Opinie o Cyfrowy Polsat S.A. w Toruń

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Cyfrowy Polsat S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Cyfrowy Polsat S.A. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cyfrowy Polsat S.A. w Toruń

Poczciwy Pedro

Widzę, że dawno nikt nie dodał aktualnego komentarza, wiec jako aktualny pracownik szukający jednak innej posady, chcąc dodać jakieś aktualne info i od razu na wstępie stanowczo odradzic pracę w tej firmie, tym samym potwierdzając zasadniczo większość opinii, poniżej. A jeśli coś się zmieniło od czasu dodania tych starszych komentarzy, to jedynie na gorsze. "Kontrolerzy" z podestu mają cie za śmiecia, nieustanny mobbing polegający na wiecznych pretensjach, blokadach, uwagach, i docinkach, na każdym miejscu. Sądziłem do pewnego czasu, że to może akurat na mnie się uwzięli, ale nie, poprostu faktycznie "przełożeni " mają raczej problemy sami ze sobą i zamiast pomagać, skoro razem pracujemy, to tylko gnoją w każdym możliwym momencie, nwm co to za ludzie, ale to bardzo przykre ze człowiek może być tak podły, nie wiem o co tu chodzi ale ci ludzie mają spory problem i to sami z sobą. Poza tym, blokowana możliwość dopisywania się na pierwsze zmiany(dzisiaj taka rewelacja weszła w życie) nawet nie poinformowali o niczym tylko ludzie jeden od drugiego sb przekazują, poprostu wtedy kiedy nie jesteś potrzebny im to cie nie chcą widzieć, klienci dzwonią z samymi problemami, więc wiadomo jak to może wyglądać, zostałem tu tak zwyzywany. jak nigdy w życiu przez najgorszych wrogów, i nierzadko słyszeć niemiłe słowa (mimo że naprawdę nierzadko naginając procedury, i mając słabą sprzedaż, zawsze kierując się dobrem klienta, a nie kilkoma zł za umowę, wierząc w to co robię, starając się być poprostu człowiekiem dla drugiego człowieka, wierząc w słuszność pomocy dla drugiej osoby). Ponadto jak za takie wymagania które są stawiane oraz wiedzę która jest codziennie sprawdzana i weryfikowana na różne sposoby (wieczne pretensje, że nie jesteś na bieżąco, a codziennie coś się zmienia i musisz być obyty ze wszelkimi, zmianami i nowościami, a naprawdę jest multum specjalistycznej wiedzy do przyswajania i aktualności na bieżąco) to uważam że w stosunku do tego kasa jest całkowicie niewymierna. Wiele pisać mógłbym, ale podsumuje krótko odświeżając nieco opinie o tej firmie, w związku z plakatami na każdym słupie ogłoszeniowym w mieście (a dopisywania się wtedy kiedy cię nie potrzebują na pierwszych zmianach, zablokowane na stałe), poprostu przestrzegam i stanowczo odradzam, zapewniam poza wieloma ludźmi którzy tu pracują są wspaniali ale jednocześnie marnują się tu, a których tu poznałem, nie czeka tu na was nic fajnego, poszukajcie innej firmy, ale nie pod tym adresem. Zaufajcie mi i nie marnujcie tu sb życia, bo jest zbyt cenne na takie nieludzkie traktowanie. Wstyd ze ludzie sami sobie takie piekło tworzą i są tacy podli, to smutne

Kochamklientów<3
@Poczciwy Pedro

@Poczciwy Pedro @CHWDCP Czytam i aż nie wierzę w to, co wypisujecie. Może na wstępie dodam, że jestem - jak Wy - tylko konsultantem, żeby nikt mi nie zarzucił że pełnię wyższą funkcję i bronię tego miejsca pracy. Macie słabe pojęcie o firmie i ogólnych zasadach prowadzenia biznesu, skoro według Was kontrolerzy zdecydowali o zabronieniu dopisywania na pierwsze zmiany, że według Was to ich wina i robią nam na złość. W biznesie jak w wojsku - ludzie dzielą się na dwa typy. Tych nielicznych, którzy wydają rozkazy i całą resztę, która musi ich słuchać. Dostali taki a nie inny rozkaz i muszą go wykonać. Nie będą się nad nami rozczulać czy przepraszać nas na kolanach za każdym razem, kiedy odmówią nam dopiski :P. Twardo i konsekwentnie muszą do tego podchodzić. W tym momencie zachowujecie się jak nasi klienci - całą winę zwalacie na nich, jak klienci na nas, za rzeczy na które ani my ani oni [przełożeni] nie mają wpływu. Ta praca jest dla ludzi o stalowych nerwach, j*jcach, z twardą (usunięte przez administratora) i sercem - jeśli coś z tego macie miękkie, to zjedzą Was Wasze własne nerwy. Trochę dystansu, miejcie wygwizdane i róbcie swoje. @Pedro - piszesz o tym, że zawsze kierujesz się dobrem klienta, że jesteś w stanie poświęcić kilka zł za umowę, żeby to klient miał lepiej, itd. Stary, naucz się jednego - pod żadnym pozorem nie można być dobrym i wyrozumiałym dla klienta. Rób swoje - pomóż robiąc absolutne, wymagane minimum i nic więcej, zero litości i rozczulania się, a przy tym opchnij umowę mając gdzieś to, że nie jest zorientowany w temacie, że weźmie od Ciebie byle co. Klient nie zapłaci Ci za to i nie podziękuje szczerze jeśli zrobisz wszystko, co w Twojej mocy, żeby miał jak najlepiej. Zdecydowana większość z nich na początku rozmowy jest mega miła, podlizuje się bylebyś szybko rozwiązał ich problem, a jak np. nie przejdzie weryfikacji czy nie jesteś w stanie mu pomóc - zwykle zwyzywa od góry do dołu. Jako doświadczony pracownik mogę jeszcze dodać, że oprócz braku litości dla klientów można wypracować sobie sposób, żeby cisnąć im tak, aby w świetle procedur żadnej nie złamać :P. Jak to mawia Bear Grylls - Improvise. Adapt. Overcome. :P

Olsen
@Kochamklientów<3

I o to przykład totalnego chamstwa które sobą reprezentujesz. Ale według Ciebie z tobą jest wszystko ok i jesteś super człowiekiem, spójrz na to co napisałeś i zastanów się nad swoim postępowaniem odnośnie innych ludzi, i dorośnij ;)

2
A0101E

Mnie zastanawia dlaczego w Cyfrowym Polsacie osoby są zatrudniane na zasadzie własnej działalności, a po odbytym i zdanym szkoleniu kontakt się urywa i bez żadnego wyjaśnienia osoba pomimo podpisania umowy nie otrzymuje grafiku i właściwie jest zwalniana. Sytuacja taka powtórzyła się dwukrotnie. Przyczyn zerwania umowy nikt w firmie nie potrafił wyjaśnić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stars
@A0101E

Albo wymyślasz albo pomyliłaś firmy/ lokalizacje albo sam/ sama mocno się o to starałeś/ starałaś. Takie rzeczy się nie zdarzają bo akurat na tym, żeby ktoś przychodził to im zależy bardzo i nie odpuszczają nikogo...

Anna
@A0101E

Na windykacji plusa jest podobnie osoby które przeprowadzają odsłuch poza dwiema osobami reszta to (usunięte przez administratora) nie polecam nikomu tam pracować

Karolina
Inne

@Xyz dziękuję za wyczerpujące informacje. A jak wygląda kwestia rozwoju kariery zawodowej w Cyfrowy Polsat? Jest możliwość awansu? Firma organizuje szkolenia dla pracowników, aby mogli podnieść poziom swoich kompetencji zawodowych? Jak oceniasz atmosferę w pracy? Te aspekty również są istotne dla osób, które są zainteresowane podjęciem zatrudnienia w tym miejscu.

Karolina
Inne

@Xyz dziękuję za informację. A czy do podstawowego wynagrodzenia oferowane są jakieś dodatki pozapłacowe, takie jak na przykład ubezpieczenie, opieka medyczna w prywatnej placówce lub karta sportowa? Można liczyć na premie? Takie informacje są często istotne przy podejmowaniu decyzji o wysłaniu cv w dane miejsce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xyz
@Karolina

- premie w postaci prowizji od zawartych umów - karta multisport - możliwość zawarcia umowy na usługę telewizyjną, internetową, telefoniczną (CP i PLK) na dość preferencyjnych warunkach - dodatkowe wynagrodzenie, zwane "trzynastką", przyznawane raz w roku, baaardzo uznaniowo (dostają je głównie osoby prowadzące działalność i killa osób ze zlecenia)

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Cyfrowy Polsat S.A. odpowiadała Twoim potrzebom? Czego dowiedziałeś się o swoim nowym, potencjalnym miejscu pracy? Twoja opinia jest dla nas ważna.
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Toruń
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Ubezpieczeniowy
Toruń
Anna Młynarczyk
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Toruń
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Wtryskarek
Toruń
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Karolina
Inne

@Xyz wspominasz o umowie zleceniu i o b2b, a jak wygląda kwestia umowy o pracę? Po okresie zlecenia można przejść na stałe zatrudnienie czy może jest to zależne od stanowiska? Wiele osób chciałoby się zorientować w możliwościach przed wysłaniem w dane miejsce swoich dokumentów aplikacyjnych.

Xyz
@Karolina

Od samego początku narzucona jest forma zatrudnienia. B2b - dla osób powyżej 26 r.ż i dla tych bez statusu ucznia/studenta, umowa zlecenie - dla osób, które nie ukończyły 26 r.ż i posiadają status ucznia/studenta. Z tego co mi wiadomo nie jest możliwa zmiana formy zatrudnienia z b2b na zlecenie, ale w drugą stronę już tak. Pierwsza umowa jest zawierana okres 3 m-scy, po czym (zazwyczaj) jest przedłużana na czas nieokreślony.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

praca w weekendy obowiazuje każdego niezależnie od umowy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Xyz
@anonim

Na zleceniu minimum 4 zmiany weekendowe (można je zrobić już w piątek 15-22), firma - wg grafiku

anonymous

czy jest w tej firmie możliwosc pracy 8 h?

xyz
@anonymous

Tak, na umowie-zlecenie dość elastycznie to wygląda. Masz swoją 7-godzinną zmianę i możesz dodatkowo "dopisać się" na godzinę (ewentualnie przyjść godzinę wcześniej, jeżeli to druga zmiana). b2b - możliwość "dopisania się" m.in. na 3h.

Karolina
Inne

Na jednym z największych portali z ofertami pracy znalazłam zamieszczoną przez Cyfrowy Polsat. W tej chwili firma szuka w Toruniu do pracy osób chcących pracować jako Konsultant - Współpracownik. Czy są tu osoby zatrudnione na tym stanowisku i podpowiedziałyby czy warto spróbować swoich sił? @Karolina zdecydowałaś się w końcu wysłać swoje cv do Cyfrowy Polsat? Jeśli tak i odbędziesz rozmowę rekrutacyjną, napisz nam proszę na forum jak przebiegła. Będzie to cenna wskazówka dla przyszłych aplikantów. @red dlaczego tak uważasz? Możesz rozwinąć swoją opinię i podać argumenty, które sprawiły, że jest ona właśnie taka? Jeżeli napiszesz coś więcej, będzie łatwiej wyrobić sobie zdanie na temat realiów w Cyfrowy Polsat.

Karolina
Inne

@Adi, piszesz o ZUS-ie - czy to oznacza, że wszystkie osoby zatrudnione w Cyfrowy Polsat, są na własnej działalności gospodarczej? Czy na galach, o których piszesz, obecność jest obowiązkowa? @?, proszę, nie używaj w swoich wypowiedziach niekulturalnych wyrażeń. Rozumiem, że pracujesz w Cyfrowy Polsat? Jaka panuje atmosfera w tym miejscu pracy? @babson, oskarżenie o mobbing jest dość poważne. Przypomnę, że z definicji mobbing oznacza prześladowanie podwładnego lub współpracownika w miejscu pracy; zazwyczaj ma na celu lub skutkuje: poniżeniem, ośmieszeniem, zaniżeniem samooceny lub wyeliminowaniem albo odizolowaniem pracownika od współpracowników. Czy na pewno takie sytuacje miały miejsce w Cyfrowy Polsat? Jeśli tak, to czy podejmowane były jakieś rozmowy w tej sprawie?

Lehto
@Karolina

Własna firma lub zlecenie. Na gali trzeba być.

JB
@Karolina

Potwierdzam, jest mobbing jeżeli zastraszanie się do tego kwalifikuje.

Mario
@JB

Nie tylko straszenie, ale wywoływanie presji na pracowniku to też jest mobbing, nie trzeba bzdrurnej regułki znać żeby samemu umieć ocenić co jest właściwe a co nie, czyż nie tak?

Karolina
Inne

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Czy mając niezbyt duże doświadczenie mam szanse na pracę?

gosc
@Karolina

Tak, rekrutacja jest nadal prowadzona

red

Trzeba być niespełna rozumu żeby tam aplikować. Marna firma .

Julita
Inne

Dobra firma to pewnie trudno jest dostać pracę?

CiasteczkoOreo

Pracuje na plusie (kiedys na cp), ogólnie jestem zadowolona, chociaz sa pewne zastrzeżenia, pytanie w ktorej pracy nie ma? Ale wszystko po kolei. Ci z cp narzekaja, ze musieli na rejestracje prepaid przychodzic, serio? A my na gale nie przychodzimy na dol? Narzekanie 14h, swieta, weekendy, gala. I? Nie pasuje? To po co jestes nadal? Zmien prace. Infolinia czynna cala dobe, w tej lokalizacji do 22, wiec co dziwnego w tym ze są zmiany świąteczne czy tez weekendowe? Cieple pomieszczenie, klimatyzacja, nie pasuje? Mozna isc rozdawac ulotki np. Mozna kupic zmiane, wiec masz dodatkowy hajs dla siebie. Robisz umowy, to wcale nie zapier****sz po 300h jak ktos juz pisal, ja robie 160-180godzin i z prowizji mam drugie tyle czasem. Słuchając rozmow w boksie lub ma fajku, mysle ze przychodza tu święte krowy, ktore uwazaja ze nalezy im sie wszystko za nic. Material jest duzy ale jest do ogarniecia. Ale sie nie chce. Wielr razy dostalam transfer od osoby której nie chcialo sie banalu sprawdzic albo wolala posiedziec w telefonie. Nie raz siedzi taka tępa laska, ktora jedyne co robi to siedzi w tel, nic nie wie, bo po co poczytac, skoro masz braki i potem jak klient dzwoni z konfiguracja to nie wie co to telefon i szturchanie i pytania jak to, co to, gdzie to? Ma sie wrazenie ze to konsultantowi brakuje mozgu a nie temu wkurzonemu na fv, ktorej na oczy nie widzial, januszowi. Gadki z klientami? Na infolinii? Naprawdę????? A co, to mialo byc czytanie ksiazek? Raz bedzie klient wkurzony i bedzie krzyczal, a raz mily i pojdzie umowa lub dwie. Robisz swoje i wychodzisz. Kazdy narzeka, wymaga, ale ile daje od siebie i wymaga? Kto sie nie spoznil, nie informowal (przy umowie o pracę nie masz takiej ilosci dostępnych uż co niektórzy w ciagu tygodnia informują) , kto nie przekracza przerwy i jest taki święty? Bez przesady. Z telefonow korzystamy, nie ma co klamac, kazdy przeglada sobie tego fejsa, insta itp. czasem ktos zwroci uwage, czasem ktos wyrzuci przez to do domu. Ktos. Jeden pan, ktory ma taka maniere i czerpie w tego przyjemnosc idac w boksy i szukajac o co sie dopier****c i pod koniec miecha gdy brakuje godzin wywalic do domu, to wcale nie zacheca do zatrudnienia sie tutaj. Panoszy sie jakby byl niewiadomo kim, a jedyne co umie robić to krzyczec na nas, ale nie tylko. Kiedys krzyczal na ktoregos z kontrolerow tak ze musialam wyciszyc mikrofon zeby klient nie slyszal tego buractwa... Masz sprzedawać hbo ale strach przed banem(ban na dopisywanie, zamiany) od tego pana, ktory nie nadaje sie na to stanowisko. Przechodzisz obok jego stanowiska jak przegląda fb a Ciebie wywalil do domu za to tydzien temu... I ciagle....internet obejrzany caly chyba ma, nie tylko on, jest jeszcze dwoch innych. Tzw koordynatorzy nie zachecaja wcale do wspolpracy. Dobrze ze chociaz z niektorymi ludzmi z podestu mozna sie posmiac, pogadac na fajku, w kuchni. Im wspolczuje, ze musze miec wiecej do czynienia z tym panem, który uwaza sie za władcę, bo nie ma nic do zaoferowania. Zwykla imitacja czlowieka. Powinien sie zwolnic lub jego, bo w jego zmiane nie uwierze nigdy. Krzyki i wyzwiska w kierunku konsultantow i ludzi z podestu...zero kultury, jedynie buractwo. Szkoda, ze nikt z tym nic nie robi, zeby to poprawic, bo to nie zacheca. Reasumujac, stawka ok, mozliwosc zarobienia bardzo duzej kasy, wystarczy chciec sprzedawac, a sa organizowane rozne szkolenia, sesje. Atmosfera ok, chociaz czasem burzliwa bo niestety koordynator mysli ze jest kims waznym i ludzie sie go boja, ale to nie strach, tylko brak szacunku wobec niego, jesli lubi byc osoba nieszanowana ok, ale niech zmieni prace, lepiej dla niego i przyszłości tej firmy. Z kazdym mozna pogadac, nawet jeśli nie znasz, w końcu na fajku mozna z kazdym ponarzekac na klientow ????

Ja
@CiasteczkoOreo

Praktycznie ze wszystkim można się zgodzić- trafnie opisałaś jak jest na prawdę, ale z jedną rzeczą nie do końca bym sie zgodził. Z osobami z podestu sie dogadasz bo maja taka zgode od koordynatorow o których mówisz, że jest kiepsko. Stanowiska które mają jednak się różnią, nie raz na własnej skórze doświadczyłem, że pytali się swoich koordynatorów co i jak i to oni wyrażali zgodę, żebym mógł się dopisać, zamienić coś, oddzwonic mimo mega kolejki i wiele innych. My po prostu mamy z nimi mniej do czynienia, ale to wcale nie oznacza, że sie nie da dogadać- wręcz przeciwnie. Ale pod resztą opisu w pełni się zgadzam. Dawno nie słyszałem takiej normalnej opinii- muszę Cię namierzyć w boksach i poznać :D a nowym polecam bo to co najważniejsze się zgadza- czyli spora można zarobić nie przemęczając się wogóle :)

CiasteczkoOreo
@Ja

No tak pytaja koordynatorow, bo nie moga sami decydowac o niektórych kwestiach jednak, wiec to normalne. I tak, można sie dogadac czasem :) Zawsze największe hejty i pomyje będą wylewac osoby, ktore sobie nagrabily lub jakas sytuacja spowodowala frustracje

Kris

Witam czy ktoś pracował jako instalator na działalności? Jak to jest ze zleceniami gwarantują te min 100 jest się w stanie wyrobić więcej?

Olek
Inne

Czy trudno jest przejść rekrutację w firmie?

Gość

Gdzie szukać ofert pracy, interesuje mnie dział windykacji ?

Karolina
Inne

@niepolecam, dzięki za Twoją opinię. Cieszę się, że masz dobre relacje ze współpracownikami. Czy mogłabyś dodać jaki rodzaj umów jest podpisywany z osobami zaczynającymi zatrudnienie? Zlecenie, czy na czas określony? Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że socjal w firmie nie jest bardzo rozwinięty. Ale, czy pracodawca oferuje szkolenia, kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe? Każda informacja o firmie, pomoże osobom poszukującym pracy.

JB
@Karolina

Nie zgadzam się z @niepolecam. Każdy ma prawo wyboru miejsca zatrudnienia. Do tej pory pisałem o negatywach. Czas na pozytywy. Szkolenia są i jest w możliwość podnoszenia kwalifikacji. Zaplecze dla pracownika wręcz wzorowe. Współpraca z pracownikami, hmm każdy ma tak mało czasu ale nie stwierdziłem jakichkolwiek napięć czy negatywnych postaw. Nie stwierdziłem również jakichkolwiek złych intencji od koordynatorów, lub innych pracowników od których zależy moja praca. Wystarczy pracować i nie mieć wygórowanego "ego" i jest fajnie. Bywało dużo gorzej w innej pracy. Ogólnie oceniam 4 na 5.

Karolina
Inne

@JB, rozumiem Twoje rozczarowanie i wynikającą z tego opinię. Sam rozumiesz, że tego typu zachowań nie należy tolerować. Czy próbowałeś to zgłosić i porozmawiać o tym z przełożonym niezależnie od umowy jaką masz podpisaną? Często spokojna i pełna argumentów rozmowa może zmienić nastawienie i zachowanie osoby, która wykorzystuje swoje stanowisko do nieodpowiednich celów. Zachęcam was do dodawania swoich opinii o firmie.

JB
@Karolina

Jak już wcześniej wspomniałem, sama praca nie jest ciężka pomijając kwestię psychiczną czyli wysłuchiwanie wiecznie wk.... klientów. Ale na to się zgodziłem i nie mam prawa narzekać. Mobbing pomijam, temat skończony (na razie nie spotkałem się z podobnym podejściem od co najmniej miesiąca. Konstruktywna rozmowa ? Mam nadzieję,że Ty też nie masz złudzeń). Mam natomiast zastrzeżenia co do stanowisk pracy. To jest w tej chwili ostatnia moja uwaga dotycząca pracy w CP. Chodzi mi mianowicie o higienę. Słuchawki, jeżeli oczywiście działają, obydwie są tłuste, obklejone taśmą samoprzylepną, co rusz to wypadnie jedna ze słuchawek bo taśma nie trzyma, poprzez wyginanie zsuwają się z ucha. Biorąc pod uwagę, że na przydzielanych stanowiskach wielokrotnie brakuje słuchawek nie można by było przydzielić słuchawek indywidualnych o które by dbał każdy z pracowników ? Przychodzisz do pracy, bierzesz przydzielone ci słuchawki i masz komfort pracy.

Karolina
Inne

@niepolecam, rozumiem, że pensja jest stała. Twoje zaangażowanie i ilość sprzedanych produktów firmy, mogą ją podwyższyć o prowizję? A jak z atmosferą w pracy? Czy jesteś z niej zadowolony? Pracownicy są objęci pakietem socjalnym? Dodaj więcej szczegółów na temat zatrudnienia. Twoja opinia będzie bardzo przydatna.

niepolecam
@Karolina

Wygląda to następująco, powiem to na swoim przykładzie. Osoby zatrudnione na umowę zlecenie mają płacone 13zł/h brutto + prowizje od sprzedanych umów. Oczywiście, ale tylko zaangażowanie potwierdzone liczba sprzedanych umów jest gwarantem wyższej prowizji. Atmosfera wśród współpracowników - czytaj konsultantów jest super, fajnie ludzie, pomocni, do tej pory z kilkoma utrzymuje kontakt. Jeżeli chodzi o atmosferę na linii przełożeni - konsultanci już niezbyt, taką sytuacje opisałem w swojej pierwszej wypowiedzi. Z dodatkowych bonusów dostepna jest tylko karta multisport, żadnych pakietów socjalnych.

Karolina
Inne

@JB, to mocne słowa. Czy sam tego doświadczyłeś? Czy rozmawiałeś z pracodawcą o tym problemie? To bardzo poważne oskarżenie, które zamieszczasz na forum publicznym. Według definicji mobbing oznacza "działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej, powodujące lub mające na celu poniżenie lub ośmieszenie pracownika, izolowanie go lub wyeliminowanie z zespołu współpracowników". Czy takie sytuacje miały miejsce w tej firmie?

JB
@Karolina

Jestem świadomy tego co napisałem i ewentualnych konsekwencji. Jednak muszę sprostować, że nie dotyczy to "uporczywego i długotrwałego". Czy pracownikiem można nazwać osobę pracującą na umowę zlecenie lub w oparciu o własną działalność ? "Kruczków" i interpretacji jest wiele. Osobiście na pracę nie narzekam i jestem świadomy co podpisywałem. Neguję tylko wywieranie presji na pracownika/współpracownika niezgodnych z zasadami.

JB
@Karolina

z zasadami i zapisami w umowie :) Pozdrowienia i szacunek za konkretne odpowiedzi.

Zostaw merytoryczną opinię o Cyfrowy Polsat S.A. - Toruń

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cyfrowy Polsat S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowy Polsat S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 65.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cyfrowy Polsat S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 56, z czego 11 to opinie pozytywne, 36 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cyfrowy Polsat S.A.
Przejdź do nowych opinii