Opinie o Icenter Sp. z o.o. w Gorzów Wielkopolski

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Icenter Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Icenter Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Sklepy internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Icenter Sp. z o.o. w Gorzów Wielkopolski

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania w Icenter Sp. z o.o.?

ds Nowy wpis
Inne
 Pytanie

firma iCenter przywłaszczyła mój telefon. Dałam do naprawy i do dziś nie mam a firma nie odbiera tel i nie ma kontaktu.

Eryk Nowy wpis
Inne

@anonim Łatwo jest kogoś oczernić ,ale czy są dowody na takie zarzuty?

JA Nowy wpis

Ja również potwierdzam wszystkie negatywne opinie o tej firmie , moja żona kupiła u nich przez Allegro telefon który okazał się być zupełnie niezgodny z zamówieniem i chcieliśmy odstąpić od umowy , krętacze i kombinatorzy , długo nas zwodzili , aż sprawa skończyła się w sądzie, po sądowym wezwaniu rura im zmiękła i odesłali pieniądze .

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jesteś już po rozmowie rekrutacyjnej w firmie Icenter Sp. z o.o.? Zostaw swoją opinię dotyczącą jej przebiegu. Czy spełniła Twoje oczekiwania? Jaki był jej rezultat?
logo firmy Specjalista psychoterapii uzależnień
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Manager w zespole Cen Transferowych
Warszawa
MDDP Michalik Dłuska Dziedzic i Partnerzy Spółka Doradztwa Podatkowego S.A.
(65 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Accounts Receivable Specialist – Credit Collection (m/f/d)
Warszawa
Bruker Business Support Center Sp. z o.o.
(383 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista / Specjalistka ds. przygotowania inwestycji
Warszawa
Kaliszuk sp.j. Staff Partners
(17 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
serwisant

serwis bardzo nie rzetelny

Baska

Unikajcie tej firmy, bo jest to tragedia w wielu aktach,,,,, dla mnie są to po prostu (usunięte przez administratora) Stwierdzenia się nie boję, bo nabrali mnie na kilkaset złotych oddając mi "niby" naprawiony telefon..... KATASTROFA! a do tego tragiczny kontakt - nigdy nie udało mi się tam dodzwonić, nie odpisują na maile- jesteś po prostu zawieszony w próżni i czekasz .... Żałuje, że nie ogarnęłam opinii zanim oddałam do nich mojego iphona, bo jest w Gorzowie wiele innych firm, które mają super opinie. LUDZIE!!! wszędzie dobrze byle nie tam .... oszczędzi Wam to nerwów, pieniędzy i czasu...

Ostukraine
@Baska

Prosze o Kontakt mam pomysł na nich

anonim
@Baska

Proszę o jakiś kontakt do Pani

Oszukana

Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. Z firmą długo się przepychałam, gdyż najpierw dostałam niesprawny telefon, który był cztery razy odsyłany na reklamację (raz firma przetrzymała mi sprzęt półtora miesiąca, nie chcąc zwrócić mi pieniędzy). Za ostatnim razem paczka (zaadresowany na właściciela konta Allegro, a nie na mnie - osobę, z którą od początku była prowadzona korespondencja) został wysłany na adres właścicielki konta (wszystkie wcześniejsze przesyłki były wysyłane do paczkomatu). Po czasie, gdy paczka została otwarta (nikt nie spodziewał się, że może być to sprzęt po reklamacji) okazało się, że zawierała ładowarkę oraz słuchawki, jednak brakowało telefonu (firma nigdy go nie wysłała). Oczywiście iCenter upierało się, że chcę wyłudzić od nich pieniądze. Sprawa trafiła na policję, niestety została umożona z powodu braku wystarczających dowodów. Jednakże jeśli pozostałe oszukane osoby byłyby skłonne napisać pozew zbiorowy, jestem jak najbardziej chętna, gdyż mam całą dokumentację.

anonim
@Oszukana

Proszę o jakiś kontakt do pani . Mam pomysł na tych oszustów

Apple

Lepiej pójść gdziekolwiek indziej, brak kontaktu z serwisem, usterki zazwyczaj nie naprawione a na gwarancje zawsze znajdą jakąś wymówkę by zmusić do ponownej zapłaty

DHL niepolecma

Witam do firmy niemam żadnych zastrzeżeń ale do dostawy DHL piasla że potrwa max 2dni a czekam już czwarty dzien i paczka jest od trzech dni w tym samym miejscu ☹️

Zawiedziony klient

Potwierdzam wszystkie negatywne opinie odnosnie tego podmiotu. Brak kompetnecji, brak chęci współpracy, brak informacji i ogólna żenada jeśli chodzi o obsługę klienta. Ktoś zapyta na czym to opieram. Poniżej moje pismo do rzecznika praw konsumenta: W marcu 2018r. zakupiłem poprzez ofertę Allegro telefon iPhone 6s w sklepie iCenterStore z Gorzowa Wielkopolskiego (adres: Mostowa 12, piętro II; 66-400 Gorzów Wielkopolski) https://icenterstore.com/kontakt/ Telefon po 3 miesiącach użytkowania wykazywał pewne problemy (zawieszał się i samoczynnie resetował). Nie było to regularne, więc użytkowałem telefon w dalszym ciągu wychodząc z założenia, że takie usterki są trudne do zdiagnozowania. Po kolejnych 6 miesiącach telefon padł kompletnie i odesłałem go do naprawy gwarancyjnej do sklepu iCenterStore. W regulaminie gwarancji, sprzedający zastrzegał sobie 14 dni na naprawę sprzętu. Naprawa mojego telefonu trwała 18 dni roboczych. Od sprzedającego nie otrzymywałem żadnych informacji i tylko po wielu mailach i rozmowach telefonicznych dostałem informację odnośnie statusu naprawy (mam wszelkie kopie i nagrania rozmów). Sprzedający bardzo rzadko odpowiada na maile i miałem ogromne problemy z uzyskaniem informacji odnośnie mojego sprzętu. Po 18 dniach i wielu mailach i telefonach, sprzęt dotarł do mnie. Jednak sprzęt dotarł do mnie nadal uszkodzony. Nie działała funkcja touchID, telefon bardzo mocno się nagrzewał, pod tylną pokrywą coś „grzechotało” i nadal samoczynnie się resetował w dowolnym momencie. Dlatego też, odesłałem go do ponownej naprawy. 15 stycznia otrzymałem potwierdzenie, że telefon trafił do serwisu. Poza potwierdzeniem wpłynięcia sprzętu od serwisu nie uzyskałem żadnej informacji nt. statusu naprawa. Kontakt ze sprzedającym jest bardzo zły, sprzęt nie został naprawiony i jestem już bardzo poirytowany, jakością obsługi. Złożyłem oficjalne pismo prosząc o wymianę sprzętu, gdyż ewidentnie jest wadliwy, ale, tak jak już napisałem, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Całą sprawę eskalowałem do serwisu allegro, który próbuje mi pomóc, niestety nieskutecznie. Dnia 29 stycznia otrzymałem zdawkową informację, że moje reklamacja została odrzucona. Pomimo moich próśb (mailowych i telefonicznych) nie otrzymałem żadnego uzasadnienia, czy raportu z naprawy. Ze sklepem rozmawiałem już wielokrotnie i nadal nie mam żadnej informacji, co konkretnie dzieje się z moim sprzętem. Dziś mijają dokładnie 3 tygodnie, kiedy telefon jest ponownie serwisie, a w całkowitym rozrachunku nie jestem w stanie go używać od ponad 10 tygodni. Ani ja, ani serwis allegro nie jesteśmy w stanie wymusić na sprzedającym reakcji, czy nawet jasnej odpowiedzi. Odnoszę wrażenie, że za każdym razem rozmawiam z inna osobą, a moje prośby nie są traktowana poważnie. Ponad to, dziś sprzedający przestał odbierać od mnie telefony. Sytuacja jest karygodna i bardzo nie profesjonalna.

Zostaw merytoryczną opinię o Icenter Sp. z o.o. - Gorzów Wielkopolski

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Icenter Sp. z o.o.
1/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Mostowa 12
    66-400 Gorzów Wielkopolski
  • NIP: 5993203514 REGON: 367374064 KRS: 0000680052
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Icenter Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii