Witam! 9 lip. (piątek) - zamówienie (359 słuchawki), otrymałem fakturę PROFORMA i opłaciłem zamówienie; wysyłka DHL. 13 lip. (wtorek) - brak jakiejkolwiek informacji o zamówieniu, więc moje zapytanie telefoniczne o status zam. ODPOWIEDŹ jutro (środa) wysyłamy w czwartek (15 lip.) przesyłka u mnie; bardzo konkretna informacja. 21 lip. (środa) - przesyłki brak; dzwonie do firmy, brak odbioru, sekretarka aut. - nagrywam się, czekam na odpowiedź - brak odpowiedzi. 22 lip. (czwartek) - wysyłam meila - również brak odpowiedzi. 23 lip. (piątek) - dzwonie do firmy, odbiera prawdopodobnie ten sam pracownik co 13 lip. - zdziwienie i ta sama gadka, ale 27 lip. na pewno otrzymam przesyłkę i przesyłki nadal nie ma. Ze sklepów internetowych korzystam od momentu ich powstawania z uwagi na inwalidztwo (nie wychodzę z domu). I korzystam z różnych branż - spożywcze, przemysłowe i wszelkie inne. Przez te lata nie spotkałem takiego poszanowania klienta i takiego DNA jak HEXEBLAU Tomasz Zakrzewski w Warszawie. Oczywiście zwrócę się do organizacji konsumenckiej prosząc o pomoc i dając do wiadomości do izby handlowej i urzędu skarbowego właściwych dla HEXEBLAU. I ZOBACZYMY CO DALEJ? Jeżeli szanujecie swoje pieniążki, firmę HEXEBLAU omijajcie z daleka. Pozdrowienia, skarpies
Opinie o Hexeblau Tomasz Zakrzewski w Warszawa
Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Hexeblau Tomasz Zakrzewski. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Hexeblau Tomasz Zakrzewski o rozmowie kwalifikacyjnej.
Branże: Sklepy internetowe