Opinie o Nanowo Store Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Nanowo Store Sp. z o.o.. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Nanowo Store Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Sprzedaż sprzętu telekomunikacyjnego

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Nanowo Store Sp. z o.o. w Warszawa

anonim Nowy wpis
Inne

Praca ponad normę? Możecie się co do niej ustosunkować? Może nie uda mi się na starcie zgarnąć tej premii, o której pisano jakiś czas temu ale zastanawiam się jakie predyspozycje trzeba mieć by potem na spokojnie moc ją wyrabiać? rok pracy to minimum?

CG Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Nie przepracujesz tyle :) to nie kwestia Ciebie jako człowieka, bo Cię nie znam - NIKT TAM TYLE NIE PRZEPRACOWAŁ. Problemem jest że nie ma tam osoby która tworzyłaby środowisko pracy na poziomie, nie ma "góry" która potrafi coś ustalić i się tego trzymać, nie ma jasno określonych warunków. Ludzie stamtąd uciekają, bo szefowa woli wziąć kilka BARDZO młodych osób i na tym opiera swój model biznesowy - brak doświadczenia połączony z entuzjazmem że "widełki płacowe są wysokie". Tak, to to samo co handlarze perfumami w Centrum Wawy ;) Pracę ponad normę mogę opisać z tego co sam widziałem: brak ludzi/urlopy więc zmiana z 8h zmienia się w 10h za którą "kiedyś tam oddam/zapłacę". Do tego soboty. Do tego przyprowadzanie dzieci do pracy które tylko przeszkadzają i robią nieporządek. I najgorsza rzecz: żeby wyrobić premię musisz AKTYWNIE szukać kupujących. Sprawdź socjale i zobacz ilość reakcji. To martwe miejsce z iluzją wspieraną kilkoma fejkowymi kontami i to tak nieudolnymi że śmierdzą na odległość.

Honorata Nowy wpis
Inne
@CG

Te wspomniane nadgodziny widzę, że w ofercie dla doradcy były kilkukrotnie zaznaczone. Nawet niedziela handlowa. O dzieciach w opisie nic się nie znalazło i teraz zastanawiam się czy czasami właśnie też można przyprowadzić i nie będzie z tym żadnego problemu?

anonim
Inne

Czy możliwe, że do dziś zmieniono tu warunki wynagradzania? z rok temu pisano o premii raczej uznaniowej skoro raz mogła być a raz nie? teraz gdy widzę aktualne ogłoszenie dla doradcy to wskazane są widełki liczone od 5,000 do 8,500 zł. te 3,500 zł to prowizja z opisu? podstawa to 5,000 zł? czy warunki wynagradzania są teraz jasne?

Jan Kowalski Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

Cześć. Niestety sytuacja wygląda tak, że wynagrodzenie jest poniżej minimalnej stawki na rękę, a jeśli uda się coś sprzedać, to jest bardzo "wysoka" premia od sprzedaży. Dlatego jeśli chcesz coś zarobić w tej firmie, musisz pracować ponad normę

Olga
Inne

dzień dobry, szukam opinii o pracy w salonie w Warszawie jako doradca klienta. Mają na swojej stronie taką ofertę i zastanawiam się nad przesłaniem tam aplikacji. Mógłby ktoś opowiedzieć jak wygląda system premiowy i podstawa na umowie? Jest to procent od sprzedaży czy na koniec miesiąca każdy dostaje ileś tam premii ustalonej z góry za wykonanie planu?

Sk
Były pracownik
@Olga

Problemem tej firmy jest szefowa kompletnie odporna na rzeczywistość - tam się w przeciągu dosłownie 3 lat przewinęło mnóstwo osób. Premia jest, albo i jej nie ma - zależnie czy lubisz wchodzić w tylnią część ciała. Jeżeli lubisz to masz minimum pracy, a max kasy. Jak masz chociaż odrobinę godności osobistej to dostaniesz grosze, a odwalisz całą brudną robotę. Do tego telefony są lichej jakości, refabrykowane po 20 razy częściami "po taniości" i nie spodziewaj się oszałamiającej sprzedaży. FB/IG są martwe - po kilka reakcji wiecznie od tych samych osób albo fake kont. Allegro leży. Podejdz do Arkadii i na linii kas Carrefoura jest "ich" punkt - sama zobaczysz jak to wygląda, jestem tam często i co chwila ktoś nowy bo "nie ma wyników". Poszukaj czegoś innego, w stanowczo większej firmie - to jest stricte januszex pomimo udawania dużej firmy.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Ale żeby robić pomyłki w PITach bylych pracowników to juz przesada. Czemu mamy być stratni bo zarząd nie ogarnia papierologii i życia?

Weronika
Inne
@Były pracownik

Słabo jeśli tak jest tak szczere. :/ Ale właściwie to co z tym dalej? Wy to jakoś musicie korygować czy prosić się o rzeczywisty stan jeszcze raz? Bo samemu sobie wystawić raczej się nie da?xd

TimeToStop
Były pracownik
@Weronika

No jak A łazi wiecznie w czubie od winka to jakoś mnie nie dziwi że zlewa wszystkie problemy, od myślenia i zapierdzielania to był Cyprian. Ja bym jeszcze sprawdził czy składki na ZUS były prawidłowo wpłacane, bo jej się zdarzały "pomyłki"

Weronika
Inne
@TimeToStop

Serio? Jak duże?

TimeToStop
Były pracownik
@Weronika

Wiem że kolega który się przyjął ze mną i szybko został zwolniony za brak bicia czołem o ziemię przed A to kompletnie nie miał opłaconej ostatniej składki. Ja sprawdzałem miesiąc w miesiąc to nie zrobiła pomyłki.. ale na premię to się już nie doczekam chyba po roku od zakończenia współpracy xD Ona to by kiosku prowadzić nie potrafiła, a się wzięła za coś takiego...

 Rozmowa kwalifikacyjna
W jaki sposób najlepiej przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Nanowo Store Sp. z o.o.? Czy kandydat na stanowisko Doradca klienta w sklepie powinien skupić się na jakichś określonych obszarach swojego życiorysu? Opowiedz nam o swoim doświadczeniu.
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
.
Były pracownik

Niestety nie można powiedzieć o tej firmie za dużo dobrego. Wypłaty zawsze na czas i możliwość poznania kilku ciekawych osób to chyba jedyne plusy jakie udało mi się znaleźć. Niestety działania i pomysły szefowej psują klimat i ogólny sens działania tej firmy. Zmiany grafików z dnia na dzień lub często tego samego dnia, brak jakichkolwiek szkoleń przez które niektórzy sprzedawcy nie wiedzą jak mają postąpić w różnych sytuacjach, brak organizacji, wszyscy są od wszystkiego przez co ciągle jest zamieszanie. Dodatkowo umowy z błędami, które muszą czasem być korygowane po kilka razy. Jeżeli chodzi o podwyżkę czy awans to pominę te kwestie, bo podobnie jak z organizacją, takie rzeczy tu nie występują.

Marta
Inne
@.

jak można pracować w firmie gdzie grafik się ot tak zmienia bez uprzedzenia? jak pogodzić pracę z życiem prywatnym w takich warunkach, czy szefowa nie widzi tego że prowadzi to pewnie do kiepskiej atmosfery i niezadowolenia?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Firma, jak i sama właścicielka na pierwszy rzut oka sprawiają wrażenie niezwykle przyjaznych i otwartych na nowych ludzi. To wszystko jednak jedynie iluzja, która zresztą dość szybko znika. Brak tutaj jakichkolwiek struktur, zerowa możliwość awansu bo i brak tutaj stanowisk. Wszyscy są odpowiedzialni za wszystko - dosłownie. Niejednokrotnie pracownicy musieli myć podłogi w "biurze" czy chodzić na zakupy. Osoby z biura przerzucane są do sklepów o czym dowiadują się część tego samego dnia. Jeżeli jesteś pomysłowa i pełna energii to daruj sobie bo wypalisz się w kilka miesięcy. Twoje pomysły z pozoru wysłuchiwane są na dłuższą metę zlewane. Jedynie kilka osób cieszy się uznaniem szefowej, a te wybierane są według jej własnego widzi mi się. Podczas rozmów szefowa zwraca się tylko do nich i niejednokrotnie wręcz po prostu ignoruje innych. Oczywiście głaszcze cię po główce kiedy jesteś potrzebna, ale nie ma co liczyć na inne wyrazy uznania. Pensja niby zawsze przychodzi o czasie, ale jeżeli planujesz rozmowę o podwyżkę to nawet się nie trudź. Jeżeli nie zgadzasz się z opiniami lub co gorsza pomysłami szefowej to lepiej się nie odzywaj. Rotacja pracowników jest ogromna, nikt spoza kółeczka wybrańców nie wytrzymał tutaj ponad roku, co dla szefowej i tak nie jest problemem bo wprost twierdzi, że w zamian zatrudni Ukraińca, za te same pieniądze ale bardziej pracowitego. Grunt to utrzymanie i zaufanie do własnego pracownika, prawda?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jeżeli chcesz się spełniać to daruj sobie Nanowo. Nie musisz nic mówić, wszelkie twoje propozycje i tak zostaną spalone na panewce. Firma sama w sobie jest naprawdę Ok, ludzie tez mega sympatyczni. Najgorszą rzeczą, która mogło spotkać tą firmę to jej zarządzanie (Pani A.) Niestety myśli, ze pozjadała wszystkie rozumy, a wszystko co proponujesz jest jak wyżej :) Ciężko jest cokolwiek ustawić, wszyscy są od wszystkiego i niczego zarazem. Od roku nic się nie zmieniło, a pare osób się przewinęło, rotacja mówi sama za siebie, prawda? :) Mam nadzieje, że telefon tej firmy trafi do znanego Youtubera, który zajmuje się oceną telefonów po refabrykacji, czekam z niecierpliwością!

TimeToStop
Były pracownik

O samym sklepie znajdującym się w Elektrowni Powiśle nie da się powiedzieć ani nic złego, ani dobrego - normalny sklepik których pełno na rynku. Problemem jest właścicielka która nie należy do osób zbyt bystrych, ma zerowe doświadczenie i wiedzę o handlu, a przy okazji wybujałe ego przez które na każdego patrzy z góry - typowa osoba z głębokiej wsi która ma męża z głęboką kieszenią zmiksowana z "mama na pełen etat" i "szlachta nie pracuje". Pierwsze wrażanie w którym wydaje się miła i inteligentna upada szybko. Jednego racownika pozbyła się bo... znał Prawo Pracy (na które ona reaguje jak diabeł na wodę święconą) i nie zgadzał się na jej wymyślone akcje. Przez sklep przewinęło się już mnóstwo ludzi i każdy przy pierwszej sposobności ucieka, zostają tylko ci wybierani wg klucza partyjnego i ci którzy nie mają innego wyboru. W teorii pensja nigdy mi się nie spóźniła, ale jakoś na obiecywaną premię za sprzedaż (a minęło już ponad pół roku) się chyba już nigdy nie doczekam. Radzę omijać jak najszerszym łukiem, chyba że ktoś potrzebuje takiego doświadczenia do magisterki.

Zostaw merytoryczną opinię o Nanowo Store Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Nanowo Store Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Nanowo Store Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

Nanowo Store Sp. z o.o.
0/5 Na podstawie 0 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Czerwonego Krzyża 6 lok. 31
    00-337 Warszawa
  • NIP: 5252828422 REGON: 386527834 KRS: 0000849849
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Nanowo Store Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii