Opinie o Digital Care
W związku z reklamacją o numerze CLM210621-8483podanym w temacie postanowiłem ponownie wysłać do was telefon utworzyłem nowe zgłoszenie CLM211031-8096 natomiast dostałem od was wycenę naprawy chce podkreślić że telefon zaczął być uszkodzony po waszym serwisie od tamtego czasu miałem problem z zasięgiem więc albo uznają państwo gwarancję i w ramach reklamacji wykonają państwo usługę za darmo albo sprawa zostanie skierowana do sądu zbiorowo czekam niezwłocznie na odpowiedź bo ja nie będę płacił za coś co jest na gwarancji a za tą dopłatę to można kupić o wiele lepszy sprzęt w innej sieci niż play a wy tylko zadanie dopłaty z play której się nie da zrezygnować a (usunięte przez administratora)robicie
W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Witam, mam wykupone ubezpieczenie telefonu. Rozala się wyświetlacz, zgłoszona szkoda, przyjeta. I moje pytanie brzmi przy wymianie wyświetlana za usuan mi wszytskie dane z telefonu, wszystkie dane??
W procesie naprawy serwis musi przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych. Dlatego dane z telefonu są usuwane. Zanim klient przekaże nam urządzenie do naprawy przypominamy o zabezpieczeniu danych – poprzez zapisane na nośniku lub wykonanie kopii zapasowej w chmurze.
Niestety Digital care to powinni wreszcie trafić do sądu, czytam i widzę że nie tylko my mamy problen... ubezpieczenie zapłacone, za wyświetlacz, zadzwonili i poinformowali że nie naprawia wyświetlacza jeśli nie zgodzimy się zapłacić za nowa płytę główną 1200zl, ponieważ albo się zgadzamy albo nie naprawia, bo telefon musi zostać naprawiony całkowicie albo wcale... stwierdzili że jest problem z łączeniem z kompem z ta uszkodzona płyta... fajnie ale my nie mielimy żadnego problemu... telefon łączył się normalnie z komputerem i bez problemów... oddali telefon z usuniętym systemem... nie da się z niego korzystać... jutro idziemy złożyć reklamację do plusa a jeśli nie uznają to zgłosić sprawę do ochrony praw konsumenta... nauczka? Nie będziemy płacić za tak bzdetne ubezpieczenie... 10zl miesięcznie za 5 telefonów w domu... nigdy więcej bo jak widzę, szkoda pieniędzy. Nabijanie ludzi w butelkę... a ubezpieczenie podobni obejmuje naprawy tylko do 1000zł... serio??? Jakieś 5 lat temu naprawiałam u nich telefon... naprawili wszystko beż żadnych granic kwotowych... czyżby się zorientowali ze im się te ubezpieczenia nie opłacają... masakra
W takiej sytuacji prosimy o złożenie reklamacji. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
We wtorek w zeszłym tygodniu zgłosiłam szkodę urządzenia które posiada ubezpieczenie w firmie digital jest to telefon Samsung Galaxy a51 5g , następnego dnia już był kurier , po dwóch dniach dostałam maila że po ekspertyzie do wymiany jest również płyta główna , gdzie telefon jadąc na serwis prosperował normalnie , bardziej chodziło o wygląd wizualny , w mailu było że dopłata prawie 800 zł . Po telefonach do nich otrzymałam informację iż nie wykonują częściowych napraw , że albo dopłacam albo telefon wróci nie naprawiony mówiąc tu o ekranie . To ja się pytam to po co to ubezpieczenie ?
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Mam taką samą sytuację jak pan uszkodzony delikatnie wyświetlacz który powinni wymienić a oni twierdzą że uszkodzona płyta główna i USB gdzie jest to nie prawda bo wszystko działało bez zarzutu a teraz nie mogę telefonu odzyskać.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
To jest absurd! Wysłałam telefon z rozbitym wyświetlaczem. 5 miesiąc telefon jest u nich. Umowa obejmuje naprawę do 1000 pln, a oni w pierwszym mailu napisali że naprawa wynosi za dużo czyli 850 pln. W odpowiedzi napisałam że telefon jest ubespieczony do 1000 pln i w odpowiedzi dostałam że jest jeszcze padnięta płyta główna. W samym salonie PLAY powiedzieli mi że z firmą DIGITALCARE są częste problemy.(usunięte przez administratora)Na wymianę proponują o wiele gorsze urządzenie, a przecież w abonamencie ciągle opłacam swój telefon i ubespieczenie! (usunięte przez administratora)
Mam ten sam problem , oddalam telefon( Samsung Galaxy a51 )3.11 a w dniu 5.11 dostałam emaila ze poszła płyta główna i do zapłaty ponad 1000zl ,a telefon oddałam do naprawy bo był pęknięty wyswietlacz i normalnie funkcjonował. Po co płacenie tego ubezpieczenia jak i tak trzeba placic
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Mam dokładnie taka samą sytuację ten sam telefon.Czy ktoś robi. Nas w bambuko bo nie mają części coś jest nie tak.
Widzę że jest tu sporo osób z Samsung a51 i dokładnie tak samo rozegrana sprawa proszę o kontakt na mar.waj312@wp.pl
Jak oddałam telefon do naprawy byłam przekonana tak jak wypowiadają się osoby że nic z tej naprawy nie będzie.Zostalam pozytywnie zaskoczona bo tel.dostalam zrobiony. Nie miałam.zadnych promów z Digital Care.Dziwia mnie te negatywne opinia skąd się biorą.Polecam z całego serca .
1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.
Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Druga naprawa telefonu Huawei z ubezpieczenia Play360 Max. Drugi raz wszystko sprawnie. Ekran, plecki i przy okazji USB. Wszystko śmiga. Może mi się dobrze trafia ale póki co 100% skuteczność. Cały proces za każdym razem door-to-door trwał tydzień. Żadnych dopłat czy zagubionego sprzętu. Polecam
Wysłałam telefon Samsung do naprawy z ubezpieczenia Play 360 . A w telefonie było zbite szkło ( ekran), a po za tym telefon chodził sprawnie. A serwis zrobil ekspertyzę to wyszło że jest do wymiany : płyta glowna , głośnik, wyświetlacz i wyliczył koszt naprawy to 603,57 zł. Powiedziałam że nie zapłacę to oni spakowali i wysłali spowrotem do mnie. I nie naprawili .
W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.
Polecam, oddałam telefon z uszkodzonym wyświetlaczem, po tygodniu wrócił do mnie jak nowy został wymieniony wyświetlacz, panel dotykowy i jeszcze pokrywa baterii ????
witam ja od paru dni czekam na odpowiedz czy moje zgłoszenie zostało wysłane do digital care ale nie mam odpowiedzi byłam w salonie play to powiedzieli żebym dzwoniła na infolinie ja dzwonie i jest ciągle ze jestem pierwsza i nic więcej strasznie się zawiodłam na play obiecują przy podpisaniu umowy że będzie wszystko ok a się okazuje ze samemu trzeba naprawić telefon
Dzień dobry, prosimy o kontakt mailowy na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com. W mailu prosimy o szczegółowe wyjaśnienie sytuacji, spróbujemy pomóc.
Dzień dobry zgłaszałam rzecznikowi już kilka razy moją sprawę i zero odpowiedzi z ich strony telefon oddałam do reklamacji zostało wszystko w nim wymienione włącznie z płytą główną .Po dostarczeniu telefonu telefon zaczął wariować co zgłosiłam sam się zaczął botowac i już nie załączył się dokładnie ponownie odesłałam do was telefon po dwóch tygodniach odeslaliscie po raz kolejny nic nie naprawione i niby ingerencja innego serwisu brak śrubki.Co jest całkowicie nie prawda iż telefon od razu zgłosiłam do was i pojechał do serwisu widocznie śrubka została zgubiona przy naprawie tel.pisalam że założone szkło hartowane tak też wrócił telefon więc w serwisie napewno nie był rozbierany po raz kolejny.Dziecko zostało teraz bez telefonu ile mam jeszcze czekać na normalną naprawę z państwa strony.Jestem już nie pierwszy rok w digital .Iwona Sikora numer sprawy CLM210823-8574RR w sumie to się już ciągnie z dwa miesiące
Dzień dobry, po rozpatrzeniu każdej reklamacji, wysyłamy do klientów odpowiedź. Nasi pracownicy starają się odpowiedzieć niezwłocznie, jednak nie dłużej niż w ciągu 30 dni.
