Opinie o Digital Care
Tragedia. Po wymianie ekranu w Huawei p Smart pro, telefon wrócił popsuty. Głośnik charczy, telefon wydaje dzwieki charakterystyczne dla komputerów, laptopów przy włączeniu. Dodatkowo musiałam zapłacić 100 zł przy odbiorze za udział własny. To ja się pytam, po co place ubezpieczenie, skoro tak czy inaczej muszę dopłacać??? Kogo mam powołać do odpowiedzialności za uszkodzenie telefonu? Nie polecam
Dzień dobry, przepraszamy za zaistniała sytuację - może Pani złożyć reklamację. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy o przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Pozdrawiamy
Państwo wybacza, ale dziękuję. Nie oddam znowu telefonu na miesiąc, żeby pożyczać od kogoś i później mieć problem z odebraniem. Wasza firma miała się zająć naprawa a nie zepsuć. Nigdy więcej nie zaufam tej firmie. Z ubezpieczenia już zrezygnowałam bo to strata moich pieniędzy.
25 maja oddałam telefon do naprawy. 28 napisali że nie mają części do telefonu i czas naprawy się przedłuży. jest 1 lipca a telefonu dalej nie ma.
Pani Karolino w procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Gdyby miała Pani jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy
Porażka. 7.06 oddałam tel. syna do naprawy . Dostałam info, że naprawa się wydłuży, bo muszą zamówić części. To te części idą z końca świata, że do tej pory nie doszły. Nie polecam . Teraz zero kontaktu z firmą.
Dzień dobry, w procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com, aby rozwiązać Pani sprawę.
Witam, w poniedziałek w ramach darmowej naprawy Play360 wysłałem iphone xr z jedynie pęknięta szybką (limit darmowej naprawy wynosi 1000zl) dziś dostałem maila ze uszkodzenia przekroczyły limit i mam "DOPLACIC - 1064 zł inaczej nie zacznął naprawy. Teraz pytanie czy mam mam jedynie dopłacić 64zl czy cała kwotę.. Co nie ma sensu bo przecież 1000 jest darmowe... ????????♂️I czy wgl warto zostawiać tam telefon do naprawy bo jak patrzę na opinie to się jednak obawiam. Pozdrawiam i liczę na konkretną odpowiedź.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku dodatkowych pytań, zachęcamy do kontaktu z infolinią - nasi konsultanci pomogą i wyjaśnią wątpliwości
Tak i musiałem dopłacić 430zl za baterię... Jesteście śmieszni... Wymiana baterii w najdroższym serwisie w Polsce kosztuje 200zl. To gdzie moje 230zl?
1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.
Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Już pierwszego dnia dostrzegam negatywne działania firmy. W dniu dzisiejszym telefon odebrany od kuriera przez tę firmę o 17:55 a dosłownie 3-5 minut później informacja o konieczności dopłaty do usterki! Błyskawiczna ekspertyza! Zaczyna się ciekawie czekam na rozwój wydarzeń
Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Czy na tę chwilę w czymś możemy pomóc? Jeśli tak - prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W zasadzie nie. Poza faktem, ze ekspertyza była wykonana 4 minuty po odbiorze telefonu, gdzie faktycznie okazała się dopłata wszystko przeszło pomyślnie. Dopłata była symboliczna, ale była. Naprawa w dwa dni robocze.
A czy od razu odeslali Panu telefon? Moja naprawa została zamknięta w tamtym tygodniu a do tej pory nie odesłali telefonu.
Tak, możecie pomóc. Stańcie się rzetelną firmą i przestańcie pisać takie głupkowate odpowiedzi... Robicie ludzi w (usunięte przez administratora) i nic więcej.
Brak słów. 18.06 2021 telefon Samsung note 10+ dotarł do serwisu z pęknięta obudową z tyłu ubezpieczony na 2400zl. W dniu 21.06.2021 dostaje wiadomoś na temat naprawy swojego telefonu o Treści : Diagnoza wykazała że w celu skutecznej naprawy telefonu konieczna jest wymiana części, które nie są objęte zakresem usługi czyli: Elemen obudowy, ekspertyza i robocizna za którą mam zapłacić w kwocie 229,32. Zadzwoniłam i poinformowałam ich że mają mój telefon zwróci spowrotem i za co muszę jeszcze zapłacić 100zl za ekspertyzę i 18.99 za kuriera ok. Po czym znowu dzwonię i pytam gdzie jest mój telefon to niestety nie zostało zaznaczone w systemie że ma wrócić bez naprawy dostałam łaskawie 29.06.2021 wiadomość napisana przez że telefon jest w drodze do mnie spowrotem a tu ząk brak wiadomości z firmy kurierskiej. Więc dzisiaj znowu dzwonię i pytam gdzie jest mój telefon i dostaje informacje że jeszcze nie wyruszył w ogóle z sarwisu to już mnie bardzo rozwścieczyło jak tak może być to teraz ile ja będę czekać na ten telefon tydzień, miesiąc czy może następny rok. Brak mi słów. Tylko potrafią zdzierać z ludzi pieniądze
Bardzo przepraszamy za czas oczekiwania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Postaramy się pomóc.
U mnie pęknięte plecy oraz uszkodzony dół ekranu - naprawa wraz z transportem 5 dni. Dodatkowo wymieniona bateria. Telefon jak nowy.
Już dwa razy firma Digital Care naprawiała mój telefon i jestem zadowolona. Kurier odebrał telefon następnego dnia od zgłoszenia, po kilku dniach miałam go już z powrotem. W obu przypadkach naprawy SMS z informacją o działaniach. Szybko i sprawnie. Polecam
Czesc. Telefon z zbitym ekranem i plecami po updaku został wysłany w poniedziałek, a naprawiony - wyglądający jak nowy - przyjechał w piątek tego samego tygodnia! Ja jestem zadowolony, dodatkowo została wymieniona bateria (wg opisu) - przetestuję dopiero. Telefon to samsung Note 10 + który użytkowałem od 15 miesięcy. Telefon mam jako jedno z wielu urządzeń w jednej umowie w Play Dla Firm. To była moja pierwsza naprawa w ramach ubezpieczenia dodatkowego (play)
Telefon trafił do naprawy 29.04.21 do teraz go nie mam, na infolinii nikt nic nie wie. Pisałam do rzecznika praw konsumenta, też echo. Nie polecam firmy ????
Ja dzwoniłam do Play, bo akurat z nimi podpisywałam umowę i oni nic nie mogą zrobić, bo to nie oni naprawiają. Telefon miałam 2 tyg. a w naprawie jest ponad miesiąc.
Pani Ewo w procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Pozdrawiamy!
Dzień dobry. Ja nie jestem w ogóle zadowolona z naprawy mojego telefonu. Czekałam na telefon 3 miesiące. Rozmawiając z nimi powiedziałam że podam ich do sądu. Na drugi dzień dostałam SMS-a że telefon jest naprawiony. Wspomnę również iż wmawiali mi że mój telefon jaki mam wycofuje się z rynku sprzedaży co jest to jajo prawda. Aaaa chcieli jeszcze zamienić mój telefon na inny który kosztował 700zl a mój 3000 zł . Wgrali mi inne oprogramowanie. Nie wymienili mi obudowy. W ogóle ten telefon nie chodzi tak jak powinien.... Podobną sytuację miałam w zeszłym roku i czekałam na telefon aż 4 miesiące. Nie wiem co się z nimi dzieje ale jest coraz gorzej. Nie jestem w ogóle zadowolona z ich usług.
Bardzo przepraszamy, przykro nam, że nie sprostaliśmy Pani oczekiwaniom. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe.
NIE POLECAM PROSZĘ UWAŻAĆ !!! Oddałem do naprawy telefon Iphone XR który miał problem z wyświetlaczem. Oczywiście wszystko wysyłkowo więc dostałem telefon zastępczy który trzeba mieć podpięty co chwile do ładowania, ale nie o to chodzi. Więc kurier zabrał mój telefon, następnego dnia już dostałem wycenę!!! dopłata 1200 zł koszt naprawy 2000 ( ubezpieczenie play 800 ) troszkę mnie to zdziwiło, wiec sprawdziłem gdzie jest moja przesyłka- okazało się że jeszcze nie została odebrana. Dzwonie tam mówią, że możliwy jest błąd i ekspertyza nie jest mojego telefonu. Na następny dzień jednak potwierdzili wszystko, ze dopłata tyczy się mojego iphona. Teraz mam nadzieje że mój iphone wróci do mnie w takim stanie jakim został wysłany, w innym razie zgłoszę sprawę gdzie trzeba. PROSZĘ UWAŻAĆ !
(usunięte przez administratora)
Dopłata do naprawy jest konieczna w trzech przypadkach: uszkodzone części są poza zakresem ochrony; koszt naprawy przekracza limit kwotowy; uszkodzone części są poza zakresem ochrony oraz koszt naprawy przekracza limit kwotowy. W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
UWAGA (usunięte przez administratora) NACIĄGACZE tel rok wszystko działa jak należy jedynie wysłany bo się stłukł się miała być wymiana ekranu co się okazało nie działa płyta główna ha ha CYRK z dobrego działającego w 100% tel zrobili badziew Sprawa trafi do sądu ODRADZM kożystania z tych usług
Jestem zadowolony, naprawa wyświetlacza została wykonana bardzo szybko.
Mam na szczęście bardzo pozytywne doświadczenie z Digital Care. Dotyczy fotodepilora Phillips. Firma rozpatrzyła reklamację ekspresowo. Cały czas byla ze mną w kontakcie telefonicznym i mailowym. Szybki odbiór i dostawa i sprawna naprawa. Naprawdę jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
Witam ja też czekałem dwa miesiące na naprawę telefonu. Odesłałem telefon z popękanym wyświetlaczem ale telefon działał. Dziś telefon przyszedł oczywiście nie naprawiony i na dodatek nie można go włączyć i pieniedzy które miałyby zwrócone jeszcze nie zostały przesłane normalnie porażka
Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Ta firma to jakas kpina. 31 maja zaakceptowana wyplata srodkow pienieznych i zwrot nienaprawionego telefonu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymalam ani jednego ani drugiego. Dzwoniłam już 4 razy i za kazdym razem pracownik przeprasza i przesyła dalej ponaglenie. Na emaile nie odpisuja. NIE POLECAM
Pani Estero, bardzo przepraszamy za zwłokę. Bardzo prosimy o Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com w celu rozwiązania sytuacji.
(usunięte przez administratora) Wymieniaja na nie orginalne czesci. Samsung A8 wymienili mi metalowy korpus i szklana tylnia klapke na plastikowe i jeszcze musialem za to zaplacic 160zl. Zlozylem reklamacje ktora nie zostala uznana, poniewaz twierdza ze wymienione czesc sa orginalne i korpus jest metalowy i klapka szklana, a jest to ewidentnie tandetny plastik. Nie po to kupowalem wytrzymaly telefon z metalowa obudowa zeby po naprawie miec ze slabego plastiku. Nie polecam! (usunięte przez administratora)
Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Ta firma to jakaś kpina. Wysłałem telefon do naprawy 2 tyg temu, meile przychodzą ze juz jest naprawiony i odesłany do mnie. Ja się pytam GDZIE JEST MOJ TELEFON?!!!!!! Do tej pory go nie otrzymałem.
Przepraszamy za problem, chętnie zweryfikujemy zgłoszenie i pomożemy rozwiązać problem ze zwrotem telefonu. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
28 kwietnia zglosilam telefon do naprawy. Kurier odebral następnego dnia. Kilka dni później trzeba było dopłacić do naprawy. Zrezygnowałam z niej i firma wyplavila pieniądze, jednak do tej pory nie oddala telefonu. Porazka. Nie polecam. Dzwonie jednak pracownik tylko ze przyspiesza termin jego oddania. Zarty sobie robia z ludzi
Bardzo Panią przepraszamy, zapraszamy do kontaktu mailowego z Rzecznikiem Klienta: rzecznik@digitalcaregroup.com, pomożemy rozwiązać ten problem. Pozdrawiamy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Digital Care?
Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?
Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.