Opinie o Extrego Sp. z o.o. w Świlcza

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Extrego Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Extrego Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Firmy transportowe i spedytorzy morscy

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Extrego Sp. z o.o. w Świlcza

Tabasco
Kandydat
 Pytanie

Hej, Czy ktoś może się wypowiedzieć odnośnie rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko biurowe w tej firmie?

Qwert
Pracownik

Pracuje w Goodfery od 2 miesięcy wczesniej było Extrego i teraz jest wiele lepiej,Extrego najgorsza firma,omijać tego Dziada szerokim łukiem

Jolanta
Inne
@Qwert

A co najbardziej skłoniło Cię do zmiany miejsca pracy?

Norbert
Pracownik
 Pytanie
@Qwert

Extrego i Goodfery dają auta pod dom ?

Fazi
Były pracownik
@Jolanta

Też jeżdżę w Goodfery i wiem że lepsza kasa i robota lepiej poukladana bo Extrego to DNO

Maniek
Kandydat
 Pytanie
@Fazi

A bez doświadczenia jako "siofer" przyjmują ? Chodzi mi o goodferry

Forajter
Kandydat
 Pytanie

No ciekawie,bardzo ciekawie...rozmawiałem z Kurczakiem jeździ teraz w SL i tragedię Extrego potwierdza w 100%. Dyspozycja niczym WC na Dworcu Głównym w Rzeszowie jedynie do czego się nadaje to giery czyścić,potwierdził w 100%. Firma jako całokształt tragiczna w skutkach... Cóż mogę dodać?Jak bardzo jest źle widać na OLX,ogłoszenie ze przyjmę kierowce kat.B nie znika od 2 lat,nawet dniówka poszybowała w górę no cóż pewnie chętnych dalej brak za koło. Ja ze swojego 3 miesięcznego doświadczenia z Extrego i zakonczonej umowy o prace na okres 3 miesięcy która wygasła i nie chciałem jej przedłużać pomimo prośby kierownika floty i propozycji przejścia na chłodnie napiszę tyle: Nigdy w życiu,firma tragedia,najgorsza w jakiej byłem i pracowałem,nawet klienci się śmieją na rozładunku. Odradzam pracy każdemu.

Andrzej
Kandydat
@Forajter

Oni nie szukają żadnych kierowców bo ani nie odpisują na wiadomości ani nie odbierają telefonów

Kurcze pieczone
Były pracownik

Napiszę tak: Teraz pracuje w normalnej firmie,po 2 miesiącach od odejścia z Extrego wiem jedno. (usunięte przez administratora) jakiego nie ma nigdzie indziej,często spotykam w Anglii kierowców Goodfery,oni również mieli doczynienia z Extrego i jesteśmy jednego zdania: Nigdy więcej bo to porażka życia pracować w Extrego. Omijajcie szerokim łukiem,stanowczo odradzam wszystkim tam pracy.

Łysy
Kandydat
 Pytanie
@Kurcze pieczone

Goodferry myślisz że jest lepsze ? Bo nie wiem gdzie uderzać za robota a kurierki mam już dość fizycznie i psychicznie

Joanna
Inne
@Łysy

Ej to słabo. :( A co tu dokładnie jest nie tak, że już nie wyrabiasz?

Specjalista ds. Kadr i Płac
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja przebiegła przede wszystkim w bardzo miłej atmosferze, obowiązki, jak i oczekiwania względem kandydata na dane stanowisko zostały jasno określone. Był czas na pytania i odpowiedzi.

Pytania

Pytania dotyczyły wykształcenia, poprzedniego zatrudnienia, pojawiło się również kilka pytań sprawdzających wiedzę z zakresu prawa pracy oraz kilka pytań sytuacyjnych.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Kierowca Kat. C+E
Solec Kujawski
Drobex Agro Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

A może ktoś się wypowie na temat pracy na CE w Extrego?

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Wiecie co... na olx jest ogłoszenie o pracę no to dzwonię,odbiera Pani miło rozmowa przebiega,Ja dopytuje Panią,Pani dopytuje mnie...i najlepsze pytam: ile paletowe są chłodnie bo jestem zainteresowany jazdą na chłodni...A Pani odpowiada 8,10 palet ;X hahahaha no to naprowadzam Panią: ale jak chłodnie że spaniem z tyłu 8,10 paleta??? A Pani odpowiada: Nie wiem muszę dopytać...Hahaha :) =X taka to profesjonalne firma.

,,,
Kandydat
 Pytanie
@Zainteresowany

Też tak miałem,dzwonię o pracę A Pani nic nie wie o wszystko musi dopytać :) więc co wie???

Łysy
Kandydat
 Pytanie

Czy Extrego zatrudnia kierowców bez doświadczenia na międzynarodówce ale z doświadczeniem jako kurier po PL ? Czy zatrudnienie jest na umowie o prace czy trzeba zakładać działalność ? Ile czasu trwa rozliczenie kierowcy po zakończeniu trasy ?

Kierowca
Pracownik

Jak najbardziej polecam prace. Super atmosfera, kasa zawsze na czas, flota nowa serwisowana na biezaco. Od czasu do czasu zdazy sie trasy expresowe.

1
Łysy
Kandydat
 Pytanie
@Kierowca

A bez doświadczenia na międzynarodówce ale jako kurier po kraju przyjmują ? Ile trwa rozliczenie kierowcy po przyjeździe i czy trzeba zakładać działalność czy można jeździć na umowie o pracę?

Pekaesiarz
Kandydat
 Pytanie

Forajter im więcej tutaj żali wylewasz tym bardziej utwierdzam sie w przekonaniu że to z toba jest coś nie tak a nie z dyspozycja. Pogrążasz sie każdym kolejnym wpisem, uczepiłeś się Amandy bo Ci zły booking zrobiła? Nie wyszło - to dzwonisz i gwarantuje Ci ze za maksymalnie dwie minuty masz prawidłowy. Widze ze ta napinka w necie jakąś dziką satysfakcje Ci sprawia, dobrze że kierowcy zawodowi kat B nie mają obowiązku zaliczenia psychotestów bo najprawdopodobniej byś je (usunięte przez administratora) i skończyłaby się twoja wybitna kariera. Uwierz mi, są kierowcy z którymi się bardzo miło współpracuje, są też tacy dupotrujcy z ego wyjeba.ym w stratosfere jak Ty i to właśnie przez takich inni musza czekać czasami nawet i godzine na odjazd z załadunku bo trzeba najpierw zajmować się takimi bezproblemowymi asami właśnie. Rzucacie gównem w dyspozycje a niektórzy z was dzwonią i wysyłają 5 SMSów 2 minuty po załadunku w Belgii pytać o 'spurzedne' na rozładunek pojutrze w Hiszpanii bo nawet nie wiecie w którym kierunku ruszyć. Na pewno wy szoferzy w pierwszej trasie wszystko wiedzieliście najlepiej i nie musieliście sie niczego uczyć.

Driver
Pracownik
 Pytanie
@Pekaesiarz

Pekaesiarzu może tak miej jaja i pokaż kim jesteś-chociaż w sumie po co skoro wiadomo!Kolega Forajter ma jaja i podpisuje się pod swoimi słowami, a Ty co marny wrzodzie z Extrego,bez predyspozycji do zarządzania ludźmi?Zero polotu w wypowiedziach,piszesz o ogólnikach,a tak naprawdę to wasi flotowcy obgadują kierowców jacy u was pracują i nazywają ich asami-nie uważasz, że kopanie do własnej bramki i naśmiewanie z własnych pracowników kiepsko świadczy o osobach pracujących w biurze i niekoniecznie dobrze wpływa na opinię o firmie?!Wiesz dlaczego dobry kierowca od was ucieka?Myślę,że wiesz.Koleś was olał więc teraz wymyślacie niestworzone historie,a nie podajecie żadnych konkretnych dowodów tylko (usunięte przez administratora) pan coś na okrętkę co kupy się ani za grosz nie trzyma.Dlaczego nikt nie miał odwagi porozmawiać z nim kiedy jak twierdzi wypisywał papiery przez kilka godzin?Gdzie te niby wasze osławione jaja?! Gdyby firma była porządna to ludzie by z niej nie uciekali.A tak macie sobie biurowy cyrk i do tego wasi kierowcy to głąby,które nie potrafią sprostać podstawowym obowiązkom,bo przecież choćby Paweł z floty tak o nich opowiada innym kierowcom! Trzeba być niezłym (usunięte przez administratora)żeby ośmieszać pracowników firmy, w której się samemu pracuje.I Pawełku nie wypieraj się, bo chyba pisałeś smsy do kolegi Janusza.Miałem okazję je czytać i wyraźnie proponowałeś mu żeby wsiadł na chlodnię kiedy on sam chciał się dużo wcześniej już z wami rozstać.Skoro to taki zły kierowca to skąd z nim takie rozmowy,że chciałeś go w firmie zatrzymywać. Brawo Extrego chyba wszyscy tu zainteresowani coraz bardziej otwierają oczy ze zdumienia jacy z was profesjonaliści... Kto pod kimś dołki kopie ten niestety sam w nie wpada.Także "panie i panowie" raz jeszcze ukłony w stronę waszych nieudolnych kłamstewek i wrodzonego (usunięte przez administratora)

Forajter J.
Były pracownik
@Pekaesiarz

Patałachu jedynie kogo byś dobrze obsłużył to gołębia pocztowego. Extrego uratowało Ci życie.

Forajter
Były pracownik

Hahaha XD hahaha to nie pieczenie to tylko ciekawość...

Forajter J.
Były pracownik
 Pytanie

Wpadłem na chwilę,myślę przeczytam co słychać w firmie a tu widzę że wszystkie moje komentarze poleciały... cóż to??? Czyż bym miał rację??? Ktoś zadał sobie tyle trudu i usunął???hmmm... No to tak XD hahaha!!! Czy Sz.P.Ania i P.Amanda jeszcze pracuje? Największe gwiazdy Extrego!!! Jak dla mnie firma porażka i widać nie tylko ja takie mam zdanie,nawet klienci się śmieją co to za (usunięte przez administratora)

1
Danuta
Inne
@Forajter J.

Poleciały bo pewnie ty poleciałeś z epitetami a tutaj obowiązuje regulamin :D

Forajter J.
Były pracownik
 Pytanie
@Danuta

Epitetami...??? Cóż prawda zawsze boli najbardziej,firma porażka niczego nie potraficie a jak zwykle bywa później to kierowca winny waszych niekompetencji jesteście nie udolni i tyle. Mój wpis potwierdzi się setki razy jacy jesteście. Pozdrawiam wszystkich za kołem. Szerokości przyczepności.

Danuta
Inne
@Forajter J.

Potraficie? Nie uderzaj do mnie bo nie każdy kto tutaj odpowiada ma coś wspólnego z firmą, więc wyluzuj człowieku. Możesz pisać sto razy to samo ale regulamin forum to regulamin i tego nie przeskoczysz!

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Jacek
Były pracownik

Jestem byłym kierowcą firmy i niestety zupełnie nie dziwią mnie te wpisy.Nigdy nie rozumiałem po co w tak niewielkiej firmie tyle spedycji i dyspozycji. Do spedytora dzwonić nie wolno,bo przeszkadzasz,a z kolei dyspozytorzy zupełnie nie mają pojęcia o tematyce w branży i profesjonaliźmie w wykonywaniu obowiązków. Niestety robi się prymitywnie i niestety na końcu i tak zawsze winny jest kierowca.Jazda po centrum miasta i ręczny załadunek lub rozładunek to w tej firmie norma.Na chwilę obecną pracuję w dużej firmie gdzie spedytorów jest 3,a kierowców grubo ponad 100 i nigdy z niczym nikt nie ma problemu.Wszystko ogarnięte i dopięte na ostatni guzik.Każdy wie co ma robić i robi,a jak nie wie to spedycja stara się problem rozwiązać. W Extrego jest na bogato,każdy kierowca ma swojego spedytora i dyspozytora,a efekt końcowy jest jak widać komiczny.Bałagan,chaos i niewiedza były w tej firmie,są i zapewne pozostaną na zawsze dopóki właściciel nie zrozumie,że czasem mniej znaczy lepiej grunt aby ludzie w biurze reprezentowali wysoki poziom obycia z branżą transportową.

Kris
Inne
@Jacek

A dla kogo aktualnie jezdzisz

Kris
Kandydat
@Jacek

Że tak sobie chwalisz

Janusz
Kandydat

Na spotkaniu mówią co innego a na umowie co innego. Nie poważni ludzie.

Danuta
Inne

Jak można dopuszczać do takich sytuacji? Zwłaszcza że są nagminne. Dla mnie to nie porozumienie. Co jest na umowie to rzecz święta i tego się trzymajcie.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kierowca A.
Pracownik

Czas pracy to całkiem co innego niż czas jazdy. Mylisz pojęcia przyjacielu ,ale śmiało możesz pochodzić po instytucjach takich ja PIP czy ITD może oni Tobie wyjaśnią różnicę pomiędzy czasem pracy a czasem jazdy.

Marian_zawodowiec
Były pracownik
 Pytanie

A czy ty kierowco zawodowy kategorii B potrafisz odróżnić czas pracy od czasu jazdy?

Kierowca
Pracownik
@Kierowca A.

Fragment ustawy kolego,poczytaj i poinformuj się "Od czasu pracy kierowcy należy odróżnić dzienny czas prowadzenia pojazdu, który nie może przekroczyć 9 godzin. Łączny tygodniowy czas prowadzenia pojazdu nie może przekroczyć 56 godzin a w ciągu kolejnych 2-ch tygodni 90 godzin" Amen!

Kierowca
Pracownik
 Pytanie
@Kierowca A.

A tak nawiasem mówiąc skoro uważasz, że 15h jazdy na dobę za taką kasę jest ok i PIP nic tu nie pomoże to dlaczego po Francji jeździmy kanałami,bo inaczej czeka nas mandat?Skoro to bez znaczenia to dlaczego rząd francuski wymaga aby tranzyt spał w hotelu,dlaczego zatem firma o to nie dba tylko koczujemy przy granicy,albo czaimy się w ciemnych zaułkach.Dlaczego często jeździmy landem mimo,że klient płaci za przejazd autostradą?Extrego przytula kasę, a my zamiast wygody w trasie na autostradzie i czasu na sen tłuczemy się po dziurach jadąc często drugie tyle!

Kierowca
Pracownik
@Marian_zawodowiec

https://kadry.infor.pl/kadry/indywidualne_prawo_pracy/czas_pracy/416500,Czy-kierowca-moze-przepracowac-w-jednym-dniu-15-godzin.html Podstawa prawna art. 6, art. 8, art. 9, art. 14, art. 16, art. 27 ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz.U. Nr 92, poz. 879 ze zm.), art. 6–8 rozporządzenia (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady 561/2006 z 15 marca 2006 r. w sprawie harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego oraz zmieniające rozporządzenia Rady (EWG) nr 3821/85 i (WE) 2135/98 oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 3820/85 (Dz.Urz. UE L 06. 102.1).

Kierowca A.
Pracownik
@Kierowca

Czy ja napisałem ,że ktoś ma jeździć po 15 h dziennie. Napisałem tylko ,że czas pracy to co innego niż czas jazdy . Do czasu pracy wliczamy jazdę ,załadunki ,rozładunki, oraz inne czynności związane z wykonywaniem zawodu kierowcy . Poczytać radzę na ten temat, bo od tego zależy też potem wypisywanie TachoBook w "DE" co wiąże się z karami nakładanymi przez BAG czy inne do tego uprawnione służby.

Kierowca A.
Pracownik
@Kierowca

Wszystko jest OK ,tylko jedno pytanie , czy masz w prawo jazdy wbity "kod 95" jako kierowca zawodowy ,bo przepisy mówią o pracy kierowcy zawodowego. A o ile się orientuję to nie ma kierowcy zawodowego kat.B ,no chyba ,że Twoje kwalifikacje są wyższe to zwracam honor.

Kierowca
Pracownik
@Kierowca A.

Owszem mam w prawie jazdy wpis o kwalifikacji na kierowcę zawodowego tzw.95.I doskonale wiem czym jest czas pracy ,a czym czas jazdy!

Maciek
Pracownik

Kolego czas pracy i czas jazdy to nie jest to samo. Te 9godzin o których piszesz to czas jazdy który można wydłużyć do 10hodzin 2 razy w tygodniu a czas pracy to jazda plus tzw młotki czyli inna praca i te dwa czasy nie mogą łącznie przekroczyć 15g. Przy czym jak już bawimy się w takie wyliczenia to do gry wchodzą jeszcze takie pojęcia jak tygodniowy, dwutygodniowy i miesięczny czas pracy. Pozdrawiam l.

Kierowca A.
Pracownik

Jak obiecałem po miesiącu od moich poprzednich opinii ,mogę śmiało napisać czy dały one jakiś rezultat. Otóż dały i to dość spory. Po pierwsze zarząd ułatwił nam pracę jako kierowcom poprzez wprowadzenie konkretnych osób z dyspozycji do konkretnego spedytora. Brawo- ułatwia to kontakt w sprawach załadunku i innych związanych z jazdą. Panowie kierowcy ,znam ludzi z biura i widziałem nie raz jakie mają obowiązki, nie zazdroszczę im tego. Dlatego też trochę zrozumienia. Ja sam osobiście za każdym razem ( nawet w weekend ) piszę o przerwach w trasie ,piszę również SMS o tym że dojechałem na miejsce załadunku itp. Inni wiem ,że tego nie robią albo sporadycznie napiszą a to ułatwia współpracę. Czasami nie mam odpowiedzi ,ale co tam już z tym się pogodziłem. Zauważyłem też ,że niektórzy z nas piszą pod wpływem emocji ,bo coś nie wyszło, zanim coś napiszecie zastanówcie się dwa lub trzy razy. Mnie np. osobiście zbulwersował wpis na temat ludzi z biura opisanych jako "świń". Ten kto to napisał, dla mnie jest prostakiem. Ci ludzie zajmują się finansami oraz innymi rzeczami po to aby była kasa na wypłaty dla nas wszystkich. Jeden z kierowców pisze ,że Amanda zły booking zrobiła, bo Ty płyniesz z Calais ,a dostałeś z Dover , kurcze i mnie tak się zdarzało, ale to drobnostka, którą idzie wyprostować telefonicznie. Na tym kółku miałem trasę z UK do Belgii i Włoch z jednym ładunkiem, z uwagi na fakt ,że po UK oganialem się, do Belgii wjechałem śpiąc po 2 do 3 godzin przez 72 h. Kiedy załatwiłem rozładunki w Belgii, lecę na Włochy, dzwoni do mnie dyspozycja z pytaniem czy dam radę zrzucić towar następnego dnia (czwartek) na prośbę klienta ,docelowo rozładunek w piątek. Wyjaśniłem że od dwóch dni śpię po kilka godzin, I nie dam rady, muszę odpocząć przez całą noc. Nie było problemu, kwestia rzeczowego przedstawienia sprawy. Nikt z nas nie jest robotem. Tak więc po miesiącu od moich wpisów, nastąpiła duża poprawa , i oby dalej to szło w tym dobrym kierunku. Jak pisałem będzie poprawa ,to my kierowcy będziemy ściągać do Extrego naprawdę rzeczowych ludzi do jazdy po Europie ,czego przykładem jest dzisiejsze zatrudnienie mojego znajomego Darka. Na dziś polecam firmę Extrego. Jeszcze aby tylko można było zawsze dodzwonić się, to będzie super.

Kierowca A.
Pracownik

Primo jest wiele osób które potwierdzą ,że nie siedzę w biurze , tylko latam po Europie. A najlepiej kto polecił Darka , i w jaki sposób on dostał się do firmy, jest grono ludzi ,w tym sam Darek którzy to potwierdzą. Więc nie kompromituj się Panie głupimi wpisami ,nie znając szczegółów.

Ciężko powiedzieć
Pracownik

Pracuję w tej firmie praktycznie od jej powstania. Wcześniej pracowałem w innych z tej branży więc myślę, że jestem w stanie merytorycznie ją ocenić. Warunki finansowe są na normalnym poziomie jakie panują w tej branży. Spedytorzy są według mnie konkretni, znają się na swojej pracy i robią dokładnie to za co biorą pieniądze. Nie mam do nich zadnych zastrzeżeń. Powroty do domu są w 90% przypadków na czas a czasami zdarza się nawet zjazd 1-2 dni przed terminem. Jedyny chyba minus w tej firmie to dyspozytorzy. Naturalnie są mili i uprzejmi podczas rozmowy z kierowcą, ale ich brak znajomości branży oraz komunikacji ze sobą jest wprost porażający. Niestety odbija się to na kierowcy. Zdarzają się sytuację, że kierowca stoi 100m od firmy w której ma załadunek, a dyspozytor wysyła rano smsa o treści "cześć, o której ruszasz na załadunek". To akurat można przeboleć. Gorzej kiedy o 3:00 stajesz na parkingu żeby przespać się do 7:00 a o 5:30 dzwoni do ciebie dyspozytor z pytaniem kiedy ruszasz. Odpowiadasz mu, a po 30min dzwoni drugi z tym samym pytaniem. Takich sytuacji z ich strony jest multum. Mimo to firma jest jak najbardziej na plus i warto tu pracować. Trzeba tylko brać poprawkę na dyspozytorow którzy pracują w jakims wielkim chaosie i jeżeli jesteście w stanie to przeboleć to w firmie będzie Wam się bardzo przyjemnie pracowało. Zdarzają się gonitwy, ale nieczęsto i zawsze kiedy potrzebujesz przerwy na sen to możesz odpocząć. Nikt nigdy nie będzie stosował mobbingu wobec Ciebie tak jak to jest w niektórych firmach gdzie piszą Ci ze masz jechać a nie spać bo Cię obciąża. Nie będę pisał jak sytuacja z flotą to ograniczam kontakt z nimi do absolutnego minimu. Jeżeli natomiast chodzi o auta to flota wg. mnie jest nowoczesna i w. miarę możliwości zadbana (ludzie zapominają, że to również kierowca powinien dbać o auto i są często roszczeniowi, wymagając od innych jednocześnie sami nie robiąc nic). Reasumując w skali od 1 do 10 oceniam Extrego na mocne 9/10.

Janek F.
Pracownik
 Pytanie
@Ciężko powiedzieć

Potwierdzam twój wpis na 100% ,zgadzam się z nim, akurat mam chwilę więc wpadłem i tak: Dyspozytor wysłał mi info o załadunku o 1 w nocy (sms) a Ja jestem na wolnym,,,zjazdowe,, w domu...następnie budzi mnie o 9 rano a ja dalej w domu,łóżku,zaspany o niczym nie wiem bo nie gapię się w telefon służbowy bęz przerwy poza tym byla noc :) "dlaczego nie jestem na załadunku? Miałem być na 8? ... pyta mnie :( A ja w szoku:) więc szybko gnam do Mysłowic z Raciborza ... 2 godziny pękły:) jestem na miejscu,ładuje 1 paletę,pisze o 13 ze zaladowany,zdjęcia ma na E-mail,wszystko potwierdzam czekam na potwierdzenie żeby ruszać w drogę bo zrzutke mam na jutro w Holandii i cisza... jest 14:30 dalej stoję na firmie i czekam na zielone światło... cisza trwa, nic nie odpisuje. Aja czekam... :) Taka to Dyspozycja. Szerokosci,przyczepności i zjedzenia czegoś dobrego od czasu do czasu.

Driver
Pracownik

Pracuje w tej firmie od nie dawna bardzo dużo nasłuchałem się opinii i powiem uczciwie wypytałam się ludzi po parkingach stwierdziłem ze zaryzykuje i pojadę na rozmowę zaskoczyła mnie pozytywnie od drzwi otwartość do człowiek Pani w sekretariacie jak i Panów z floty z którymi miałem przyjemność przejść rozmowę. Czytam z ciekawości opinie innych i widzę ze jest ktoś kto się nie boi powiedzieć co myśli ( podobnie jak ja ) w dużej części zgadzam się z „kierowca „ z poprzednich wpisów choć nie ze wszystkim zacznę od dobry rzeczy na pieniądze nie czekam długo wiadome jest to ze ktoś musi mnie rozliczyć średnio do 2-3 dni po zjeździe ale za to podstawa jest co miesiąc o stałym terminie. Fakt jest taki ze co poniektórzy ludzie z dyspozycji powinni się przeszkolić albo dla dobra ogółu zmienić prace nie ma pomocy żadnej z ich strony nie raz szkodzą nam kierowcom i wprowadzają w błąd za co nie raz obrywamy. Spedytorzy w tej firmie to ludzie incognito dzwonią jak jest problem albo trzeba coś zrobić pilnego ale za to ładunki są ok. Osobiście nie mam ciśnienia z km po opinii bałem się ze będzie gorzej dla kierowcy ogarniętego to czas na spanie jedzenie jest a km tak jak kierowca poniżej pisał 500-600 km dziennie. Flota największy kontak mam z Arturem pomocny chłopak choć nie raz miewa różne humory. Mateusz kiedyś częściej wychodzi do mnie teraz z tego co wiem rozlicza kierowców ale jak się do niego zadzwoni z problemem to zawsze znajdzie rozwiązanie ma duże doświadczenie i się tym dzieli. Pawła widziałem na rozmowie o prace jakieś pół roku temu ogólnie pod telefonem jest dostępny cały czas(jak i reszta ) dużo o nim nie napisze bo mam mały kontakt z nim. Wiem po sobie i od innych kierowców ze Paweł i Mateusz dzwoniła jak jest problem i żebyśmy się wytłumaczyli pilnują tego choć czasem przesadzają o Flocie tyle. Przyjmują kandydatów bez pardonu w sekretariacie nie jest to milem ze nie można porozmawiać tylko się obracać bo ktoś chodzi non stop wynagrodzenia poszły w górę dostałem SMS i znajomi co tu pracują tez wiec chyba nie jestem sam. Ogólnie firma na plus ale dyspozytorzy męczą totalnie po 4 tygodniach w trasie ma się ich dość. Brakuje mi organizacji pracy bo jest chaos. Szefa nie widziałem nigdy trochę szkoda ze nie ma spotkań a kierowcami bo dużo opinii usprawniło by system pracy. Auta są w porządku choć sprinter bez tempomatu to jakas porażka, ale nadrabia wygoda.

Kierowca
Pracownik

Jestem po dość długiej rozmowie z kierownikiem floty Pawłem , gdyż żadna to tajemnica była kto napisał te dwa posty , bo nie mam potrzeby ukrywać się pod nickiem. Otóż jestem człowiekiem odpowiedzialnym i jeżeli wypowiadam się na jakiś temat to poruszam rzeczy ,które dotyczą mnie lub moich znajomych. Wyjaśniliśmy sobie kilka kwestii poruszonych w poprzednich postach , i doszliśmy do porozumienia. Z mojej strony mogę obiecać ,że jeżeli w ciągu miesiąca czy też dwóch poprawi się to co opisywałem ,napiszę kolejną opinie tym razem pozytywną ,gdyż będę widział poprawę. A z uwagi że nie mam możliwości edycji tych postów- nie zrobię tego, też jestem ciekawy opinii innych ,bo może tylko ja mam odczucia ,że w firmie która ma świecić przykładem dla innych ,gdzie kierowca który jest w trasie zacznie być normalnie traktowany jak człowiek w firmie Extrego. Nie opisywałem żadnych wymyślonych rzeczy ,tylko fakty ,których jest dużo więcej ,ale też nie jestem zwolennikiem prania brudów publicznie. Paweł ,jeżeli poprawią się relacje i będziemy jako kierowcy traktowani jak inni ,nie jako natrętne osoby , które mają jeździć i nie dyskutować ,to gwarantuję,że jestem w stanie ściągnąć 10 kierowców i to bardzo dobrych ,których nie trzeba uczyć co to LRN czy T1. Bo jeżeli ja ściągam kogoś do firmy to za niego ręczę , ale też nie chciałbym aby potem mnie mówiono -gdzieś Ty mnie ściągnął. Mateusz : wiem ,że to czytasz. Ludzie uczą się całe życie - i czasem warto poczytać na dany temat , więc nie wprowadzaj w błąd innych kierowców mówiąc im ,że Eco-winieta w Austrii obowiązuje tylko w okolicy Insbrucka. Obowiązuje w całej Austrii , tylko na Tyrol wjedziesz z emisją spalin Euro6 ,do Wiednia od Euro3 .Po to są te winiety. A brak takiej winiety to przy kontroli mandat 300 Euro. Generalnie w Extrego da się jeździć, gdyby naprawdę było tragicznie ,już dawno bym tam nie jeździł , nie ma nacisku na robienie km ,średnia dziennie wychodzi 500 - 700km ,jeżeli kogoś to przeraża ,niech lepiej bawi się w kurierkę wokół domu. Noce w większości przespane ,no chyba ,że klient nie ogarnie na czas LRN ,PBN czy innego numerka potrzebnego do kontynuacji dalszej jazdy. Expresy też są ,ale to raczej wiedzą komu dawać i kto jakie ma możliwości.

Kierowca
Pracownik
 Pytanie

Uzupelnię wpis z nocy: Jeżeli chodzi o ubiór firmowy ,to powinien każdy mieć , nie dlatego że muszę go mieć ,ale dla faktu ,że to my jako kierowcy jesteśmy widziani w Europie ( nie spedytor czy dyspozytor ) tylko my ,a jak Cię widzą tak Cię piszą. Dlatego nie tylko ubiór jest ważny ale i higiena osobista. Spotykam wielu kierowców ,nawet z Extrego na trasie od których po prostu jedzie , kiedyś jednemu powiedziałem,że potrzebuje chyba prysznica - stwierdził a po co ??? Stojąc na zatoczce w UK nie mam gdzie umyć twarzy - nie mówiąc o zatoczce.I tak niestety wygląda codzienność w trasie . Co do Pana Ziemowita i jego filmików na FB , wielokrotnie spotkałem się z ludźmi którzy się śmieją z niego ,niektórzy podziwiają. Sam mam uprawnienia trenerskie i czarny mistrzowski pas Krav Magi ale nie latam po parkingach i nie nagrywam filmików, ale on to lubi ,a poza tym reklamuje firmę, wozi cały sprzęt w aucie , mnie to nie przeszkada. Zainteresowani na 100% będą wiedzieć kim jestem ,ale niestety ja mam takie a nie inne wrażenia ,jeżeli byłoby naprawdę dobrze ,to bym o tym napisał ,ale jest jak jest. Szkoda tylko że z floty odszedł Tomek ,bo się starał i byłby dobrym flotowcem w Extrego. Napiszę jeszcze o jednej sytuacji ,wiem że w Extrego potrzeba kierowców , paru ściągnąłem ,ale jeden z dobrych znajomych i dobrych kierowców przyjechał na rozmowę i na tym się skończyło . Potem dzwoni do mnie i mówi ,że przyjęty został na korytarzu , nie mógł spokojnie porozmawiać , ciągle ktoś wchodził i wychodził , tak auto pod dom ale za km które musi zrobić z firmy do domu musi opłacić ,stwierdził ,że poszuka innego pracodawcy ,znalazł o 10 PLN mniejsza dniówka ,ale i tak lepiej bo nie będzie obciążany za dojazd do miejsca zamieszkania.

Kierowca
Pracownik

Firma wywodzi się z Euro24 ,do tej pory są w niej ludzie którzy tam pracowali. Mogę napisać kilka słów o obecnej sytuacji w Extrego. Spedytorzy na plus z małymi wyjątkami - później napiszę o sytuacji że spedytorem. Dyspozycja ,generalnie nie wiem po co oni są, bo gdy potrzebujesz szybkiej pomocy,to albo czekasz na odpowiedź SMS około godziny,a jak zadzwonisz to pretensje - po co dzwonisz. Powodem tego jest nawał roboty typu up-date, oraz innych obowiązków na nich nałożonych, niby są dla kierowcy ,a tak naprawdę to są tylko dla klienta ,bo on przecież najważniejszy. Flota Tak więc dla mnie jedyna osoba która tam chyba coś robi na 100% to jest Artur,pozostali nigdy dla Ciebie czasu nie mają ,pewnie pracują na najwyższych obrotach. I tutaj opiszę sytuację spedytor- dyspzycja- flota. Zlecenie bezpośrednio od spedytora ,do załadunku 80 kartonów na dwa auta. Południe Hiszpanii ,temperatura około 40°C. Jedziemy ,okazuje się żładunku jest 210 kartonów ,załadunek ręczny . Dzwonimy do dyspozycji ,nie widzą tego zlecenia, Hiszpan nas ciśnie bo chce iść do domu .Drugi kierowca ma telefon do spedytora ,dzwoni a ten oburzony ,mówi że mamy dzwonić do dyspozycji. Po około godzinie mamy zielone światło ,ładujemy . Dzwoni do mnie Mateusz z floty z pretensjami ,że dzwonię po spedytorach , tłumaczę mu ,że nie mam nr telefonu do spedytora ,a ponadto ładuję całe auto ręcznie tymi kartonami,a nie było o tym mowy. Odpowiedź : kierowca musi załadować auto bo tak czasami jest. Owszem kierowca może czasem załadować ale 1 lub 2 kartony i nic nie musi . Chciałem o tym na spokojnie porozmawiać z prezesem lecz po raz kolejny Mateusz powiedział mi ,że prezes nie ma czasu dla kierowców,jeżeli mam coś do przekazania mogę to powiedzieć komuś z floty a oni to przekażą prezesowi. Wniosek jaki mi się nasunął na myśl (ludzie z floty boją się że może się o czymś dowiedzieć prezes o czym nie powinien). Tak więc przygotujcie się na ręczne załadunku w imieniu dobra firmy. Dyspozycja : większość ludzi fajnych ,z którymi można wszystko załatwić , najciekawsze są jednak sprawy związane z klientem. Osobiście znam bardzo dobrze język francuski ,oraz dobrze język niemiecki. Sytuacja z Niemiec ,przyjeżdżam na odprawę celną , niemiecki celnik mówi mi że jest godzina 14.30 on pracuje do 15.00 więc dziś nie zrobi odprawy ,jutro na 8.30 będzie zrobiona. Przekazuję info ,odpowiedź: już klient ogarnia , będzie dziś odprawa. Nie ogarnął jednak ,bo klient nie wyznacza godzin pracy celników niemieckich . Klient kiedyś otwierał także dla mnie zamkniętą firmę w Irlandii -jednak też nie zdołał tego zrobić. Ale gdy klient ma załatwić PBN to z towarem przed portem czekałem w Anglii 22h na zatoczce, a była mowa że z towarem stoimy na płatnych serwisach ,ale co tam dobra zatoczka ,bez toalety ,bez jakiegokolwiek zaplecza sanitarnego, stoisz i czekasz bo klient nie może ogarnąć podstawowej rzeczy. Też przygotujcie się na takie sytuacje , które są często w tej firmie, bazujemy w większości na UK. Generalnie jesteś rozładowany w UK stoisz na zatoczkach ,bo w UK serwisy płatne,a przecież nikt nie będzie płacił za Twoje wygody. Co do zjazdów ,niby podajesz termin ale na niego nikt nie patrzy ,dopiero jak się upomnisz to łaskawie może Cię ściągną ale to po kilku dniach od terminu w jakim chciałeś zjechać. Ja już 3 miesiąc walczę z terminowym zjazdem ,mam rodzinę ,mam zaplanowane rzeczy w domu i wszystko bierze w łeb ,bo ciężko jest ściągnąć auto do kraju. Extrego to firma dla rozwodników,i kawalerów ,ludzi którzy mają albo długi albo alimenty i muszą w trasie być po miesiąc i dłużej.Takich się tutaj ceni najbardziej. Uważać też trzeba na prędkość ,winiety i inne : ściągną Ci z wypłaty ,nawet jeżeli nie jest to Twoja wina .U mnie było tak ,że na expresie z lotniska w Niemczech leciałem na Węgry, nie kupuj winiety bo tylko wjedziesz autostradą i pierwszym zjazdem zjeżdżasz bo rozładunek miasto przy granicy . Po roku przychodzi obciążenie z Węgier, kto płaci kierowca bo nie dopilnował ,tak więc róbcie screen'y takich rozmów. Francja ,hotele zapomnij o nich , w firmie wyszli z założenia ,że lepiej raz na jakiś czas zapłacimy mandat . Rozmawiałem z żandarmem na ten temat ,mandat to jedno ,ale jak się to będzie powtarzać ,mogą wprowadzić zakaz poruszania się po FR dla aut firmowych- taka ciekawostka francuska. Ja sam osobiście i kilku moich znajomych zaczynamy rozglądać się za inną perspektywą jazdy ,gdyż pomimo ,że firma płaci ,to wiele rzeczy jest na minus w Extrego ,choćby niejasna sytuacja z rozliczeniami kierowców , bo z tego co zauważyłem,to nowo przyjęty kierowca ma o wiele lepszą dniówkę niż ten co jeździ już jakiś czas. A do tego jeszcze trzeba odczekać swoje aby ktoś zrobił rozliczenie. Dzięki takiemu podejściu firmy do pracownika a w szczególności kierowcy , Extrego nigdy nie będzie miało kierowców którzy będą chcieli tam zostać dłużej. No oprócz maskotki Extrego - wszyscy wiedzą o kim piszę.

Rego
Były pracownik

Gonia jak zwariowani na umowie co innego w rzeczywistosci co innego

Zostaw merytoryczną opinię o Extrego Sp. z o.o. - Świlcza

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Extrego Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Extrego Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 84.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Extrego Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 62, z czego 39 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Extrego Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Extrego Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Extrego Sp. z o.o.
3.5/5 Na podstawie 111 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. Tadeusza Rejtana 36 lok. 3/16
    35-310 Świlcza
  • NIP: 8133781093 REGON: 380202918 KRS: 0000735176
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Extrego Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii