Jest tu może ktoś kto aktualnie pracuje jako IT Service Desk? Jest teraz dostępna oferta i planuje na nią aplikować. widełki od 8 do 11 tys są pewnie zależne od doświadczenia? ile trzeba go mieć by było gwarantowane 11 tys?
Bardzo duża rotacja, niskie płace, brak szacunku do ludzi, biuro brzydkie, kawa słaba, sprzęt używany. Przynieś podaj pozamiataj ...
Chociażby to, że PM wdzwania pracownika znienacka na nieplanowane spotkanie, a gdy ten nie odbiera od razu (bo korzysta z toalety) zadaje pytania "Gdzie byłeś?". Albo sytuacje, w których na rozmowie z klientem PM otwarcie mówi o pracowniku obecnym na owym spotkaniu, że "on to się tam nie zna", bynajmniej nie w żartobliwym tonie.
Spora rotacja. Wynagrodzenie niewspółmierne do oczekiwań pracodawcy. Udawanie przed klientem profesjonalizmu gdzie brak jest kompetencji i wiedzy wobec firmy która się wspiera. Często wypychanie do projektów i zadań ludzi bez doświadczenia i potrzebnej wiedzy. Sprzęt używany czasem trafi się lepszy czasem gorszy. Możliwość rozwoju ale tylko we własnym zakresie (rozwijasz się bo musisz rozwiązać powierzony ci projekt). Obrzydliwe biuro, brak zaplecza socjalnego, kawy nie da się pić. Konieczność wykorzystywania własnego auta.
Witam serdecznie zainteresowanych opinią na temat firmy Cloudica. Miałem przyjemność pracować tam prawie 4 lata. Przeszedłem drogę od junior konsultanta do junior admina. Aby ta opinia była dla Ciebie pomocna postaram się przedstawić + oraz - jakie napotkasz po zatrudnieniu bez zbędnego przynudzania. Zalety: Praca z najnowszymi rozwiązaniami chmurowymi ze stajni Microsoftu(generalnie jak twoją specjalizacją jest cloud to bardzo dobrze trafiłeś) Możliwość rozwoju zarówno dla osób bez doświadczenia jak i dla specjalistów. Firma inwestuje w pracownika zlecając potrzebne aktualnie szkolenia.(sam miałem ich kilka np QNAP ,azure czy fortigate) Praca zdalna -pracujesz w pełni zdalnie (jasne zdarzają się wyjątki, że trzeba gdzieś podjechać)ale generalnie full remote. Atmosfera-jest zdrowa ,ekipa jest fajna (na palcach jednej ręki mógłbym policzyć osoby które ewidentnie nie pasowały do zespołu)nikt nie odmówił mi pomocy jeżeli się do niego zwróciłem. W pracy poznałem dwóch swoich obecnych przyjaciół więc to chyba najlepsza rekomendacja. Zarząd-bardzo rzadko się zdarza by zarząd otaczał taką opieką pracownika. Muszę napisać ,że nigdy nie spotkałem się z niczym przykrym z ich strony a wręcz przeciwnie byłem zaskakiwany czy to finansowo czy typowo ludzkim wsparciem. Można zadzwonić ,porozmawiać, chyba najmocniejszy punkt całej firmy. Finanse-firma posiada aktywne umowy z zagranicznymi inwestorami dzięki czemu budżet dla specjalistów znajduje się na dobrym poziomie. Wady: Zespół podzielony jest na 2 grupy ,utrzymaniowy i rozwojowy. Generalnie jest to nowy pomysł i mnie osobiście nie przypadł do gustu. Raportowanie czasu pracy : jest to dosyć uciążliwe i wydaje mi się ,że w tym zakresie można niektóre procesy zautomatyzować lub poprawić. Generalnie bardzo polecam czy to jesteś na początku swojej drogi w IT czy też szukasz wyzwań w zakresie Azure.
Muszę tutaj pochwalić wszystkich programistów. ;) Bo zauważyłam, że głównie oni tak treściwie się wypowiadają na temat pracy zamiast jakąś bekę robić z wątku, gratuluję. Na pewno wielu kandydatów będzie Ci wdzięcznych za to. A opowiesz coś więcej na temat tych zespołów? Na czym to polega dokładnie?
Dobra firma jak chcesz się nauczyć nowych rozwiązań. Dobre podejście do pracownika, no i dawno nie miałem tak pozytywnego szefostwa i przełożonych. B2B, ale w naszych czasach to już standard i to nawet wygodny jak znajdziesz ogarniętego księgowego.
Interesuje mnie praca jako Administrator w firmie Cloudica Sp. z o.o.. Ktoś tam pracuje? Co możecie powiedzieć na temat warunków oferowanych przez tę firmę?
Mogę powiedzieć że wiedza i pieniądze leżą na ziemi, wystarczy je podnieść, Mówię to z perspektywy początkującego admina a dotychczas pracownika servicedesk, który po drodze robił trochę zarządzania, stawiał call center od podstaw z zagraniczną firmą, obsługiwałem klientów polskich jak i zagranicznych, ogólnie robiłem rzeczy, o których nawet nie myślałem, wystarczy chcieć imo, jak ze wszystkim. P.S. Zdecydowanie większa możliwość rozwoju niż w firmach, w których musisz siedzieć 5 lat aby zostać wywołanym na środek salki i otrzymać oklaski za zdobycie, a raczej usunięcie dopisku Junior z Twojego stanowiska. Tutaj, jeśli oczywiście się chce, skupiamy się na faktycznym rozwoju i dążeniu do celów, robimy ruchy że się tak wyrażę ;)
Pracuje w Cloudica od ponad roku na b2b. Bardzo dobre warunki, w obecnej sytuacji praca z domu. Firma dba o pracownika, proponuje szkolenia. Biore udział w ciekawych projektach, też międzynarodowych. Pracujemy na najnowszych tenchnologiach Microsoft. Nic dodać nic ująć ;)
B22 praca w bardzo nie pewnych warunkach. Zwolnienie możliwe w każdym momencie ze względu np. na brak projektu.
Firma nie oferuje żadnego rozwoju zawodowego. Praca na kontrakcie b2b i niska płacą. Polecam jedynie na krótko
Ma się jakiś wpływ na wysokość tego wynagrodzenia? Jakieś motywacyjne systemy premiowe czy cokolwiek?
Firma funkcjonuje bez zmian? Jest jakiś powód, że zupełnie przestaliście tu zaglądać?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cloudica Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Cloudica Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cloudica Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Cloudica Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Cloudica Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.