Sanden Manufacturing Poland

Polkowice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 151 ocen.

Opinie o Sanden Manufacturing Poland

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sanden Manufacturing Poland

Liiiii

Nie mogę narzekać wypłata na czas warunki dobre ????

Paulina

Przypominam, że wszystkich pracowników obowiązują zasady regulaminu. Akceptujecie go przy zostawianiu swojego wpisu. Warto pamiętać, że niedopuszczalne są wpisy zawierające wulgaryzmy, nawołujące do przemocy, czy też naruszające dobra osobiste. Zachęcam do zapoznania się ponownie z treścią regulaminu: www.gowork.pl/regulamin

anonim

(usunięte przez administratora)

M.

Nie do końca jest tak jak mówisz. Mając podłogi na nocce nie musisz robić normy, nie musisz przejmować się swoją linią, bo Cię tam fizycznie nie ma. Imbusy są w każdej skrzynce, na każdej brygadzie. Smarując elementy maszyn na pierwszych zmianach, masz odliczone 15 minut na to, także o jakiej tu normie mowa? 40 minut pomiar? Tak, owszem, tyle to trwa, ale nowemu pracownikowi. Pomiar przy odrobinie chęci skończysz w 10 minut. W większości znacznie mijasz się kolego z prawdą.

Szik

Niech pan( usunięte przez administratora ) postawi sie w ciele operatora i stanie na lini na 5 nocek z rzedu,bedzie wiedzial co to znaczy,i tyle zarabiac za taka prace,byc popychaczem i miec kolejki sprzatania,(dzisiaj Ty )dopiero zobaczy co znaczy miedzy innymi miec chcec placic za 2 systemy inaczej,gdzie system 18 zmianowy jest mniej uciazliwy,niektorzy pracowali juz w nim 4 lata i jak maja sie czuc,dac rowno,a jezeli chodzi o testy to jest smiech na sali,dawno z gory ustalone co kto i ile ma dostac,bo nietorzy sie wykloca a niektorzy nie otworza buzi bo nie sa na tyle odwazni i rozgadani,wola przemilczec i podpisac bo jak maja isc do Molki lub Stanowskiego to tak nic nie da,bo sa za liderami ,sama szajka,ZMIENMY DYREKTORA,i bedzie inaczej:)

Paulina

@Polkowiczaninwspominasz, że nowi pracownicy są bardziej doceniani niż Ci z większym stażem. Ktoś z pozostałych pracowników firmy też ma takie wrażenia? Jak to dokładnie wygląda? Czy nowi pracownicy mogą liczyć na lepsze warunki zatrudnienia?

Polkowiczanin

Praca ponad siły w warunkach w systemie. Pracując 8 lat moje wynagrodzenie netto wynosi lekko ponad 2tys zł z premiami , pracując w systemie czterobrygadowym - jeden weekend w miesiącu wolny - podwyżki co rok wynoszą ok. 60zł brutto dla pracowników o długim stażu. Zero poszanowania dla pracowników o długim stażu pracy., którzy przyczynili się do tego, aby firma po dziś dzień prosperowała na tym poziomie, szkoląc bezpłatnie nowych pracowników, który są bardziej doceniani niż my. Jeśli chodzi o podwyżki - jest to zależne od tego jak zdamy testy - co rok odbywają się testy z poszczególnych maszyn, na których wykonujemy pracę na co dzień i od tego jest brana pod uwagę podwyżka - jest to fikcja! Tak naprawdę liczy się, aby był człowiek do roboty, bo nie ważna czy ktoś pracuje 10 lat, czy rok - wszyscy są traktowani tak samo - a nawet ci z krótkim stażem są faworyzowani, żeby za tą stawkę zostali w firmie. Zero dodatku za system po kilku ładnych latach i ogólnie rzec biorąc nie polecam, bo sam jestem w zmiany pracy.Życzę dużo zdrowia i cierpliwości, wytrwałości w dalszym egzystowaniu w tej firmie, aby wiodło Wam się dobrze i aby w końcu Was docenili, mimo na tą chwilę taniej siły roboczej.

kima
@Polkowiczanin 05.10.2017 23:30
Praca ponad siły w warunkach w systemie. Pracując 8 lat moje wynagrodzenie netto wynosi lekko ponad 2tys zł z premiami , pracu...

Dyrektor R jest tego zdania ze mlody pracownik jest nie gorszy od starszego ,a na starszym mu nie zalezy,więc o czym my piszemy,ciekawe czy prezes o wszystkim wie,czy mu przxetlumaczyli jak nalezy o co chodzi ze tyle ludzi idzie gdzie indziej:(

Paulina

@pracowniczyjeśli dzieją się sytuacje, które sprawiają, że jest potrzeba kontroli o jakiej piszesz, to czy zgłaszałeś/zgłaszałaś to również bezpośrednio do pracodawcy?

pracowniczy

błagam kontrolujcie alkomatem i testami na narkotyk !

qwertyyui

opinia o sandenie jest nieciekawa. dajcie ludziom zarobić i zmieńcie system na normalny z wolnymi weekendami , to wtedy nie bedzie tyle wypowiedzeń i zwolnień L4 tak jak jest np w sitechu, tam nie ma rotacji. mają większe wynagrodzenie, przerwy swiateczne, wolne weekendy. Ludzie pracujący tam są zadowoleni i nie myślą o zmianie pracy a druga sprawa to powinni cześciej kontrolować na alkohol i narkotyki !!! zwłaszcza na nockach i pierwsze zmiany po weekendzie

Technik

Technicy z dłuższym stażem pracy nie zarabiają źle, ale ludzie i tak się zwalniają. W UR wieczny brak ludzi do pracy, po prostu dramat co się dzieje w tym dziale, niedługo nie będzie miał kto naprawiać maszyn.

polo
@Technik 16.08.2017 12:08
Technicy z dłuższym stażem pracy nie zarabiają źle, ale ludzie i tak się zwalniają. W UR wieczny brak ludzi do pracy, po prostu...

do Technika----------------- slyszałes o takim słowie jak mobbing?to przeczytaj Będą się zwalniac i nikt ich nie zatrzyma nawet jeśli rzucą im więcej kasy. dlaczego? dlatego , ze jest panuje tam mobbing , zastraszanie , rycie mózgu i wiecznie mało i mało, jęki przełożonych , duzy nawał pracy , nie do zrobienia przez 8 godzin i muszą zostać po godzinach. Niestety kierownicy działów to takie tępaki niby po studiach to maja pewną wiedze a okazuje się ze to ośle Łąki tylko próbują cos udawadniac lecz i tak technicy czy utrzymanie ruchu odchodzi. dziekuje.

pracowniczy
@polo 26.08.2017 15:43
do Technika----------------- slyszałes o takim słowie jak mobbing?to przeczytaj Będą się zwalniac i nikt ich nie zatrzyma naw...

zgadzam się że jest mobbing. A poza tym w tym zakładzie pracy gdzie pracuje tyle ludzi , powinni kontrolować wszystkich pracowników alkomatami i bardzo dokładnymi testami na wykrycie narkotyków. Codziennie, tak dla pewności i bezpieczeństwa.

Kalgieri

Ostatnio dostałem ofertę pracy w Czechach. Przy produkcji kompresorów, tyle że do autobusów i ciężarówek. Tylko że jak w Sandenie na umowie dostawałem 1750 netto, tak w Czechach zarobię 3700 netto. Do tego darmowe mieszkanie, ubezpieczenie, itp. Jeśli ktoś chce się męczyć w Sandenie, to droga wolna. Ale jeśli ktoś myśli, to ucieknie stamtąd czym prędzej. Podziwiam ludzi, którzy pracują tam całymi latami.

Paulina

Na stronie internetowej Sanden Manufacturing Poland można znaleźć wiele ofert pracy. Poszukiwani są m.in. kandydaci na stanowiska INŻYNIER – AUTOMATYK W DZIALE UTRZYMANIA RUCHU, INŻYNIER PRODUKCJI W DZIALE OBRÓBKI MECHANICZNEJ, czy też OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO. Co możecie powiedzieć o pracy w tych działach firmy? Co powinno się wiedzieć przed przesłaniem swojego CV?

MIKI

Witam, Czy jest jakiś transport na godz 8:00 z Lubina na Sanden ?

Zed
@MIKI 07.08.2017 23:09
Witam, Czy jest jakiś transport na godz 8:00 z Lubina na Sanden ?

Tak. Własny ????

sesese

Ile zarabiają technicy w sandenie?

Ciekawy
@sesese 25.07.2017 20:13
Ile zarabiają technicy w sandenie?

Nie mam pojecia ile zarabiają technicy ale słyszalem ze operator wyciąga od 2400- do 2600 z 2u letnim stażem .. na ile to prawda ? Moze ktoś coś ...:) / Pozdrawiam

Bleble

Powiem tak. W sandenie w aas pracowalam rok, na umowie niecale 2 miesiace.bedac w aas- traktowanie ludzi jak szczury, tylko dla osob z mocną psychiką.slabiaka tam zjedzą, no chyba, ze dobrze w tyłek wchodzić potrafi.liderzy kochają kapusiow.wlasnie, liderzy...wystrzegam szczegolnie przed jednym, który ma niezdiagnozowane zaburzenie psychiczne, dlatego jeszcze tam pracuje. Liderzy nie zwracają uwage na pracę, w takim sensie, ze jezeli Cię nie lubią, mozesz stawac na rzesach i dawac z siebie wszystko, a i tak bedziesz szykanowany, podczas gdy wlazidupy będą przedluzac sobie przerwy o 10 minut. Pracownicy, hmm...ludzie jak ludzie, znalazlo sie paru fajnych i do dzis utrzymuje sie stale kontakty.uwaga! Znalazłam tam milosc ;) jak prZeszłam na umowę na stale bylam dosyc zadowolna z zarobkow.dla ludzi chcacych tam pracowac; trzymajcie jezyk za zebami. Oprocz tego minusem jest na pewno praca w lecie dochodzaca do 45 C. A- strasznie duzo cpunow. Ogolem dobrze wspominam pracę.

blabla

Hej.. Czy w Sandemie można liczyć na jakieś dodatkowe grosze typu: wczasy pod gruszą, kredkowe(ołówkowe) bony na święta ? itp.. ?

Złoty Sandał
@blabla 10.07.2017 11:29
Hej.. Czy w Sandemie można liczyć na jakieś dodatkowe grosze typu: wczasy pod gruszą, kredkowe(ołówkowe) bony na święta ? itp...

Tak, w roku są cztery bonusy, dwie premie półroczne, jedna roczna (trzynastka) i wczasowe. Łącznie prawie 5tyś.

pikuś
@Złoty Sandał 14.07.2017 18:40
Tak, w roku są cztery bonusy, dwie premie półroczne, jedna roczna (trzynastka) i wczasowe. Łącznie prawie 5tyś....

Jakie 5 tys zl gościu?,wez się obudz ,ta kwota którą napisałeś to jest na 3 osoby. Niestety Sanden jako pracodawca płaci najsłabiej,pomimo ze jest bogatą firmą to płaci słabo. to taki nowoczesny obóz pracy.

Gordzo

Czysta wypłata przy stawce 2460-2550 brutto wynosi około 1880-1920 . Czekam aż naprzeciwko stanie jakis inny zakład i ludzie tam przejdą.

Kkk

Nie polecam. Teraz jak nas wydymali z wakacjami. Nie dość że pół zakładu dostaje na rękę 1900-2100 zł to jeszcze obEtna dopłaty do premii wczasowej , juz dostalismy wnioski o podanie rocznego przychodu (wcześniej to były 3 miesiące więc można było się zmieścić w większym progu dopłaty )Zarząd zdziwiony że ludzie się zwalniają a lrawda jest taka że jedni odchodzą bo za mało zarabiają a następni bo nie ma komu pracować a ci3zko zasuwac za trzech z tam sama stawka. A zarząd tylko non stop owija w bawełnę "małe podwyżki bo firma inwestuje i się rozwija" . Omijać z daleka . W ccc już lepsze pieniądze i normalniejszy system . Na szczęście ja już się zwalniam .

Arek

system cztero - brygadowy / osoba która wypisała tam wyzej o systemie 4 brygadowym pięknie to napisała brawo. zapewne ta osoba nie pracuje w tym systemie,bo jest z biura Sandenu . To jest najgorszy z mozliwych systemów jakie wymyślono. Człowiek po jakims czasie nie wiem jaki jest dzien,po za tym weekendy,niestety wszyscy nad jezioro bawic sie a Ty jak murzyn do roboty,sobota niedziela ,przykre to ale tak jest. A wiec piekna Pani,po 7 dniach pracy w trybie ciągłym są 2 dni wolnego ,lecz proszę dodac ze ten pierszwszy dzien wolnego muszę przespac poniewaz jestem po nocce,ale jesli juz wstane to mija mi juz pól dnia,wiec to jest 1,5 dnia wolnego..Pracodawca wykrada ci twoje wolne poprzez sen na twoim pierwszym dniu wolnym.

Nick
@Arek 08.04.2017 21:31
system cztero - brygadowy / osoba która wypisała tam wyzej o systemie 4 brygadowym pięknie to napisała brawo. zapewne ta osob...

no właśnie po 7 dniach pracy 2dni wolnego (1,5 dnia) a na nowej linie maja po 5 dniach pracy każdy weekend wolny sob niedziela, jedynie nocki zaczynają w niedziele mają korzystniejsze i wygodniejsze warunki a robią to samo na tym samym dziale. każdy wolałby mieć wszystkie soboty i niedziele wolne niż jeden weekend w miesiącu pt sob niedzi. i jakies dni wolne w tyg po nocce. To jest naprawdę duża różnica stara linia a nowa . Nawet do pracy chetniej przychodziłoby sie mając świadomośc że weekendy wolne a zwłaszcza w okresie wiosna lato gdy na hali jest bardzo gorąco. Mogłiby wprowadzić ten system podstawowy również na starej linii to wtedy byłoby dobrze i pewnie rotacja ludzi nie byłaby taka duża jak jest teraz. Bo niektórzy po prostu nie wytrzymuja systemu.

A
@Arek 08.04.2017 21:31
system cztero - brygadowy / osoba która wypisała tam wyzej o systemie 4 brygadowym pięknie to napisała brawo. zapewne ta osob...

4-brygadowka jest ciężka to fakt ale jest więcej czasu dla dzieci i w każdym tygodniu jakieś formalne sprawy idzie załatwić, a to że czasem się chodzi jak zombie to już mały Pikuś ☺ Dodatek za ten system owszem przydałby się i za szkodliwe też! Bo tak to tylko premia za normę a bez niej całe g...

hofman

co to za system czterobrygadowy 7 dni robisz i 2 wolne ?? nie powinno byc 4 dni robisz i 2 wolne to ile dni masz wolnych w miesiącu

zainteresowany
@anoninimy 05.04.2017 16:07
system czterobrygadowy to taki że są 4 brygady w zakładzie A ,B , C, D , . Kazda brygada musi przepracowac 7 dni pod rząd, a po...

Wszystko ładnie pięknie, czy za system 4-o brygadowy jest jakiś dodatek ?A co jeśli w w/w systemie dzień pracy wypada w świeta np: 1listopad itp..?

jikhj
@anoninimy 05.04.2017 16:07
system czterobrygadowy to taki że są 4 brygady w zakładzie A ,B , C, D , . Kazda brygada musi przepracowac 7 dni pod rząd, a po...

to ile godzin wychodzi miesiecznie w czterobrygadowym ???wiecej niz 160 godzin co z wolnymi świetami itp

abcdeffgg

tak, jest na dziale montazu na nowej linii inny system ,niedziele i sob.mają wolne i chyba pracują od poniedziałku do piatku, w zaleznosci ile godzin zostaje do odrobienia ,ale maja wolne weekendy i na tym samym dziale na starej lini jest stary system 7 dni pracy/2 dni wolne i tylko 1 weekend wolny w miesiącu. Troche to niesprawiedliwe. Ludzie pracujący na tym samym dziale na montazu mają różne systemy pracy , za najprawdopodobniej te same wynagrodzenie. Moim zdaniem powinno być tak że wszyscy wykonujacy ta samą prace powinni mieć jednakowy system, albo ten od pon-piat a weekendy wolne wszystkie , Albo czterobrygadowke. wszyscy. żeby było sprawiedliwie. Bo wiadomo że wiekszość ludzi wolałoby pracować 5 dni pod rząd a niżeli 7 dni pod rząd. A to jest różnica zwłaszcza dla organizmu. a szczególnie osoby które mają rodziny chciałyby weekendy spedzać z np dziećmi / wyjść , niedziele z dziećmi itd. Nie mam pojęcia dlaczego zrobili dwa różne systemy pracy na jednym dziale gdzie wszyscy na tym dziale wykonują ta samą prace za jednakową wypłatę.

jaktoś

a w sandenie jest jakis dział co pracują na innym systemie ? mam na mysli grafik pracy

Paulina

@Klaudia :), jesteś pracownikiem Sanden Manufacturing Poland? Powiesz o swoich doświadczeniach z tą firmą?

Klaudia :)

Paradoks dzisiejszych czasów Nie Pracujesz , nie masz za co żyć. Pracujesz ,nie ma kiedy żyć . Sanden ,całe realia firmy.

dafit
@Klaudia :) 30.03.2017 15:10
Paradoks dzisiejszych czasów Nie Pracujesz , nie masz za co żyć. Pracujesz ,nie ma kiedy żyć . Sanden ,całe realia firmy....

Teraz dopiero sie zacznie wiosna,lato :))) Ty nad wodą oni w pracy :D Pozd

mdmas

powiem wam tak pracuje tam mam 1850 na reke na pierwszej umowie ale nie skladajcie tam podan juz godniej puszki zbierac teraz przykladowo pracownik AAS ma wieksza stawke niz nowy Sandenowiec bo ass jako uczen wyciagnie 1800 na reke a sandenowiec 1300 hah smiech na sali a teraz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] im sie pali bo ludzie uciekaja juz nie ma kto pracowac a dyrekcja zdziwiona ze co raz wiecej l4 i wypowiedzen hah sam wale l4 jak sie da niech placa

wladek
@youri 17.03.2017 11:13
takie są niestety realia na rynku pracy teraz.. Sezon zimowy to i innej pracy nie chcialo sie szukać :)) Ale czas wkrótce na z...

to gdzie byłeś na tej rozmowie jak mozna wiedziec pochwal sie :} na jakie stanowisko i ile na start powiedz dlaczego w sandenie juz nie chciales pracowac wady i zalety pracy w sanden pozdrawiam

mdmas
@jurek owsik 16.03.2017 11:40
ty masz 1850 na pierwszej umowie a sandenowiec ma 1300 a z AAS ma 1800 nie rozumiem ty pracujesz w AAS czy masz umowe w sandeni...

ja dostalem umowe zanim bylo tyle etetow i nowa linia

A

Są zakłady gdzie jest gorzej ale tu miodu nie ma . Fakt ocena roczna to porażka, przez cały rok zapi..... jak głupi, a egzamin zrobią Ci na nocce o 3nad ranem i może Ci się uda... i dostaniesz te 50zl brutto podwyżki bo większe już zarezerwowane od dawna... System nie jest zły , można troszkę nadgodzin pocisnac ale to raczej dla singli nie rodzin z małymi dziećmi.. ciężko jest a po kilkuletnim stażu pracy jeszcze gorzej bo. Zwykły pracownik szkoli nowych za free tylko po to aby miał zastępstwo jak zechce pojsc na urlop.. Ponadto nie jest źle. Tylko w kartach bałagan i o swoje trzeba się upominać! Bo jak nie to nawet 300zl w plecy

Zal

Ostatnio komuś znowu zginęły pieniądze ochorona nic z tym nie robi masakra! Nie polecM

PozdrawiamSanden

Praca od gongu do gongu, Liderzy są całkiem spoko na starej linii, nowa linia to koszmar nie polecam A brygady na nowej linii. Lider wraz ze swoją bandą nic nie robią siedzą na telefonach wiecznie się czepiają. Mają swoją paczkę, resztę gnębią i obwiniają za jakieś pierdoły , banda [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Proces śmierdzi jak by dopiero co z kombajnu zlazł , każdego się czepia jeżeli chcesz iść do WC potrafi dosrać ci takim tekstem że czasami to ludziom tam w pięty wchodziło. Bo przecież była przerwa to można lać w majty. System , zależy jak kto lubi . Każda brygada ma swój kalendarz weekend co 4 tyg, oceny półroczne i roczne są nie sprawiedliwe, pracownik który pracował w pod firmie ,którego przyjęli do głównego sandenu był gorzej oceniany od nowych pracowników przyjętych z urzędu, pomimo że pomagał innym tzw: świeżakom. Niby tam są jakieś premie, ale mało płatne . Masz więcej L4 jak miesiąc np z powodu choroby ciężkiej już tej premii nie masz, o urlopie bezpłatnym nawet nie ma o czym gadać , Urlop nie jak tobie pasuje tylko liderowi bo sam musi przecież odpocząć po ciężkiej pracy przy biurku z telefonem gdzieś na KANARACH. Jak chcesz próbować wiązać przyszłosć z tym zakładem to nie tak że ty ciężko pracujesz harujesz na to tylko pierwszeństwo ma ktoś z rodziny na stanowisko procesa, lidera czy kogoś wyżej. W sandenie na wyższych stanowiskach góruje sam Głogów i Polkowice nie ma szans , nawet studia nie pomogą bo przecież jakiś burak z Przemkowa idzie na procesa po znajomości gdzie przyjęli go 2 miesiące wcześniej do Sandenu a prędzej kompresory podawał na wadze bo zapewne tylko na tym się znał. Co do lidera nie lepiej , czasami Rodzinka załatwi typu kierownik , gdzie prędzej pracowało się na reworku no cóż takie życie :) Wszystko po znajomości ... Co do wypłat więcej jak 1600 w Sandenie nie da się zarobić na początek z umową o prace 2260 brutto .. Także wyżyć sie zbytnio za to nie da. Czasami sobie myślę że lepiej było w Assach zostać zarobić tyle samo mieć tą umowe zlecenie ale jak ktoś za balował dzień predzej nie musiał latać po lekarzach i się tłumaczyć tylko dzwonił nie ma mnie i tyle. W assach zawsze ktoś się znajdzie żeby obstawić linie i wcale nie ma tak że jak nie przyjdziesz do pracy będąc assem zostaniesz zwolniony czy kasę ci zabiorą za nieobecność idzie się dogadać a w sandenie N-ka po całości i wyrypane :) Więc zastanówcie się czy warto psuć sobie nerwy, wzrok, humor tylko po to żeby pracować w tym zakładzie. Jak chcecie być tanią siłą roboczą to powodzenia.

handlarz
@PozdrawiamSanden 18.01.2017 06:33
Praca od gongu do gongu, Liderzy są całkiem spoko na starej linii, nowa linia to koszmar nie polecam A brygady na nowej linii....

Zainteresowany asortymentem vdg.industry@gmail.com

Yoko Koko

Na jaką pensję oraz jakie dodatki można liczyć pracując jako operator na dziale obróbki mechanicznej? Podobno w tym dziale można zarobić trochę więcej więc interesuje mnie czy to prawda?

Marcin

Ale wy tutaj bzdury piszecie... na okresie próbnym zarabialem niecałe 1400 - 1500zł na rękę... teraz mam niecałe 2000 niby nic ale zawsze cos, tymbardiej ze jet to moja 1sza praca..

Nieważne
@Marcin 18.12.2016 15:08
Ale wy tutaj bzdury piszecie... na okresie próbnym zarabialem niecałe 1400 - 1500zł na rękę... teraz mam niecałe 2000 ni...

wy biurowcy macie tam specjalne odpowiedzi na złe komentarze na temat waszej firmy? DNO

Kalgieri
@Nieważne 22.12.2016 17:31
wy biurowcy macie tam specjalne odpowiedzi na złe komentarze na temat waszej firmy? DNO

Z tymi negatywnymi komentarzami to jest jakaś przesada. Owszem, przełożeni to jedna wielka lipa (chodzi mi o liderów i process liderów), przynajmniej w większości, a już na pewno tam gdzie ja byłem, ale w sumie praca nie była taka zła. Nudna i monotonna - to prawda, ale stanowiska się zmieniają, cały czas ktoś jest obok, albo się gdzieś kręci, można pogadać, pośmiać się, często można też stać, oprzeć się, poobserwować ludzi, pośmiać się z różnych wariatów, itp. Kasa zawsze na czas, dobrze wyposażona kantyna, dopłaty na jedzenie do karty identyfikacyjnej (w AAS-ach tego chyba nie ma). Ludzie fajni, przynajmniej ja nigdy nie narzekałem, chodzi mi o innych operatorów, fajne dziewczyny, młodsze i starsze ;) Do wyboru, do koloru. Praca w sam raz dla singli, bo naprawdę jest w czym przebierać :) Latem gorączka niesamowita, ale zimą nie jest zimno, a w sam raz. Klimatyzacja to chyba coś mitycznego w tej firmie, no i też lubią kroić na premiach i nadgodzinach. Wiadomo, są wady i zalety. Osobiście oceniłbym polkowicki Sanden na 4 z minusem/6

jan

Pracowałem tam 3 miesiące i się zwolniłem . Praca na weekendy. 1 weekend w miesiącu wolny.... Ludzie, którzy tam pracują to sami ćpuny .... Czytałem tutaj kiedyś że ćpają, jarają trawkę itp... Nie wierzyłem dopóki sam się nie przekonałem i nie zobaczyłem.... Pracownicy chodzą "wystrzelenie " jak rakiety... Odradzam

NoNono

Stawa pracy w terminie 1.11 miała wynosić 150 procent i jak co roku płacili nam 100 % tłumacząc sobie że to kolejna pomyłka...

Prawda

Jakiś czas temu zdarzało mi się tam popracować. Powiem szczerze, że ten cały zakład, to jest jedna wielka patologia, jeśli chodzi o to jak traktują tam człowieka. A traktują jak niewolnika. Tempo bardzo szybkie, przerwa absurdalnie krótka, tylko jedna. Ludzie różni, są tacy co pomogą, a są tacy co obrobią Ci za plecami tyłek, nie mówiąc już o chamskim i ignoranckim zachowaniu. Liderzy? Kto to jest w ogóle? Ludzie po zawodówkach pouczający ludzi niekiedy dużo mądrzejszych od nich, z tego co słyszałem to liderem zostajesz, jak dobrze kablujesz na innych. Cieszące się gęby shifta, koreańczyków, i ludzi z biura...żenada, ludziom z góry nie zależy na poprawie losu ludzi z produkcji. Zero empatii, aby się samemu nachapać, a na produkcji ludzie są dla nich nikim, nawet umowy o pracę dać nie chcą tylko, ten bezsensowny AAS. Szkoda że jest przyzwolenie na taki kołchoz na poziomie ministerialnym. Na szczęście zmieni się rząd, i mam nadzieję, że ten zakład zostanie kiedyś zamknięty. I ja się dziwię ludziom, że tam pracują w ogóle, powinni wszyscy na raz stamtąd odejść, niech góra haruje za psie pieniądze. Nie dajcie się poniżać, Oni mają gdzieś to że macie rodziny na utrzymaniu, będą rzucać wam finansowe ochłapy cały czas. Powinniście tych wyzyskiwaczy wywieźć na taczkach, a wy się zamiast tego upadlacie.

To Nie Ja

Swego czasu w jednym z urzędów spotkałem kobietę, zauważyłem że w rekach trzyma dokumety z logo Sandem. Pytam: Przepraszam ale widzę że Pani jest pracownikiem Sandem pokazując reką na dokument. Warto się tam zatrudnić? Odp: Panie jak pan pracujesz tam gdzie pracujesz to Pan pracuj dalej!, a od Sandem z daleka. Chyba że zarobki rzędu 1300zł ,praca w swiątki piątki sobota,niedziela i byc traktowanym jak przedmiot przynies, podaj, pozamiataj na każdym kroku "szykanowany" , zapomnij pan o zyciu prywatnym itp... to zapraszam czemu nie :)) atmosfera to zalęzy jak sie przełożonemu jajca ułożyły, a kobieta czy jest przed , w czasie, po okresie :))) TAK MI POWIEDZIAŁA :)) każdy swój tyłek chroni :) i Niema że boli podpier** na kazdym kroku.. Więc chyba spróbuję! :)

MCman

"Jakiś czas temu dostałem się do sandenu, mimo że od opinii na necie włos się jeżył. Minusem pracy w tym zakładzie napewno są niskie zarobki, ale zakład nie jest zły. Jest dosyć czysto, nie kapie na głowę. Nowocześnie, nie jest aż tak gorąco (są naprawdę gorsze miejsca). Praca nie jest ciężka, choć monotonna. Jednak po miesiącu nowi pracownicy umieją już obsługiwać więcej maszyn i się zmieniają między sobą. Przerwy są respektowane przez liderów, są palarnie na halach jest kantyna, automaty itd. Zakład daje dobrą odzież robocza, ogólnie nie ma co bardzo narzekać. System... Jednym pasuje, innym nie, ale naprawdę można się szybko przyzwyczaić. Można poznać wielu fajnych ludzi, nawet znaleźć sympatię, dużo kobiet tam pracuje. Ludzie są życzliwi, pomocni, chyba że się jest nie w porządku. Co ważne ochrona zakładu jest kulturalna i nie traktuje pracowników jako potencjalnych złodziei, dokonuje jedynie rutynowych kontroli. Wypłata zawsze na czas, dobry zakład na rozpoczęciem kariery. Jednak wielu ludzi nie docenia warunków jakie tam są, zapominając że istnieją o wiele gorsze miejsca pracy" pozdro 600 , jak to czytam to mam wrazenie ze pisze to ktos z "zarzadu" MC bo nie ma tam juz kto pracowac , wyplata do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak ustalisz sobie wolne to w ostatni dzien przed wolnym dzwoni lider ze masz przyjsc do roboty , nie polecam tej firmy nikomu, a co do nadgodzin w swieta to niby sa zapisy ale jak sie nie zapiszesz to zaufajcie mi ze napewno dosiegnie was za to nie mila niespodzianka predzej czy pozniej , w zakladzei syf jak cholera (nie kapie na glowe? haha a przy filarach na starej hali?? super udogodnienie ze nie kapie na leb) , wiekszosc liderow ma w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] swoich pracownikow , jeden za drugim lize tylko zad shifta albo supervisora , jezeli praca w sandenie to napewno nie na obrobce czy montazu, najlepiej przyjac ciepla posade w biurze i nie ogarniac roboty

Bezdomny

Jakiś czas temu dostałem się do sandenu, mimo że od opinii na necie włos się jeżył. Minusem pracy w tym zakładzie napewno są niskie zarobki, ale zakład nie jest zły. Jest dosyć czysto, nie kapie na głowę. Nowocześnie, nie jest aż tak gorąco (są naprawdę gorsze miejsca). Praca nie jest ciężka, choć monotonna. Jednak po miesiącu nowi pracownicy umieją już obsługiwać więcej maszyn i się zmieniają między sobą. Przerwy są respektowane przez liderów, są palarnie na halach jest kantyna, automaty itd. Zakład daje dobrą odzież robocza, ogólnie nie ma co bardzo narzekać. System... Jednym pasuje, innym nie, ale naprawdę można się szybko przyzwyczaić. Można poznać wielu fajnych ludzi, nawet znaleźć sympatię, dużo kobiet tam pracuje. Ludzie są życzliwi, pomocni, chyba że się jest nie w porządku. Co ważne ochrona zakładu jest kulturalna i nie traktuje pracowników jako potencjalnych złodziei, dokonuje jedynie rutynowych kontroli. Wypłata zawsze na czas, dobry zakład na rozpoczęciem kariery. Jednak wielu ludzi nie docenia warunków jakie tam są, zapominając że istnieją o wiele gorsze miejsca pracy.

Bezdomny

Jakiś czas temu dostałem się do sandenu, mimo że od opinii na necie włos się jeżył. Minusem pracy w tym zakładzie napewno są niskie zarobki, ale zakład nie jest zły. Jest dosyć czysto, nie kapie na głowę. Nowocześnie, nie jest aż tak gorąco (są naprawdę gorsze miejsca). Praca nie jest ciężka, choć monotonna. Jednak po miesiącu nowi pracownicy umieją już obsługiwać więcej maszyn i się zmieniają między sobą. Przerwy są respektowane przez liderów, są palarnie na halach jest kantyna, automaty itd. Zakład daje dobrą odzież robocza, ogólnie nie ma co bardzo narzekać. System... Jednym pasuje, innym nie, ale naprawdę można się szybko przyzwyczaić. Można poznać wielu fajnych ludzi, nawet znaleźć sympatię, dużo kobiet tam pracuje. Ludzie są życzliwi, pomocni, chyba że się jest nie w porządku. Co ważne ochrona zakładu jest kulturalna i nie traktuje pracowników jako potencjalnych złodziei, dokonuje jedynie rutynowych kontroli. Wypłata zawsze na czas, dobry zakład na rozpoczęciem kariery. Jednak wielu ludzi nie docenia warunków jakie tam są, zapominając że istnieją o wiele gorsze miejsca pracy.

partrik90

mam pytanie , jak jest w SANDENIE grafik jeśli chodzi o święta i sylwestra ? czy w tym czasie jest jakas przerwa świateczna ? czy wg grafiku jesli wypadną świeta pracujące , jak to jest ? i co jeśli potrzebne jest wolne na wesela ? można sie dogadać?? i potem np odrobic te wolne ? jak to jest, dzieki za odp.

Tom
@partrik90 23.10.2016 14:29
mam pytanie , jak jest w SANDENIE grafik jeśli chodzi o święta i sylwestra ? czy w tym czasie jest jakas przerwa świateczna ? c...

Wszystkie święta takie jak Trzech Króli ,Boże Ciało ,1 i 3 maja 1 i 11 Listopada itd są wole w grafiku jednak pracodawca oferuje nadgodziny za ten dzień ale na 99% jest to dzień pracujący dobrowolny do przyjscia bo są zapisy. Swięta Wielkanocne oraz Boże Narodzenie 24,25,26 oraz 31 i sylwerter są zawsze wolne. 24 oraz 31 Grudnia pracuje tylko 1 zm pózniej gaszone są światła;-) Oczywiście tylko Ci pracują którym ten dzień wypadnie w grafiku jako dzień w pracy.

stefan

Pod koniec miesiąca mam rozmowę o pracę na stanowisko technik zapewnienia jakości. Ktoś się orientuje jak wyglądają godziny pracy, stawka, przebieg rozmowy kwalifikacyjnej? Z góry dzięki.

Nick

Rekrutacja będzie od stycznia teraz tylko i wyłącznie podfirma AAS. Między czasie tylko jak ktoś będzie odchodził to będą przyjmować ludzi .

anonim

(usunięte przez administratora)

Marta
@lolo 12.10.2016 15:58
Nie licz na dużą kasę. Na początek 1950zl brutto. Jak mówili - japońska technologia-chińskie metody....

lolo A jak wyglada sytuacja po okresie próbnym , bo domniewam że okres taki trwa jak wszędzie czyli 3 miesiące a po tych 3 miesiacach można liczyć na coś więcej? Czy na okresie próbnym zade premie itp. nie obowiązują tj: goła pensja... ?

zaciekawiona
@lolo 12.10.2016 15:58
Nie licz na dużą kasę. Na początek 1950zl brutto. Jak mówili - japońska technologia-chińskie metody....

a netto ile wychodzi?

anonim

(usunięte przez administratora)

Zaciekawiona

Z tego co wiem to na ich stronie są oferty pracy :)

Cross

1320 ?

Zaciekawiona

Powie mi ktoś jak wygląda wypłata przy stawce 1900 brutto?

Zaciekawiona

Powie mi ktoś jak wygląda wypłata przy stawce 1900 brutto?

magdaana87

hej. mam pytanie , czy nadal są zatrudnienia ludzi do sandenu? podanie wysyłać na e-mail czy zanieśc osobiście?? dzięki.

Anonim

Hej wszystkim może mi ktoś szczerze powiedzieć jak wygląda praca atmosfera w firmie system zmianom wynagrodzenie i czy są jakieś dodatki w postaci bonów na święta paczek dla dzieci

bzbbzbzbz

A ja Wam powiem, ja jestem na obróbce. Ciężkie dla mnie jest jedynie to, że trzeba stać, ale to kwestia przyzwyczajenia. Monotonna praca, fakt. Mam słuchawki na uszach, więc czas jakoś tam leci szybciej. :) Jestem po siedmiu dniach pracy na stanowisku. i jak na razie jestem zadowolona. :D A co do zarobków - dla mnie starczy. Tylko z tym, że ja nie muszę utrzymać rodziny, płacić rachunków etc. Jak napisałam - na ten czas nie jest źle, zobaczymy jak będzie potem. ;)

Lucyna

Dobry dzień. Mam pytanie, do pracowników Sanden gdyż 21.09 mam rozmowe dotyczącą zatrudnienie... proszę o info jak przebiega taka rozmowa w firmie i na co mam się przygotować? Jakie warunki finanoswe, czas pracy bo z tego co tylko sie dowiedziałam jest to system 4-o brygadowy na czy to polega ? Dziekuje

jan
@Lucyna 17.09.2016 07:50
Dobry dzień. Mam pytanie, do pracowników Sanden gdyż 21.09 mam rozmowe dotyczącą zatrudnienie... proszę o info jak przebie...

Witaj, Pewnie idziesz na montaż to mówię jak jest. Rozmowa jak rozmowa dlaczego chcesz tu przyjść i takie tam. Mogą dać Ci detale i będą kazali pokazać jakie są różnicę między dobrym a złym detalem. Pensja na start zapewne 1900 brutto. System 4 brygadowy polega na systemie, że robi się cały tydzień i 2 dni wolnego. Jeden weekend w miesiącu wolny. Co do pracy to ja nie narzekam a znajdą się ludzie co się źle wyrażają. Oby jak najwięcej kompresorów zjechało z taśmy.

ja

Którego jest wypłata, 10?

jan
@ja 17.08.2016 13:03
Którego jest wypłata, 10?

Sanden do 10 przeważnie 5 a AAS do 20.

Zostaw opinię o Sanden Manufacturing Poland - Polkowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Sanden Manufacturing Poland