W firmie najwyższe stanowiska zajmują osoby, które są tam od początku, a nie dlatego, że posiadają jakieś umiejętności...przez to, że ktoś dał im ładną nazwę stanowiska sodówka odbiła im do głowy. W praktyce wygląda to tak, że banda dzieciaków bawi się w biznes, temu w tej firmie jest coraz gorzej, nawet klienci to zauważają...jeśli chcesz tam pracować musisz przyklaskiwać na każdy ''genialny'' pomysł, niezależnie od tego jak bardzo jest bezsensowny. Jeśli tego nie robisz, nie pasujesz do zespołu który składa się z ludzi o zbyt wysokim ego. Przez to atmosfera jest bardzo toksyczna. Nie ma też już szans na jakiekolwiek przebicie, jeśli podważasz czyjeś pomysły zaraz próbują się Ciebie pozbyć, ekipa zarządzająca jest świadoma tego, że tak naprawdę nie posiada żadnych kompetencji i nie łatwo będzie im znaleźć nową pracę, więc nie pozwolą, żeby ktoś im zaszkodził i stanowił dla nich konkurencję... zależy czego od pracy oczekujesz, jeśli chcesz się bawić w teatrzyk za nawet niezłe wynagrodzenie i chwalić każde pierdnięcie szefa to może to być to miejsce idealne dla Ciebie ale jeśli wolisz zdrową atmosferę pracy to warto przemyśleć..
A podałbyś wysokość tego niezłego wynagrodzenia? No i w sumie to chyba też dobrze że ludzie z dużym stażem mogą liczyć na awanse, nie? Po jakim czasie można się spodziewać pierwszego awansu tutaj?
W sumie całkowicie się zgadzam z opinią. Jednak nie uważam aby zarobki były jakoś niesamowicie wysokie. Na rozmowie wmawiają człowiekowi rozwój, możliwości, a kończy się zrzuceniem na Ciebie obowiązków przez wszystkie osoby naokoło. Praca dość nieprzyjemna. Zostajesz otoczony przez osobami o wybujałym ego przez osoby na stanowiskach specjalistycznych bez studiów myślących, że niewiadomo jak sobie radzą. Do tego nie zapomnijmy, że picie alkoholu w biurze w godzinach pracy to norma. Zdecydowanie nie polecam osobom młodym, ambitnym
Nie wiem na ile prawdy z tym alkoholem ale jeśli... to czemu tak każdy normalnie miałby na to przyzwalać? już pomijając sam ten fakt to czy to nie dezorganizuje pracy i nie wpływa negatywnie na wyniki? niczego takiego nie zauważono?
Jest to głównie kadra managerska-raczej każdy by bał się coś na to powiedzieć. Poza tym o jakich wynikach mówimy-to specyficzna branża gdzie ludzie cieszą się z tego ile wynosił średni czas dostawy (co raczej bardziej zależy od chęci kurierów czy pogody) oraz z dogadanych restauracji/punktów. Moim zdaniem zadania na stanowiskach specjalistycznych nie różnią sie za bardzo od tych na stanowiskach typu associate-ba, na stanowisku niższym będą nawet zrzucać na Ciebie prace. Nie polecam
Dokładnie tak jest. W firmie pracują głównie studenci. Młodzi ludzie, bez kompetencji zajmują większość wyższych stanowisk. Jeśli masz swoje zdanie, które jest odmienne od innych to zostajesz szybko wykluczony. Dodatkowo firma ewidentnie nie prowadzi szkoleń dla pracowników. Sposob w jaki rozmawiają z klientami przez telefon jest śmieszny i świadczy o jakimkolwiek braku kompetencji i profesjonalizmu. Jeśli chodzi o zarobki to nie zgadzam się, ze są całkiem niezle. Są wyjątkowo niskie. To zależy jeszcze jakie masz oczekiwania. Na podwyżkę możesz liczyć dopiero po roku, ale są to grosze nie warte jakichkolwiek starań. A wymagania są bardzo wysokie jak na takie zarobki. Trzeba po prostu(usunięte przez administratora), a pensja i brak jakichkolwiek bonusów czy podwyżki nie motywuje. Podsumowując nie polecam osobom, które maja już jakieś doświadczenie w pracy lub są po studiach.
całkowicie sie zgadzam. Idealna praca dla osób, które nigdy nie pracowały i chcą zdobyć jakiekolwiek doświadczenie. Ja z 7 letnim doświadczeniem w gastronomii myślałem, że zdąbędę szczyty tutaj, a jestem(usunięte przez administratora) z każdej możliwej strony przez cały czas
to, ze ktos jest studentem, nie znaczy ze nie ma zadnych kompetencji. Ja najpierw po liceum zrobilem sobie policealke z administracji publicznej, potem rachunkowosc(ksiegowosc) Pozniej zrobilem sobie trzyletnie studia ale raczej na kierunku ktory mnie pasjonuje hobbistycznie i wieksze kwalifikacje i wiedze nabylem w policealnych jak na trzyletnich studiach.
@pracodawca kiedy łaskawie należne nam podwyżki inflacyjne/ z powodu podniesienia już dwa razy w tym roku minimalnej krajowej? W tej firmie w 3 kwartale 2023 leci się na stawkach z 2022, bez premii, bez bonusów, bez podwyżek. Z osob z którymi pracuje to jak dobrze liczę około 7 osob z dość kluczowych stanowisk z bezpośredniego kontaktu z restauracjami szuka nowej pracy/jest bliskich złożeniu wypowiedzenia. HR? Odkąd się księżniczka pojawiła nie da się nic załatwić, jest profirma, zamiast pro pracownik. Chcesz cokolwiek to albo przeciągają w czasie, obiecują, ostatecznie możesz sibie tylko pomarzyć ze coś dostaniesz. Warunki obiecywane przy zatrudnieniu nie są uwzględniane przy ich nowych wymysłach. Elastyczny czas pracy nie istnieje, trzeba pracować 9-17 i 3 dni z biura, gdzie w momencie zatrudnienia był 1 dzień i obiecywana ogromna elastyczność. Wg umowy bez pisemnej zgody nie można iść do dodatkowej pracy, nadgodzin nie można robić ani w swoim dziale ani w innym. Po krotce - robią wszystko żebyś harowała za beznadziejny hajs i nie mogła sobie jakkolwiek podreperować budżetu. Nie wspominając ze po pracy jesteś wypruta, bo jednak kontakt z restauracjami jest ciężki. A uwaga - trzeba ciagle dzwonić do restauracji, gdzie nie było o tym nawet wspomniane przy zatrudnieniu. Omijajcie szerokim łukiem. Specjaliści zarabiają marne 5,5k brutto gdzie na rynku według raportów płacowych stawki specjalistów w tej branży zaczynaja się od 6.2k brutto, wiec to pokazuje idealnie czym jest ta firma.
Hm, to jak kasa tu jest taka zła, to dlaczego pracują? Jak kasa nie jest rynkowa, to dlaczego ludzie nadal są w tej firmie, a nie idą do konkurencji? I te 5,5 tys zł brutto to kasa na start i po jakimś czasie można dostać więcej?
Jak wrażania z pracy na stanowisku managerskim? Mam na myśli Partnerships / Sales Manager. Na jakie pieniądze można liczyć? Jak z atmosferą? Sa jakieś ciekawe benefity?
To niestety prawda. Nie ma podwyzek w zwiazku z inflacja, co zmusza niektorych do rezygnacji z pracy i to widac……. Koszty utrzymania sie w Warszawie bedac z malego miasta sa teraz kosmiczne, a pracodawca widac nie liczy sie z tym, ze niektorzy maja dzieci na utrzymaniu i nie jest lekko przy pensjach na poziomie 2022 roku. :((
Witam, zastanawiam się czy ta opinia faktycznie jest skierowana do pracy jako sales manager, tak jak opisano to powyżej? Nie jestem po prostu na bieżąco w tych sugerowanych stawkach. Może byłaby możliwość na opisanie ich wprost by nie mieć wątpliwości? Ciekawe czy jednak się nie zwiększa skoro ludzie faktycznie odchodzą
Chcesz powiedzieć że mimo ciągłego wzrostu cen na praktycznie wszystko od dwóch lat nikt nie dostał podwyżki?
I dalej pracują za takie pieniądze? jeśli tak to musi być gdzieś jakiś haczyk a raczej ogromny plus który ich tu zadowala. Jakieś dodatki?
nie rozumiem czemu zgadzacie sie na takie stawki, przeciez w biedronce nawet dostaniecie lepsze stawki...
I serio mówię to jako byly pracownik który sam odpuścił z uwagi na stawki, szanujcie sie i pamietajcie ze wszedzie zaoferuja wam lepsze pieniadze, nie ma co sie obawiac zmiany
Czy ktoś z was się dostał i wybiera się na onboarding do Warszawy 3.06?
I jak jest na supporcie? Zastanawiam się, żeby aplikować na to stanowisko? Kłótliwi ludzie dzwonią? Miła jest atmosfera wśród pracowników? Ciągle Ktoś dzwoni, czy raczej więcej czasu poświęca się na odpisywanie na e-maila? Jak to wygląda? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Nikt nie dzwoni w ogóle, ponieważ nie mamy call center i wszyscy muszą pisać na chacie :) unikamy dzwonienia nawet jeśli proszą, bo jak napiszą, to mamy podkładkę i można przekazać potem sprawę dalej innej osobie bez pomylenia czegoś
Czy to oznacza ze praca jest mimo wszystko mniej stresująca niż mogłaby sie zdawać? Jak wtedy z takiej obsługi wylicza sie jakaś premie lub cokolwiek? dziwne żeby stawiali na ilość
Hmm nie ma w ogóle call center? To brzmi jak oszczedzanie na czym tylko sie da. Czyzby firma niekoniecznie planowała długo funkcjonować?
Kurier nie dostarczył zamówienia za ponad 100zł,wszedł na pietro nie miał ze soba zamówienia po czym uciekł na dół i wsiadł do auta.Pani Daria z chatu się z nim skontaktowała,powiedział jej ze przywiózł mi jedzenie i byłem dla niego nieprzyjemny i ona nic więcej nie może zrobić.Jedna wielka kpina. Jedzenia nie ma,pieniędzy nie ma.Wczesniej nigdy mi sie nie zdarzyła taka sytuacja i to był ostatni raz kiedy cokolwiek zostało zamówione przez ta aplikacje.NIE POLECAM!
Niestety wolt schodzi na (usunięte przez administratora). Nie szanuje nawet kurierów od jakiegoś czasu.
Coś więcej na ten temat powiesz? Bo byłem gotowy złożyć cv, warunki by mi odpowiadały, a mówisz że chyba pogorszyło się. Masz na myśli stawki, liczbę zamówień czy co? Jest w ogóle coś takiego jak minimalna liczba zamówień w ciągu dnia?
Witam mialam dokładnie taką samą sytuację. Ani pieniędzy, ani jedzenia .Nigdy nie zamowie z Wolt .
Czy ludzie którzy pracują dłużej firmie również mają takie same stawki co nowe osoby? Jezeli tak to średnio zachęcające…
Jak wrażania z pracy na stanowisku managerskim? Mam na myśli Partnerships / Sales Manager. Na jakie pieniądze można liczyć? Jak z atmosferą? Sa jakieś ciekawe benefity?
To niestety prawda. Nie ma podwyzek w zwiazku z inflacja, co zmusza niektorych do rezygnacji z pracy i to widac……. Koszty utrzymania sie w Warszawie bedac z malego miasta sa teraz kosmiczne, a pracodawca widac nie liczy sie z tym, ze niektorzy maja dzieci na utrzymaniu i nie jest lekko przy pensjach na poziomie 2022 roku. :((
Witam, zastanawiam się czy ta opinia faktycznie jest skierowana do pracy jako sales manager, tak jak opisano to powyżej? Nie jestem po prostu na bieżąco w tych sugerowanych stawkach. Może byłaby możliwość na opisanie ich wprost by nie mieć wątpliwości? Ciekawe czy jednak się nie zwiększa skoro ludzie faktycznie odchodzą
Chcesz powiedzieć że mimo ciągłego wzrostu cen na praktycznie wszystko od dwóch lat nikt nie dostał podwyżki?
