Czy pracownicy Lizard Sp. z o.o. It Sp.K. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Cześć, pracuje w Lizard i nie zgodzę się z tym określeniem. Ceo wielokrotnie pyta osoby zajmujące/znające się na danym zagadnieniu o zdanie na dany temat. Jeśli chodzi o pieniądze, to zależy jak się ktoś dogadać. Wiele osób nie potrafi otworzyć ust a potem narzeka ze im źle.
Hej. ;) nigdy jeszcze nie pracowałam na helpdesku, chociaż po opisie widzę, że zakres obowiązków raczej bym ogarnęła. W ofertach piszą o tym, że to praca w zespołach po 5 osób. Czy przykładowy dzień z pracy mógłby mi ktoś przytoczyć? Chce sprawdzić czy to mój styl
Ja dostałem to co było ustalone . Obsługuje kilku klientów, Kasa, nadgodziny Bardziej Ok niż nie ok
Dzień dobry, gdybym teraz starał się o prace na HelpDesku to generalnie na jaki pakiet szkoleń mógłbym liczyć? W tej aktualnej ofercie piszą, że mile widziana jest znajomość Win / iOS, po jednej stronie barykady już jestem, z drugiej pewnie będę musiał się troszkę podciągnąć. Trudno będzie się dostać z takimi brakami?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Lizard Sp. z o.o. It Sp.K.?
Pani z HR Kierownik Właściciel
O doświadczenie O angielski O poprzednia prace
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Firma jest nie poważna: Scenariusz Wszyscy chcą mnie do współpracy B2B - podpisuje i wysyłam skany umowy B2B do firmy - zawiesiłem informując wszystkie inne firmy że podpisuje kontrakt B2B - a dzień póżniej dowiaduje się ze jednak gość na które miejsce mam zostać zostaje a prezes nie podpisuje umowy - Masakra pierwszy raz w zyciu zostałem tak potraktowany .. ,,
Dzień dobry, Pracownik prowadzący rekrutację, zadzwonił i przeprosił za zaistniałą sytuację, wyjaśnił Panu dlaczego tak się stało. Jest mi osobiście przykro, z tego powodu, bo osobiście włożyłem sporo energii w ten proces. To co mogę zrobić to na forum jeszcze raz przeprosić. Przepraszam. CEO LIZARD
Myślałam generalnie ze poczytam już tu tak wstępnie i pracy administratora systemów. Na stronie widnieje taka oferta tylko po poprzedniej opinii dotyczącej rekrutacji i nagłego braku miejsca nie wiem czy nie jest tylko poglądowa… wiecie jakie zarobki przypadają w tym przypadku na etacie?
Ten ewidentny rozwój, który właśnie został przez kogoś zaznaczony w jednym z wątków to w czym konkretnie się przejawia? O ten HelpDesk ktoś się pytał w październiku o ile dobrze widzę, teraz już nie ma naborów? nie mogę ofert odszukać. czy przyjęcia są prognozowane tez na styczeń może? i jeśli tak to jakie średnie zarobki wtedy przewidujecie?
Czy pracownicy Lizard Sp. z o.o. It Sp.K. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Istnieje taka szansa, wystarczy wyjść przed szereg i zaproponować w zespole taką integrację, albo załatwisz to wewnętrznie z pracownikami albo pytasz górę o możliwość integracji "globalnej".
Czyli bez takiego ochotnika nikt nigdy nie wpadnie na to, żeby cos takiego zorganizować? Tak w sumie to czemu? I skoro tak to kiedy miała miejsce mimo wszystko ostatnia integracja? Jak była zorganizowana?
Wszystko to organizuje tak naprawdę szef/szefowa. Ciężko o integrację działowe - nikomu się nie chcę tego organizować i brakuje osoby, która mogłaby podjąć sie takich rzeczy, aby pracownik czuł sie zaopiekowany, ważny - a nie tylko PRACA. Brak Multisport i opieki medycznej - trochę słabo zwłaszcza, że to jest standard w większości firm (niby nie jest to aż taki super benefit ale byłoby super, aby można było z niego skorzystać) Często temat był podejmowany na spotkaniach ale nikt nie chciał się tym zainteresować mimo, że byli chętni.
Sorki ale ja byłem na integracji w Krakowie - organizowanej przez kierownika z Krakowa (AG) i w sumie już umawiamy się na następną - także to nie jest tak jak piszesz ...
Ok, w Krakowie jest mały i młody zespół, więc jestem w stanie to zrozumieć, że te integracje są organizowane. Ale nikt z Warszawy nie pomyśli żeby zapewnić jakąś integracje w zespołach. Były tylko organizowane prywatnie spotkania z wybranymi osobami. Według mnie powinna być zaktualizowana polityka firmy w kontekście pracownika. Brakuje w tej firmie nowoczesności i pójścia z duchem czasu, z tym co się dzieje na rynku. Firma informatyczna, która ma możliwości pracy zdalnej i takiej elastyczności w tym kontekście to w Lizard jest to na przykład duży problem. Nie nazwałbym tej firmy nowoczesnej.
Hmm, sam pracuje zdalnie - znam osoby, które pracują zdalnie, niektóre hybrydowo - chyba to raczej kwestia ustalenia. Tak napiszę jeszcze co do pakietów zdrowotnych - jak dla mnie to troche złudne co się dostaje. Na weekend koleżanka zerwała wiązadła w kolanie. Miała przez firmę opłaconą opiekę zdrowotną i była w szoku jak ją chieli przyjąć za 5 dni. A wsumie okazało się, że tak naprawdę guzik w tym ma .... Więc naprawdę nie ma co płakać nad niektórymi tematami, bo robi się przeżywanie, że nie ma tego czy tamtego, a tak naprawdę to są takie słabe gratisy ...
CEO ściąga ludzi do biura. W Warszawie jest duży problem z pracą zdalną. W biurach regionalnych pracownicy tez zostali ściągnięci do biur. CEO musi zaakceptować każdy wniosek o pracę zdalna osobiście. Także Ty jesteś jednym z bardzo nielicznych wyjątków w tej sytuacji. Tak się sytuacja przedstawia w rzeczywistości. Dodam, że Tomek to nie jedyny wyjątek, ale są oni kroplą w morzu. Także nie jest to kwestia ustalenia. CEO podejmuje decyzje i ją ogłasza. Nie ma nikogo nad sobą także jak tylko coś wymyśli od razu wdraża to w życie.
Hehehe - ale to jest jego firma - to kto ma nad nim stać ? Co nie znaczy, że nie zmienia zdania, albo nie da się z nim dogadać ... Cóż kolejny raz powtórzę - od załatwiania spraw w firmie jest rozmowa ... Z pracą zdalną jest trochę problem na UoP (przepisy). Na B2B się chyba można jakoś dogadać - wszystko zależy czego potrzebuje firma i na ile pracownik ogarnia to co ma do zrobienia na zdalnej. Jednak generalnie rozumiem ból dojazdów w Warszawie i wiem że to niektórych wkurza. Ale to już zależy od pracodawcy w jakim trybie zatrudnia ludzi.
Problem jest taki, że CEO nie liczy się ze zdaniem pracowników i nie wdraża innowacji pod tym względem. Głównie chodzi o to, aby mieć kontrole nad pracownikiem (brakuje zaufania) bo praca zdalna w IT jest zawsze możliwa bo chodzi o pracę przy komputerze (oczywiście wiadomo, że to zależy od firmy w której wykonuje się swoje obowiązki) I to nie ma znaczenia czy to będzie UoP (bo to jest kwestia dobrowolna, nie chodzi o przepisy tylko o ustalenie warunków takiej pracy). Wiadomo - to jest CEO, może sobie ustalać co mu sie chcę tylko dlaczego w tej firmie jest taka rotacja i odchodzą pracownicy, którzy pracują już po kilka lat? Firma jest dobra dla rozpoczęcia kariery w IT ale według mnie to tyle.
Piszesz o rozpoczęciu kariery ale nie widzę opcji na stanowiska juniorskie. Teraz gdy szukają admina IT to jest napisane, że minimum 3 lata doświadczenia to podstawa. W takim razie co jaki okres czasu pojawia się cos dla juniora? I ile junior na start zgarnie? Jakie są przy tym szkolenia?
Cześć, pracuje w Lizard i nie zgodzę się z tym określeniem. Ceo wielokrotnie pyta osoby zajmujące/znające się na danym zagadnieniu o zdanie na dany temat. Jeśli chodzi o pieniądze, to zależy jak się ktoś dogadać. Wiele osób nie potrafi otworzyć ust a potem narzeka ze im źle.
Była jeszcze jakiś czas temu wrzucana opinia odnośnie rozwoju na helpdesku w firmie. widzę przy tym sporo ogłoszeń na różne miejscowości i zastanawiam się czy warunki pracy mogą znacznie się różnić pomiędzy nimi? Ja akurat jeśli już to będę atakować Legionowo, widzę ze trzech osób w sumie potrzeba, w tym przypadku to rotacja czy rozwój? lub to i to? Z kim przejdę rozmowę i jak radzicie żeby się do niej przygotować?
W Lizard Sp. z o.o. It Sp.K. prowadzona jest rekrutacja na stanowisko Administrator Systemów. Jesteś osobą, która wzięła w niej udział? Napisz, jak Twoim zdaniem wyglądała rozmowa kwalifikacyjna. Ta opinia może ułatwić innym podjęcie decyzji związanej z zatrudnieniem w firmie.
Trochę szokują mnie liczne napomknienia, że największą zaletą pracy w L. jest wynagrodzenie na czas. Proszę, nie normalizujmy narracji typu "benefity - parking pracowniczy", bo do takiej kategorii należy zaliczyć tę zaletę (w oczach niektórych). Co się za tym kryje? Niskie zarobki? Brak innych benefitów? Bo nie wierzę, że nic.
Myślę, że jak jesteś na B2B i kasę masz na koncie sporo przed terminem płatności, to jest to duża zaleta. Co do benefitów, to w jednej z reklam był taki tekst "a może frytki do tego" i to mi się najbardziej kojarzy w tej sytuacji. Generalnie z mojej strony gdyby był jakiś benefit - to potraktowałbym to raczej jako coś miłego niż jakąś konkretną korzyść. Pracuję, stać mnie na to co potrzebuję ... Jak ktoś mało zarabia, to może albo słabo pracuje i się nie rozwija, albo ma problemy komunikacyjne ... Nie rozumiem tego fenomenu - może zawsze zamiast na zgarnianiu bonusów skupiałem się bardziej na pracy, którą mam zrobić. Nigdzie nie jest idealnie, dlatego że wszędzie mamy do czynienia z ludźmi, gdzie każdy jest inny i ma inne oczekiwania. Mając pewne doświadczenia z zatrudnianiem ludzi wcześniej - śmiem twierdzić, że są tacy ludzie, którzy się nie rozwijają, bo po prostu nie potrafią zrobić coś więcej niż inni. Czasami to jest właśnie potrzebne - chęć rozwoju, a nie chęć zbierania bonusów za friko....
Nie rozumiem dlaczego ciągle bronisz firmę Lizard. Nie pracujesz w biurze tylko w domu. Właściciela firmy widzisz 2 razy do roku. Gdybyś chodź miesiąc przepracował w biurze w Warszawie zrozumiał byś o czym piszą ludzie w komentarzach. Na tym zakończę już ten wątek.
W związku z tym, że pracuje zdalnie - myślisz, że nie mam z szefem kontaktu ? Tak jak pisałem wcześniej mi też się może cokolwiek nie podobać, ale: 1. Rozmowy o tym mają miejsce wewnętrznie nie na forum publicznym. 2. To nie moja firma i nikt się nie będzie przejmował tym, czy mi się wszystko w niej podoba ... 3. Jak coś jest dla kogoś nieakceptowalne - zawsze może zmienić pracę. Zauważ, że nie lubię za bardzo słodzić, ani pisać, że wszystko jest hiper ... Jednak nadal tu pracuję a to co mnie bolało - powiedziałem w rozmowach z kierownictwem, zmiany nastapiły - także nie są to ludzie niereformowalni. Pomyśl z perspektywy człowieka który zatrudnia ludzi i ma kilkadziesiąt osób, które mają różne problemy ... Sam byś od tego zwariował. Świat nie jest idealny i ja go tak nie rysuję, natomiast uważam, że obsrywanie kogoś publicznie jako odwet, że coś komuś nie wyszło - jest słabe.
(usunięte przez administratora)
Odejść można z honorem, lub bez - co by nie mówić kasa jest zawsze na czas ... Te opinie raczej powinny być merytoryczne, a nie takie jak ta kompletnie bez wartości. Każdy wiedział w jakiej firmie się zatrudnia - moim zdaniem nie jest ani mała (ma kilka oddziałów), ani nie ma problemów z klientami. Jak w każdej firmie coś może kogoś boleć, lub może coś nie pasować - od tego są wyżej postawieni ludzie by z nimi o tym rozmawiać. Jak ktoś się niczego nie nauczył pracując tu, to raczej jest jego wina a nie firmy ...
Dynamiczna i innowacyjna firma, która wykazuje wiele zalet i wartości, przyczyniając się do sukcesu swoich pracowników. Jedną z największych zalet pracy w Lizard jest terminowe wypłacanie wynagrodzenia. Firma zawsze stawia na pierwszym miejscu swoich pracowników i zapewnia, że ich trud i wysiłek są odpowiednio wynagradzane. To buduje zaufanie i stabilność finansową, co jest niezwykle ważne dla każdego pracownika (w szczególności widać to po pracownikach B2B, którzy cenią sobie pieniądze na czas). Kultura pracy na najwyższym poziomie, pracownicy są traktowani z szacunkiem i doceniani za swoje wkłady. Panuje atmosfera otwartości i współpracy, co sprzyja rozwojowi i wzajemnej motywacji. Wszyscy czują się ważnymi członkami zespołu i mają możliwość wyrażania swoich pomysłów i opinii. Lizard to nie tylko stabilność, ale również możliwość ciągłego rozwoju. Firma stawia na wyzwania i stale poszukuje nowych projektów, które wymagają innowacyjnych rozwiązań. To doskonała okazja dla pracowników do rozwijania swoich umiejętności i zdobywania nowego doświadczenia, w szczególności dla helpdesku, który szybko może skoczyć o level wyżej. Bardzo dobrze zorganizowaną struktura komercyjna. Dzięki temu firma skutecznie realizuje swoje cele biznesowe i osiąga sukcesy na rynku (widać to po wynikach finansowych, które są dostępne w Internecie). Odpowiednie zarządzanie projektami oraz skuteczne strategie sprzedażowe przyczyniają się do stabilności i wzrostu firmy (kierownictwo dba o każdy projekt w najmniejszym szczególe). Rozwiązania informatyczne na najwyższym poziomie. Wykorzystuje ona najnowsze technologie i narzędzia, aby sprostać wymaganiom rynku. To umożliwia klientom firmy osiąganie efektywności i innowacyjności w swoich działaniach. Przyłożona jest duża waga do szybkiej obsługi zgłoszeń informatycznych. Zarówno wewnętrzne zespoły, jak i klienci zewnętrzni mogą liczyć na błyskawiczną reakcję i profesjonalne podejście do rozwiązywania problemów. To zdecydowanie ułatwia pracę i buduje zaufanie klientów. Lizard kładzie duży nacisk na egzaminy, co jest doskonałym narzędziem do oceny wiedzy i umiejętności pracowników. Egzaminy pozwalają na ocenę i rozwinięcie kompetencji, co z kolei prowadzi do podnoszenia jakości pracy i zadowolenia klientów. Co do pracy na stanowisku helpdesku, trzeba mieć trochę farta w życiu i jeśli wchodzisz na rynek zaczynając z lizard i bierzesz na siebie obowiązki po innym pracowniku, mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że wygrałeś życie :) Powyżej przedstawiłem swoją subiektywną opinię, kilka miesięcy po zakończeniu współpracy z lizard.
Witam, W Lizard pracowałem w Latach 2013 - 2017 i co mogę powiedzieć wiele mnie nauczyła ta praca :) Na początku nie było łatwo, fajne wyzwania na start ( uruchomienie sieci w obiekcie czasem nie było czasu usiąść ), w późniejszym czasie wiele rozwojowych projektów i zadań. Wiadomo że bywało ciężko, i oczywiście trzeba było na początku pokazać się ( swoje kompetencje, swoje zaangażowanie ) bo pracodawca nie da świeżej"" osobie kluczowych tematów firmy ( sam bym tak nie zrobił). Genialna w tych czasach była ekipa, świetni fachowcy ( nie będę wymieniał z imienia ale dział Krk, WAW, dawali spore pole popisu i rzeczy których można było się uczyć ). Z wad to może trochę słabe biuro w Pz, ale dało się żyć , oraz delikatne perturbacje przy rozstaniu ale to w sumie na własne życzenie ( umowy należy czytać ) :) Mimo wszystko bardzo dziękuję Panu Pawłowi za szansę i zaufanie jakie dostałem w 2013 roku oraz Pani Monice ( Anioł i opiekun, dzięki której krok po kroku odkrywałem biznes ). Kwestia wynagrodzenia - widziałem, że pojawiały się takie tematy w komentarzach, to jest to kwestia indywidualna. Zawsze można było na ten temat rozmawiać i nie było problemu ( firma ma podejście personalne nie korporacyjne ) więc jeśli ktoś nic sobą nie reprezentuje i nie potrafi rozmawiać no to nie powinien narzekać. Pozdrawiam BJ
Przepracowałem w Lizardzie ponad pół roku, jedynie zważywszy na sprawy osobiste nie mogę sobie pozwolić na prace pełnoetatową w Lizardzie, którą bądź co bądź będę wspominać dobrze. Współpracownicy są naprawdę dobrymi fachowcami w tym co robią, kierownictwo jak i szefostwo do spraw związanych z firmą podchodzi na bardzo dobrej stopie, wiele firm podobnych rozmiarem do Lizarda mogłoby się nauczyć niektórych rzeczy. Zdarzały się pomiędzy mną a kierownictwem mniejsze zgrzyty, aczkolwiek do każdej sprawy podchodziliśmy zdroworozsądkowo i każdą sprawę załatwialiśmy na odpowiednich warunkach i w poprawnych relacjach. Podnosząc zarzut dużej ilości pracy - owszem, podtrzymuje go, aczkolwiek należy mieć na uwadze wiele aspektów, których przedmówcy nie podnoszą, a Ja nie mam również tego w obowiązku robić. Płaca jest w dużej mierze adekwatna do ilości doświadczenia oraz wiedzy (wypowiadam się jedynie w swoim przypadku) jak i tez tego ile wynegocjował na rozmowie czy tez później w przypadku podwyżki. Duży jest narzut na szkolenia, ale w tym wypadku odebrałbym to w formie neutralnej cechy - firma sponsoruje certyfikacje, co potrafi się nie zdarzać w korporacjach, sponsoruje szkolenia jeżeli pracownik uargumentuje potrzebę odbycia takowego, podobnie z wyjazdami na targi czy szkolenia stacjonarne. Kwestią umowną jest zawsze czas na realizacje. Podnoszony zarzut o benefitach pozapłacowych - nie wiem na ile jeszcze oklepane standardowe owocowe czwartki czy multisporty są atrakcyjne. Lizarda mógłbym polecić osobie, która poszukuje wyzwań, chce się intensywnie szkolić i rozwijać oraz chce ubogacić CV o firmę, która ma fajną siatkę odbiorców końcowych. Osoby, które mają problemy zdrowotne jak w moim przypadku, mogą czuć się przytłoczone pracą, co nie będzie pozytywnie wpływać na poprawę zdrowia. Co na plus - szefostwo stara się interesować co sie u pracownika dzieje, jeżeli wykazuje mniejszą efektywność w pracy i na tyle ile jest to możliwe stara się rozwiązywać problemy tam gdzie są sygnalizowane.
Jestem zwolennikiem działania firmy na strategii i procesach tego niestety w tej firmie brakuje w dziale handlowym. Zatrudniają handlowców bez uprocesowionych podstaw handlowych „na szczęście” szybko to wyłapałem i odszedłem. Swoista bezradność kiedy widzi się tak beznadziejne przypadki w optyce Dyrektora Sprzedaży. Brak wizji na rozwój, kiepskie rozumienie procesów sprzedażowych firmy w której pracuje się naście lat oraz nieumiejętność tworzenia dlugofalowej strategii handlowej, która miałby posuwać firmę na przodu. Szef sprzedaży niestety potrafi wcielać się jedynie w role nazwijmy to, kontrolująco-egzekwującą przez co dział handlowy płynie jak łódka bez silnika, a handlowcy pływają po morzy z wiosłami w ręku. Firma oferuje też kiepski system prowizyjny jak na realia rynku outsourcingu IT i trud jaki trzeba włożyć w zdobycie nowego klienta. Wynagrodzenie zasadnicze zawsze na czas i na plus jest zarzad firmy. Pomimo, że na sam koniec mieliśmy lekki zgrzyt, to dało się zauważyć w trakcie współpracy ludzkie podjęcie do pracownika i dobre zrozumienie biznesu który się prowadzi. Firma dobra dla kogos na start w IT, żeby wpisać w CV doświadczenie w branży. Jeżeli masz większe ambicje finansowe i oczekujesz od pracodawcy czegoś więcej niż samo biurko z dobrą lokalizacją i klimatyzowanym pozmieszczeniem to nie aplikuj.
Potwierdzam brak jasno wyznaczonych celów oraz niesprecyzowane oczekiwania, które później wybrzmiewają w formie zarzutów. Bardzo frustruje brak zaangażowania po stronie dyr. handlowego
Rozmowa rekrutacyjna prowadzona w dziwny sposób. Pani, która umawia spotkania nie zna szczegółów dotyczących rekrutacji. Wynagrodzenie nieadekwatne do zakresu obowiązków. Dobrze, że zrezygnowałem. W innej firmie zaproponowali mi dużo wyższe wynagrodzenie.
Pracuję w firmie Lizard i nie rozumiem negatywnych opinii na jej temat. Jeżeli ktoś stoi w miejscu, nie robi żadnych postępów oraz się nie rozwija, nic w tym dziwnego, że nie może liczyć na awans. Niejednokrotnie dostałem już premię za dobrze wykonaną pracę w tej firmie. Na atmosferę nie mogę narzekać, tak samo jak na kontakt z szefostwem oraz pracownikami, wszyscy są otwarci, przyjaźni oraz zawsze mogę liczyć na ich pomoc. Integracja pracowników na wysokim szczeblu, piłka nożna oraz imprezy firmowe. Możliwość pracy zdalnej kiedy jest taka potrzeba. Firma funduje egzaminy, które są poparte certyfikatami (Microsoft, Cisco, itp). Praca z najróżniejszymi technologiami, każdy ma w czym wybierać. Jeżeli chodzi o rodzaje umów mamy do wyboru umowa zlecenie\umowa o prace\B2B. Wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie z pracownikiem, z możliwością późniejszej negocjacji. Praca w weekendy oraz nadgodziny płatne dodatkowo.
@Milan Na jakie zdawanie jakich certyfikatów mogłeś sobie pozwolić? Czy nie jesteś tym jednym z hr których celem jest ocieplenie wizerunku?
Również pracuję dłuższy czas w firmie i potwierdzam, nie ma problemów ze zdawaniem certyfikatów w kierunkach, w których podąża firma. Firma wręcz zachęca do certyfikacji, ponieważ jest zobowiązana do utrzymania wysokich statusów partnerstwa u różnych producentów w tym Microsoft, Cisco, Fortinet, Sophos czy Veeam. Rozwój jest naturalny i zależny głownie od pracownika. Sam przychodziłem z wiedzą niewielką, by ją rozwinąć. Nie ma firmy idealnej, zawsze jest coś do poprawy, jednak jest grono pracowników, którzy pracują latami, a aktualnie w branży jest w czym wybierać. Mimo to ludzie zostają.
Niska płaca, ciężka praca. CTO nie docenia pracy trzeciej linii. Mało projektów i CEO skupia swą uwagę tylko na rozwoju systemu raportowania
"Ciężka praca" i "mało projektów" - to nie idzie w parze - komuś tu plączą się zeznania... Trzeba ustalić IP i sprawdzić, który to pracownik (bo wie o istnieniu CTO i "systemu raportowania") robi "krecią robotę" i oczernia bezpodstawnie swojego pracodawcę. Płaca jest taka jaką się negocjuje i zasługuje, roboty (projektów) jest sporo, a więc rozwój też. Tyle w temacie. Pozdro dla wszystkich z wyłączeniem gagatka, który pisał poprzedni post, perfidnie się podszywając.
A co tak w ogóle z tym całym systemem raportowania? To jest tak duży sekret, że nikt spoza firmy nie miałby prawa wiedzieć?
Teraz nazywasz się Dorota? Chodzi o to, że w firmach funkcjonują określone, przyjęte terminy. Nie użyłeś sformułowania "timesheet" tylko "system raportowania", piszesz o "trzeciej linii" a nie o drugiej. To cię zdradza jako pracownika, nielojalnego niestety :/
Pracuję na 3 linii od połowy lutego 2022. Płaca temat do negocjacji - zależy czym się kto zajmuje i ile zarobi dla firmy - nie wiem w czym jest rzecz, ale ja nie widzę problemów w kwestii dogadania się jak dorośli ludzie. Pracuję na B2B - bo tak chciałem. Mam płatny urlop. Tematy ciekawe, atmosfera w firmie bardzo dobra, dużo fajnych ludzi. Nie każdy się odnajdzie w takiej pracy - to wiadomo - tak jak i w wielu innych. Praca wymaga zaangażowania, podzielności uwagi, wysokich kompetencji ... Jest przy tym pasjonująca, bo można zajmować się ciekawymi tematami, jeżeli jest się w stanie je realizować. Na pewno nie ma mało projektów :-D, powiedziałbym, że wręcz na odwrót. Cóż w każdej firmie czasem nie wszystko nam się podoba, ale to też świadczy o czyjejś kulturze, czy rozmawia o tym wewnątrz, czy tak jak tutaj wylewa swoje frustracje. Ostatecznie jak komuś się nie podoba, zawsze może poszukać coś innego. W dzisiejszych czasach pracy nie brakuje dla ludzi z kompetencjami ...
A jak mam się nazywać inaczej, bo nie bardzo rozumiem? I drugiej części też w sumie nie bardzo, zapytałam o to o czym wspomniałeś po prostu. ;p Co Ty taki jakiś podejrzliwy? ;)
Mogę prosić o informację na temat płac na stanowisku Help-desk? Tj. jaka jest tam oferowana płaca "na start"?
Dzięki za info. Więc raczej nie skorzystam. Aktualnie w tzw. budżetówce mam niecałe 4000 netto..niby mało jak na informatyka od help desk ale.. do tego 13 pensję, premie kwartalne, dofinansowanie urlopu, paczki na święta itp. Na stronie Lizarda widziałem ofertę OD 8000 brutto więc wtedy gra byłaby warta świeczki i podjęcia ryzyka...
Czekaj, czyli to samo stanowisko na Help Desku w ogłoszeniu ma 8K brutto, a realnie 2,7K na rękę? Szok...
Wynagrodzenie jest do negocjacji. Do każdego pracownika podchodzą indywidualnie. Jeżeli chodzi o podaną tutaj płacę netto jest to nieprawda
System raportowania jest bardzo ważny w dużych firmach. Dzięki temu klient wie, że nie wyrzuca pieniędzy w błoto. Co za tym idzie? Zadowolenie klienta i świadomość, że jego problemy są rozwiązywane na bieżąco. Zadowolony klient = lepszy rozgłos, większa płaca dla pracowników
Robię tu już rok i jestem generalnie zadowolony. Nie jest tak źle jak piszą. Wiadomo że na okresie próbnym nikt nie da kokosów. Ogólnie jest spoko, wiele rzeczy można przedyskutować, ustalić z pracodawcą, zawsze się znajdzie ktoś kto wysłucha jakie masz problemy związane z pracą. Za dodatkową pracę są dodatkowe premie. Jak się coś nawet ostro "spieprzy" to zawsze się dostanie drugą szansę. Sami ludzie też super- nawet lepsi niż praca :D Podsumowując - jest naprawdę ok i z miejsca mogę wymienić wiele gorszych firm w których robiłem. Lepszych od Lizard - nawet jak się zastanowię to ciężko.
Oj to zależy, jak ktoś ma doświadczenie to czemu nie miałby chcieć wysokiej stawki na start? :) Rozumiem po okresie próbnym w firmie podwyżki są w takim razie czymś normalnym? A bez dodatkowej pracy są jakieś premie, ot tak żeby docenić?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lizard Sp. z o.o. It Sp.K.?
Zobacz opinie na temat firmy Lizard Sp. z o.o. It Sp.K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 21.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lizard Sp. z o.o. It Sp.K.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 7 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lizard Sp. z o.o. It Sp.K.?
Kandydaci do pracy w Lizard Sp. z o.o. It Sp.K. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.