Byłem klientem od 2015r. Płaciłem abonament solidnie każdego pierwszego dnia miesiąca . Przyjechałem do domu z wakacji w pażdzierniku mam wiele przelewów do zrobienia a tu nie ma internetu. Po rozmowie z pracownikiem okazało się ,że mam internet odłączony (zdemontowano nadajnik) bez wypowiedzenia. Tłumaczą ,ze już wszyscy mają internet światłowód.Mnie go nie potrafili założyć i żadnego przepraszam lub innej satysfakcjil.Umowa jaką podpisywałem przewiduje miesięczny okres wypowiedzenia abonenta jak i Dostawcę. Gdy wspomniałem o odszkodowaniu za straty jakie poniosłem w wyniku działania firmy Vifnet to mgr inż. Kozieł powiedział ,ze owszem a następnie mnie wyśmiał i bezczelnie dn 21pażdziernika wysłał do mnie wypowiedzenie. .Działanie właściciela urągają wszelkim zasadom ma po prostu klientów w czterech literach jak klient mu już nie płaci. Ostrzegam innych nabywców od tej firmy jak najdalej. Czapla J.
ja też mam problem z obsługą przez 'firmę' vifnet. czekałam na naprawę zerwanej sieci / nie z mojej winy/ponad tydzień i otrzymałam rachunek na kwotę 100zł. napisałam reklamacje/odwołanie tydzień temu/ i nadal nie mam odpowiedzi. Na infolini 'pan' nic nie wiem i tak w kółko.
Z tego co przeczytałem roboty dużo a wypłaty słabe. Szkoda z nikt nie podał na jaką kwotę można liczyć bo może nie jest tak źle. Wrzućcie jakie są aktualne zarobki żeby można było ocenić.
W mojej opinii to najgorszy możliwy dostawca Internetu w Ustroniu i okolicach. Nie dość, że Internet jest słaby i drogi, to działa jedynie w pomieszczeniu gdzie jest router. Połączenie zrywa non stop, Internet wolny jak cholera i jakość obsługi iście z czasów komuny. Gdy zgłosiłam, że Internet nie działa to przyjechał Pan, powiedział, że działa i żądał pieniędzy za przyjazd. Drugi raz zgłoszenie zakończyło się jedynie na poradzie telefonicznej, ze skoro internet nie dziala, to, mam sobie kupić drugi router i sprawdzić czy działa. Wiążąc sie z ta firma generalnie trzeba się znać na sprzęcie, na parametrach i być zorientiwanym w tego typu usługach. Zupelnie inaczej wyglada to u konkurecji... Generalnie nikt w Vifnecie się nie śpieszy, by rozwiązać problemy z Internetem ani jego jakością. Uważajcie, bo demontaż anteny sporo kosztuje. Słabe zachowanie firmy przy rozwiązywaniu umowy. Naliczana wysokie kary za zwłokę anteny, która trzeba zawieźć osobiście. Wypowiedziałam umowę 6 lutego, to i tak każą płacić za dwa miesiące i nie ważne, że od 2 lat zupełnie nie korzystałam z tego Internetu. Bo nie działał. Słabo, słabo, słabo... Polecam bezprzewodowy Play i mobilny Polsat. Za 5 dyszek miesiecznie Internet śmiga genialnie, nie zrywa i serwis od ręki
Zakładam ze problem ,który Pani poruszyła nie wynika z problemu dostawcy ,a raczej z niezapoznania się z umowa i warunkami dostarczania usługi . Wszystkie te aspekty które Pani podnosi z cała pewnością znalazły się w umowie dwustronnej , proponuje czytać umowy zanim się podpisze, uniknie później Pani zamieszczania postów, które niewiele maja wspólnego z dostawca . Ponadto jeśli Pani kupuje cokolwiek na umowę terminowa to czy Pani korzysta czy nie- to jest już Pani wybór, za który jednak trzeba płacić. Podkreślę, ze jestem odbiorca tej Firmy i jestem w pełni zadowolony z obsługi .
Tak jak kolega wcześniej wspomniał - robotą którą tam wykonujesz mógłbyś obdzielić kilka osób. Niestety nie idzie za tym godziwe wynagrodzenie i szacunek przełożonych. Praca uciążliwa, na wysokości, w lecie pracujesz w upale, w zimie na mrozie. Brak możliwości awansu i rozwoju. Szkoda czasu i nerwów. Typowy powiatowy januszex.
(usunięte przez administratora)Roboty za pięciu a warunki masakra. Nie polecam nikomu ani pracownikowm ani klientom końcowym .
Polecam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Firma Handlowo-Usługowa Vifnet MGR Inż. Piotr Kozieł?
Zobacz opinie na temat firmy Firma Handlowo-Usługowa Vifnet MGR Inż. Piotr Kozieł tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.