I dalej pracują za takie pieniądze? jeśli tak to musi być gdzieś jakiś haczyk a raczej ogromny plus który ich tu zadowala. Jakieś dodatki?
nie rozumiem czemu zgadzacie sie na takie stawki, przeciez w biedronce nawet dostaniecie lepsze stawki...
I serio mówię to jako byly pracownik który sam odpuścił z uwagi na stawki, szanujcie sie i pamietajcie ze wszedzie zaoferuja wam lepsze pieniadze, nie ma co sie obawiac zmiany
Mimo zapewnień nie wrócili z informacją zwrotną. Szkoda czasu na taka firmę. Z komentarzy o stawkach na poziomie pensji minimalnej wnioskuję, że nie spodobała im się proponowana przeze mnie kwota. Szkoda czasu na rekrutację do takiej firmy.
Typowe pytania o doświadczenie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Cześć, Proszę o informację jak wygląda proces rekrutacji na stanowisko - Account Specialist? Jakie są widełki? Jaki poziom angielskiego jest wymagany? Z góry dziękuję
To jakaś banda (usunięte przez administratora) Aplikacja działa na jakiś dziwnych prawach, gdzie składasz zmówienie i nie masz ani zamówienia ani pieniędzy. Zamówienie złożone wczoraj kurier go nie dostarczył ponieważ ponoć nie mógł się dodzwonić, informacja z wolt, że zamówienie została w takim wypadku "zutylizowane" i nie przysługuje mi zwrot pieniędzy. Zamówienie za 100 zł. Jak kurier czegoś nie może dostarczyć, to powinno to wrócić do nadawcy, ale widać nie w Wolt, w Wolt ktoś po prostu przywłaszcza sobie to zamówienie i tracisz pieniądze. Skandaliczny sposób postępowania.
spoko, pracowników biura traktują w ten sam sposób, oferują max 50% zwrotu za zamówienie dostarczone 2h po czasie zimne i beznadziejne, także po prostu taki sposób działania, tłumaczą to budżetem i 'wymogami przełożonych"
A ty chciałbyś dostać takie jedzenie, którego ktoś nie odebrał 2h temu? Jeśli nie to kto ma ponieść koszt tego, że nie odebrałeś telefonu?
Wystarczy się zapoznać z regulaminem :) Jeśli kurier nie jest w stanie się dobić do mieszkania/domu, nie odbiera się telefonu zgodnie z regulaminem kurier nie ma obowiązku odwozić parę kilometrów tego zamówienia z powrotem, bo nikt mu za to nie zapłaci i ma prawo wyrzucić te produkty, a zwrotów pieniędzy w takiej sytuacji nie ma, bo nie reagowano na próbę kontaktu i marnowano czas kuriera. Proste i logiczne. Pozdrawiam i zachęcam do czytania regulaminu.
A co w przypadku domu? Kurier i tak ma już opłacona swoja robotę, to w teorii może zostawić zamówienie pod drzwiami i lecieć dalej ogarniać inne zlecenia?
Eh, masz racje. Jest to dziwna banda :). Kiedyś zamówiłem jedzenie centralnie 3 kroki od mieszkania i przyjechało zimne mimo że kuchnia wypuściła szybko danie. Kurier wolał sobie chwilkę poczekać na zewnątrz, zapalić papieroska wiadomo... Po zgłoszeniu uwag, niestety nikt nawet tego nie rozpatrzył, ani również nie dostałem informacji zwrotnej :)
Przeczytałam, że w firmie ciężko o podwyżki a raczej, że jedni je dostają inni nie. Widocznie coś wpływa na to, czy podwyżka będzie przyznana czy nie. Dacie znać od czego zależne są podwyżki?
Czesc, jak wyglada etap rekrutacji ? Przeszedlem pozytywnie etap w ktorym trzeba bylo przygotowac assigment, i na ten moment czeka mnie jeszcze jedna rozmowa, ktos wie czy to juz ostatnia, i na tej samej rozmowie przedstawia oferte?
Jest tu może ktoś kto zatrudnia się aktualnie jako Country Controller? Wstępnie rozważam aplikację, widzę ze raczej wymogi spełniam. Jakieś porady co do rozmowy byście mieli? I przede wszystkim ile mniej więcej się zarabia?
Aplikowałam na stanowisko X, zostałam zaproszona na rozmowę, a po rozmowie zaproponowano mi spróbowanie aplikacji na zupełnie inne stanowisko. Zgodziłam się, choć firma wiedziała, że nie mam żadnego doświadczenia. Ponownie przeszłam wstępną rozmowę, potem kolejną, dostałam rozbudowanie zadanie rekrutacyjne na które poświęciłam bardzo dużo czasu (potrzebowałam zrobić research na tematy o których nic nie wiem, plus przeanalizować sporą tabelę w excelu). Następnie wysłałam zadanie do akceptacji - przeszło, team leaderka nie miała żadnych zastrzeżeń. Potem miałam ostatni etap, który trwał godzinę (z prezentowaniem rezultatów), a na końcu czekałam dwa tygodnie na odpowiedź by dowiedzieć się z mejla od rekruterki (która nie brała udziału w żadnych z rozmów i odpisała mi za pomocą chatu gpt), że jednak wzięli kogoś z większym doświadczeniem. Dla mnie okropna strata czasu, zależało mi na tej pracy i naprawdę włożyłam w proces aplikacji masę zasobów i serca, by potem usłyszeć, że brakowało mi tej rzeczy o której wiedzieli od początku.
A to jedno stanowisko jak na razie do tego maja? duży to dział? Ciekawi mnie co teraz zrobią z Twoim CV i tak dalej. będą trzymać wraz z materialnymi rekrutacyjnymi? Czy odzywają się do byłych kandydatów „na zaś” jeśli ktoś będzie potrzebny a ten wpasuje się w profil?
Nie mam pojęcia. Dostałam decyzję odmowną na to drugie stanowisko i faktycznie na tą pozycję już nie rekrutują, natomiast pierwotne stanowisko wciąż jest wolne. Co do działów w których miałam pracować, podobno są nieduże - od 5 do 10osob, ale nie pamiętam dokładnie. I też zastanawiam się co z moim zadaniem rekrutacyjnym, bo uważam, że miałam bardzo dużo pomysłów na zadawane pytania i czuję się mega oszukana.
Tez mnie przeraża ilość etapów rekrutacji i wymaganego zaangażowania w tak wczesny proces. Właśnie miałam iść na drugi etap, ale godziny są kompletnie nie elastyczne :( Trzy dni urlopu w obecnej pracy mi się nie uśmiechają.
Siemka. Kiedyś nawinęła mi się oferta od Wolta dla Marketing Managera. Tylko jest z dość dawna data i teraz nie wiem czy coś źle szukam czy po prostu nie przyjmują, bo nie mogę niczego aktualnego się doszukać. Nie wiecie czasem czy nie biorą na ten dział? Mam 2-letnie doświadczenie i zastanawiam się czy by to starczyło
W firmie pracują niekompetentne, młode osoby, które komentują nawet to, iż ktoś zamawia często jedzenie jakby chcieli pracować i nie zarabiać a zarabiają na większych ilościach dostaw, używają slangu w stylu opóźnienia, jakby ktoś był głupkiem itp , jakby nie odbyli szkoleń a pracowali pod dyktando jakiejś ułomnej osoby, która dyktuje i im narzuca swojejkategoryczne zdania.
Możesz rozwinąć te myśl? W dawniejszej ofercie na Support Associate nie pisali wprost o wdrożeniu czy też jakichś szkoleniach, więc zastanawiam się jak nowi pracownicy do teraz są wprowadzani?
Teraz są tygodniowe szkolenia w Warszawie, tak też mają u siebie na stronie odnośnie do tego stanowiska.
Wita. Wiele razy zamawiałem przez Wolta i wielokrotnie czas realizacji podawany przez nich nie zgadzał się z oczekiwanym. Np. czas 15 min przedłużał się do 1.5 godziny. Jedzenie zimne nie pierwszy raz . Nie polecam Wolta. Pozdrawiam
@Pracodawca Co za śmieszna firma. Na bank traktuje tak samo dobrze pracowników jak i Klientów. Otrzymałem całe zalane coca colą zamówienie, które trafiło do kosza. Pracownik Wolta stwierdza, że to niemożliwe (przesłałem zdjęcia) bo pionowo ustawiony napój nie może się wylać :O TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TEJ FIRMY
Jeśli zamawiasz napój zamknięty nieoryginalnie ( zamknięty w kubeczku ), to na 90 procent się rozleje. Kurier jeździ nie tylko samochodem ale też skuterem i rowerem, czasem hulajnogą. Jadąc po naszych pięknych ulicach nie masz szans dowieźć napoju, żeby go nierozlać. Proponuję wziąć sobie kubek z wodą i spróbować dowieźć bez rozlewania.
Ok, prawa fizyki niby nie przeskoczysz, to fakt. Ale skoro tak to po czyjej stronie leży odpowiedzialność za transportowany posiłek? Czy to nie tak, że w momencie powierzenia go kurierowi jest on zależny tylko od niego? można w teorii odmówić dowiezienia takiego zamówienia by jakieś reklamacje się nie trafiały?
@pracodawca kiedy łaskawie należne nam podwyżki inflacyjne/ z powodu podniesienia już dwa razy w tym roku minimalnej krajowej? W tej firmie w 3 kwartale 2023 leci się na stawkach z 2022, bez premii, bez bonusów, bez podwyżek. Z osob z którymi pracuje to jak dobrze liczę około 7 osob z dość kluczowych stanowisk z bezpośredniego kontaktu z restauracjami szuka nowej pracy/jest bliskich złożeniu wypowiedzenia. HR? Odkąd się księżniczka pojawiła nie da się nic załatwić, jest profirma, zamiast pro pracownik. Chcesz cokolwiek to albo przeciągają w czasie, obiecują, ostatecznie możesz sibie tylko pomarzyć ze coś dostaniesz. Warunki obiecywane przy zatrudnieniu nie są uwzględniane przy ich nowych wymysłach. Elastyczny czas pracy nie istnieje, trzeba pracować 9-17 i 3 dni z biura, gdzie w momencie zatrudnienia był 1 dzień i obiecywana ogromna elastyczność. Wg umowy bez pisemnej zgody nie można iść do dodatkowej pracy, nadgodzin nie można robić ani w swoim dziale ani w innym. Po krotce - robią wszystko żebyś harowała za beznadziejny hajs i nie mogła sobie jakkolwiek podreperować budżetu. Nie wspominając ze po pracy jesteś wypruta, bo jednak kontakt z restauracjami jest ciężki. A uwaga - trzeba ciagle dzwonić do restauracji, gdzie nie było o tym nawet wspomniane przy zatrudnieniu. Omijajcie szerokim łukiem. Specjaliści zarabiają marne 5,5k brutto gdzie na rynku według raportów płacowych stawki specjalistów w tej branży zaczynaja się od 6.2k brutto, wiec to pokazuje idealnie czym jest ta firma.
Hm, to jak kasa tu jest taka zła, to dlaczego pracują? Jak kasa nie jest rynkowa, to dlaczego ludzie nadal są w tej firmie, a nie idą do konkurencji? I te 5,5 tys zł brutto to kasa na start i po jakimś czasie można dostać więcej?
Czy warunki zatrudnienia oferowane przez Wolt Polska Sp. z o.o. dla pracy jako Specjalista ds. Obsługi Klienta są dla was satysfakcjonujące?
Nie. Dostajesz 3-3,5 koła netto, zero premii i podwyżek, a wymogi są spore. Za dużo stresu za beznadziejną stawkę.
Żartujesz z tą pensją? Czyli w biurze w Warszawie zarabia się mniej niż 7/8k brutto? Mówię o juniorach w marketingu, operations, sales albo accounci?
Ustaliliście już te średnie zarobki? dopytuję bo sama nie wiem czy mam dalej się nimi interesować? piszesz tutaj o juniorskich stanowiskach , a co z tymi wyższymi? Jakich kwalifikacji teraz wymagają? Minimalne doświadczenie i tak dalej? po jakim czasie jest jakiś awans z tego juniora?
Stawki w biurze są o wiele niższe niż to co podałeś, a dla osób zdalnych jeszcze mniejsze. Niestety na takie stawki to może jakis wyższy zarządzający liczyć, ale to taki z wyższego szczebla.
Jaka atmosfera panuje w firmie Wolt Polska Sp. z o.o.? Są ogłoszenia na Pracuj.pl z 21 marca. Czy jest rotacja?
Kiedyś rotacji nie było aż tak duzej, obecnie jest ogromna, niestety rozwój w firmie jest zerowy, a wymagania coraz większa, a stawki pozostają praktycznie nie zmienione
Jeśli już o regulaminie mowa to pracownicy jaki mają? I przede wszystkim jaki mogą mieć do jego treści stosunek? Czy zasady zatrudnienia zmieniają się na przestrzeni lat? ciekawi mnie tez przez ile mniej więcej ludzie współpracują.
Niestety zmiany występują bardzo często i to zazwyczaj na gorsze, sam średni przedział współpracy to 6-12 miesięcy, bo później to linia pochyła w dół.
Po 4 zamówienia w Poznaniu na 4 godziny! Aż się nie chce wychodzić z domu! Jestem wściekły, żeby tydzień czekać na 300zl to jest jakiś żart!
Widziałam ten ostatni wątek o tych zadaniach rekrutacyjnych oraz braku odzewu odnośnie wyniku czy tez ich weryfikacji. Ciekawa przy tym mimo wszystko jestem tego czy każdy otrzymuje w miarę podobne treści? jakie były wasze w ostatnim czasie? Dużo w nich zmieniają?
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Wolt Polska Sp. z o.o. - Warszawa
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Wolt Polska Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
Pamiętaj, że zarejestrować się mogą tylko osoby upoważnione do obsługi zgłoszeń.
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wolt Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Wolt Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 113.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wolt Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 92, z czego 42 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Wolt Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Wolt Polska Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 10
00-656 Warszawa
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Popularne
- Kamil Krawczyk Vedion
- Alphabet Polska Fleet Management
- Colonnade Insurance Societe Anonyme Oddział w Polsce
- Arval Service Lease Polska
- Prudential International Assurance plc S.A.
- Rossmann
- Energia Dla Firm S.A.
- Bank Ochrony Środowiska S.A.
- Polkomtel Sp. z o.o.
- E.ON POLSKA S.A.
- Bank Pekao
- NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o.
- Muzeum Świat Iluzji Sp. z o.o.
- LPP S.A. Reserved
- ROBYG S.A.
- Burda Media Home Sp. z o.o.
- ARTIMOD S.A. (właściciel marek VENEZIA i UNISONO)
- Hampton by Hilton Warsaw City Centre
- Sun & Snow Sp. z o.o.
- PANEK S.A.
- EUROSER Dairy Group sp. z o.o. – sp. komandytowa
- MDI Energia S.A.
- Pizzeria Parma 2 s.c. P.Bielecki A. Wróbel
- Komenda Główna Policji
- Jet Story Sp. z o.o.
- Rapida Sp. z o.o.
- Adam Morawski Adam Morawski & Wspólnicy Kancelaria Prawna
- Poczta Polska
- Małgorzata Szymańska-Dodacka Gorączka Złota
- Hemnes Consulting Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |