Hej. Widziałam, że od paru dni Doradca Biura Obsługi Klienta jest potrzebny. w tym przypadku podstawa zawsze będzie wynosić tyle samo czy jednak jest zależna od doświadczenia kandydata? zastanawiam się jak zarobkowo teraz się wychodzi wraz z prowizjami z opisu. warto aplikować?
Witam Pani Zuzanno, jeśli chodzi o zarobki oczywiście są one zależne od doświadczenia i wyników. Kwestie wynagrodzenia ustalane są bezpośrednio z szefem na podstawie wiedzy, doświadczeń zawodowych a po okresie próbnym również wyników.
Taki Instalator światłowodowy ma w ogóle jakieś normy? Piszą w ofercie, że to praca na samej podstawie, więc zaczynam się zastanawiać czy pracownicy są jakkolwiek motywowani. Praca ma być do 16 ale jak się skończy wcześniej to można wrócić do domu?
Witam, Jeśli pracownicy wykonują wszystkie zlecone zadania to mogą wyjść. Jeśli chodzi o premie są obecnie uznaniowe, jesteśmy w trakcie budowania systemu premiowego również dla instalatorów. Z dotychczasowych doświadczeń było tak że pracownicy woleli pensje stałą niż system premiowy bo jako instalatorzy nie mieli bezpośredniego wpływu na ilość nowych klientów i pracują po 8 h bez weekendów.
Witam, czas pracy handlowców jest bardziej elastyczny czy jednak pracuje się w określonych godzinach? W ofercie podkreślono poniedziałek – piątek bez wskazania godzin. Są jakieś przedziały?
Witam, pracownicy pracują od 8:30 do 16:30 oczywiście jako przedstawiciel pojawia się elastyczność umawiania się z klientami jeśli wymaga tego sytuacja jest możliwość umawiania się indywidualnie z klientami wtedy też ustala się godziny w ciągu dnia 8h.
Hejka. ;) jest teraz dostępna oferta dla handlowca, myślę nad aplikowaniem na nią. Na samym początku jednak możecie opowiedzieć coś o pracy i wynagrodzeniu? W treści zostało napisane, że składają się na nie stała podstawa oraz prowizja, ciekawi mnie po prostu jak będzie wychodzić i czy trudno ją wyrobić
Dzień dobry, Jako pracodawca chętnie poruszymy tą kwestię na rozmowach kwalifikacyjnych, dlatego zachęcam do aplikacji. Jeśli zaś chodzi o system pracy są to dwa dni w biurze i 3 dni w terenie polegające na aktywnym poszukiwaniu potencjalnych klientów. Ciągle powiększamy naszą sieć i staramy się odnajdować punkty, które nie są w zasięgu sieci światłowodowej żeby móc zapewnić naszym przedstawicielom łatwość w pozyskiwaniu nowych klientów. Ich ilość jest zależna od zaangażowania jaką przedstawiciel wkłada w swoją pracę. Czy trudno ? Progi są osiągalne i realne do zdobycia. Stawka ustalana jest na zebraniach kwartalnych.
Dzień dobry. To jakimi cechami charakteru musi się wykazywać teraz kandydat, żeby mógł współgrać z całym zespołem? Interesuje mnie szerszy opis atmosfery i kultury pracy
Dzień dobry, Odpowiadając na pytanie, zależy nam na zaangażowanych osobach, które chcą się utożsamiać z firmą w której pracują. Kandydat musi być gotowy na wyzwania jako że pracujemy z przedsiębiorstwami często ich pytania lub problemy wymagają szybkiej reakcji a często też komunikacji między zespołowej żeby znaleźć rozwiązanie dla zaistniałej sytuacji. Ze względu na to że praca wymaga stałego kontaktu z klientem oczekujemy nienagannej kultury osobistej i komunikatywności. Co dla mnie jako rekrutera jest ważne to znalezienie wspólnej komunikacji bo to my tworzymy zespół i budujemy relacje. Dlatego często dajemy sobie szanse na współpracę w okresie próbnym żeby wzajemnie zweryfikować czy środowisko pracy odpowiada kandydatowi. Czy taka odpowiedź jest wystarczająca i rozwiewa wszelkie wątpliwości ?
Jako serwisant IT ktoś pracował? z miesiąc temu wygasła mi oferta z takiego portalu. tam akurat było napisane, że ze 30 osób się zgłosiło. ciekawi mnie przy tym forma rozmowy rekrutacyjnej, czy cos na niej się naprawia? Chyba ze jest okres próbny?
Witam, Podczas rozmów nie prowadzimy praktycznych testów, a weryfikujemy osobowość pracownika czy współgra z naszym zespołem i z zasadami jakie funkcjonują w firmie. Testy praktyczne to już okres próbny w pracy pod okiem koordynatora działu IT. Zapraszam do zgłaszania swoich kandydatur, pierwszy etap rekrutacji jest to rozmowa telefoniczna kolejny zaś to już rozmowa z właścicielem firmy i koordynatorem działu.