Opinie o Pinki Baby Jerzy Czyżewski w Białystok

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Pinki Baby Jerzy Czyżewski. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Pinki Baby Jerzy Czyżewski o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Wyposażenie domu - sprzedaż tekstyliów

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pinki Baby Jerzy Czyżewski w Białystok

Aleksandra

Kompletna pomyłka!!!! 7 lipca kupiłam rowerek dziś jest 19 i towaru brak. Facet nie odbiera telefonu A za rower zapłaciłam od razu. Napisałam o zwrot kasy i cisza......

Karolina
Inne
@Aleksandra

Aleksandra, czy udało Ci się skontaktować że sprzedającym? I czy sytuacja została wyjaśniona? Twoje opinie mogą pomóc innym forumowiczą.

Lee

Potwierdzam negatywne opinie dotyczące sklepu. Na szczęście zawsze kupuję za pobraniem i miałam możliwość anulowania zamówienia. Pan odebrał ode mnie raz telefon i dalej cisza, deklaracje o dostarczeniu towaru bez pokrycia. Zdecydowanie nie polecam sklepu i sprzedawcy.

El.

Właśnie otrzymałam zamówiony rowerek trójkołowy dla wnusia. Instrukcja była po angielsku. To w sumie nic, jakoś złożyliśmy. Trudno było wytrzymać w pomieszczeniu tak strasznie śmierdzą wszystkie elementy z materiału. Nie wiadomo z czego są zrobione. Ale nic to. Wybraliśmy się na pierwszy spacer, po drodze puściło koło trzeba było na ulicy je wkładać a wszystko tylko na klik więc albo trzyma albo nie. To koło raczej trzymać nie będzie. Jednym słowem szajs totalny. I co teraz, reklamować? Raczej z tego co ludzie piszą nie ma po co. Radzę nie mieć nic wspólnego z tym sklepem.

Marek

(usunięte przez administratora) Moja historia wygląda jak każda inna, zamówienie opłaciłem, 1.5 tygodnia mija, brak towaru, właściciel składa obietnice bez pokrycia. Osoba ta ŻERUJE na NIESZCZĘŚCIU dzieci, bo to dla nich zamawiamy produktu. To najbardziej wyrafinowana forma oszustwa, kiedy (usunięte przez administratora) się najmłodszych. Obok takich ludzi NIE MOŻNA przejść obojętnie. Jeżeli ktoś został również (usunięte przez administratora) przez ten sklep proszę o kontakt na mój adres: drmarekradon@gmail.com, zajmę się tym aby złożyć pozew zbiorowy oraz pokryję ewentualne koszta. W społeczeństwie nie może być tolerowane takie zachowanie. NIE POLECAM !!!!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak długo czeka się na odpowiedź od firmy Pinki Baby Jerzy Czyżewski po przesłaniu CV? Podziel się opinią z rozmowy o pracę na stanowisku Sprzątanie. Jaki był jej rezultat?
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy ELEKTRYK
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tonik
Inne

To nie jest forum dla klientów firmy a dla pracowników!!

Dominik

Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Właściciel nie odpowiada na żadne e-maile, a przez telefon składa obietnice bez pokrycia. Moje zamówienie co prawda dotarło, ale wysłane zostało nie w ciągu deklarowanych 24h tylko po półtora tygodnia - dopiero po postawieniu sprawy na ostrzu noża.

Adam

Chciałem dodać ,że też zamawiałem "DREWNIANY SORTER KOSTKA EDUKACYJNA + KLOCKI". Opinie i tym sklepie zacząłem czytać niestety dopiero po zakupie i pojawieniu się problemów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Adam

Muszę się przyłączyć do bardzo krytycznych opinii o tym sklepie! Odradzam zakupy ! Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, w żaden sposób nie mogłem się skontaktować z firmą. Brak było jakiegokolwiek potwierdzenia! E-maile i telefon bez odzewu. Po kilku dniach dostałem SMS-a , zamówienie miało być realizowane. Po tygodniu otrzymałem przesyłkę a w towar inny niż zamówiłem i opłaciłem. Rozsądniej jest nie ryzykować zakupów w tym sklepie jeżeli nie chce się być (usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bez zwrotu pieniędzy

Bez zamówionego towaru i zwrotu pieniędzy za towar. zdecydowanie odradzam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
emilia
@Bez zwrotu pieniędzy

ja właśnie tak samo i zero kontaktu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Grzegorz

Zdecydowanie ODRADZAM dokonywania zakupów w tym sklepie! Towar zamówiony w dn. 05.12.2018 r. dotarł w dn. 06.12.2018 r. z tym, że nie był właściwym - zamówionym produktem. W zw. z powyższym 6 grudnia napisałem do sklepu maila z wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji oraz prośbą o przesłanie właściwego - zamówionego towaru, tj. zabawki "DREWNIANY SORTER KOSTKA EDUKACYJNA + KLOCKI". Do dnia 8 grudnia nie otrzymałem ze strony sklepu żadnej odpowiedzi, toteż w tym dniu usiłowałem się wielokrotnie do sklepu dodzwonić na podany na stronie numer telefonu, jednakże bezskutecznie. Dopiero w dniu 11 grudnia udało mi się dodzwonić do sklepu i w rozmowie z pracownikiem przedstawić zaistniałą sytuację. Pan początkowo usiłował mi wmówić, że przesłany mi towar jest taki sam jak zamawiana przeze mnie zabawka. Po wyjaśnieniu mu różnic obiecał wyjaśnić sytuację i udzielić odpowiedzi na moją wiadomość, a także udzielić dalszych instrukcji co do toku postępowania. Do dnia 12 grudnia nie otrzymywałem żadnej wiadomości ze sklepu dlatego też ponownie skontaktowałem się telefonicznie ze sklepem i w rozmowie z tym samym co dzień wcześniej panem zażądałem przesłania mi właściwej zamówionej przeze mnie zabawki. W toku rozmowy dowiedziałem się, że takiej zabawki sklep już w swojej ofercie nie posiada i w zw. z powyższym zażądałem zwrotu pieniędzy. Pan zgodził się na takie rozwiązanie sytuacji prosząc jedynie o przesłanie wiadomości z numerem konta na które ma dokonać przelewu a także o podanie adresu z którego kurier odbierze niewłaściwy towar. Powyższe dane zostały jeszcze w dniu 12.12.2018 r. przesłane do sklepu. Od tego dnia do dnia dzisiejszego ze strony sklepu nie otrzymałem informacji dotyczącej rozwiązania zaistniałej sytuacji a także nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Jedynie w dn. 14.12.2018 r. została mi bezczelnie przesłana Faktura VAT z "podziękowaniem za zakupy"! Sklep nie szanuje klienta i totalnie ignoruje próby kontaktu z nim! Ponadto sklep wystawia informacje o dostępności danego produktu którego w rzeczywistości nie ma na stanie, tak jak to miało miejsce w moim przypadku! ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

Przypominam, że forum służy do wyrażania opinii przez pracowników danej firmy. Komentarze dotyczące świadczonych przez nią usług nie powinny się tu znaleźć, lecz zostać przekazane bezpośrednio firmie bądź zamieszczone na portalach do tego przeznaczonych. Czy ktoś wypowie się z perspektywy osoby zatrudnionej? Może obecnie firman działa jednoosobowo? Jak to wszystko wygląda w praktyce?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
as
@Karolina

gość nikogo nie zatrudnia. i nic dziwnego, bazując na nieuczciwości nie dałoby się.

Ola

Witam, dzisiaj odebrałam towar i jestem bardzo zadowolona z zakupu. Śpiworek bardzo dobrej jakości nie ma do czego się przyczepić :) zapakowany idealnie. Ja jestem bardzo zadowolona i na pewno wrócę. Paczka doszła w przeciągu 1,5 dnia od zamówienie - czego chcieć więcej :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zaint

Dziękuję wam za te komentarze. Nie wiele brakowało a bym dokonał zakupów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

Wyjątkowo NIE POLECAM sklepu pinkybaby. Produkt, który zamówiłam nie został mi wysłany. Po dłuższym czasie oczekiwania zadzwoniłam, powiedziano mi, że wyślą dzisiaj, po jakimś czasie znowu zadzwoniłam, już z rezygnacją, poproszono o wysłanie esemesa z rezygnacją, wysłałam. Znów po jakimś czasie oczekiwania napisałam email z rezygnacją, który został zignorowany. Fajną branżę sobie znaleźli do oszukiwania ludzi... sklep z akcesoriami dla dzieci... Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Oddać mi pieniądze za niewysłany produkt.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
@Joanna

też zostałam oszukane przez ten sklep i do tej pory nie mam informacji o wysyłce/zwrocie, bo nie odpowiadają ani na korespondencję mailową ani telefoniczną. Nie wiem jak Państwo, ale ja zgłaszam sprawę na policję.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ret

Ta jasne. Z gościem sie po prostu nie da dogadać. Najpierw sie coś ustala, pitem jest wykręcanie, a potem nie odbiera telefonu. Ja dziękuję

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iga

Witam, a ja jestem w prost przeciwnie bardzo zadowolona z zakupów w sklepie. Zrobiłam już kilka razy i ani razu się "nie nadziałam" zawsze szybko w zasadzie 2-3 dni od zamówienia i zabawki zawsze są u mnie. Pozdrawiam i nie ma co się bać jak coś to zawsze można zamówić za pobraniem Iga a poza tym to co to są za komentarze jak ktoś nawet nie podpisuje się własnym imieniem - a może to lipa z tymi negatywami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Malagosia

Nigdy więcej do czynienia z tym panem. (usunięte przez administratora). Odesłałem towar i przez 2 tygodnie nie odzyskała pieniędzy. Pan nie odpowiada na mile ani nie odbiera telefonu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
reeew

Chwała Bogu że tu wszedłem przed dokonaniem zakupu. Dzięki za wasze spostrzeżenia, podzielę się tym info ze znajomymi.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina
Inne

Na stronie internetowej nie ma informacji odnośnie do rekrutacji, a czy ktoś z zatrudnionych osób coś o tym wie? Do tej pory nie wspomnieliście także o tym, czy pracownicy mogą liczyć na zniżki na produkty dziecięce. Może firma bierze udział w jakichś targach, lub też wspiera na przykład domy dziecka, dostarczając produkty?

Martyna

Zostałam (usunięte przez administratora)i jego sklep. wysłał wózek szybko ale niestety nie ten który zamawiałam, dostałam wózek którego nawet nie było do wyboru w sklepie internetowym, z początku kontakt był, Pan zwodził ze wysłał kuriera z nowym wozkiem i odbierze tamten, ze nie wie kiedy ów kurier będzie, po czym nie odbierał, pisałam smsy i maile, aż w końcu przestał się odzywać, napisałam również maile o odstąpieniu od umowy i nic, zero odzewu... teraz widzę, że nie ja jedyna zostałam(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Pinki Baby Jerzy Czyżewski - Białystok

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Pinki Baby Jerzy Czyżewski
2.3/5 Na podstawie 13 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Al. 1000-Lecia Państwa Polskiego 6
    15-111 Białystok
  • NIP: 5422577753 REGON: 200199685
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pinki Baby Jerzy Czyżewski
Przejdź do nowych opinii