TRI
3 193 6 1

Opinie o TRI

wujek

Tylko dlaczego japoński Prezes na to pozwala? O atmosferze na samej hali może nie wiedzieć, ale powinien się domyślać że coś jest nie tak. Chyba widzi, że ludzie odchodzą, wiec jest jakaś przyczyna. Dużo zamówień i strata? Chyba czas zmienić całą polską Dyrekcję. Na początku było dobrze, więc co się stało?

Jjjjjj
@wujek 20.01.2019 11:46

Strata ? Sratatata :) (usunięte przez administratora) was bez mydła . Pracowałem w kilku firmach i powiem wam że jak na takie warunki pracy to w tri zarabia się gowniane Pieniadze . A takich prostaków przełożonych L, SL, SV po liceum albo zawodówkach , którzy nie mają pojęcia o zarządzaniu zasobami ludzkimi , o kulturze osobistej i mniemaniu nie mówiąc , nigdy nie spotkałem . Jak to jest że dostając awans na L i kilka stówek więcej staja się takimi kuta.....mi ? . Teraz pracuje w polskiej firmie niedaleko KRK i mam 23 zł na godzinę , a przelozeni muszą mieć skończone studia i nienaganna kulturę osobistą - takie wymogi . Lider na mojej zmianie skończył 4 kierunki studiów mgr i z tego co słyszę nigdy się hamsko nie odezwał do nikogo. A mnie wciskali na szkoleniu w TRI jaka to japońska myśl nowoczesna w stosunku do naszych rodzimych przedsiebiorstw . Być może w Japonii bo tu z kadrą ze wsi to zawsze będzie gnój . Uciekajcie z tego syfu bo szkoda zdrowia .

Klopsztanga

Co to ostatnio na rankach prawie kogoś zabiło na sti?

zxt
@Klopsztanga 10.01.2019 10:29

Kogoś power rozpierał i wyrwał ograniczniki i prawie mu górna płyta na nogach wylądowała taki KAIZEN !!!! czy operator z pół obrotu ją odbije :D

Henry

Może nie każdy jest tak dobrym pracownikiem jak o sobie myśli! Dobra firma wysoko trzyma standardy

srkp
@Henry 18.12.2018 12:13

Nie mogę przejść obojętnie obok takiego wpisu ,zapewne pana z biura (na pewno nie szaraczka). Skoro ta firma taka porządna to dlaczego od powstania czterobrygadówki do dzisiaj nie macie chętnych do pracy? Częściowo się zgodzę bo od dłuższego czasu przyjmujecie tylko tych co wcześniej zwolniliście bo się nie nadawali do niczego i ukrainców którzy wiadomo jak pracują. Kiedy trafi się ktoś nowy i z PL to ciężko by wytrzymał do pierwszej wypłaty. Wymagania stawiacie wielkie tylko nie chcecie godnie płacić. Ta firma obecnie nie jest w dołku dzięki przyjaciołom ze wschodu. Gdyby nie oni to już od dawna by upadła. Jednak od stycznia dużo się zmieni bo większość jak nie wszyscy pojadą do Niemiec gdzie lepiej płacą( sami to mówią). W TEJ FIRMIE SĄ WYSOKIE STANDARDY ALE ZWIĄZANE Z NORMAMI !!! Kiedy odejdą ukraincy będzie źle bo na ich miejsce nie macie nikogo a jak nie podniesiecie płac to od marca stracicie sporo polaków bo w okolicy otwierają kilka hal produkcyjnych. Nie oszczędzajcie na pracowniku tylko np na inwestycjach niewypałach. Macie maszynę za milion do czyszczenia jigów a czyścicie je w betoniarce za 200 czy 300 zł. Pozdrowienia dla pani od stoperu przy owej betoniarce.:) Ogłoszenie : SRKP przyjmie operatora betoniarki :)))))

Xxx
@srkp 19.12.2018 22:23

Nie nie ta betoniarka kosztuje ok 800 zł :) :) :) a tą myjke to można by do mycia słoików wykorzystać jak zacznie się sezon ogórkowy :) bo do tego to się chyba nada :D

Hmmm
@Henry 18.12.2018 12:13

Mnie uczyli w szkole że przedsiębiorstwo powstaje dla ludzi . Widocznie profesor się mylił :) , ludzie z biura wiedzą lepiej . Nie pozdrawiam .

Anonymous
@Hmmm 07.01.2019 12:36

Nie wiem czy ktoś Ci nagadał takich bzdur czy sam to wymysliles, czy wyczytales na jakiś idiotycznych forach ale powiem Ci prawdę objawioną przedsiębiorstwa nie tworzy się dla ludzi. Przedsiębiorstwa tworzy się dla zysku. :)

Jozefina
@Hmmm 07.01.2019 12:36

To chyba masz już sporo lat i chodziłeś do szkoły jeszcze w latach 70_tych lub wcześniej. Od początku lat 90_tych w Polsce mamy kapitalizm. Wygogluj sobie co to słowo znaczy.

wujek
@Jozefina 08.01.2019 21:32

Mamy kapitalizm??? Chyba dziki. Niektórzy jakby mogli to by nie płacili pracownikom ale tego nie robia bo nie miałby kto pracować. Sadownik sprzeda jabłka za 35 groszy przy zysku może 5 groszy a posrednik bez roboty zarobi 1 zł lub więcej. Tak samo sklep. W tym roku tysiące ton jabłek zgniły bo cena skupu taka że się nie opłacało zbierac bo stracili by jeszcze więcej. Taki kapitalizm to niech sobie wsadzą w D

Monolit
@Hmmm 07.01.2019 12:36

A mnie że to ludzie tworzą przedsiębiorstwo :)

Monolit
@wujek 08.01.2019 21:47

Czyli lepiej być pośrednikiem:)))))))

Zenek
@wujek 08.01.2019 21:47

No i obraził się na kapitalizm. Oflaguj się.

Zuzka

Chyba u nas to nie działa??????? Pracownicy, którzy w 2019 roku będą szukać wyższej pensji, czy awansu mogą liczyć na to, że ich obecny pracodawca zaproponuje im lepsze warunki i spróbuje ich zatrzymać - pisze dziennik. Jak wynika z udostępnionego "Rz" raportu firmy rekrutacyjnej Hays Poland, obecnie już 82 proc. badanych firm przyznaje, że przynajmniej niektórym pracownikom rozważającym zmianę pracy przedstawiają kontrofertę gwarantującą wzrost wynagrodzenia, dodatkowe benefity, awans lub zmianę stanowiska. Takich deklaracji jest o 5 proc. więcej niż na przełomie 2017 i 2018 roku. Zdaniem Agnieszki Kolendy, dyrektor w Hays Poland, zarówno w wynikach badania, jak i w działaniach klientów firmy wyraźnie widać, że przedsiębiorstwa zwiększają wysiłki w celu zatrzymania pracowników - czytamy w dzienniku.

Kapitan Nemo

Hahaha. Mają jakiś system wynagrodzeń wprowadzic na produkcji i u specjalistów. Wypalić wypali tyle że równo nikogo się nie doceni. Bo przełożeni to karierowicze i i nie napiszą tego w papier że ich ludzie ogarniają za siebie i nieudolnego nadwładnego. Pewnie będzie walka o jakąś złotówkę czy coś hahaha....

Szmaterlok

Jak tam w tym kołchozie? Na obowiazkowe nadgodziny w święta zapisani?

wujek
@Szmaterlok 20.12.2018 13:39

Nie ma obowiązkowych nadgodzin i nie mogą za to wpisać bumelki. Zwolnić? A kto będzie robił?

