Witajcie, na jakich wszystkich systemach można u was jeździć? Kiedyś jedna pani nawiązała chociażby do tego 2 / 1, ja chce poznać wszystkie, bo będziemy się z partnerem zastanawiać nad jego aplikacja tutaj
Do teraz jakieś wątpliwości względem sugerowanej kiedyś rotacji kierowców nie zostały rozwiane? Mnie w tym roku nie wyświetlały się jeszcze żadne oferty pracy. będę w ogóle cokolwiek planowane? I czy od nowego roku cokolwiek się zmieniło w warunkach zatrudnienia? Jakie są stawki?
540? O proszę a w zeszłym roku jak tu mieli? ja gdzieś indziej jeżdżę ale jak na razie mniej mamy. Często tu podwyższają stawki? Może się przeniosę
Nie było ofert, bo jest full pracowników, jeśli dojdą nowe auta to będzie również nabór. Rotacje są w każdym zawodzie i jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia co do ludzi, płacy itp to nikt nikogo na siłę nie trzyma. Albo ktoś spróbuje tej pracy i się spodoba albo nie.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Fischer Road Cargo Sp. z o.o.?
Witam Czy w firmie dalej taka rotacja kierowców?
Zauważyłam, że nikt od kwietnia nie chciał za bardzo przybliżyć perspektywy samego kierowcy, bo jeden Pan spotkał się z brakiem odp na pytanie. my z partnerem zastanawiamy się nad tymi ADRami z oferty na stronie, czy to jedyne uprawnienia, które firma udostępnia do wyrobienia? I jak jest z tym systemem 2/1 o której zazwyczaj jest wyjazd na trasę i sam powrót? Stan pojazdów jak oceniacie, czy komuś psuło się kiedykolwiek cos na trasie?
witam szanowne grono, pracowałem na lotniskach dla konkurencyjnej firmy, odpuściłem na kilka miesięcy na rzecz wykłej pracy ale postanowilem wrócić, priorytetem dla mnie są pieniądze, jestem przygotowany na ciężką pracę, czy mógłby ktoś wypowiedzieć się na temat specyfikacji pracy? chce wiedziec jak to wszystko tak naprawde wygląda że strony kierowcy u fishera
Plusy Wypasione auta , serwisowane i kasa ( jak na polską firmę ) Minusy -Zla atmosfera wśród kierowców , nikomu nie mozna ufać bo strzelają z ucha do biura -Non stop przepinanie naczep i pauza/jazda/pauza na maksa czas sie wykorzystuje -Po kilka rozładunkow i załadunków -95 procent nocki ( w lecie maskara bo zapomnij ze się wyśpisz ) - Jazda w te same miejsca do znudzenia
Zła atmosfera?Pracujący tam kierowcy wiedzą o czym mowa i dlatego taka rotacja a jeśli chodzi o nocki to tak wygląda praca na lotniskach gdzie jazdy są głównie w nocy
Mój partner jeszcze tutaj nie pracuje, więc przydałoby się doprecyzować tę złą atmosferę. Nie zrozumiałam troszkę tego odniesienia do biura. Jakie kontakty z nim mają? I te nocki ostatecznie w jaki sposób są rozliczane?
Co to znaczy nocki rozliczane? Ma 520 zł za 24 h czyli jakieś 21,5 zł za godz i tyle , każdy powie ze w transporcie się tak nie liczy bo kierowca w tych 24 h ma pazue gdzie nic nie robi .......ale śpi, je i żyje w pracy .......taki jest transport
No z tym snem i pozami to akurat istotna sprawa. Obecnie tutaj w biurze mocno tego pilnują? Wszystko jeżeli chodzi o czas pracy się zgadza?
