Czy po zgłoszeniu się na zlecenie dostaje sie potem jakiegoś mail z wytycznymi gdzie się stawić itd? Ogólnie z informacjami dotyczącymi zlecenia.
Na zleceniu jest podany adres. Jeśli chodzi o strefy ekonomiczne - jest podana która hala itp, ale czasami trzeba trochę poszukać;) ogólnie powiedziałabym że jest dobrze w porównaniu do innych portali
jest możliwość złożenia do kogoś skargi na danego pracownika albo na całą firmę?
Karolina, czy możemy poznać powód chęci złożenia skargi? Prosimy o kontakt z naszą centralą: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15. Pozdrawiam, Ania Tikrow
Przydała by się na nich skarga, bo blokują konto bez powodu. Nie są w stanie zrozumieć, że ktoś jest chory i dlatego nie mógł przyjechać na zlecenie
Tragedia wybrałem moje pierwsze zlecenie w tikrow klikając przypadkowo drugie o innej godzinie którego nie dało się anulować. Od razu blokada bez możliwości przywrócenia konta. To w takim razie co w przypadku nagłej choroby czy wypadku przed pracą też od razu blok za 1 niewykonane zlecenie?
Prosimy o kontakt z centralą, sprawdzimy możliwości. Telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Sytuacje nadzwyczajne są rozpatrywane indywidualnie. Pozdrawiam Ania Tikrow
Korzystaliście z aplikacji tikrow i przesyłaliście skan dowodu osobistego? Mieliście jakieś wątpliwości czy te dane później gdzieś nie zostaną wykorzystane? Jak to wyglądało u was?
Skan dowodu osobistego? Matko w życiu bym nie udostępniła. Żadna agencja pracy tego nie wymaga. Ciekawe w jakim celu zbierają sobie takie skany ....
Dane wrażliwe są niezbędne do sformułowania umowy zlecenie - pozostają w bazie na czas współpracy. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących przetwarzania danych, usunięcia ich z bazy zapraszamy do kontaktu, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
nie zmienia to faktu że nie macie Państwo prawa kopiować lub żądać skanu dokumentu tożsamości. Praktyka taka może zostać potraktowana jako przetwarzanie danych osobowych ponad miarę, a więc przetwarzanie większej ilości danych, niż jest to wymagane przy stosunku pracy. Należy też przypomnieć, że kary pieniężne nakładane na podstawie przepisów RODO mogą sięgać 20 mln euro lub 4% obrotu spółki. Ponad to kodeks pracy znowelizowany w maju 2019 roku przepis art. 22'1 wyraźnie wskazuje, jakich informacji (danych osobowych) może żądać pracodawca od kandydata do pracy, a później od pracownika. Wśród tych danych nie znajduje się jednak numer dowodu osobistego. Ponadto, zgodnie z ust. 5 przywołanego wyżej przepisu udostępnienie danych wskazanych w treści przepisu następuje w formie oświadczenia, natomiast pracodawca może żądać udokumentowania tych danych wyłącznie w zakresie niezbędnym do ich potwierdzenia. Należy wyjaśnić, że potwierdzenie danych należy rozumieć jako okazanie dokumentu, a nie jako jego skopiowanie. Proponuje zmienić lub wyszkolić osobę odpowiedzialną za przestrzeganie prawa pracy i zapoznać się z przepisami RODO.
Masz racje, ale obowiązuje RODO i takie dane są tylko w posiadaniu pracodawcy i nie można ich przetwarzać bez zgody zainteresowanego. Dodatkowo zamiast kserować dowód pracownika firma może go zobowiązać do wypełnienia kwestionariusza osobowego gdzie podaje się pesel i inne wrażliwe dane. To powinno wystarczyć.
Skan dowodu jest niezbędny do sformułowania umowy zlecenie. Istnieje również możliwość wizyty w naszym biurze w Pruszkowie oraz okazanie dokumentu do sporządzenia takiej umowy. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Widzę że jest w aplikacji sporo zleceń ale...żadna inna agencja nie wymaga dowodu osobistego. To jest karalne. Do umowy zlecenie wystracza dane w formularzu kontaktowym imię nazwisko PESEL .nikogo nie zastanawia to że oni mając skan dowodu mogą brać na was kredyty?
W takich sytuacjach prosimy o pilny kontakt z centralą: kontakt@tikrow.com lub telefonicznie: 22 100 43 15. Pozdrawiam, Ania Tikrow
kobieto idz na szkoslenie w sprawach rodo kadr nie masz prawa żądac skany dowodu osobistego to raz ,a dwa po to w kwestionarjuszu padaje sie dane pesel serie numer dowodu prawda dramat
Do sformułowania umowy niezbędne jest potwierdzenie danych poprzez skan dowodu. Istnieje również szansa okazania dowodu w naszej siedzibie w Pruszkowie. Pozdrawiam, Ania Tikrow
kobieto do sformułowania umowy potrzebny kwestionariusz osobowy ,skoro biuro tak nalega na skan dowodu po po co wypisuje sie dane np pesel adres serie numer dow. wie Pani że na takie oszusto sa paragrafy NIKT NIE MA PRAWA ZADAC SKANU DOWODU OSOBISTEGO kobieto isc na jakies szkolenie z rodo z kadr to trzeba wezwac policje
Absolutnie nie można tego robić. Skan dowodu osobistego nie jest wymagany w żadnym procesie rekrutacji. Zakres informacji, które może żądać pracodawca od osoby ubiegającej się o zatrudnienie określa art. 221 kodeksu pracy.
Miałam iść na zlecenie ale musiałam zrezygnować z przyczyn osobistych miałam dostać esemesa przed rozpoczęciem pracy ale okazuje się że zniknęło moje zlecenie a żadnego esemesa nie dostałam a dokumenty już poszły
Trzymaj się od nich z daleka. W aplikacji nie ma jak się z nimi skontaktować ani danych kontaktowych. Przyjąłem zlecenie z z datą dzisiejszą realizacji, tego samego dnia co zostało zostało przeze mnie przyjęte. Dopatrzyłem się mojego błędu i chciałem je anulować. Znalazłem numer w google infolinii. Nie mogłem się dodzwonić. Na drugi dzień zrealizowałem inne zlecenie. Potem przyszło mi powiadomienie w aplikacji o zablokowaniu. Dzwoniąc w inny dzień też nie mogłem się dodzwonić. Pojawiłem się osobiście w agencji gdzie mnie nie wpuścili na górę i usłyszałem, że trzeba się umówić telefonicznie ( tylko nie da się umówić telefonicznie,bo nikt nie odbiera: wybierasz powód dzwonienia i na tym się nie kończy). Mimo to udało mi się dostać do nich, ponieważ ktoś inny mnie wpuścił. Wciskał mi klamstwa pan z agencji, że mój numer telefonu został zablokowany z powodu nieadekwatnego zachowania. Tyle że się mogłem dodzwonić się, ale nikt nie odbiera z stacjonarnego. Potem usłyszałem kłamstwo o awarii, a od pani kierownik o spotkaniu pracowników, które się odbywało w tym momencie mojego dzwonienia. Tyle że w innym dniu było to samo. I wciskała kit że nie da się zaakceptować zlecenie w krótszym czasie niż 24h od wykonania. Tyle że zlecenie, które niechcący przyjąłem było 2 godziny przed godziną wykonania i które chciałem anulować. Usunąłem konto i dowiedziałem się że nie da się założyć odnowa( pani kierownik). Jej numer 607 695 337. Ps. Po rozmowie z pracownikami osobiście i z panią kierownik zablokowali mi numer, że nie mogę nawet do infolinii zadzwonić, czyli nawet nie mogę wybrać w jakiej sprawie dzwonię. Dziecinada!!!!!!! Śmiech na sali. Zakład pracy chronionej jak nic.
domaganie sie skanu dowodu osobistego -bardzo prosze wykładnie Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych to instytucja, wedle której kserowanie dowodu osobistego przez pracodawcę narusza ustawę o ochronie danych osobowych, ponieważ istnieje prawdopodobieństwo wykorzystywania informacji wychodzących poza te wymagane do sporządzenie umowy.
firma porazka wyłudza tylko dane osobwe nalezy uważac
Walą ściemę. Przelew miał być realizowany do 24 godzin po zakończeniu zlecenia. Dzwoniłem na infolinię dzień przed, dowiedziałem się że robią przelew z banku ING - mam również ten bank, więc przelew powinien trafić do mnie od razu. Niestety pieniędzy brak, infolinia milczy. Na maila tylko przyszło potwierdzenie zrealizowania zleceń. Nic więcej.
Kiedy było wykonywane zlecenie? Wypłata jest realizowana zaraz po "zamknięciu" zlecenia przez Zleceniodawcę. Czy przelew dotarł? Prosimy o kontakt z centralą celem wyjaśnienia sytuacji, telefonicznie: 22 100 43 15 lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow
W stu procentach zgadzam się z opiniami poniżej ! Ta firma wiele obiecuje , dużo mówi ale na tym się kończy . Pracowałam przy projekcie na jednej z sieciówek dużej firmy . Nie wypłacają pieniędzy ! Konto blokują ! Odradzam !!!
Konta są blokowane w sytuacji złamania regulaminu - najczęściej to niepojawienie się na zleceniu lub wykonanie zlecenia w niestaranny sposób. Pieniądze są wypłacane zaraz po wykonanym zadaniu, czas procesowania przelewu jest w dużej mierze uzależniony od banku. Prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sytuacji, telefonicznie: 22 100 43 15 lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow
Czy wypłacacie jakieś zadośćuczynienie za bezpodstawne zablokowanie konta? Oczywiście to pytanie retoryczne! Byłem w lipcu na zleceniu, wykonałem zlecenie i zablokowaliście mi konto. Musiałem to odkręcać drogą pisemną, bo telefonistka powiedziała, że nic nie może zrobić. Dostałem bana i kosztowało mnie to (usunięte przez administratora) czasu i nerwów. Okazało się, że ktoś tam coś źle kliknął...że niby mnie nie było na zleceniu. Słabe to było. Żadnego "przepraszam" nie było - brak szacunku do pracownika, do człowieka. Tyle w temacie, co do szanownych kierowników, jaśnie pań, bo z takimi przyszło mi rozmawiać i pisać. Żegnam.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację, prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia sprawy. Telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam, Ania Tikrow
Totalnie nie polecam, miałem wypadek który uniemożliwił mi dotarcie do pracy. Jednorazowa sytuacja a konto zostaje zablokowane, po prostu smieszne…. Powinno być jakiekolwiek ostrzeżenie, chociaż kara inna, po co od razu blokować konto?
Niestety takie są procedury, jeśli nie mamy odpowiednio wcześnie zgłoszonej nieobecności wówczas nie posiadamy czasu na znalezienie zastępstwa. Twoja sytuacja wydaje się nadzwyczajna, prosimy o kontakt z centralą, sprawdzimy możliwości - telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Kontakt z centralą???? Centrala Nic nie zrobi, proszę nie mydlić oczu!!!! Konto odblokujecie??? Na pewno nie!!!
a ja miałem zablokowane konto przez pomyłkę, z winy pracodawcy, odkręcenie tego trwało bardzo długo i przepadło mi (usunięte przez administratora) zleceń przez zablokowane konto, telefoniczna konsultantka sypała regułkami i dopiero droga formalna pomogła, straciłem (usunięte przez administratora) czasu i nerwów, już nie biorę zleceń, dziwne że w zusie cały jestem jako zatrudniony w tikrow, jak to odkrecić - znowu dzwonić, pisać trzeba, czas i nerwy
Czy jest możliwość odblokowania konta? Jakoś się odwołać czy nie ma szans?
Hej, konta są blokowane w sytuacji kiedy nie pojawisz się na zleceniu i nie zgłosisz swojej nieobecności odpowiednio wcześnie, aby znaleźć zastępstwo. Blokujemy je również wtedy, kiedy pracodawca zgłosi nam niską jakość wykonywania zlecenia przez Pracownika. Pozdrawiam, Ania Tikrow
Jak sie ma zajęcie komornicze z tytułu alimentów do pracy w Tikrow?
jak będziesz pracować na etat to pewnie komornik będzie ci to zajęcie z pensji ściągał, czyli normalnie... a jak ma być wg ciebie?
Dzień dobry, z przyczyn osobistych nie mam możliwości stawić się na zlecenie, czy obowiązują za to jakieś kary?
Nie. Żadnej kary. Oprócz tego, że zablokują Ci konto na Tikrow. Nieważne. są Twoje tłumaczenia. Oni z chęcią Cię zablokują, jeszcze dostaniesz taka słowną reprymendę, że Ci się odechce. Tam pracuje (usunięte przez administratora)bez kultury.
Nie ma żadnych kar, w sytuacji niezgłoszenia swojej nieobecności do 24 h przed zleceniem może nastąpić blokada konta. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Jestem zadowolona, byłam na 2 sobotnich zleceniach, za pierwsze dostałam przelew już następnego dnia (w niedzielę!) natomiast za drugie dostałam jeszcze tego samego dnia - dla mnie super. Jedyne co mnie zdziwiło, że akurat jak zainstalowałem aplikację, zniknęły ogłoszenia sklepu, które mnie bardzo interesowały ale i tak znajduję coś dla siebie:) niektórzy pracodawcy mają za dużo wymagania jak do pracy tymczasowej (np. trudno żebym na jeden dzień żeby zarobić 180 zł zdejmowała z paznokci hybrydę) ale to już minus na rzecz pracodawcy a nie Tikrow choć może warto byłoby zwrócić uwagę np. Costa cafe,że pracownik do sprzątania na zlecenie chyba nie musi wyglądać jak stały ich pracownik. Ogólnie rzecz biorąc, jestem z Tikrow bardzo zadowolona, żałuję, że dopiero od niedawna wiem o ich istnieniu.
Miło nam to słyszeć, dziękujemy! Jeśli masz dodatkowe uwagi dotyczące samego zlecenia oraz miejsca pracy podziel się proszę z nami wysyłając e-mail na adres: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Witam. Jak długo trzeba czekać na przelew po realizacji zlecenia? Czy trzeba dzwonić i "upominać się" o swoje?
Ja dostałam pierwszy raz następnego dnia (w niedzielę) a przy kolejnym zleceniu jeszcze tego samego dnia
Przelewy są realizowane zaraz po wykonanym zleceniu, dochodzą średnio w 24h. Dłuższe procesowanie może być efektem weekendów, świąt lub banku, który procesuje płatność. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 22 100 43 15 Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Jedyne zastrzeżenie co do samej aplikacji to filtrowanie ofert - mam ustawioną lokalizację i promień 50 km a wyświetlają mi się również oferty z miast oddalonych o kilkaset kilometrów.
Dziękujemy za sugestię, przekażemy ją dalej. Szerokie filtrowanie najczęściej oznacza brak zleceń w Twojej okolicy. Pozdrawiam, Ania Tikrow
SZUKAM OSÓB, KTÓRE SĄ POSZKODOWANE PRZEZ FIRMĘ TIKROV Z POWODU BLOKADY APLIKACJI TIKROV Z POWODU BRAKU SZACUNKU DO OBSŁUŻENIA WAS JAKO PRACOWNIKA Z POWODU NIE WYPŁACENIA PIENIĘDZY . PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ DO MNIE NA ADRES E-MAIL JA TEŻ ZOSTAŁAM TAK POTRAKTOWANA POTRZEBUJĘ WASZEGO WSPARCIA PROSZĘ O ZGŁASZANIE SIĘ SIĘ NA TEN ADRES E-MAIL nataliaexpert@onet.pl
Konta są blokowane w sytuacji, kiedy nie zostanie wcześniej zgłoszona nieobecność. Potrzebujemy ok. 24 h na znalezienie zastępstwa. Pieniądze są normalnie wypłacane za każde zlecenie, nawet jeśli po wykonanym zadaniu nastąpiła blokada. Prosimy o kontakt z centralą celem zweryfikowania sprawy, telefonicznie: 22 100 43 15, lub poprzez e-mail: kontakt@tikrow.com. Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Właściwie to nie mam zastrzeżeń. Umówiona kwota dociera mniej więcej w wyznaczonym czasie. Polecam każdemu, kto potrzebuje szybkich pieniędzy.
Wypłata jest realizowana zaraz po zleceniu, w dni robocze nawet do 24 h. Wszystko zależy od banku, który realizuje przelew :) Pozdrawiam serdecznie, Ania Tikrow
Prawda, ja też korzystałam z tego serwisu i pieniądze były na czas. No chyba, że pracę wykonałeś w piątek, to przelew zaksieguje się w poniedziałek, ale to nie z winy Tikrow, a po prostu system bankowy jest nieaktywny w weekend Pozdrawiam
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tikrow Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Tikrow Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 68.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Tikrow Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 12 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!