Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Leszek
Inne

Stanowczo nie polecam tej firmy. Telefon oddany 21 października. Miał być naprawiony w ciągu 7 dni, a dziś mamy 02.12.2021 r. Regulaminowo mają 30 dni roboczych, które już minęło. 27 października dostałem e-mail, że naprawa telefonu została rozpoczęta, potem na infolinii tłumaczyli się, że nie mają części do mojego modelu. Po wielu bataliach na infolinii powiedzieli, że przyznają nowy telefon i że w ciągu 7 dni roboczych zostanie wysłany. Dziś mija 7 dzień roboczy i dostałem e-mail, że rozpoczęli naprawę mojego telefonu. To jest po prostu kpina co robią i jak traktują klientów. Gdy tylko przyjdzie telefon rezygnuję z tego ubezpieczenia. Jakby szanowny ubezpieczyciel chciał sprawdzić, o którą dokładnie sytuacje chodzi, to jest numer zgłoszenia: CLM211020-8456. Nie polecam i radzę się trzymać z dala od tej firmy.

Pracodawca

@Leszek

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com

Mateuszblak
Inne
 Pytanie

Ja zgłosiłem szkodę 5 października oddalem telefon Samsung s 20 ultra 5g do dziś go nie otrzymałem ale z racji tego że nie mają części proponują mi nowy telefon za kwotę która wynosi naprawa czyli w moim przypadku 1900 zł tylko ze ja za telefon place im ok 6tys iw regulaminie pisze ze mam dostać nowy taki sam może się różnić kolorem lub o podobnych parametrach a nie gorszy i nie mogę się z nimi dogadać w końcu w rozmowie z konsulatntem pytam się czy jakby 300 zł kosztowała naprawa to by mi zaproponowali telefon za 300 zł? I cisza w słuchawce po czym że oni mogą za 1900zl zł bo tyle wynosi naprawa co w takiej sytuacji?(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Mateuszblak

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.

AGAA
Inne

Nie polecam telefon dotarł 15.11.2021. Według mojej usługi miał być naprawiony w ciągu 7 dni roboczych mamy 29.112021 a od konsultanta otrzymałam informacje że mój telefon jeszcze nie jest naprawiony i mogę otrzymać zastępczy za 50 złoty i niby do mnie został wysłane e-maile i dzwonili do mnie ani jednego e-maila nie dostałam. telefon miałam 3 miesiące i nie z mojej winy się zepsuł..... KPINA !!!!!!! Jak by ktoś raczył się zając moim zgłoszeniem Zgłoszenie nr CLM211110-8047

Pracodawca

@AGAA

W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Łukasz
Inne

Wszystko w najlepszym porządku. Naprawa wykonana szybko i fachowo. Rzetelna informacja na każdym kroku. Zadowolony w 100%. Polecam gorąco

Pracodawca

@Łukasz

Bardzo dziękujemy za pozytywna recenzję. :)

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Krzysiek1k
Inne

Witam nie polecam tej firmy wysłałem do serwisu iphon 11 z problemem głośnika bo słabo słychać mało tego mam wykupiony dodatkowy pakiet ubezpieczenia za tam xxxx kwotę gdzie uwzględniają naprawa wyświetlacza, glosnika, zalania itd itp i wracam do serwisu 30 listopada dostaje info na meila ze mój telefon nie obejmuje gwaranci i ze jest do wymiany wyświetlacz, robocizna i ekspertyza za to wszystko wyszło im 1800 zł gdzie dalem do serwisu tylko głośnik do naprawy. A teraz czekam aż dojdzie do mnie telefon i zobaczę w jakim on jest wstanie może dlatego napisali wyświetlacz bo może go uszkodzili tak ze napewno otworze przesyłkę przy kurierze. Ale w mojej ocenie nie polecam tej firmy chyba ze kogoś na nich stać. Pozdrawiam ten złodziejski serwis.

Krzysztof
Inne

Ja mogę wypowiedzieć się tylko pozytywnie na temat firmy Digital Care. Mój tel. trafił do nich poprzez pakiet Orange Smart Care premium nr zgłoszenia CLM211025-8497. Stan tel. po wypadku samochodowym był fatalny a mimo to firma dokonała cudu i naprawiła telefon. Telefon wygląda jak nowy. Dziękuję bardzo.

Pracodawca

@Krzysztof

Jesteśmy wdzięczni za Pana recenzje, dziękujemy!

Jan
Pracownik
@Krzysztof

Panie Krzysztofie, zapraszam jutro do mojego gabinetu. Dyrektor.

P 20 pro naprawa
Inne
 Pytanie

6 lipca do serwisu 7go lipca był w serwisie Naprawiony 20 lipca został dostarczony telefon do mnie. Lecz paczka była nie zabezpieczona telefon przyszedł z pękniętym wyświetlaczem. Wklad własny 99 zł + 77zł dopłaty. 23 lipca na reklamację telefon ponownie trafił do serwisu 3 sierpnia dostałem informacjęna e-mail o podpisaniu pełnomocnictwa aby Digital care mogło za mnie rozwiązać spór oraz, że nie będę chiał pieniędzy od przewoźnika. Dołaczyłem fakturę i paragon za telefon (tak jak serwis prosił ). 4 sierpnia dostałem informację o podpisaniu pełnomocnictwa po raz drugi ponieważ podany był zły nr paczki, pominę ten fakt. Od tego dnia wykonywałem telefony dwa razy w tygodniu z zapytaniem co z reklamacją. Odpowiedz na infolinii „Czekamy na odpowiedz od inpost” 21 Wrzesień nagle pojawiła się paczka na moje dane z serwisu. Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinie lecz nie było informacji czy telefon jest naprawiony. 22 wrzesień telefon trafił do paczkomatu. Wykonałem telefon na infolinię i uzykałem odpowiedź , że serwis zakończył naprawę. Lecz telefon przyszedł nadal z uszkodzonym wyświetlaczem. 25 październik telefon trafił ponownie do serwisu (trwa wycena naprawy) 24 listopad nadal trwa wycena naprawy (dodam, ze inpost nadal nie rozpatrzył reklamacji) W ciągu 5 dni z wysyłka kurierem do autoryzowanego serwisu od wysłania po przez naprawę i wysłanie spowrotem telefon dawno miał bym zrobiony CLM ? Po co jak dzwonię 2x w tygodniu i słyszę " Czekamy na kosztorys" A jak juz szanowy administraotr prosi o CLM210704-8017 to niech ma. Tylko co to zmieni ?

Maciej Podgórski
Inne

Kompletnie nie polecam, pomimo wykupionej usługi naprawy telefonu firma nie realizuje uzgodnień zawartych w regulaminie usługi. Telefon podczas wykonywania zdjęcia upadł mi na ziemię, pękło szkło hartowane, przestał działać wyświetlacz oraz nieznacznie uszkodziła się obudowa telefonu. Opinia serwisu Digital Care: wyświetlacz nie jest uszkodzony ale należy go wymienić (koszt naprawy 944 zł), uszkodzenie obudowy kosmetyczne, a pęknięte szkło hartowane nakleiłem sobie sam. Interweniowałem u Rzecznika Digital Care, podtrzymał tylko bezpodstawną, bzdurną ekspertyzę serwisu. Od roku 2016 opłacałem składkę, na którą namówił mnie przedstawiciel Orange i zostałem po prostu "nabity w przysłowiową butelkę". Orange umywa od wszystkiego ręce i nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności za firmę działającą w jego imieniu.

Pracodawca

@Maciej Podgórski

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

ThEDeVPl
Inne
 Pytanie

Witam, jakie macie telefony zastępcze w razie uszkodzenia mojego, chodzi mi bardziej o to jaki smartfon dostane po wysłaniu uszkodzonego.

Lukasz
Inne

Dzień dobry wysłałem tel do napraw wyświetlacza dotycz szkody nr CLM211013-0109 po czym każą płacić za obudowę, która jest jak nowa tel wyjęty z etui nawet jednej małej ryski to jest jakieś naciąganie (usunięte przez administratora) psucie klijentowi nerw.To jest wielkie (usunięte przez administratora) co oni wyprawiają!!!!!!!!

Grażka 81
Inne
@Lukasz

Masz rację ...nie warto nawet wykupować ubezpieczenia Bo i tak Cię w (usunięte przez administratora) Zrobią

Grażka 81
Inne

(usunięte przez administratora) ..nie polecam dałam do naprawy xaoimi gdzie stwierdzili ze naprawa to koszt 3770 zł hahaha zbity ekran przód i tył...mniejsza z tym ..kontak dramat zaproponowali mi tel do 950zl i jeszcze musiałam dopłacić gdzie mój xaomi sporo kosztuje ....kazała im odesłać min tel gdzie miałam wszystkie dane na nim ...wsumie kilka razy pisałam o zwrot tel....odelasli ale po dłuższym czasie i wszystko mi z niego usunęli i zablokowali musiałam jechać z tel do serwisu ...jak zapytałam jaki byłby koszt naprawy powiedzieli 1250zl skąd te (usunięte przez administratora) wzięli 3770 zł nie polecam naprawdę ..i te ich ubezpieczenie mam głęboko w (usunięte przez administratora) nic więcej także ostrzegam przed firma digital care!!!!!aaa i ten ich zastępczy tel za który zapłaciłam 55zl nawet na neta nie dało się wejść stara zjechana nokia ..wstyd..żenada !!!!!

anonim
Inne
 Pytanie

NIE POLECAM! Telefon został wysłany do firmy w ramach usługi Orange Smart Care Premium na wymianę wyświetlacza i obudowy w Samsungu Galaxy s21 ultra, telefon wrócił do mnie po czym chciałem go umyć i się okazało że nie jest wodoodporny. Reklamacji nie uznano i dostałem wiadomość że 'doszło do ponownego zalania urządzenia' poważnie???? Może dlatego że został źle naprawiony!!!! Nie polecam! Sprawa oczywiście będzie prowadzona przez adwokata ponieważ to nie jest normalne !!

16

Pracodawca

@anonim

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Karolina
Inne
@anonim

Gratuluje pomysłu mycia telefonu Panie Radku

Adam
Inne

tragiczna firma

Kox
Inne

Szczerze nie polecam tej firmy , telefon zastępczy musiałem oddać a nowego telefonu jak nie było tak i nie ma

Pracodawca

@Kox

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com

Dominik
Inne

Totalna porazka!!! 10 dni moj telefon jest w niby serwisie i dalej nic. Na infolini twioerdza, ze nawet niez zostal zweryfikowany celem sprawdzenie, nie mowiac o naprawie. TOTALNE (usunięte przez administratora) !!!!

Pracodawca

@Dominik

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com

Rafał
Inne

Digital Care zabrało mój telefon ponad 2,5 miesiące temu do naprawy, do dnia dzisiejszego cisza. Brak informacji kiedy odzyskam naprawiony telefon, brak możliwości zadzwonienia do rzekomego rzecznika klienta. Cały czas biorą pieniądze za ubezpieczenie!!!.(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Rafał

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com

Paksa.pl
Inne
 Pytanie

Kiedy zostanie zwrócony mój telefon? CLM211013-5180 Moje wiadomości mailowe są ponoć przekazywane do odpowiedniego działu i ... nic. Pani na infolinii obiecała wysyłkę w ciągu 2 dni roboczych, minęły 4 i ... nic. Może ktoś tu ogarnie ten bałagan, znajdzie mój telefon i wsadzi do paczkomatu?

Passat.pl
Inne
 Pytanie
@Paksa.pl

Skierowałem sprawę do Rzecznika, następnego dnia otrzymałem odpowiedź z nr przesyłki i potwierdzenie że tego samego dnia zostanie nadany. Niestety 3 dzień przesyłka jest w trakcie przygotowania. Chyba jednak bez prawnika się nie obejdzie... Ktoś ma już w tej kwestii doświadczenie i mógłby mi polecić prawnika? Pozew zbiorowy?

Pracodawca

@Passat.pl

Prosimy o przesłanie numeru CLM na adres rzecznik@digitalcaregroup.com, sprawdzimy na jakim etapie jest wysyłka urządzenia. Pozdrawiamy!

Gość
Inne
 Pytanie

Mam pytanie .. dzisiaj dostałam maila ze został zrobiony przekaz pieniędzy na moje konto ..ile to trwa aż przeleje cię faktycznie gotówke na konto??

Pracodawca

@Gość

Dzień dobry, z chęcią sprawdzimy na jakim etapie jest proces. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Paula
Inne

Dzwonilam 7 razy... Ani razu nie udalo mi sie porozmawiac z kims zywym... Wpisalam numer telefonu numer imei i na tym sie konczy bo sami z siebie sie rozlaczaja... Tylko cisnienie sie podnosi..

Pracodawca

@Paula

Dzień dobry, przykro nam, że jakość naszych usług nie spełniła Pani oczekiwań. Chętnie zweryfikujemy Pani zgłoszenie w celu rozwiązania sytuacji. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

RB
Inne

Szczerze odradzam ! Mam wykupiony pakiet play360 (20 zł miesięcznie)w którym zawarta jest naprawa smartfona do 1000 zł rocznie. W moim telefonie (iPhone 11) spadła kondycja baterii i postanowiłem oddać telefon na wymianę akumulatora. Zgłoszenie zostało bardzo szybko zaakceptowane, wybrałem opcję z telefonem zastępczym(55 zł) Przyjechał kurier odebrał moje urządzenie i dostarczył zastępcze … iPhone 6s z baterią która wytrzymuje 4-5 godzin a przez głośnik prawie nic nie słychać, zgłosiłem to ale telefonu nie wymienili. Po przyjęciu mojego telefonu dostałem informację że jedyną opcją naprawy jest wymiana urządzenia na nowe i muszę dopłacić 2200 zł do wymiany. Odpisałem w wiadomości że bateria jest elementem który można wymienić i nie ma żadnych powodów do wymiany telefonu na nowy. Otrzymałem odpowiedz ze taka jest polityka Apple i nic innego nie mogą zaproponować, poprosiłem o odesłanie mojego telefonu. Gdy telefon do mnie dotarł zaskoczyło mnie kolejne pobranie tym razem 118 zł, napisałem do Digitalcare z czego to wynika i w odpowiedzi usłyszałem że naprawa wykracza poza ich zakres napraw i jest to koszt wysyłki plus za serwis. iPhone wrócił z serwisu bez szkła ochronnego. Zatem podsumowując zapłaciłem 203 zł pomijając koszt pakietu płaconego prawie przez dwa lata a bateria dalej ma taką samą kondycję… Szczerze odradzam ten serwis jak i usługę play360!

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii