Kompletna pomyłka!!!! 7 lipca kupiłam rowerek dziś jest 19 i towaru brak. Facet nie odbiera telefonu A za rower zapłaciłam od razu. Napisałam o zwrot kasy i cisza......
Aleksandra, czy udało Ci się skontaktować że sprzedającym? I czy sytuacja została wyjaśniona? Twoje opinie mogą pomóc innym forumowiczą.
Potwierdzam negatywne opinie dotyczące sklepu. Na szczęście zawsze kupuję za pobraniem i miałam możliwość anulowania zamówienia. Pan odebrał ode mnie raz telefon i dalej cisza, deklaracje o dostarczeniu towaru bez pokrycia. Zdecydowanie nie polecam sklepu i sprzedawcy.
Właśnie otrzymałam zamówiony rowerek trójkołowy dla wnusia. Instrukcja była po angielsku. To w sumie nic, jakoś złożyliśmy. Trudno było wytrzymać w pomieszczeniu tak strasznie śmierdzą wszystkie elementy z materiału. Nie wiadomo z czego są zrobione. Ale nic to. Wybraliśmy się na pierwszy spacer, po drodze puściło koło trzeba było na ulicy je wkładać a wszystko tylko na klik więc albo trzyma albo nie. To koło raczej trzymać nie będzie. Jednym słowem szajs totalny. I co teraz, reklamować? Raczej z tego co ludzie piszą nie ma po co. Radzę nie mieć nic wspólnego z tym sklepem.
(usunięte przez administratora) Moja historia wygląda jak każda inna, zamówienie opłaciłem, 1.5 tygodnia mija, brak towaru, właściciel składa obietnice bez pokrycia. Osoba ta ŻERUJE na NIESZCZĘŚCIU dzieci, bo to dla nich zamawiamy produktu. To najbardziej wyrafinowana forma oszustwa, kiedy (usunięte przez administratora) się najmłodszych. Obok takich ludzi NIE MOŻNA przejść obojętnie. Jeżeli ktoś został również (usunięte przez administratora) przez ten sklep proszę o kontakt na mój adres: drmarekradon@gmail.com, zajmę się tym aby złożyć pozew zbiorowy oraz pokryję ewentualne koszta. W społeczeństwie nie może być tolerowane takie zachowanie. NIE POLECAM !!!!
To nie jest forum dla klientów firmy a dla pracowników!!
Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Właściciel nie odpowiada na żadne e-maile, a przez telefon składa obietnice bez pokrycia. Moje zamówienie co prawda dotarło, ale wysłane zostało nie w ciągu deklarowanych 24h tylko po półtora tygodnia - dopiero po postawieniu sprawy na ostrzu noża.
Chciałem dodać ,że też zamawiałem "DREWNIANY SORTER KOSTKA EDUKACYJNA + KLOCKI". Opinie i tym sklepie zacząłem czytać niestety dopiero po zakupie i pojawieniu się problemów.
Muszę się przyłączyć do bardzo krytycznych opinii o tym sklepie! Odradzam zakupy ! Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, w żaden sposób nie mogłem się skontaktować z firmą. Brak było jakiegokolwiek potwierdzenia! E-maile i telefon bez odzewu. Po kilku dniach dostałem SMS-a , zamówienie miało być realizowane. Po tygodniu otrzymałem przesyłkę a w towar inny niż zamówiłem i opłaciłem. Rozsądniej jest nie ryzykować zakupów w tym sklepie jeżeli nie chce się być (usunięte przez administratora)
Bez zamówionego towaru i zwrotu pieniędzy za towar. zdecydowanie odradzam.
Zdecydowanie ODRADZAM dokonywania zakupów w tym sklepie! Towar zamówiony w dn. 05.12.2018 r. dotarł w dn. 06.12.2018 r. z tym, że nie był właściwym - zamówionym produktem. W zw. z powyższym 6 grudnia napisałem do sklepu maila z wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji oraz prośbą o przesłanie właściwego - zamówionego towaru, tj. zabawki "DREWNIANY SORTER KOSTKA EDUKACYJNA + KLOCKI". Do dnia 8 grudnia nie otrzymałem ze strony sklepu żadnej odpowiedzi, toteż w tym dniu usiłowałem się wielokrotnie do sklepu dodzwonić na podany na stronie numer telefonu, jednakże bezskutecznie. Dopiero w dniu 11 grudnia udało mi się dodzwonić do sklepu i w rozmowie z pracownikiem przedstawić zaistniałą sytuację. Pan początkowo usiłował mi wmówić, że przesłany mi towar jest taki sam jak zamawiana przeze mnie zabawka. Po wyjaśnieniu mu różnic obiecał wyjaśnić sytuację i udzielić odpowiedzi na moją wiadomość, a także udzielić dalszych instrukcji co do toku postępowania. Do dnia 12 grudnia nie otrzymywałem żadnej wiadomości ze sklepu dlatego też ponownie skontaktowałem się telefonicznie ze sklepem i w rozmowie z tym samym co dzień wcześniej panem zażądałem przesłania mi właściwej zamówionej przeze mnie zabawki. W toku rozmowy dowiedziałem się, że takiej zabawki sklep już w swojej ofercie nie posiada i w zw. z powyższym zażądałem zwrotu pieniędzy. Pan zgodził się na takie rozwiązanie sytuacji prosząc jedynie o przesłanie wiadomości z numerem konta na które ma dokonać przelewu a także o podanie adresu z którego kurier odbierze niewłaściwy towar. Powyższe dane zostały jeszcze w dniu 12.12.2018 r. przesłane do sklepu. Od tego dnia do dnia dzisiejszego ze strony sklepu nie otrzymałem informacji dotyczącej rozwiązania zaistniałej sytuacji a także nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Jedynie w dn. 14.12.2018 r. została mi bezczelnie przesłana Faktura VAT z "podziękowaniem za zakupy"! Sklep nie szanuje klienta i totalnie ignoruje próby kontaktu z nim! Ponadto sklep wystawia informacje o dostępności danego produktu którego w rzeczywistości nie ma na stanie, tak jak to miało miejsce w moim przypadku! ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE!
Przypominam, że forum służy do wyrażania opinii przez pracowników danej firmy. Komentarze dotyczące świadczonych przez nią usług nie powinny się tu znaleźć, lecz zostać przekazane bezpośrednio firmie bądź zamieszczone na portalach do tego przeznaczonych. Czy ktoś wypowie się z perspektywy osoby zatrudnionej? Może obecnie firman działa jednoosobowo? Jak to wszystko wygląda w praktyce?
Witam, dzisiaj odebrałam towar i jestem bardzo zadowolona z zakupu. Śpiworek bardzo dobrej jakości nie ma do czego się przyczepić :) zapakowany idealnie. Ja jestem bardzo zadowolona i na pewno wrócę. Paczka doszła w przeciągu 1,5 dnia od zamówienie - czego chcieć więcej :)
Dziękuję wam za te komentarze. Nie wiele brakowało a bym dokonał zakupów.
Wyjątkowo NIE POLECAM sklepu pinkybaby. Produkt, który zamówiłam nie został mi wysłany. Po dłuższym czasie oczekiwania zadzwoniłam, powiedziano mi, że wyślą dzisiaj, po jakimś czasie znowu zadzwoniłam, już z rezygnacją, poproszono o wysłanie esemesa z rezygnacją, wysłałam. Znów po jakimś czasie oczekiwania napisałam email z rezygnacją, który został zignorowany. Fajną branżę sobie znaleźli do oszukiwania ludzi... sklep z akcesoriami dla dzieci... Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Oddać mi pieniądze za niewysłany produkt.
też zostałam oszukane przez ten sklep i do tej pory nie mam informacji o wysyłce/zwrocie, bo nie odpowiadają ani na korespondencję mailową ani telefoniczną. Nie wiem jak Państwo, ale ja zgłaszam sprawę na policję.
Ta jasne. Z gościem sie po prostu nie da dogadać. Najpierw sie coś ustala, pitem jest wykręcanie, a potem nie odbiera telefonu. Ja dziękuję
Witam, a ja jestem w prost przeciwnie bardzo zadowolona z zakupów w sklepie. Zrobiłam już kilka razy i ani razu się "nie nadziałam" zawsze szybko w zasadzie 2-3 dni od zamówienia i zabawki zawsze są u mnie. Pozdrawiam i nie ma co się bać jak coś to zawsze można zamówić za pobraniem Iga a poza tym to co to są za komentarze jak ktoś nawet nie podpisuje się własnym imieniem - a może to lipa z tymi negatywami.
Nigdy więcej do czynienia z tym panem. (usunięte przez administratora). Odesłałem towar i przez 2 tygodnie nie odzyskała pieniędzy. Pan nie odpowiada na mile ani nie odbiera telefonu.
Chwała Bogu że tu wszedłem przed dokonaniem zakupu. Dzięki za wasze spostrzeżenia, podzielę się tym info ze znajomymi.
Na stronie internetowej nie ma informacji odnośnie do rekrutacji, a czy ktoś z zatrudnionych osób coś o tym wie? Do tej pory nie wspomnieliście także o tym, czy pracownicy mogą liczyć na zniżki na produkty dziecięce. Może firma bierze udział w jakichś targach, lub też wspiera na przykład domy dziecka, dostarczając produkty?
Zostałam (usunięte przez administratora)i jego sklep. wysłał wózek szybko ale niestety nie ten który zamawiałam, dostałam wózek którego nawet nie było do wyboru w sklepie internetowym, z początku kontakt był, Pan zwodził ze wysłał kuriera z nowym wozkiem i odbierze tamten, ze nie wie kiedy ów kurier będzie, po czym nie odbierał, pisałam smsy i maile, aż w końcu przestał się odzywać, napisałam również maile o odstąpieniu od umowy i nic, zero odzewu... teraz widzę, że nie ja jedyna zostałam(usunięte przez administratora)