Meble kuchenne bardzo ładne super zapakowane wszystko tak jak należy .Ja jestem zadowolona są to moje drugie meble od tego producenta .
Czy w Zakład Produkcji Mebli Concordia Export-Import s.c. Andrzej Pelc Zbigniew Pelc Mirosław Pelc pracuje się na open space?
Po przeczytaniu opinii na Alegro dotyczących mebli ,byłam mocno zainteresowana zakupem Po przeczytaniu opinii na tej stronie obawiam się, że meble przyjdą uszkodzone lub fronty czy blaty nie będę takie jakie mnie interesuje Ponownie muszę przemyśleć decyzję A szkoda ????
NIC BARDZIEJ MYLNEGO, MOJE MEBLE DOTARŁY DOBRZE ZAPAKOWANE BEZ ŻADNYCH USZKODZEŃ.MEBLE Z TEJ FIRMY SŁUŻĄ MI JUŻ KILKA LAT. JESTEM ZADOWOLONA I POLECAM FIRMĘ.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Zakład Produkcji Mebli Concordia Export-Import s.c. Andrzej Pelc Zbigniew Pelc Mirosław Pelc? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Hej, widzę ze mogę tutaj znaleźć same opinie klientów na temat tej firmy, ale może jakiś pracownik się wypowie jak pracuje się obecnie w zakładzie mebli? Poszukują obecnie pracowników? Czy można liczyc na uczciwe wynagrodzenie, umowę o prace i brak wielu nadgodzin? Dajcie znac
umowę o prace tak - najniższa krajowa. Resztę jeśli coś ugrasz nadgodzinami więcej, to dostaniesz pod stołem. Osobiście znam dwie osoby, które tam pracowały i jednej i drugiej przy odejściu nie zapłacili całości, jednej i drugiej osobie nie wypłacili po 700 zł. To nic... na akcesoriach jak nie wyrobisz akordu miesięcznego to dostajesz na konto przelew całości NAJNIŻSZEJ KRAJOWEJ i szef Ci wylicza ile musisz mu ODDAĆ GOTÓWKĄ !!! Także myślę, że to wszystko mówi samo za siebie.
Ostatnio zakupiłam meble concorda na OLX Jestem bardzo zadowolona z mebli jak i z obsługi. Kontakt natychmiastowy. Doszło do drobnej pomyłki w dostawie problem rozwiązany szybko i sprawiedliwie. Gorąco polecam
Dnia 09.11.2021 zrobiłam przelew za szafkę od tamtej pory zero odzewu czy przelew doszedł kiedy zostanie wysłane zamówienie. Wysłałam już chyba z 10 meili i nic dalej cisza żadnej odpowiedzi kamień w wodę. Bardzo mi przykro że tak podchodzicie do klienta bo pytając o szafkę i przed jej zakupem odpowiedzi na wiadomości były natychmiastowe. Bardzo mi przykro że takie sytuacje się zdarzają i nie traktujecie ludzi z szacunkiem i poważnie. Wydaje mi się że to był ostatni mój zakup u Państwa a szkoda…
Witam, 11 listopada wypada święto narodowe - dzień wolny od pracy 12 listopada nasza firma również miała wolne 13 listopada - sobota dzień wolny od pracy 14 listopada - niedziela dzień wolny od pracy podczas długiego weekendu wysłała Pani do nas około 20 maili, na które nie było odpowiedzi, bo nie pracowaliśmy. Dziś szafka od nas została wysłana, o czym została Pani poinformowana. Pozdrawiamy, Concordia
Witam, 11 listopada wypada święto narodowe - dzień wolny od pracy 12 listopada nasza firma również miała wolne 13 listopada - sobota dzień wolny od pracy 14 listopada - niedziela dzień wolny od pracy podczas długiego weekendu wysłała Pani do nas około 20 maili, na które nie było odpowiedzi, bo nie pracowaliśmy. Dziś szafka od nas została wysłana, o czym została Pani poinformowana. Pozdrawiamy, Concordia
Pani Alelsandra wyliczająca zamowienie zawyża kalkulacje o ponad 10 %. Prosba o kontakt z szefem bez odpowiedzi. nie polecam nikomu. zakupie te meble u uczciwego sprzedawcy.
No poczekaj - przecież trzeba jakoś wyjaśnić tę sytuację. Skoro twierdzisz, że jakiś pracownik firmy Concordia Export-Import zawyżył kalkulację, to trzeba to sprawdzić. Jeśli nie chcą Cię tam skontaktować z Szefem, to najlepiej byłoby udać się do siedziby firmy. Daleko tam masz?
Witam, Zapraszamy do naszej siedziby. ul. Pszeniczna 33-35 82-300 Elbląg Oczywiście cennik jest do wglądu na miejscu dla każdego klienta :) Co więcej Pan Piotr K. dostał szczegółową specyfikację każdej szafki na maila. Cena różniła się od tej z aukcji na allegro, gdyż zamówienie było indywidualne (zestaw po zmianach + dodatkowe szafki). Każda szafka ma swoja stałą cenę w cenniku, o których cenach Pan Piotr został poinformowany. Pozdrawiam. Aleksandra
Jeśli chodzi o dostarczenie mebli ,to trwało to 3 tygodnie . Natomiast jeśli chodzi o same meble ,to nie mam żadnych zastrzeżeń. Wszystko się zgadza , elementy w każdym kartonie osobno zapakowane ,także miało to wszystko ręce i nogi .. poza jednym brakującym zawiasem
Bardzo słaby sprzedawca, za pomyłkę przy zamówieniu muszę ponieść koszty ja a nie osoba która pomyliła kolory... Przez ta pomyłkę teraz koszt kawałka deski pod zabudowę zmywarki wyniesie mnie 550zł. Jakaś parodia firmy
Od ponad dwóch tygodni jest problem z frontami. Wymienione już 2 razy - na w dalszym ciągu uszkodzone. Zaznaczam że fronty powinny być idealne. Zgłaszaliśmy osobiście, telefonicznie. Jesteśmy zbywani obietnicami, że kierownik oddzwoni. Fronty są z ubytkami - są po prostu uszczerbione. Wymieniono nam owszem, ale oddano spowrotem te same co reklamowaliśmy, łącznie z pęknięciem frontu z szybką. Ile to jeszcze będzie trwało?
Nie wypowiem się w tej chwili o meblach gdyż jeszcze ich nie rozpakowałem. Moja sprawa jest również na pograniczu oszustwa bowiem zapłaciłem za meble z dostawą pod wskazany adres. Zamówienie zostało przyjęte, podana należność za meble i za przesyłkę. Dopiero gdy meble dotarły okazało się, że firma ładuje meble na wielotonowy transport, który w 90% nie może dotrzeć pod wskazany adres ( osiedle bloków, zakazy wjazdu itp) a kurier , w moim przypadku Poczta Polska, żeby dostarczyć towar pod wskazany adres musi go przeładować, a to wiąże się z dodatkową opłatą 61 zł. już na miejscu u kuriera. Po interwencji w Concordii otrzymałem odpowiedż, że oni towar wysłali i jak nie chcę go przyjąć to mogę odesłać, ale nie zwrócą mi oplaty za wysyłkę. Swiadomie i z premedytacją stawiają odbiorców ,,pod ścianą,, nie informując o takich przypadkach chociaż wiedzą o takiej praktyce. Wogóle kontakt z osobami w firmie jest żaden, powtarzają , że to nie ich sprawa, że towar wysłali, głupio się śmieją. Odpowiedzi jakby ich stan umysłu był z innej planety.
Tragedia po prostu zamowilam fronty błyszczące pani potwierdziła że zrobią według mojego zamówienia po czym dostaje meble całkiem inne jakiś biały jesion co wygląda zloto i jest struktura drewna i matowa, nie przyjęli reklamacji że nie takie zamówiłam I żeby zabrali to (usunięte przez administratora) , brakowało drzwiczki lewej górnej, pęknięty front od szuflady, cokoły białe nie pasujące do pozolknietych szafek miałam dostać w ramach reklamacji cokoły w pozolknietym kolorze to okazało się że muszę zapłacić jak i za brakująca drzwiczke bo w ramach reklamacji przysłali brakująca dolna od 40 I pekniety czerwony front od szuflafy I od szafki okopowej wysłałam zdjęcie czego mi brakuje ale ciężko z myśleniem u nich I nie przysłali górnej drzwiczki bo raz mogę zrobic reklamację... neble porażka, jakość tragedia, odpryskujace części FATALNE BRZYDKIE nie polecam IDRADZAM TRZYMAĆ SIE Z DALA OD TEJ FIRMY
Witam, Pisanie obelg i fałszywych opinii na nasz temat, że jestesmy "oszustami" Jest karygodne. Dostała Pani specyfikację całej kuchni, z jakich materiałów są fronty, dodatkowo ujęłam w specyfikacji informację,że są to fronty imitujące drewno. Zgodnie z Pani potwierdzeniem zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Odnośnie informacji o reklamacji pokryliśmy koszty za jej wysyłkę. Nie po naszej stronie leży teraz wysłanie kolejnej reklamacji z Pani winy. To Pani złożyła nieprawidłową reklamację, my wysłaliśmy to o co Pani nas prosiła i co Pani reklamowała. Następne koszta wysyłki reklamacji (z winy klienta) musi pokryć klient. Zwrot produktów przystępuje Pani w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostawy. Produkt musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym i nie posiadać śladów użytkowania. A Pani poskładała już meble. Gdyby Pani po otworzeniu paczki z frontami zgłosiła do nas, że chce Pani zwrócić do nas towar gdyż nie podobają się Pani fronty i nie spełniają Pani oczekiwań,towar wtedy podlegałby zwrotowi.
Obsługa na bardzo wysokim poziomie.Towar zgodny z opisem. Kontakt wzorowy. Szczerze polecam firmę.
powiem tylko tyle : tragedia !!! zamowione meble dotarly po 3 tygodniach nie dwoch jak w opisie , brakowalo 2 paczek, 2 paczki nie od tego zestawu, szyby pobite , kontakt zerowy p."P" to szkoda gadac , zero kontaktu z nia, 2 pani(usunięte przez administratora) konkretna ale i tak przekazywala sprawe p."P" a ta ma wszystko i wszystkich gleboko w (usunięte przez administratora) po 6 tygodniach dostali brakujace elementyi ani slowa przepraszam czy i tak mam cie w (usunięte przez administratora) .. SZKODA GADAC .. NIE POLECAM NIKOMU !!!!
Komentarz pisany chyba przez konkurencję... Każda Pani z działu obsługi klienta firmy Concordia służy radą i pomoca w każdym zakresie. Żadna z Pań nie podchodzi w olewającym stosunku do klienta. Akurat Pani P. odbiera nawet telefony po swoich godzinach pracy... Czas oczekiwania na wysyłkę wyraźnie zaznaczony jest jako 14 dni roboczych, co de facto daje nam faktycznie 3 tygodnie. Terminy są dotrzymywane, a co wiecej pełne komplety, bez żadnych zmian potrafią wyjechać po paru dniach roboczych... polecam wszystkim
@Pracownik produkcji, czy mógłbyś opisać te warunki? Na jaką umowę może liczyć nowy pracownik? Czy pracodawca oferuje benefity lub premie? Wszystkie dodatkowe informacje będą cenne dla osób, które chcą aplikować do Concordia. Zachęcam Cię do dalszej wypowiedzi.
Firma z przyjazną atmosferą pracy i określonymi sprecyzowanymi i dogadanymi warunkami na wstępie. Wielu pracowników zatrudnionych na stałe od kilku lat. Niewielka rotacja młodych ludzi. Każdy kto traktuje swoją prace poważnie i odnosi się z szacunkiem do współpracowników jest zadowolony z pracy w Concordii. Za dobrą atmosferę pracy odpowiedzialny jest każdy z nas. Trzeba być pracowitym i nie kombinować. Istnieje możliwość pracy na część etatu. Dużym plusem jest brak wyścigu szczurów oraz brak korporacyjnych zasad.
Dziękuję za przepiękne mebelki kuchenne(MonikaS-2,6),które w całości i bez uszkodzeń dotarły aż na Dolny Śląsk :) Zabezpieczenie mebli idealne-paleta.Czas realizacji zamówienia zdumiewająco szybki.Bezproblemowy,łatwy montaż i bardzo dobry kontakt (w moim przypadku Pani Patrycja).Nic ,tylko kupować :D Polecam i pozdrawiam :D
Macie nowe wiadomości na temat pracy w firmie Concordia S.C. Zakład Produkcji Mebli Andrzej Pelc Zbigniew Pelc? Jeśli macie doświadczenie z tą firmą, czekamy na komentarze!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Zakład Produkcji Mebli Concordia Export-Import s.c. Andrzej Pelc Zbigniew Pelc Mirosław Pelc?
Zobacz opinie na temat firmy Zakład Produkcji Mebli Concordia Export-Import s.c. Andrzej Pelc Zbigniew Pelc Mirosław Pelc tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Zakład Produkcji Mebli Concordia Export-Import s.c. Andrzej Pelc Zbigniew Pelc Mirosław Pelc?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!