Jawne kpiny. Miesiąc wcześniej umówiony transport , parę dni wcześniej telefon celem upewnienia się . Mówi , że oddzwoni a wysyła sms-a , że niestety nic z tego, następne telefony żadnej reakcji. Totalna żenada. Wrzucić na luz i dać sobie spokój z tą dziadowską firmą. I to jest grzecznie powiedziane. Nie polecam absolutnie.
Nie polecam. Firma miała obsłużyć transport na naszym weselu. W dwie strony - niby brak filozofii. W jedną stronę jechał chamski i wredny kierowca, który nie zabrał trójki pasażerów spod kościoła - musieli biec za autokarem. Za to w drogę powrotną WOGÓLE nie przyjechał. Bo sobie zaspał. Za zdawkowymi i odruchowymi przeprosinami od właściciela nie poszły żadne inne czyny a i faktury nie raczył przysłać za swoją połowicznie wykonaną usługę. Jeśli ktoś potrzebuje usługi wykonanej kompleksowo to napewno nie z tą firmą.
No ale skoro nie przyjechał to kto obsłużył wracających gości tak właściwe? Faktycznie trafiliście na jakiegoś nierozgarniętego kierowcę. :/ Dziwię się, że też rekompensaty brak, przecież na same przepraszam nie wynagrodzisz gościom spóźnionego powrotu.
Ostatecznie po gości przyjechał właściciel firmy, ale tylko dlatego że akurat jechał z innymi ludźmi z innej imprezy. W sumie opóźnienia było około godziny i tylko dzięki dobrej woli sali goście nie musieli czekać na dworze. Pojazd, który przyjechał bardzo odbiegał od standardu za który zapłaciliśmy, a właściciel wracając z naszymi gośćmi rzecz jasna jako priorytet uznał tych, których wiózł pierwotnie i niewiele by brakowało żeby woził ich po mieście ponieważ naszych gości planował odwieźć dopiero na sam koniec jak będzie sam zjeżdżał na bazę. Po drodze, tak żeby tylko jemu było wygodniej. Poza tym mam wrażenie że nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności - na zasadzie: "wrócili to wrócili, nie pyskuj". Rozumiem że targetem pana właściciela jest zawiezienie na cmentarz i już, ale to wtedy niech zajmuje się wyłącznie takimi zleceniami, bo widocznie inne go przerastają.
Strasznie słaba sytuacja, chociaż mam nadzieję, że goście to już się śmiać z tego będą. No niby wszystko tutaj jest winą tego całego pracownika, co nie zmienia faktu jednak, że on jako właściciel reprezentuje firmę i faktycznie powinien coś z tym zrobić. A tak właściwie to jakiego zachowania byś od niego oczekiwał w tej całej sytuacji?
Zwrotu połowy kwoty za jeden z kursów. Na początku w korespondencji mailowej przyznał mi rację i napisał że też jest za potrąceniem kierowcy z pensji. Jednak dzień później zmienił zdanie i ordynarnie odpisywał że nie zobaczę ani przeprosin ani grosza rekompensaty. Rzecznik konsumentów poradził przesłać do niego wezwanie do zapłaty i tak też zrobię. Bo już nie chodzi o te 200 zł (bo tyle uważam że powinien mi zwrócić) ale o to że jest chamem, świnią i prostakiem. "Wieś tańczy i śpiewa."
Nie polecam, strata 1400zł zaliczki - wpisany do KRD , brak kontaktu blokuje telefony w biurze udaje, ze nie jest właścicielem. Ciekawe czy bardziej rozpoznawalna na rynku firma rodzinna z uslugami pogrzebowymi postępuje w ten sam sposób z klientami.
Też mnie to bardzo interesuje jak sytuacja została rozwiązana, dlaczego nie udaliście się do siedziby firmy w celu odzyskania zaliczki?
gawor łoś ---- firma max , przewozy autokarowe , celowo z małej, to (usunięte przez administratora) nie warto z nim robic interesów nie polecam zostawiac zaliczek, strata czasu i pieniedzy . .
Coś kłamiesz bo ta firma zaliczek nie bierze. Ale ludzie nic nie szanują. Zostawia chlew w autobusie i pójdą. Zarzygane fotele itd. I ty pewnie do nich należysz