Witam również mam problem z firmą Digital care. Zero jakiekolwiek zainteresowania z ich strony, nie odpisują na meile. Telefon do naprawy wysłałam 12 września. Bo wielu telefonach udostępnili ZA DARMO telefon zastępczy bo wcześniej chcieli 50zl. Miesiąc czekania na dostawę części. Po kolejnym tel Pani poinformowała mnie ze 16 października będę mogła zadać nowego telefonu. Więc zadzwonilam we wtorek to powiedzieli że trzeba czekać 2 dni. Dzisiaj rano SMS ze CZESCI DOTARLY i tel będzie naprawiony.. kolejny telefon i kolejne sprzeczne informacje. Pan powiedział ze dziś dostanę ofertę z propozycją nowego telefonu i cisza.. NIE POLECAM
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Od Półtorej miesiąca twierdza że czekają 15 dni na części od dostawcy gdy w serwisie Samsunga są dostępne od ręki i wszystko zwalaja na (usunięte przez administratora) żenada.
W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
2 miesiące czekam na swojego samsunga s21+,dzisiaj zaproponowali mi samsunga a12 za 800zł, to chyba kradzież ????????????
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Dalej cisza wszystkie informacje łącznie z nr CLM wysłane do rzecznika zero odpowiedzi może po łącznie coś trzeba zrobić niz tylko pisać w internecie
Dzień dobry zgłaszałam rzecznikowi już kilka razy moją sprawę i zero odpowiedzi z ich strony telefon oddałam do reklamacji zostało wszystko w nim wymienione włącznie z płytą główną .Po dostarczeniu telefonu telefon zaczął wariować co zgłosiłam sam się zaczął botowac i już nie załączył się dokładnie ponownie odesłałam do was telefon po dwóch tygodniach odeslaliscie po raz kolejny nic nie naprawione i niby ingerencja innego serwisu brak śrubki.Co jest całkowicie nie prawda iż telefon od razu zgłosiłam do was i pojechał do serwisu widocznie śrubka została zgubiona przy naprawie tel.pisalam że założone szkło hartowane tak też wrócił telefon więc w serwisie napewno nie był rozbierany po raz kolejny.Dziecko zostało teraz bez telefonu ile mam jeszcze czekać na normalną naprawę z państwa strony.Jestem już nie pierwszy rok w digital .(usunięte przez administratora)
CLM210704-801* Podaję aby ktoś może w końcu się zainteresował... Pisanie tutaj komentarzy, żeby wysłać nr CLM na maila? Po co jak nikt nie odpisuje. Jak będzie konieczne wstawię screany pisane do rzecznika Telefon w reklamacji od 20 lipca! Tak tak od 20 lipca czekam na telefon 11 lipca dzwonie i pytam co z reklamacją " Slysze po raz 20sty przepraszam " ale osoba ktora zajmuje się szkoda ma wiecej informacji i skontaktuje się z Panem w ciagu 2 dni roboczych. Dziś mamy 13 października dzwonię z zapytaniem nagle slysze " wyslalismy do inpostu ponaglenie o jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji" 10 z rzędu po moich telefonach dwa razy w tygodniu... Serwis pakuje paczki jak by to robili pierwszy raz. Bez zadnej foli bąbelkowej w takim stanie wysyłaja telefon. Pomijam fakt, ze moją ostatnią opinie administrator usunąl.
Oddałam telefon Samsung s21 6 września. 8 września był już w serwisie. 13 września informacja o braku części przez (usunięte przez administratora) ( dobra wymówka ). Po dwóch tygodniach kontaktuję się z infolinią i dostaje informację, że po 30 dniach od informacji o braku części jest wymiana na nowy telefon. Po 30 dniach pani z infolinii proponuję mi samsunga a12 ( to jest jakaś kpina). Ta firma zrobiła się wielkim bagnem. Miała kilka telefonów ubezpieczonych w tej firmie A teraz to jest jakiś cyrk. Nie odpuszczę, jak będzie trzeba to pójdę do sądu.
Oddałem swój telefon do naprawy(Iphone 12), handlowiec który sprzedawał mi ubezpieczenie informował mnie o tym że w razie naprawy dostanę telefon zastępczy taki sam jak mój lub lepszy. Nie wspomniał o tym że trzeba za to zapłacić przy odbiorze. Dostałem telefon o wartości 500 zł brudny oraz porysowany z kablem który przerywa ładownie. Wartość telefonu mi absolutnie nie przeszkadza lecz prosiłem o telefon z Icloudem na którym mam ważne pliki z których korzystam na codzień. Aktualnie dostęp do tych plików jest sporym utrudnieniem w pracy oraz szkole muszę posiłkować się laptopem, który iclouda posiada. Co drugi dzień dzwonią do mnie mili handlowcy którzy chcą coś sprzedać prosiłem ich o niewydzwanie do mnie,bez skutku do tego wam ludzi nie brakuje, lecz gdy potrzebna jest obsługa oferty czekam 40 minut w kolejce na połączenie po tym czasie odbiera ode mnie dyszący do mikrorofonu analfabeta z głosem kobiety. Facet nie potrafi się wysłowić jest niemiły, numer imei dyktowałem mu przez 10 minut ponieważ nie potrafił go zapisać. Powtarzał po mnie wszystkie cyfry, po czym numer zapisał itak źle, prosiłem go po to aby kurier przyjechał po telefon po godzinie 14, kurier był już u mnie o godzinie 12:30, oczywiście nie było mnie w domu. Pan z dpd poinformowl mnie ze żadnej informacji nie dostał. Po telefon musiałem jechać osobiście do punktu odbioru. Abonament jest wzięty w rodzinnej firmie w której jestem zatrudniony, udzieliłem informacji że dostarczę swój telefon osobiście, ponieważ właściciel firmy( mój tata) mieszka 200 km ode mnie, wspomniany wyżej konsultant zapisał że telefon odbierze osoba na którą wzięty jest abonament, przez co w dpd nie chcieli mi wydać telefonu oraz przyjąć uszkodzonego. Odrazu po odbiorze telefonu dzwoniłem pierw do Orange, później do DigitalCare, czekałem 20min na połączenie po czym o godzinie 18 mnie rozłączyło, ponieważ zamykają. Ciekawy jestem czy przy naprawie nie policza żadnych dodatkowych kosztów, w sumie nie wiem za co place, ponieważ podobno wziąłem usługę premium chociaż wcale taka nie jest. Telefon który dostałem odpala 10 sekund messengera, strasznie długo się ładuje, bateria podczas 40 minutowej pracy spadła mi o 38%. Żenada, nie pozdrawiam Orange oraz Digital Care
A to portal ogólny o firmie, czy dla potencjalnych pracowników? 99% to żale klientów, a portal nazywa się gowork...
Posiadam ubezpieczenie w play płace za nie 20 zł.miesięcznie, telefon oddalem do nich miesiąc temu jedyny odzew był 3 tygodnie temu o tym że naprawa się przedłuży bo czekają na części, dzwonie dziś do nich po raz 4 i dowiaduje się ze niestety jeszcze nie są w stanie mi powiedzieć ile jeszcze to zajmie ale w przeciągu dwóch dni odezwą się do mnie z ofertą o inny telefon który mogą mi zaoferować dodam że mój telefon to flagowiec z tego roku który na ten moment jest wart 5000 zł znając te firmę zaproponują mi jakiegoś średniopółkowca. NIE POLECAM TEJ FIRMY NIE BIERZCIE OD NICH UBEZPIECZEŃ.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Samsung a51 ekran i dotyk uszkodzony , 32 dni te same tłumaczenia brak dostępnych czesci .kpina Brak telefonu, brak wiarygodnych informacji, brak dobrej komunikacji, brak profesjonalizmu i brak wszystkiego, czego oczekuje klient, płacąc co miesiąc rachunek za telefon. Zenad
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Jednocześnie prosimy pamiętać, że dostawy części potrzebnych do naprawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.
Ja na swój telefon s21 ultra czekam już 4 miesiąc. Ostatnio zaproponowali mi telefon wart 2tys zł gdzie mój jest warty 6tys. Moja cierpliwość się skończyła, jutro wysyłam im pismo i czekam kilka dni na odpowiedź w przeciwnym razie podejmę postępowanie droga sądowa.
Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Digital Care?
Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?
Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.