AIR CARGO to głównie praca w nocy , w fischer się nie leży tylko ciężko pracuje pazua - jazda - pauza a najgorzej jest w lecie gdzie w dzień w słońcu zapomnij o spaniu a później ryszasz i szykuj się ze możesz nawet 15 h pracować ( jazda + załadunki + rozładunki) i dlatego to nie jest lekka praca że względu na pracę w nocy o różnych porach . Według mnie to praca dla młodych chłopaków bo taki styl życia i pracy prowadzi szybkiego wykończenia organizmu ale kogo z firmy to obchodzi .....jednym pasuje innym nie ....ci co auta uszkodzili w firmie to tylko i wyłącznie wina przemęczenia dlatego uważam jak masz dwadzieścia parę lat to się możesz w taką orkę bawić jeśli zdrowie ważniejsze to nie praca dla ciebie
pytanie czy adekwatnie się zarobi i ile średni staż pracy tu trwa w takim razie skoro warunki uważasz za tak męczące? skoro o wieku już wspomniałeś to jest jakaś średnia może? raczej młodzi Panowie?
Air cargo to nie praca dla każdego .......same nocki , przemęczenie, brak snu i zero frajdy jazdy. Jeśli chodzi o firmę to szału nie ma , kasa jak wszędzie, pauza ....ogień, pazuza ogień. Na dzień dzisiejszy "duża " konkurencyjna firma płaci lepiej , lepsze kierunki jazdy i nie ma takiej gonitwy ja w Fischerze
Witam chciałem się dowiedzieć jak wygląda praca w tej firmie bo podobno mają być jakieś przyjęcia na koniec roku ale rozmawiałem z dwoma kierowcami z tej firmy i jakoś specjalnie nie byli zadowoleni , sporo kierowców mysli o zmianie .Praca same nocki , pieniądze średnie jak na tą chwilę podobno konkurencja płaci to samo a mniej jazdy i ciekawsze kierunki.
Dzień dobry Czy Państwa firma poszukuje aktualnie kierowców?
Witam jak teraz wygladaja warunki pracy w frc? jak wyglada dojazd, jakie systemy, placa?
(usunięte przez administratora)
Dlaczego jest problem z socjalem?
Marku, nawiązując do twojej opini, odpowiedz mi proszę na kilka pytań: 1) najniższa krajowa do świadczeń? Czyżbyś u nich zarabiał 1650pln netto z tytułu umowy o pracę i taki przelew dostawał co miesiąc? Czy próbowałeś wyjaśnić problem kredytowania z firmą? Czy rzeczywiście żaden pracownik tej firmy nie jest w stanie zaciągnąc kredytu? Bo firma ta nie widnieje w żadnym BIK, KRD itp instytucjach 2) dlaczego uważasz przełożonych za dwulicowych? Czyżby powinni koło wszyskich skakać i wchodzić wszystkim w... i zawsze głaskać po głowie, czy prowadzić za rączkę? 3) wiesz co oznacza termin diety zagranicznej? 4) w których miejscach nie ma socjalu? We FRA gdzie macie do dyspozycji samochod sluzbowy, przez 6 na 7 dni w tygodniu kuchnie i prysznic? Czy moze nie kierowcy parkują na wyznaczonym miejscu bo po prostu im tak pasuje? Czy ktoś z firmy kiedyś zabronił ci kategorycznie parkowania na płatnym parkingu? Czy może w AMS gdzie parkowanie jest od pol roku ZAWSZE na płatnym parkingu, gdzie w koncu wykonczono prysznice (co chyba jasne nie bylo zalezne od tej firmy), wiec jest i zaplecze socjane Czy moze w CH gdzie i BSL i ZRH macie i prysznic, i biuro z netem, w ZRH tez samochod do dyspozycji Czy uważasz że firma powinna jeździć za wami z camperami, by wszedzie dostępny pełen socjal? Powiedz szczerze, czy kiedykolwiek forma zabroniła ci parkowac na platnych parkingach? Czy to we FRA, czy w AMS, czy na jakims Autohofie? Czy kiedykolwiek takie parkowanie byleś zmuszony opłacać samemu? Czy kiedykolwiek usłyszałeś od firmy: Nie płać firmową kartą za ten parking bo firmy na to nie stać? To chyba normalne że gdy kierowcy jeżdżą w miejsca gdzie firma nie ma biura i nie jest w stanie zapewnić socjalu, sprawa ta zależy od tego jakie miejsce na pauze znajdzie sobie kierowca. Wiec to chyba nie racjonalne by obiwniać firmę że nie zapewnia wam socjalny we wszystkich miejscsch w europie... Praca chyba jak w kazdej firmie, tak i w tej jest raz lepiej poukładana, raz gorzej, to normalne w transporcie, wiadome że fajniej jest sie załadować i jechać 4 dni na drugi koniec europy, ale jednak nie wszystkie firmy tak działają, no cóż poradzić
Jest to praca między lotniskami, więc na lotniskach pauzujesz. To jest mała firma i jedynie w Szwajcarii jest jako taki socjal - chodź parkujemy na ulicy (często puka policja). We Frankfurcie mamy do dyspozycji dziurę w podłodze gdzie załatwiamy swoje potrzeby. Prysznic jest i należy do firmy Georgi więc na krzywy ryj uda się wykąpać (wcześniej musisz awiziwac swoją wizytę w toalecie tudzież chęć wzięcia zimnego prysznica - dzwonisz telefonem i jak Ci się uda ktoś łaskawie Cię wpuści - o ile ktoś jest w biurze - jeśli nie ma patrz wyżej - dziura w podłodze. Jest płatny parking na Fra z jako takim prysznicem (płatnym) i kiblem ale niestety firma nie ma na niego kasy więc stajemy pod tzw."laskiem" gdzie też nas czasami budzi ochrona :) śpimy w dzień także luz - chodź w lato można się odwodnić bo jest dość gorąco - w biurze jest woda ale słynny niemiecki szef zakazuje jej brać :) Amsterdam stawia za to płatny parking tzw. TP3 gdzie jest toaleta, zlew i niedziałający prysznic (polecam zakup banki - stawiasz ja na górze i prawie to to). Bruksela to już stan umysłu, nie ma nic (usunięte przez administratora) pod naczepę ew. w :) Dusseldorf - zakaz parkowania więc wiesz (patrz: ochrona Cię budzi). Mastrich - mają mega toi toi tak samo Liege, trochę śmierdzi ale jak przyciśnie .... Kolonia kibel gdzieś jest ale nikt go nie widział. Bzdura jest fakt jakobyśmy stawali na autohofach - nie ma takiej opcji to są frachty lotnicze i jeździsz lotnisko-lotnisko. Tyle z grubsza o socjalu.
szczerze nie wiem o czym mówisz? we fra mamy powiedziane: rozpinaj naczepę na fraport i stawaj pod lasem jeśli chcesz mieć blisko do biura i samochodu (w sumie możemy nim jeździć gdzie potrzebujemy, a nad biurem jest prysznic) lub jedz na płatny i stan za naczepą. Na płatnym jest jako taki socjal, ale jest, nikt nigdy mi nie zabronił tam stawać, tym bardziej nie motywował tego brakiem hajsu (na każdym aucie kary master)?! W AMS wykończyli parking TP3 (czyt prysznice) i firma nie ma problemu że płacimy za prysznic służbową kartą (nie jest w cenie parkingu) - czego oczekiwać więcej? płatny parking = zawsze znajdzie się miejsce + firma płaci za prysznic/socjal. Czy kiedyś zapłaciłeś z własnej kielkni za mandat w ZRH? jeśli nie to nie płacz W Maastricht nawet sami karzą odjeżdżać na najbliższy hof Shella w Elsloo za dyche ojro, nikt nie żydził za niego do tej pory... Na kilka razy w Brukseli za każdym razem stałem na Esso Heverlee To samo w Liege, zawsze uciekamy na Q8 na e42 Wiec skończ (usunięte przez administratora) o staniu po krzakach, do tej pory nikt mi nie kazał stać na zakazie/w krzaku, a i nikt mi nie mówił o nabijaniu pustych km by zjechać na normalny parking Żal (usunięte przez administratora) ściska? Rób w nowej "lepszej" firmie i nie wylewaj żali na forum... BTW. Firma podniosła diety na 53€ po 6 mies i 57€ po 1,5 roku, jak macie lepszą robotę to chwała dla was, jeśli nie, to siedźcie cicho w swoich żalach i zajmijcie się swoim życiem
Czy to prawda , że wyrzucają za nie zabranie całego frachtu ?
(usunięte przez administratora) Nie dostałem odpowiedzi na pytanie ! Proszę o szczerą odpowiedz.
Wywalają za brak wchodzenia w kakaowe oko, nie chcesz zostać 3 tydzień bo taka jest potrzeba to usłyszysz "poszukaj sobie nowej pracy". Fischer to lotniskowy dziad który zbiera to co poważne firmy nie biorą. Masz zabierać wszystko!
Maćku 1) 1850 netto, tyle zarabiałem w twojej prywatnej firmie. Tyle się u ciebie otrzymuje w razie choroby . Powinieneś wiedzieć co widnieje pod postacią "pensja zasadnicza" na umowie o pracę. 2) Jesteś dwulicowy , na odmienne zdanie od twojego usłyszałem "pora zmienić pracę" ... to zmieniłem jak reszta chłopaków 3) tak wiem co oznacza termin diety zagranicznej - ty chyba nie skoro płacisz 49€ za np. Szwajcarię gdzie dieta wynosi 88 franków. 4) samochód służbowy jak ty to nazywasz jest używany przez Niemców, nie uważasz że dojazd osobówka na pompę w celu zrobienia kupy to lekka przesada? Z kuchni nie możemy korzystać i jasno to było przekazane przez Rene - z ubikacji raz mnie wyrzucono. Nawet głupiej kawy nie można zrobić "bo jest droga", pamiętam jak Michał chciał wziasc wodę gdzie temperatura wynosiła 42 w cieniu i afera na pół Europy . O głupie wejście do ubikacji trzeba dzwonić , prosić się i czekać aż ktoś łaskawie przybędzie. W Zurychu stoimy na ulicy na zakazach i budzi nas policja a w BASel w lato mozna zdechnac w słońcu. Biuro z netem.... dobre , ciekawe kto ma siłę iść do biura po 15h pedałowania na świetnej lince. Tak, nie raz dzwoniłeś i mówiłeś żeby wyjechać z parkingu bo jest za drogi a gdyby wszyscy tam parkowali to firma by popłynęła - to są twoje słowa. Już wiesz dlaczego jesteś dwulicowy?
Shogun, trochę grzeczniej prostaczku. Co do pytania to tak, wywalają, ale tylko frajerów którzy wcześniej strzelali z ucha.
(usunięte przez administratora)
Kasa nie zgadzała Ci się tylko przy tym ostatnim rozliczeniu? Zostało to jakoś wyjaśnione? Jak ogólnie z terminowością wypłat w tej firmie?
Terminowość jest. Niestety na umowie jest najniższa krajowa + jakieś dodatki za dyżur itd. przy L4 nikt dodatków nie płaci więc wypłacane jest na podstawie najniższego wynagrodzenia. Diety to legalne minimum czyli 49€ (ustawowo za Szwajcarie jest 88 CHF ;) za Polskę połowa czyli 24€ :) rozpisywanie urlopu przez pana M.R. bez zgody kierowcy (i wiedzy) to standard - na ostatniej wypłacie każdy jest (usunięte przez administratora) No prawie każdy są tacy co grożą i znam przypadek że jednemu zapłacili normalnie.
Podpowiedzcie mi czy warto aplikować? Trudno znaleźć opinie o atmosferze i zarobkach.
Kasa na czas co do grosza, auta zadbane + pełen serwis, tacho czyste, fajny kontakt z przełożonymi, praca wymagająca i specyficzna . Pozdrawiam chłopaków ????
Jak tam z pracą w firmie Fischer Road Cargo Sp. z o.o. w miejscowości Warszawa? Niestety komentarzy aktualnych brak.
Fischer jakoś trzeba się zgadać. Dawaj na etransport tam już toczymy rozmowe
Witam,jak ktoś lubi jeździć nocami,być wykorzystanym do ostatniej min. robić 4 pauzy po 9h bo to jest wyjątkowa sytuacja to polecam. Nowy feet manager zrobi wydruk i powie jak opisać. Szukasz firmy żeby mieć co wnukom opowiadać to dobrze trafiłeś. Pozdrawiam.
To jak Tobie trzeba opisywać wydruki bo sam nie umiesz i godzisz się na 4x9h to już Ci nic nie pomoże...
Idź popracuj a potem komentuj,ja osobiście nigdy tego nie zrobiłem i nie mam zamiaru ,dlatego już tam nie pracuje. Ty pewnie tam pracujesz i na 100% cofasz tacho na 11 godz.po przyjeździe z wawy w niedziele bo inaczej cię zwolnią, ale to nie mój problem. Powodzenia twardzielu.
Po samej treści ogłoszenia można stwierdzić jakie jest podejście do kierowcy,i dziwne ze wszyscy kierowcy z długim stażem po odchodzili,dokładnie PO ODCHODZILI !!! ,a nie zostali zwolnieni 13 osób w dwa miesiące haha.
To może Ty idź popracuj gdzie cofa się owe tacho, pewnie cie wyrzucili z Fischera bo powinales 2 kraty browara do kabiny i nie zabardzo ogarniasz o co chodzi. Na ten czas 80% polskich firm trzyma składy w DE, Jak myślisz , jak oni pracują. Dojeżdżają autem po 10-14h , pauzują i pracują, proste. Widocznie nigdy nie robiłeś u dziada , zobaczył byś co to znaczy manipulacja tachografem. Jestem ciekaw czy wogole potrafisz zrobić wpis manualny bo widzę że mylisz pojęcia. Po za tym nie mów do mnie tym tonem bo nie jestem Twoim kolegą. Masz problem z firmą to go rozwiąż z firmą a nie pieprzysz banialuki wyssane z palca na publicznym forum. 13 kierowców w 2 miesiące , człowieku tu tyle aut nie ma żeby była aż taka rotacja. Przecież już tu nie pracujesz (o ile wogole pracowałeś) więc nie lepiej spożytkować ten czas na szukanie idealnego pracodawcy ?
Masz racje, nie jesteśmy kolegami,i dobrze wiem co to wpis manualny. Nie u takiego dziada już jeździłem i wiem co to ingerencja w tacho ale dziad przynajmniej na dzień dobry daje do zrozumienia o co chodzi, a ten dziad u którego jeździsz twierdzi ze jeździmy zgodnie z tacho,a tu taki zong...? Mecz się dalej z tym przepinaniem naczep i szukaniu miejsca do jej zostawienia i wmawiaj sobie jak jest zajebiscie,zapytaj kolegów jak to jest z tym tacho? Daje ci jeszcze miesiąc i sam stwierdzisz ze miałem racje,oni nawet żałują 1,50 € na parking. Teraz wiem ze lepiej jeździć u Polskiego dziada niż u Szwajcarskiego. PS. Wstyd jezdzic z takimi naczepami. Pozdrawiam i Powodzenia , odezwij się za miesiąc.
Ale Ty tu dłużej robiłeś niż miesiąc, trochę mi komplementujesz w tej chwili skoro ja po miesiącu mam się zwalniać a ty mimo wszystko trochę tu Tomek robiłeś , czyli jestem bystrzejszy?
Bingo,trafiłeś,uwierz mi ze jak jego tu nie było tylko (usunięte przez administratora) lizał Niemcom to było wszystko ok,on nie ma dla kierowców za grosz szacunku,kierowca dla niego jest na ostatnim miejscu ,a każdy kto odszedł był dla niego najgorszym kierowca i pracownikiem jakiego znał,taka oto wdzięczność,ale ,on kiedyś za to zapłaci. Trzymaj się i nie pozwól sobą manipulować.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Fischer Road Cargo Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Fischer Road Cargo Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Fischer Road Cargo Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!