Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Patrycja
Inne
 Pytanie

Oddałam telefon tylko z uszkodzona szybka lekko pęknięta, telefon wrócił uszkodzony jesscze bardziej niby naprawiony. Nawet nie chciał się włączyć. Oddałam ponownie teraz nie chcą go naprawić i żądają zapłaty. Po co płaci się co miesiąc za ubezpieczenie?

Krystian
Inne

6 sierpnia wysłałem do naprawy mojego rozbitego Galaxy s10, dzisiaj tj. 13 sierpnia otrzymałem naprawionego i lśniącego jak pupcia niemowlaka praktycznie nowy telefon, nawet baterie mi wymienili chociaż nie było takiej potrzeby, bardzo miła i informująca na bierząco fachowa obsługa. Z całego serca polecam. Pozdrawiam: bardzo zadowolony klient

1
Piotr.G
Inne

Oddałem do naprawy telefon.wymiana ekranu bo pęknięty, 29 lipca,minęło 2 tygodnie i mówia że nie mają części i muszą czekać,zero informacji o przebiegu naprawy,a co jest najbardziej żenujące to to,że jak nie naprawia telefonu do 29 sierpnia to dostanę tel do 1000 zł,gdzie mój telefon oddany jest wart wiele więcej.. poprostu żenada..odradzam byście nie zawali telefonów do naprawy przez tą instytucję..kłamią i (usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Piotr.G

Panie Piotrze przepraszamy za czas oczekiwania. Serwisy zamawiają części bazując na swoim zapotrzebowaniu i zużyciu – trafiają do nich różne modele telefonów, które posiadają różne uszkodzenia. Dlatego nie w każdym momencie „na stanie” są dostępne wszystkie części potrzebne do naprawy każdego modelu telefonu. Może też zdarzyć się tak, że producent nie ma dostępnej wystarczającej liczby części, aby zamówienie serwisu zrealizować natychmiast. W takich przypadkach informujemy klientów o tym, że oczekujemy na części. Rozumiem, że taka sytuacja nie jest komfortowa, nie jest jednak zależna od nas. W przypadku wątpliwości w tym temacie – prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com

Dawid Kozikowski CLM210629-861
Inne
@Piotr.G

I tak miałeś szczęście. Moje urzędzie trafiło do serwisu 2 lipca, a już 16 lipca otrzymałem informację " naprawa przedłuży się. Jest to spowodowane opóźniającą się dostawą części zamiennych, które serwis zamówił już u producenta"- kurczę myślałem, że już się przedłużyła, ale czekam dalej. 29 napisałem, co z telefonem, informacja zwrotna: "W związku z długim oczekiwaniem na części do naprawy Pana urządzenia przesłałam informację o przygotowanie propozycji Nowego Urządzenia. Informację w tej sprawie otrzyma Pan w oddzielnej korespondencji. Przepraszam za niedogodności." Wysyłam kolejną wiadomość, kiedy otrzymam propozycje telefon na firmę, naprawdę potrzebny, i odpowiedz: "Dziękuję za wiadomość. Serwis poinformował nas, że części zostaną dostarczone prawdopodobnie w tym tygodniu. Czyli znów czekam. 11 sierpnia informacja telefon naprawiony już do Ciebie jedzie, w końcu jest, otwieram opakowanie wyświetlacz naprawiony za to w promocji tylna obudowa uszkodzona, reklamacja wysłana, ale kolejny epizod z tymi aktorami mi nie potrzebny. Usługa Play360 info. dla tych, którzy się zastanawiają czy warto.

Pracodawca

@Dawid Kozikowski CLM210629-861

Bardzo przepraszamy za niedogodności jakie Pana spotkały. Obiecujemy jak najszybciej zająć się Pan reklamacją. Pozdrawiamy!

SD
Inne

Hmm.. W 2019 roku jak wysłałam telefon SamsungGalaxy S8, miałam jakieś stare ubezpieczenie z Orange na kwotę 600 zł to musiałam dopłacić 270 zł. (co w moim przypadku było zrozumiałe bo w tamtym czasie koszt ten wynosił ok 1000 zł ). Dodatkowo zostały wymieniony oprócz zareklamowanego wyświetlacza i szybki, obudowa tylna i bateria. Gwarancja na 2 lata. Telefon został naprawiony w niecałe 2 tygodnie. W poniedziałek wysłałam ponownie ten sam telefon , mam nadzieję , że będę i tym razem zadowolona. Czytając te komentarze w większości negatywne trochę się boję. :o

Pracodawca

@SD

Zapewniamy, że naprawa będzie szybka i bezpieczna. Pozdrawiamy!

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Paulina
Inne
 Pytanie

Naprawdę najgorszy serwis z jakim miałam do czynienia. Telefon o wartości 5tys. Z pełnym ubezpieczeniem na 2400zl wysłałam do naprawy, za telefon zastępczy zapłaciłam 55zl. Po telefon zastępczy po 3 dniach wysłali kuriera który go zabral! A mi wysłali maila z powiadomieniem o dopłacie 170zl ponieważ kwota naprawy przekracza 1000zl. Zażenowana zadzwoniłam i powiedziałam że mam telefon ubezpieczony na 2400 a oni żądają dopłaty. Przeprośili, powiedzieli że przeprowadzą ponowna weryfikację. Oczywiście kiedy to zrobili ? Jak po jakiś 2 tygodniach zadzownilam i się upomniałam. Następnie okazało się że nie ma części i muszą na nie czekać. No i tak czekam. Niedługo minie 2 miesiące. Jak dzwinie na infolinię to mnie zbywają mówią ze wysłali prośbę o weryfikację ale nie dostali odpowiedzi. Także czekam dalej. Zdjecydowanie nie polecam ! (usunięte przez administratora)!

Pracodawca

@Paulina

Pani Paulino przepraszamy za czas oczekiwania. Serwisy zamawiają części bazując na swoim zapotrzebowaniu i zużyciu – trafiają do nich różne modele telefonów, które posiadają różne uszkodzenia. Dlatego nie w każdym momencie „na stanie” są dostępne wszystkie części potrzebne do naprawy każdego modelu telefonu. Może też zdarzyć się tak, że producent nie ma dostępnej wystarczającej liczby części, aby zamówienie serwisu zrealizować natychmiast. W takich przypadkach informujemy klientów o tym, że oczekujemy na części. Rozumiem, że taka sytuacja nie jest komfortowa, nie jest jednak zależna od nas. W przypadku wątpliwości w tym temacie – prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcare.com

Magda
Inne

Nie rozumiem tych wszystkich negatywnych opinii. Oddałam w tamtym tygodniu telefon do naprawy zgodnie z wykupionym ubezpieczeniem w play, najwyższy wariant. Telefon miał zbity wyświetlacz jaki obudowę, kompletnie nie dało się go używać, gdyż połowa wyświetlacza to był czarny pasek. Dzisiaj dostałam z powrotem telefon naprawiony, wszystko zostało wymienione i dostałam również na czas naprawy telefon zastępczy. Nic nie musiałam dopłacać. Dlatego nauczyłam się nie wierzyć po części w te wszystkie negatywne opinie dlatego że każdy jest w innej sytuacji. Polecam Digital care, naprawdę bardzo fajna, rzetelna i szybka obsługa.

Pracodawca

@Magda

Dziękujemy za pozytywną ocenę. :)

Klient T-Mobile
Inne

Nie polecam, firma wyłudzającą pieniądze! Po pół roku od naprawy telefonu i odesłania im urządzenia zastępczego które przyszło do mnie z uszkodzonym wyświetlaczem i zacinającym się tak, że otworzenie w przeglądarce rozkładu jazdy autobusów było możliwe dopiero po tym jak telefon samoistnie się zresetował 3 razy. Zgłosiłem to do nich, na infolinii Pani powiedziała ze niestety niektóre modele zastępcze tak maja. Firma po pół roku prosi o 190zł za naprawę urządzenia zastępczego bez przesłania żadnych danych co zostało zniszczone i bez poprzednich pism grozi odrazu komornikiem! Przestrzegam przed tymi oszustami i wyłudzaczami!

Karolina
Inne

Telefon w naprawie od 21 lipca i nadal nie mam informacji co się z nim dzieje na infolinii oczywiście mnie zbywają... Strasznie

Pracodawca

@Karolina

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pani podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Bartłomiej
Inne

Nie polecam tej firmy. Wysłałem ubezpieczony telefon to kazali mi dopłacić 300 zł.

Pracodawca

@Bartłomiej

Dopłata do naprawy jest konieczna w trzech przypadkach: uszkodzone części są poza zakresem ochrony; koszt naprawy przekracza limit kwotowy; uszkodzone części są poza zakresem ochrony oraz koszt naprawy przekracza limit kwotowy. Gdyby miał Pan jakieś wątpliwości będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com wraz z opisem sytuacji. Pozdrawiamy!

Piotr
Inne

Jakiś czas temu oddałem telefon d na naprawy wyświetlacza telefon został naprawiony W dość długim czasie około miesiąca LED zaczął się problem z zasięgiem Huawei P Smart z myślałem że to wina sieci ale okazuje się że coś jest nie tak z telefonem brak kontaktu z Care

Pracodawca

@Piotr

W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Krzysztof
Inne
 Pytanie

Niestety, dołączam do osób, których opinia na temat tej firmy jest skrajnie negatywna. Historia jest taka- wysyłam do DG telefon na wymianę ubezpieczonej szybki. Telefon wraca z nową szybką, ale... działa fatalnie. Traci zasięg itp. Wysyłam ponownie.. Otrzymuję odpowiedź, że to jest inny telefon, bo nie zgadza się numer IMEI. I DG nie ma z tym nic Zdumiony udaję się do autoryzowanego serwisu Huawei, z którego otrzymuję informację o uszkodzonej płycie głównej i antenie oraz nieautoryzowanej ingerencji w aparat. I jeszcze drobiazg- dostaję tam informację, że płyta była wymieniona w czasie, gdy telefon na wymianę szybki znajdował się w ...serwisie DG!!! A tej wymiany się przecież wyparli. I co dalej? Ano kolejne reklamacje zostały odrzucone, z powodu tego, że...a to minął termin 90 dni, a to nie oni ingerowali w płytę, a to że telefon działał bez zarzutu po wymianie szybki (nie mogę się dowiedzieć jak to było sprawdzane???), wreszcie, że to inny serwis musiał zaingerować. Więc pozostaje mi jedynie sąd... Niezła bezczelność, prawda? Więcej kosztowałyby mnie bilety do Warszawy (na rozprawy) niż wart jest telefon. Nigdy więcej nie dam zarobić ani tej firmie, ani jej partnerom.

Paulina
Inne

Szczerze polecam,po komentarzach trochę się bałam że będę musiała dopłac za naprawę albo długo będę czekać..w ciągu tygodnia wymienili mi wyświetlacz i jeszcze z folią

Pracodawca

@Paulina

Dziękujemy bardzo!

Autobram
Inne

Jestem mega zadowolony z usługi naprawy. Pacjent mi 10t Kurier telefon zabrał we wtorek a przywiózł w piątek express normalnie. Na bieżąco byłem informowany o postępowaniach w naprawie wiadomościami SMS i email. Poleca jak najbardziej

Pracodawca

@Autobram

Dziękujemy bardzo!

Bm
Inne

Nie zasługujecie i na pół gwiazdki. Digital Care, jest to absolutnie najgorszy serwis z jakiego ostatnio zmuszeni byliśmy korzystać. Tworzycie problemy, zero rozwiązań. Zamiast skupić się na naprawie sprzętu umyślnie zwodzicie klientów, utrudniacie komunikacje i na tym żerujecie. Jesteście zwykłymi (usunięte przez administratora). Czekamy od państwa na zwrot 1000zł ponieważ nie wykonali państwo naprawy. Z Waszego powodu T-mobile straci długoletniego klienta z wieloma numerami. ZERO profesjonalizmu !!!

Pracodawca

@Bm

Dzień dobry, chętnie zweryfikujemy zgłoszone problemy. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru zgłoszenia na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com wraz z opisem sytuacji. Pozdrawiamy!

Smerfik17
Inne

Jak najbardziej nie polecam, telefoj ubezpieczony na 1000 zl w abonamencie i place za nieho rsty. Ubezpieczony od zalanka, zatopienia i uszkodzenia wyświetlacza. Urządzenie spadlo z duzej wysokosci i koziolkowalo, ekran zniszczony, trochę obudowa i tył aparat. Telefon warty 800zl. Oczywiście napisali ze naprawa przekracza koszt telefonu w czym wymiana wyświetlacza to ok.200 zł Dzwoniłem i powiedzieli ze plyta główna i bateria uszkodzone i oni sie tym nie zajma. Zaproponowali zwrot pieniędzy dla mnie ok. 250 zł lub wymiane na jakiegoś alcatel 1b z moją doplata 75 zł lub to samo urzadzenie z moją dopłatą 550 zł. Telefon zastępczy dali oczywiście ledwo żywy gdzie bateria trzyma 2 godziny a ładowarka którą dali w komplecie nie ładuje tylko rozładowywuje telefon ;) Ubezpieczenie tak jak pisałem 1000 zł a oni chcą wrócić 200 kilka zł... Telefon w abonamencie i co miesiąc place raty za niego. Ciekawe jak teraz się to skończy ;) Ogólnie naciągacze i (usunięte przez administratora) Takie moje zdanie o firmie ubezpieczeniowej...

1

Pracodawca

@Smerfik17

Dzień dobry, faktycznie zdarza się, że zamiast naprawy proponujemy klientom nowe urządzenie. Są to takie sytuacje: wykonanie naprawy przewyższają koszt wydania nowego urządzenia, wykonanie naprawy jest niemożliwe z przyczyn technicznych albo części potrzebne do naprawy nie są dostępne. W takim wypadku wysyłamy do klientów propozycje nowych urządzeń - zarówno z dopłatą, jak i bez. Jeżeli zakres ochrony budzi wątpliwości lub propozycje nowego urządzenia nie spełniają oczekiwań, zapraszamy do kontaktu mailowego z rzecznikiem rzecznik@digitalcaregroup.com, spróbujemy Panu pomóc. Pozdrawiamy

BaryHill
Kandydat
 Pytanie
@Smerfik17

Witam, po jakim czasie od dostarczenia telefonu do serwisu została zlożona propozycja?

BZIUMELKA
Inne
@Smerfik17

Mam taką samą sytuację za Samsunga wartego 700zl proponują Alcatel za 200. A ubezpieczenie na 1000zl.

memati
Inne

Naciągacze, (usunięte przez administratora) przy wykupieniu ubezpieczenia dodatkowego na wszystko jak Pani zapewniała, wystawili mi rachunek na 600zł, porażka jakaś, jednym słowem tragedia, karma do Was wróci:) Ja nie odpuszczę, kiedyś się spotkamy. Nie pozdrawiam

Piotrek
Inne

Wysłałem firmie Digital Care telefon z pękniętym wyświetlaczem. Cała reszta funkcjonowała bez zarzutu. Nagle dostałem powiadomienie że muszę dopłacić ponieważ mikrofon i bateria są uszkodzone. Gdzie nie miałem nigdy takiego problemu. Ubezpieczenie było na 1000 zł. Osoby z infolinii nie potrafią rozwiązywać problemów i nie informują o dodatkowych kosztach. Firma bardzo nie żetelna

Pracodawca

@Piotrek

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Krystian
Inne

Firma porażka. Dałem telefon na wymianę wyświetlacza po 2 dniach informacja że muszę dopłacić za naprawę 360 zł bo jest obudowa do wymiany i szkło od aparatu a tego ubezpieczenie nie pokrywa. Zapłaciłem i po 6 dniach otrzymałem telefon całkowicie sformatowany jak bym kupił nowy, do tego została wymieniona bateria do której nie miałem żadnych zarzutów. O utracie danych nikt mnie nie poinformował. Straciłem dane o ogromnej wartości. Ja się pytam co mają dane w telefonie do wymiany wyświetlacza. Nie raz zanosiłem do zwykłych serwisów telefon na wymianę wyświetlacza i nigdy nie miała miejsca taka sytuacja. Ostatni raz w życiu dałem się tak oszukać. Nie polecam tych ubezpieczeń i tej firmy.

Pracodawca

@Krystian

W procesie naprawy serwis autoryzowany musi przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych. Dlatego dane z telefonu są usuwane. Zanim klient przekaże nam urządzenie do naprawy przypominamy o zabezpieczeniu danych – poprzez zapisane na nośniku lub wykonanie kopii zapasowej w chmurze. Informacje na ten temat znajdzie Pan w regulaminie usługi lub w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, w portalu klienta oraz w wiadomości email z informacją o przyjęciu zgłoszenia. Przypominają o tym również nasi konsultanci na infolinii. Naprawa telefonu rozpoczyna się od szczegółowej ekspertyzy. Serwisant dokładnie sprawdza, co stało się z telefonem i określa wszystkie konieczne do przeprowadzenia naprawy. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli tych uszkodzeń nie obejmuje zakres produktu - może być potrzebna dopłata do naprawy.

Patrycja
Inne

Firma bardzo nie rzetelna. Telefon u nich od 5 lipca, 8 dostałam inf, że naprawa się przedłuży. Więc czekałam. Dzwoniłam - tłumaczyli się pandemia,. Pisałam - brak odpowiedzi. Poprosiłam o wypłatę środków na naprawę i zwrot telefonu-cisza. Robią z ludzi (usunięte przez administratora) Moja sieć nie ma z nimi nic wspólnego tylko ich poleca. Jeśli dostanę mój telefon i pieniądze od razu rezygnuje z ubezpieczenia. Szkoda moich nerwów. A telefonu boję się, że nie odzyskam, a rachunki muszę płacić. Zdecydowanie nie polecam tej firmy.

Pracodawca

@Patrycja

Pani Patrycjo przepraszamy za długi czas oczekiwania. Naprawa telefonu faktycznie może się wydłużyć – przede wszystkim, jeśli serwis czeka na dostawę części od producenta. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy. Gdyby miał Pan pytania oraz uwagi, zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Paweł
Inne

Dostają do naprawy 2 miesięczny telefon. Uszkodzony ekran ale wszystko działa oprócz pęknięć na ekranie. Po jakimś czasie przychodzi wiadomość z digital że dopłata musi być z mojej strony na ponad 350 zł ponieważ uszkodzona jest też płyta główna która nie obejmuje gwarancja. Chciałbym nadmienić ze telefon działał. Dzwonię do plusa bo tam ubezpieczałem telefon a oni mówią że moje ubezpieczenie opiewa na 1000zl. Więc dzwonię spowrotem do digital care i żadam żeby telefon został mi wymieniony na nowy ponieważ ubezpieczenie jest o wartości 1000zl a telefon notabene na wolnym rynku kosztuje 575-600 zł. Nawet w plusie za gotówkę można za tyle kupić. Niestety digital care nie godzi się na bezgotówkowa wymianę. Może mi wymienić na nowy aparat ale muszę dopłacić ponad 300zl. Śmiech na sali. Sądzę że powinniśmy się zebrać i wystąpić z pozwem zbiorowym w sprawie takich praktyk serwisowych.

Pracodawca

@Paweł

Panie Pawle w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. W przypadku wymiany urządzenia na nowe proponujemy klientom zarówno opcję bez dopłaty, jak i z dopłatą. Powinien Pan otrzymać takie propozycje mailowo na adres podany w zgłoszeniu.

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii