!!!
To daj spokój i nie jeździj. Nie becz i nie użalaj się nad woim losem. Zmień pracę o tyle.
Pisze co uważam i nie będziesz mnie pouczał. Beksy i niudacznicy do roboty.
Co oczekiwanie może dać dyspozytorowi? I kiedy do was kogoś takiego potrzebowano? W oko wpadła mi oferta z googli ale jest sprzed chyba 2óch lat, to ostatnie przyjęcia do was? Interesuje mnie aktualizacja stawek, bo wtedy były do 4,800 zł. Teraz ile może być?
Służbowe auto tak (gwarancja km i dobrych zleceń) -własne NIE (brak wymienionych wcześniej zalet) Pozdrawiam
Służbowe samochody mają robotę - auto trzeba wykorzystać.Prywatny nie zarobi na siebie i auto .Nie polecam.
Na jakie zarobki może liczyć dyspozytor? Jest ogłoszenie teraz, dokładnie wypisali swoje oczekiwania i obowiązki, ale nawet widełek niestety nie ma podanych. A jak to jakaś tajemnica zawodowa to chociaż może napisze ktoś, na którym etapie rekrutacji się o tym rozmawia? Żebym wiedział po prostu.
Aplikowaliście na stanowisko Dyspozytor w Cargo Speed International Sp. z o.o. i zostaliście zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną? Podzielcie się swoimi wrażeniami ze spotkania z przedstawicielem przedsiębiorstwa. Przekazane przez Was informacje mogą okazać się cenne dla innych użytkowników.
(usunięte przez administratora)
O którego dyrektora chodzi? I do czego mamy się odnieść. Pozdrawiam.
Dyrektor Ci na nic nie odpowie. On uważa że jest wszystko w porządku. Że firma się rozwija.
Teorie spiskowa proszę zachować dla siebie. Z dyspozyturą jest wszystko ok. W każdej firmie bywają roszady i zwolnienia więc co w tym dziwnego. Pracę naszych dyspozytorów oceniamy bardziej wnikliwie i nie sugerujemy się ocenami jednego czy dwóch kierowców. Trasy są rozliczane według modelu , który każdy kierowca zna. Jeśli jest problem to jak zawsze można do mnie zadzwonić i postaram się pomóc rozwiązać sprawę.
okradacie kierowców ze zrobionych kilometrów i wy to nazywacie " rozliczaniem według modelu "?
Najlepszych? To subiektywna ocena czy po czymś konkretnym to stwierdzasz? Piszesz o kierowcach? Macie jakieś tabelki z normami? Ciekawi mnie na podstawie czego przyznaje się indywidualne podwyżki
(usunięte przez administratora)
A z kim poza forum z wyższych stanowisk można jeszcze wejść w jakaś konwersacje? Zastanawiam się gdzie już tak w praktyce zgłasza się jakieś nieprawidłowości, nawet związane z pojazdem. Jak szybko takie sprawy są rozwiązywane?
Jeżdżę nieco ponad dwa miesiące. Pierwsze kilka tygodni km słabo, trochę ponad 10 tys. Ale kolejny miesiąc już 16 tys. Daje z siebie 100%, odbieram telefony to i premię dostaję. Moim zdaniem jak ktoś chce pracować to swoje zarobi. Dyspozytura ok. Jak się z nimi normalnie rozmawia to mili ludzie. Polecam
Ja daję znać na dyspo jak dużo jeździłem, że potrzebuję wypoczynek i nie dzwonią. Prosty sms załatwia sprawę. Polecam spróbować.
@Pracodawca Panie Dyrektorze bardzo proszę się odnieść do tej opinii Pana "Kierowca" Faktycznie w zeszłym miesiącu robiłem trasy do 100 km. Od tego miesiąca już powyżej. Muszę mieć pewność czy faktycznie tak nie jest tak jak kolega "kierowca" napisał. Czytam te wszystkie komentarze proszę się nie dziwić ale też nie wiem co mam myśleć i na czym w ogóle stoję i jak będzie dalej. Pozdrawiam.
Co ci dyrektor napisze. Że kilometry nie są zależne od niego. Ale możesz się cieszyć ponieważ sporo kierowców złożyło wypowiedzenia bo mają dosyć czytania obietnic, a i tak się nic nie zmienia. Za taką stawkę już nikt nie chce jeździ i rozwalać swoje auto.
Nie jest prawdą iż wielu podwykonawców zrezygnowało. Przy tak ogromnej skali z jaką mamy do czynienia to, że czasami ktoś rezygnuje jest jak najbardziej normalne. Nie każdemu odpowiadają warunki pracy, nienormowany czas, anulacje czasami kursów, edycje. Tak wygląda praca w branży przewozów pracowników kolei. Kontrahentom kolejowym zmieniają się kontrakty, w rejonach gdzie jest bardzo dużo zleceń po kilku miesiącach może się to zmienić i wolumen jest dużo mniejszy. Nie mamy na to absolutnie wpływu bo nikt nas o tym nie informuje. Jest to problem z którym nierzadko musimy się mierzyć gdyż kierowcy mają pretensję właśnie do nas. Proszę mi wierzyć, że naprawdę staramy się dobierać w danym rejonie taką ilość podwykonawców aby wszyscy byli zadowoleni ale nie jest to łatwe. Chcemy współpracować z podwykonawcami długofalowo, nie chcemy szukać nowych, tylko pracować z tymi którzy już są i przyzwyczaili się do tej specyficznej charakterystyki pracy. I proszę nie słuchać kłamliwych opinii o tym iż kierowcy są w jakikolwiek sposób karani za odmówienie zrealizowania zlecenia jeśli już wcześniej mieli dłuższą trasę. Najważniejsza jest komunikacja kierowca-dyspozytura, zgłaszanie dni wolnych bądź przedziału czasowego niedyspozycji. Czasami jest problem i zdaję sobie sprawę , że dyspozytorzy aby zrealizować zlecenie naciskają i proszą kierowców o kolejną realizację. Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera jest najważniejsze więc zawsze można odmówić. Pozdrawiam.
Czyli to nie jest prawdą że jak Pan kierowca powyżej napisał jak zatrudnicie kierowców nowych za tych rzekomo co odeszli będę miał mniej kilometrów? Cytuje kierowcę powyżej "Tak było rok temu. Po czym zatrudnią nowych kierowców i wtedy znowu zrobi się za mało kilometrów dla każdego kierowcy. Cykl się ponownie zamknie. Dzieje się tak dlatego, że nie mają żadnego systemu zarządzania czasem pracy kierowcy. To jest partyzantka, a nie poważna firma. "
Absolutnie tak nie jest. Jeśli w danym rejonie jest odpowiednia grupa kierowców a zaczyna robić się problem z obstawieniem zleceń staramy się podpisać umowę z podwykonawcą który może nam realizować trasy na zasadzie pracy dorywczej. Rozumiem ,że zatrudniając kolejnego podwykonawcę na pełny etat km się rozchodzą na wszystkich i wówczas jest słuszne niezadowolenie i pretensje. Jeżeli jest jakiś problem ze zleceniami czy dyspozyturą zawsze można do mnie bezpośrednio zadzwonić. Postaram się pomóc i sprawę rozwiązać. Pozdrawiam.
Dyrektor bajki opowiada. Nie ma u nich czegoś takiego jak umowa z podwykonawcą pracującym dorywczo. Podpisują umowę z podwykonawcą i tyle, dają mu tyle tras i kilometrów ile im pasuje, a podwykonawcy nie informują wcześniej, że będzie miał np. mało kilometrów, bo inaczej by umowy nie podpisał. Zawsze roztaczają przed nim wizję fantastycznych zarobków. Dlatego podwykonawca często, gdy zorientuje się jak został wykiwany kończy z nimi współpracę. Wszystko opiera się na ciągłym ściemnianiu kierowców i podwykonawców. Dlatego jest ciągła rotacja kierowców i podwykonawców. Kompletną bzdurą jest określenie "pełny etat". Wszyscy kierowcy i podwykonawcy pracują na umowach B2B - własna działalność gospodarcza.
Mam wrażenie że pracuje Pan w naszym biurze, choć nie kojarzę ,bo zna Pan nasze umowy. Mamy wielu podwykonawców(taksówkarzy, osoby pracujące które wykonują u nas zlecenia w weekendy czy w czasie wolnym od pracy) i o takie osoby tu chodziło. Zwrot "pełny etat" miał określić pełną dla nas dyspozycyjność, jeśli to tak trzeba Panu wyłuskać. Pozdrawiam.
Możesz pisać co chcesz ale w ''kryzos'' niestety ,pomimo ze miesięcznie robiło się około minimum 20 tys. kilometrów siedząc za kółkiem non stop zlecenie za zleceniem .Co prawda mnie to nie przerażało ,aczkolwiek nawet byłem i za .Lecz niestety pewne są granice gdzie po takich eskapadach gdzie będąc za kierownicą 22 godz jady non stop ,a w sumie z czasem postojów oczekiwania na maszynistów, zmian relacji zleceń a zarazem innych to juz 27 -30 godz było . To niestety w tym całym bałaganie spedytorki w kryzos nawet nie wiedząc kto jest od kiedy za kierownicą ,gdzie ,itd.. Pomimo że jak zawsze na koniec pisałem sms teraz odpoczywam juz jest 7;45 więc do 16 proszę nie dzwonić po 27 godzinach pracy chyba to normalne ,że ktos musi sie w końcu wyspać .Ale w tym przypadku niestety do niektórych osób nie docierało .. po dopiero co ledwo że można nadmienić zaśnięciu czyli po 4,20 min spedytorka dzwoni i pisze ,wyjazd na już ! Jak nie to dzwoni do prezesa i nota ! Mało tego będę obciążony za ten kurs gdyż zrobi go podwykonawca ! Nie ukrywam że rece mi odpadły .Nagroda była najlepsza -zwolnienie - Szkoda że niestety takie firmy nie kontroluje ITD i wszystko jest pod dywan zamiecione . Pan Maciej tu jako wypowiadający się ,niestety jako Dyrektor firmy współpracującej na zasadzie konsorcjum ,gdyz firma ta była jako podwykonawca dla firmy Lotos zbytnio sie nie udziela . Oczywiście rozumie i szanuje wypowiedz .Ale niestety wpisy typu prosty sms załatwia sprawy ,sa tu nie na miejscu .Zarazem wszyscy w kryzos nie jeżdżą to fakt ... Zapomniał Pan napisać lub wspomnieć komu daje Pan znac jakim dyspozytorom ,bo jesli Cargo Speed mogę uwierzyć jeszcze .Bo sam nie raz pomagałem im w tarapatach ,kiedy nagle byli w sytuacji tzw . Podbramkowej gdzie zmieniły się plany a ja żyjąc dobrze z pewnymi osobami tam ,zawsze był telefon z pytaniem czy nie mógłbym podjechać tu i tu ..bo jestem nie daleko i bez sensu jest drugie auto ciągnąc itd..
Pozwolę sobie zapytać co kryje się pod słowem pełna dyspozycyjność cały etat . Bo ciekawe Pan zagadnienie poruszył na tym forum .Widocznie nie liczni będą wiedzieć co za tym stoi . Mowa sprostuję od razu tu o pracownikach i zagadnień typu 24/7. By nie było że jako były pracownik jako kierowca zawodowy firmy ''kryzos'' się wypowiadam ,bo niestety najwyraźniej w umowach miedzy soba Państwo tego nie posiadacie . Aczkolwiek zg z prawem powinniście prawda ... Nie ważne że umowa dotyczy tu konsorcjum nie jako wcielenie firmy w firmę jako podwykonawcę z byłej firmy .Zasady określają jedno ,kto nawiązuje umowy nie zgodne z ...... podlega także ,niestety odpowiedzialności . Ale pozwolę to tylko proszę potraktować jako doraźnie ,odpowiedz . Wszystko jest do czasu .Oczywiście nie żebym się czepiał . Miejcie to Państwo na uwadze . Gdyż nie jedna firma międzynarodowa na takim szczebelku niby ,mocno podupadła . Fakt doszło niestety do wielkiego nieszczęścia dwóch maszynistów nie żyło i kierowca .Nie chce tutaj wywoływać dalszej dyskusji na ten temat w szczególności dla osób świadczących usługi jako swoją DG. Bo to wydaje mi się dopiero jest ewenement ,sprawy . Naprawdę dziwię się że do tej pory jakby wszystko hula . Oby tak oczywiście dalej .
Chyba mieliście bo w Poznaniu nie ma komu jeździć a aplikacją FreeNow wszystkiego nie załatwisz.
Są ogłoszenia Cargo Speed - zatrudnimy podwykonawca -panowie dajcie sobie spokój z tą stawką - kilometrów auto będzie miało a amortyzacji nic. Proponuję zgłosić awarie samochodu niech jeżdżą sami Większość powinna dać sobie spokój
Sami widzicie nic z tego, @Pracodawca Dyrektor nic nie chce odpisać czyli nic z podwyżek nie będzie. Czas uciekać, jest dużo pracy, Panie Macieju szkoda ze nie szanuje Pan dobrych kierowców gdzie oni budują tę firmę bo bez tych kierowców CSI by nie istniało. Zawiodłem się na Panu. Jestem naprawdę w szoku.
(usunięte przez administratora)
czyli jak mieli premie paliwową itd to mieli ponad 1,20zł/km netto
@Pracodawca Panie Dyrektorze proszę o wyjaśnienia bo naprawdę jest źle. Będzie podwyżka czy nie...
(usunięte przez administratora)
Bzdury, bzdury. Czemu byli pracownicy oczerniaja firmę, czemu podszywają się za inne osoby. Ludzie jak nie chce się wam pracować i tylko narzekacie to zwolnijcie się, odejćcie a nie szerzycie pogłoski i bzdury... Jestem z firmą od ponad roku , raz lepiej raz gorzej ale nie kłamcie ze nie płacą - bo placa, nie da się dogadać czy tym podobne.... wszystko jest do dogadania trzeba tylko chcieć a nie leżeć i czekać na kilometry....
Pełna zgoda.. Myślę że cześć to byli kierowcy ale również konkurencja która nie spi. Również współpracuję od początku roku. Przelewy na czas, raz dostałem dzień po terminie. Czasami kilka wyjaśnień z rozliczeniowcami.Zawsze mogłoby być lepiej. Dyspozytorzy Toruń i Zdunska ogarnięci,czasami bywają spiny ale gdzie ich nie ma.. Dyro Maciej ogarnięty gość, kilka razy jak miałem problem zadzwoniłem i pomógł. Więcej nie pisze bo i tak jacyś frustraci zaraz mnie zhejtują. Pozdrawiam chcachy pracować.
Kto jest niekompetentny? Mają kilkuset kierowców w kraju a kilku beczy. Ogarnijcie się albo zmieńcie branżę. Do Sawy. Tam wam pokażą jak się nie szanuje kierowców.
Do Dyrektora. Dlaczego dyspozytura nie odbiera telefonu całymi dniami a jeśli już odbierze to z wielką łaską.
(usunięte przez administratora)
Proszę do mnie dzwonić. Pozdrawiam.
Faktycznie Zdunskiej Woli nie ma likwidacja nie ma powodu. Wypłacalni są w sierpniu dostałem normalnie pieniądze. Kierowcy odchodzą bo mała stawka. Nie ucinają km. Kłamstwa. @Pracodawca Niech Pan coś zrobi z tymi kłamstwami, to konkurencja niech się Pan domyśli skąd.
Tak jak Pan napisał-dyspozytura w Zduńskiej jest i będzie. Co do kłamstw i oczerniania naszej firmy to już wiele razy się odnosiłem.
Stawka będzie mam nadzieję w niedługim czasie podniesiona. Jesteśmy w trakcie negocjacji z kontrahentami. CSI zajmuje się rozliczeniami, fakturami, obsługa systemu Raily , dyspozytury liczą 20 osób więc koszty stałe są olbrzymie. Pozdrawiam.
(usunięte przez administratora)
zdarzają się opóźnienia w przelewach nawet po 2-3 tygodnie najbezpieczniej było by rozliczać się z nimi po każdej trasie albo max 1 raz w tygodniu
(usunięte przez administratora)
Dziękuję za pozdrowienia. Nie odwzajemnię komuś kto kłamie i opisuje nieprawdę. Jeśli ktoś jest zainteresowany u źródła zaczerpnąć prawdziwych informacji to tradycyjnie proszę do mnie dzwonić. Zawsze proszę o kontakt ale prawie nikt nie dzwoni. To chyba samo mówi za siebie. Dzwonią tylko poważne osoby.
Niestety ale firma się kończy, tracą ludzi i kontrakty. radze brać kasę o ile jeszcze mają i uciekać od nich. Wszyscy to widzą ale boja sie napisać prawdę
Witam, mógłby mi ktoś napisać dlaczego jak zaakceptuje zlecenie w formie SMS i w aplikacji, nagle jest anulacja, zlecenie przechwytuje Orlen Ochrona. Ja sobie policzyłem ile kilometrów zabrały te anulację. Lekką ręką 4000tys km. Wszystko zaczyna układać się w całość jak dla mnie. Czytam sobie te komentarze, jakieś ucinanie kilometrów podwykonawcom jakieś ucinanie stawki waszym kierowcom. Jak tak się cofniemy w czasie parę miesięcy, można łatwo dojść do wniosku że władze CSI wiedziały co się święci. Nie będę pisał że firma to dno, współpracowałem z gorszymi, niestety tutaj coś ewidentnie nie pasuje w tej całej układance. Jeśli chodzi o Zduńską Wolę i Toruń to prawie zawsze ani jedni,.ani drudzy, nie potrafili między sobą przekazywać informacji z tą różnicą że w ZDW odnosiło się wrażenie że były tam osoby w większości kompetentne, w Toruniu może znikoma ilość dyspo zna się na tej pracy. Jeśli chodzi o kontakt z panem dyrektorem telefoniczny, co z tego że on jest, jak i tak nie dowiemy się nawet u źródła co jest na rzeczy. Tak było jest i będzie. Na koniec mojego pierwszego i ostatniego komentarza dodam tyle, kwestia czasu i Orlen ochrona przejmie przewozy, to chyba logiczne że taniej jest wysłać kierowcę który zrobi 100km za 30zl.netto minus koszty niż tracić kasę na kontrahenta któremu za te same km trzeba dać około 160zl. Pozdrawiam trzeźwo myślących.
(usunięte przez administratora)
Jest i będzie, ale jak długo ? Jest takie przysłowie "nie znasz dnia ani godziny". A pracownicy widzą jak ich "szanujecie" więc czasem może być szybka roszada (jak to ładnie się mówi w tej firmie) i krzesełka w Dyspozyturze zajmie osobiście pan dyrektor z prezesami i co zrobisz? jak nic nie zrobisz
Firma znalazła już Kierowcę na swoje auto na Jaworzno, to odczułem brak kontaktu ze strony dyspozytorów. Na początku byłem w tym miesiącu nie dyspozycyjny, telefony non stop ale jak już się znalazł kierowca to już brak połączeń a tak to robiłem kursy z Jaworzna mało będzie km o ile bedą. jednak tak jak myślałem że to tak wygląda. Dzisiaj miałem telefony od 4 maszynistów z Lotosu że będzie taki i taki kurs i czy by mogli ze mną jechać bo lubią itd. bo jeżdżę normalnie, przeważnie jak kierowca jest ok to maszyniści zapisują sobie nr telefonów do kierowców. jeden był z Krakowa reszta z okolic najbliżej mnie ale widać że logistyka i przewoźnik są na ostatnim miejscu. Wszystkiego dobrego. Szerokiej drogi kierowcom. Przewoźnik jest na drugim miejscu ostatnią deską ratunku. Szkoda cały czas chce współpracować.
Ma Pan jakieś błędne informacje. Nie mamy kierowcy na naszym aucie w Jaworznie. Najbliżej w Sosnowcu. Jak jest problem to kierowcy do mnie dzwonią i staram się wyjaśniać na dyspo jaki jest powód braku zleceń. Nie mogę pomóc jak nie wiem komu. Proszę do mnie zadzwonić. Pozdrawiam.
No jak nie ma jak ogłoszenie było na olx że tam poszukujecie, bo Sebastian się zwolnił bo obniżyliście mu stawkę z 0.43 gr na 0.35 gr. A co najlepsze wstawił Pan samochody Dacia Pana Adama z rejonów Przeworska z opinii publicznej człowiek po znajomości. A ja czekam na telefony kursów brak w tym rejonie. Szkoda ze Pan nadzieje robi zatrudnia Pan podwykonawcę na jednym samochodzie kilometrów brak, a dyspozytor pyta czy mam więcej samochodów ale po co jak na jednym nie mogę wyrobić jednym nawet 10 tysiecy. Ale jak Pan koledze pozwala postawić kilka samochodów na ten rejon to nie ma się co dziwić że nie mam tras. Pan Marian jeździ jak szalony po Jaworznie i okolicach. - już lotos maszyniści się żalą na niego. tak jak Pan Tomasz wie Pan ile ja się na słucham w samochodzie na niego i nie tylko? Proszę na parę dni za mnie wskoczyć i zobaczy Pan jacy kierowcy jeżdżą. Nie chcę wymieniać więcej kierowców nie chcę zabierać nikomu chleba, każdy ciężko pracuję. Jest mi trochę przykro, jestem kierowca staram się, wykonuję swoją usługę w stu procentach, brak skarg, maszyniści biorą nr telefonu do mnie że chcą jeździć ze mną, chcę utrzymywać bardzo dobre relację między pasażerami bo to jest najważniejsze to chyba o czymś to świadczy Pan nie szanuje takiego kierowcę a szkoda. Rozmawiałem z Panem kilka razy telefonicznie, z rozmowy wydaje się Pan bardzo inteligentną osobą. Troszkę docenić kierowców którzy są dostępni 24/7 za 1 zł.
Panu Sebastianowi nie obniżyliśmy stawki? Przy kierowcach na naszych autach mamy progi stawki uzależnione od zrealizowanych km. Jeśli kierowca nie jeździ, odmawia i robi mało km ma niższą stawkę. Proszę zrozumieć, żeby się opłacało posiadać własna flotę auta muszą bezwzględnie wyjeździć odpowiednią ilość km. Tak jak wspomniałem już wcześniej Pana Adama nie znam osobiście. Współpracuje się z nim raczej bezproblemowo. Nie docierają do nas skargi na jego kierowców więc trudno mi się odnieść w tej sprawie. I tak jak też już pisałem-proszę do mnie zadzwonić. Jaworzno i okolice mamy kilku kierowców więc muszę wiedzieć komu pomóc. Pozdrawiam.
Wtrące się do rozmowy koledze ze Śląska., firma ogólnie jest bardzo w porządku ani słowa. Ja to naprawdę bardzo dobrze rozumiem. Zacytuję Pana "Proszę zrozumieć, żeby się opłacało posiadać własna flotę auta muszą bezwzględnie wyjeździć odpowiednią ilość km." Ja też chciałbym, mam koszty. Czy myśli Pan choć troszkę dać podwyżki podwykonawcom w przyszłości? - chciałbym jednoznacznie znać Pana stanowisko w tej sprawie. Pozdrawiam Kierowca CSI Podwykonawca Trzebinia.
Jeśli chodzi o podwyżkę stawki to jak najbardziej będziemy chcieli podnieść. Jednakże musimy wywalczyć podwyższenie u kontrahentów. Na prawdę staramy się i nie jest to łatwe. Pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cargo Speed International Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Cargo Speed International Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 114.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cargo Speed International Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 99, z czego 21 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!