Foundever Poland sp. z o.o.

2.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Foundever Poland sp. z o.o.

Byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Czy to ten sam sitel co byl na woloskiej 7 ? Potrzebuje kontakt z HR a nie odbieraja telefonow!!

Zofia
Kandydat

Z jakich przyczyn telefon może nie działać i jak długo może jeszcze to potrwać? często tego typu sytuacje się zdarzają?

AntySajtel
Były pracownik
@Zofia

Bo firma przebrandowala się, to pewnie dlatego

Zofia
Kandydat
 Pytanie
@AntySajtel

O dzięki za informację. Z jakich konkretnie przyczyn się to stało tak naprawdę i jakie skutki za sobą przyniosło? Co z pracownikami, część odeszła z tego powodu czy każdy został?

AntySajtel
Były pracownik
@Zofia

Od 1.03 jest to foundever, a zmienili nazwę, bo w skali globalnej Sitel połączył się z innym CC Sykes. Po prostu zmienili nazwę i nadal jest ten sam (usunięte przez administratora). Liczą, że ludzie nie będą szukać opinii po nazwie starej ;)

Moy
Były pracownik

Do not recommend. Much lower wages than the competitors. Waste of time and permanent damage to my mental health. Assessments are never fair and only the ones who are close with the TMs/OMs get the promotion.

AntySitel
Były pracownik

Najgorsze 6 miesięcy mojego życia. Nigdy nie spotkałem się z bardziej toksyczna firmą i tak bardzo beznadziejnymi kadrami. Team managerowie i operation managerowie to ludzie bez wykształcenia... Nie szanują pracowników. Stawki w tej firmie to chyba najniższa krajowa... a pracuje się w obcych językach. Uciekajcie!!

1
Żałuję
Były pracownik

Niemal, że praca sama w sobie jest trudna (gadanie przez 8 godzin z ludźmi którzy już nakręceni na kłótnie) to jeszcze menedżerowie tragedia. Najgorsze kierownictwo z którym się spotkałam (projekt accor) Jak znajdziecie nowa pracę to trzeba będzie jeszcze powalczyć o zwolnienie. Nikt wam nie da wypowiedzenia za porozumieniem stron. Jezeli składacie wypowiedzenie w maju (obojętnie którego, nawet jeżeli to jest 1 mają) to uwolnicie się dopiero 30 kwietnia. Urlop na żądanie prosiłam 3 razy i jak się domyślacie nie dostałam. Mają w (usunięte przez administratora) to że nie żyjesz pracą jedyną.

...
Były pracownik
@Żałuję

Pracowałam w kilku firmach na umowę o pracę i tylko tutaj spotkałam się z utrudnieniami w uzyskaniu Urlopu na Żądanie. Wiem, że pracodawca ma prawo odmówić, ale w innych firmach (też call center, też duża ilość połączeń) po prostu bylo OK, wpisuję UŻ - a tutaj, nie ma opcji... aczkolwiek to bylo na projekcie, który już nie istnieje (elektromarket), widzę jednak że to domena całej tej firmy.

Pracownik
Pracownik
@...

Pracodawca nie ma prawa odmówić urlopu na żądanie. Nie musisz nawet podawać przyczyny. Ma natomiast prawo odmówić urlopu wypoczynkowego.

...
Były pracownik
@Pracownik

Przed 2019 rokiem wydawało mi się, że było tak info, że jak SL jest zagrożony to jest możliwość odmowy. Ale to jest ciekawe co napisałeś/aś. Wg info w sieci masz rację: "Zdarzyć się może bowiem, że pracodawca odmówi pracownikowi udzielenia urlopu na żądanie. Zgodnie z orzecznictwem sądów może tak postąpić, gdy wystąpią szczególne okoliczności, a obecność pracownika w pracy okaże się niezbędna do ochrony interesów przedsiębiorstwa. Pracodawca może powołać się w powyższej sytuacji na art. 100 § 2 pkt 4 Kodeksu pracy w związku z dbałością o dobro zakładu i nie odmówić pracownikowi możliwości skorzystania z urlopu na żądanie. Jeśli jednak brak jest szczególnych przesłanek jak np. zagrożenie interesu firmy czy jej działalności, a pracownik w sposób zgodny z przepisami chce skorzystać z urlopu na żądanie, pracodawca nie może mu odmówić jego udzielenia. Bezpodstawne odmówienie pracownikowi przysługującego mu prawa do skorzystania z urlopu na żądanie może wiązać się z karą grzywny nałożoną na pracodawcę." Wygląda na to, że dla menagerów dawnego MSH kolejki na linii to "zagrożenie interesu firmy". Trochę to przykre uświadomić sobie po latach, że jednak nie byli do końca w porządku wobec kolegów pod sobą. No ale było minęło. Teraz ważne jest to, żeby osoby które aktualnie tam pracują znały swoje prawa.

...
Były pracownik

Nie, nie mówię o Agnieszce. Mówię o całym zespole menagerów - każdy z nich potrafił czasem czegoś odmówić, a to UŻ, a to zejścia z telefonów na maile, mimo siadającego gardła (tutaj też mam porównanie z innymi firmami, gdzie nikt nie robił problemów). Z postu powyżej wynika, że to nie domena jednego projektu a jakieś ogólnofirmowe podejście - ktoś zalecil aby w ten sposób traktować pracownika i warto się temu przyjrzeć - w innych call center nikt nie robi pracownikowi problemu, który ma gorszy dzień.

Nie polecam
Były pracownik

Bardzo nie polecam Sitel Polska. Zero szacunku do pracowników.

Twój stary
Pracownik
@Nie polecam

To prawda, mają ludzi za (usunięte przez administratora) Liczy się tylko klika wzajemnej adoracji podlizująca się szefowej.

Zofia
Inne
@Twój stary

Skoro już tak stwierdzasz, że ktoś komuś miałby się "podlizywać" to na jakiej konkretnie zasadzie? W jakich zrachowaniach miałoby to się przejawiać, że to tak widoczne? Jak reagują na to pozostali?

AntySajtel
Były pracownik
@Zofia

Wystarczy poczytać komentarze, które już inni pisali. Jest taki np.: bardzo gruby Tomasz Sz. z projektu HP o dziwnych skłonnościach. Ogólnie z racji orientacji nie cieszy się powodzeniem, przez co oczekuje specjalnej atencji i wymusza by chodzić z nim na piwo po pracy. Jak nie chodzisz z nim na piwo, to jesteś ofiarą jego życiowych frustracji.

Stephen
Były pracownik

Hi stress, low salaries, fake smiles everywhere. Very hateful and vicious management.

Administrator

Braliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko Supervisor w Sitel Polska Sp. z o.o.? Napiszcie, co sądzicie o rozmowie kwalifikacyjnej/ jak przebiegała rozmowa kwalifikacyjna. Wasza opinia może okazać się pomocna dla innych użytkowników.

TomcioGrubcio
Były pracownik
@Administrator

Rekrutacja jest fikcją, bo supervisorem finalnie zostanie pupilek country leader w myśl zasady, że niekompetentna kobieta ciągnie za sobą inną niekompetentną kobietę. (usunięte przez administratora)

Administrator

Jak wyglądał proces rekrutacyjny w firmie Sitel Polska Sp. z o.o. na stanowisko Helpdesk? Podziel się swoją opinią.

TomcioGrubcio
Były pracownik
@Administrator

Biorą jak leci - jak się umie powiedzieć 1000 słów po polsku i 50 po angielsku, a w ramach tych słów umiesz wchodzić w cztery literki menagerom - to masz szansę nawet na awans po miesiącu pracy.

Zofia
Inne
@TomcioGrubcio

Aha no dobra, a możesz proszę przedstawić bardziej konwencjonalny sposób dla osób, które więcej słów mają w swoim słowniku? Jakie w razie czego wymogi i jak konkretnie rozmowa może wyglądać? Na co patrzą, o co pytają?

Zniesmaczony
Były pracownik

Pracowałem tam wiele lat, na samą myśl o tym miejscu zbiera mi się na wymioty. Najgorszemu wrogowi nie polecam pracy tam. Oczywiście projekt HP najgorszy, jeśli nie obnosisz sie ze swoją orientacja i nie wchodzisz w cztery litery przełożonym, nie masz co liczyć na podwyżkę albo na jakiekolwiek normalne traktowanie.

1
monika dziewczyna ratownika
Były pracownik

W firmie "Sitel Polska Sp. z o. o." warunki pracy są nieznośne z powodu niskiego poziomu kadry menadżerskiej i problemów z (usunięte przez administratora). Pracownicy skarżą się na brak szacunku ze strony swoich przełożonych, nieodpowiednie traktowanie oraz brak możliwości rozwoju zawodowego. Wiele osób czuje się zastraszanych i zignorowanych, co prowadzi do niskiej motywacji i niezadowolenia z pracy. Niestety, brak skutecznej polityki antymobbingowej przyczynia się do dalszego pogorszenia sytuacji. W rezultacie wiele osób zaczyna rozważać zmianę pracy, co jest niekorzystne dla firmy i jej wyników. Warto zwrócić uwagę na te problemy i podjąć działania mające na celu poprawę sytuacji pracowników.

KsięciunioMoniczki
Pracownik

Jedyny sposób awansu to bycie w bliskim kręgu znajomych szefowej. Banda niekompetentnych ludzi w zarządzie o niskim poziomie inteligencji i kultury osobistej. Lepiej nie wiedzieć co dzieje się w tej firmie bo to trudno opisać słowami. Stawki sprzed 5 lat a wymagania coraz większe. Bardzo dużo toksycznych ludzi, szczególnie w wyższym zarządzie. (usunięte przez administratora) ustawione assessmenty, (usunięte przez administratora) i opóźnienia w przygotowywaniu umów. Umowy UZ traktowane jak UP. Dziwię się że PIP jeszcze nie zrobił z tą firmą porządku.

a jak
Pracownik

HR po pół roku zaczęły odpisywać na komentarze, czyli dokładnie tak jak działa ten dział działa w Sitelu :D Pozdro Alice

Zofia
Inne
@a jak

czyli jak w zasadzie działa, bo nie każdy wie? Możesz to po krótce opisać?

Alice
Pracownik
@a jak

Nie miałam potrzeby żeby kontaktować się z HR a jeżeli miałam pytania czy jak coś było czy jest mi potrzebne od tego jest TM który załatwiał wszystko w ten sam dzień...mam wrażenie że szukasz dziury w całym.. pozdrawiam;)

6
Zofia
Inne
@Alice

czyli tak naprawdę nie podważasz tego, że ktoś mógł mieć niestety w kontakcie z hr jakieś opóźnienia? do dziś jest to już właściwiej pilnowane? pracuje więcej osób może?

Alice
Pracownik

Świetna firma dbająca o pracownikow świetna atmosfera , sprzęt i szkolenia w pełni przygotują do aktywnego dnia w pracy... ciągle wsparcie rozwiewające wątpliwości... Poprostu spróbuj i przekonaj się sam... Niesamowite doświadczenie...

29
Uwolniony od sitela
Były pracownik
@Alice

Pracowałem prawie 8 lat za niemal najniższe stawki krajowe będąc podwładnym ludziom, którym bałbym się powierzyć chomika, a na projekcie HP atmosfera mobbingu za sprawą ludzi Tomasza i Agnieszki - zdecydowanie order w zakresie niekompetencji im się należy. Dzięki tym osobom nabawiłem się nerwicy. Sprzęt jest tragiczny, wieczne problemy z IT. Sitel to towarzystwo wzajemnej adoracji lizusów i awansów po znajomości. Teraz pracuję w contact center - pensje dla agentów na poziomie min. 5 tys netto, służbowy laptop i święty spokój od niekompetentnej kadry zarządzającej. Nie polecam

Alice
Pracownik
@Uwolniony od sitela

Naprawdę ci współczuję że natrafiłes na takich ludzi jak Tomasz z tego co wiem koleś już tam nie pracuje szkoda że nie trafił na mnie...nie mam pojęcia jak się w biurze pracuje ale także wiem że są zadowoleni pracownicy.. mówię z perspektywy zdalnej i naprawdę jestem zadowolona sprzęt jest nowy i nie mam problemow systemowych...jestem dwujęzyczna więc wypłata jest spoczko...manerger i TM są naprawdę świetni ludzie...ja jestem zreguly pozytywną osobą ale ja zawsze mówię co myślę i mam gdzieś czy się komuś to podoba czy nie....i pisze komentarze bo nie mam złych czy negatywnych opinii o Sitel...ale przykro mi że niektóre osoby piszące tutaj mają przykre doświadczenia...i naprawdę nie rozumiem dlaczego...????????‍♀️Uwolniony od sitela życzę tobie dalszych sukcesów i główka do góry...☺️

16
Alicja z krainy hrów
Pracownik
 Pytanie
@Alice

Kiedy niby zwolnili Tomasza ?? Dlaczego kłamiesz ? Nie wiesz co się u ciebie w hr dzieje ?

Agata
Kandydat

Hej czy ktoś pracuje na projekcie zdalnym glukometry i może się wypowiedzieć

2
Uuu
Były pracownik
@Agata

Dobre na początek, żeby się osłuchać i zarobić (stawka jest przyzwoita na de), jednak nie na dłuższą metę. Na projekcie de częste zmiany, doszkalanie pracowników tak, aby mogli ogarniać jeszcze więcej problemów klientów, upskille są tu normą, jednak stawka pozostaje ta sama (tłumaczenie, że przeciez upskille byly od początku zaplanowane, szkoda, że pracownik informowany na krótko przez planowanym upskillem). Daje to mniej więcej tyle, że często są dni, że telefony praktycznie przez 8 godzin wpadają co sekundę.

Olga
Inne
@Uuu

A czy te upskille zakończone są egzaminem? Czy wystarczy uczestniczyć? Czy po przejściu jakiegoś cyklu tych szkoleń jest awans? Albo podwyżka?

Najgorsza firma na świecie
Były pracownik

Nie znam gorszej firmy. 6 lat tutaj to wieczny stres i oszukiwanie pracowników przez firmę.... błędy w pensjach, które I tak są tak niskie, że sama się sobie dziwię, że tu pracowałam. TM bez wykształcenia, HRy które chyba również, bo nawet nigdy nie odpisują. Firma ma totalnie gdzieś pracowników. Z fajnych kadrów płac zmiana na tanie adp, które nie potrafi poprawnie wypłacać pensji. Zmiana z dobrego pakietu Luxmed na najtańszy (usunięte przez administratora) w Medicover. O podwyżkach zapomnij... totalnie nikomu nie polecam pracy w tej firmie. A PiP to już dawno powinien zrobić tutaj kontrolę i sprawdzić to wielkie (usunięte przez administratora) Nie pozdrawiam. Były pracownik.

A
Kandydat
 Pytanie
@Najgorsza firma na świecie

A jak pani pracowała tam 6 lat, jeżeli było tak źle? :)

2
Masz racje
Kandydat
@Najgorsza firma na świecie

Masz racje

AntySajtel
Były pracownik
@A

Ja np pracując 5 rok i chcąc rozwiązać umowę na czas nieokreślony szybciej, bo miałem robótkę za 2 msc to nie dali zgody. (usunięte przez administratora) koncentracyjny to mało powiedziane

Moni
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Czy jest jakiś kontakt z działem HR? Z góry Dziękuję za informacje:) Pozdrawiam

AntySajtel
Były pracownik
@Moni

Tak, dwa razy dziennie po godzinie, a jak panie z HR się zmęczą życiem to udają, że są zapracowane i robią sobie kilkudniowe maniany

Nie polecam
Były pracownik
@Moni

Nawet pracownicy nie mają jak się skontaktować z HR, bo nikt tam nigdy nie odpisuje.

1
Zofia
Kandydat
@Nie polecam

A ile osób w tym HR obecnie jest zatrudnionych czym oni tak właściwie się zajmują, że tacy zarobieni? potrzeba rąk do pracy? kiedy brali kogoś do siebie ostatnio tak wgl?

Cyrk
Pracownik

Kto pracował w Sitel na jednym z projektów z znanym wszystkim Producentów komputerów i drukarek " dy" w (usunięte przez administratora)się nie śmieje. Zarządzanie od samej góry do zwykłego "kierownika" jak i komunikacja jest na poziomie bliskiemu 0, roszady w kierownictwie z miesiąca na miesiąc, nagłe zmiany stanowisk, przychodzisz do pracy i nie wiesz jakie tym razem bojowe zadanie otrzymasz. O kawie można zapomnieć, nie jest potrzebna, wystarczy otworzyć skrzynkę mailową i przeczytać kolejne narzekanie i wyżywanie się na na pracownikach, pomiędzy gdzieś jeszcze wciśnięty kolejny email jak to super nie jest. Natomiast nie myśl że zaoszczędzisz, wydasz drugie tyle na psychiatrę i leki. Kiedyś dało się tu zarobić w miarę ale przede wszystkim przyjść z uśmiechem do pracy, teraz pozostaje garść dobrych leków albo % żeby pokonać pierwsze drzwi do windy.

Iza
Pracownik

Pracowałam w Sitelu kilka lat na różnych stanowiskach i projektach. Odradzam z powodu presji na wyniki, słabe zarobki bardzo odbiegające od średniej rynkowej, mobbing i brak wsparcia. Firma reklamuje się szybką możliwością rozwoju, co się zgadza, dlatego jeśli ktoś chce szybko zdobyć stanowisko, to akurat na plus.

Zofia
Inne
@Iza

:( a opowiesz z ciekawości coś o tych migracjach stanowiskowych? bo to akurat mnie zainteresowało. z wyboru tak przechodziłaś? na którym tak czy siak było najlepiej i czemu?

Za chwilę były pracownik
Pracownik

NIE POLECAM! Bałagan i chaos - tak wygląda firma w środku. Mam wrażenie że pracują tutaj osoby, które nigdzie indziej nie mogą znaleźć roboty. Totalny brak kompetencji obecnej "kadry zarządzającej". Jedno jest pewne: im bardziej się podlizujesz tym wyżej będziesz - przyjrzyj się wszystkim pseudo managerom. Liczy się chajs, człowiek jest na ostatnim miejscu-byle wyssać z Ciebie resztki siły i godności. To jest właśnie codzienność Srajtela.

Sajtelowy Wojownik
Pracownik
@Za chwilę były pracownik

Same fakty

Zbyszek
Pracownik

Ja tam jestem zadowolony. Obecnie na drugim projekcie. Team leader bardzo fajny, wszystko da się załatwić i płaca też fajna za niemiecki. Ogólnie polecam firmę, ale jak każda firma IT ma swoje mankamenty ( na szczęście nie na moim projekcie ) w kadrach też ok. Jak chciałem coś załatwić to pomoc rzeczywiście była. O wiele lepsze niż np. capgemini, ista lub capita oraz kilka innych firm.

2

Zostaw merytoryczną opinię o Foundever Poland sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Foundever Poland sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Foundever Poland sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 59.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Foundever Poland sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 6 to opinie pozytywne, 35 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Foundever Poland sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Foundever Poland sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Foundever Poland sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii