Jak się pracuje jako doradca klienta biznesowego w call center? Ogłoszenie znalazłem sprzed 2 lat i mimo to zamierzam aplikować, stąd moje pytanie, bo ogłoszenie było dla wielu kandydatów. Jak teraz wygląda ta minimalna prowizja, dużo więcej niż 400zł? No i skoro to praca 8-16, a jest możliwość pracy zdalnej, to jak to wygląda w praktyce? W tych godzinach trzeba się podpiąć pod komputer?
Chciałabym sprostować niektóre komentarze pracuje w tej firmie już ponad 2 lata . Pierwsze słyszę odnośnie kradzieży danych co potwierdza możliwość skontaktowania się z naszą inspektor od RODO. Jeśli chodzi o warunki pracy komentarze negatywne według mnie są bezpodstawne ( zapewne są to pracownicy którzy zostali zwolnieni lub sam się zwolnili) Jeśli podejmujemy pracę w call center musimy być świadomi tego że będą od nas oczekiwać wyniku bo jasne jest to że to branża handlowa. Jeśli chodzi o moje odczucia na temat tej firmy i bez słodzenia mogę śmiało polecić świetna atmosfera , nie ma osób lepszych czy gorszych kazdy jest na równym poziomie . Co najważniejsze wypłaty na czas możliwość na prawdę wysokich zarobków (jak na polskie realia ) . Więc jeśli to czytasz a masz jakieś zawahanie odnośnie tego czy podjąć pracę po przeczytaniu tych bezsensownych i negatywnych komentarzy najpierw przyjdź i sprawdź a wtedy dopiero się przekonasz jak jest na prawdę :)
No dla mnie też to jest jasne i normalne że w call center liczy się wynik. Powiedz mi jakieś widełki z wynikami, które trzeba osiągnąć żeby załapać się na premię są bardzo wysokie i ambitne czy raczej spokojnie można się załapać?
No dla mnie też to jest jasne i normalne że w call center liczy się wynik. Powiedz mi jakieś widełki z wynikami, które trzeba osiągnąć żeby załapać się na premię są bardzo wysokie i ambitne czy raczej spokojnie można się załapać?
Oczywiście są progi prowizyjne albo bardzo łatwe do zrobienia pracuje w branży call center już długo i to jest pierwszą firma gdzie można normalnie zarobić min to 2000zl i potem co 1000zl :) jeżeli chciałabyś spróbować daj znać:)
Właśnie na takich manipulacjach się ta firma opiera, jeśli tak uwazasz to tam nie pracowalas, albo po prostu siedzisz w tej firmie na kierowniczym stanowisku i kazali ci poprawić opinie firmy w internecie. Jeśli według ciebie najniższa krajowa na zleceniu to dobre zarobki to nie wiem ile ci zapłacili żebyś to napisała
Czy umowa zawierana jest na czas określony czy nieokreślony? Czytam, że pracodawca po okresie próbnym zatrudnia na podstawie umowy o pracę.
Tak oni zawsze wciskają takie kity a później będą kręcić ze kadry się nie wyrobiły. Pracownicy którzy tam pracują po kilka lat nie maja umów o prace. Dostajesz zlecenie na 3 miesiące później kolejne zlecenie na rok. Ogólnie nie polecam, nie szanują pracowników
Firma wczesniej widniała pod nazwa COB można poczytac opinie w internecie zmienili nazwę żeby odciąć się od tych opinii jednak nic sie nie zmieniło wykorzystują ludzi
Zapraszamy do udziału w rekrutacji na stanowisko Konsultant Telefoniczny w dziale sprzedaży call center. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail działu rekrutacji. Obecnie do Działu Call Center poszukujemy osoby na stanowisko: Konsultant Telefoniczny w dziale sprzedaży call center Główne zadania: Telefoniczna sprzedaż produktów i usług operatora T-Mobile Udzielanie Klientom biznesowym informacji dotyczących ofert operatora T-Mobile Pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych i proponowanie nowych produktów i usług Aktualizowanie bazy Klientów Szeroko rozumiana obsługa klienta (opieka posprzedażowa, akcje dosprzedażowe) Prowadzenie innych działań związanych z działalnością działu obsługi klienta i działu sprzedaży call center Nasze oczekiwania: Wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe Komunikatywność Dobra dykcja, poprawna polszczyzna, łatwość wypowiedzi Znajomość w stopniu przynajmniej dobrym pakietu MS Office Bardzo mocno rozwinięte umiejętności komunikacyjne Umiejętności negocjacyjne Umiejętność pracy z trudnym klientem Duża odporność na stres Nasza oferta: 3- tygodniowe szkolenie wdrożeniowe w sprzedaż typu call center Umowę zlecenie na okres szkolenia i okres próbny Umowę o pracę po okresie próbnym Wynagrodzenie ze stałą i gwarantowaną stawką godzinową (przy umowie zlecenie) Wynagrodzenie ze stałą i gwarantowaną podstawą (przy umowie o pracę) Dodatkowe premie od każdej aktywnej sprzedanej sztuki (już od okresu szkolenia) Stabilny projekt Kameralna grupa współpracowników Zatrudnienie na dłuższy okres czasu Dogodna lokalizacja w centrum miasta Stałe godziny pracy 8:00-16:00 Wolne weekendy i przerwy świąteczne Opiekę ze strony szkoleniowca i trenera podczas wykonywania obowiązków Nowoczesne stanowisko pracy Zgrany zespół i miła atmosfera w firmie
Firma nielegalnie dysponuje danymi. W sieci nie można znaleźć do niej żadnego kontaktu, nie mówiąc o wskazaniu administratora danych osobowych, czy tzw. IDO. Sprawa kwalifikuje się do zainteresowania przez GIODO.
iod@mobilya.pl Rzeczywiście kradną dane i tmoile z nich korzysta. Co ciekawe ja mam podpisana umowę z tmonile i oni nie ogarniają tego co ich konsultancie mówią klientom a jeszcze współpracują (od lat) z firmą która nielegalnie zdobywa i wykorzystuje dane. Do mnie dzwonili drugi raz, choć miesiac temu jasno im powiedziałam, ze nie wyrażam zgody na spam i że moje dane zostały skradzione. Zgłaszać ich do UODO
Składają ofertę w imieniu t mobile i wyciągają dane
do (usunięte przez administratora) mi się u was pracowało
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mobilya Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Mobilya Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mobilya Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!