zamówiłam stół Albert w kolorze popielaty i brązowy. po dwóch latach popielaty kolor pożółkł (blat+nogi) natomiast wkładki do stołu trzymają swój pierwotny kolor. zorientowałam się przy rozkładaniu stołu w sylwestra 20/21. gwarancja minęła 3 miesiące wcześniej. nie polecam.
Czas na opinie ... 3 lata temu kupiłem narożnik w Gdańsku na Grunwaldzkiej od Pana którego obsługę klienta do czasu kupna oceniam na 6. I się zaczęło... Zapłaciłem i to był mój największy błąd. Gdy przyszedł czas kiedy mialem mieć narożnik w domu to Resto Design nie odbierało telefonów Pan w sklepie nie mógł nic poradzić a później co tydzień opowiadali bajki o tym, że jest problem z transportem. Ba żeby było śmiesznie dwa razy już jechali ale coś się stało i kolejne dwa tygodnie czekania. Jak już przyjechali to wyje*bali narożnik po klatka bo nie mają czasu... A dzisiaj cała ta eko skóra która miała wytrzymać tyle lat wytrzymała lekko ponad dwa lata. Dzisiaj właściwie jej nie ma a gwarancja była właśnie na 2 lata. Narożnik się już zapada i trzeszczy jak wiadomo co... DRAMAT! ! Nie polecam nigdy niczego z tej firmy!!! Wystawiam opinie po 3 latach ponieważ dałem sobie czas jeżeli chodzi o jakość. Ale widzę, że tak samo jak traktują klienta to tak samo kiepski robią sprzęt.
(usunięte przez administratora)wzięli zaliczkę i tyle.
Narożnik jak polecono został zamówiony w sklepie w Wałbrzychu telefonicznie u NIEKOMPETENTNEJ PRACOWNICY, ktora zle spisala jaka strona jest potrzebna mimo milionach razy tlumaczeniu i zostal nam przyslany zły tj zła strona. Reklamacja z gory z Gdanska odrzucona, na ta od Rzecznika Praw Konsumenta zero reakcji, sklep nie reaguje zamiast zamowic poprawny, a ten wziac na stan. Brak kontaktu, wyłączone telefony. Totalna IGNORANCJA! N I G D Y W I E C E J !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!