Opinie o Digital Care
Właśnie jestem w trakcie czekania na przyjęcie telefonu (iPhonie X) do naprawy i powiem tyle, że jest dramat. Telefon zastępczy to dramat. System nie łączy się z Apple Watch, mimo że było zapewnienie, że otrzymam telefon zastępczy z tym samym oprogramowaniem. Płaciłam nie małe pieniądze na takie sytuacje (zbita szybka) i nie sądziłam, że człowiek może być tak bardzo pokrzywdzony kiedy płaci regularnie tej firmie i dostaje taki szajs na zastępstwo, za które jeszcze dodatkowo zapłacił 55 zł. Zdzierstwo. Oby telefon szybko wrócił bo na tym się pracować nie da. Telefon się szybko rozładowuje, przegrzewa, na liczne rysy. Mam nadzieje, że nie zostanę pociągnięta do jakieś ich niby kary ponieważ telefon już przyjechał w stanie gorzej niż złym. Dramat, nie polecam ubezpieczać telefonu, mniej nerw i straconych pieniędzy jakbym zrobiła to na własna reke. Płace tej firmie od 4 lat miesięcznie i nie sądziłam ze tak długo(usunięte przez administratora)
Jeśli chciałaby Pani nadal skorzystać z telefonu zastępczego, oczywiście wymienimy urządzenie na sprawne. Prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Dzień dobry. Moje doświadczenie z firmą Digital Care, niestety okazało się złym doświadczeniem. Wysłałem do reklamacji SAMSUNGA S20, w którym mechanicznie został uszkodzony wyświetlacz, ramka oraz tylna obudowa. Po kilku dniach dostałem powiadomienie że telefon został wysłany. Odebrałem telefon z paczkomatu, otworzyłem paczkę i było wszystko ok. Wyświetlacz jak i pozostałe uszkodzone elementy wymienione, wydawało się wszystko dobrze i byłem bardzo zadowolony. Niestety moja radość się skończyła jak włożyłem telefon do etui Led, okazało się że telefon go nie widzi. Biorąc pod uwagę iż telefon był w ów etui podczas upadku pomyślałem że mógł się uszkodzić, choć byłem prawie pewny że etui działało pomimo uszkodzonego wyświetlacza. Zamówiłem nowe etui na Allegro, po kilku dniach otrzymałem nowe etui i włożyłem w nie telefon. Niestety etui również nie działało. 30-11-2022r. Napisałem do Digital Care e-mail z reklamacją naprawy i tu zaczęła się historia bez końca.... sprawa ciągnie się do tej pory i prawdopodobnie skończy się w sądzie. Stwierdzili że powstała nowa wada, okazało się że jest uszkodzona płyta główna, pytanie tylko jak serwis sprawdził telefon i przeprowadził test, który rzekomo wykazał prawidłowe działanie wszystkich podzespołów. Telefon został uszkodzony podczas naprawy, niestety serwis nie potrafi przyznać się do błędu. czuję się (usunięte przez administratora) i okradziony przez Firmę DIGITAL CARE.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Witam oddałem tel 7 02 2023.dostalem wiadomość doplata200 zł .stłuczony wyświetlacz plecki i do wymiany gniazdo ładowania .ok zapłaciłem .Huawei p30 pro.po tygodniu wiadomość że czekają na części .,zacząłem się martwić i czytałem opinie .Myślę co ja zrobiłem już nie odzyskam urządzenia ,w następnym tygodniu wiadomość tel .wysłany z naprawy .Dziś jest 20 i telefon dotarł jak nowy ,nawet szkło naklejone ,tak że nic złego nie można napisać .Serwis się wywiązał z poślizgiem ale nie można psów wieszać na nich przynajmniej jeśli chodzi o mnie .Ja mogę polecić ????
Dnia 15 stycznia 2023 kurier po mojej interwencji wreszcie odebrał telefon do serwisu firmy digital care. Dziś jest 17 luty telefonu nadal nie otrzymałam napisali wielokrotnie, że czekają na części, a w innym mailu że już naprawiają dzwoniłam 2 razy nigdy więcej nie płaćcie ubezpieczenia w tej firmie. Po niedzieli idę do rzecznika praw , bo zwodzą mnie ponad miesiąc a miało być do 10 dni.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.
Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Oddałem Samsunga galaxy s22 czekałem 3 tygodnie w tym czasie zaczerpnąłem opinii i bałem się o mój telefon. Muszę jednak powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z naprawy ponieważ wymienili mi rzeczy których nie zaznaczyłem telefon jak nowy. Dziękuję bardzo za Naprawę i pozdrawiam.
Sprawa wygląda następująco. Dnia 18 stycznia 2023 roku postanowiłem (pierwszy raz) oddać telefon do naprawy (bo za to płacę). Mamy 16 lutego i status brzmi następująco "Oczekujemy na części do Twojego urzadzenia" Postanowiłem więc sam się dowiedzieć o dostępności części u dystrybutora (samsung) i o dziwo te części posiadają. W międzyczasie padła propozycja wymiany urządzenia na inne. Okazało się, że mam wybrać urządzenie do kwoty naprawy, która jest wyceniona na 577 zł. Takie pytanie jakie urządzenie mam wybrać do tej kwoty. Alcatel b1 ? I mam za niego płacić miesięcznie po 340 zł? Żałosne. Napiszę krótko i na temat. Firma krzak ! Za każdym razem jest inna odpowiedź co jest już męczące bo muszę płacić za urządzenie, którego fizycznie nie mam. Próba reklamacji od pracowników Orange również nie pomogła. Sprawa więc trafi do rzecznika praw konsumenta bo Moja cierpliwość dobiegła końca. A jeśli będzie trzeba założę sprawę sądową bo to zart aby pracownicy tej firmy nie znali swojego regulaminu. Nie pozdrawiam i przestrzegam inny h przed tym ubezpieczycielem.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Tydzień temu wysłałam telefon redmi notę 9 z lekko pękniętym wyświetlaczem po czym usłyszałam że telefon nadaje się do wymiany ponieważ jest uszkodzona płyta główna i ładowanie uzb acz kolwiek przed wysłaniem było wszystko ok dotyk działał i z ładowaniem nie było problemu jedynie to tylko drobne pęknięcie ekranu zaproponowali mi wymianę netefonu firmy jakiejś krzak za 299 zł typu myphone lub dopłatę do naprawy ponad 400zl nadmieniam że place ubezpieczenie prawie trzy lata nie zgodziłam się zgłosiłam do orange .
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Witam też wysłałam do naprawy 2 stycznia flipa 3..okazało się po mimo że płaciłam ubezpieczenie ...muszę dopłacić 800 e trybie szybkim wtedy telefon będzie szybciej naprawiony...zaraz minie półtora miesiąca a oni nadal nie mają części.. dali mi jakiegoś bubla co się zawiesza i nic nie mogę na nim zrobić.. a co dzwonie do nich to tylko przepraszają za opóźnienia spowodowane Covid..I maga mi.dac telefon nowy o wartości 1000zl to są jakieś kipiny..czekam jeszcze tydzień..!!!
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Dziś zadzwoniłam do państwa w sprawie naprawy..I nadal.nie było części co po 5 min przyszedł SMS że urządzenie już jest w trakcie naprawy
Wysłałem telefon do naprawy miesiąc temu i dalej żadnego znaku o statusie naprawy, od miesiąca widnieje napis "oczukejmy na części do twojego urządzenia" ile to można czekać.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Oddałem tel do naprawy 19 stycznia wysłali mi SMS że naprawa max 10 dni roboczych, a do dnia dzisiejszego widnieje komunikat że czekają na części i nie potrafią sie określić ile to Czesi jeszcze potrwa. Chciałem w takim razie na wymianę na nowy tel to mówią że trzeba czekać na części, a w salonie Orange przy podpisywaniu umowy zapewniali że jeśli będzie trzeba długo czekać na części to wymieniają sprzęt na nowy. (usunięte przez administratora) i kłamstwa.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Kupiłam nowy telefon. Dodatkowo ubezpieczyłam kwotą 20 zł co miesiąc . Nagle telefon sam się wyłączył i już nigdy nie uruchomił. Został wysłany do naprawy i po uwaga DWÓCH miesiącach dostałam odpowiedz że muszę dopłacić przeszło 1 tys zł za naprawę a jeżeli zrezygnuję z naprawy to pobiorą ode mnie kwotę 118 zł za ekspertyzę i przesyłkę... Wyciąganie pieniędzy gdzie tylko się da ;-) i jeszcze w bezczelny sposób : -koszt naprawy przekracza limit kwotowy 1000,00 zł, jaki posiadasz w ramach usługi serwisowej i konieczna jest wymiana części, które są poza zakresem usługi . Obliczone tak że wyszło 1040 zł które każą mi zapłacić ;-) I jestem teraz w kropce . (usunięte przez administratora) kasy za nowy telefon wydane, co miesiąc dodatkowo płacę ubezpieczenie na niego 20 zł . Teraz jeszcze za naprawę nowego telefonu który popsuł się nagle bez mojej ingerencji chcą przeszło tysiaka bo tak policzyli , a jak nie chce naprawiać to mam im zapłacić 118 zł za oddanie telefonu . To musi trafić do biura praw konsumenta . Mam nadzieję ze zanim do tego dojdzie to się ogarną
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Witajcie. Odradzam wysyłania urządzeń do tej firmy. Dokładnie 18.01 poprzez kuriera wysłałem do nich swoje urządzenie do wymiany wyświetlacza. Wg nich takowa naprawa trwa maksymalnie 7 dni roboczych. Niestety te 7 dni roboczych trwa już prawie miesiąc i nadal nie wiadomo kiedy będą części. W zamian Pani zaproponowała urządzenie do kwoty naprawy lecz z opłata jak za tamto urządzenie. Podajac przyklad. Mam płacić 340 zł ratę za redmi 9a :D co jest absurdem. Ja się pytam, co to za serwis bez części ? Sprawa zostanie skierowana do rzecznika praw konsumenta i jeśli będzie trzeba wejdziemy na drogę sądowa.
Ja też odradzam do tego ubezpieczyciela wysyłanie urządzeń do naprawy ponieważ mi naprawili szkło i bez mojej zgody wymienili baterie a po miesiącu zaczęło mi się na wyświetlaczu pokazywać takie zacienienie jak by wyświetlacz się rozlał po jakimś czasie zaczoł się psuć przycisk i nie chce się odblokowywać a ja zalapie to włącza się aparat .Chciałam zgłosić szkodę to mi nie przyjęli telefonu powiedzieli że uszkodzenie tel jest nieznane nie warto u nich ubezpieczać tel (usunięte przez administratora) wyzyskiwacze płaci się ubezpieczenie na darmo
Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Mam bardzo podobną sytuację. Wyslalam samsunga z flip 4 na naprawę obudowy, czekam już prawie miesiąc, a oni proponują super ofertę BEZ DOPŁATY Realmy 9 pro. Cyrk poprostu.
Chciałam podziękować za ponowne rozpatrzenie reklamacji do reklamacji i naprawienia wkoncu głośnika, który w wg pierwszej odrzuconej reklamacji, po sprawdzeniu przez komputer działal, a w rzeczywistości niestety nie. Dziś telefon z opóźnieniem przetestowany i głośnik działa idealnie. Dziękuję
Ubezpieczenie dotyczy tel samsung S10. Telefon oddany z uszkodzonym (delikatne pęknięcie) i praktycznie padniętą baterią (samsung przy wymianie ekranu wkłada baterię w gratisie), w zgłoszeniu również prośba o sprawdzenie gniazda ładownia bo nie zawsze działało szybkie ładowanie, wszystko inne działało bez zastrzeżeń a sam tel był używany jeszcze godzinę przed spakowaniem. Samo zgłoszenie bardzo sprawne, kurier odebrał i już następnego dnia mail od digital care że do wymiany jest ekran, bateria, gniazdo ładowania i kamera tylna a koszt naprawy przekracza kwotę ubezpieczenia 1000zł i muszę dopłacić 511 zł, w odpowiedzi przesłałem informację że jeszcze na godzinę przed wysłaniem robiłem zdjęcia które nawet są dalej na tel, niestety moje argumenty nie trafiały do nich, zdecydowałem się nie naprawiać tel i poprosiłem o jego zwrot. Po otrzymaniu zwrotu telefonu okazało się że kamera jest sprawna i robi zdjęcia jak również nagrywa filmy tak samo jak przed wysyłką do nich. Czytając inne komentarze na różnych stronach doszedłem do wniosku że dołączyłem do grona ludzi (usunięte przez administratora) chcieli wyłudzić kasę za naprawę której by nie dokonali, niestety pozycja monopolisty w ubezpieczeniach utwierdza ich w przekonaniu że mogą (usunięte przez administratora) i nikt im nic nie zrobi. Chętnie dołączę do pozwu zbiorowego, trzeba tępić takie po(d)mioty
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Bardzo słaby kontakt z klientem brak możliwości dogadania się nie miła obsługa i lecę w (usunięte przez administratora) ze tak brzydko powiem telefon od 20 prawie dni i dalej nic nie wiadomo jaja potężne Se robią nie polecam ich usług ????????
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
To jest kpina Mialam premium care uszkodził mi sie wyświetlacz w samsung s20fe 5g Wart ponad 2 tys po 2 miesiącach dostalam informacje ze naprawa jest nie opłacalna i dają mi telefon za 400 zł xiaomi albo moge dopłacić 1600 zł do takiego samego modelu co mam teraz
Określenie kosztów naprawy jest możliwe po tym, jak telefon trafi do serwisu i technicy przeprowadzą ekspertyzę. Po wykonaniu diagnostyki serwisant określa zakres naprawy i na tej podstawie sporządza jej wycenę.
Ta usługa to kpina... najpierw wyceni urządzenie na 1099zl, a po uświadomieniu pracownikowi infolinii, że to wariant premium, to wartość magicznie wzrosła do 1599. Urządzenia mają być podobne, jeśli chodzi o główne cechy specyfikacji. Ja podobnych cech nie widzę między Galaxy Note 8 a Redmi Poco F4. 1. Indukcja 2. Wodoszczelność 3. Jakość ekranu Od początku stycznia walczę z Ch...ami i się dogadać nie mogę. Podobno wzięli kwotę 1599zl z urządzenia o podobnych parametrach. Ja niestety nie znalazłem żadnego nowego tel do tej kwoty z tymi podstawowymi parametrami.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Czas został wydłużony z powodu niekompetencji pracowników, którzy dyktują gotowe formułki narzucone z góry.. regulamin jedno, a pracownik drugie.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Chciałam zapytać jaki jest przewidziany okres naprawy wyświetlacza dla Samsung S22?
Dzień dobry, z reguły naprawa wyświetlacza trwa kilka dni roboczych. Natomiast ostateczny termin naprawy zależy od dostępności części w magazynie. Pozdrawiamy!
Dzień dobry! Czas oczekiwania na naprawę to kilka dni roboczych, ale w dużej mierze zależy to od dostępności części u dystrybutora. :)
Wyslalam telefon do naprawy gdzie w formularzu zaznaczylam tylko i wylacznie naprawe wyswietlacza bo telefon dzialal bez zarzutu a dostaje maila o tym ze plyta glowna jest do naprawy i żądają ode mnie ponad 600zł. Smiech na sali.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Dlatego tak migają się z wydawaniem pisemnej ekspertyzy z podpisem osoby odpowiedzialnej za ten dokument. Ja dalej czekam
Czekam na ostateczną odpowiedź reklamacyjną, pierwsza reklamacją odrzucona , codziennie zamieszczając od nowa wpis z opisem sytuacji ponieważ jest systematycznie usuwany . Jeśli nic się nie zmieni . Telefon od 8.01.23 w serwisie , od 19.01.23 zero informacji . Na infolinii rozmowa jałowa odezwę się do Pana Grzegorza i wyślę dość bogatą korespondencję. Głównie czekam na podpisaną ekspertyzę przez osobę która bierze odpowiedzialność za tę opinię.
Drugi raz odpowiadam bo mój wpis magicznie znikł. Dlatego nie chcą wydać pisemnej ekspertyzy z podpisem osoby odpowiedzialnej za ten dokument.
Czy zrzuty ekranu korespondencji z tą firmą mogą być? Dość pokaźną korespondencję posiadam .Czekam na rozpatrzenie drugiej reklamacji codziennie pisząc od nowa wpis ponieważ jest skasowany. P.S Dziś też już to pisałem ale wpis magicznie znikł
Dzień dobry podeślę Panu trochę korespondencji i opiszę perypetie które ma mój syn . Próbował Panu tu odpowiedzieć ale jest wpis skasowany.
To i tak dość łaskawie Cię potraktowali , mi w ubezpieczeniu Premium z zepsutym tylko aparatem tylnym po upadku naliczyli dopłaty ponad 2700 zł bo nagle i wyświetlacz, głośnik rozmów trzeba wymienić itp. Do dnia wysyłki telefon dział bez zarzutu tylko zdjęcia źle robił A poza tym uszkodzenie mechaniczne powinno być usunięte bezpłatnie. Negują uszkodzenie mechaniczne gdy w każdym serwisie upadek, zalanie , uderzenie to uszkodzenie mechaniczne
Ja również wysłałem sprawny telefon był tylko uszkodzony wyświetlacz, na który płacę ubezpieczenie a oni przysłali że jest uszkodzona płyta główna i żądają zapłaty 670 zł jeśli się nie zgodzę to nie naprawią wyświetlacza
Odesłaliśmy urządzenie z uszkodzonym wyświetlaczem po upadku. Dostaliśmy informację o rzekomo uszkodzonej płycie głównej , mimo że telefon działał bez zarzutu. Mamy dopłacić prawie 750 zł do naprawy. Widać że to stała praktyka tej firmy
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Katastrofa. Telefon miesiąc czeka na naprawę powód podobno brak części. Zero reakcji zero zainteresowania zero chęci pomóc. Od 19.01 czekam na ofertę telefonu zastępczego brak pomimo kontaktu dzień w dzień. Operator również umywa ręce. Szkoda zachodu szkoda pieniędzy.
Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Digital Care?
Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?
Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.