Opinie o Tikrow Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie Tikrow Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Tikrow Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Pośrednictwa pracy tymczasowej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Tikrow Sp. z o.o. w Warszawa

Amelia
Kandydat
 Pytanie

Czy po zgłoszeniu się na zlecenie dostaje sie potem jakiegoś mail z wytycznymi gdzie się stawić itd? Ogólnie z informacjami dotyczącymi zlecenia.

.
Pracownik
@Amelia

Na zleceniu jest podany adres. Jeśli chodzi o strefy ekonomiczne - jest podana która hala itp, ale czasami trzeba trochę poszukać;) ogólnie powiedziałabym że jest dobrze w porównaniu do innych portali

Karolina
Inne
 Pytanie

jest możliwość złożenia do kogoś skargi na danego pracownika albo na całą firmę?

Ania Tikrow
Pracownik
 Pytanie
@Karolina

Karolina, czy możemy poznać powód chęci złożenia skargi? Prosimy o kontakt z naszą centralą: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15. Pozdrawiam, Ania Tikrow

Marcin
Były pracownik
@Karolina

Przydała by się na nich skarga, bo blokują konto bez powodu. Nie są w stanie zrozumieć, że ktoś jest chory i dlatego nie mógł przyjechać na zlecenie

Kamileees99
Były pracownik
 Pytanie

Tragedia wybrałem moje pierwsze zlecenie w tikrow klikając przypadkowo drugie o innej godzinie którego nie dało się anulować. Od razu blokada bez możliwości przywrócenia konta. To w takim razie co w przypadku nagłej choroby czy wypadku przed pracą też od razu blok za 1 niewykonane zlecenie?

Ania Tikrow
Pracownik
@Kamileees99

Prosimy o kontakt z centralą, sprawdzimy możliwości. Telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Sytuacje nadzwyczajne są rozpatrywane indywidualnie. Pozdrawiam Ania Tikrow

Roztropny
Kandydat
 Pytanie

Korzystaliście z aplikacji tikrow i przesyłaliście skan dowodu osobistego? Mieliście jakieś wątpliwości czy te dane później gdzieś nie zostaną wykorzystane? Jak to wyglądało u was?

Marta
Pracownik
 Pytanie
@Roztropny

Skan dowodu osobistego? Matko w życiu bym nie udostępniła. Żadna agencja pracy tego nie wymaga. Ciekawe w jakim celu zbierają sobie takie skany ....

Ania
Pracownik
@Roztropny

Dane wrażliwe są niezbędne do sformułowania umowy zlecenie - pozostają w bazie na czas współpracy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących przetwarzania danych, usunięcia ich z bazy zapraszamy do kontaktu, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

kandydat
Kandydat
@Ania

nie zmienia to faktu że nie macie Państwo prawa kopiować lub żądać skanu dokumentu tożsamości. Praktyka taka może zostać potraktowana jako przetwarzanie danych osobowych ponad miarę, a więc przetwarzanie większej ilości danych, niż jest to wymagane przy stosunku pracy. Należy też przypomnieć, że kary pieniężne nakładane na podstawie przepisów RODO mogą sięgać 20 mln euro lub 4% obrotu spółki. Ponad to kodeks pracy znowelizowany w maju 2019 roku przepis art. 22'1 wyraźnie wskazuje, jakich informacji (danych osobowych) może żądać pracodawca od kandydata do pracy, a później od pracownika. Wśród tych danych nie znajduje się jednak numer dowodu osobistego. Ponadto, zgodnie z ust. 5 przywołanego wyżej przepisu udostępnienie danych wskazanych w treści przepisu następuje w formie oświadczenia, natomiast pracodawca może żądać udokumentowania tych danych wyłącznie w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia. Należy wyjaśnić, że potwierdzenie danych należy rozumieć jako okazanie dokumentu, a nie jako jego skopiowanie. Proponuje zmienić lub wyszkolić osobę odpowiedzialną za przestrzeganie prawa pracy i zapoznać się z przepisami RODO.

ja
Kandydat
@Marta

Zawsze jak przyjmujesz się do pracy dajesz dowód do skanowania.

Mieczysław
Inne
@ja

Masz racje, ale obowiązuje RODO i takie dane są tylko w posiadaniu pracodawcy i nie można ich przetwarzać bez zgody zainteresowanego. Dodatkowo zamiast kserować dowód pracownika firma może go zobowiązać do wypełnienia kwestionariusza osobowego gdzie podaje się pesel i inne wrażliwe dane. To powinno wystarczyć.

Ja
Kandydat
@Roztropny

Ja nie wysłałam skanu dowodu a i tak mi zaakceptowali xD

Wiktoria
Inne
@Ja

A to jest jakieś turbo wymagane by to robić? No skoro Ci zaakceptowali to chyba nie, prawda?

Ania Tikrow
Pracownik
@Ja

Skan dowodu jest niezbędny do sformułowania umowy zlecenie. Istnieje również możliwość wizyty w naszym biurze w Pruszkowie oraz okazanie dokumentu do sporządzenia takiej umowy. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Pytam
Kandydat
 Pytanie
@Roztropny

Widzę że jest w aplikacji sporo zleceń ale...żadna inna agencja nie wymaga dowodu osobistego. To jest karalne. Do umowy zlecenie wystracza dane w formularzu kontaktowym imię nazwisko PESEL .nikogo nie zastanawia to że oni mając skan dowodu mogą brać na was kredyty?

Kamila
Pracownik
 Pytanie
@Ania Tikrow

Zablokowane mam teraz konto niewiem dlaczego a mam jutro zlecenie i co teraz?

Ania Tikrow
Pracownik
@Kamila

W takich sytuacjach prosimy o pilny kontakt z centralą: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15. Pozdrawiam, Ania Tikrow

kobieto idz na szkolenie
Inne
@Ania Tikrow

kobieto idz na szkoslenie w sprawach rodo kadr nie masz prawa żądac skany dowodu osobistego to raz ,a dwa po to w kwestionarjuszu padaje sie dane pesel serie numer dowodu prawda dramat

Ania Tikrow
Pracownik
@Pytam

Do sformułowania umowy niezbędne jest potwierdzenie danych poprzez skan dowodu. Istnieje również szansa okazania dowodu w naszej siedzibie w Pruszkowie. Pozdrawiam, Ania Tikrow

kobieto!!1
Pracownik
@Ania Tikrow

kobieto do sformułowania umowy potrzebny kwestionariusz osobowy ,skoro biuro tak nalega na skan dowodu po po co wypisuje sie dane np pesel adres serie numer dow. wie Pani że na takie oszusto sa paragrafy NIKT NIE MA PRAWA ZADAC SKANU DOWODU OSOBISTEGO kobieto isc na jakies szkolenie z rodo z kadr to trzeba wezwac policje

...
Były pracownik
@Ania Tikrow

Absolutnie nie można tego robić. Skan dowodu osobistego nie jest wymagany w żadnym procesie rekrutacji. Zakres informacji, które może żądać pracodawca od osoby ubiegającej się o zatrudnienie określa art. 221 kodeksu pracy.

Katarzyna
Inne
@...

Ale tu chodzi o wszystkie dane czy numer dowodu można ukryć?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Praca w sklepie Łapy oferowane przez firmę Tikrow Sp. z o.o.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kaja
Inne

Miałam iść na zlecenie ale musiałam zrezygnować z przyczyn osobistych miałam dostać esemesa przed rozpoczęciem pracy ale okazuje się że zniknęło moje zlecenie a żadnego esemesa nie dostałam a dokumenty już poszły

Mateuszek
Były pracownik

Trzymaj się od nich z daleka. W aplikacji nie ma jak się z nimi skontaktować ani danych kontaktowych. Przyjąłem zlecenie z z datą dzisiejszą realizacji, tego samego dnia co zostało zostało przeze mnie przyjęte. Dopatrzyłem się mojego błędu i chciałem je anulować. Znalazłem numer w google infolinii. Nie mogłem się dodzwonić. Na drugi dzień zrealizowałem inne zlecenie. Potem przyszło mi powiadomienie w aplikacji o zablokowaniu. Dzwoniąc w inny dzień też nie mogłem się dodzwonić. Pojawiłem się osobiście w agencji gdzie mnie nie wpuścili na górę i usłyszałem, że trzeba się umówić telefonicznie ( tylko nie da się umówić telefonicznie,bo nikt nie odbiera: wybierasz powód dzwonienia i na tym się nie kończy). Mimo to udało mi się dostać do nich, ponieważ ktoś inny mnie wpuścił. Wciskał mi klamstwa pan z agencji, że mój numer telefonu został zablokowany z powodu nieadekwatnego zachowania. Tyle że się mogłem dodzwonić się, ale nikt nie odbiera z stacjonarnego. Potem usłyszałem kłamstwo o awarii, a od pani kierownik o spotkaniu pracowników, które się odbywało w tym momencie mojego dzwonienia. Tyle że w innym dniu było to samo. I wciskała kit że nie da się zaakceptować zlecenie w krótszym czasie niż 24h od wykonania. Tyle że zlecenie, które niechcący przyjąłem było 2 godziny przed godziną wykonania i które chciałem anulować. Usunąłem konto i dowiedziałem się że nie da się założyć odnowa( pani kierownik). Jej numer 607 695 337. Ps. Po rozmowie z pracownikami osobiście i z panią kierownik zablokowali mi numer, że nie mogę nawet do infolinii zadzwonić, czyli nawet nie mogę wybrać w jakiej sprawie dzwonię. Dziecinada!!!!!!! Śmiech na sali. Zakład pracy chronionej jak nic.

do biura Tikrow
Pracownik

domaganie sie skanu dowodu osobistego -bardzo prosze wykładnie Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych to instytucja, wedle której kserowanie dowodu osobistego przez pracodawcę narusza ustawę o ochronie danych osobowych, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo wykorzystywania informacji wychodzących poza te wymagane do sporządzenie umowy.

porazka
Pracownik

firma porazka wyłudza tylko dane osobwe nalezy uważac

Ściema
Pracownik

Walą ściemę. Przelew miał być realizowany do 24 godzin po zakończeniu zlecenia. Dzwoniłem na infolinię dzień przed, dowiedziałem się że robią przelew z banku ING - mam również ten bank, więc przelew powinien trafić do mnie od razu. Niestety pieniędzy brak, infolinia milczy. Na maila tylko przyszło potwierdzenie zrealizowania zleceń. Nic więcej.

Ania Tikrow
Pracownik
 Pytanie
@Ściema

Kiedy było wykonywane zlecenie? Wypłata jest realizowana zaraz po "zamknięciu" zlecenia przez Zleceniodawcę. Czy przelew dotarł? Prosimy o kontakt z centralą celem wyjaśnienia sytuacji, telefonicznie: 22 100 43 15 lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow

Pracownik
Pracownik

W stu procentach zgadzam się z opiniami poniżej ! Ta firma wiele obiecuje , dużo mówi ale na tym się kończy . Pracowałam przy projekcie na jednej z sieciówek dużej firmy . Nie wypłacają pieniędzy ! Konto blokują ! Odradzam !!!

Ania Tikrow
Pracownik
@Pracownik

Konta są blokowane w sytuacji złamania regulaminu - najczęściej to niepojawienie się na zleceniu lub wykonanie zlecenia w niestaranny sposób. Pieniądze są wypłacane zaraz po wykonanym zadaniu, czas procesowania przelewu jest w dużej mierze uzależniony od banku. Prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji, telefonicznie: 22 100 43 15 lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow

pablo
Były pracownik
 Pytanie

Czy wypłacacie jakieś zadośćuczynienie za bezpodstawne zablokowanie konta? Oczywiście to pytanie retoryczne! Byłem w lipcu na zleceniu, wykonałem zlecenie i zablokowaliście mi konto. Musiałem to odkręcać drogą pisemną, bo telefonistka powiedziała, że nic nie może zrobić. Dostałem bana i kosztowało mnie to (usunięte przez administratora) czasu i nerwów. Okazało się, że ktoś tam coś źle kliknął...że niby mnie nie było na zleceniu. Słabe to było. Żadnego "przepraszam" nie było - brak szacunku do pracownika, do człowieka. Tyle w temacie, co do szanownych kierowników, jaśnie pań, bo z takimi przyszło mi rozmawiać i pisać. Żegnam.

Ania Tikrow
Pracownik
@pablo

Przepraszamy za zaistniałą sytuację, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy. Telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow

Pracownik77
Były pracownik
 Pytanie

Totalnie nie polecam, miałem wypadek który uniemożliwił mi dotarcie do pracy. Jednorazowa sytuacja a konto zostaje zablokowane, po prostu smieszne…. Powinno być jakiekolwiek ostrzeżenie, chociaż kara inna, po co od razu blokować konto?

Ania Tikrow
Pracownik
@Pracownik77

Niestety takie są procedury, jeśli nie mamy odpowiednio wcześnie zgłoszonej nieobecności wówczas nie posiadamy czasu na znalezienie zastępstwa. Twoja sytuacja wydaje się nadzwyczajna, prosimy o kontakt z centralą, sprawdzimy możliwości - telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Hajha
Pracownik
 Pytanie
@Ania Tikrow

Kontakt z centralą???? Centrala Nic nie zrobi, proszę nie mydlić oczu!!!! Konto odblokujecie??? Na pewno nie!!!

pablo
Były pracownik
@Hajha

a ja miałem zablokowane konto przez pomyłkę, z winy pracodawcy, odkręcenie tego trwało bardzo długo i przepadło mi (usunięte przez administratora) zleceń przez zablokowane konto, telefoniczna konsultantka sypała regułkami i dopiero droga formalna pomogła, straciłem (usunięte przez administratora) czasu i nerwów, już nie biorę zleceń, dziwne że w zusie cały jestem jako zatrudniony w tikrow, jak to odkrecić - znowu dzwonić, pisać trzeba, czas i nerwy

Dddd
Były pracownik
 Pytanie

Czy jest możliwość odblokowania konta? Jakoś się odwołać czy nie ma szans?

sssss
Były pracownik
@Dddd

niestety nie da rady dzwonilem na infolinie bo rowniez dostalem blokade konta ;/

Izabela
Inne
@sssss

A na jakiej podstawie ta blokada konta się odbywa i ja kto wygląda?

Ania Tikrow
Pracownik
@Izabela

Hej, konta są blokowane w sytuacji kiedy nie pojawisz się na zleceniu i nie zgłosisz swojej nieobecności odpowiednio wcześnie, aby znaleźć zastępstwo. Blokujemy je również wtedy, kiedy pracodawca zgłosi nam niską jakość wykonywania zlecenia przez Pracownika. Pozdrawiam, Ania Tikrow

Kris
Pracownik
 Pytanie

Jak sie ma zajęcie komornicze z tytułu alimentów do pracy w Tikrow?

Marzena
Inne
@Kris

jak będziesz pracować na etat to pewnie komornik będzie ci to zajęcie z pensji ściągał, czyli normalnie... a jak ma być wg ciebie?

Alicja
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry, z przyczyn osobistych nie mam możliwości stawić się na zlecenie, czy obowiązują za to jakieś kary?

Izabela
Były pracownik
@Alicja

Nie. Żadnej kary. Oprócz tego, że zablokują Ci konto na Tikrow. Nieważne. są Twoje tłumaczenia. Oni z chęcią Cię zablokują, jeszcze dostaniesz taka słowną reprymendę, że Ci się odechce. Tam pracuje (usunięte przez administratora)bez kultury.

Ania Tikrow
Pracownik
@Alicja

Nie ma żadnych kar, w sytuacji niezgłoszenia swojej nieobecności do 24 h przed zleceniem może nastąpić blokada konta. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Monika
Inne

Jestem zadowolona, byłam na 2 sobotnich zleceniach, za pierwsze dostałam przelew już następnego dnia (w niedzielę!) natomiast za drugie dostałam jeszcze tego samego dnia - dla mnie super. Jedyne co mnie zdziwiło, że akurat jak zainstalowałem aplikację, zniknęły ogłoszenia sklepu, które mnie bardzo interesowały ale i tak znajduję coś dla siebie:) niektórzy pracodawcy mają za dużo wymagania jak do pracy tymczasowej (np. trudno żebym na jeden dzień żeby zarobić 180 zł zdejmowała z paznokci hybrydę) ale to już minus na rzecz pracodawcy a nie Tikrow choć może warto byłoby zwrócić uwagę np. Costa cafe,że pracownik do sprzątania na zlecenie chyba nie musi wyglądać jak stały ich pracownik. Ogólnie rzecz biorąc, jestem z Tikrow bardzo zadowolona, żałuję, że dopiero od niedawna wiem o ich istnieniu.

Ania Tikrow
Pracownik
@Monika

Miło nam to słyszeć, dziękujemy! Jeśli masz dodatkowe uwagi dotyczące samego zlecenia oraz miejsca pracy podziel się proszę z nami wysyłając e-mail na adres: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Ona
Pracownik
 Pytanie

Witam. Jak długo trzeba czekać na przelew po realizacji zlecenia? Czy trzeba dzwonić i "upominać się" o swoje?

Irena
Inne
@Ona

A skąd to negatywne nastawienie na starcie?

Monika
Inne
@Ona

Ja dostałam pierwszy raz następnego dnia (w niedzielę) a przy kolejnym zleceniu jeszcze tego samego dnia

Ania Tikrow
Pracownik
@Ona

Przelewy są realizowane zaraz po wykonanym zleceniu, dochodzą średnio w 24h. Dłuższe procesowanie może być efektem weekendów, świąt lub banku, który procesuje płatność. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 22 100 43 15 Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Monika
Inne

Jedyne zastrzeżenie co do samej aplikacji to filtrowanie ofert - mam ustawioną lokalizację i promień 50 km a wyświetlają mi się również oferty z miast oddalonych o kilkaset kilometrów.

Ania Tikrow
Pracownik
@Monika

Dziękujemy za sugestię, przekażemy ją dalej. Szerokie filtrowanie najczęściej oznacza brak zleceń w Twojej okolicy. Pozdrawiam, Ania Tikrow

BLOKADA APLIKAKCJI TIKROV
Były pracownik

SZUKAM OSÓB, KTÓRE SĄ POSZKODOWANE PRZEZ FIRMĘ TIKROV Z POWODU BLOKADY APLIKACJI TIKROV Z POWODU BRAKU SZACUNKU DO OBSŁUŻENIA WAS JAKO PRACOWNIKA Z POWODU NIE WYPŁACENIA PIENIĘDZY . PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ DO MNIE NA ADRES E-MAIL JA TEŻ ZOSTAŁAM TAK POTRAKTOWANA POTRZEBUJĘ WASZEGO WSPARCIA PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ SIĘ NA TEN ADRES E-MAIL nataliaexpert@onet.pl

Ania Tikrow
Pracownik
@BLOKADA APLIKAKCJI TIKROV

Konta są blokowane w sytuacji, kiedy nie zostanie wcześniej zgłoszona nieobecność. Potrzebujemy ok. 24 h na znalezienie zastępstwa. Pieniądze są normalnie wypłacane za każde zlecenie, nawet jeśli po wykonanym zadaniu nastąpiła blokada. Prosimy o kontakt z centralą celem zweryfikowania sprawy, telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Marian
Pracownik

Właściwie to nie mam zastrzeżeń. Umówiona kwota dociera mniej więcej w wyznaczonym czasie. Polecam każdemu, kto potrzebuje szybkich pieniędzy.

Ahbsvz
Pracownik
 Pytanie
@Marian

Po jakim czasie dostaje się pieniądze?

Ania
Pracownik
@Ahbsvz

Wypłata jest realizowana zaraz po zleceniu, w dni robocze nawet do 24 h. Wszystko zależy od banku, który realizuje przelew :) Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow

Katherine
Pracownik
@Marian

Prawda, ja też korzystałam z tego serwisu i pieniądze były na czas. No chyba, że pracę wykonałeś w piątek, to przelew zaksieguje się w poniedziałek, ale to nie z winy Tikrow, a po prostu system bankowy jest nieaktywny w weekend Pozdrawiam

Zostaw merytoryczną opinię o Tikrow Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Tikrow Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Tikrow Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 68.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Tikrow Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 12 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Tikrow Sp. z o.o.
4.3/5 Na podstawie 37 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Równoległa 2
    02-235 Warszawa
  • NIP: 5223102929 REGON: 368527417 KRS: 0000699505
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Tikrow Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii