Jaki jest styl zarządzania w Icenter Sp. z o.o.?
firma iCenter przywłaszczyła mój telefon. Dałam do naprawy i do dziś nie mam a firma nie odbiera tel i nie ma kontaktu.
@anonim Łatwo jest kogoś oczernić ,ale czy są dowody na takie zarzuty?
Ja również potwierdzam wszystkie negatywne opinie o tej firmie , moja żona kupiła u nich przez Allegro telefon który okazał się być zupełnie niezgodny z zamówieniem i chcieliśmy odstąpić od umowy , krętacze i kombinatorzy , długo nas zwodzili , aż sprawa skończyła się w sądzie, po sądowym wezwaniu rura im zmiękła i odesłali pieniądze .
serwis bardzo nie rzetelny
Unikajcie tej firmy, bo jest to tragedia w wielu aktach,,,,, dla mnie są to po prostu (usunięte przez administratora) Stwierdzenia się nie boję, bo nabrali mnie na kilkaset złotych oddając mi "niby" naprawiony telefon..... KATASTROFA! a do tego tragiczny kontakt - nigdy nie udało mi się tam dodzwonić, nie odpisują na maile- jesteś po prostu zawieszony w próżni i czekasz .... Żałuje, że nie ogarnęłam opinii zanim oddałam do nich mojego iphona, bo jest w Gorzowie wiele innych firm, które mają super opinie. LUDZIE!!! wszędzie dobrze byle nie tam .... oszczędzi Wam to nerwów, pieniędzy i czasu...
Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Z firmą długo się przepychałam, gdyż najpierw dostałam niesprawny telefon, który był cztery razy odsyłany na reklamację (raz firma przetrzymała mi sprzęt półtora miesiąca, nie chcąc zwrócić mi pieniędzy). Za ostatnim razem paczka (zaadresowany na właściciela konta Allegro, a nie na mnie - osobę, z którą od początku była prowadzona korespondencja) został wysłany na adres właścicielki konta (wszystkie wcześniejsze przesyłki były wysyłane do paczkomatu). Po czasie, gdy paczka została otwarta (nikt nie spodziewał się, że może być to sprzęt po reklamacji) okazało się, że zawierała ładowarkę oraz słuchawki, jednak brakowało telefonu (firma nigdy go nie wysłała). Oczywiście iCenter upierało się, że chcę wyłudzić od nich pieniądze. Sprawa trafiła na policję, niestety została umożona z powodu braku wystarczających dowodów. Jednakże jeśli pozostałe oszukane osoby byłyby skłonne napisać pozew zbiorowy, jestem jak najbardziej chętna, gdyż mam całą dokumentację.
Lepiej pójść gdziekolwiek indziej, brak kontaktu z serwisem, usterki zazwyczaj nie naprawione a na gwarancje zawsze znajdą jakąś wymówkę by zmusić do ponownej zapłaty
Witam do firmy niemam żadnych zastrzeżeń ale do dostawy DHL piasla że potrwa max 2dni a czekam już czwarty dzien i paczka jest od trzech dni w tym samym miejscu ☹️
Potwierdzam wszystkie negatywne opinie odnosnie tego podmiotu. Brak kompetnecji, brak chęci współpracy, brak informacji i ogólna żenada jeśli chodzi o obsługę klienta. Ktoś zapyta na czym to opieram. Poniżej moje pismo do rzecznika praw konsumenta: W marcu 2018r. zakupiłem poprzez ofertę Allegro telefon iPhone 6s w sklepie iCenterStore z Gorzowa Wielkopolskiego (adres: Mostowa 12, piętro II; 66-400 Gorzów Wielkopolski) https://icenterstore.com/kontakt/ Telefon po 3 miesiącach użytkowania wykazywał pewne problemy (zawieszał się i samoczynnie resetował). Nie było to regularne, więc użytkowałem telefon w dalszym ciągu wychodząc z założenia, że takie usterki są trudne do zdiagnozowania. Po kolejnych 6 miesiącach telefon padł kompletnie i odesłałem go do naprawy gwarancyjnej do sklepu iCenterStore. W regulaminie gwarancji, sprzedający zastrzegał sobie 14 dni na naprawę sprzętu. Naprawa mojego telefonu trwała 18 dni roboczych. Od sprzedającego nie otrzymywałem żadnych informacji i tylko po wielu mailach i rozmowach telefonicznych dostałem informację odnośnie statusu naprawy (mam wszelkie kopie i nagrania rozmów). Sprzedający bardzo rzadko odpowiada na maile i miałem ogromne problemy z uzyskaniem informacji odnośnie mojego sprzętu. Po 18 dniach i wielu mailach i telefonach, sprzęt dotarł do mnie. Jednak sprzęt dotarł do mnie nadal uszkodzony. Nie działała funkcja touchID, telefon bardzo mocno się nagrzewał, pod tylną pokrywą coś „grzechotało” i nadal samoczynnie się resetował w dowolnym momencie. Dlatego też, odesłałem go do ponownej naprawy. 15 stycznia otrzymałem potwierdzenie, że telefon trafił do serwisu. Poza potwierdzeniem wpłynięcia sprzętu od serwisu nie uzyskałem żadnej informacji nt. statusu naprawa. Kontakt ze sprzedającym jest bardzo zły, sprzęt nie został naprawiony i jestem już bardzo poirytowany, jakością obsługi. Złożyłem oficjalne pismo prosząc o wymianę sprzętu, gdyż ewidentnie jest wadliwy, ale, tak jak już napisałem, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Całą sprawę eskalowałem do serwisu allegro, który próbuje mi pomóc, niestety nieskutecznie. Dnia 29 stycznia otrzymałem zdawkową informację, że moje reklamacja została odrzucona. Pomimo moich próśb (mailowych i telefonicznych) nie otrzymałem żadnego uzasadnienia, czy raportu z naprawy. Ze sklepem rozmawiałem już wielokrotnie i nadal nie mam żadnej informacji, co konkretnie dzieje się z moim sprzętem. Dziś mijają dokładnie 3 tygodnie, kiedy telefon jest ponownie serwisie, a w całkowitym rozrachunku nie jestem w stanie go używać od ponad 10 tygodni. Ani ja, ani serwis allegro nie jesteśmy w stanie wymusić na sprzedającym reakcji, czy nawet jasnej odpowiedzi. Odnoszę wrażenie, że za każdym razem rozmawiam z inna osobą, a moje prośby nie są traktowana poważnie. Ponad to, dziś sprzedający przestał odbierać od mnie telefony. Sytuacja jest karygodna i bardzo nie profesjonalna.