Niestety podzielam poprzednią opinię. Na ogłoszeniu widniała informacja, że jest możliwość pracy hybrydowej; nigdy nie doczekałam się obiecanego tableta do pracy. Brak uniwersalnego modelu szkoleniowego, każdy pracownik szkolony inaczej.. Nawet obowiązki zawęziły się do wykonywania pracy w typowym call center, o który spytałam jeszcze przed rozmową kwalifikacyjną i dostałam odpowiedź przeczącą. Brak kontaktu, feedbacku w przypadku zmiany obowiązków (albo ich okrojenia), o swoich zadaniach dowiedziałam się podczas rozmowy ze współpracownikiem, przełożeni nie wiedzieli, że wypadałoby dać znać. Tych ostatnich również zabrakło, kiedy umowa wygasała i nie potrafili przekazać mi informacji, że nie będzie przedłużana. Ba, jakakolwiek wzmianka o dniu wolnym lub przerwie świątecznej nigdy do mnie nie docierała, o wszystkim dowiadywałam się od współpracowniczek. Bardzo nieprofesjonalne to wszystko. Chciałam zakończyć opinię jakimś miłym akcentem, ale niestety nie da się, zwłaszcza po tym, jak mnie potraktowano na końcu współpracy (i nie tylko mnie!). Nie polecam.
Nie wiem nawet jak tu zacząć, ale może tak : Na rozmowie o prace została przedstawiona kompletnie inna rzeczywistość, mowa była o pracy zdalnej, o delegacjach, możliwości pracy nawet z każdego miejsca na świecie, o czym później nie było mowy. Przy rozpoczęciu pracy brak materiału szkoleniowego oraz brak samego szkolenia, panuje zasada ” będziesz się uczył na bieżąco “ dodam także ze zasady panujące są niejasne, a nawet zmienne w zależności od potrzeby. Firma głosi wizerunek małej rodzinnej firmy, przyjaznej atmosfery, wzajemnego zaufania i chęci innowacji, jednakże panuje bardzo toksyczna atmosfera, jest totalny brak zaufania do pracownika, ciągłe monitorowanie, presja, panuje ogólny strach. Firma ukazuje brak chęci do dostosowania się do aktualnego rynku i wszelkich innowacji, nowy system jest już wdrażany od 2 lat, ale nadal nikt go nie widział. Dodatkowo duża część pracy jest uzależniona od współpracy innego biura, z którym komunikacja jest bardzo utrudniona, nie profesjonalna, a nawet (usunięte przez administratora) Sama praca jest bardzo interesującą, ale trudna i odpowiedzialna, ale w takich warunkach wręcz niemożliwa ! W tym wszystkim szokuje mnie totalny brak podstawowego szacunku do człowieka. Nie polecam tej firmy nikomu, chyba że na wieczne L4 z powodu załamania nerwowego.
Firma Business Contact Management LTD Sp. z o.o. Oddział w Polsce prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU SIECI KONTAKTÓW, Kraków - Wrzesień 2022
Czy pracujesz w firmie Business Contact Management LTD Sp. z o.o. Oddział w Polsce lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Business Contact Management LTD Sp. z o.o. Oddział w Polsce?
Zobacz opinie na temat firmy Business Contact Management LTD Sp. z o.o. Oddział w Polsce tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.