Jako obecny pracownik chciałabym sprostować kilka rzeczy, bo mam wrażenie, że nie wszystkie poniższe opinie dotyczą SIMPLE SA (często mylonej ze znaną „odzieżówką”). Co do samych rekrutacji, zarobków i warunków pracy to padają tu dość ogóle hasła, a tak naprawdę wszystko zależy od stanowiska, na które się aplikuje, kompetencji, wiedzy i wcześniejszego doświadczenia. Wiadomo, że inne warunki otrzyma tzw. „junior” a inne osoba na poziomie eksperta, jednak ogólnie oferowane warunki, na pewno nie odbiegają w dół od rynkowych. I od razu dodam, że nie jest też prawdą, że zatrudnia się wszystkich kandydatów – mówię to z perspektywy osoby biorącej w SIMPLE nie raz udział w procesie rekrutacyjnym. Wybierane są zawsze osoby, które pasują do organizacji zarówno pod kątem umiejętności jak i osobowości. Zawsze warto spróbować swoich sił – zdarzało się, że zatrudniliśmy osoby bez większego doświadczenia, w których widzieliśmy duży potencjał a odmawialiśmy osobom z bardzo bogatą praktyką. Nie jest też prawdą, że w SIMPLE nie ma premii – jeśli ktoś realizuje swoje cele, to otrzymuje za to dodatkowe wynagrodzenie. Może po prostu osoby, które negowały fakt funkcjonowania w firmie systemu „bonusowego”, nie wywiązywały się ze swoich obowiązków i premii faktycznie nie dostawały. Ja dostaję i wszystkie osoby z mojego działu również ???? Jeśli zaś chodzi o benefity to osoba pisząca o ich braku, chyba miała słabe rozeznanie w tym temacie, albo pracowała bardzo krótko. To co ja mogę wymienić to np. karta Multisport, opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego, brak dress code’u, na wielu stanowiskach możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej, możliwość współfinansowania studiów wyższych, czy np. współfinansowanie przez firmę wspólnych regat. Są w firmie organizowane różne spotkania integracyjne, albo np. dni z food truckami. To tak na potwierdzenie, że jednak pracownicy coś dostają. I ustosunkuję się jeszcze do tych nieszczęsnych godzin pracy i ganiania ludzi po Polsce, czy też konieczności składania „raportów” – tu znów podkreślę, że mam wątpliwości, czy opiniodawcom chodziło o SIMPLE SA, bo nijak ma się to do realiów pracy w SIMPLE. Podróże służbowe oczywiście są (na określonych stanowiskach), ale wszyscy, których to dotyczy są informowani o takiej potrzebie na rozmowie kwalifikacyjnej i nie powinno to stanowić dla nikogo zaskoczenia. Mimo wszystko nie wyglądają one z pewnością tak, jak opisane poniżej. Trudno oczekiwać np. żeby handlowiec, czy konsultant wdrażający oprogramowanie nie pojawiali się u Klientów, chodź nie oszukujmy się - od pandemii, większość usług świadczona jest jednak zdalnie. Nie ma też (i nigdy nie było) obowiązku składania porannych raportów. Co do samych produktów SIMPLE i ich technologii – przede wszystkim są one odpowiedzią na potrzeby rynku, proszę wziąć pod uwagę to, co pisał już jeden z moich przedmówców – głównym odbiorcą są przede wszystkim instytucje publiczne – tam priorytety w wyborze oprogramowania są trochę inne i przede wszystkim liczy się funkcjonalność i stabilność systemu a nie gonienie za nowinkami technologicznymi. W ofercie firmy nie brakuje jednak też takich rozwiązań – kto interesował się profilem firmy wie, że w ofercie są też np. aplikacje mobilne, czy od niedawna innowacyjne rozwiązanie dla branży produkcyjnej. Kto chce się rozwijać, zdecydowanie ma w SIMPLE taką możliwość. A co do samych przetargów o których była też mowa, to jesteśmy w nich naprawdę dobrzy ???? No i to co zostawiłam sobie na koniec , czyli ludzie – największa wartość i skarb firmy. Osoby z ogromną wiedzą i doświadczeniem, które są prawdziwą kopalnią wiedzy i ekspertami w swojej dziedzinie. I to co najważniejsze, ludzie z którymi naprawdę fajnie spędza się czas, którzy budują dobrą atmosferę, z którymi można przegadać ciężki temat, ale też pośmiać się wspólnie na kawie - nie tylko służbowo ???? I żeby nie było – w SIMPLE też zdarzają się czasem gorsze dni, też dopada nas frustracja, niechęć, też mierzymy się z różnymi problemami. Też czasami ktoś zawali, albo nie wyrobimy się z terminem. Firmę tworzą ludzie, którzy czasami również popełniają błędy, mają gorsze dni, czy podejmują złe decyzje, ale przekonana jestem o tym, że nie ma miejsc idealnych i zawsze najłatwiej oceniać nam z perspektywy „gdzie indziej na pewno mają lepiej”. Tylko prawda jest taka, że jak przychodzi co do czego, to szybko można przekonać się, że gdzie indziej może być też znacznie gorzej (co mówią sami pracownicy, którzy powrócili do nas po dłuższych lub krótszych przerwach) ???? I na sam koniec – jeśli jesteście zainteresowani pracą w SIMPLE SA to zachęcam jednak do pozyskiwania informacji bezpośrednio u źródła (tel. do firmy 22 812 58 98). Anonimowe opnie, mają do siebie to, że nikt nie czuje się za nie odpowiedzialny i napisać można w nich wszystko, zgodnie lub nie zgodnie z prawdą. Oczywiście, nie wszyscy muszą być zadowoleni, ale pamiętajcie proszę, że to co nie podobało się komuś, nie koniecznie będzie problematyczne też dla Was ????
"Zdecydowanie innowacyjnym rozwiązaniem dla branży produkcyjnej jest SIMPLE.APS. Nie wiem dokładnie o jakich slajdach mowa, ale prezentowaliśmy..." "Nie wiem dokładnie, ale prezentowaliśmy" To jest właśnie kwintesencja podejścia kadry zarządzającej do produktu, który próbuje sprzedać na rynku. Sapienti sat...
Hej, w Testerze aplikacji ERP jest napisane, że wymaga się doświadczenia w pracy w Kadrach lub Księgowości oraz znajomości zagadnień prawnych z tego zakresu. Jeśli ktoś praktycznie nie pracował ale zna się w tym temacie to ma szanse się dostać czy lepiej odpuścić sobie aplikowanie? Komercyjnie nie mam niczego zaliczonego
Mówicie, że nie ma sztywnych godzin pracy. A Administrator IT jak pracuje właśnie, bo jestem ciekawy? Jest ogłoszenie, ale takich szczegółów nie widzę. Znalazłem na ich stronie. Są w ogóle jakieś czy bardziej elastyczne to jest? Da się połączyć ze studiami pracę?
Biuro w Warszawie jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18. Staramy się, żeby w tym przedziale czasowym zawsze była na miejscu chociaż jedna osoba z Działu IT, ale ustalenie dokładnego grafiku, czyli tego, kto o której rozpoczyna pracę danego dnia/tygodnia, odbywa się już w zespole. Dzięki temu raczej nie ma problemu, by godziny pracy pogodzić z innymi aktywnościami.
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na stanowisko testera aplikacji? O co mogą zapytać? Czy ktoś ma doświadczenie w tej pracy w Lublinie? Jaka atmosfera panuje w firmie?
Czy SIMPLE S.A. ma ściśle ustalone godziny pracy?
Rozmowa przeprowadzona profesjonalnie, wszystkie aspekty zatrudnienia poruszane dogłębnie , człowiek wie na co się pisze.
Co mi się najbardziej nie podoba w pracy w marketach.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jako obecny pracownik chciałabym sprostować kilka rzeczy, bo mam wrażenie, że nie wszystkie poniższe opinie dotyczą SIMPLE SA (często mylonej ze znaną „odzieżówką”). Co do samych rekrutacji, zarobków i warunków pracy to padają tu dość ogóle hasła, a tak naprawdę wszystko zależy od stanowiska, na które się aplikuje, kompetencji, wiedzy i wcześniejszego doświadczenia. Wiadomo, że inne warunki otrzyma tzw. „junior” a inne osoba na poziomie eksperta, jednak ogólnie oferowane warunki, na pewno nie odbiegają w dół od rynkowych. I od razu dodam, że nie jest też prawdą, że zatrudnia się wszystkich kandydatów – mówię to z perspektywy osoby biorącej w SIMPLE nie raz udział w procesie rekrutacyjnym. Wybierane są zawsze osoby, które pasują do organizacji zarówno pod kątem umiejętności jak i osobowości. Zawsze warto spróbować swoich sił – zdarzało się, że zatrudniliśmy osoby bez większego doświadczenia, w których widzieliśmy duży potencjał a odmawialiśmy osobom z bardzo bogatą praktyką. Nie jest też prawdą, że w SIMPLE nie ma premii – jeśli ktoś realizuje swoje cele, to otrzymuje za to dodatkowe wynagrodzenie. Może po prostu osoby, które negowały fakt funkcjonowania w firmie systemu „bonusowego”, nie wywiązywały się ze swoich obowiązków i premii faktycznie nie dostawały. Ja dostaję i wszystkie osoby z mojego działu również ???? Jeśli zaś chodzi o benefity to osoba pisząca o ich braku, chyba miała słabe rozeznanie w tym temacie, albo pracowała bardzo krótko. To co ja mogę wymienić to np. karta Multisport, opieka medyczna, możliwość nauki języka angielskiego, brak dress code’u, na wielu stanowiskach możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej, możliwość współfinansowania studiów wyższych, czy np. współfinansowanie przez firmę wspólnych regat. Są w firmie organizowane różne spotkania integracyjne, albo np. dni z food truckami. To tak na potwierdzenie, że jednak pracownicy coś dostają. I ustosunkuję się jeszcze do tych nieszczęsnych godzin pracy i ganiania ludzi po Polsce, czy też konieczności składania „raportów” – tu znów podkreślę, że mam wątpliwości, czy opiniodawcom chodziło o SIMPLE SA, bo nijak ma się to do realiów pracy w SIMPLE. Podróże służbowe oczywiście są (na określonych stanowiskach), ale wszyscy, których to dotyczy są informowani o takiej potrzebie na rozmowie kwalifikacyjnej i nie powinno to stanowić dla nikogo zaskoczenia. Mimo wszystko nie wyglądają one z pewnością tak, jak opisane poniżej. Trudno oczekiwać np. żeby handlowiec, czy konsultant wdrażający oprogramowanie nie pojawiali się u Klientów, chodź nie oszukujmy się - od pandemii, większość usług świadczona jest jednak zdalnie. Nie ma też (i nigdy nie było) obowiązku składania porannych raportów. Co do samych produktów SIMPLE i ich technologii – przede wszystkim są one odpowiedzią na potrzeby rynku, proszę wziąć pod uwagę to, co pisał już jeden z moich przedmówców – głównym odbiorcą są przede wszystkim instytucje publiczne – tam priorytety w wyborze oprogramowania są trochę inne i przede wszystkim liczy się funkcjonalność i stabilność systemu a nie gonienie za nowinkami technologicznymi. W ofercie firmy nie brakuje jednak też takich rozwiązań – kto interesował się profilem firmy wie, że w ofercie są też np. aplikacje mobilne, czy od niedawna innowacyjne rozwiązanie dla branży produkcyjnej. Kto chce się rozwijać, zdecydowanie ma w SIMPLE taką możliwość. A co do samych przetargów o których była też mowa, to jesteśmy w nich naprawdę dobrzy ???? No i to co zostawiłam sobie na koniec , czyli ludzie – największa wartość i skarb firmy. Osoby z ogromną wiedzą i doświadczeniem, które są prawdziwą kopalnią wiedzy i ekspertami w swojej dziedzinie. I to co najważniejsze, ludzie z którymi naprawdę fajnie spędza się czas, którzy budują dobrą atmosferę, z którymi można przegadać ciężki temat, ale też pośmiać się wspólnie na kawie - nie tylko służbowo ???? I żeby nie było – w SIMPLE też zdarzają się czasem gorsze dni, też dopada nas frustracja, niechęć, też mierzymy się z różnymi problemami. Też czasami ktoś zawali, albo nie wyrobimy się z terminem. Firmę tworzą ludzie, którzy czasami również popełniają błędy, mają gorsze dni, czy podejmują złe decyzje, ale przekonana jestem o tym, że nie ma miejsc idealnych i zawsze najłatwiej oceniać nam z perspektywy „gdzie indziej na pewno mają lepiej”. Tylko prawda jest taka, że jak przychodzi co do czego, to szybko można przekonać się, że gdzie indziej może być też znacznie gorzej (co mówią sami pracownicy, którzy powrócili do nas po dłuższych lub krótszych przerwach) ???? I na sam koniec – jeśli jesteście zainteresowani pracą w SIMPLE SA to zachęcam jednak do pozyskiwania informacji bezpośrednio u źródła (tel. do firmy 22 812 58 98). Anonimowe opnie, mają do siebie to, że nikt nie czuje się za nie odpowiedzialny i napisać można w nich wszystko, zgodnie lub nie zgodnie z prawdą. Oczywiście, nie wszyscy muszą być zadowoleni, ale pamiętajcie proszę, że to co nie podobało się komuś, nie koniecznie będzie problematyczne też dla Was ????
Tak, karta multisport i współfinansowanie regat to są bardzo ważne bonusy i z całą pewnością skłonią wielu zdolnych i doświadczonych informatyków do aplikowania. Naprawdę wierzy Pani w to, co pisze? Ludzie jako największa wartość? To dlaczego ci ludzie uciekają jak najdalej, kiedy tylko zdarzy im się sposobność? "Spotkanie integracyjne", jedyne, jakiego doświadczyłem, polegało na tym, że wyrzucono mnie z mojego miejsca pracy do jednej z salek w piwnicy. Po czym, kiedy o godzinie ustalonej na "spotkanie" wyszedłem na parter, natrafiłem na dziki tłum nieznanych ludzi (a pracowałem tam już pół roku), desperacko próbujących zdobyć coś do żarcia. "Pracownicy, którzy powrócili po przerwach" - no jasne, różne bywają sytuacje. Trzeba żyć i płacić raty kredytów. Założę się, że wszyscy, którzy "powrócili",(usunięte przez administratora) w podskokach, kiedy tylko ktoś im zaoferuje tysiąc złotych więcej.
To o czym piszesz @simp nie było żadną imprezą integracyjną, mylisz pojęcia Co do podskoków - to akurat symptomatyczne dla większości ludzi w branży - jak ktoś daje więcej -> korzystają
A dlaczego pisze Pan tylko o karcie multisport i regatach? Benefitów wymieniłam wiele, więc oceniajmy całość. Dla jednego atrakcyjne będą regaty, dla kogoś innego możliwość pracy zdalnej, albo dofinansowania do nauki języka. I odpowiem na pytanie - tak, wierzę w to co piszę. Jeśli chodzi o spotkania integracyjne to szkoda, że Pan nie skorzystał. Spotkanie, o którym Pan pisze, to zapewne jedno ze spotkań świątecznych, a nie integracyjnych, natomiast z "ludźmi desperacko próbującymi zdobyć coś do żarcia" jak Pan to określił, nie miałam do czynienia - panuje u nas mimo wszystko chyba trochę większy poziom kultury, niż Pan to przedstawił. Co do nieznajomości osób, to proszę zapoznać się ze specyfiką pracy w firmach informatycznych - duża część osób pracuje zdalnie, bądź u Klientów, więc na co dzień w biurze jest jedynie część zespołu. W większych grupach spotykamy się przy konkretnych okazjach i absolutnie nie widzę w tym nic, przemawiającego na niekorzyść SIMPLE. Co do ludzi to podkreślę raz jeszcze, tak - są oni w Simple największą wartością. I nigdzie nie pisałam też, że nikt z firmy nie odchodzi. Proszę prześledzić, co w ostatnich latach działo się na rynku pracy i z jakimi problemami mierzyli się inni pracodawcy. Jest bardzo dużo materiałów na ten temat. Tzw. "rynek pracownika", z którym mieliśmy do czynienia, charakteryzuje się zwiększoną rotacją pracowników, szukających swojej szansy w innych firmach/branżach, gdy na rynku jest dużo więcej ofert pracy, niż kandydatów i jest szansa, by sprawdzić się gdzie indziej. Taka sytuacja powoduje, że decyzję o zmianie pracy podejmują również Ci, którzy w innej sytuacji rynkowej o takim kroku by nie myśleli. Większość ludzi zawsze będzie chciała skorzystać z możliwości chociażby uzyskania większych zarobków, jeśli tylko jest taka okazja i to bez względu na ich status społeczny. I to jest jak najbardziej normalne i nikogo nie powinno dziwić. Takie po prostu były w ostatnim czasie realia na rynku pracy i tyle. I tu również spojrzałabym szerzej, bo mimo nieciekawej dla pracodawców sytuacji na rynku pracy, to nam cały czas udaje się zatrudniać nowe osoby i utrzymywać zatrudnienie na podobnym, oczekiwanym poziomie. Gdyby faktycznie tylu pracowników od nas uciekało, pewnie byłoby to nierealne. Co do powrotów i "uciekania" w podskokach - to zapytam tylko krótko - rozmawiał Pan chociaż z takimi osobami i wie Pan, dlaczego zdecydowały się na powrót? I możemy się tak oczywiście licytować dalej, kto ma rację, tylko po co? Panu się w naszej firmie nie podobało i ok - ma Pan prawo do takich odczuć, tym bardziej jeśli miał Pan inne oczekiwania lub wyobrażenia. Tylko tak jak pisałam wcześniej, każdy jest inny i to co nie podoba się jednemu, dla kogoś innego może być już całkiem fajne. Ja nie piszę nigdzie, że w SIMPLE wszystko jest idealnie - są rzeczy super, ale są też takie, które wymagają poprawy, więc też proszę nie demonizować. I mimo wszystko zachęcam do udziału w rekrutacjach SIMPLE - nikt nie podpisuje cyrografu dołączając do naszego zespołu. Okres próbny jest dla obu stron i nikt nikogo nie zatrzymuje na siłę. Warto przekonać się na własnej skórze, by wyrobić sobie swoją własną opinię.
Musi być naprawdę cienko, skoro sama Pani Dyrektor Biura Zarządu raczyła zamieścić tutaj aż 2 obszerne posty (usunięte przez administratora) Przedmówcę @simp chyba miałam okazję poznać. Bez personaliów na tym forum, oczywiście. Mam nadzieję, że wiedzie Ci się co najmniej równie dobrze jak mnie :)
Ciekawe, aczkolwiek kompletnie niezrozumiałe dla mnie wnioski na temat Dyrektorów w SIMPLE. @erni ponieważ widzę, że wspomnienia o SIMPLE są wciąż bardzo żywe, zapraszam w wolnej chwili do mnie do biura na kawę (naprawdę mamy bardzo dobrą!). Wysłucham zarówno żali, jak i tej konstruktywnej krytyki, która jest zawsze bardzo cenna. Mam nadzieję, że w tzw. "realu" nie zabraknie odwagi do tak swobodnego dzielenia się swoimi opiniami. Tymczasem, życzę wielu sukcesów zawodowych i może trochę mniej agresji i zawiści w życiu codziennym. A wszystkich zainteresowanych ofertami pracy w SIMPLE serdecznie zapraszam do aplikowania i skorzystania z okazji wyrobienia sobie swojej własnej opinii.
Ze spotkań integracyjnych nie skorzystałem. Prawdopodobnie dlatego, że przez cały rok, kiedy u was pracowałem, takich spotkań po prostu nie było. Poziom kultury pracowników to kwestia subiektywna, więc lepiej nie drążmy... Co się tyczy "rynku pracowników" - domyślam się, że firma została zaskoczona tym, że nagle przestali aplikować desperaci, gotowi wykonywać każdą pracę za najniższą krajową. Nie miałem zaszczytu poznania Pani Prezes. Dziwne, bo przez 12 miesięcy pracowaliśmy w tym samym kilkusetmetrowym budynku. Dlaczego to wszystko piszę? W końcu mam fajną pracę, gdzieś indziej,(usunięte przez administratora) kasy i szansa na rozwój. Co mnie ma obchodzić? Być może dlatego, że życzę firmie jak najlepiej. Kilka osób, które u was pracują, to moi znajomi/przyjaciele. Firma polska (tak, wiem, że Holendrzy kupili akcje, ale to nie zmienia istoty rzeczy). Wielu pracowników na najwyższym możliwym poziomie merytorycznym. Szkoda zmarnować.
W ramach hobby przeanalizowałem wypowiedzi na tym forum pod względem językowym. Ciekawe spostrzeżenia. "Renata Pacuszka", "Weronika" i "wka" to ta sama osoba. "simp" prawdopodobnie publikował pod innym nickiem, ale nie da się tego z całą pewnością udowodnić. Ciekawe byłoby zaobserwować bezpośrednią dyskusję/konfrontację tych dwojga :) .
No niestety trochę błędne wnioski Pan wysnuł. Tzn. nie wypowiem się w temacie Pani Weroniki i osoby o nicku "wka", natomiast ja wypowiadam się tylko i wyłącznie pod swoim imieniem i nazwiskiem. Jeśli mam coś do powiedzenia, to nie widzę potrzeby, by robić to anonimowo lub podszywać się pod kogoś innego. Trochę więcej wiary w ludzką uczciwość.
Jakie to "innowacyjne rozwiązanie dla branży produkcyjnej"? Jakiś nowy moduł? Proszę o rzeczową odpowiedź.
Zdecydowanie innowacyjnym rozwiązaniem dla branży produkcyjnej jest SIMPLE.APS. Nie wiem dokładnie o jakich slajdach mowa, ale prezentowaliśmy produkt na organizowanych w tym roku wydarzeniach branżowych i spotkał się on z dużym zainteresowaniem uczestników. Z naszym systemem jesteśmy na rynku, więc zapewniam, że to rozwiązanie, które działa, żyje w realu, daleko poza pakietem MS Office.
"Zdecydowanie innowacyjnym rozwiązaniem dla branży produkcyjnej jest SIMPLE.APS. Nie wiem dokładnie o jakich slajdach mowa, ale prezentowaliśmy..." "Nie wiem dokładnie, ale prezentowaliśmy" To jest właśnie kwintesencja podejścia kadry zarządzającej do produktu, który próbuje sprzedać na rynku. Sapienti sat...
Jak wygląda praca w SIMPLE S.A.? Przedstawicie swój typowy dzień pracy?
Każdy dział ma inny zakres obowiązków, inne zadania, czasami nawet zupełnie inny rytm pracy, więc bardzo ciężko to uogólnić. Każdy zespół pracuje według planu przyjętego z bezpośrednim przełożonym, więc to wszystko zależy od działu i stanowiska na jakim się pracuje.
Witam. Skoro faktycznie występuje tego typu zróżnicowanie to czy można prosić o doprecyzowanie tej kwestii dla działu finansowego? Ile osób obecnie się w nim zatrudnia?
Jeśli chodzi o dział finansowy, to zakres obowiązków wygląda podobnie jak w innych firmach (tu zadania wynikają raczej z przepisów prawa a nie z samej specyfiki branży). Praca polega na księgowaniu dokumentów sprzedaży, zakupów, wyciągów bankowych, list płac, amortyzacji środków trwałych, zamykaniu okresów sprawozdawczych, realizacji zobowiązań podatkowych itp. Poza tym jest to nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie oraz odpowiedzialność za poprawność dokumentacji finansowej i księgowej. Bardziej specyficzne dla IT zadania mogą wiązać się z kontrolą rozliczenia projektów/kontraktów. Na chwilę obecną nie prowadzimy jednak rekrutacji do działu finansowego.
Jak wygląda praca na stanowisku Testera aplikacji ERP/Analityk Jakości Oprogramowania?
Tez chcialabym wiedzieć! :P Aplikowalas moze bez uzyskania odpowiedzi? :) Jeśli tak, daj znac jak tam warunki ;)
@Ewelina otrzymałam odpowiedź w przeciągu paru dni, że moja kandydatura nie będzie rozpatrywana dalej, informują mailowo w takim przypadku :)
Napisałam maila do Pani R, nie otrzymałam odpowiedzi. Sądzę, że poległam na jednym pytaniu, może szukali kogoś z większym doświadczeniem
Pani R? A druga literka? Znaczy, inicjały? ;) Tu na forum niewiele mogę powiedzieć, ale można znaleźć sposób, żeby powiedzieć więcej :)
A co z jakimś RODO czy coś? U Ciebie i tak już po temacie skoro "były"? chyba, że nastawiasz się na powrót? Są one możliwe? Jeśli tak to na jakich zasadach i co z karencją? występuje taki okres?
Uciekaj jak najdalej brak umiejętności zarządzania - praca po 14h I wieczna delegacja po Polsce. Za nadgodziny nikt Ci nie zapłaci.
Potwierdzam słowa przedmówcy. A jak już o 23:00, po 14h pracy wrócisz do domu, to najlepiej jakbyś jeszcze raporty ogarnął na następny dzień, bo przecież muszą być gotowe na 8:00...(usunięte przez administratora)
Potwierdzam słowa przedmówcy. Niestety też dałem się nabrać na to jaka to świetna firma.... Niestety od środka wygląda to tragicznie...
Lokalizacja jest akurat super. Przystanek autobusowy tuż przed bramą firmy. A jeśli chodzi o dojazd samochodem - pod prąd korków :) Wszystko rano stoi w stronę centrum? Ty do pracy jedziesz w stronę przeciwną ;) Po pracy vice versa.
Skąd te minusy? czy coś źle napisałem? Przystanek tuż pod bramą firmy jest. Lokalizacja na południowo-wschodnich obrzeżach miasta, więc dojazd z centrum jest OK. (Chyba że ktoś dojeżdża z Wesołej, Sulejówka itd.)
Reakcje na post potwierdzają, niestety, powszechny brak stosowania logiki w społeczeństwie. To, że pisałem pozytywnie o lokalizacji ((usunięte przez administratora) na obrzeżach miasta, więc pod prąd korków w każdą stronę) wcale nie oznacza, że mam pozytywną opinię na temat firmy jako takiej. Ciekawe, co teraz napiszecie.
Nikt niczego nie napisał jak widać. Możesz za to pociągnąć jeszcze ten temat? Co jeszcze według Ciebie jest tu takim minusem, że utrzymujesz negatywną opinię w stosunku do firmy?
Firma SIMPLE S.A. poszukiwała ostatnio pracowników na stanowisko Helpdesk. Czy dalej można tam aplikować?
Aplikować jak najbardziej można. Jeśli chcesz wciskać ludziom (usunięte przez administratora) pieniądze.
Dużo można zarobić, jak ktoś się dobrze w pracy odnajdzie? Są jakieś progi, które trzeba w danym miesiącu osiągnąć, aby utrzymać pracę? Coś, jak wiesz to miło będzie, jak mi napiszesz :D
Mógłbyś napisać o pracy jako sprzedawca? Byłabym wdzięczna, bo to akurat najbardziej mnie interesuje.
Hej aplikował ktoś ostatnio do tej firmy. Jakie widełki palcowe oferują na stanowisko konsultanta ERP?
7k netto to i tak przyzwoicie ;) Więcej da się, o ile wykażesz się ponadprzeciętnymi zdolnościami do negocjacji, albo przepracujesz tam ze 20 lat :p Ostatnio im się (usunięte przez administratora) ludzi zwolniła, więc mogą być bardziej skłonni do negocjacji...
Ale to podstawa plus premia jest? Czy sama podstawa? Czy poza tym na jakieś benefity pozapłacowe można liczyć u was?
Ale to każdy po równo taki ma? I pisałeś, że po 20 latach stażu, to są tu tacy pionierzy? Potencjalnie jaka stawka?
Miałam okazję pracować w tej firmie przez dwa lata. Jedna wielka porażka. Firma mentalnie zatrzymała się nie nawet w latach 90, ale 80. Rynek się mienił, oczekiwania Klientów są zgoła inne, a oni stale nie inwestują w rozwój systemu ERP, aplikacji biznesowych, poza tym w ogóle nie są widoczni na rynku. Klient czeka ponad dwa miesiące na prezentację systemu. Ta firma „jedzie” tylko na przetargach, z których i tak odpada, ponieważ nie spełniają funkcjonalności. Jeżeli chodzi o sam zarząd, podejrzewam, że bardziej postępowy był (usunięte przez administratora) Tyle w temacie.
Najgorzej jak firma stoi w miejscu i nie widzi niczego więcej poza czubkiem własnego nosa... To z czego oni się utrzymują skoro nawet przetargów nie potrafią wygrać.
Oj boli Cie. Bardzo boli, ze nie mozesz nic wdrozyc, bo zmieniles firmę:) . Wiemy kto pisze te zacne komentarze. OPROGRAMOWANIE DZIALA zgodnie z nowymi trendami 2022. Proszę przestac pisania bzdur, bo osoby które to wypisuja juz są sprawdzane, wiec radze zaprzestac.
Jak na moje oko tamten komentarz pisała kobieta a nie facet, więc coś słabo idzie Wam to sprawdzanie :D
No właśnie zauważyłaś pewną sprzeczność w wypowiedzi przedmówczyni... ;) Produkt owszem, może i nie jest najnowocześniejszy, ale na ogół spełnia podstawowe warunki. Główny 'target' to budżetówka, a tam kryteria bywają specyficzne... A jeśli chodzi o 'przegrane' przetargi, to właśnie ostatnio firma wygrała wdrożenie (w instytucji państwowej) za prawie 18M... (tylko kto to będzie robił... :D )
Jednocześnie potwierdzam i zaprzeczam. Produkt? zgadza się, jedna wielka porażka. Przetargi? wygrywają i są w tym dobrzy, niestety. Tak naprawdę jedyne, w czym są dobrzy, to wygrywanie przetargów w budżetówce. Jeśli nakłonią klienta, żeby podpisał papiery, mają zaliczone wdrożenie. Jeśli trafią na asertywnego klienta, wdrożenie może trwać bezskutecznie 2-3 lata albo klient odstępuje od umowy.
"osoby które to wypisuja juz są sprawdzane, wiec radze zaprzestac" Co panu przyjdzie z tego "sprawdzania"? Jaki będzie efekt? Co to w ogóle znaczy? Wyślecie grupę imigrantów, żeby przekonały osobę, aby "zaprzestała"? Mnie też możecie sobie "sprawdzać" do woli. Firma g*ó*w*n*i*a*n*a. Produkt g*ó*w*n*i*a*n*y do kwadratu. Omijać szerokim łukiem.
Firma SIMPLE S.A. poszukuje pracowników na Asystent Zarządu w mieście Warszawa. Czy ktoś brał już udział w rekrutacji w tej firmie i może wypowiedzieć się na jej temat? Z ilu etapów się składa?
Na stanowiska merytoryczne (konsultant, developer) biorą każdego jak leci. Co do stanowisk administracyjnych nie znam szczegółów, ale zawsze warto aplikować.
Generalnie rozmowa przebiegła w sztucznie miłej atmosferze (na początku), potem gdy spóźniona Pani doszła i zaczęła zadawać pytania niezwiązane z pracą to jej mina z uśmiechniętej zmieniła się w smętną... tragedia :) A i dodam, ze owa Pani nie wie co to są triggery a na siłę próbuje wmówić swoją "rację" XD NIE POLECAM.
Wiecie, czy SIMPLE S.A. udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Jeśli chodzi o serwis to jest nawet dobry - terminy oczekiwania na reakcję serwisu tragedia. Jeśli chodzi o marketing to są jakieś szczątkowe informacje. Podręczniki nieaktualne. No i system wycen usług - jak można dać wycenę na usunięcie problemu bez kontaktu ze zlecającym.
Masz racje. bez kontaktu nie bardzo można zrobić wycenę w ciemno. Wspomniałeś że terminy są długie. To znaczy ile czekałeś? Kilka dni czy tygodni?
Dobry pracownik będzie miał z całą pewnością dobrze.
Witam, interesuje mnie jakie można uzyskać zarobki na stanowisku kierownika sprzedaży, czy jest to przedział 15-20 netto czy raczej w okolicach 10 netto?
Raczej 5netto i praca 24h to więcej dozorca zarabia. Konkurencja bedzie prowadzić nie długo nabór do sprzedaży więc warto śledzić stronę pracuj.
To się ubawiłem;) ciekawe w takim razie jak opłacani są podwładni tego kierownika - najniższą krajową..? Widzę że firma stawia na kompetencje na najwyższym poziomie... dzięki za informację:)
Zarobki są głównym kryterium, które może Cię skusić do pracy w firmie SIMPLE? Być może po przepracowaniu określonego czasu stawka ta wzrosłaby znacząco. Jak myślisz, jest to możliwe?
Na pytanie o wzrost stawki powinien odpowiedzieć przedstawiciel tej firmy. Natomiast ja w takim razie zgłoszę się do Was jak już rzeczywiście wzrosną te stawki (znacząco;)) 5tys zł za tak wymagającą pracę można zaproponować osobie bez doświadczenia, aby rzeczywiście po przepracowaniu określonego czasu =nabyciu doświadczenia otrzymała podwyżkę, choć też nie jestem do końca pewien czy nie jest to za mała stawka za pracę na półtora etatu(bo domyślam się tyle godzinowo wychodzi) nawet dla osoby bez doświadczenia, a z pewnymi cechami charakteru które są niezbędne do pracy w tym charakterze. Także powodzenia życzę, ale nie skuszę się.
(usunięte przez administratora)
Trochę mogą być nieogarnięci... ja na swoją odpowiedź czekałem 2 tygodnie. Jeśli masz jakiś numer telefonu, dzwoń :) Jeśli nie masz, napisz tutaj. Każdego w miarę sensownego kandydata przyjmą z otwartymi rękami (za 3 dychy to może nie, ale za dychę spokojnie ;) )
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie SIMPLE S.A. na stanowisko Developer?
Tak jak każda rozmowa kwalifikacyjna. Trzymasz fason? zatrudnią cię na twoich warunkach. (Dla porządku obetną 10%, miej to na uwadze określając warunki ;) ) Nie trzymasz? Zaproponują średnią krajową. Life is brutal...
opieka ze strony firmy żadna, nawet w ramach opieki nie kiwną palcem tylko chcą aby wszystko zgłaszać na syrop i za wszystko chcą kasę. opiekunowie to jedna wielka porażka jedno naprawią drugie sknocą. NIE POLECAM lepsza jest np Enowa
Czy Enowa (or what they are called) posiadła umiejętność czytania myśli? (co ja mówię 'myśli'? skanowania mózgu? odgadywania życzeń niewyrażalnych w formach językowych?) Jeśli coś nie działa, dobrze byłoby wskazać, co nie działa. Jeśli chcemy, żeby działało inaczej, niż do tej pory, wskazane byłoby to określić. Systemy ticketów/zgłoszeń funkcjonują od lat, wszędzie, z dużym powodzeniem. Jeśli klient, zamiast określić, czego konkretnie oczekuje, potrafi tylko narzekać, to ja mogę tylko połączyć się z nim w bólu... :p
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SIMPLE S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy SIMPLE S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SIMPLE S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SIMPLE S.A.?
Kandydaci do pracy w SIMPLE S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.