Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

malaw
Inne
 Pytanie

Odesłałam telefon ip, zawiesza się, przegrzewa… płacę ubezpieczenie od 3 lat, pierwszy raz odesłałam telefon… zadzwonili dopytali, po 2 dniach meila dostaje z kosztorysem ok 600zł w tym koszt 69zł ekspertyza i 49 logistyka?(dowiedziałam się w zbitej szybce, że za to co oni chcą ok 500 zł u nich jest za 250). Za co ja płaciłam, jak za samo sprawdzenie i wysyłkę sobie liczą? Rezygnuję zapłaty i naprawy u nich i co wiążę się z opłatą 118zł, sory ale ostatni raz płacę za to ubezpieczenie, które mi nic tak naprawdę nie daje po za kosztami x2

Pracodawca

@malaw

W sytuacji, gdy do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z klientem, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy wtedy, gdy klient dokona płatności. W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Jony
Inne
@malaw

Witam mam podobną sytuację czekam już miesiąc na rzekomo nowy telefon

Rere
Inne
@Digital Care

Czemu kłamiecie że się kontaktujecie skoro to nie prawda wysyłacie SMS lub EMAIL i tyle nie dzwonicie w ogóle szkoda wam kasy żeby oddzwonić do klienta Mój telefon wart na rynku 2800 państwo nie możecie mi telefonu zrobi bo wynosi 3000 naprawy i dajecie mi za dopłate telefon niby dobry a w mediaexpert kosztuje 1000 zł wstyd a mówię o Samsungu Galaxy s20fe 5g co dałem do naprawy uważajcie bo zaniżają strasznie ubezpieczenie a telefon dużo warty

Pracodawca

@Rere

Naprawa urządzenia rozpoczyna się od jego ekspertyzy. Jeśli uszkodzone części są poza zakresem produktu lub koszt naprawy przekracza limit kwotowy, kontaktujemy się z klientami z propozycją dopłaty do naprawy. Jeśli klient zdecyduje się na to rozwiązanie, serwis może zamówić części potrzebne do naprawy. Zdarza się, że czas ich może się wydłużyć. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Pracodawca

@Rere

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Klient
Inne

Katastrofa, brak jakichkolwiek organizacji.Telefon uszkodzony, dostarczony do serwisu 19.12.2022 nr szkody CLM221207-5074. Z zaznaczeniem wysyłki przez InPost. Na początku marca odesłany do mnie UPS -em w stanie nie dotkniętym. Za dwa dni zabierają DPD. Tydzień temu dostałem informację że jest naprawiony ale do tej pory nie nadany. Wykonane około 10-20 połączeń w celu ponaglenie oraz prośby o wymianie na nowy. Na żadne zgłoszenie nie otrzymałem odpowiedzi.Do dzisiaj nie posiadam ani telefon ani żadnej konkretnej odpowiedzi. Tragedia!!!!!!!

Pracodawca

@Klient

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Kyloon
Inne

Po wysłaniu telefonu również otrzymałem kosztorys ponad 2000zl :) śmieszne jak nowy telefon 1100 zł oczywiście po to żeby odstąpić od umowy , do tego ponaglanie aby wybrać nowy z modeli które proponują jeden za 299zl w każdym markecie ale u nich kosztuje 699 :) jeżeli dopłaciłem za lepszy model miał zostać wysłany szybko bo choć o tyle prosiłem . Ale co tam jak już się zdecydował dopłacił i skusił się na złom to wyje*ane niech czeka 3 dni i przesyłka nadal czeka na nadanie . Dno nie polecam nikomu korzystać z DigitalCare (usunięte przez administratora) i nic więcej !!!!

Bmx
Inne

Od prawie 4 tygodni w serwisie ,brak części,brak telefonu zastępczego ,utrudniony kontakt,ten serwis to kpina z klijentów,jak dumnie się reklamują,tymczasem kiedy faktycznie trzeba oddać tel zaczynają się jaja.Nigdy więcej ,Plusa i tego całego (usunięte przez administratora) ,użerania się z infoliniami.Dostałem radę aby nie odbierać sprzętu z naprawy bo po złości zepsują abyś jeszcze raz musiał oddać.Przestrzegam innych

Pracodawca

@Bmx

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Ann
Pracownik

(usunięte przez administratora) .Chcą żebym doplacila 540zl.do zbitej szybki ,gdzie ubezpieczenie wynosi 1000zl. Naciągacze i zbycie kloenta

Pracodawca

@Ann

Naprawa telefonu rozpoczyna się od ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka.

Krystyna
Inne

Cześć, Chciałabym rekrutować na Analityka Biznesowego ,czy ktoś mógłby ocenić pracę w tym miejscu? W ogłoszeniu na te stanowisko wymagają doświadczenia min.2 lata i ukończonych studiów matematycznych . Ja niestety posiadam inne ukończone studia, ale doświadczenie w na przybliżonym stanowisku mam 1.5 roku ,czy to byłby problem? Nie wiem również co się kryje pod stwierdzeniem: praca pod presją czasu . Czy wiecie jakie to mogą być sytuacje jakie wpływają na podejmowanie szybkich decyzji ? Dodatkowo zapytam czy można pracować tu hybrydowo? Nie widzę żadnych informacji co oferuje firma.

Pracodawca

@Krystyna

Dzień dobry, wszystkie informacje dotyczące kariery można sprawdzić na naszej stronie internetowej: https://digitalcaregroup.pl/kariera zapraszamy! :)

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pana oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Pracodawca

@Digital Care

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Kaniol87@gmail.com
Inne

Ostrzegam przed (usunięte przez administratora). Firma wymyślą nieistniejące usterki tylko po to żeby naciągnąć klientów albo zrezygnować z ich usług gdy nie opłaca im się naprawa sprzętu. Działający telefon mi 10 t. W serwisie z powodu pękniętej szybki i tylnego panelu. Nagle uszkodzona bateria 80zl płyta główna 2000 zł i złącze USB. To jakoś żart. Szukam podobnie poszkodowanych do pozwu zbiorowego

Pracodawca

@Kaniol87@gmail.com

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Mam podobnie
Inne
@Kaniol87@gmail.com

Wysłałem telefon do serwisu z uszkodzoną szybką u prawego górnego ekranu po czasie dostałem informację że mam uszkodzoną płytę główną i będę musiał dopłacić 600 parę złotych ja stwierdziłem że to niemożliwe żeby płyta główna była uszkodzona bo oddawałem telefon w pełni sprawny jak to możliwe że płyta główna może być uszkodzona skoro odpowiada za najważniejsze funkcje w telefonie czytanie karty SIM łapanie sieci WiFi i jeżeli te funkcje by nie działały to nie mógłbym na przykład dzwonić a dzień przed wysyłką dzwoniłem radziłem się radcy prawnego mam wysłać papiery do niego z umową serwisową co ma Play i on mi poradzi

Edi
Inne

witam nie polecam wysłania telefonu na serwis otóź wysłałem oppo reno 4 z5 g i telefon się włączał po dwóch dniach dostałem wycenę pomimo że telefon miał wykupione ubezpieczenie do kwoty naprawy 1000zł proponowano mi dopłacić 1500zł i telefon będzie naprawiony nie zgodziłem się więc zaproponowano mi wymianę na nowy kwota wymiany 500zł za mój telefon zapłaciłem 1699zł myślę o napisaniu skargi UOKIK

2

Pracodawca

@Edi

W sytuacji, gdy do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z klientem, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy wtedy, gdy klient dokona płatności. W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Kaniol87@gmail.com
Inne
@Edi

Mam ten sam problem z digital Care. Wymyślili uszkodzenia na 2000 tylko po to żebym odstąpił od umowy. Rozważam proces w sądzie konsumenckim i szukam ludzi do procesu zbiorowego. Jak jesteś zainteresowany to proszę o kontakt.

Pracodawca

@Kaniol87@gmail.com

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

pajączek
Inne

Nie spotkałeś się z gorszym serwisem 2 tygodnie naprawy pękniętego wyświetlacza, niby dodatkowo wymieniono gniazdo USB, po odebraniu telefonu okazało się że wyczyszczono mi wszystkie dane z telefonu po telefonie do nich panienka z okienka uparcie twierdzi że taki mają regulamin pomimo tego że zanim odesłałem telefon przez 45 minut tłumaczono mi telefonicznie jak ma być przygotowany telefon do naprawy . Po dokładnym sprawdzeniu aparatu okazuje się że ktoś mocno grzebał w oprogramowaniu i (usunięte przez administratora) telefon jeszcze bardziej niż był bo rozpierdolił oprogramowanie . Usunięto wszystkie programy i interfejsy , gniazdo ładowania raz łączy raz nie, nie można zmienić dźwięków zarówno dzwonka ogólnego jak i dźwięków powiadomień nie można przypisać dźwięku do konkretnej osoby pomimo że do tej pory to wszystko działało bezproblemowe

1234
Inne

Ta naprawa to (usunięte przez administratora) Mój telefon miał 5 miesięcy a oni wymyślają płytę główną za 700 zł. W Playu opłacałam ubezpieczenie a oni trzymają zyski z digital care-. Kończę z Play to też (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@1234

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Kaniol87@gmail.com
Inne
@1234

Mam ten sam problem z digital Care. Wymyślili uszkodzenia na 2000 tylko po to żebym odstąpił od umowy. Rozważam proces w sądzie konsumenckim i szukam ludzi do procesu zbiorowego. Jak jesteś zainteresowany to proszę o kontakt.

Agnieszka
Kandydat

Chciałabym się zatrudnić jako recepcjonistka, będę wdzięczna za opinie na temat pracy, bo póki co widzę same komentarze klientów ;p Jaka atmosfera w biurze, nie ma żadnych kwasów? Mam już pewne, doświadczenie, ile mogłabym dostać na start? Macie perspektywy podwyżek tam? Widzę opcję dofinansowania do kursów, każdy ma taką możliwość? Chętnie podszlifowałabym angielski przy okazji:)

Piotr
Inne

Odałem urządzenie do naprawy, brak informacji o terminie naprawy, nie wiedzą nawet czy części w ogóle są dostępne, serwis czeka na informację od producenta części, czy części są, "DRAMAT" Po ponad tygodniu dzwonienia z prośbą o info na e-mail, zostałem poinformowany ze zapytanie zostało przesłane do odpowiedniego działu i że mają dwa dni na odpowiedź, 7 dni roboczych. Podsumowując jednym słowem "PORAZKA"

Pracodawca

@Piotr

W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Sandra
Inne
@Piotr

Ja dostalaam odpowiedź Że brak części do urządzenia zaproponowali mi nowy telefon który w ciągu tygodnia powinien być dostarczony do rąk wlasnych. Od ponad 3tygodni co dzwonię to mówią że to nie ich wina ze czekają aż producent im wyślę urządzenie (przypomnę że miał być to tydzień.) jedynie co mogą to wysłać producentowi ponaglenie. Mijają dni tygodnie i ta sama informacja.

Pracodawca

@Sandra

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pani oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Lemur
Inne

A idź cię z nimi w (usunięte przez administratora) Oddałem telefon s20plus żeby wymienić ekran bo był stłuczony . Dzień drugi dostaje ekspertyzę pseldo że 1200 złoty za mało muszę dopłacić jeszcze 700zl bo znaleźli inne defekty telefonu gdzie wszystko działało bez zastrzeżeń wymyślają że niby szufladka na karty SIM zepsuta jak ku.. dwa dni temu działała tragedia z tym wymyślają jakieś bzdety żeby kasę wyciągnąć można powiedzieć, że cały telefon zepsuty gdzie działał bez żadnych zastrzeżeń tylko ekran był zbity. Nie polecam wykupywać ubezpieczenia na telefony w sieciach bo (usunięte przez administratora). Nas robią ..

