Customerhub Sp. z o. o. to firma która zmienia nazwy stron do wypełniania ankiet , ale nie wypłaca pieniędzy , nie odpowiadają na emaile nie odpisują . żerują na naiwnych
Właśnie otrzymałem maila że kończą swoją działalność i proponują automatyczne przeniesienie się do nowej sondażowni. Pieniądze wypłacili wcześniej po długim i uporczywym pisaniu maili, już spisałem je na straty ale parę tygodni temu pojawiły się na koncie.
TA FIRMA KTORA OFERUJE ANKIETY TO (usunięte przez administratora) I (usunięte przez administratora) NIE PRZESTRZEFGAJA RODO WYKORZYSTUJA DANE I INFORMACJE I JE SPRZEDAJA TO OSZUSCOI PRZESTRZEGAM PRZED TA FIRMA TWOJE ANKIETY TO (usunięte przez administratora) UWAZAJCIE NA NIE TO (usunięte przez administratora) NIE WYSYLAJA PIENIEDZY (usunięte przez administratora) JUZ WIELE LUDZI
ta firma to tylko oszukiwanie klientów, naciąganie na wypełnianie ankiet za 2 - 3 zł o po nazbieraniu odpowiedniej ilości do przelewu nigdy tych pieniędzy nie wypłacają chociaż na saldzie znikają jako przekazane do przelewu, to są bezczelni (usunięte przez administratora) trzeba to przekazać odpowiednim inspektorom, za takie działanie należy się kara
Zna ktos nr telefonu do nich ?
Dajcie spokój. To zwykli (usunięte przez administratora) Naciągają na wypełnianie ankiet, a potem olewają i nie raczą odpowiedzieć na maile. Ja czekam ponad pół roku na przelew.
(usunięte przez administratora) 2 tygodnie minęły od zlecenia przelewu. Kasy na koncie BRAK ! Oczywiście żadnych odpowiedzi na prośby o wyjaśnienie sytuacji kierowane na adres e-mail firmy.
Może warto to gdzieś zgłosić? Widzę, że inni też mają taki problem. Myślę że zgłoszenie do odpowiednich instytucji da więcej niż pisanie tutaj opinii ;)
Witam również czekam na przelew który zlecilem 21 .12 .20r. I pieniądze powinny być na kocie 10 stycznia a do tej pory nie ma.Udalo mi sie dodzwonić do siedziby firmy i odebrał jakiś pan i powiedział że do konca tygodnia będzie przelew zobaczymy czy mówił prawdę... jeśli nie to wypisujcie się z panelu wtedy !!!
Złożyłem dyspozycję przelewu 16.08.2021r do dnia dzisiejszego brak przelewu,brak odpowiedzi na pytanie skierowane drogą elektroniczną. Nie wypełniajcie ankiet od Customerhub bo to tylko strata czasu-oszukują nie wypłacając pieniędzy. Czy ktoś zna do nich numer telefonu,bo nigdzie nie mogę go namierzyć?
Zlecony przelew wypracowanych środków oczywiście nie dotarł na konto. Za to przyszła informacja o likwidacji firmy i możliwości przeniesienia punktów na inny podobny panel. Prawdopodobnie jest to stały sposób działania (usunięte przez administratora) Na nowym panelu znowu będą naciągać naiwnych i nie wypłacać punktów. Należy przestrzegać potencjalnych użytkowników przed tą firmą i jej klonami.
czy w pitach to sie rozlicza
GDZIE MOJE PIENIADZE ZA ANKIETY 17 11 2020 ZLECILEM WYPLATE JAK PISZE W REGULAMINE WYPLATA ZA ANKIETY NA KONTO BEDZIE DO 10 NASTEPNEGO MIESIACA CZYLI GRUDNIA MAMY DZISIAJ 21 GRUDNIA I NIC PISZE DO PANSTWA KILKAKROTNIE NAWET ODPOWIEDZI NIE MA CO ZA ZENADA (usunięte przez administratora) NAS TAK OKRADACIE BO TO NASZE PIENIADZE KTORE NAM SIE NALEZA A WY CO BRAK SLOW tulek1234@gazeta.pl
Brak wyplaty z "twoje ankiety", czekam od lipca. Firma wyglada na krzak
Wysyłają spam bez zgody, za pośrednictwem jakiejś firmy krzak z londynu, co jest sprzeczne z rodo
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Customerhub Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Customerhub Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Customerhub Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!