Digital Care

1.8 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Digital Care

Patryk
Inne
 Pytanie

Witam , nie polecam tej firmy. Wyslalem telefon na reklamacje ich naprawy ( po tygodniu przestal dzialac dotyk ). Telefon wyslalem caly nie zbity nie naruszony , po czym dostalem wiadomosc ze telefon ma uszkodzenia mechaniczne i wyslano mi zdjecie. Nie jest to mozliwe ze telefon zostal zbity u kuriera bo zostal zapakowany tak ze mozna byc w nim upuscic mine i by sie nic nie stalo . Sprawa jest w toku ale nie zostawie tego tak, mial ktos podobne sytuacje ?

Pracodawca

@Patryk

Przepraszamy za niedogodności. Nasi pracownicy zweryfikują zgłoszenie, sprawdzą co się wydarzyło i jakie rozwiązania są możliwe. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Ąrek
Inne
@Digital Care

Witam ja mam podobnie oddałem telefon że zbitym wyświetlaczem. Używałem go dalej dzień że zbitym wyświetlaczem telefon trafił do digital care gdzie stwierdzono uszkodzenie płyty głównej. Kazali mi zapłacić 1260zl za płytę mam pytanie gdzie mogę się domagać wypłaty odszkodowania bo to kwota 1tys zł (usunięte przez administratora) zakupić uzywany telefon za te pieniądze niż placic 1260zl

Pracodawca

@Ąrek

Dzień dobry, Panie Arku w Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Karol
Inne

CLM211222-8038 W marcu 2020 roku wykonywałem naprawę ekranu w Iphone 6s (pęknieta szybka). We wtorek 25 grudnia ten sam telefon dotarł do serwisu z tym samym problemem i otrzymałem wiadomość o dopłacie i rzekomym uszkodzonym głośniku do rozmów. Nie mam zamiaru nic dopłacać, wysłałem telefon do naprawy PĘKNIĘTEGO WYŚWIETLACZA, nie do naprawy głośnika, który jest SPRAWNY. Nie mam też zamiaru dopłacać za otrzymanie telefonu który nie został naprawiony. Jeżeli nie zostanie rozstrzygnięte sprawa trafia na policję o próbę wyłudzenia. Pomijam fakt, iż po pierwszej naprawie przycisk home zaczął dziwnie twardo klikać. MASAKRA NIE POLECAM

1

Pracodawca

@Karol

Dzień dobry, Panie Karolu prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com wraz z krótkim opisem sytuacji i numerem zgłoszenia (CLM). Pozdrawiamy

styczeń
Inne
 Pytanie

Zdecydowanie odradzam!!! Jedna wielka kpina, płacić ubezpieczenie po czy wysyłam telefon bo aparat szwankuje, a firma uznają ze oprócz aparatu trzeba wymienić obudowę i INNE czym kolwiek to jest jak zostało opisane w kosztorysie i wyliczają za naprawę ponad 1300zl gdzie uzywany telefon kosztuje 800zl... za zwrot MOJEGO telefonu muszę zapłacić 180zl jak zostałam poinformowana na infolinii. Po odwołaniu się przez salon play od decyzji firmy dostaliśmy informację że koszt naprawy jest spowodowany tym iż wyświetlacz nie jest uszkodzony!? Czyli zeby naprawili telefon polecam uszkodzic wyświetlacz. Dodam jeszcze że ceny w kosztorysie są 3-krotnie wyższe niż części kosztują. Zdecydowanie nie polecam

Krawiec
Inne
 Pytanie

Jak długo serwis będzie czekał na części do telefonu?, już drugi tydzień jest w serwisie i dalej cisza.

Pracodawca

@Krawiec

W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Leokadia
Inne
@Krawiec

Ja czekalam dwa miesiace. Po2 miesiacach tel zostal wyminieniony na nowy.

Maniek
Inne
 Pytanie
@Leokadia

Nowy , ten sam model ? Bez żadnych dopłat ?

Specjalista ds. Administracji
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

1 etap odbył się online, godzinna standardowa rozmowa na temat stanowiska oraz moich oczekiwań. Na koniec rozmowy dostałam testy do wykonia na które miałam dwa dni. Po upływie tygodnia dostałam pozytywną informację z zaproszeniem na 2 etap rozmowy, tym razem stacjonarnie w biurze. Spotkanie miało podobny charakter jak 1 etap jednak odbywał się z Paniami z HR do spraw rekrutacji. Finalnie spotkanie trwało ponad godzinę, odniosłam wrażenie dość pozytywne. Cała rekrutacja trwała już miesiąc czasu więc stwierdziłam że skontaktuje się z osobą która kontaktowała się ze mną w celu zaproszeń na rozmowy, chciałam wiedzieć czy zostało już coś ustalone w związku z moją kandydaturą. Pani jednak odpowdziała ze właśnie będę to dzisiaj ustalać i da mi znać następnego dnia o 10, zależało mi na czasie gdyż miałam pozytywne odpowiedzi z dwóch innych rekrutacji. Pani oczywiście nie zadzwoniła a bardzo więc ja wykonałam telefon. Dostałam informację że w sumie to mają na to stanowisko następnego dnia jeszcze jedną rekrutację i wtedy podejmą finalną decyzję i że moją kandydaturę bierze jako pierwszą pod uwagę. Umówiła się ze mną na ostateczny telefon nastepgo dnia z decyzją do godziny 14. Telefonu nie otrzymałam do dnia dzisiejszego. Także podsumowywując szkoda czasu, absolutny brak totalnie profesjonalizmu oraz szacunku.

Pytania

Pytania nie były jakieś wybitne, można powiedzieć że i na 1 i 2 etapie te same

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Mariusz
Inne

Telefon został wysłany do tej firmy 7.12.2021 9.12.2021 przystąpiono do naprawy. Dwa dni później informacja brak części zamiennych. 24.12.2021r status zmieniony na urządzenie w naprawie. 27.12.2021 brak części zamiennych przysługuje Ci wymiana na inne urządzenie. Sprawdzam co znow wymyślili. Propozycja wymiany na 3 różne urządzenia z czego jedno bez dopłaty tylko jedno z taką samą ilością ramu i romu ale z dopłata ponad 400zł. Po kontakcie bezpośrednio z serwisem s.b.e w którym jest mój telefon okazuje się że faktycznie nie ma części w tym samym kolorze w którym była moja, ale nikt nawet nie próbował skontaktować się ze mną z propozycja zmiany koloru tylnego panela na taki który jest dostępny. Dla mnie kolor nie ma żadnego znaczenia w tym przypadku. Chce odzyskać tylko swój działajacy telefon....

Pracodawca

@Mariusz

Bardzo przepraszamy za wydłużony czas obsługi zgłoszenia. Chętnie sprawdzimy, co się stało, żeby usprawnić nasze procesy. Jeśli chce się Pan podzielić swoimi doświadczeniami zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – również prosimy o kontakt.

Anonim
Inne

Posiadam iPhone SE 2020. Wysłałem do naprawy ponieważ przestał działać dotyk. (Telefon nie był nigdzie pęknięty, wręcz w stanie idealnym) w odpowiedzi dostałem że dodatkowo jest popsuty głośnik rozmówcy gdzie przy rozmowie przez telefon słychać wszystko normalnie. W odpowiedzi dostałem że nie jest to uszkodzenie mechaniczne i nie naprawia tego lub naprawia gdy zaplace prawie 900zl lub telefon może wrócić do mnie za opłatą 118 zł na moj koszt. Telefon wrócił, rozbiłem go wysłałem jako uszkodzenie mechaniczne i dostałem wiadomość, że telefon nie nadaje się do naprawy i że mogą mi wysłać nowy o tych samych parametrach pod warunkiem że zapłacę prawie 400zl. Zapłaciłem, a następnie dostałem informację że naprawa przedluzy się ponieważ, czekają na części części mojego uszkodzonego telefonu aby go naprawić. Naciągają ludzi na pieniądze. Jeżeli telefon wróci do mnie ten sam co miałem naprawiony a nie nowy zgłaszam sprawę na policję.(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@Anonim

W sytuacji, gdy do naprawy niezbędna jest dopłata, kontaktujemy się z klientem, by potwierdzić dalsze kroki. Do naprawy przystępujemy wtedy, gdy klient dokona płatności. W procesie naprawy korzystamy wyłącznie z oryginalnych części, których dostawy realizowane są z rożnych miejsc na świecie. Ich dostępność w magazynie producenta czy opóźnienia w transporcie to czynniki, na które niestety nie mamy wpływu. Po otrzymaniu niezbędnych części od razu przystępujemy do naprawy.

Leokadia
Inne

CLM211027-8177 Telefon Samsung Zfold2 jest miesiac w serwisie, serwis caly czas oczekuje na czesci, zostal nam zaoferowany nowy telefon Zflip3 w zamian za Zfold 2, nie mozemy sie na to zgodzic poniewaz w/w telefon jest tanszy od naszego o duza sume, Telefon zfold2 jest caly czas splacany, w dniu dzisiejszym zaprzestajemy splacenia rat, dopoki telefon nie zostanie do nas wzrocony naprawiony lub wymieniony na nowy zfold2 lub zfold3, poniewaz nasz telefon sluzy mi do pracy, i nie moge wykonywac swoich obowiazkow, co skutkuje tym iz nie jestem wstanie czerpac zyskow. Rzecznik informuje nas ze moze wymienic telefon na tanszy, ale nie moze wymienic telefonu na tej samej wartosci, mamy juz dosyc czekania, Polecam wszystkim omijac szerokim lukiem ta firme.

Pracodawca

@Leokadia

Gdy proponujemy klientom wymianę urządzenia na nowe zamiast naprawy, wysyłamy kilka propozycji telefonów. Powinien otrzymać Pan od nas zarówno modele dostępne z dopłatą, jak i bez niej. W przypadku wątpliwości w tym temacie – prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Leokadia
Inne
@Digital Care

Po 2 miesiach oczekiwania dostalam nowe urzadzenie. Dziekuje. Pozdrawiam

Paweł
Inne

Zdecydowanie odradzam jakiejkolwiek współpracy z tą firmą. Naciągają na dodatkowe koszty przy każdej okazji. Dostałem maila z informacją o dopłacie za usługę, która mam w pakiecie od operatora, kiedy oznajmiłem, że nie będę płacić, bo naprawa powinna być w cenie ubezpieczenia za które place co miesiąc, konsultant napisał stanowczo, że jeżeli nie wykonam opłaty telefon zostanie odesłany za pobraniem na mój koszt w cenie 118 zł. Omijać szeeeroookim łukiem tego ubezpieczyciela!!!!!! Sprawa zgłoszona do Play!

Pracodawca

@Paweł

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Jakub
Inne
 Pytanie

Witam, chciałbym wiedzieć kiedy telefon do mnie przyjdzie ? od kilku tygodni status jest że w drodze do mnie - od kilku tygodni !!! Na infolinni - proszę czekać na maila... Chciałbym wiedzieć konkretnie co się dzieje z telefonem. Telefon to moje narzędzie do pracy potrzebuję go na już... Wykupiłem ubezpieczenie któro i tak mi nic nie dało, musiałem płacić za usługi wymiany. Moje pytanie kiedy telefon bedzię w moich rękach CLM211116-8385

Pracodawca

@Jakub

Chętnie zweryfikujemy Pana zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za przesłanie numeru CLM wraz z krótkim opisem sytuacji na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Łukasz
Inne

CLM210902-5072 Witam totalna żenada telefon tkwi u nich o 4 miesięcy w naprawie pojechał z peknietym wyświetlaczem inagle do wymiany bateria, mikrofony port USB zażądali dopłaty w wysokości 300 zł co uczyniłem. Naprawa serwisowa żenada ponieważ rok wcześniej go naprawili i też baterie wymieniali ale spoko nie o to chodzi telefonu nie naprawiaja z braku rzekomo części, a oferty jakie d kl adaja w zamian to totalna porażka, wyzysk i (usunięte przez administratora) Dla porównania w naprawie jest Samsung a oferty są na jakiś Amor itp. Szkoda gadać (usunięte przez administratora) oszusty oferują telefony które NOWE W SKLEPACH KOSZTUJĄ 900 ZL ONI CHCĄ WEPCHNAĆ ZA 1400 ZL banda pajaców zmuszajacych do zadowolenia się ochłapem. Pieniędzy z ubezpieczenia nie oddają, ani urządzenia tylko dopłata która się dokonało łamią wszystkie prawa konsumenta co zgłaszam w odpowiednie miejsce ponieważ już mam dość tych (usunięte przez administratora) Sieć PLEY i Digital Care jedna firma (usunięte przez administratora) i sciemnianie z jednymi już sprawa rozwiązana teraz jeszcze Digital Care i z daleka od (usunięte przez administratora)

Zdenerwowany
Inne
 Pytanie
@Łukasz

Widzisz mi nawet telefonu zastępczego nie zaproponowali, nie wiem jak się z nimi porozumieć i o co chodzi... telefon w drodze do klienta czyli gdzie ? U mnie od ponad 2 tyg ten sam status .... wrrr

Zdenerwowany
Inne
 Pytanie

Oddalem telefon do serwisu, w pełni sprawny. Chciałem wymienić baterię i tylny panel na przodzie oryginalna folia i z tyłu tez. Oczywiście ubezpieczenie nie pokrywa tych części, za informację które sam podałem koszt 120 zł plus wymiana to 416... dobra walić to, przelałem kase po 3 dniach status telefonu w drodze do klienta od tego czasu minęło 2 tygodnie zero info o telefonie, na infolini nie dość że zero kompetencji to do tego zero pomocy - proszę czekać na maila ? Ile mam czekać? 2 lata ? To jest kpina nie serwis. Usługa nie wykonana w gwarantowany czasie oczekuje zwrot urządzenia i pieniędzy. Pewnie coś popsuli przy wymianie i grają na czas

Sss
Inne

Ja czekam od 5 października i cisza wrócę z delegacji od razu na policję idę.

Asia
Inne

CLM211207-5106 brak słów ode mnie też Państwo chcą wyłudzić 360 zł za uszkodzoną obudowę chociaż nie było na niej ani zadrapania! W ramach ubezpieczenia chciałam wymienić tylko wyświetlacz! Jutro chce odzyskać telefon w przeciwnym razie pójdę na policje

Pracodawca

@Asia

W Digital Care współpracujemy wyłącznie z serwisami autoryzowanymi, które wykonują całościowe naprawy. Serwisanci przeprowadzają diagnostykę zgodnie z wytycznymi producenta. W ten sposób określają, jakie naprawy są konieczne, aby przywrócić pełną sprawność urządzenia. Zdarza się, że diagnostyka wykazuje uszkodzenia, które nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Jeśli konieczna jest dopłata do naprawy – informujemy klienta o jej przyczynie i wysokości. W przypadku wątpliwości co do zakresu ekspertyzy zachęcamy do kontaktu na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Asia
Inne
@Digital Care

Proszę dołączyć do mojego telefonu państwa cudowną ekspertyze z podpisem osoby za nią odpowiedzialną, wiem jak wyglądał mój telefon i co było uszkodzone a więc proszę nie opowiadać bzdur! Naciągacie ludzi na pieniądze, nie zapłace Wam ani grosza! Waszą ochrona wyświetlacza to kpina nic więcej! Chce odzyskać dzisiaj swój telefon!

Telefon
Inne

Witam fakt czas oczekiwania na telefon się wydłużyl, ale ostatecznie telefon jest w moich rękach w pełni sprawny polecam

Pracodawca

@Telefon

Dziękujemy serdecznie! :)

PotaHari
Inne
 Pytanie

Ludzie, ale wy zdajecie sobie sprawę, że ubezpieczenie macie od firmy ubezpieczeniowej a usługę u partnera, a Digital Care jest tylko firmą obsługującą zgłoszenia? Zdajecie sobie z tego sprawę, prawda? Ja polecam z całego serca, mój telefon po upadku - miał uszkodzony wyświetlacz, przestał działać prawidłowo dotyk, zgłosiłam szkodę - fakt, czekałam na części ale nie z winy firmy obsługującej a producenta, który ma problem na całym świecie aby podostarczać części… okazało się, że uszkodzona została płyta główna i też dostałam ekspertyzę - potwierdziłam to najpierw u swojego znajomego a dopiero później odesłałam telefon do serwisu i niestetu się potwierdziło. Także ja daję 5/5. Pozdrawiam i dziękuję!

Pracodawca

@PotaHari

Serdecznie dziękujemy za pozytywną opinię.

TOMASZ
Inne

Miałem znikomą przyjemność oddania telefonów do tego serwisu uważam jak poprzednicy że firma Digital Care szuka osób naiwnych i nie walczących o swoje racje.Jeden z telefonów s 20+ naprawiony został bez problemów, natomiast z drugim są problemy od samego początku mianowicie telefon jest na gwarancji i ma wykupione ubezpieczenie od uszkodzeń MECHANICZNYCH, upadł uszkodziła się szyba no klasyk po prostu. Dodam tylko że stwierdzono również uszkodzenie płyty głównej i konieczna jest dopłata 1200 zł, taką informację otrzymałem o serwisu Digital Care. Zadzwoniłem na infolinię aby dopytać o co chodzi przecież mam ubezpieczenie, miły pań w słuchawce powiedział że telefon nie miał kontaktu z cieczą i konieczna będzie dopłata(rozmowa miała miejsce 1 grudnia tego roku) z resztą rozwiązania zaproponowane przez t Pana z infolinii nie do przyjęcia. Kolejnym krokiem podjętym przeze mnie był kontakt mailowy z Panią rzecznik Digital Care który miał miejsce 5 grudnia tego roku, do dnia dzisiejszego brak jakiej kolwiek odpowiedzi że strony Pani rzecznik. Kolejnym krokiem przezemnie podjętym przezemnie był ponowny kontakt telefoniczny z prośbą o kontakt z Panią rzecznik również bezskuteczny. No i wisienka na torcie kontakt ze strony Digital Care 13 grudnia tego roku, tym razem pan w słuchawce poinformował mnie znów o dopłacie wymaganej ode mnie na 1200 zł ponieważ płyta główna została uszkodzona mechanicznie ( na które to uszkodzenia posiadam ubezpieczenie) lub odeślą mi moją s20 nie naprawioną i dostanę nowy telefon o wartości 800 zł gdyż powstało podczas jak mniemam nieudolnej próby jakichś czynności podjętych przez serwis Digital Care dodatkowe uszkodzenie na moim telefonie. Dramat jestem traktowany przez Serwis Digital Care jak osoba która próbuje wyłudzić naprawę telefonu, dodatkowo sami coś tam uszkodzili, sami się plączą bo najpierw brak możliwości naprawy z powodu braku kontaktu telefonu z cieczą a teraz nagle z powodu uszkodzeń mechanicznych. Ludzie omijajcie firmę Digital Care z daleka ja swojej sprawy na pewno tak nie zostawię i będę kierował pismo do producenta marki Samsung aby no nie wiem może jakiś audyt sobie tam przeprowadził bo w moim odczuciu to serwis Digital Care próbuje wyłudzić dodatkowe pieniądze od uczciwych ludzi. Na koniec dodam tylko że telefonu nie mam już prawie od miesiąca a zastępczy który otrzymałem od serwisu Digital Care nie potrafi nawet dnia przepracować na pełnej baterii tym samym przyczyniając się do strat które ponosi moja firma.

Pracodawca

@TOMASZ

Dziękujemy za szczegółowy opis sprawy. Dopłata do naprawy jest konieczna w trzech przypadkach: uszkodzone części są poza zakresem ochrony; koszt naprawy przekracza limit kwotowy; uszkodzone części są poza zakresem ochrony oraz koszt naprawy przekracza limit kwotowy. Jeśli Pan chciałaby nadal skorzystać z telefonu zastępczego, oczywiście wymienimy urządzenie na sprawne. Prosimy o kontakt na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Piotrek
Inne
 Pytanie

U mnie sytuacja podobna jak u wszystkich, telefon oddałem w pełni sprawny tylko z rozbitym wyświetlaczem. Działało w nim kompletnie wszystko mimo to że wyglądał na dość mocno zużyty, niestety serwis stwierdził konieczność wymiany płyty gluwnej i kilku pierdul za które kazali mi zapłacić 999,93zl...po z kontaktowaniu się z serwisem stwierdzili ze uszkodzone jest szkiełko na latarce co powoduje konieczność wymiany płyty gluwnej, to są dosłownie jakieś żarty... Czy ktoś ma pomysł co z tym można zrobić?

1
anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Renata

Pisałam do rzecznika na maila i też nic. Jak nie będzie telefonu do piątku to idę na policję. Bez przesady miało być 7 dni roboczych a teraz słuch zaginął o telefonie.

Pracodawca

@Renata

Dzień dobry, prosimy o podanie numeru zgłoszenia (CLM), sprawdzimy na jakim etapie jest wysyłka urządzenia.

Angelika
Inne

Nie polecam dostalam informacje 28.10 ze Telefon naprawiony do tej pory nie dostalam informacji o nadaniu paczki dzwoniac tam nie dostane konkretnych odpowiedzi

Pracodawca

@Angelika

Dzień dobry prosimy o podanie numeru zgłoszenia (CLM), sprawdzimy na jakim etapie jest wysyłka urządzenia.

kamil
Inne
 Pytanie

Mój Xiaomi mi 9t pro trafił do digital care z pęknięta szybka, został szybko naprawiony i odesłany do mnie. Po odebraniu telefonu zauważyłem że tylna klapka się odkleja - napisałem do digital care i telefon znów trafił na serwis. Wrócił po około tygodniu - pudełko poharatane i oblepione nalepkami serwisu - no dobra telefon wygląda ok i w pudełku leżał w szufladzie. Kilka dni później biorę go do ręki, odwracam a klapka tylna znów odklejona i odstaje, widać klej i czuć że ewidentnie coś pręży pod obudową więc telefon 1 grudnia trafił do serwisu i do dziś cisza. Nawet nie wspomnę o tym że mi 9t pro przed wymianą miał ciemno srebrna ramkę a wrócił z czarną z połyskiem. Drogi DG care naprawiacie telefony gorzej niż Chińczycy szrot wrzucany na aliExpress. Chcę z powrotem mój telefon i tym razem cały .

Pracodawca

@kamil

Jeśli po naprawie zauważył Pan problemy w działaniu telefonu, możemy ponownie przesłać urządzenie do serwisu, aby zweryfikować sprawę i zaproponować możliwe rozwiązania. Prosimy przesłanie szczegółów sprawy, wraz z numerem zgłoszenia (CLM) na adres: rzecznik@digitalcaregroup.com.

Zostaw merytoryczną opinię o Digital Care - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Digital Care?

    Zobacz opinie na temat firmy Digital Care tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Digital Care?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 4 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Digital Care?

    Kandydaci do pracy w Digital Care napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Digital Care
Przejdź do nowych opinii