Opinie o Kaczmarski Group Sp. j.
2 tygodnie czekam na informację zwrotną z rozmowy rekrutacyjnej na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Pani na koniec rozmowy sama dodała, że poinformuje jaki jest wynik rekrutacji bez względu na to czy będzie on pozytywny czy też negatywny, i cisza. Domyślam się, że są na nie. Dla kandydata myślę, że ważna jest też informacja zwrotna, co jest powodem decyzji negatywnej. Czy to zbyt wysokie oczekiwane wynagrodzenie? Możliwe, że tak, ponieważ firma może zaproponować jedynie najniższą krajową, a jeśli chce zarobić więcej musisz dzwonić i wciskać dodatkowe rzeczy..
Jakie zadania są powierzane pracownikom, firma proponuje innowacyjne rozwiązania ,więc ciekawi mnie z jakimi rzeczami możemy się tu zmagać?
Zależy na jakiś stanowisko składasz aplikacje. Centrum obsługi klienta? Sprzedaż? KG ma duże zapotrzebowanie rekrutacyjne, które nie jest związane z rotacja tylko rozwojem firmy. Z czym się możesz zmagać? Na pewno z umową o pracę, dobrym systemem wynagrodzen, wysokimi prowizjami jeżeli wykonujesz plany sprzedażowe i dobra atmosferą. Bez kolorowania - jest stres, ale gdzie nie ma? Jeżeli za tym idzie odpowiednie wynagrodzenie to stres schodzi na drugi plan :)
Masz rację, dobre wynagrodzenie rekompensuje pracę pod presją czasu. Czy mógłbyś napisać w jakiej wysokości są prowizje i o jakie dodatkowe benefity można się ubiegać?
Pracuję już kilka lat - atmosfera, zadania ok
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kaczmarski Group Sp. j.?
Zobacz opinie na temat firmy Kaczmarski Group Sp. j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 79.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaczmarski Group Sp. j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 32 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Kaczmarski Group Sp. j.?
Kandydaci do pracy w Kaczmarski Group Sp. j. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.