Pracodawca

@Lemur

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Monika
Inne
@Digital Care

To jest kpina. Bot to pisze czy jak, bo powtarza sie ktorys raz z tym samym tekstem. Jestescie smieszni, ze tak ludzi robicie w balona. I nie usuwajcie to co ludzie pisza, bo opinie macie fatalna. Ekspertyza za moj tel- pekniety wyswietlacz. Pakiet play 360 max! "Dzień dobry, autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i wskazał uszkodzone elementy. Diagnoza wykazała, że w celu skutecznej naprawy telefonu konieczna jest wymiana części, które nie są objęte zakresem usługi, czyli: Pozostałe komponenty elektroniczne - GH31-00734A - Uszkodzenie - 14.24 PLN Pozostałe komponenty elektroniczne - GH96-13848A - Uszkodzenie - 58.71 PLN Pozostałe komponenty elektroniczne - GH96-13879A - Uszkodzenie - 33.37 PLN Kwota naprawy 106,32 zł, a jej zapłata jest niezbędna do wykonania naprawy" Dzwonie wiec, zeby dowiedziec sie za co mam zaplacic i slysze ze gniazdo ladowania jest uszkodzone. Po pierwsze wszystko dzialalo w 100%, po drugie gniazdo ladowania jest objete ubezpieczenie w tym pakiecie. Digotal Care WIDZIMY SIE W SADZIE!!!

Pracodawca

@Monika

Naprawa telefonu rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka.

Wili
Inne

Telefon naprawiony bardzo szybko rozbity wyświetlacz. Jestem pozytywnie zaskoczona ponieważ naprawa szybka i telefon jak nowy. Dostałam telefon zastępczy bez najmniejszego problemu. Wszystko jak najbardziej na plus.????

Pracodawca

@Wili

Bardzo nam miło, dziękujemy za pozytywną opinię. :)

Angelika
Inne

To co się dzieje w tej firmie jest porażką po raz 3 oddaje tel do naprawy i twierdzicie ze wszystko jest w porządku a tak nie jest po pierwszej waszej naprawie jest źle naprawiony i nie działa tak jak powinien a wy nie potraficie przyznać się do źle wykonanej usługi naprawy i twierdzicie ze jest wszystko dobrze porażka szkoda pieniędzy na opłacanie ubezpieczenia bo i tak nie naprawiacie

Ania
Inne

Witam moje uszkodzenie to róg szybki w górnym lewym rogu, po za tym telefon działał w 100% a taką dostałam wycenę Dzień dobry, autoryzowany serwis wykonał ekspertyzę Twojego urządzenia i wskazał uszkodzone elementy. Diagnoza wykazała, że w celu skutecznej naprawy telefonu konieczna jest wymiana części, które nie są objęte zakresem usługi, czyli: Bateria - 46020000355Z - Uszkodzenie - 84.59 PLN USB - 5600010J3S00 - Uszkodzenie - 34.48 PLN Pozostałe komponenty elektroniczne - 5600080J3S00 - Uszkodzenie - 42.48 PLN Płyta główna - 5810J3S40000 - Uszkodzenie - 2083.37 PLN 2244,92 zł a jej zapłata jest niezbędna do wykonania naprawy. Dodatkowo w ramach szybkiej płatności PayU dajemy Ci możliwość rozłożenia dopłaty na raty. Ta opcja dostępna jest dla kwot powyżej 300 zł, a decyzja o przyznaniu rat wydawana jest online nawet w 15 minut. Nie wiedziałam że uszkodzenie wyświetlacza kubkiem zepsuło mi płytę główną????????????

Pracodawca

@Ania

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Nie pozdrawiam
Inne

Wybrałem nowy telefon i właśnie się okazało że jest on własnością Orange a ja posiadam kartę z sieci PLAY i nie działa mi sieć 5G w związku z czym udam się do adwokata i dowiem czy mogę coś z tym zrobić

Pracodawca

@Nie pozdrawiam

Prosimy o kontakt na adres rzecznik@digitalcaregroup.com i podanie numeru zgłoszenia. Oczywiście zweryfikujemy tę sprawę – przy wymianie urządzenia na nowe takie problemy nie powinny występować.

Gosia86
Inne

Dziwne że telefon który miał zbity ekran ma uszkodzona płytę główną i to nie tylko w moim przypadku ale 80% dokładnie ten sam przypadek a dopłaty od 450 do 700zl telefon uszkodzony w markecie przez wózek zakupowy i aż płyta główna uszkodzona teraz jeszcze wyskoczyło że telefon jest już u mnie nikt nie udziela żadnej informacji tylko piszą w kółko to samo napisz do nas zadzwoń skontaktuj się z rzecznikiem jedno wielkie (usunięte przez administratora) nigdy nie ubezpiecze tu telefonu i wszystkich o tym przestrzegam żeby nie popełniał tego błędu co ja !!!!

Daniel
Inne
@Gosia86

Mam dokladnie ten sam problem, do naprawy ekran a diagnoza ze uszkodzone USB i plyta glowna, wszystko smiga idealnie. Moim zdaniem nie spina im sie budżet i wyłudzają w ten sposób pieniadze od klienta. Kiedys nawet nie zwrocilem uwagi ale jak oddawalem telegon za pierwszym razem to do naprawy byla tylko plyta glowna. Kwota dopłaty 160 zl, obecnie wbkosztach naprawy wyszczegolniono ceny plyty glownej na 350 zl, w takim razie pytam dlaczego doplacalem skoro kwota ubezpieczenia pokrywana przez digital care wynosi 800 zl (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Daniel

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Pracodawca

@Daniel

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Wojciech
Inne
@Digital Care

Współpracujecie czyli sami nie zatrudniacie serwisantów którzy naprawiają telefony tylko idą do naprawy gdzieś indziej? Pytam bo zastanawiałem się czy można się tu dostać do pracy na technika który ma doświaczenie w takich naprawach? Przyjmujecie co jakiś czas czy nie?

Pracodawca

@Wojciech

Dzień dobry! Tak oczywiście sami zajmujemy się serwisowaniem. Co jakiś czas pojawiają się oferty pracy, zapraszamy do bieżącego śledzenia naszej strony. :)

Iwona
Inne
@Daniel

Dokładnie mnie spotkała ta sama sytuacja telefon oddałam z pękniętym wyświetlaczem dodam że był używany przez kilka dni jeszcze po zdarzeniu i działał a mi napisali ze mam dopłacić bo jeszcze płyta główna jest uszkodzona OSTRZEGAM PRZED NIMI

edi
Inne
@Gosia86

witam mam też taki problem zbity wyswietlacz tel się włączał i uszkodzona płyta główna mam dopłacić około 1500zł oppo reno z4 5g

Pracodawca

@edi

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Pracodawca

@Iwona

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Daryjka
Inne
 Pytanie

Orange smart care, W maju 2020 roku przedłużyłam umowę abonamentu, wzięłam na raty iphona i do tego podpisałam umowę na ubezpieczenie ( ze względu na wartość telefonu). Pech chciał ze telefon po 1,5 roku użytkowania uległ uszkodzeniu- wyświetlacz. Po wykonaniu telefonu na infolinie dowiedziałam się ze telefon nie jest ubezpieczony. Dlaczego? A właśnie niby dlatego ze podobno po 3 dniach z mojego nr tel zaczytał się numer seryjny telefonu w którym miałam kartę sim i to on jest objęty ubezpieczeniem. ( był to mój poprzedni telefon). Najzwyczajniej nie miałam czasu zaktualizować nowego tel i przenieść wszystkich aplikacji. NIKT MNIE NIE POINFORMOWAŁ O TAKIEJ KONIECZNISCI!!! ZE NR TEL POBIERZE NR IMEI Z TELFONU, KTORY MA BYĆ OBIETY UBEZPIECZENIEM! Przeczytałam umowę i regulamin Orange smart care, nie ma nic na ten temat. Ale jest wyraźnie napisane ze ubezpieczeniem jest objęte urządzenie wzięte na raty, wiec o co chodzi? Już napisałam skargę w Orange, ze zostałam oszuka, pracownik nie poinformował mnie o tym fakcie. W umówię tez nic nie ma. Nie zostawię tego, czuje się (usunięte przez administratora) Nagłośnie te sprawę wszędzie gdzie się da, i poinformuje wszystkie instytucje z możliwych. Do sądu tez pójdę. Nie mam nic do stracenia! P.s pracownik który pisał moja skargę nie mógł uwierzyć w te sytuacje. Nie świadomy wciskam klientom ubezpieczenie, nie informując ich o obowiązku przełożenia jak najszybciej karty do urządzenia obciętego ubezpieczeniem. Bardzo dużo ludzi jest i będzie w takiej samej sytuacji jak Ja.

Pracodawca

@Daryjka

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pani oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii