Competia Kancelaria Prawna

2 Dodaj opinię
Competia Kancelaria Prawna
2 88 159 5 1

Opinie o Competia Kancelaria Prawna

pipi

Moim zdaniem firma warta posiadania jej w CV. zwłaszcza ze warunki pracy świetnie w porównaniu do innych firm na rynku

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
ignex
@pipi

co racja to racja, i możliwości rozwoju ogromne

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
igo
@ignex

wlasnie to jest naprawde super, ze w rozwoj pracownika firma inwestuje duzo, a do tego naprawde uczciwie placi

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Diamonka Nowy wpis
@igo

to prawda :) tez bylam ostatnio na szkoleniu, fajnie, ze mozna sie rozwijac i dodatkowo spelniac zawodowo :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
dorobiony

jak czytam niektore opinie to mam wrazenie, ze kontaktu z kancelaria nie mieli. wiadomo, jak to w kancelarii na poczatku szczegolnie trzeba sie wykazac, ale nie jest to ciezkie, troche checi i zaangazowania i efekty widac :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
omiko
@dorobiony

mam podobne odczucia, zdecydowanie praca jest warta tego

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Czarny76
Nazwa działu: Finanse
@dorobiony

dokładnie, w ogóle to w każdej pracy na początku trzeba się wykazać no i pokazać, że człowiekowi w ogóle się chce coś robić ;)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kortes
@Czarny76

no wiadomo, ale widac niektorzy to juz sie tak nastawili na rynek pracownika, ze masakra... ja o pracodawcy zlego slowa nie moge powiedziec. jest czasami ciezej, ale oplacalnosc tego widoczna jest w wyplacie.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
minionka Nowy wpis
@kortes

prawda, ja jak dostalam 3cia wyplate ( wiadomo, pierwsze dwie to jeszcze bylo wchodzenie w dzialanie firmy itp) to bylam naprawde pod wrazeniem :) troche staran i wyniki sa

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ultramaryna Nowy wpis
@minionka

Czyli nie tylko ja bylam mile zaskoczona :) mi tez bardzo podoba sie fakt, ze firma inwestuje w pracownika :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
komik

Do procesu rekrutacji podchodziłem 3 razy ale było warto. Wymagają sporo ale też dają od siebie dużo

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
dareo Nowy wpis
@komik

Chyba to akurat jest spoko, ze duzo wymagaja - znaczy, ze faktycznie trzeba cos wniesc w firme i sie postarac o stanowisko, a nie przyjmuja byle kogo.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Endy3

Współpraca z firmą układa się dobrze. Jestem miło zaskoczony otwartością na pracownika, podejściem do niego i możliwością dogadania się

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Lekky45
Nazwa działu: Marketing

Polecam, firma pozwala na ogromny rozwój, ma się dostęp do różnych szkoleń, możliwość współpracy ze świetnymi specjalistami. Naprawdę możliwości są ogromne. Warto próbować się dostać mimo, że proces rekrutacji nie należy do najłatwiejszych

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Gerald

Polecam serdecznie, najlepszy pracodawca jakiego do tej pory miałem. Uczciwe warunku współpracy, rozsądne stawki, duże możliwości rozwoju

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
latte
@Gerald

zgadzam sie, odkad sie zatrudnilam naprawde doceniam fakt, ze w szkolenia pracownika i jego rozwoj duzo sie inwestuje

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
xenox
Nazwa działu: Produkcja
@latte

Dokładnie, takie szkolenia naprawdę dużo dają. Można je też dodatkowo do CV wpisać, także super sprawa

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anka

nareszcie cos dla mnie, miejsce,w ktorym moge sie rozwijac, nabierac doswiadczenia, to dla mnie niezwykle wazne!!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Bartosz
@Anka

Dobrze, że w ten sposób myślisz o firmie. Grunt to pozytywne nastawienie. Pisząc o rozwoju masz na myśli prócz nauki zawodu, także kursy i szkolenia, które oferuje pracodawca? Napisz więcej na ten temat, bo jest interesujący dla ambitnych osób, które chcą związać swoją karierę z firmą. Mnie także to zainteresowało.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kajetan
@Bartosz

To praca, która daje szanse rozwoju bo nie jest monotonna, a dodatkowo pracuje się z ludźmi, którzy mają ogromne doświadczenie i zawsze służą radą

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
dolip
@Kajetan

zgadzam sie, zespol jest naprawde swietny, mozna sie wele od siebie nauczyc

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Weronika
@dolip

Powtarzacie, że są w Competia duże szanse na rozwój. Czyli pracodawca ten oferuje w swoich profitach jakieś ciekawe szkolenia dla każdego pracownika, bez wyjątku?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
winiona
@Weronika

nie slyszalam jeszcze, zeby komus odmowili szkolenia, albo zeby kogos pominieto :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Keks
@Pytanie

Wszystko zależy od stanowiska, na każdej rozmowie o pracę dostaje się dokładne informacje co do wynagrodzenia

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Przemysław
@Keks

Skoro wspominasz o rozmowie kwalifikacyjnej mógłbyś napisać, czy jest kilkuetapowa i trudna do przejścia? Podpowiedz jak się do niej przygotować.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Melania

ja dopiero zaczynam swoja przygode w tej firmie, ale widze, ze to bedzie swietne doswiadczenie, fajna atmosfera, super podejscie , megaa!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Alexa
Nazwa działu: IT
@Melania

Na pewno nie pożałujesz, ja na początku bardzo się stresowałam nową pracą ale współpraca układa się świetnie i już parę lat za mną i na pewno nie zamierzam się rozstawać z firmą

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
kurtkopolka
@Alexa

wiadomo na poczatku trzeba sie wysilic i jest co robic, ale da sie ogarnac a tak jak mowisz naprawde warto bo jest dobrze :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Alexa
@kurtkopolka

Ja z każdym miesiącem jestem chyba zadowolona bardziej. Na ten moment ani myslę zmieniać firmę. Mam nadzieje że jak najdłużej będę pracować właśnie tu

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Przemysław
@Alexa

Fajnie, że jesteś zadowolona z zatrudnienia. Napisz proszę, czy są przyjmowani aplikanci na staże. Jeżeli się sprawdzą mogą liczyć na dłuższą współpracę z kancelarią już na stabilnej umowie o pracę?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Alexa
@Przemysław

Najlepiej napisać i kontaktować się bezpośrednio z firmą :) nie odpowiadam za ten dział ale nie zaszkodzi wysłać cv i zapytanie

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kuzik

Ja jestem zadowolony, ciezko bylo sie dostac, ale praca jest zdecydowanie tego warta. dobra placa przy odrobinie zaangazowania

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anti
@Kuzik

ja szczerze mówiąc miałem 3 podejścia do rekrutacji, ale warto było

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Janusz
@Anti

Będziesz w dalszym ciągu próbował dostać się do pracy w Competia Kancelaria Prawna? Napisałeś, że warto było brać trzykrotnie udział w procesie rekrutacyjnym. Możesz uzupełnić dlaczego?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anti
@Janusz

Firma oferuje bardzo dobre warunki a do tego można świetne doświadczenie zdobyć więc dlatego warto. Ja już się dostałem, własnie za 3 podejściem

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Weronika
@Anti

Cieszę się, że udało Ci się dostać pracę w firmie Competia Kancelaria Prawna. Może powiesz coś więcej na temat warunków zatrudnienia? Jakie benefity oferuje pracodawca?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Tomek

ja tez jestem zadowolony ze wspolpracy i z czystym sercem polecam!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Denis
Nazwa działu: IT
@Tomek

firma jest po prostu uczciwa i można dobrze zarobić jak równie uczciwie się pracuje

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
wikowa
@Denis

no pewnie, ze tak. Ale szczerze powiedziawszy nie znam firmy, gdzie dawali by za darmo a tu i atmosfera spoko i placa okay

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Janusz
@wikowa

Pracodawca dba o atmosferę, która panuje pomiędzy zatrudnionymi osobami, czy może to pracownicy starają się dbać o ten aspekt? Często zdarza się tak, że pracodawca organizuje wspólne wyjścia bądź innego rodzaju zabawy integracyjne. Zastanawia mnie, jak wygląda to w przypadku pracy w Competia Kancelaria Prawna. Mógłbyś przedstawić?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wikowa
@Janusz

Mysle, ze to jest troche zalezne jedno od drugiego. sam pracodawca nigdy nie wypracuje dobrej atmosfery w zespole, ale zespol bez pracodawcy tez sobie z tym nie poradzi. Wszyscy trzymamy sie razem, mozna na sobie polegac, zespol jest naprawde zgrany, ale tak jak mowisz, pewnie jest to tez zasluga tego, ze czesto wychodzimy gdzies razem, a nawet mamy jakies wspolne imprezy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ene
@Wikowa

Dokładnie, dużo prawdy w tych słowach. Jak wszyscy ze sobą współpracują to jest najlepiej. Ale to też zasługa dobrego prowadzenia firmy i selekcji ludzi - nikt nie bierze się tu z przypadku

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Maja

Wiele osób bardzo pozytywnie wypowiada się na temat pracy w firmie, która obecnie prowadzi rekrutację. Aplikacje możecie składać bezpośrednio przez serwis GoWork w zakładce „Oferty pracy”. Może powiecie nam coś więcej o pracy w firmie Compentia Kancelaria Prawna? Informacje o atmosferze panującej miedzy pracownikami a kadrą zarządzającą są bardzo ważnym aspektem w podjęciu decyzji o zatrudnieniu. Czy firma oferuje benefity pozapłacowe bądź premie uznaniową? Czekamy na wasze informacje zarówno o pracy jak również kandydatów o przebiegu rozmowy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kiler
@Maja

atmosfera jest bardzo w porządku, tym nie należy się martwić bo ludzie pracujący w firmie są naprawdę super

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Kuzik
@kiler

W pelni sie z kilerem zgodze, super zespol! mozna na sobie polegac

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Janusz
@Kuzik

Dobrze wiedzieć, że atmosfera w Competia Kancelaria Prawna jest dobra. Na pewno pomaga to zespołowi pracowniczemu osiągać lepsze wyniki. Wiecie może, czy kancelaria daje możliwość odbycia stażu osobom, które chciałyby rozwijać się zawodowo w kierunku prawa?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta

jestem bardzo zadowolona z mozliwosci jakie daje ta firma, mozna zdobyc doswiadczenie, nabyc nowe umiejetnosci, rozwijac sie :) fajnie, ze do Was trafilam

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Cocoa
@Marta

a długo już pracujesz? ja dopiero parę miesięcy ale jak na razie wspólpraca układa się bardzo dobrze i planuje zostać na dłużej

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Michalina

swietne miejsce dla ambitnych ludzi! ciesze sie, ze w koncu udało mi sie znalezc to, czego tak dlugo szukalam

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Lidia
@Michalina

Super! Bardzo przyjemnie czyta się właśnie takie opinie. Byłabym Ci jednak wdzięczna za nieco więcej szczegółów na temat i specyfiki, i warunków pracy w Competia Kancelarii Prawnej. Stwierdziłaś, iż jest to odpowiednie miejsce pracy dla ambitnych ludzi. A czy pracodawca ten daje jakieś konkretne możliwości rozwoju? Czy umożliwia Wam ścieżki kariery? Wydaję mi się, iż to ciekawa kwestia i dlatego z niecierpliwością będę czekać na Twoją odpowiedź.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ninka
 Rekomendacja

atmosfera jak najbardziej super, mili ludzie, warto :)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
roger

ciekawi mnie dlaczego tylko wpisy pracuję od roku lub kilka miesiecy i jestem zadowolony/a popracuj 6 lat zobaczysz prawdziwe oblicze competii katastrofa

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jarosław
@roger

Pracujesz już 6 lat w kancelarii Competia? Może Ty będziesz w stanie odpowiedzieć na moje pytanie, które zawarłem w poprzednim wpisie? Chcę dowiedzieć się, czy jest możliwość odbycia praktyk bądź stażu. Pomożesz?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
teddy
@roger

to jak jest tak źle to dlaczego nie zmienisz pracy ? w ogóle jakby w firmie było źle to nie siedziałbym tam 6 lat. sam pracuje dośc długo (może nie aż 6 lat) i te "prawdziwe oblicze" moim zdaniem jest ok

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ergo

uczciwe warunki współpracy, dobra firma, atmosfera również bez zarzutu.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Tamara
 Rekomendacja

Kancelaria z wymogami ale tez najlepsza w okolicy wiec nie ma sie co dziwic. Dostalam sie dopiero przy 3 podejsciu i jestem szczesliwa ze sie udalo. Swietna atmosfera, przyjazni ludzi i dobre wynagrodzenie.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Adeo
@Tamara

dokładnie, zawsze można spróbować jeszcze raz za jakis czas, dostać się za drugim czy trzecim podejściem to nic złego

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mariolka
 Rekomendacja

Kancelaria ma duze wymagania ale zdecydowanie warta jest uwagi. Świetni przemili współpracownicy, przyjemna atmosfera. Aż chce się tam być!

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Damian

Firma dobra, pracuje się naprawdę w porządku. Są spore wymagania na rekrutacji owszem - ale nie bez powodu szukają naprawdę dobrych ludzi. Zespół jest zgrany i można na każdym polegać w razie czego

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Jarosław
@Damian

Wiesz może, czy Competia Kancelaria Prawna daje możliwości odbycia praktyk bądź stażu? Zastanawia mnie, czy osoby bez doświadczenia zawodowego, które świeżo ukończyły szkołę i mają w planach kształcić się w kierunku prawa mogą liczyć na odpowiednią wiedzę praktyczną ze strony tego pracodawcy? Mam nadzieję, że przedstawisz, jak to wygląda.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
follow

Można próbować się dostać kilka razy, rekrutują cały czas , nawet jak odpadniesz możesz za jakiś czas znowu sprówbować. Widać że ludzie tam pracują sympatyczni,mnie się akurat nie udało ale nie poddam sie.

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
Mat
@follow

Skoro rekrutują cały czas, to znaczy że poprzednicy się zwolnili. Czemu ???. Przecież w poważnej firmie ludzie pracują latami i przenoszą się na lepsze warunki ...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
PK
@Mat

@Mat skąd takie prymitywne wnioski? to czy poprzednicy "się zwolnili" czy "zostali zwolnieni" czy kancelaria się rozwija personalnie i szuka kolejnych adwokatów to jest pytanie które powinieneś sobie zadać albo im zanim wyciągniesz swoje błyskotliwe wnioski. Poważną firmą jest ZUS,ludzie tam faktycznie pracują latami,przenoszą się co najwyżej ze swojego boksu do toalety i z powrotem :) Jestem klientem kancelari i widzę w niej zoraz więdzej nowych adwokatów.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Arek
Nazwa działu: IT
@follow

Dokładnie tak było, pan który ze mną współpracuje wspominał, że nie dostał się za pierwszym razem do pracy, dopiero druga czy kolejna aplikacja spowodowała, że pracuje

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Marika
@Arek

bo prawda jest taka, ze przychodza pierw aplikanci, ktorzy sie nie dostaja i dopiero wracajac z odpowiednia wiedza udaje im sie dostac. No taka prawda, sa wymagania stawiane wysoko :)

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Darek
@Marika

świetnie napisane, wiadomo że nie przyjmują pierwszych lepszych osób, właśnie od tego jest rekrutacja żeby wybrać tych najlepszych. Potem w pracy ma się świadomość ze pracuje się z dobrym, doświadczonym zespołem

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
PMZ
@follow

dojrzała organizacja, wspaniali ludzie.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Amelia
@PMZ

Rekrutacja faktycznie nie należy do najłatwiejszych, ale trzeba przyznać ze po skończonym procesie pracujemy się z najlepszymi

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Joanna
@Amelia

Branża prawnicza należy do bardzo specyficznych, ale i właśnie do wymagających. Wspomniałaś o dosyć trudnym procesie rekrutacyjnym, jaki ma miejsce w Competia Kancelarii Prawnej. Bylibyśmy Ci wdzięczni, jakbyś opisała nam go w szczegółach. Z ilu i jakich etapów się składa, itp. Mogłabyś to zrobić?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
katalon
Nazwa działu: Handlowy
@Joanna

Jak sama pani mowi, branza prawnicza jest specyficzna, a malo ktora firma pozwala zdradzac zasady i przebieg rekrutacji. To chyba tez calkiem normalne?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Amelia
@katalon

Dokładnie tak jak wspomina Katalon - nie można zdradzać raczej takich szczegółów. W każdym razie każdy kto zna się na fachu to na pewno powinien pozytywnie przejść rekrutację i warto się postarać bo firma jest dobra

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
andrzej
@Amelia

No dokladnie tak. przeciez wiadomo, ze zadna firma nie pozwoli na to, by zdradzac takie szczegoly ;) staraja sie o najlepszych to prawda, jak dla mnie praca jest ok. czasami bywa gesto, ale to jak w kazdej pracy, sa po prostu gorace sezony :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Joanna
@Amelia

Jestem świadoma tego, że nie należy zdradzać szczegółów z przebiegu rekrutacji. Chodziło mi raczej o ogólne opisanie tego procesu tak, by osoby rozważające aplikowanie tam, miały jakieś podstawowe rozeznanie. Ale dziękuję, że zareagowałaś na mój post. Zapewne sama pracujesz w Competia Kancelarii Prawnej. A czy nowo przyjęci pracownicy mogą liczyć na jakieś specjalne szkolenia wdrażające czy raczej niekoniecznie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzeszewski A.
Nazwa działu: Dział Prawny

Rekrutują cały czas bo rekrutacja jest bardzo ciężka, naprawdę nie owijają w bawełnę i zatrudniają tylko najlepszych, jest bardzo duży przesiew, nie biorą byle kogo. No ale to moim zdaniem dobrze o nich świadczy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anto
Nazwa działu: IT
@Krzeszewski A.

No rekrutacja nie jest latwa, to prawda, ale warto :) Bo potem szybko sie czlowiek moze wykazac.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kreszniewska Anna
@Anto

Dokładnie, poza tym człowiek wie że dostał się do naprawdę dobrego i sprawdzonego zespołu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kamila
@Kreszniewska Anna

otoz to, mam wrazenie, ze negatywne opinie pisza ci, ktorym bardzo zalezalo a sie nie dostali. ja pracuje juz ponad pol roku i nie narzekam, wczesniej pracowalam w typowej korpo i to dopiero byl wyczyn

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Cezary

Świetna firma to i trudno jest się dostać!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ligota
@Cezary

Mylisz się. Przyjmą każdego, bo to nie praca na etat, (usunięte przez administratora) Ile spiszesz, tyle Twojego. Auto swoje, paliwo swoje, o czym tu mówić....

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozbawiony
@Cezary

Chyba robisz sobie jaja z czytających ten post....

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna
@Ligota

Wspominasz, że nie jest to praca na etat, jak to w takim razie wygląda? Czy samodzielnie można wyznaczyć sobie godziny pracy? Jak wygląda w takim razie kwestia zatrudnienia w Competii Kancelarii Prawnej? I co masz na myśli mówiąc, że należy mieć własne auto oraz paliwo? Rozumiem, że samochód jest niezbędnym narzędziem pracy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@Cezary

coś w tym jest, zespół składa się naprawdę z ludzi doświadczonych i dobrych w swoim fachu więc rekrutacja nie nalezy do najłatwiejszych

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
dundo
Nazwa działu: Finanse
@Ola

no dokladnie tak. ja na prace nie narzekalem. umialem swoje wyrobic i bylem zadowolony, ale wiadomo, zdarzali sie narzekacze.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Lula
@Cezary

Mam podobne odczucie, dbają o dobry skład, więc wybierają najlepszych

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
lolek
@Lula

tak wygladaja wlasnie realia. probowalem sie dostac 2 razy sie nie udalo. do trzeciego naprawde sie przygotowalem i bylo ok ;)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Lula
@lolek

Warto właśnie próbować kilka razy - doszkolić się, popracować i spróbować za jakiś czas. To nic złego

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Dziwy

Czy to ta sama Competia co działała do 2014 roku?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

Nie jestem pewna, czy zdajesz sobie sprawę z tego, że na forum publicznym nie piszemy o nikim w sposób, który mógłby obrazić daną osobę. Przeczytasz na ten temat w regulaminie GoWork: https://www.gowork.pl/regulamin Jeśli nie będziesz w swoich wypowiedziach tego uwzględniał - wówczas Twoje posty będą usuwane przez administratora strony. Wyjaśnijmy sobie na samym początku: wypowiadasz się jako klient czy jako pracownik Competia Kancelarii Prawnej? Jak już odpowiesz mi na to pytanie, to przejdziemy do dalszych.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ

Praca w biurze wygląda mniej więcej tak, że siedzisz i szukasz wypadków samochodowych, ogarniasz papiery, wysyłasz maile, rozmawiasz przez telefon.(usunięte przez administratora) Raczej brak możliwości awansu. Pełny etat według pracodawcy to 180 godzin miesięcznie. Nie trzeba posiadać żadnych szczególnych umiejętności.

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzychos
@XYZ

Stanowczo sie nie zgodzę, chyba ktoś firmy pomylił bo na pewno nie o Competii pisze

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ
@Krzychos

To w takim razie napisz jak wygląda praca w biurze ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
stażysta
@XYZ

Praca w biurze wygląda inaczej w zależności od działu. W dziale prawnym piszesz wezwania, pozwy, apelacje, zażalenia, wnioski dowodowe, pisma procesowe, rozmawiasz z klientami, odbywasz rozprawy w sądach itp. W dziale sprzedaży prowadzisz zespoły handlowe, koordynujesz proces gromadzenia i analizy dokumentów, zarządzasz siecią sprzedaży, flotą pojazdów itp. W dziale back office, obsługa dokumentów, rozmowy z klientami, zarządzanie biurem, korespondencją, terminami rozpraw, rozmowy z policją, prokuraturą, sądami itp.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ
@stażysta

Mam nadzieję, że nikt nie da się na to nabrać. Osoba, która piszę powyżej najwyraźniej pomyliła firmy, bądź ma ogromną wyobraźnię.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Piotr
@XYZ

Ciekaw jestem z kąd macie dane osobowe poszkodowanych obywateli w wypadkach chociażby komunikacyjnych.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mat
Nazwa działu: Marketing
@Piotr

Jak tam pracują adwokaci i radcy, skoro im nie wolno pracować ani współpracować z takimi biurami prawnymi ???. Radcy i adwokaci nie mogą zakładać spółek z o. o. w celu wykonywania swoich wyuczonych zawodów . Nie wolno im się też reklamować w celu pozyskania klienta, bo to nieetyczne. A takie biura prawne z łapanki wyłapują klientów https://goo.gl/GDh4Pc

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XYZ
@Piotr

Z internetu. Wszystko legalnie, osoba pracująca w biurze, szuka sobie w komputerze w google wypadków i wysyła tam osoby będące akurat w pobliżu :) Mam nadzieję, że tego dotyczyło pytanie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Arek
Nazwa działu: IT

Jestem klientem Kancelarii. Rozwiązania, które podsuwają są ciekawe i co najważniejsze skuteczne. Jak zaczynaliśmy współpracować z tą Kancelarią Prawną , to nie poczułem, że jestem obiektem walki o klienta za wszelką cenę i to oprócz wiedzy, którą obiecywali i mieli jej świadomość mi strasznie zaimponowało.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jolanta

Polecam Kancelarię Competia. Po śmierci mojego męża nachodziło mnie mnóstwo firm. Przed pogrzebem i ledwo po. To było nie do wytrzymania. Podpisałam nawet umowę z jedną firmą, natomiast przez dwa miesiące nikt się do mnie nie odzywał. Po pewnym czasie przyszła Pani z Competii. Krótko i konkretnie przedstawiła swoją ofertę. Napisałam wypowiedzenie poprzedniej firmie. Chcieli żebym opłacała koszty za ich rzekomą pracę, Competia wzięła to na cale szczęście na siebie. Dzień po podpisaniu umowy skontaktowała się ze mną Pani mecenas z kancelarii, i szybko wzięli się do pracy. Zostałam przygotowana do wywiadu z Panem z Towarzystwa Ubezpieczeń, który był bardzo trudny i sama chyba nie dałabym rady. Pierwszą część odszkodowania dostałam szybko, na resztę trzeba było trochę poczekać, ale kwota była na prawdę wysoka. Pieniądze nie zastąpią mi męża, ale dziękuję kancelarii za pomoc.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Inez
@Jolanta

Ha ha ! Pani z kancelarii przyszła bo wiedziała w którym momencie przyjść - poprzednia firma zrobiła co trzeba a druga zebrała śmietankę. W likwidacji szkody to nie jest tak ad hot , że po tygodniu będzie wywiad środowiskowy czy będzie Pani miała pieniądze na koncie. Nieetyczne postępowanie ale niestety w tej branży to standard zwłaszcza tak małych firemek, sp.zo.o, kancelarii , które zajmują się wszystkim i przy okazji odszkodowaniami .

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PK

Jestem klientem kancelari. Czytam te opinie i powiem od siebie, bo kancelaria jest od lat skuteczna w moich sprawach. Dzięki adwokatom wynegocjowałem odpowiednie warunki na lokal, zaoszczędziłem i pieniądze i czas, pracowników zatrudniam na kontrakty które kancelaria przygotowywała, zawsze jak mam problem z dluznikami to ściągają moją należność, wszystkie działania konsultuje z prawnikami, tak nauczyłem się prowadzić firmę, że wolę zapobiegać niż gasić pożary a w ostatnim roku prawnicy wyłapali w umowach na samochody które miałem podpisać ukryte koszty leasingu więc same korzyści z obsługi prawnej.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomasz

W tym tygodniu mam kolejną rozmową rekrutacyjną , wrażenia przedstawię. Jak na razie po pierwszej rozmowie widać że kancealria jest dobrze zorganizowana , bardzo poważnie podchodzą do spotkań z kandydatem , trzeba zaprezentować solidną wiedzę , poza tym widać też zaangażowanie w rozwój , nowatorskie podejście do rynku prawnego .

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adw.

Pracowałam prawie dwa lata w kancelari competia , pracy dużo ale atmosfera w pracy i ludzie niesamowici. Poza tym bardzo ciekawe sprawy prowadzi kancelaria , wiele ciekawych doświadczeń procesowych, można się wyspecjalizować. Zawsze polecałam i polecam kandydatom.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Competia Kancelaria Prawna - Katowice

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Competia Kancelaria Prawna