Przemek
@Szmaterlok 20.12.2018 13:39

Tak , obowiązkowe nadgodziny w pierwszy i drugi dzień świąt , na szczęście w Nowy Rok tylko 90 % potrzebują. ????

xxx

Piszą niektórzy tu o przełożonych, że sa tacy ale przecież są ludzcy koordynatorzy Nie podpi...cy i z kulturą. Nie wsadzajmy do jednego wora wszystkich.

tom

A jakie sa stawki na produkcji i na utrzymaniu ruchu po kilku latach pracy. Ciekawe czy zarobiłbym więcej tu gdzie jestem czy w TRI.

srkp
@tom 02.12.2018 14:39

Nie wiem ile dla ciebie to kilka lat jednak po 3 latach pracy na produkcji masz 17,53 brutto/h. Stawka może i porównywalna do zakładów obok jednak praca i atmosfera tutaj jest poniżej zera. Bez "pleców "możesz pomarzyć o awansie i większych pieniądzach. Ostatnio przyjęli panią do Kaizen a podobno nawet nie wie jakim klejem jest dana maszyna zalana. Gwarantowane masz za to wygórowane normy. Na PA Meeting pięknie mówią że usprawniają procesy by zwiększyć wydajność ale nie naszym kosztem. Rzeczywistość jest inna . Np taki Degreasing gdzie ostatnio z 7 pozycji/h wymyślono z kosmosu 8,9. Prawie dwie godz masz wiecej do przepuszczenia niż wcześniej.Ich nie interesuje że taki operator przerzuci min 10 ton na zmianę i to praktycznie biegając. Jednym zdaniem chcesz się zatrudnić? Na pewno wydoją z ciebie wszystkie siły jakie masz i do tego wmawiając ci ze wszystko co robią jest po to byś miał lepiej.Najlepszy ostatni twór tych wielkich uczonych to tzw TRANSPORT PALETOWY. Co za ba...n to wymyślił? Najwidoczniej chcą by ludzie nagle zaczęli chorować na kręgosłup

tom
@srkp 03.12.2018 21:33

Mam 1 zł. mniej ale premia jest spora, więc może wyjdzie na jedno albo lepiej. A tak z ciekawości praca na innych działach Kontrola Jakości, Laboratorium, Magazyny, czy utrzymanie ruchu elektryk lub mechanik. Niektórzy znajomi pracują tam z 10 lat i chyba nie narzekają się nie zwalniają.

srkp
@tom 05.12.2018 13:38

Są działy lepsze i gorsze . Nie liczył bym na to by się bez szerokich pleców dostać np na: kontrole czy laboratorium.Zakład jest klanów rodzinnych a rekrutacje są od picu by było przed prezesem że wybrali najlepszego.

Michał

Nie rozumiem was . Jest teraz taki okres że o robotę nigdy nie było łatwiej a wy i tak ciągle w tri. Przepracowałem 2 lata a gdy wprowadzili 4 brygady z miejsca złożyłem wypowiedzenie. Prace zmalałem bez problemu a co najlepsze to zmalałem taka że pracuje na dwie zmiany, wolne weekendy i kasa prawie 2 razy taka jak w tri. Za 4 brygady zawsze będę dziękować był to naprawdę dobry motywator :) Nie wiem na co czekaie ? może na te lipne związki zawodowe które tyle robią ze nic nie robią :D Wolbrom to nie jedyne miasto w Polsce bo chyba też nie każdy jeszcze o tym wie. Czasem lepiej poświecić czas i dojechać te 30 km a dostać raz tyle kasy

Ww
@Michał 15.11.2018 18:32

To zdradz przynajmniej nazwę tego miasta gdzie pracujesz mając wolne weekendy zarabiajac 2×tyle co w Tri

herrmann
@Ww 15.11.2018 19:02

Klucze :D:D:D

vel
@herrmann 16.11.2018 17:57

W kluczach 4 brygady ale fakt zarobki wieksze I nikt nikogo nie pilnuje jak w tri :)

wujek
@Michał 15.11.2018 18:32

Czy to Velvet Care??? Dwa razy tyle czyli rozumiem że min 4000 na rękę. Napisz na jakim stanowisku pracowałeś wcześniej a na jakim teraz.

Ciastek
@wujek 23.11.2018 13:08

(usunięte przez administratora)chyba że za dwa miesiące

zmiana heli.

To co z biura też sie zwalniają to pewnie tez juz nie daja rady w takiej atmosferze pracować i widzą że sie wszystko wali i uciekają Dawid P. naprzykład

Damian Marcinek
@zmiana heli. 20.10.2018 18:12

a moze dostal lepsza oferte????? a tak na marginesie ludki kochane sami dajecie się wpuszczać w maliny ze strony biura,nadajecie dział na dział , reprezentant biura ,główny kadrowy to wykorzystuje,pomyślcie zanim coś napiszecie

Iście Imponujący Kamień
@Damian Marcinek 21.10.2018 17:51

Nie sądzę aby ktoś już się przejmował tym co biuro robi bądź nie. Mało ludzi jest to nakład pracy jeszcze większy bo jak to powiedział jeden z wyższej półki - Ludzi nie ma i nie będzie. Zamiast dbać o ludzi to zmusza się na nadgodziny, a jak odmówisz to głupie hasła, że w takim przypadku nie dostaniesz urlopu, bądź wrzucą Cię na inny dział. Zero podejścia do pracowników, tylko patrzenie na własne korzyści. Nawet dziękuję nie powiedzą jak robisz ponad normę aby zamknąć wysyłki. Oprócz oczywiście liderów, przynajmniej w moim wypadku zawsze dziękowali i dziękują.

xyz
@zmiana heli. 20.10.2018 18:12

Nie tylko on , podobno też asystentka Japończyka który czasem chodzi po produkcji i kilka innych osób.

prod
@xyz 14.11.2018 20:40

Ta asystentka japonczykow to ponoc odchodzi. po paru latach nawet nie staraja sie jej zatrzymac

helioss

czy nadal na produkcji robią osoby z biura bez badań? dalej to się praktykuje?

X
@helioss 12.11.2018 18:34

Nooooo i bez ręki i bez nogi... Ale mają badania.

Agusia

(usunięte przez administratora). Ludzie uciekajcie z tad !!! Śmierdzi koncem zakladu

jeszcze pracujący

Czy na wszystkich zmianach poinformowali was że 12.11 ustanowione święto państwowe (które na 100 % zostanie wprowadzone) to nie święto i macie się szykować do pracy? TOTALNE BEZPRAWIE W TYM ZAKŁADZIE. Najlepsze jest to że nie wiedzą czy zapłacą to 100% czy to będzie odróbka za któryś dzień z grudnia. Jeśli zapłacą 100% to na jakiej podstawie mamy przychodzić skoro to jest dla chętnych a ja nie chce. Jeśli odbiorka za grudzień to jak można odrabiać dzień za dzień kiedy przyjdziemy w ustanowione święto Państwowe . Dość zakład upada bo nie ma chętnych do pracy to jeszcze w taki sposób postępują z tymi co jeszcze im tam robią .Zobaczycie po Nowym Roku do czego doprowadziliście. Z tego co mówią sami Ukraińcy to nawet ich nie utrzymacie w zakładzie bo od stycznia "Open Germany"

Józek

Panie Norbercie T fajnie jest naruszać prywatność pan wysyła zdjęcia po liderach i mysli pan że tak można oczywiście że ma pan z tym problem proponuje jakiegoś specjalistę może pomoże ja bym spróbował

trp

no co tak nic nie piszecie o tym co sie dzieje w tym zakładzie

zm A tralala
@trp 15.10.2018 22:13

O czym tu pisać? Najgorsze co jest w tym zakładzie to przepływ informacji. Nie mówię ze coś akurat tutaj musi być napisane ale chociażby na tablicy związków. Mediator był i cisza. Nikt nic nie wie poza p.Buławą. Coraz mniej osób już to interesuje bo nie wieżą ze w tym zakładzie będzie lepiej i szukają innej pracy. Zarząd nie widzi tego ze z tygodnia na tydzień jest coraz mniej rąk do pracy. Jest bardzo proste rozwiązanie. Wystarczy dać dobrze zarobić a i pracownik się znajdzie. Jeśli zakład nie stać na podwyżki bo było duzo inwestycji to trzeba inwestować z głową. Po co zamawia się buble jak np przy PAL 3,4 " wielka skrzynia złomu" do czyszczenia tacek z adali . Takich niewypałów jest masę wiec szkoda pisać o tym. PO CO WAM MASZYNY JAK NIE MA WAM KTO NA OBECNYCH ROBIĆ? Trzeba puknąć się w głowę i ratować zakład póki jeszcze się da. Z miesiąca na miesiąc będzie coraz gorzej to zrobić zwłaszcza dlatego ze każdego kogo pytam kto już odszedł z tego zakładu czy by wrócił to stanowczo mówi ze w tym (usunięte przez administratora) wżyciu by już nie pracował .

Laluna
@zm A tralala 16.10.2018 10:29

To prawda. Ja odeszłam i wreszcie mam normalną robotę za tą samą kasę. Nawet przełożeni mówią mi co jakiś czas ,,to nie TRI - usiądź sobie chwilkę"

zm A tralala
@Laluna 16.10.2018 11:36

a gdzie tak jest :) może nie będę czekał do stycznia na zaklepana robotę

srkp

A ja np wiem o czym pisze. Taki duży złom co zamówiły orły zakładowe a teraz okazuje się ze nie opłaca się czyścic bo chemia jest za droga. Wystarczyło zamiast utopić kilka baniek w ten złom zatrudnić kogoś kto by je czyścił. Podejrzewam że koszt pracownika byłby mniejszy niż sam koszt tej chemii. Przecież zakład stać na takie inwestycje. Pracuje na PM i Paleciarki to tez jest niezły niewypał . Na kabinach pomalują w 2h to co one za 8h . Najbardziej rozwala mnie to jak chcą siłą dać kogoś z AV na PM. Przecież wcześniej za kare dawano na AV bo tam jest gorzej . Dlaczego nie chce nikt iść tu gdzie jest lepiej ??Ta firma to przykład " jak polak potrafi rozp...ić zagraniczna firmę"

Pampers
@srkp 16.10.2018 23:21

Kto będzie chciał przyjść na klej jak na kleju teraz trzeba orać , a na takim montażu to się i kawy można napić co godzinę , i pączka można zjeść na spokojnie ...Ale Panie z montażu , jakie to one zarobione , bez czasu na cokolwiek.. 90 % z nich nawet nie wie jak wygląda prawdziwa robota a co mówić o jakimś PM.

srkp

Mistrz % :) Podejrzewam kogoś na stołeczku siedzącego.Czyżbyś to ty wyliczał ilość załogi na PM? Pamiętam jak jakiś orzeł wyliczył ze potrzebne np 42,3 osoby . Na to 0.3 dałem swoja nogę i dwie ręce :) Kazdy upiera się przy swojej racji jednak to co ja widzę każdego dnia to niestety ale w większości niewypały. Pal3,4 i ten badziew do czyszczenia

Magazynier
@trp 15.10.2018 22:13

Coś mam do napisania ciekawego o Panu N. Tarnówce z magazynu ten gość chyba ma jakieś problemy z dzieciństwa chyba tego gościa podglądali wszyscy zauważyli że bardzo go to kręci smieszny gość a tak do rzeczy rozsyła zdjęcia po Internecie na pocztę internetową itp. Hyba nie wie że to jest karalne niech robi tak dalej a zobaczymy jakie będą tego skutki prymityw

Peter

Witam niech nie myśli sobie że zostawię to bez eha to jest mobing kamery słuzą do ustalenia przyczyn wypadku w pracy a nie do zaspokajania chorej wyobraźni

Oczy a/v
@Pampers 17.10.2018 20:57

Nie jedź tak po a/v bo my też mamy oczy i widzimy jacy wy jesteście zarobieni na tym kleju.

srkp
@Oczy a/v 18.10.2018 12:15

Zapraszam są miejsca chętne ale jakoś nie widać tych śmiałków Pokazujecie jacy jesteście pracowici jak was dają na 8h na PM Najgorszy dział to obecnie PM . Zawyżone normy zostały a dołożyli jeszcze skanowanie

ombre
@srkp 18.10.2018 13:07

Taaaaaaa tylko wy macie ciężką najgorszą pracę w tym zakładzie. Tylko wam podnieśli normy dołożyli obowiązków znasz takie powiedzenie wszędzie dobrze gdzie nas nie ma? jak was zapraszali na wulkanizację to też jakoś nie był zbyt wielu śmiałków więc przestań wytykać innym na jakich stanowiskach pracują.

X
@srkp 17.10.2018 22:46

Dyrektor jak już.... Ale spokojnie mam podobne zdanie.

Aaaaa
@Laluna 16.10.2018 11:36

Hahaha mam to samo śmieją się że w biegu coś robię :)

Magazynier

Coś mam do napisania ciekawego o Panu N. Tarnówce z magazynu ten gość chyba ma jakieś problemy z dzieciństwa chyba tego gościa podglądali wszyscy zauważyli że bardzo go to kręci smieszny gość a tak do rzeczy rozsyła zdjęcia po Internecie na pocztę internetową itp. Hyba nie wie że to jest karalne niech robi tak dalej a zobaczymy jakie będą tego skutki prymityw

Zmiana 'B' i 'C'

Masakra co się w tym zakładzie wyrabia... podpierniczanie kolegi na kolegę. Oj daleko tak nie zajedziemy. Helper helpera :/ 2 przypadki na dwóch zmianach. (usunięte przez administratora)jesteś sławny! Słysząc coś takiego odejmuje mi jakąkolwiek motywację.

Były pracownik

Na rynku jest teraz tyle pracy że można spokojnie zmienić na lepsza. Wystarczy trochę chęci :) Wiem to z własnego doświadczenia. Odwagi !!!!!!!! to nie jedyne miejsce pracy!

Lider cham i prostak bez szkoł
@Były pracownik 04.10.2018 20:57

No gorszej do już chyba nie ma

anonymous

tam juz lepiej nie bedzie coraz gorzej sie dzieje nie ma co liczyć na poprwaę

Aaaaa
@anonymous 30.09.2018 22:00

To po ch.....a tam siedzicie , mnie na pasowało i zmieniłem pracę , była to najlepsza decyzja jaką podjąłem .

zm A tralala

Ja już nie wiem czy wy czasem nie jesteście zazdrośni? Choć nie ma czego Co wam tak przeszkadza w tym ze są razem. Czy to jest ważne ? Ich sprawa prywatna. Dla nas ważna jest atmosfera i płaca która sięga dna w stosunku do obowiązków jakie mamy obecnie.Nie wspomnę o dokładaniu kolejnych jak np skanowanie a normy jak były wygórowane tak dalej są.Czepiacie się tego ze koleś awansował ? Mnie to nie dziwi skoro już od stanowiska lider wsadza się swoich a co dopiero jak się ktoś z panią P ułożył. Teraz po aferze o nominacjach na L robią rekrutacje tzw od picu bo i tak wybiorą cymbałów nie znających się na niczym . Mógłbym wypisywać masę nazwisk od SL, po L którzy nie maja zielonego pojęcia o robocie i maszynach ale co to da. Ja czekam do końca roku albo się coś zmieni i tutaj mam na myśli pensje bo robota inna nie będzie albo zegnam ten zakład który się sypie w zastraszającym tempie.

Janek
@zm A tralala 28.09.2018 11:38

A może normalni są w tej grupie chętnych na lidera którzy się nadają ?

zm A tralala
@Janek 29.09.2018 16:47

Jak jesteś normalny i złożyłeś i znasz się na maszynach to na 100% nie dostaniesz L Im potrzebny ktoś kto będzie je...ł ludzi , komu da się wbić do głowy ze ta firma to dla ciebie wszystko . Takich co potrafią dużo to trzymają do brudnej roboty bo teraz jest tak ze L poza chodzeniem nie zrobi nic, nawet za ciebie nie stanie jak chcesz iść do WC Zastanawia mnie tylko do jakiego stopnia ta firma musi upaść by biuro zauważyło problem albo się do tego przyznało że jest problem Ludzi ubywa. Ciągle zwolnienia . Na maszynach nie ma kto robić nie wspomnę o tym ze nie masz kiedy iść na urlop bo nawet na zadanie nie dają. Chcesz mieć wolne to tylko L4 .W styczniu przyjdzie email od pani P aby wyrzucać na urlop. Ja już raczej tutaj nie będę pracował bo nie wierze aby coś się zmieniło,jednak nie dajcie się urlop jest wasz a nie ich i niech was pocałują w d...e. Urlop bierze się kiedy ja chce a nie kiedy oni jak to zawsze jest

Hihi

Przepraszam za swój wpis przede wszystkim dyrekcję i każda osobę, która mogła się poczuć urażona moim wpisem. Cytowanie plotek usłyszanych na stołówce było głupotą z mojej strony. Przepraszam za brak rozsądku z mojej strony.

Hihi

Przepraszam za pomówienia odnośnie pani (usunięte przez administratora) Takie plotki krążą po zakładzie stąd mój wpis. Proszę o nie zgłaszanie sprawy do prokuratury. Jeszcze raz przepraszam za mój wpis.

Ktoś

Żenujący poziom wpisów pewnie nie ma o czym pisać

Shock

Żal kiedy z firmy odchodza wartosciowe osoby. Wypowiedzenia zlozylo m.in. dwoch liderow, osoba z hr, ktos ze sprzedazy... szok

Obywatel xx
@Shock 06.08.2018 13:22

Kto się zwalnia????

Adrian z biura
@Shock 06.08.2018 13:22

Michał za sprzedaży, Dawid z Hr, Elina ze sprzedaży już odeszla, Ola z Pe

Haszw
@Adrian z biura 06.08.2018 14:48

A liderzy

Wściekły
@Obywatel xx 06.08.2018 14:28

Oprócz nich odchodzi młody Skotniczny (przestał być popychadłem brata wkoncu) Iza M i nie wiem kto jeszcze

anonymous
@Wściekły 07.08.2018 17:05

Ludzie nawet nie zdajecie sobie sprawy ile osób z biura myśli o zmianie roboty i ile już poskładało już gdzieś podania wiadomo mi o osobach z zakupów , sprzedaży ,Pe oraz kadr nie tylko u nas na produkcji jest mało kolorowo. Przykre to jest :(

Albatros
@Shock 06.08.2018 13:22

Zal to jest patrzeć że firma sobie pozwala tracić doświwdczonych pracowników ale słyszeliśmy na meatingu kadry nie widzą problemu.

obcy
@Albatros 08.08.2018 17:12

Nie widzą albo nie chcą widzieć? Szkoda bo jak zaczną coś dostrzegać to może być już za pózno :(

Jo miw
@Albatros 08.08.2018 17:12

Bo jak Pani P żyje nową miłością to jak ma cokolwiek dostrzegać:-)))

Były pracownik
@Jo miw 09.08.2018 08:39

Podobno z jakimś ustawionym mechanikiem :-D:-D:-D

Sławomir
@Były pracownik 16.08.2018 16:12

Z szefem mechaników...panem Ch. Nawet z jednego kubka kawę piją ;-) miłość miłość w Sumiriko :-P

Nnn
@Shock 06.08.2018 13:22

A mnie nie żal m.in.liderki - przerost formy nad treścią.

Fost
@Wściekły 07.08.2018 17:05

Z PM jakiś miesiąc temu odszedł technolog

Zuza
@Sławomir 16.08.2018 21:19

Już nie szef mechaników...a Manager przez duże M.... tylko nie wiadomo od czego :-P

robocop
@Fost 18.08.2018 18:28

w tri brak technologow ,nigdy nimi nie byli

Sracka

Hej co taka cisza? Nikt nic nie bełkocze?

Ekran tv wydanie specjalne

Pracuje tutaj juz pare lat i z tego co widze to wina liderów i senior liderów ludzie boja sie na kazdyn kroku jest z..ba ,czepia sie operatoro a sami na palarni spedzaja wiekszosc dniówki . praca byla by spoko gdyby nie oni hamstwo hamstwo niech gora sie dowie jak jest na dole zle i tylko przez nich ludzid sie zwalniaja przez senior liderow i liderow . bo sa caly czas zle traktowani przez nich a jak by sie tak ruszyl pomogl cos to nie bo palarnia i bojki z innymi liderami wazniejsze i pala faja za faja ale im senior nic nie powie a nas sie czepia ze nie ma mnie na stanowisko 10min ?? No obote maja zrobiona jest okropna atnosfera przez nich i tylko przez nich . i reka reke myje ..

Operator
@Ekran tv wydanie specjalne 13.09.2018 15:05

Zgadza się. Też tak uważam. Więcej czasu są na palarni niż na dziale. Jak jest awaria dzwonisz i dzwonisz nie ma żadnego lidera i nie możesz wpisać oczekiwanie na lidera tylko trzeba wpisać coś żeby było dobrze.

ChwdTRI
@Ekran tv wydanie specjalne 13.09.2018 15:05

Dokładnie a szczególnie powinna góra się wziasc za dwuch braci jednego specjalistę od podnoszenia norm z (usunięte przez administratora) wzietych, a drugiego liderka z metalu który pół dniówki spędza na palarni i nie pozwoli nawet minuty odpisać NIE POZDRAWIAM .

Damian Marcinek
@ChwdTRI 15.09.2018 17:14

A czemu nie powiesz to im osobiscie????????

obcy
@Damian Marcinek 17.09.2018 20:51

Bo każdy woli się rozpisywać na internecie???? tak jest wygodniej

ChwdTRI
@Damian Marcinek 17.09.2018 20:51

Spokojnie jak tylko się zwolnie, a to już niedługo . To im powiem

Zigi

Gdzie jest Pudzian i jak mediacje ????

Xyz
@Zigi 08.09.2018 15:36

Kosmici go może porwali ??! :) Żarty żartami proces mediacji może długo zająć czasu same zapoznanie się z dokumętacją, wysychanie stron przeanalizowanie materiałów to nie jest kupienie w biedrące 2 piw i 1 kg marchewki. Musimy uzbroić się w cierpliwość. Pozdrawiam.

anonymous
@Zigi 08.09.2018 15:36

W (usunięte przez administratora)

pracus

teraz to minimum 3 tys podstawy na reke ponizej nie warto pracowac

Niki
@pracus 29.08.2018 21:29

Przez minimum 24 miesiące jesteś pod Aterima za powalająca stawkę 12,66 zł brutto na godzinę...i zarabiasz kokosy w postaci 1800 zł na rękę. A zasuwasz na trzy zmiany w smrodzie brudzie i hałasie. Wg Was to godziwe wynagrodzenie ?

Jurant że Spychowa albo okolic
@Niki 30.08.2018 10:01

A ja się pytam! Ktoś coś gdzieś za lepszy hajs? Może być dalej byleby lepiej??

Dayli
@Jurant że Spychowa albo okolic 05.09.2018 08:04

Lepsze warunki i atmosfera w fabrykach obok... Obudz sie czlowieku.

123

I co po mediacjach?

herrman

Co tak nic nie piszecie? Udławiliście się karczkiem na barbeqiu?

Suzuki
@herrman 28.08.2018 20:18

Po prostu wszystko zostało już powiedziane... część ludzi zostaje bo trzymają ich kredyty albo mają blisko do pracy. A część już złożyła wypowiedzenia albo niedługo to zrobi. Dyrekcja nie widzi problemu...więc zobaczymy ile ten zakład pociągnie jeszcze.

zmiana A
@Suzuki 28.08.2018 22:56

Zbyt długo to nie pociągnie. Już jest źle a będzie jeszcze gorzej. Biurowi piszą durne emaile aby obstawiać na przerwę maszyny ale nie dociera do nich że nie ma kim . Nie wiem jakim trzeba być tępym człowiekiem by widząc co się dzieje nic sobie z tego nie robić. Ten zakład trzyma jeszcze garstka starych operatorów choć coraz więcej i ich ma dosyć takiej harówy . Nie wiem ile w tym prawdy ale jeśli sam mediator wychodząc z hali mówi: "Ja bym tutaj nie pracował" to coś jest nie tak . Powodzenia życzę w tej firmie.Ja pracuje jeszcze do końca roku. Jak to mówią Nowy Rok i nowe możliwości.

Zostaw opinię o TRI - Wolbrom

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TRI